Posts by A$HKAN

    با سلام


    حرف های گفتنی رو از دوست عزیزم قرض میگیرم و مطابق منطق خودتون جوابتونو میدم

    وقتی شما دارید کسی رو متهم میکنید شما باید مدرک از گناهکاری اون فرد ارائه کنید قرار نیست اونی که شما متهم کردید مدرکی برای اثبات بیگناهیش نشونتون بده


    از دوستان خوب شمال غرب میخوام که لینک جاسوسی به هیچ عنوان نیاد تو فروم ،گفتم هیچ لزومی نداره بخوایم ثابت کنیم که بیگناهیم اونم جلو سایدی که همتون خوب میدونید تو شاخه ما جاسوس داره فقط نمیتونیم ثابتش کنیم

    بذارید تو سیاست نخ نمای مظلوم نمایی شون باقی بمونن مجبورشون میکنیم به حذف بالاخره باید از الان بهانه داشته باشن برای حذف دست جمعی دارن مقدماتش رو فراهم میکنن تو فروم

    مشکل بزرگ شمال غرب در این راند : چون فکر میکرد همه مثل خودش مرز های اخلاقی رو رعایت نمیکنند ، همین تصور رو راجب بقیه علی الخصوص مجموعه ما داشت.

    یادتون نره در رو ببندید پشت سرتون.سلدمون میشه :)))))


    تامام


    پ.ن : لینک جاسوسی نبوده اصلا :) چراغ بین بوده پس.عجببببببب

    با سلام خدمت همه عزیزان

    صبح بخیر


    دیشب شاهد با مخ رفتن توی دیوار دوستان شمال غربی بودیم.ظاهرا تاثیرات ناشی از این پلن خیلی گسترده تر هست و این تیم پس از متهم کردن مجموعه ما (بدون هیچ مدرک محکمه پسندی ) تصمیم به حذف دسته جمعی گرفتند.

    امروز امیدوارم تا تعدادی از این مدارک به فروم بیاد و ما و همه عزیزان در ۳ ربع دیگه بهتر از شرایط سروری که توش بازی داریم میکنیم آگاه بشیم.


    به همین مناسبت مهمانی به عنوان گودبای پارتی برای این عزیزان تدارک دیده شده است تا با یه خاطره خوب از تیم آمرداد سرور رو ترک کنند.انشالله که بتونیم پذیراشون باشیم.همه شما دعوتید :)


    ایجا گودبای پارتیه سامانه ، اینجا گودبای پارتیه بی نامه


    فقط یه سوال از پلنر های بزرگ شمال غرب داشتم

    من یه شبیه ساز زدم ۵۰۰ رم بدون دفاع و این نتیجه رو گرفتم


    • خداوکیلی با چه منطق / دل جریتی همر های 130 رمی و 250 رمی و 500 رمی تک موج ول دادین؟این ابهامو اگر رفع کنین واسه ما خیلی عالی میشه.


    سپاس


    پ.ن : نمیدونسین نقطه قوت تیم آمرداد دفاعش هست؟علی فلوید چرا بهشون نگفتی اینجوری یهو شوکه بشن :)

    پ.ن : بوق بوق بوق ، بکش کنار مولتی باز ، رید سالم زدن رو تماشا کن و یادبگیر :D

    با سلام خدمت همه دوستان


    امشب شاهد لند پلن سوم تیم آکسفورد روی مجموعه آمرداد بودیم


    حدود 7 تارگت (۱ تارگت احتمالی که هنوز لند نشده) جزو پلن این تیم بود که با هوشمندی تمام تیم دفکوردی آمرداد و همکاری دیوارسازان تیم ، فصل جدیدی از سرور شروع شد !


    اتک اول به همراه ۸ موج کاتا که همگی امواج کاتا دیوار و خسارتی وارد نشد




    اتک دوم به همراه ۸ موج کاتا که همگی امواج کاتا دیوار و خسارتی وارد نشد



    اتک سوم به همراه ۸ موج کاتا که همگی امواج کاتا دیوار و خسارتی وارد نشد



    اتک چهارم به همراه ۸ موج کاتا که همگی امواج کاتا دیوار و خسارتی وارد نشد



    اتک پنجم به همراه ۸ موج کاتا که همگی امواج کاتا دیوار و خسارتی وارد نشد



    اتک ششم به همراه ۸ موج کاتا که تمامی اهداف کراپ بود و کراپ ها به سطح ۹ و ۱۰ کاهش یافت



    اتک هفتم به همراه ۸ موج کاتا که ۱۰ کراپ و ۵ ساختمون هدف قرار داده شد



    وضعیت تاپ 10 بعد از حماسه افرینی تیم آمرداد



    جا داره دوباره تقدیر و تشکر ویژه کنم از همه دست اندرکاران این حماسه بزرگ !!! دمتون گرم.نشون دادید کت تن کیه !!!

    پ.ن: سامان نیستی ببینی چه لانچی میکنم:)))

    پ.ن: ۲۳:۲۳:۲۳ به شام که نمیرسیم ولی دسر رو میخوریم

    به هنگام شنا مثل یه دست و پا چلفتی

    بپا به مسیر دهن کوسه نیوفتی !


    سپاس


    پ.ن : چرا کارگاه ها این قدر ضعیفه؟!!! مولتی نمیشه باهاش رید زد؟

    سلام مجدد

    پس بهتره بگذریم از این موضوع محسن :)

    یه چیزو فقط بهت بگم کاکو اگرچه آن چیز که عیان است چه حاجب به بیان است


    تاپیک امادگی اینجارو دیدی؟هر جا ما رفتیم همین مدلی رفتیم :) با سر و صدا بدون چادر.حالا شما از قافله جا موندی دیگه کم شانسی شما/ما بوده و خب این سرور شانس اینو داریم همو به چالش بکشیم.


    موفق باشید

    با سلام مجدد خدمت همگی

    علی جان شروع کننده این کل کل ها دوستان شما بودند نه باقی سایدها


    اینها چند نمونه بود فقط و البته کماکان هم ادامه داره


    احترام , احترام متقابل میاره دوست عزیز و لاف زدن و گنده گویی تحقیر میاره

    محسن جان اولا ابدا موافق نبش قبر کردن گذشته نیستم و بهت این قول هم میدم که هیچ کمکی بهمون نخواهد کرد


    منتهی فقط جهت اطلاع میگم بهت اونجور که من شنیدم تیم شما برنامه داشت سرور دژکوب بازی کنه و علی فلوید هم سرور اسپید در حال بازی بود.مخالف ۱۰۰٪ حضور در سرور بود جراکه سرور ۲ هفته بعد از اسپید (به علاوه ۱ هفته تاخیر) قرار بود استارت بخوره (میتونی ازش بپرسی) و میگفت که سرور اواخر شهریور شروع بشه خوبه !

    فراموش نکنیم که هیچ بنی بشری علاقه ای به بازی تراوین نداره (چه قدیمی هاش ، چه جدید هاش) و در حالت عادی با یه نه پاشونو از این بازی کذایی میکشن بیرون و خب دعوت ما هم از همه (همه که میگم از ربع خودمون میگم تا ۳ ربع دیگه ) همین نتیجه رو داد.

    • چرا؟؟؟

    چون جذابیتی تو سرور وجود نداشت و بدون بات بودنش هم شرایط رو جوری کرده بود که هیچ پلیری علاقه نداشت تو یه سرور بیابون بدون بات اکانت بده بالا :))

    مطمین باش که اگر اون کل کل های امادگی وجود نداشت (یعنی عدم تمایل ما به حضور رقیب) الان خیلی ها توی سرور حضور نداشتند (از جمله تعدادی از بچه های ما)


    ضمنا عکس هایی که شما دادی نتیجه تهمتی بود که در بدو سرور به ما زدین و صحبت ها جوری عوض شده بود که تیم آمرداد موافق سروری با بات رید هست (کی عوض کرده بود به من مربوط نمیشه اما شما از دهن تیم ما حرف گذاشتین توی فروم) علیرغم اینکه این سرور با این شرایط بدون بات نتیجه بسته پیشنهادی ما بود .

    و یک مجموعه به اسم سوانز که با زحمت و تلاش آیدین ساخته شد تو سایدتون و از صفر کشیدش بالا و آخرشم مصادرش کردین و نزاشتین به هدفش برسه و به نفع خودتون برش داشتین

    حسین کار به بقیه صحبت ها ندارم :) منتهی این قسمت رو اشتباه میکنی چرا که حضور تیم ما به خاطر تعهد اخلاقی ما به حرفی بود که با سوانز زده بودیم.قبل از شروع سرور هم من با ایرج و احسان عزیز به عنوان ۲ نفر از لیدر های اصلی اون مجموعه ، صحبت کردم و وفای به عهدمون رو یاداوری کردم.


    به قول خودت سوانز مصادره شد ، تروپی هم نمونده از سرور ۱ راند ۴ که به خاطر اون ما بخایم به سوانز مدیون باشیم.چیزی واسه از دست دادن نداشتیم از اون سرور و پروندش بسته شده بود.به بهانه های بسیاری هم میشد بیخیال همچین سروری شد :))))) وای به روزی که ادم نخاد کاری کنه


    منتهی فقط و فقط همونطور که گفتم اول اون تعهد بود که باعث حضور ما شد و درکنار اون تعهد ، جو بسیار خوبی که با دوستان سوانزیمون تجربه کردیم و لذت برده بودیم از اون جو !


    سپاس


    پ.ن : توی تاپیک امادگی کل کل کنی میگن این تیمه نگاه بالا پایین داره و مغروره و ... .اگر کل کل نکنی میگن این تیمه چادر به سر میره تو سرور ها و چراغ خاموشی بازی میکنه و ترسو هستن :) ما اخرش موندیم کدومش خوبه؟!! نظر شما چیه؟

    با سلام خدمت همه عزیزان


    توی این چند روز ترجیح دادم بیشتر خواننده فروم باشم و مزاحم بوم بوم ها و پایکوبی رفقای شمال غربی نباشم :)

    اگرچه چند پست بود که بدون ریپلای کردن سعی میکنم نظراتمو راجبشون بگم


    • موضوع اول که تیرداد عزیز اشاره کرد انالیز و بررسی پلن ها بود.به نظرم این نکته مهمی هست که میتونی به خودی خودش بار فنی فروم رو از پست های صرفا کل کلی بالا ببره.اگرچه ما به نوبه خودمون قبل از پلن ها نیز به انالیز سرور و ساید ها میپرداختیم و در پلنی هم که زدیم خسارت هایی که وارد کردیم رو ارایه دادیم که خب به جای نقد فنی شاهد ادامه کل کل بودیم در حالی که توی اون پست کل کلی نبود که با کل کل بخاد جواب داده بشه ! لذا پیشنهاد میکنم یه مقدار سمت و سوی فروم هم به این سمت ببریم تا بلکه بار فنی فروم در کنار کل کل های جذابش بالاتر بره.
    • موضوع بعد ناراحت شدن دوستان شمال غربی بود.ممنون بابت تسلیت هاتون منتهی قبلا هم گفتم ، حسین حسین شعار ما شهادت افتخار ما :) ما اصلا به اندازه شما ناراحت نیسیم و اتفاقا شوخی های اخیرمون و سوژه های خندمون همین شهادت و جنگ های شماست.قبلا هم گفتم پلن های خوبی زدین و قابل تقدیره اما این تایم سرور همه سایدا توانی دفاعیشون به مراتب ضعیف تر از توانایی هجومیشون هست اما بازم این چیزی از زیبایی پلن شما کم نمیکنه.ادرنالین و هیجانی که به ما دادین جای تشکر داره !!!

    در نهایت بهنام مثال زیبایی زد.دوستانی که راند ۴ سرور ۱ حضور دارند خیلی بهتر باید متوجه این مثال بشوند چراکه اونجا ساید نیز یک دست نبود و اوستادددددددددددددد نومرسی کبیر در حال پلن زدن و چیف کردن بود اما اون بحران درگیری داخلی حل شد ، درگیری خارجی هم حل شد و در ادامه روند بازی عوض شد.


    سپاس

    جانباز شیمیایی 40٪ 8o


    پ.ن : هر کی خربزه میخوره پای لرزش هم باید بشینه.

    پ.ن : این حجم از ذوق زدگی و خوشحالی نشون میده که در زمان شکست هم همین قدر اندوه هست.خوشحالم که ماکسیموم و مینیموم خوشحالی/ناراحتی پایین تری داریم و بی تفاوت تریم : )))

    سلام کمیل عزیز

    نکته بعدی اینکه ما مثل جنوب شرق گوی بلورین نداریم که پیشگویی کنه بگه مثلا گان هیرو فیکه. و دو تا از همرهای مهمو بی دفاع بذاریم.

    اینجا بچه ها سعی کردن که طبق الویت ها دفاعو (که تو سرور نرمال معمولا کمبوده اونم این تایم بازی) به جاهایی بدن که الویتش بیشتره. قطعا کپ 75 درصد مرغ که تازه همرش هم دیوار شده و سطحش هم زیاد بالا نبود تو الویت هایی پایینتر قرار میگرفت. و البته این نکته هم هست که زاوش کپ اکانت خودشو الویت آخر گذاشت.

    البته تارگت دیگه یکم بهتر بود و گویا کراپش حدود 13 بود

    در کل میشه نتیجه گرفت که تارگت با احتیاط فراوان انتخاب شد که پلن قطعا نتیجه بده. چون جنوب شرق نیاز به نتیجه داشت تا روحیه رو به اعضاش برگردونه.

    کمیل جان راجب پلن قبلی اتفاقا من حس میکنم شما طبق روال راند ۳ داری فرار میکنی از واقعیت :)


    راجب دفاع گان هیرو من نقصی به عملکرد تیم دفاعی وارد نمیبنم .گان هیرو با همرش و مقداری دفاع (همون ترکیبی که ۲ صفحه توضیح دادین دفاعی هست !!! و خوراک انویل دفه ) اینسرت زد.

    خسارت خوبیم گرفت.هیچ شکی در این نیست که همر گان هیرو برای زدن ساخته شده بود اما مفت و مجانی هم نیامدین بزنین و برین. درسته یه همر خوب رو زدین اما یه منطقه رو بی دندون کردین وگرنه الان 30nama باید فیک با کاتا میزد نه چیفر :D

    دیگه انتظار شما از یه همر جنگی چیه؟غیر از اینکه که توی جنگ استفاده بشه؟نکنه اون همر اندگیمی بوده و ما خبر نداشتیم ؟!!!


    باشه ما میگیم کراپ ها ۱۳ بوده :) منتهی عکس قبل و بعد از عمل جراحی وجود داره.داره نشون میده که کپ ۱۵ هم وجود داشته.از تو انتظار ندارم که فکر کنی همینجوری هپلی هیپویی تارگت انتخاب شده و ما نمیدونسیم تولید اونجا چقدر بوده :)))))


    من فقط از یه چیز متعجبم.چرا خسارت غیر مستقیم پلن ما بیشتر از مستقیم پلن ما شده؟حکایت پخ هست نکنه؟


    سپاس


    پ.ن : حسین حسین شعار ما شهادت افتخار ما

    پ.ن : زدی ضربتی ضربتی نوش کن ;)

    با سلام خدمت همه عزیزان


    ما اومدیم ، خوش اومدیم : ))))))



    امروز شاهد لند پلن ! Hail , Gone Hero مجموعه آمرداد روی شمال غرب بودیم.

    خسارات پلن به چند قسمت مستقیم و غیر مستقیم تقسیم میکنیم که جداگانه به هر قسمت میپردازیم.


    خسارات غیرمستقیم :


    • دیوار شدن 5000 اسکات

    خسارت تقریبی : 2 میلیون منبع


    • چنج کپ شدن های متعدد !


    خسارات تقریبی :

    1. از بین رفتن کراپ های یک 15 گندمی 16 یا 17 یک پایتخت به ۱۰ اکانت فارمینگ ماشین = 12 میلیون منبع
    2. تخریب شدن منابع و کراپ های یک 6 کراپی اکانت علی21 که میشه تخمین سطح 12 13 زد = 4 میلیون منبع
    3. تخریب شدن سربازخونه اصطبل بزرگ در هر ۳ تارگت : 6.5 میلیون منبع
    4. تخریب شدن ابجوخوری در ۲ تارگت : 7 میلیون منبع
    5. تخریب شدن سنگتراشی ۲۰ در ۳ تارگت : 0.5 میلیون منبع

    خسارت تقریبی کل : ۳۶ میلیون منبع


    در دقیقه نود کپ ایمپریال هم چنج شد پس خواهیم داشت :) !!!

    1. تخریب ابجوخوری 3.5 میل
    2. تخریب سربازخونه اصطبل بزرگ 2.1 میل
    3. سنگتراشی آوانس :)

    خسارت کل : 41.6 میلیون منبع


    • لانچ های هیجانی و فیک هایی که با توجه به نبود یونیت مناسب با چیفر زده شده !!


    خسارت تقریبی : 0.13 میلیون منبع

    فشار روانی شدید !!!


    • لند 12 موج کاتا روی مرغ آتش

    • لند ۸ موج کاتا روی اکانت stronghold

    • لند ۸ موج کاتا روی اکانت B i g



    خسارات مستقیم پلن :

    تخریب 15 گندمزار قلعه سطح ۱۳ : 4.5 میلیون منبع

    تخریب 15 گندمزار بیگ سطح 15 : 13 میلیون منابع

    تخریب 15 گندمزار سطح 14 زاوش و 9 ساختمان : ۱۱ میلیون منبع


    خسارت کل : 28.5 میلیون منبع


    ضمنا فراموش نکنیم که این کپ ها تا الان ساعتی N منبع تولید داشتند اما این N تولید تا مدت نامعلومی در دسترس نخواهد بود تا کپ ها ریکاوری کنند

    کل خسارت وارد شده حدودا عددی 75 میلیون منبع تخمین زده میشود.


    تحلیل پلن و خسارت و بالاپایین هاشو به سایر بزرگان فروم واگذار میکنیم.

    در آخر جا داره تشکر ويژه کنم از بچه های تیم پلنری و لانچری.نتیجه زحماتتون رو گرفتین !

    و خسته نباشیدی هم میگم به بچه های تیم دف کوردی شمال غرب.لذت بردیم.حقیقتا رقابت با شما برای خود بنده خیلی جذاب و هیجانی هست ! دمتون گرم


    سپاس


    پ.ن : رضا جان چنج نیم یه مقدار قدیمی شده

    پ.ن : دیدی اخرش فیک بود؟

    پ.ن : راجب اسکات با توجه به صرفه جویی در فضای عکس دف تراکسس سانسور شده.دف خاصی نبوده که حساسیتی روش نشون بدین و تقریبا خالی بوده

    سلام بر حسین عزیز و سایر خوانندگان گرامممممممم

    شبتون بخیر

    حسین دست ادم که اشتباهی نمیخوره اونم توی مختصات زدن ولی راست میگی راه شاید گم بشه :)

    در کل تازه الان اول سروره وقت زیاده تا فلسفه این کار رو یاد بگیری.محسن عزیز هم لطف کرد بیشتر موضوع رو بسط داد اما من پیشنهادم همونیه که اسممونه :) Watch and Learn


    سپاس


    پ.ن: اس ۵۰۰؟اس ۴۰۰؟نمیدونم چین اینا که گفتی!!!

    با سلام خدمت همه خوانندگان عزیز


    همانطور که از قبل مطلع هستید ، بالاخره در صبح جمعه امروز میتینگ شیرازی های سرور برگزار شد.جای دوستانی که حضور نداشتند خالی بود و تعدادی با تماس تصویری و مجازی شرکت کردند :) در نهایت تصویری به رسم یادبود گرفته شد تا در اینده از این روز به یادموندنی یاد کنیم.



    تشکر ویژه میکنم از تمام دوستانی که زحمت کشیدن در میتینگ شرکت کردند از جمله امیر عزیز که از راه دور اومده بود و ناصر کلاهبردار عزیز که زحمت میزبانی رو داشتند.


    سپاس


    پ.ن : تدابیر بهداشتی در نظر گرفته شده بود و صرفا در حین عکس ماسک ها برداشته شد.

    سلام بر همه خوانندگان فروم


    مرتضی جان یک کار ناپسند همیشه ناپسند هست.بهتره حداقل با خودمون رو راست باشیم و سعی نکنیم از حقیقت فرار کنیم !!!

    دوست من شما نمیتونی چراغ قرمز رو رد کنی.و بعدش ازت دلیل نقض قوانین رو بپرسن و بگی چون یه نفر دیگه قانون رو نقض کرد منم میکنم !!!

    اگر اینجوری باشه پس اگر شما برادر من رو به قتل برسونی منم باید برادر شمارو به قتل برسونم.این طرز فکر به نظرت خیلی قدیمی نیست؟یادمه چند قرن پیش ملت ما اونم از مناطق انگشت شمار همچین طرز فکری داشتند !!!!


    ضمنا مرتضی جان شما از ناتار های اطراف بچه های به اصطلاح لیدری که گفتین اسکات زدی.اما من چک کردم اطراف اون اسکات ها اون افرادی که اسمشون بالا هست رو ندیدم.حالا یا اونجاها ما لیدر داریم و خبر نداریم و یا شما از اونا بودی که جغرافیا تک ماده زدیااااااا :D

    از این ناتارها به همه داده بهنام جان ؛اگه ریدرهای سایدتون به جای غارت از مولتی از ناتار اسکات بکشند و کمی تایم واسه غارت ناتار بذارن ؛.


    ولی خب از انجایی که بنای فکری و تفکری امرداد بر اساس غارت از مولتیه ؛ و بدون غارت از مولتی هم نمیتونن همر بدن بیرون ( که ان شا الله از روز 40 به بعد ، با بهانه های واهی که ای ایها الناس همه سایدها دارن مولتی رید می زنند پس ما هم برا اینکه از سایدهای دیگه عقب نمونیم ؛ ما هم مولتی رید خواهیم زد و غارت های میلیاردی ! ) برای همین این چیزها برات غیر باور و غیر قابل قبول است.

    در اینجا شما ۲ بار مستقیم به ساید جنوب شرق تهمت زدی ! اگرچه من فقط پست ناصر عزیز رو سوالی دیدم در مقابل شبهاتی که براش پیش اومده بود.


    روز 40 میاد ، عددی نگفتی که به عمر ما کفاف نده منتهی عزیزم اگر این حرفت اشتباه بود ، آیا اونقدری از خودت میبینی که بتونی بابت تهمتی که زدی عذرخواهی کنی؟


    علی ای حال خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم مدارک و مستندات بیشتری در باب مولتی بازی بچه های جنوب شرق بیاری.منتهی یه چیز دهن پر کن مثل چیزایی که ما میگیم


    • یادمون نره اونی که یه روزه یهو ۱۰ک کشت و اومد تاپ مهاجمین اکانت Aria.mehr بود
    • یادمون نره همون آریا مهر ۴ هفته یادش رفته بود رید کنه و تاپ رید باشه و یهو پرید رنک ۲ رید !
    • یادمون نره همون آریا مهر یه شبه تصمیم گرفت از مجموعه اصلی خارج شه و توی یه اتحاد ۲ نفره باشن


    فکر کنم شما بهتره طرز فکرتو عوض کنی و صرفا بیای رفع کنی شبهاتی که ایجاد شده رو.مثلا بگی

    ۱۰ک یهویی یه روزه کشتیم زدیم فلانجارو خفت کردم یا مثلا قهرمانمونو سوار موتور کردیم هر ۲ مین یه واحه کلین کرد یهو اومدیم بالا :D که مثلا ما فکر نکنیم گرزی یا خبرچین کشتی !

    یا اینکه بگی به دلیل اعتکاف تصمیم گرفتیم یه مدت چن نفر بیرون باشیم :))) نه اینکه ما فکر کنیم واسه کار های بدبد از جماعت دور شدین و خلوت کردین !!! بگیم واسه عبادته


    نه اینکه بیای تهمت بزنی برادر من جای رفع شبه.ریا و تهمت چیزی نیست که اسلام واسش هدیه گذاشته باشه


    ضمنا دوست من ما توی حال داریم زندگی میکنیم.شمارو اطلاع ندارم.

    پس اینکه قبلا کی چجوری بازی کرده ، کیارو خط خطی کرده ، کیارو خط خطی نکرده موضوع تاپیکمون نیست.شما صحبت از امروز و این سرور کن و غارت های میلیاردی اتحاد های آمرداد این سرور رو قضاوت کن چون سرورای قبلی خیلی وقته تمام شده !!!


    موفق باشید


    پ.ن : ماشالله به بچه های ج ش و ج غ که تالا به نظر من کم حاشیه ترین بازی در زمینه غارت توافقی و ... داشتند

    پ.ن : داداش ما یه زمانی همینجوری بودیم.پیش قاضی و ملق بازی؟!!!

    پ.ن : لیدر ما توی اس دبل اک ساخته :)))) ادعا های جدید فقط برای فرار از حقیقت.ادم به چه حرفایی میوفته واقعا !!!

    با سلام خدمت شما دوست عزیز و سایر عزیزان

    در مورد دفسازی نژاد هون

    اشکان جان ما آوازه تیم دف کوردی جنوب شرق رو زیاد شنیدیم اتفاقا همیشه هم اسم یه اشکان نامی میاد وسط وقتی حرف دف میشه

    الان اگه شما همون اشکانی من خیلی نا امید شدم از تیم دف جنوب شرق چرا؟

    توی جنوب شرق که چندین اشکان داریم که نمیدونم منظور شما کدوم هست چون هر کدام ماشالله وزنه ای هستند

    اگر هم احیانا مخاطبتون من هستم که به نظرم این از لطف دوستان به من هست.

    دوست من حقیقتا متوجه صحبت شما نشدم اما چند سناریو رو بررسی میکنیم با هم


    اولا راجب دف سواره (راجب دف داریم حرف میزنیم نه یونیت هجومی) برای هر فردی فقط دف پوینت اون یونیت مهمه.کسی نمیاد همر لژیون سزار/شوال رومن بکشه چون لژیونش یا سزار دو کارست !!!

    • پس صحبت اتک پوینت اینجا مردوده.اما اگر شما منظورتون سواره ای هست که بتونه رید بزنه (پوینت دفاع و قدرت حمل)، به نظرم پالادین یونیتی هست که خیلی سر تر از کماندار هان هست.ضمنا فراموش نکنیم به قول شما نقطه قوت نژاد هان سوارش هست در حالی که دفاع توتن ، نیزه دار خفنی هم داره که ۲ نژاد جدید هیچ چیزی حتی در حد رقابت با نیزه دار توتن هم ندارند !!! پس عملا من شخصا توتن رو گزینه بهتری میبینم با این شرایط
    • اگر هم صحبت شما سر قدرت دفاع و سرعت هست ، یونیتی مگر هست که جلوی کاهن بتونه عرض اندام کنه؟ضمن اینکه پیاده گول هم خیلی خیلی خیلی نسبت به مزدور سر تره و چشم بسته گزینه ساخت دفاع خیلی از بچه ها هست.
    • منتهی اگر طبق حرف شما هم سرعت و هم قدرت حمل و دفاع مد نظرمون باشه بله ، مارکس من گزینه خیلی خوبیه اما بازم میگم مارکس من نقطه قوت انویل دفاعی هان هست در حالی که بقیه نژاد ها پیادشون ضعف سوارشون رو جبران میکنه!


    ضمنا فراموش نشه هر وقت خواسیم یه چیز ۲ کاره بسازیم (مثل لژیون/شوال ) مسلما نتیجه خیلی جالبی ازش بیرون نخواهد اومد.


    راجب مزدور هم به عنوان یه ارلی دف رنک ۴ رو داره توی کیریلوید.اگر هم منظورتون برای اهداف بلند مدت هست ، که بازم مزدور هیچ حرفی برای گفتن نداره ! حتی با ترکیب توسط نژاد های دیگه.چرا؟گندمخور وحشتناک بالاش !!!

    سلام اشکان جان دیدی که من خیلی خیلی کم پست میزارم جون حوصله تایم کردن ندارن پس شما هر جور دوست داری برداشت بکن

    در ضمن خواهشا تا اونجایی که میتونی بازی رو برای ما سخت بکن چون واقعا این تیم توی شمال غرب فقط و فقط به قصد زد و خورد جلوی امرداد (بدلیل ادعای هتریک قبل شروع سرور) اومده رحیستر کرده و حاضرم بهت قول بدم اگه شما حذف کنید بر اثر فشار ما یا زدو خورد رو کم بکنید خیلی از بچه های ما دیگه دل و دماغ بازی رو ندارند پس میزنین و شما هم اگه تونستی بزن:):);)

    میدونم علی جان.ما به هر حال یه سرور سر یه سفره نون و نمک خوردیم اخلاقای هم دستمونه


    راجب هتریک و ... حقیقتا ما به دنبال این نبودیم و نیستیمم.یه بار بزارین این سوتفاهمی که واسه خیلیا پیش اومده رو رفع کنم.علی جان ما کم واندر صد نکردم که مثل بعضیا واندر صد کردن به دلمون مونده باشه منتهی چرا پس ادعا داشتین و منم منم کردیم؟!!!

    یادمه روزی که سرور نرمال قرار شد ران شه من به خود شما تماس گرفتم و گفتم جمع و جور کن بیاین.شما گفتی نه

    به چندین تیم دیگم زنگ زدم و مشابه شما جواب دادن.چرا؟به هزار و یک دلیل


    هیچ عامل محرکه ای نبود که بشه خیلیارو توی بازی کشوند و بهترین ترفند واسه اینکه یه سرور هیجان انگیز رو بتونیم واسه بچه هامون رقم بزنیم و دورهمی کلیییی کیف کنیم این بود یه مقدار منم منم کنیم ، خود به خود خیلیا سر همین حرفا هم که شده میان !!!

    نمونش هم در ۳ ربع سرور حی و حاضر هست علی !!! (نه فقط ساید شمال غرب);)

    کسی که دنبال هتریک و پوکر و موکر و این حرفا هست چادر به سر میره یا نهایت ۱ روز قبل سرور یه اعلام امادگی خشک و خالی میکنه.

    منتهی ما دنبال هیجان و شلوغ بودن سرور بودیم !!!


    اگرچه به این میبالم که وقتی اسم تیممون میاد ، خیلی ها حاضر میشوند با این تیم به رقابت بپردازن و ۱ سال دور هم لذت ببرن.تیم های خیلی زیادی هم شما دیدی هم من دیدیم که وقتی اسمشون میاد ، سرور ها بدتر خالی میشن


    محمد عزیز این مدال هایی که عکس پروفایلت گذاشتی ۲زار از نظر من ارزش ندارن.ادب و منش ادم هاست که نه تنها توی بازی مجازی ارزشمنده ، بلکه راهگشای خود زندگی حقیقی هم هست

    من منکر جو بد دیروز فروم نیستم منتهی هنر این نیست وقتی یه اتشی به یه جنگل سرسبز افتاده شما پیت نفتی بریزی روش.هنر اینه که سعی کن اب بریزی و آتشو خاموش کنی تا همه از اون جنگل سرسبز بتونن لذت ببرن.شمام مختاری هر جور میخای رفتار کنی !


    سپاس


    پ.ن : هرگز با یک خوک کشتی نگیر چرا که او لذت میبرد و تو کثیف میشوی !

    پ.ن : بفهمید واسه چی دارید به هم توهین میکنید.آیا بازی این قدر ارزشمنده؟

    سلام بزرگوار

    دوست عزیز شما چیزی استفاده می کنید؟؟؟

    متاسفانه جوری تربیت نشدم که بخام جوابی در خور خودت بهت بدم.این ادبیات به خاطر یه بازی؟!!!

    تو خودت یه فارم تپلی:saint: یه واحه هم ازتون بگیریم امپریال با اون دفی که صبح دیدی بیشتر از 5 کی گندم خورش نیست! پس مواظب واحه هات باش:thumbup:

    ماشالله تا 20 خونه اکانت امپریال هم که فارم تپل هست که اینجوری منبع بده

    بر منکرش لعنت.عزیزم شما بیا اصلا ۳ واحه بگیر.همین حالا عمارت هیرو ۱۰ کن.نامه بده فقط کدومو میخای

    275 درصد واحه هست.مگر من بخیل هسم؟ما اینجا هسیم که نشون بدیم چجوری دست و دلواز باشیم تا شما هم یاد بگیرید وقتی خفت شدید نگین دفاعی بوده :)


    همین که سایه اکانت و مجموعمون باعث شده این تایم سرور 16ک دف واسه یه فیدر جمع کنی و کپ ها خاکستریتون خالی باشن نشون میده که اوضاع چن چنده ;)



    حالا باز کردی موضوع رو میدونیم که امپریال تروپ سازی و رشد جمعیت هم داری توی اون دهکده.این گندمخور هم اگر اشتباه نکنم روزی 380ک منفی بهتون وارد کرده !!


    میخاسم بدونم مزارع جنوب شرق این قدر حاصل خیزه که روزی نیم میلیون منبع ( 380ک + nک برای ساخت نیرو و کارای ده) رید دارین ازش یا اینکه اینا همه از خاک های حاصل خیز رودخونه نیل شمال غربه؟هیرو مصریا که این شبه رو قوی تر میکنن


    سپاس


    پ.ن : علی یه سوال.یعنی کاهن پیاده هم حرفی واسه گفتن جلو هان نداره؟!!!

    اشکان جان ایشالا جلوتر که رفتیم توانایی این نژآددر دفاع کردن نشون میدم درست مثل زمانی که اومدید اولین اتک به ده ایمپریال رو زدید و تیر اندازهای نژاد هون جانانه جلوی کلین شدن دف توسط شهاب باران قهرمان های جنوب را گرفت

    علی جان اومدی نسازیاااااا.یه ادعا کردی که هان بهتری اکانت دفاعی بازیه.بیا واسه ما بازش کن ببینیم چی به چیه قضیه؟اینجوری درست نیست ادم هی یه حرفی بزنه و زیر در بره

    یا اینم مثل ادعا های دیگتون فقط حرفه؟

    اخه این قدر سخته ۴ تا جمع و تفریقی که قبلا خودت زدی با ما به اشتراک بزاری؟باور کن کل فروم الان منتظرن بدونن چرا هان بهترین نژاد دفسازه !!!

    اگرم خفت شدی که دیگه خجالت نداره.هر وقت دیدی داره سخت میشه بگو یه مقدار درجه سختی بازیو کمتر کنیم.تو که دیگه از نزدیک آوانس های بهنامو دیدی


    سپاس

    سلام مجدد

    سلام حق با شماست اشکان جان کسی با شوالیه هر نژاد مگر در شرایط حساس مثل چیف شدن و صفر شدن استفاده نمیکنه جهت دفاع ولی خوب نژاد هون جدیده و به نظر من بهترین اکانت برای دف ساختنه و همون جور که میبینید من سواره تیرانداز ساختم که حکم دف سواره این نژادو داره(حالا که اتکش هم خوبه چهقدر هم عالی:))این حرف شما مال زمانیه که بیایید سواره مهاجم نژاد هونو خفت کنید

    موفق باشید

    دوستان شاهد قسمت دوم هون دفساز هسیم با نقش آفرینی علی فلوید :)))

    چشم عزیزم.ما دفاع خفت کردیم اینجوری بگم خوبه؟

    فقط یادمون نره تراوین یک بازی استراتژیک هست که بر مبنای ریاضیات بنا شده.اینکه شما این نژادو چجوری به عنوان بهترین نژاد برای دف ساختن تشخیص دادی واسه من علامت سوال بزرگی ایجاد کرد. ممنونت میشم واسه ما هم توضیح بدی.( یه وقت از ظاهر و کمانش نگفتی که این دفساز خوبیه بزاریم از دور تیر پرتاب کنه؟:Dمیدونی که اعداد و حساب کتاب و ... اینجا حاکمه نه ظاهر )

    ما خودمون هان هسیم و هان هم زیاد داریم و هان باز ها هم دوست داریم.;)بیا مارو از گمراهی در بیار ما هم از تیراندازای خودمون و شیر خسته و سایر رفقا در زمینه های دفاعی استفاده کنیم


    سپاس


    پ.ن : مرز های استراتژی های دفاعی جا به جا شد !!!

    سلام مجدد

    سلام اشکان جان شما چرا من که خودم گفتم دفسازم و نیروهای من همشون دفاعی هستند یدونه کاتا توی اون ده دیدی که تصور همر از اون ده من دارید ولی باز هر جور دوست دارید برداشت بکنید

    راجع به ضرر مدافع چحوری حساب کردی این عکس واضح همه چی رو توضیح میده

    سلام علی جان.راجب هزینه حق با شماست.یه اشتباه محاسباتی من داشتم

    • خیلی ها هستند که الان استارت همر زدند و کاتا رو نساختن ! پس این دلیل خوبی نیست.
    • یه مثال میزنم واست دوست عزیزم ، شوالیه سزار یونیتی هست که دفاع خیلی خوبی داره.اما من شخصا جایی ندیدم ازش به عنوان یونیت دفاعی سواره رومن نام برده بشه !


    کلا یونیت های تراوین جوری نیستن که دفاعی حساب نشن و قدرت دفاعشون صفر باشه و یا قدرت هجومشون صفر باشه !!!

    حتی گرزی هم قدرت دفاع داره.اما خب شرایط جوری هست که هیچ کی عملا گرزیو به نیت دفاع کردن نمیکشه چون قدرت هجومی گرزی خیلی خیلی خیلی بیشتر از دفاعشه !!! حالا اگر یکی بگه من گرزی کشیدم و میخاسم با خودش دفاع کنم ، من خودم شخصا حس میکنم طرف خواسته از زیر خفتی که شده فرار کنه :)))


    • با توجه به اینکه شما روی اکانت ایمپریال هم هسین پس توقع ازتون نمیره که بخاد یه اکانت بکشین که سمت و سوی هجومی هم داشته باشه و حالا میای گو لو ول میکنی ، مصرم ول میکنی ، توتنم ول میکنی و با هون میخای دف بسازی دیگه خیلی قضیه باحال تر میشه


    موفق باشی


    پ.ن : یه پوش واسه داش علی مون بزنین.تروپشم خفت شده نمیتونه بیاد خودش منبع ببره از جنوب شرق وگرنه ما در خدمتیم :D امیپریال که راضی هستن.روزی 380ک حدودا دارن هزینه فقط گندم منفیشون میکنن.حالا حتما این ۳۸۰ک + n ک منبعی که خرج ساخت تروپ میکنن رو از جنوب شرقیا غارت میکنن.مدیونین فک کنین مصریاشون پوش میکناااااااا =O

    با سلام . صبح آدینتون بخیر

        بوق بوق


    سربازان گمنام آمرداد در یک حرکت تند و سریع جواب شمال غرب رو دادند


    قبلا هم اعلام کردم که بچه های آمرداد عادت به نسیه و قول و وعده ندارن.نقد میگیرن.نقدم میدن : )))) سنت قدیم الایاممون هست.نمیتونیم که پشت کنیم بهش ;)


    لازم به ذکر است دوستان شمال غربی امروز میتونند به پوش این دوستمون بپردازند و ریکاوری کنند.



    محاسبه هزینه ضرر مدافع : حدود 2.2 میلیون منابع


    راجب مولتی بازی یوسف عزیز پیام خوبی گذاشت.منتهی به نظر من هیچ راه عملی و اجرایی وجود نداره که بشه جلوی مولتی بازی رو گرفت.تنها چیز این هست که به این درک همگی برسیم که اینجا جمع شدیم که یک سرور بدون مولتی بازی کنیم وگرنه سرور بغلی هم هست.

    پس شاخ و شونه کشیدن با مولتی توی این سرور هنر نیست ، بلکه توهینی هست در مرحله اول به خود شخص و سپس به سایرین !!!


    انشالله که هر چی زودتر تجدید نظری در این باب دوستان شمال غربیمون انجام بدن چراکه تا الان فقط شاهد تهمت های بدون مدرک این دوستان علیه مجموعه آمرداد و در مقابل مدارک و مستندات علیه خودشون بودیم.

    بچه های آمرداد این قدری جریت دارن که اگر مولتی بازی کنن میان رسما اعلام میکنن ، نمونش سرور ۱ راند ۴ که ساید در آستانه ۲ دستگی قرار داشت ولی رسما ما میگفتیم که اینکارو میکنیم و ترسی از کسی نداشتیم.

    حرف و عمل ما همیشه یکی بود پس سعی کنین خودتونو اصلاح کنین به جای اینکه دنبال عادی کردن مولتی بازی توی این سرور با بهونه اینکه امرداد مولتی داره (حرف روی هوا) باشین



    موفق باشید


    پ.ن : یه جور میگه کراپ ۱۱ کردیم انگاری شاخ غول شکوندن.خب اگر نخورده بود ۱۲ شده بود با این پوشت :))) پس تو اینکه ضرر کردین هیچ شکی نیست.حساب کتابشم کردیم و مشخصه کی بیشتر ضرر کرده.خدا دوستتون داشت لانچا باگ خورد وگرنه ..

    سلام مجدد خدمت همه خوانندگان


    تعجبم این همه مقاوت در برابر فهمیدن برای چی هست

    یعنی همین اتفاقی که افتاده ! بیام رو راست باشیم اتکا ها رو با توجه به عکس های ارسالی دوستمون اینطوری بچینیم


    رضا جان چرا مسایل رو قاطی میکنی با هم برادر من؟

    شما خودت اول برو لینک بگیر و تحقیق بعد بیا اینجا واسه ما نظراتتو بیان کن


    مجددا توضیح میدم منتهی با فنت بزرگ :

    1. ۴ موج سیم سکند از حدود ۲ خونه ای قاسم به یه شخصی لانچ میشه
    2. این ۴ موج قاسم هیچ مشکلی از لحاظ ترتیب و لانچ و ... نداشتند
    3. این ۴ موج توسط اون شخص اینسرت میشه (این اینسرت سیم سکندو قاطی نکنین با بقیه طرح ها)
    4. بزرگوار من یادم نمیاد همچین چیزی رو توی تراوین ! شما به من بگو چجور امکان پذیره؟

    متاسفم واسه دوستانی که ناآگانه بازیچه دست یه مشت نوب و بچه زرنگ دیگه میشون


    ضمنا نیازی به پوش نیست رفقا ، اون اکانتارو بدید خودشون رید میدن سریع دوباره کراپ ۱۱ میکنن



    احسان داداش مهم ترین دلیلی که نیومدم پیشت همین امرداد و صنعتی بازیشون بود ولی جدا از بازی خودت میدونی که قلبا دوست دارم.


    حمید جان حیفم اومد جوابتو ندم :) برادر تو یه چیزو از آمرداد خوب تو گوشت فرو کردن و همون صنعتی بازیشونه.اما چیزی که متوجهش نشدی اینه که وقتی یه حرفی میزنیم تا تهش پاش وا میستیم.حالا اگر قسمت بود در خدمت بودیم متوجه برداشت غلطتون میشین.فقط امیدوارم از چاله توی چاه نیوفتاده باشی :)


    سپاس


    پ.ن:خطای انسانی؟کتیبه های مارو کی راند ۳ لا میداد؟خفتا و ... بماند.خطای انسانی کی بودی تو

    پ.ن:فرار کردن درست نیست :) مستقیم یه سوال از ۲ بزرگوار پرسیدم.لطف کنین جواب بدین.زکات دونستن به ترویجشه

    پ.ن:چی کار کردیم با طرف نمیدونم ولی برنامه و تصمیماتشو عوض میکنه تا فقط باید آمردادو خیت کنه :) خیت کن کی بودی تو :D فک کنم این از اونا بود که نچسبید افتاد

    سلام‌ بر ایدین عزیز

    ۳) اگه می شه این رو هم به جمع بندی برسین بعد بذارین که حرف تون دو تا نشه توی فروم.

    بالاخره قرار بوده صفر بشه یا نشه؟ موج دوبله ۳۶ تایی بالاخره داستانش و هدفش چی بوده؟ شبیه سازی شده بوده یا نه قبلش؟

    ایدین جان بیا پله پله بریم‌ جلو.

    یه کلام لطف کن واسه ما توصیح بده ، امکان اینسرت ۴ موجی که از یک دهکده و در یک‌زمان مشخص لانچ شده هست یا خیر؟


    تا بعد بریم سر بقیه مسایل


    سپاس