Posts by Naghshe jahan

    کاملا موافقم ما هم از جنوب غرب میزنیم :thumbup::thumbdown:

    واسه همین افتادید کف بازار حراجی و قفس می خرید؟


    با حیوونا فقط میشه دفاع کرد بعد نگید باگ سرور بوده و قصد داشتید گرگ و خرس و ببر بفرستید همرامون را پاره کنند;)



    شایدم تو ج.غ هنوز جنگ داخلی هست و برای احتیاط این تایم که قصد جنگ بین ج.ش و ج.غ نیست دارید تدارک دفاع بدون گندم می بینید.^^

    من دنبال یه جواب منطقی میگردم :) مثلا یه اکانتی هست تو فروم بگم الان تهرن هوا تاریکه میاد دیسلایک میکنه ! من میدونم هنوز از سرور یک این به جا مونده واسه همین زیاد اهمیت نمیدم ، دنبال یه جوابم تا بدونم تا چه حدی احتمال دخالت ادمین هست ! به اتفاقاتی که افتاده کاری ندارم چون موضوعاتی هست که داخل خود ساید بحث میشه ...


    الان واقعا بدون کنایه و منطقی ، این سوال من رو جواب بدین : اکانت چراغبین اسمش چیه و چه ساعتی نامه داده ؟ با همین دوتا جواب یکی از اون شیش تا رو به راحتی هر نفر چه ش.غ چه ش.ش چه ج.غ چه ج.ش میتونه برای خودش به نتیجه برسونه ! شما که مطمعن هستید دخالت ادمین هست و حذف میکنید ، اکانته به دردی نمیخوره دیگه وقتی نیستین درسته ؟ برای من نوعی این یه مورد که میشه بررسی کرد رو شفاف کنید حداقل ! همین خودش ۱۵٪ مطالبیه که دلیل دخالت ادمین عنوان شده


    گفتن اسم یه اکانت و ساعتی که نامه زده ، نه وویسیه نه چیزی نه مشکلی داره ! قطعا خیلیا براشون سواله که این اکانت کی درخواست دف کرده و آیا در حدی بوده که بررسی بشه برای دف گرفتن یا نه


    عزیز دلم چرا متوجه نیستی اینا قراره اکانتهایی که تاریخ مصرفشون تا ساخت دیوار بزرگ ج.ش بوده را حذف کنند و از این پس به اسم مستعار بروند رو اکانتهای مصری که از ابتدا براشون کپ 150% گرفتند.


    اگر اینطوری نباشه که بعد از حذف دسته جمعیشون باید کلی 15 کراپ 150% تو خاک ش.غ آزاد بشه.


    با این اوصاف هنوز به اکانت چراغ بین نیاز هست شاید بشه باهاش همر هم بخرند داخل ساید و ...


    از کجا میدونی حکایت اون گربه خونه زاد نمیشه؟



    به همین دلایل دنبال جواب سوالت نباش چرا که سوال از اساس غلط هست.


    بگو تایم حذفتون کی هست تا 15 کراپهای ش.غ چک بشه;)

    سلام سعید جان

    سرور ال1 حتما خاطرت هست... ساید رو با جاش فروختن!! یادته که... ادمین دخالتی نکرد... با اینکه ساید با جاش فروخته شده بود تا روز آخر سرور موندیم ... اونجا هم دیر قبول کردی که جریان چیه... ولی قبول کردی... شک نکن موضوع 4 5 تا همر و دیوار نیست!!!

    8 تا تارگت ریل از 34 تا بوده... 5تا تارگت که همرهاشون نسبت به بقیه سبکتر بوده دف میشه اونم تقریبا موازی با حدود 200 ک دف!!! 3تا تارگتی ک همرها رد میشن هر همر حدود 80 90 ک دف نیاز بوده که دیوار بشه بدون لاست رد میشن!!! همه لانچها مثل هم... چطور دفکورد اینقدر دقیق تارگتهارو از بین 34 تا تشخیص میده!!! و چطور اینقدر دقیق 5تا همری که در مجموع 300 200 ک دف برای دیوار کردنشون لازم بوده دیوار میشن!!! خوب الان میگن تارگتهای زیادی پر شده بود، خوب اگه پر شده بود چطور فیکها سبز برگشتن!؟

    مورد بعد هم که همین وزیر جوان اعلام کردن... جناب ادمین برای جبران باگ و پلن دیستوری که قطعا ناموفق میبود با توجه به حجم کاتا و سنگ تراشی که حساب نکرده بودن ابتدا میخاستن کاتا رو برگردونن ... که ظاهرا به بقیه لطف کردن منبعشو دادن فقط:| این موضوع دخالت مستقیم تو بازی هست یا نه؟ تو سرور بغلی شما یکبار دیدی همچین چیزی؟

    میشه خواهش کنم یکم مستند صحبت کنید؟


    پیشنهادم اینه همه از ش.غ میاند میگند 8 تارگت از 34 تارگت ریل بوده و تمام فیک ها سبز برگشته



    ممنون میشم اثبات کنید تمام اون 26 تارگت فیک چطوری لینک سبز گرفتند.


    شایدم 43 تارگت بوده کنتور که نداره حالا که دارید حذف می کنید دست کم اونقدر مرد باشید که بتونید حرفی بزنید شاید بقیه حرفاتون هم بر همین اساس باورمون شد


    اگر شما توان اثبات ادعاهاتون را ندارید ولی مثال نقض برای رد ادعاتون الی ماشالله هست به لینک زیر دقت کنید قبلا" هم عکسهای واقعیش تو فروم بود.




    پ.ن : اقا این ادمین را مطمئنید اسمش رسول هست؟ ما هم یه رسول داریم رو اکانت خیلی چیزا را میدونه نکنه همونه;)

    سلام و درود بر شما محسن جان

    درود به سروش عزیز و دوست قدیمی

    دقیقا مشکل من هم همین بود که بعد از پلن اول میخواستن دوباره پلن برن .اکانت من اصلا اماده نبود چون یه دوست عزیزی 600تا رم و 600تا کاتا با مقداری تروپ زده بود دیوار که فدای سرش .من همر ده دیفالت اماده کرده بودم واسه کتیبه منحصر بهشونم گفتم تو درگیری شما با 1مرداد من نیستم چون به شخصه با این تیم نه مشکلی داشتم نه رودرو شده بودم.اما از اونجا که دوال بنده گفت باید بزنیم منم دیگه نه نگفتم و به نشانه اعتراضم اکانت کامل دادم به خودش.رفتیم ان ای اونجا تهمت جاسوس زدن بهمون و از بازی سردمون کردن. کلا بعد از فینال دژکوب که اون اتفاقا سرمون اومد کلا بازی گذاشتم کنار تا همین سرور که دیدم خیلی از قدیمی ها هستن یه انگیزه بهم داده بود که متاسفانه اقایون خرابش کردن.مشکل ساید اندبلیو دقیقا افرادی هستن که تیم یک مرداد از اس ای بیرونش کردن اومده بودن زیر پرچم دوستان .فقط واسم هنوز سوال که چرا اقایونی که همر رنک دو سه داشتید چرا اون همر بلند نکردین چرا همری که یکی از سازندگانش نمیخواست تو پلن شرکت کنه به زور گرفتید .حرف زیاد هست اما به احترام بعضی افراد سکوت میکنم.انشالله تو زندگی موفق باشید.در مورد حذف اکانت دست جمعیتون بهتون میگم اگه اینکارو بکنید واقعا نشانه ضعف شما هست هنوز خیلی از بازی مونده و خیلی همراتون دست نخورده هستش.خودتونم خوب میدونید هیچ دخالتی از مولتی نبوده.اشتباه شما همین بود که فکر کردید اس ای فقط داره پاپ میزنه یک درصد به فکرتون خطور نکرد بعد از دوتا پلن موفقتون شروع میکنن به دف سازی.

    یه گلگی هم ازتون دارم. شما از اول بازی نیت زدن یک مرداد داشتید در صورتی که این یه بازیه که باید برنامه ریزی کنید واسه اند گیم .تمام پتانسیل ساید فقط بزای زدن یک مرداد گرفتید .واقعا حیف اون همه پلیر خوب و دوستاشتنی .


    کاری به جزئیات بحث شما ندارم ولی به عنوان کسی که تمایل زیادی داره با دوستان جدید آشنا بشه ازتون دعوت می کنم به جنوب شرق بپیوندید. درهای مجموعه دورهمی ما به روی همه بزرگواران خوش اخلاق همواره باز خواهد بود.



    متاسفانه این دوستان چشم بسته سرشون تا خرتناق تو برف بوده و غافل از اینکه زمستان تمام شده و برفی دیگه نیست.

    اون موقع که زاوش لیدری میکرد فکر کنم یک سریا اینجا بدنیا نیمده بودن یا نمیدونستن از موس کیبورد چه استفاده ای میشه کرد همچنان الانم لیدره و تصمیم تصمیم ایشون هیچکسم ناراضی نیست

    دوست عزیز


    منظورت از اینجا فروم اسپید ترا هست یا کلا" فروم تراوین؟


    تا جاییکه شناخت دارم همه لیدرهای ارشد ج.ش و ش.ش اکانت فرومشون در تراوین واسه سال 2009 بوده و طرف حسابتون هم بعید هست امیر حسین 5 ساله من باشه.


    بهتر نیست این پست را خصوصی بفرستی واسه امثال امیر حسین کوچولوی من تا شاید حرفت درست از آب در بیاد؟


    شاد و پیروز باشی

    با سلام درود



    عزیز دلم واقعا" کجا سیر می کنی؟


    یا چشمات ضعیف شده که باید تشریف ببرید دکتر و توصیه می کنم تراوین و سایر بازیهای مجازی که باید گاها" خیره شوید به نمایشگر گوشی یا کامپیوتر و تبلت را کنار بذارید تا از این بیشتر ضعیف نشود و یا ندیده اید که انتظار میره در اسرع وقت عذرخواهی کنید و حالت سوم اینه که نمیخواهید ببینید.


    سری قبل آیا نیومدم فروم و قبل لند اتکها تبریک گفتم و بعدش اون صفحات اسپم بوم بوم را شاهد بودیم در حالیکه حتی یه عکس و لینک هم نذاشته بودند؟


    نکته جالب این بود که شما این موضوع را کنار توهم دوستان شمال غربی میذارید و با هم یک تراز می کنید در حالیکه فعل ما عین واقعیت رخ داده هست ولی از اونا هنوز در پرده ابهام و به قول خودت پازلیه و غیر مستند. (سند ما در فروم ثبت و ضبط شده برو نگاه کن)


    منتظر عذرخواهی شما هستم.


    قضیه تارگت خالی هم هر کسی از ش.ش یا ش.غ خواست بیاد تا چتهای واتساپم با سعید را نشونش بدم و ببینه که واقعی هست و دعوا داشتیم سر سنگ تراشی.


    اگر میدونستیم تارگت نیستیم و فیک هست پس درد داشتیم سنگ تراشی ساختیم ؟


    منتظر هستم یا حرفت را پس بگیری و یا یه اصفهانی بفرستی سراغم تا نشونش بدم که حرف فتوشاپ و ... هم نیاد وسط. اما اینجا نمیذارم این مدارک را.



    ما مثل اون دسته نیستیم که میگند مدرک داریم بعد عنوان میشه فردا میذاریم و در نهایت میشه یه چت دو نفره با غیر ادمین و ... در نهایت هم تخیلات ذهنی و ...



    از قدیم گفتند رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود پس وقتی بازی یکساله هست باید برنامشون برای یکسال باشه اما حاضر نیستند بپذیرند با این شیوه فقط میشه تا 2-3 ماه اول خوب کار کرد و بعدش تلنگش در میره و از درون می ترکه (ماجرای بادکنک که قبلا" گفتم)


    طرف 10 همر هم الان داشته باشه تا آخر بازی فقط می تونه همر جنگی بکشه و هیچ وقت نمیتونه بدون فدا کردن همراش واندرزنی بیرون بکشه چرا که میشه نقل ضرب المثل یه ده آباد بهتر از 10 شهر خراب



    چند روزی بود که دوستان ش.غ روی این موضوع که تیم لیدری دف را واسه خودش جمع می کنه مانور میداد پس میشه حدس زد تارگت از لیدرها نیست یا احتمالش کمه پس وقتی دفاع برای بالای 70% تارگت های فیک و ریل میره چه الزامی هست لیدر یکی از اونایی باشه که واسه خودش جمع می کنه.


    کاکو جان پاشو بیا اصفهان روشنت کنم و با یه جعبه گز راهی ولایت بلکه موقع برگشت شیرین کام باشی.


    تارگت نایت کینگ هم خالی بود چرا واسه اون زبونت بند اومده و حرفی وسط نمیاد؟



    خیلی وقتا حرفای خوبی زدی و لایکت کردم ولی برخی اوقات هم تخیلاتی را عنوان می کنی و کنار هم قرار میدی که احتمالش صفر مطلق هست.




    خدائیش نمیدونم فازت با برو بچ ش.غ چیه ولی پست شما ظهر قبل لند اتکهای دیشب خیلی به تیم دفکوردی ما کمک کرد.



    بذار اسمت را بذارم جاسوس چند جانبه ;)

    بهنام جان


    من یکی استثنا هستم و دهنم لق. نخود هم تو دهنم خیس نمیخوره



    هر چی باشه سن و سالی ازمون گذشته و باید این جماعت یه جایی آموزش بگیرند. چه در مورد اینسرت منابع با پیشنهاد تو بازار و چه اینکه چرا لیدرها بخورند عین خیالشون نیست.


    راستی عکس بحثی را میذارم که سری قبل گفتم ادمین دف ما را بک داده از تارگتها. اصلا" من شاکیم به ادمین که چرا دف ما را نصف کرده و ما قرار بود با دف انویلمون کاری کنیم اینا گزارش نگیرند مدرکشم دست حاج حسینه ;)



    این جماعت جاهل هنوز متوجه نشدند قبل از اجرای پلنشون شخصا" پلن جنگ روانیم را روشون اجرا کردم تا حدی که بعضی با بد اخلاقی پاسخ دادن. در یه مورد هم صدای مهدی قندیل در اومد. حالا بیا به اینا بگو جنگ روانی چیه و فروم جای چه کارهایی هست.


    زمانی که اون پست را میذاشتم این روز برام قابل مشاهده بود ولی فرقش اینه خیلیا باور نداشتند این مجموعه در ش.غ همچون بادکنکی که هر چه بزرگتر میشه پوسته اش شکننده تر خواهد بود.

    دو پلن موفق و اندکی تخیل و غرور پاشنه آشیل اینا بود.



    حالا هم در مسیری گام برداشتند که اگر برگردند به بازی تغییراتی در تیم لیدریشون هست و اگر نیایند هم باز تغییراتی خواهد بود. بنابراین پلن تغییرات در تیم لیدرشون موفقیت آمیز بود. حالت سوم اینکه برگردند و تیم لیدریشون را برای نقض گفته های من هم که شده تغییر ندهند با رسوایی حادث شده در فروم و ادعاهایی که ... چه کنند.


    از ابتدا همه بزرگان حتی خارج از ج.ش عنوان کردند این شیوه ضرر زدن به پتانسیل کل ساید هست ولی باور نداشتند.

    در هر سه حالت بالا ضرر این مجموعه به پتانسیل شمال غرب انکار ناپذیر خواهد بود.



    در نهایت بهنام جان ذکات علم نشرش هست و میدونم هنوز زوده تا اینا همه درسهای این بازی پر از سیاست را از بر بشوند ولی باور کن باید از یه جایی یکی تلنگرش را بهشون بزنه.

    من یکی برای برد نیامدم و صرفا دورهمیش مهمه پس بذار دوتا بچه هم چیز یاد بگیرند شاید تو زندگی واقعیشون کمک حالشون شد.



    بهنام جان لذت تراوین به اینه پسرت زنگ بزنه بگه الان میشه دهکده 98 نانوایی بسازیم و بعد ببینی با اجازت همونجایی که قرار بوده ساخته بشه زده رفته. عشق در بازی تراوین من یعنی امیرحسین 5 ساله پس بهم گیر نده خواهشا".

    حسین جان عزیز دلم


    هر چی باشه باید یه فرقی بین من 42 ساله با شمایی که اوایل دوران جوانی هستید باشه. 12 سال تراوین گاه گاه بازی کردن و بودن در سرورهایی که بزرگان مثل مازیار خان و موکسی و ... باشند تجربیاتی میده که سالها باید بدوی تا متوجهش بشی



    تا حالا پرسیدی چرا اکانت تندر از ابتدای سرور وضعیتش اینطوریه؟

    قول میدم شما بزنی اکانت تندر را خودت با جمعیت صفرش هم بکنی مازیار خان کاری بهت نداشته باشه ولی حذف نمی کنه.


    این که دیگه ربطی به ادمین نداره ؛ داره؟


    مهم حضور مازیار خان در ساید شماست که بهش انسجام تیمی میده نه اکانتش.


    اما برای جواب شما در خصوص اکانت ملا:

    ما هم شک داشتیم ریل هست یا فیک و بحث مفصلی با سعید بود

    نتیجه بر این شد که مقداری دفاع که هست بماند و حتی جزئی بهش اضافه کنیم تا اگر زدند سبز نروند. سعید اصرار داشت این سری کپهای مصری میزنند و من میگفتم میروند سراغ اکانتهای ضعیف و بحث پروندن همر در کار نیست و چون اسکاتی نداشتند از کپ ما گفتم 99% ما تارگت نیستیم جز آنکه پلنرشون کلا" مست باشه.


    در نهایت دفاعمون رفت اونجاهایی که تیم دفکورد خواسته بود و بخشی هم فرستادیم چند دفساز اطراف و نزدیک تا اونا هم سبز نباشند و حتی تا حدی پرشون کردیم که اگر ریل بود دست کم یه همر بگیریم.


    اما روی کپ خودمون چون سعید اصرار به دف جزئی داشت و کترین خسارت ساختمانی را تخریب کرد و سنگ تراشی 20 کرد که سر این موضوع اسکرین چتها هست خواستی تشریف بیار اصفهان حضوری ببین که نگی فتوشاپه.


    در کنار اینا از ابتدای پلنها همیشه ش.غ اصرار داشته دفاع تو تارگتهای لیدری جمع میشه پس خوردن ما میتونست نقطه قوتی بر علیه تیم ش.غ باشه واسه مظلوم نمایی. حالا یه کپ دفساز هم زده باشند که چی.

    یه زمانی کپ ازمون زیاد صفر شده پس کراپ لاکی اثری نداره برامون.



    اما ماجرای زودتر اومدن تو فروم واسه این بود که خبر رسید اکثر تارگتهای ممکن پر شده و احتمال دیوار شدن پلن 70% هست. دیگه بقیه اش جنگ روانی بود و از قبل باختن اکانتهای ش.غ


    در این خصوص مورد آخر اگر نیازی به توضیح بود استاد مهدی قندیل و سهیل نپی و مازیار خان و .... کلی ادم سرشناس که فروم بازهای قهاری در ش.ش خودتون هستند بهتر می تونند توضیح بدهند.




    کلام آخر :

    یا نسبت به اتهام بی پایه ای که وارد کردید رسما عذرخواهی می کنید یا با گذاشتن لینک جاسوسی از کپ اکانت ملا اتهامات وارده را اثبات می کنید.



    روزی که میثم مرغی زنگ زد که ش.ش ثبت نام کرده برو ببین چه کرده ام که حذف کرد اومد ج.ش و پشت بندش سام رله هم اومد.

    نیومدیم به کمک ادمین برنده باشیم بلکه دور هم خوشیم و گروه واتساپی ما اسمش دورهمی هست. (سعید عکسش را بذار ببینه)

    خدا رو شکر تو فروم همین سرور ثبت شده اما وقتی قصد درست دیدن ندارید همین میشه که چشم رو تمام واقعیتها می بندید.



    خود من از کسانی بودم که هنوز سری دوم پلنتون لند نشده بود تبریک گفتم به دو طرف ولی خب قراره که ...


    البته اون روز فقط من تنها نبودم چند نفر دیگه هم قبل لند و بعدش تبریک گفتند.



    آیینه گر نقش تو بنمود راست

    خود شکن آیینه شکستن خطاست



    پ.ن : فرشید جان بیا که قهرمان جلوی کپ منتظرت هست و آب و جارو زده و نقل آورده;)

    پی نوشت : دوستان خوب و عزیز اکانت بهتر پیشنهاد می دن ، لطفن همه سایدها پیشنهاد بدن تصمیم بگیریم :)

    بیا اکانت ملا میذارم در اختیارت کنار البرز و تیرداد هست


    سه سوت میشه عقده گشایی کرد ;)


    فقط نیایی بگی اکانت واسه یه پاپ باز بوده که قراره در آینده دفساز ساید باشه و مشخص بشه واسه چی دف نکردیم و از قبل اون دفاع اونجا بوده ها



    راز داری تنها شرط اون اکانت هست:)

    البرزجان ، لینک این موردها که رپلای کردم رو بزار بی زحمت، اگه واقعا همچین چیزی هست تو پلنشون هست که حیف این 5 روز وقتی که تو سرور گذاشتم ...

    وقتی فیک این باشه دیگه چه انتظاری داری ما که چشم بسته البرز را قبول داریم حتی اون زمان که رقیبمون بود


    رسول امروز مجبور بود بین 2 تا گروه یکی رو انتخاب کنه. بالاخره اونم کاسبه ، باید ببینه نفع تو کدوم طرفه.

    آمرداد اگه امروز هم میخورد حذف میکرد . پس رسول باید سعی میکرد خفظشون کنه . وسط لانچ با من تماس میگیره و منو تهدید به مجازات میکنه و بقیش که بماند ...


    بین 34 تا تارگت 8تاشو ریل رفتیم . دوستمون البرز فرمایش میکنن که همه تارگتارو پوشش داده بودن :D:D

    متاسفم براتون که هنوز امثال من و دوستانی که با خودم آوردم تو این سرور را نشناختید.


    آخرین سرور کلاسیک آی آر با یه پلن علی اصغری و اتوبوسی هادی لئو 7 همر آورد تو ج.ش . کتیبه جنگ آموز مرغ آتش را برد و کپ را صفر کرد.


    آخر همون سرور از همان مختصات همر کپ مرغ آتش واندر شمال غرب را صفر کرد.


    اونی که با خوردن همرش یا کراپ لاک شدن و ... حذف می کنه شمایید نه ما.



    همینا میشه که میگم فرق میان مرغ آتش و مرق آتش خیلیه و اول کار گفتم مرام میثم مرغی به خفتهاش نبود.

    سلام بچه های اس ای

    هیچ توضیحی من باب هسچ مسعله ای نمیدید !

    اینا کلا دیوار شدن دنبال بهانن واسه حذف

    بهنام جان شرمنده


    من یکی اگر اینا حذف کنند همین امشب میرم هتل سعید و نمیذارم پلن پنچر کردن هواپیماش اجرایی بشه.


    دهن سرویس از اول با هم قرار گذاشتیم مدیریت اکانت با من باشه امروز بی خبر و اطلاع سنگ تراشی 20 کرده تو کپ. (حاج حسین باز بگو اینم سندی دیگر تا چت خصوصی را بذارم که دعوا داشتیم چی خراب کنه و تا دست جنبوندم دیدم سنگ تراشی 17 هست)


    سعید محاله بذارم پات از اصفهان دور بشه به همکارت بگو فردا تنهایی برگرده کارخانه.



    هنوز منتظر لینک جاسوسی از کپ خودمون هستم. یعنی یه مرد نیست این نظریه را اثبات کنه؟

    همین پست آقا ناصر گویای نتیجه هست


    کفایت میکنه


    سندی از این بهتر نمیشد داشت :saint:

    ممنون میشم واسه اثبات ادعاتون سندی ارائه کنید این نیروها هیچ وقت اونجا نبودند.


    خوبه بنزین رو آتش بقیه نریزی



    منتظر لینک جاسوسی شما هستم. برای یکبار هم که شده مرد باشید و پای ادعاتون قد علم کنید

    یعنی حتی از بهنام بر نمیاد بفرستیمش بره دنبال دفسازی؟


    هر چی باشه دیپلماسی همیشه کارش فعالیت مستقیم نظامی نیست.


    شما که خدا رو شکر خبر نداری. ما هم تصور می کنیم شما خودت تو کوچه علی چپ گیر افتادی.


    حالا طرف خودش را در ظاهر از قبل بازنده دیده و دوست داره صحنه کربلا بازسازی کنه شاید با مظلوم نمایی ...



    قضاوت نمی کنی عزیزم ولی میدونیم چه می کنی دمت گرم خودشون شدن انبار باروت شما جرقه نباش.


    وقتی نصف دف آنویلمون هم برای بار چندم میفرستیم و فحش میذاریم وسط که بک نکنید قبل اتک خودت تا ته خط را بخون.


    از خدام هست کپ ما را زده باشند چون یه اکانت لیدر بخوره بهتر از اینه بقیه بخورند. لیدر دفساز چقدر زیاد داریم تو ج.ش 8)

    سلام عزیز دل

    عمیقا این موضوع به شما ارتباطی نداره

    روز خوش


    همان اندازه از سطح موضوع که رسانه ای شد کفایت داشت. عمقش واسه خودتون.;)


    قبل از زمان بوم بوم یا بوق بوق دسته ای و هیئتی تبریک میگم به تیم پلنری و لانچری ش.غ و همینطور به تیم دفکوردی ج.ش این چند دقیقه را هم تحمل می کنیم ببینیم چی میشه.



    شاد و پیروز باشید



    پ.ن : اونایی که منبر می رفتند واسه بداخلاقی نکردن در فروم ببینند که چطور باید حتی رقیب را لایک کرد.

    با سلام و درود خدمت همه بزرگواران






    ماجرای این حذف اکانت چیه؟




    با توجه به پلن اجراء شده دو سوال مطرح میشود:


    1) آیا انتظار حذف اکانت مجموعه جنوب شرق از طرف رقبا میرود؟


    2) هشدار یاد شده در پروفایل غاصبین خاک جنوب شرق گریبانشان را نشانه رفته است؟


    منتظر شفاف سازی از جانب صاحبین اکانت مربوطه هستیم.



    پ.ن 1 : فرشید جان بیایی اینطرف اکانت بهتر بهت میدیم ;)


    پ.ن 2 : حاج حسین این حاشیه از دستت در رفته گویا 8)



    شاد پیروز باشید

    NAF