Posts by SOURENA

    سلام خدمت شما.


    جسارت می کنم ولی اسم اکانت فرومی شما بنده رو یاد شاهکار صادق هدایت میندازه و هوس کردم دوباره مطالعه ش کنم.

    بنده خیلی روی این مورد بررسی کردم و به این نتیجه رسیدم ‌‌‌که ظاهرا برنامه جوری نوشته شده که شب های یک شنبه و دوشنبه منابع ناتار در کل سرور به شدت کم میشه در حدی که فقط این دو روز سربازخونه بزرگ رو نمیتونم شارژ کنم. تا الان نگفتم چون حس کردم شاید اشتباه کنم اما این پیام شما اطمینان ایجاد کرد.

    البته دوستانی که در بحث برنامه نویسی و آی تی تخصص دارند نظر بدهند بهتر هست.


    پ.ن: حالا خوبه پنج شنبه این اتفاق نمی افته. ;)

    سلام بر صادق عزیز و گرامی.


    البته مباحثه دو نفره تخصصی نمیخوام انجام بدم لذا جهت تنویر اذهان دوستان؛ وقتی در حوزه حقوق جزایی صحبت می کنیم هر گونه تفسیر موسع و جرم انگاری گسترده خلاف اصول حقوق جزا می باشد و این امری ‌‌‌‌‌‌کاملا پذیرفته شده در تمام مکاتب حقوقی می باشد و از قرن ۱۸ سنگ بنای criminal law می باشد. پس اسرار را گسترده معنی نمی کنیم و به موارد حیثیتی مضیق می کنیم چنانچه رویه قضایی آرایی از دیوان موید همین دیدگاه می باشد. حقیر تا الان هم رایی مبنی بر محکومیت بر اساس انتشار اطلاعات رایانه ای عادی در فضای مجازی ندیده ام. شماهم احتمالا ندیده باشید.

    نظر پلیس فتا هم که سایت منبع بوده بیشتر جنبه پیشگیرانه دارد تا جنبه کارشناسانه و حقوقی.

    در خصوص حریم شخصی اختلاف نظر آنچنان زیاد است که حتی داخل خودرو بر اساس نظریه مشورتی مجلس شورای اسلامی حریم شخصی تعریف نشد!

    البته نظر حضرتعالی کاملا محترم می باشد. جسارت کردم و جهت احترام به دوستان آخرین اظهار نظر بنده بود.


    صادق جان نگفته بودی حقوق دانم هستی؛ هر دم از این باغ بری می رسد. با وجودتان افتخار می کنم.


    پ.ن: سرور فینال هستی؟ اینجا که دارن می کشنمون. بلکه بیایم اونجا The wall ازمون دفاع کنه.

    سلام و درود


    دوستان بزرگوارمون در شمال شرق؛ دفاع جانانه ای کردند و لذت بردم شخصا. دم همتون گرم. نشان دادید تو کار تیمی عالی هستید و بین بچه هاتون همدلی وجود داره. همون شعار همه برای یکی- یکی برای همه. از جزئیات و کیفیت لانچ ها اطلاعی ندارم ولی یه تبریک ویژه هم برای دفکورد شمال شرق واسه تشخیص تارگت اصلی که همه مون می دونیم کار بسیار دشواری است.(تجربه سالها دفکوردی در اتحاد ozen بهم میگه دفکورد ستون ساید و اتحادشه).


    ببخشید عادت نگارشی بنده؛ نگارش بند بند مطالب هست. پس توجهتون رو جلب می کنم به مطالب ذیل:


    ۱) عزیزان و دوستان خودم در جنوب غرب. می دونید که نه در دیسکورد جنوب غرب و نه در گروه واتس اپ و نه در شورای لیدری ؛ حتی یکبار به کسی توهین و بی احترامی نکردم حتی اگر بی احترامی کرده. و هیچ زمانی نه در داخل بازی نه تو فروم به کسی فحاشی نکردم. علتش این بوده که نه الان و نه در گذشته بازی رو فراتر از یک بازی ندیدم و فقط اومدم که لذت ببرم و رفقای جدیدی پیدا کنم. چه کسی هست که چیف نشده و اتک نخورده؟ کدوم پلیر کهنه کار و مطرحی می شناسید که دیوار نشده باشه؟ تا بوده همین ها بوده و لذت بازی به همین هاست. لذت بازی به شب های پلن رفتن و اینسرت کشیدن هست. چرا دیدگاهمون از ((خودشاخ پنداری)) به ((تفریح دورهمی)) تغییر نمی کنه؟

    باور کنید بعدها هر کسی توهین و فحاشی کرده ؛ در نهایت (هم بازی رو باخته هم اخلاق رو)؛ و در پایان سرور رو سیاه ترین فرد بوده. فراموش نکنیم احترام، احترام میاره. روی صحبتم با ساید خودمون بود و عزیزان سایدهای دیگه ببخشن حقیر رو.(این رنگ جوگندمی موها گولم زده حس پیرمردها رو گرفتم)


    ۲) اگر کسی از میزان فیک ها و تارگت ها اطلاعات دقیق داره ممنون میشم اینجا توضیح بدن. من نمیدونم چه حکمتی هست در فرهنگ ما حس ((دست های پشت پرده)) دایما در جریان هست. آخه برادر من اگه کسی اتک بزنه یا لانچ کنه مگه میخوان اعدامش کنن که بخواد بترسه که نخواد بگه؟ ما که همون اول گفتیم کتک خورمون ملسه و هراسی از خوردن نداریم و خرجش یک لبخند و بازسازی(در صورت امکان) هست. زودتر از خواب خرگوشی بیدار بشیم و این اخلاق زشت ((تهمت زدن)) رو از خودمون دور کنیم. می دانید که هر فعلی با تکرار تبدیل به اخلاق و فرهنگ می شود.‌ قطعا وقتی جنوب غرب پلنی رو لانچ کنه انقدر جسارت داره که بیاد بگه زدم و نشد! دیوار بلند همه جا هست و البته عاشقان دیوار.

    (ممنونم آقای محمدعلی وگنس بابت توضیحات) تا من کامل بنویسم متن اومده بود دیرتر دیدم ادیت کردم.


    ۳) دقت کردید همه میان میگن: آقا فروم شده خاله بازی! اصلا بار فنی نداره! چند صفحه اسپم! وای خدا ترکیدیم! و این صحبت ها....

    عزیزان که خیلی بار فنی دوست دارید چند بار تحلیل های گاه و بیگاه که گذاشته میشه رو با تحلیل فنی پاسخ دادید؟ فکر می کنم فقط دو نفر تحلیل فنی و آماری ارائه میدن و بقیه دنبال همون اسپم و خاله بازی هستن ولی مدعی ((تشنه بار فنی)) هستند. شما که بار فنی تحلیلی دوست داری باید بیای یک بار هم شده اگر نمی تونی تحلیل ارایه کنی؛ تحلیل دیگران رو پاسخ بدین و نظر خودتون رو بگین عزیزم. اینجوری بار فنی بالا میره. البته دارم کم کم توقعم را به حداقل می رسونم.

    ## فروم به سمتی حرکت می کنه خواننده بیشتری داره## خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.


    ۴) متاسفانه یک عکس به دست بنده رسیده که به صورت رسمی تاییدی بر خرید و فروش اکانت ها داره و ظاهرا جناب ادمین عزیز هم مشکلی با این قضیه ندارند. نیازی نیست که تاکید کنم هر گونه خرید و فروش اکانت در تمام سایت های تراوین مطلقا ممنوع است!!

    عکس را به احترام ارسال کننده پیام خرید اینجا قرار نمیدم و دور از اخلاق هست که عکس در فضای عمومی پخش شود. اما کسی اگر مشتاق بود واتس اپ در خدمتشون هستم.

    این بند ۴ واقعا آزار دهنده هست. تیم تایگرز تصمیم نداشت وارد سایت و سروری از اسپیدترا شود. اما به تضمین ادمین محترم و مالک سایت؛ ‌‌‌که به صورت غیرمستقیم به بنده ابلاغ شد به عنوان لیدر؛ تیم را وارد سرور کردم ولی هر چه جلوتر می رویم قول ها فراموش می شود و همان اتفاقات سرورهای فیک و زرد اتفاق می افتد. نمونه این قول ها و عمل بر خلاف آن:

    الف) اضافه شدن اکانت های مولتی جدید در تایم های مختلف از جمله این مصری های ان ای در منطقه خاکستری و اکانت های جدید اس ای. نگین پلیر واقعی روی اینها بازی می کنه که احساس می کنم اینجوری به شعورم توهین میشه.

    ب) ارتباط ادمین با پلیرها. که نمونه معروف دارد.

    ج) دادن مجوز خرید و فروش اکانت. که این واقعا شاهکاره. شخصا اشتیاقم به بازی فروکش کرد.


    دوست عزیزم ناصر کلاهبردار و رفیق قدیمی حمیدرضا بمب بزرگوار که به بنده تضمین دادید الان من از شما دو نفر جواب می خوام. قرارمون این بود؟ من که گفتم این سایت ها فقط درآمد براشون مهم هست ولی گفتید اگر تخلفی دیدی همه باهم حذف می کنیم و جبران خسارت مالی میشه درسته؟ الان میگم خرید و فروش اکانت(که خیلی راحت می تونم ثابت کنم) مجاز هست؟ الان پای حرفتون هستید؟ من روی حرف شما نزدیک ۴۰ نفر را وارد سرور کردم و الان احساس می کنم مدیون آنها هستم. شما جوابی به من بدید تا به دوستانم بدهم. منتظر پاسخ شما می مونم.


    اینها رو که گفتم واقعا آفت هست. متاسف میشم واقعا از سطح فکر کسانی که بعد از این پست میخوان بیان بگن جنوب غرب هم کم آورده بهونه میاره! همچنان که همه می دانیم شمال غرب هم کم نیاورده بود. اونها حذف کردند ولی ما هستیم چون نمی خواهیم سرور را به کام دیگران تلخ کنیم. حذف هم نمی کنیم. اما تا ادمین محترم پاسخ بنده در خصوص مجوز خرید و فروش اکانت را ندهند هیچ گونه گلدی از طرف دوستانی که بنده وارد سرور کردم خریداری نخواهد شد. ما هستیم و می مانیم چون به کسانی که وقت و هزینه برای این تفریح کرده اند احترام قائلیم. گفتیم به جای هزینه کردن در دات کام و پول به جیب بیگانه ریختن؛ بریم سایت ایرانی و فضایی درست کنیم که پلیرهای ایرانی با هزینه کمتر تفریح کنند و سودش عاید هموطنمان بشود ولی متاسفیم که هموطن ما تمام خطوط قرمز بازی را کنار گذاشته واسه درآمد مقطعی. این سرور می توانست حیثیتی برای این سایت باشد و حداقل دویست پلیر دیگر منتظر تایید ما برای ورود به این سایت سالم در سرورهای آینده بودند که قطعا اگر جواب قانع کننده ای نگیرم پاسخ من مایوس کننده هست.


    اندکی صبر؛ جذابیت نزدیک است.

    همیشه پیروز و سربلند باشید.


    پ.ن۱: یادم میاد دوستان در جلسه توتال ها مدعی بازی پاک بودند. با قاطعیت هر گونه خرید و فروش اکانت را ممنوع اعلام کردند. در بیانیه نهایی هم بر این موضوع تاکید شد. الان چه اتفاقی افتاده که مجاز شده؟

    ببینید بنده خودم وکیل هستم و بهانه تراشی را از همه بهتر بلدم و دارم تدریسش می کنم. اینکه بیاین بگین اکانت خریدن تو ساید دیگه ممنوع بود نه تو ساید خودی واقعا دیگه نوبره و حالم را بد می کند. باید یه وقتایی مثل مرد پای حرفمون بمونیم. اینکه هر روز به یک بهانه ای از حرفی که خودمون زدیم خارج بشیم و بزنیم زیرش و برای برنده شدن از خطوط اخلاقی رد بشیم به هیچ وجه برازنده مردانگی ماها نیست.

    پ.ن۲: در جلسه توتال ها در همان دقایق اول گفتم:

    ((در دنیای تراوین کسی حرفش را در دفتر اسناد رسمی ثبت نمی کند؛ شرافت و مردانگی لیدرها و پلیرها تضمین وعده ها و حرف هاست)).

    پ.ن۳: نیاز نداره به جز دو نفری که اسمشون رو آوردم (و ادمین محترم به شرح فوق) کسی بخواد پاسخی بده. خودتونید و وجدان و شرفتون. این هنوزم برای من یک بازی هست برای شما چطور؟

    پ.ن۴: همچنان با احترام رفتار کنید. یک سال زمان خیلی زیادی هم نیست. تمام خواهد شد.

    پ.ن۵: انقدر شرمنده قول های رفقا شدیم که اگر عمری بود و سروری پلی دادیم (اسپیدترا که فکر نکنم) صحبت ها رو ثبت و ضبط کنم که این وضعیت اسف بار پیش نیاد. امان از تجربه.

    پ.ن۶: دو نفر از رفقا مطالب حقوقی در پست های قبلی فرستادند که عارضم خدمتشون زمانی که قانون خاص در موضوعی وجود داشته باشد به قوانین عام مراجعه نمی کنیم. استدلال و استناد شما عزیزان تا قبل از تصویب قانون جرایم رایانه ای صحیح بود ولی بعد از تصویب این قانون که همچین جدیدم نیست باید در خصوص این موضوعات به قانون خاص خودش رجوع کرد که در خصوص انتشار مطالب خصوصی اگر فاقد مشکل توهین و افترا و تبلیغ بر خلاف شئونات جامعه و جهت احقاق حق و علمی و عملی باشه جرم انگاری نکرده. چگونه میشه مطلق رویت داده های رایانه ای خصوصی را جرم دانست؟ و البته مستحضر به تفسیر به نفع متهم و اصل برائت هستید. موفق باشید.

    پ.ن آخر: گفتم که بنده جسارتا وکیل و مدرس حقوق جزا هستم و قطعا با جدیت پیگیر بند ۴ خواهم بود.


    ویرایش:‌

    بابت پست های پرهام عزیز ؛ دوست و همبازی خوبم؛ باعث تاسف بود و در بند ۱ توضیح دادم و از محضر دوستان عذرخواهی میکنم و قطعا تذکر جدی و قاطع داده خواهد شد. هیچکس حق توهین ندارد حتی نزدیکترین دوستانمون. تهمت و افترا نباید باعث بشه ما از کوره در برویم.

    کلا فضای فروم جالب نیست و احترام آخرین گزینه هست. به عنوان بی ادعاترین و کوچیک ترین عضو جامعه پلیرهای این سرور ؛ از همه بالاخص دوستان خودم خواهش می کنم در اوج عصبانیت که یک خصیصه عادی و ذاتی و غریزی انسانی هست مودب باشیم و ادب رو که خصیصه اکتسابی هست رو به نمایش بگذاریم. امیدوارم اینچنین باشد.

    سلام مجدد


    دوست عزیزم آقا لقمان اطلاعات جامعی در خصوص تعداد اکانت ها و جمعیت ها در هر ساید ارائه کردند. که یه قسمتش که اعداد و آمار داده ارسال میکنم. و البته متاسفم که هیچکس اهمیت چندانی نداد و حواشی بازهم بر متن غلبه داشتند.


    ne

    _________________________

    جمعیت بیشتر از 1000

    رومن : 22اکانت و 122 دهکده و جمعیت 76075

    توتن : 25اکانت و 170 دهکده و جمعیت 112129

    گول : 24اکانت و 162 دهکده و جمعیت 104445

    مصر : 49اکانت و 279 دهکده و جمعیت 166013

    هون : 5اکانت و 22 دهکده و جمعیت 11485

    _________________________

    مجموع: 125 اکانت و 755 دهکده و جمعیت 470147

    =========================

    se :

    _________________________

    جمعیت بیشتر از 1000

    رومن : 37اکانت و 196 دهکده و جمعیت 112540

    توتن : 28اکانت و 167 دهکده و جمعیت 106926

    گول : 16اکانت و 86 دهکده و جمعیت 50115

    مصر : 65اکانت و 334 دهکده و جمعیت 191339

    هون : 9اکانت و 70 دهکده و جمعیت 46397

    _________________________

    مجموع: 155 اکانت و 853 دهکده و جمعیت 507317

    =========================

    nw :

    _________________________

    جمعیت بیشتر از 1000

    رومن : 7اکانت و 25 دهکده و جمعیت 15564

    توتن : 9اکانت و 48 دهکده و جمعیت 30735

    گول : 8اکانت و 32 دهکده و جمعیت 16159

    مصر : 70اکانت و 274 دهکده و جمعیت 176833

    هون : 11اکانت و 62 دهکده و جمعیت 45274

    _________________________

    مجموع: 105 اکانت و 441 دهکده و جمعیت 284565

    =========================

    sw :

    _________________________

    جمعیت بیشتر از 1000

    رومن : 49اکانت و 241 دهکده و جمعیت 137540

    توتن : 40اکانت و 227 دهکده و جمعیت 133143

    گول : 28اکانت و 126 دهکده و جمعیت 64098

    مصر : 49اکانت و 240 دهکده و جمعیت 139150

    هون : 14اکانت و 83 دهکده و جمعیت 52071

    _________________________

    مجموع: 180 اکانت و 917 دهکده و جمعیت 526002

    همچنانکه می بینیم در اعداد به صورت خلاصه جنوبی ها برتری مطلق دارند و در جنوب هم وزنه به سمت جنوب غرب سنگین تر است.


    =========================================

    اکنون به اطلاعات آماری زیر توجه کنید:


    مجموع نیروهای کشته شده با احتساب گندمخور توسط سایدهای مختلف:


    Ne

    اتحادهای Ariana

    328415

    اتحاد Loyal

    130012

    مجموع برای ne

    458427


    Se

    209723


    Nw

    1517682


    Sw

    350724


    اکنون یه نگاهی به اطلاعات موجود بندازیم:

    ۱) شمالغرب با اختلافی فاحش در فاز هجومی فعال بوده و همرهاش رو استفاده کرده است. درسته با توجه به عدم استفاده همرهای سایدهای دیگه نمیشه مطمئن گفت کدوم ساید برتری هجومی داشته است ولی با همرهای رویت شده و حذف شده و موجود میشه درک کرد که تا زمان حضور تیم اکسفوردبرادرز شمال غرب حاکم بی چون و چرای سرور در فاز هجومی بود.

    ۲) شمال شرق با توجه به درگیری های یک هفته اخیر و اختلافات داخلی به رتبه ۲ در این جدول رسیده است. این بیانگر تلفات نیروی نه چندان هم زیاد در فاز هجومی در یک هفته اخیر می باشد.

    ۳) جنوب شرق با اینکه حدود دوهفته درگیر جنگی تمام عیار بود اما در این جدول در انتها قرار دارد و حتی در شرایط جنگی هم ترجیح داد همرهای خود را استفاده نکند تا قوی تر کند.

    ۴) نکته ای که نباید فراموش کنیم تلفات نیروهای هجومی جنوب شرق در پلن های موفق شمال غرب هست که کم نبوده و به عبارتی زهر خط مقدم جنوب شرق را گرفته است.


    مجموع امتیاز هجومی سرور ۲۵۳۶۵۵۶



    و اما در فاز دفاعی ببینیم شرایط چطوره

    امتیاز هرساید در پوینت دفاع:‌


    Ne

    228387


    Se

    831321


    Nw

    19865

    sw

    96496


    1) جنوب شرق به دلیل حملات شمال غرب با اختلاف زیاد اول هست.‌این به معتی ضرری سنگین وعقب افتادن از سایدهای آرام خواهد بود.

    ۲) سه ساید دیگه مجموعا اندازه جنوب شرق تلفات دفاعی ندادن. منطقی هست که بگیم الان دفاع شمالی ها و بالاخص دفاع جنوب غرب برتری داره به جنوب شرق. درسته در یک مقطع زمانی به شدت رو به دفسازی آوردند اما تلفات چنان بالا بوده که عقب افتاده باشن.




    اکنون با توجه به متای شرق و تقابلشون با جنوب غرب بالانس سرور رو بررسی می کنیم:


    ۱) در موضوع فاز هجومی متای شرق رو قاعدتا باید قوی تر بدونیم. جنوب غرب ۹۱۷ دهکده داره که در برابر ۱۵۰۸ دهکده متای شرق قرار میگیره. اگر تصور کنیم نگاه سایدها به اهمیت نیروی هجومی یکسان هست این تعداد دهکده ها بیانگر داشتن همرهای بیشتر در متای شرق ست و قدرت هجومی شون بر جنوب غرب می چربه و ۴۰ درصد برتری هجومی دارند.

    2)‌ در فاز دفاعی جنوب غرب بر جنوب شرق ظاهرا برتری دارد. اما با لحاظ نیروی دفاعی شمال شدق باز کفه ترازو به سمت شرقی ها سنگین تر خواهد بود. شاید در دفاع هم ۴۰ درصد برتری با متای شرق باشه.



    احتمالات دیگر و رخ نداده را هم بررسی می کنیم.


    ۱) جنوب غرب طبیعا علاقه دارد ساید بی طرف فعلی یعنی شمالغرب را با خود همراه کند و متا ببندد. اگر شمالغرب هم تمایل به متای غرب نشان دهد و این متا بسته شود فاصله قدرت شرقی ها کمتر می شود و این نزدیک شدن قدرت عامل جذاب تر شدن سرور هم خواهد شد.

    نکته: اکر اتحاد لویال را خارج از متای شرق تلفی کنیم و این بخش از شمال شرق به متای جنوب غرب لبیک گوید باز هم فاصله قدرت کمتر می شود و با توجه به نزدیکیشون به متای شرق می توانند اهرم فشار جنوب غرب باشند.‌

    ۲) اگر شمالغرب به متای شرق بپیوندد و سه به ۱ شود قدرت متا دو برابر جنوب غرب می شود و عملا باید متا را متای برنده بنامیم.

    ۳) اگر شمال شرق از متای شرق خارج شود و با شمالغرب متا ببندد و جنوبی ها متا نکنند ؛ ùتعادل و توازن مطلوب سرور خواهد بود. اگر تصور کنیم شمال شرق به حرف اتحاد لویال بها بدهد و تسلیم نظر آنها شود و این متای شمالی شکل بگیرد سرور به شکل ۲_1_1 خواهد شد که با توجه به قدرت دو ساید جنوبی و تعداد اکانت ها و دهکده هایشان می توان رقابتی نفس گیر و غیرقابل پیش بینی را تماشا کرد.

    ۴) اگر متای جنوبی شکل بگیرد تعادل به حالت بیگلی بیگلی و گوریل انگوری شکل خواهد گرفت. این متا می تواند ناعادلانه ترین حالت سرور باشد باید آن را تمام شده دانست.‌

    ۵) در حالت فعلی ؛در حوزه دفاع و هجومی متای شرق قوی تر از رقبا و حتی رقیب اصلی خود جنوب غرب است و تعادل عملا برقرار نیست. البته این عدم توازن قوا آنچنان هم وحشتناک نیست و می توان روزهای سختی برای جنوب غرب تصور کرد

    :۶) کیفیت لیدرها و پلیرها و پلنرها در نتیجه و تعادل قوا بسیار تاثیرگذار است. نمی توان به اعداد بسنده کرد.‌کیفیت دفسازی و غارت و همرسازی قطعا اهمیت ویژه ای داره. و دست لیدرها رو برای پلن ها باز میگذاره.

    ۷) متای شرق ؛ جنوب غرب را نباید دست کم بگیرن. سایدی که دو ماه را آرامش بازی کرده می تواند قدرت زیادی در چنته داشته باشد.


    در نهایت

    اکنون سرور به نظر چندان هم بالانس به نظر نمی رسد وباید منتظر روند سرور باشیم ببینیم کی و چکونه بالانس ایجاد می کنند. البته چنانکه عرض شد فاصله قدرت انقدرها هم نبایت دور از هم باشند. اگر بخوایم عدد بگذاریم باید متای شرق را ۴۰ درصد قوی تر بدانیم.


    منتظر نقدهای مثیت و منفی دوستان (فارغ از نگاه های جانبدارانه و تفسیر به مطلوب هستم).

    این تحلیل جنبه شخصی داشت.


    پ.ن۱: لطفا جای پرداختن به حاشیه به بحث های دیگر توجه کنیم.

    پ.ن۲: آقا مازیار بزرگ ما هستند و برند تراوین به حساب میان. حتما تاکید می کنیم که حرمتشون حفظ بشه. نقد کردن حق طبیعی است اما توهین کردن خیر. شخصا هم بهشون نقد داشتم که ایشان هم پاسخ دادند و متشکرم ازشون بابت جواب. ممکنه در آینده هم نقد داشته باشم ولی احترام را فراموش نخواهم کرد.

    پ.ن۳: موضع رسمی جنوب غرب در برابر متای شرق و نحوه بسته شدن آن اعلام شده است و به جای پیام اسپم و جو دادن لطفا دقیق بخوانید.

    پ.ن۴: رید ناسالم هم داریم. دم خروس زده بیرون ولی مهم نیست به هر حال وقت میزارن و استفاده می کنن.

    پ.ن۵: شرط بندی چه صیغه ای بود؟

    پ.ن۶: دوستانی که هنوزم جنوب غرل رو به دخالت در امور شمال شرق متعم می کنند به آقا مازیار مراجعه کنند مشکلشان حل می شود.‌ واقعا بعضی حرفهایی که زده میشه حس میکنم خود نویسنده هم باورش نداره ولی توقع داره بقیه باور کنن.

    پ.ن۷: مازیار جان منم همونطور که می دونی و بهت گفتم ارادت ویژه دارم و براتون احترام زیادی قائلم.

    پ.ن۸: تو این ساعت شب براتون پست گذاشتم. چقدر خوبم من! خخ

    پ.ن۹: کسی می دونه این مصری های دو دهکده ای جدید تو منطقه خاکستری ان ای داستانش چیه؟ قارچ های خودرو پس از باران هستن یا هدیه ادمین؟

    سلام مجددی عرض کنم خدمت رفقا.


    همانگونه که می دونید به علت مشغله زیاد و رسیدن به سرپایینی سنی زیاد نمیتونم و البته نمیخوام پیام بگذارم و فقط زمانی که حرفی برای گفتن باشه وقت ارزشمندتون رو میگیرم. به نظرم کل پست هام به عدد ۱۰ نمی رسه و هیچ مطلب اسپمی فکر نمی کنم ارسال کرده باشم.‌

    امشب هم اگر بتونم یک پست فنی از یک منظر جدید در خصوص بالانس سرور قرار خواهم داد.

    دوست من شما که اینهمه از تکرار مطاالب دیگران گلایه داشتی در دو صفحه چهار بار یک سوال پرسیدی و به قول دوستان کسی دوست نداشت جواب بده. و البته ناصر عزیز پاسخ دادند. بگذریم


    این پیام شما! درسته؟ الان پیام خودم که واسه ۶ شهریوره ریپلای میکنم

    دوست من این پیام رو دوباره بخونید. ظاهرا ندیدین. پی نوشت رو دقیق تر بخونید.

    این بیانیه رسمی شورای لیدری ساید ملوک الطوایفی جنوب غرب هست.یه عکس بگیرید جواب خیلی از سوالاتتون توش هست. ما زیرزمینمون خرابه. یه نفرم بیشتر جا نمیشه توش. واسه همینم همه می دونن چیکار می کنیم و هیچیش قایمکی نیست. چیزیرم قایم کنیم میام میگیم قایم کردیم. جسارتمونم تو این موضوع نشون دادیم.

    کافیه عزیز؟

    بازم سوالی بود بنده در خدمتم.


    در خصوص مزدور خواندن دیگر دوستان؛ برادرم معنی لغوی مزدور زشت نیست و به معنای کارگری که پول میگرد می باشد اما در مفهوم مصطلح یک نوع توهین است و لطفا در انتخاب کلماتتون دقت کنید. ممنون میشم رعایت ادب و احترام را بکنید.


    پ.ن۱: شنیدم جاده ها به جز گرگ ؛ پلنگ هم دارن. شکارچی کجایی؟

    پ.ن۲: بهنام جان؛ سوئیس هم ملوک الطوایفی اداره میشه. صرفا جهت اطلاع.‌

    پ.ن۳: آخ جون تیزر جدید. تیزر دوست دارم.

    پ.ن۴: اشکان سرلشکر عزیز و لقمان آرزوی سلامتی و بهبودیتون رو دارم.

    سلام

    حسن جان من همیشه پیام های شما رو خواهم خواند و هر وقت زیبا و خوب باشه لایک هم خواهم کرد. موضوع اکانت تموم شده و الان شما از نظر بنده حسن آقا هستید و اگر قابل باشم دوست شما و اگر نباشم یه همبازی سابق.(که الان تو دلت میگی روم همر کشید).

    ولی

    بازی همینه دیگه.

    یه وقتی مجبور میشی کاری که اصلا دوست نداری انجام بدی و یه وقت هم کاری که دوست داری انجام نمیدی.


    باز هم از اتفاقات پیش اومده عذرخواهی می کنم و واقعا مکدرم که کاری که دوست نداشتم انجام دادم.


    به ما سر بزن

    ما انقدرها هم بد نیستیم(خیلی بیشتر بدیم خخخ)

    سلام و عرض ادب.


    کلا زیاد دوست ندارم بنویسم و ترجیح میدم خواننده نظرات و تحلیل های دوستان باشم و اگرم حرفی دارم در حوزه تحلیل فنی بزنم ولی بعضی حرفها زده میشه که ناپرهیزی می کنم و مطالبی می نویسم خلاصه به بزرگی خودتون ببخشید.

    سلام

    پست شما رو ریپلای گردم برای اینکه دیده بشه که میشه مودبانه و موقر هم پست گذاشت و حرفهارو زد ممنونم از ادبیات عالی و زیبای شما.

    اما درمورد دخالت جنوب غرب در اختلافات داخلی من قاطعانه دخالت ربع شما رو رد میکنم.

    دوست عزیزم آقا بهنام و آقا البرز(چه اسم قشنگی) و جناب تیرداد لطفا با دقت تماشا کنید و یاد بگیرید. همون watch and learn. شما که بهتر از من به بزرگی آقا مازیار واقف هستین. دارن با قاطعیت میگن جنوب غرب هیچ دخالتی نداشته! حالا کی دایه مهربان تر از مادر هست؟ کی توهم زده؟ کلا یا حواستون جمع نیست یا جمعتون میخواد حواسش پرت باشه. مضافا ظاهرا ادبیات بنده بعضی از عزیزان رو آزرده کرده؛ با تشکر از آقا مازیار عزیز بابت درک و اعلام این مطلب و ارزش نهادنشون به ادبیات توام با احترام؛ از دوستانی که بابت ادبیات خوب بنده دلخورن معذرت میخوام. والا.

    البته نمیدونم چرا یاد یک ضرب المثلی افتادم:

    از کوزه همان تراود که در اوست(العارف یکفی بالاشاره)

    تیم و پلیرهای خوبی به شمال غرب اضافه شدند همکاری خوبی هم شکل گرفته داریم سعی میکنیم این عقب افتادگی رو جبران کنیم و در اندگیم بتونیم به جذابیت سرور اضافه کنیم

    واقعا امیدوارم با تلاش بتوانید مجددا شمالغرب را در قامت یک ساید مقتدر و مدعی احیا کنید. براتون آرزوی موفقیت می کنم.

    دوست من البرزجان؛ داخل متن جسارتا شماره زدم که توضیح زیادی نخواد.

    1 در مورد دخالت جنوب غرب یه چند سطر بالاتر متن آقا مازیار رو گذاشتم. روزی سه بار از روش بنویس تا توهم توطئه و اتهام های واهی از سرتون بپره.

    2 چقدرم که دخالت نکردی! ساید سر دخالت کی به هم ریخته؟ سر متای زیرزمینی کی؟ سر دف دادن به کجا؟ خیلی خوبه دخالت نکردین واقعا! عاشق اون کلمه منحصر به فرد (ولی) تو متن شما شدم رفیق.

    3 آره واقعا! انقدر طبیعیه که تو سرورهای دات کام ممنوعه!!!! ممنوعععع(غلیظترش کن) آره عزیزم خیلی طبیعیه.

    فقط لطفا انقدر تو زیرزمین جلسه نگذارین رماتیسم میگیرین ها. برین پشت بوم بهتره. اونجا هم کسی نیست.

    اکانت ام کا ام جی در کشا کش اتک های اندبلیو یکبار فیک رو شخص بنده رفتن ، یکبار ریل زدن که از قضا خفت هم کردند ۲ کی تیرانداز رو اکانت ما ، اما نه دلیلی بر توضیح و گفتنش هست و نه نیازی به انالیز که ایشون از قبل پلنی برای اینکه چون اس ای با اندبلیو درگیره خب الان بهترین موقعیته بزنم اینارو ، از نگاه من ایشون حتی در لحظه ای که این اتک رو داد به این موضوع فکر هم نکرده ، منم ادمی نیستم که بیام به تئوری توطئه و چرچیل در نظر گرفتنشون بپردازم چون نه من هر کدوم از شما تروپ ببینید ی جا پارکه وسوسه میشید خفت کنید وخیلی بر نفس اماره باید غالب باشید که نکنید اینکار رو . دو کی تیرانداز دیده زده خفت کرده نوش جونش از گوشت آهو حلالترش دستشم درد نکنه . بازی یعنی همین دیگه ، شما شایدم اصلا در جریان نبودید یا برنامه ای هم برای این موضوع نداشتید اما اتفاق افتاده دیگه فدای سرت.

    یک پلیر ساده ساده نه خائن نه سیاستمدار نه کثیف نه پلنر ، نه لانچر ، نه قدرت طلب ، نه جنگ طلب و نه توطئه گر ناصر استورم


    یا حق

    قابل توجه دوستان تئوریسین. توتال ساید میگه جنوب غرب دخالتی نداره قطعا؛ پلیر میگه پلنی نبوده و یه خفت و یه فیک از یک اکانت بوده فقط! اما دوستان میان قصه میگن شما تو شرایط بحرانی ما از فرصت استفاده کردین و پلن زدن ما رو داشتین! از پلیر اکانت و توتال ساید بیشتر می دونید؟ چجوری؟

    شما خوبی.

    برای شما هم شماره زدم که بخونید و تو خلوتتون حداقل از گول زدن مغز خودتون دست بردارید.

    ۱) فکت؟ آقا محمد که اهل علم هستند رو به استهزا میگیری و تیکه میندازی که به چند زبان دنیا فلان می کنی و بهمان می کنی لااقل تو سطر اول متن فارسی پلیز. عزیزم مسلح بودن به سلاح علم مزیت هست.

    ۲) شما که حتما راست میگی. شمام صبح جمعه فهمیدین یا از قبل هم تو زیرزمین نموره می رفتین؟

    ۳) داداش گل من. عشق من. دوست من. مگه جنگ جهانی سوم هست که دنبال بهونه باشیم؟ مگه شورای امنیت سازمان ملل میخواست بیاد محکوممون کنه؟ اگه می خواستیم که می زدیم. بهونه چه صیغه ایه؟ چرا ما رو صحنه سازی درست می کنید؟ چرا میخوای واسه خودت استدلال مشقی درست کنی و مغزت رو گول بزنی؟ صاحب اکانت اومد گفت یه اتک ساده بوده. مفهومه؟ میخوای بگم اونم بیاد زیرزمین برید باهم خودتونو گول بزنید؟

    ۴) کلا ما انقدرها هم بد نیستیم ما رو دور نندار. اینو اولین بار کی گفت؟ خیلی خوبه.

    ۵) همون ۴ رو بخونید

    ۶)عزیزم ۱۰ صفحه آخر رو برگرد بخون دوباره. اینجوری به کلی فکت می رسی که شاید مثل اون متا اولش خیلی هم موافقش نباشی ولی....فکته فکت! انگار اصلا تو باغ گیلاس نیستی خخخ. اصلا تو باغ گیلاس رفتی تا حالا؟ برو خوبه. تشت رسوایی از ارتفاع بلندی افتاده صداش گوش فلک رو کر کرده. نشنیدی؟


    دوست داشتم از دوستام کمک بگیرم ، اونا هم دوست داشتن کمک کردن ، من نمیدونم جنوب غرب این وسط چیکارس که میپره وسط ، شمال غرب سابق انقدر وسواس به خرج نداد که اینا دادن ( شما همون دفتو بده به خوارج ش ش و فک کن که اخر سیاست رو به کار بردی با این کار.


    اما یه پیشنهاد دوستانه به جنوب غرب

    یبار سر هیس سیاست به شدت اشتباه به کار بردید ، این دفعه سر خوارج این سیاست رو بکار نبرید و خیلی شیک و مجلسی دفاعی که دادید رو پس بکشید چون 1 الی 2 روز دیگه که تاپ ریست بشه با 1ک نیرو میشه فهمید دف دادید یا نه :) دیگه از ما گفتن بود :دی

    بهنام جانم. دو تا پاراگراف و فقط دو حرف اونم متضاد؟ یه کم دقت کن عزیز. جنوب غرب همون گاره س که شما هستی تو شمال شرق. جالبیش اینه که رفقا دوست داشتن به شما کمک کردن بقیه هم دوست داشته باشن کمک می کنن خب! الان شما کجای این ماجرایی؟ هر وقت دو پاراگراف با تسلط نوشتی اکانت ناصر رو که خیلی دوست دارین تقدیم میکنم که اشکان عزیزم لازم نباشه شرط ببنده. بده؟

    نکته 1
    ی داداشی داشتیم اوایل بازی هر هفته با فاصله دوبل از نفر دوم رتبه 1 غارت بود یکسره , صداتون در نمیومد چرا اون موقع؟اینقدر این اختلاف غارت عادی بود؟یا ارباب اجازه اعتراض تو فروم رو بهتون نمیداد؟


    نکته #3 :
    والا ماکه از اول سرور هرکیو دیدیم اومد گفت سلام اومدیم آمرداد بزنیم , اصلا هم هیچکی نمیدونه الان آمرداد غول مرحله آخره زدنش 3تا واندر 100 کردن ارزش داره :) باشه ما میگیم تو اومدی از بازی لذت ببری.

    یه عرض ادب هم به شما. عزیزم جالبه که بدونی که فقط ما تو جلسه توتال ها تاختیم به اون فرد غارتگر و بقیه عزیزان که نصف فروم حرف زده بودن وقت عمل بخاری ازشون بلند نشد.

    در مورد انتی امردادی بودن هم بزار یه نکته جالب من به شما بگم. می دونستی که ما به دعوت امرداد اومدیم این سرور؟ بعدا اونوقت انتی امردادیم؟ شماره من رو از اشکان سرلشکر بگیر بیا تا پیام ها و متن ها رو نشون بدم عزیزم‌. البته که دوستان به ما لطف داشتند و خیلی ممنونیم ازشون که ما رو قابل دونستن. ولی توهم ما امردادیم و بقیه انتی امرداد فقط یک غرور کاذب هست که متاسفانه هم اخلاق ها رو بد کرده هم روابط پلیرها. ما به راحتی می تونستیم در کنار تیم امرداد با قدرت تمام برنده بشیم ولی عزیزم دقیقا ماییم که واسه لذت و بالانس سرور اومدیم و به جای جنوب شرق فوق العاده رفتیم به ساید دیگه که بالانس کنیم.

    قابل توجه مدعیان بالانس و آپارات به قول رفیقمون.

    این افکار ضاله رو دور بریزید و به تراوین به عنوان یک بازی پر از لذت و جذابیت نگاه کنید. این اسلحه های واقعی رو بزارید کنار و با همان گرزی ها اتک بدین.

    وقت بامزه شدن هم بپا سرکه نشی منبع اطلاعات.


    حاج حسین از وقتی جاسوس جنوب غرب شدی هم تیپت قشنگ تر شده هم تحلیل میزاری. ببین چقدر رشد کردی. نون جاسوسی انقدرها هم بد نیست فقط اسمش بد در رفته. خخخ


    و اما کلام آخر

    ببینید عزیزان. درسته که استفاده از فروم جهت جریان سازی بر اساس منافع سایدی یک سلاح و ابزار هست. اما نباید به این بهانه دروغ بگیم و خواننده را یک ساده لوح فرض(دوراز شان جمع) کنیم. باید با تحلیل و منطق حرف بزنیم نه با ریا و دروغ.

    می دونین که دروغگو دشمن خداست؟ حتما می دونین.

    این سرورها تموم میشن اما این آدم ها می مونن و برچسب دروغ که روی افراد می مونه. پس با توجه به مثال های بسیار واضح فوق و مثالهای خیلی زیادی که دیگه از حوصله جمع خارجه لطفا از دروازه تحلیل و منطق صحبت کنید تا به چاه دروغ و بدنامی نیفتید.




    پ.ن۱: نه به توهین!

    پ.ن۲: همچنان عاشق اون (ولی) هستم بهنام جان.

    پ.ن۳: تنها لیدری که از امرداد مدح کرد حقیر بودم و همچنانم میگم تیم بسیار خوب و استخوان داری هست و حیفه که با این رفتارها قدرتش رو نامشروع جلوه بدید.

    پ.ن۴: ما هم قبول کردیم بالانسه دیگه. گفتیم ۲به۱ هم می زنیم. اعصابتونو خورد نکنید.

    پ.ن۵: محمد بایگوش تایم فینال داستان شد. چرا آخه؟

    پ.ن ۶: من اسمم رضا هست. علی نیستم دوستان.

    پ.ن۷: اینم جزئی از اون اصولتون هست تیرداد جان که به لیدر میگین کدخدا؟ ولی من بازم دوست دارم.

    پ.ن آخر: تیردادجان ما رو از خودت محروم نکن.

    سلام مجدد


    درود بر جنوب غرب متحد


    دوستان عزیزم در سرور نرمال اسپیدترا. خوشحالم که بازی در اوج هیجان و جذابیت قرار گرفته و مشتاقم درگیری های جذاب و دیدنی رو در آینده نظاره گر باشیم. بدینوسیله از طرف شورای لیدری جنوب غرب اعلام می کنم:



    با توجه به متای شرقی سرور و اتفاقات اخیر و اطلاعات ما در خصوص پلن دوستان در سایدهای دیگه بر روی جنوب غرب؛ ما حق خودمان می دانیم که هر لحظه تشخیص بدهیم روی هر سایدی پلن هجومی یا در صورت لزوم دفاعی اجرا می کنیم. حتی ممکنه پیش دستی هم بکنیم. پس اعلام آمادگی می کنیم به تمام پلیرهایی که در کنار ما نیستند.

    نکته: در هر شرایطی احترام به همدیگر در پلن ها و درگیری ها و زدن ها و خوردن ها اصل اول و آخر ما هست و خواهشمندیم فضای بازی رو محترمانه و جذاب کنید.


    پ.ن: متا کردن با سایدی دیگر هنر یک ساید می باشد و جنوب غرب مشکلی بابت ۲به ۱ و ۳ به ۱ هم ندارد. ما با آغوش باز به دوستانمان کمک می کنیم و بر رقبای خود می تازیم. باشد که رستگار شویم.


    پ.ن: همه تون رو دوست دارم مگر اینکه خلافش ثابت بشه.

    سلام و درود


    واقعا خسته نباشید. وایییییی پیرم در اومد رسیدم ته فروم. ولی بالاخره رسیدم. دوستان منو ببخشن که کسی رو ریپلای نمیکنم. انقدر پیام زیاد بود که داشتم بی خیالش می شدم کلا. به خودم تبریک میگم که همه رو خوندم البته فک کنم. لازم دونستم دو تا پست بعد از چند روز شلوغ این فروم بزارم که اولی مشابه همون پست های قبلی هست ک اگه کسی حوصله نداره نخونه. ولی دومیش مهمه حتما بخونید:

    قبل از مطالبم متای شرق رو تبریک میگم.


    ۱) حمیدرضا بمب عزیز، برادر و دوست عزیزم. قلبا می دونی که دوستت دارم و احترام بسیار زیادی برات قائلم و خیلی شرمنده م کردی. تیم تایگرز مفتخره که شما لطف کردین و با این تیم بازی کردین و همیشه مرد اخلاق و پلیر حرفه ای و دوست داشتنی بودید. دل بچه های تیم هم براتون تنگ شده و اگر خواهش برادر کوچیکت رو قبول کنی و سرور آخر رو هم کنار ما باشی در سرورهای آتی ممنونت میشم. فکر کنم متوجه شدید که بنده خواسته شما را که با عصبانیت(طبیعی) هم مطرح کردی اجابت کردم ولی جو فروم باز هم شرایط را کمافی السابق کرد.


    ۲) تیرداد جان؛ بنده همچنان شما را یک فروم نویس خوب می دانم و ضعف این چند روزه و استدلالهای ضعیف را به حساب وقت کم و عصبانیت میگذارم. فقط سه نکته را میخواهم مطرح کنم: اول اینکه فرمودین متا از قبل بسته نشده بود! من جسارتا این رو نمی پذیرم. و دیدی که هیچ کس هم نپذیرفت. بعد از جلسه توتالها اتفاق جالبی که افتاد من و دوستم که تو جلسه بودیم مشترکا گفتیم متای شرق از دور پیداست. به فرض اینکه ما اشتباه کرده باشیم! پرواضح هست که آقا مازیار چند صفحه قبل گفتند همه چیز تمام شده بود که روی یک اکانت اتک اومد! و یک هفته بعد آقا مازیار جلسه ای کاملا دموکراتیک از نوع مستقیمش برگزار می کنند جهت رای گیری در این مورد!!! دقت کنید برادرم. جدیدا کیفیت فروم نویسی شما تحلیل رفته است. درگیر بحث با محمددیابلو شدید دارید زیاد اشتباه می کنید.

    دوم اینکه شما چند صفحه قبل تر برای کاور کردن اون اکانت جاسوس در جنوب غرب دست و پا زدید. کاری نداشت همانگونه که ما مردونه اومدیم گفتیم جاسوس داریم و کسی هم استفاده کنه مشکلی نداریم شما هم بگید ما هم داشتیم و لو رفت! دیگه آسمان و ریسمان را به هم نبافید برادریم. به شعور و فهم خوانندگان فروم احترام بگذارید و گول چند تا لایک و دیسلایک رفقا و بدخواهان را نخورید. در مورد اون موضوع جاسوس ها قبلا توضیحات مکفی ارایه شده است. ضمنا بعدا بازهم برای درست جلوه دادن مطلب اشتباهی به شکل درست از ۷ سطر بالاتر استفاده نکنید.

    سوم عزیزم تعداد پست های جنوب شرق و غرب رو بشمار ببین به قول حضرتعالی چه کسی یقه شو... .


    ۳) در خصوص حواشی شمال شرق اصلا دوست ندارم ورود کنم. چون هیچ تنش داخلی را هیچوقت قبول نداشتم و ندارم چه به نفعم باشد چه به ضررم. ولی یک سوال دارم از دوستان جنوب شرق: به چه استنادی به جنوب غرب تهمت می زنید؟ چه دلیل و مدرکی دارید که جنوب غرب مداخله ای داشته است؟ فقط صرفا برای اینکه ارتباطات پنهانی و متای پنهانی تون لو نره به سایدی که پاک ترین ساید سرور هست تهمت می زنید؟ خواهش می کنم خودتون رو گول نزنید. خودتونم می دونید که این ادعا نیست ک قطعا عین حقیقت است. طبیعتا حقیقت هم معمولا تلخ هست. البته اشتباه نکنید من گفتم جنوب غرب پاک ترین ساید هست و هیچ سایدی رو به بازی کثیف متهم نمی کنم.


    ۴) مازیار جان؛ متاسفم که طبق شنیده ها به شما توهین شده و عمیقا این موضوع دلخورم می کند. اگر می خواهید عکس العمل ما را در این خصوص بدانید از دوستان معترض ساید سوال کنید. تنها حرف ما نگه داشتن احترام شما بود و هست.( به قول یه بنده خدایی مدارکش هم موجوده) هیچ بازی و سرور و واندری با ارزش تر از احترام و شخصیت پلیرها نیست.

    در پیامی هم که بنده متذکر جمله معروف شما شدم؛ مازیارجان من کنایه نزدم! مستقیم و با آوردن اسم یادآوری کردم حرف خودتون رو که چند بار هم تکرار کرده بودید و نخواستم اینجا تشریح کنم اون حرفها رو(برخلاف دوستان جنوب شرق که از مکالمات نیمه خصوصی هم مایه گذاستن). پس بنده کنایه نزدم و در نهایت احترام و ادب به شما متذکر شدم که گوش هم نکردید و اگر دقت کنید این اتفاقات ریشه در همین جمله شما و عدم تعهدتون به حرفتون بود.‌ الان حرفتون رو این بار واضح تر میگم که نگین کنایه زدم:

    (( دیگه این کارها و متای قایمکی و یهو معلوم بشه که با فلان ساید از اول متا داشتیم و کمک می کردیم و این حرفها گذشته دیگه خیلی زشته برامون)) به نقل مضمون حرف شما.

    در ارادت بنده به شما و جذاب بودن شما تردیدی ندارم.

    ایرج عزیز دیدین 2_1_1 شد؟


    ۵) متحیرم وقتی دوست عزیزمون چند بار تو همین فروم به من توهین کرد دوستان جنوب شرقی هیچ دلواپسی نشان ندادند ولی الان خیلی براشون عجیب و غیرقابل تحمل هست که این اتفاق افتاده. این دیگه ربط به سیاست بازی و ساید فلان نداره عزیزان. توهین به هر کسی مخصوصا اگر بزرگتر باشه قطعا زشت و ناپسند هست.امیدوارم به جایی برسیم و روزی را ببینیم که باهم در برابر توهین بایستیم و گزینشی رفتار نکنیم. کسی که از توهین به دیگری لذت می برد بیمار است و کافیه یه سرچ در گوگل انجام بدین تا به حرفم برسید.


    ۶) حالا که دوستان از جلسه توتال ها گفتند بزارید من هم جهت یادآوری یه چیزی بگم.‌ البته من فقط حرفهای خودم رو میگم و همچنان زشت می دونم حرفهای بقیه رو در این خصوص نقل کنم. به من اعتماد کردند و شاید مرد پنداشتند و با صداقت در حضورم حرف زدند و من باید انقدر مرد باشم که حرف تو سینه م نگه دارم. تنها سایدی که حرف زد و همیشه پای حرفش موند جنوب غرب بود. گفتیم متای پنهانی نمی کنیم نکردیم. گفتیم بی طرف هستیم بی طرف ماندیم. و....

    تتها سایدی که ادعا کرد روی اکانت های تاپ تن غارتمون جانشینتون می کنیم که ببینید از کجا غارت می کنند و اگر شما هم پاک بازی می کنید جانشین کنید تا ببینیم چند مولتی رید می دید کدوم ساید بود؟ چرا نتونستید قبول کنید؟ دوستانی که در جلسه بودند می دونند که یک کلمه جابه جا نگفتم. کدوم ساید گفت حتی در ساید دیگه دهکده نزنیم؟ فقط اونجاش که با تغییر کلماتش به نفعتونه نگید دوستان. برای امثال ما که دهه ۵ زندگیمون هستیم اصلا جالب نیست برای تغییر جریان فروم از گفته های خصوصی و نیمه خصوصی اونم به شکل ناقص استفاده کنیم. گفتیم اکانت داشتیم بی خیال شدیم! حافظه سیری چند؟


    ۷) آقا لقمان؛ کاش از نزدیک ببینمتون و ببینم انقدر فهم و شعور در چه شکل انسانی جمع می شود. ممنونم که تحلیل فنی هم ارایه کردید. خیلی هم جالب بود و شخصا لذت بردم. همینگونه بمان که لذت ببریم از حضور شریف شما. ایشالا همیشه شاد و عاری از بیماری باشید.


    ۸) سعید جان؛ برادرم چرا تو پیام هات یه زور زدن خاصی هست؟ اشتباه می کنم؟ حرف اگر منطقی باشد بر ذهن همه خواهد نشست.

    خیلی هم سخت نیست بدونید کی لیدر جنوب غرب هست. آقا یوسف و آقا ناصر و جسارتا بنده به شرط حیات. قبول کنید فکرشم نمی کردید جنوب غرب اینجوری متحد و یکدست بشه.

    بر همه عیان هست که شورای لیدری جنوب غرب هیچ صحبتی با شمال غرب در خصوص متا نکرده است و دوستان شمال غربی اینجا هستند و نفعی ندارند می توانند رد یا تایید کنند. شخصا که یک دونه پیام هم ندادم هیچ وقت و معمولا ارتباطات فراسایدی را بنده پیگیری می کنم. نمی دونم این مطالب شما که روز ۳۰ متا شده از کجا اومده؟ فقط یک اکانت به جنوب شرق اتک داده! چقدر نتیجه ازش در آوردین.

    اینکه بنده رو مورد لطفتون قرار داده بودید ممنونم. خوشحالم که کنار هم و حتی روبروی هم بازی می کنیم.


    پ.ن۱: همه باهم در برابر توهین!

    پ.ن۲: ۱۰ به ۱ هم می زنیم. شکست هم بخشی از بازیه و اتفاقا بخش خیلی مهمش هم هست.

    پ.ن۳: ترس و این حرفها رو درک نمیکنم کلا. اومدیم به هم اتک بدیم دیگه. الان چرا باید ازش بترسیم؟ بدون حضور بچه های سرور اصلا لذت معنی نداشت. دمتون گرم که هستید.

    پ.ن۴: امیدوارم خودتون و خانواده تون رنگ کرونا نبینید.

    پ.ن۵: حمیدرضا و اشکان؛ متاسفم که در برابر هم هستیم و البته روبروی شما بزرگان بازی کردن هم باعث افتخاره.

    پ.ن۶: اشکان سرلشکر هنوزم انگلیسی تایپ می کنه!

    پ.ن۷: عمو حسن رکورد دیسلایک و لایک دستته و میگی نمیخواستی پست بزاری؟ شما هم رفیق مون هستی و هر وقت دوست داشتی پست بزار برادرم.

    پ.ن۸: تیم پیشوا اعتبارت تو مجاری تنفسیم شما چقدر اعتبار دارین که اسمتون یه ساید رو به هم ریخته! حسین هم که کلاهبردار! دیگه؟؟ نبود...؟

    پ.ن۹: الان آقاتیرداد میاد کلی قصه میگه بهتون. باورش کنید یکی دو روره عصبیه. بعدا خودتون می دونید باور کنید یا نه.

    سلام آقا سعید


    باز هم بهتون تسلیت میگم و امیدوارم خدا صبر بده بهتون. مصیبت بزرگی هست و همه مون در غم شما شریک هستیم. بازی یک بهانه برای دور هم جمع شدن و رفاقت کردن و همدل بودن در شرایط سخت زندگی هست.




    و اما در مورد اون بخش پستتون در مورد سرور:


    ۱) این سفسطه واضح که اتحادهای جنوب غرب تو تاپ هجومی بودند رو خودتون هم بهش باور ندارید. چون فقط دو اکانت در تاپ هجومی بودند که یکیش به مرز شمالغرب زد و یکیشون به مرز جنوب شرق! و خودتون هم خوب می دونید که این پلن ساید نبود وگرنه اونجوری نمی زد که دهکده هنوز پابرجا بمونه. و اگر ازش حمایت شد به خاطر این بود که دهکده هایی رو زدن که داحل اس دبل اومده بودن. ما از شروع سرور مثل همه سایدها از پلیرها خواستیم بدون هماهنگی با تیم پلنری به ساید دیگه ای اتک ندن. اما این دوستانمون دهکده های داخل سایدمون رو زدن؛ نه که وارد سایدی بشن.


    ۲) پست شما رو که خوندم با ناصر عزیز تماس گرفتم و در مورد این مطلب پرسیدم که گفتند: از جنوب غرب دفاعی درخواست نشد و جنوب غرب قطعا دفاع شناور داشت که برسه! از خودم دف شخصی تو عالم رفاقت خواستن که نمی رسید!


    من در این خصوص توضیح دیگه ای نمیدم چون کاملا واضح هست.


    ۳) هنوزم دوستان شمال شرق در این مورد توضیحی ندادن. البته این اختیار رو دارن که توضیحی ندن. ما هم بهش احترام میگذاریم. اما چرا دوستان جنوب شرقیمون از این سوال ناراحت میشن؟ ما از شمال شرق یه سوال داریم و مطرحش کردیم که دوست داشته باشن میگن دوستم نداشته باشن نمیگن.


    ۴) در مورد اینکه آس رو دادیم رفت! فعلا چیزی نمیگم و شاید در آینده در مورد آس خیلی صحبت ها داشته باشیم. ولی واقعیت موجود اینه که بالانس سرور به هم ریخته و این وضعیت جذابیت سرور رو کمتر کرد. موضوعی که تو جلسه مون با دوستان عزیزم در شمال شرق هم در موردش زیاد صحبت کردیم و فکرش را می کردیم.


    ۵) همیشه همه چیز را به خاطر بسپارید. این باعث می شود تصمیماتتون در آینده دقیق تر باشه. اگرم تامین دفاع جلوی اتک یک اکانت انقدر سخت بود باز هم به ناصر بگید یه کاریش می کنه به هر حال.



    پ.ن۱: واقعا بعضی کارها از ما گذشته دیگه!


    موفق باشید.

    سلام می کنم به تیرداد عزیز


    دوست من؛ شخصا پست های شما رو دوست دارم و لذت می برم از متن های هوشمندانه و مودبانه شما. اینکه تقرییا هیچ وقت عصبانی نمیشین و با حوصله و درایت پاسخ میدین نشانگر تجربه بالا و تبحرتون در نوشتار هست. و یکی از اسرار توفیق اس ای بر ان دبل هم ضعفشون در وادی فروم بود.

    (اینجا باید ویرایش کنم. ظاهرا عصبانی شدید! تیرداد جان این لحن صحبت کردن از شما برام جالب نبود!)

    ضمنا بنده از شما بابت نگارش دوست عزیزم علی آقا که غیرمحترمانه بود از شما عذرخواهی می کنم.(در خصوص نوع جنس و مصرفش). ترجیح میدم در هر شرایطی اصول اخلاقیمون که خط مقدم آن احترام به رقبا باشد حفظ کنیم.


    اما اینکه شما و برخی دوستان گرامی؛ تمرد یک پلیر در ساید رو جنگ داخلی دیدید و تغییر اسم یک اتحاد را که کنشی عجولانه و احساسی بود را به سرعت (حتی قبل از من) متوجه شدید ؛ محل تامل است! جهت استحضار شما و بقیه عزیزان ؛ همین موضوع زدن پلیر متمرد توسط اکانت هایی از هر سه تیم ، بیانگر انسجام و یکدلی ایجاد شده در جنوب غرب هست. البته شخصا ترجیح می دهم شما همان تصورات قبلی مبنی بر تنش داخلی را داشته باشید.


    یک نکته دیگر هم تفسیر به مطلوب و برگزیدن متن های مورد نظرتون برای رسیدن به مطلولبتون هست. همه دوستان که فروم نویسی می کنند قابل احترام هستند ولی شما موضع یک ساید را باید از کلام لیدرهای ساید بفهمید نه اینکه از نظرات شخصی پلیرهای ساید! شما که تجربه زیادی دارید قطعا این را می دانید؛ پس عمدا با جملات بازی می کنید که به نتیجه مطلوبتان برسید.


    در خصوص مربوط نبودن موضوعات سایدی به بقیه:

    موضوع کاتا کردن پلیر مربوط به جنوب غرب بود را با اومدن اتحادهای یک ساید دیگه تو تاپ تن دفاعی یکی نکنید!

    خیلی متفاوته. خیلیییییی. خودتونم می دونید.

    هرچند در چند پست مفصل من همه توضیحات در خصوص پلیر جنوب غرب رو دادم ولی اگرم اینکار رو نمیکردم باز هم می شد بگم این اختلاف داخل سایدی است و نیازی نیست به کسی توضیح بدیم. اما شما این را با کمک یک ساید به ساید دیگه در جنگ فرا سایدی مقایسه می کنید! که هنوزم کسی در موردش توضیحی نداده! چرا سعی می کنید در تجربه شما شک کنیم؟ شایدم شما نگاهتون نسبت به بقیه یه شکل دیگری دارد! ندارد؟


    ضمنا اون تحلیلتون از عکس هایی که محمد دیابلو عزیز گذاشت؛ من رو یا جمله ای از ارنست همینگوی انداخت که وقتی جایزه نوبل ادبیات رو به خاطر کتاب پیرمرد و دریا گرفت بهش گفتن(( شما بسیار عالی فضای ذهنی طبقه فرودست و تقابلشون با مشکلات و چالش های مذهبی ناخودآگاهشون رو به رشته تحریر در آوردین)) جواب داد: من نمیدونستم اینها رو نوشتم ولی الان که فهمیدم اینام هست خوشحالم که هست!



    در کل از حضورتان در سرور و فروم لذت می برم.


    پ.ن۱: حاج حسین همه می دونن دو سایددیگه درگیر بشن تو این وضعیت به نفع ساید منفعل هست. پس فقط شما نیستی اینو می دونی. برو سراغ سناریوی بعدی.

    پ.ن۲: دوستمون نمیدونم چرا پیشنهاد احیای شمالغرب رو اینجوری تحلیل کرد؟ اصلا رجیستر رو باز نکنید سه سایدی میریم جلو. والا. هر وقتم یک نفر مدرکی داشت که من تا الان حتی یک مولتی داشتم میرم سرور بعدی. حمیدرضا بمب عزیز فکر می کنم از ۱۴ سال پیش پا رو میشناسه. از ایشون سوال کنید.

    پ.ن۳: علی آقا خیلی مخلصیم.

    پ.ن۴: آقا مازیار یادمه گفتین این کارها دیگه از ما گذشته! گذشته واقعا یا نگذشته؟

    پ.ن۵: دیر یا زود همه همدیگه رو می زنن زیاد عجله نکنید.

    سلام عزیزان.

    نیمه شب یکشنبه پاییزی دوستان به خیر و خوشی. اومدم تو این هوا رو تراس یه سیگار بکشم(ضررداره نکشید! دلتونم نخواد) و یه سر به فروم بزنم. و نکاتی رو به عرض دوستان برسونم:


    ۱) فرهنگ خداحافظی: عزیزان یکی از معضلات فرهنگی کشورمان این هست که وقتی کسی به هر دلیلی از فضای کاری یا اجتماعی یا رقابتی میره؛ پشت سرش همه کاسه کوزه ها پرت میشن! مثل مربی های فوتبالمون؛ مقامات دولتیمون؛ رفقایی که مشکل کوچکی باهاش پیدا می کنیم و....

    بله منم موافق رفتن عزیزان ساید شمال غرب نبودم و حتی به عنوان فردی بی طرف تحلیل طولانی نوشتم که قانع شوند اما نشد که بشه! ولی حالا که رفتند نباید کاسه کوزه ها را ول کنیم پشت سرشون که به هرجا خورد خورد!(شخص خاصی مد نظرم نیست)


    این پلیرها رفقای ما بودند و خیلی از ماها در سرورهای مختلف کنارشان بازی کرده ایم. و اگر انصاف داشته باشیم بلید بپذیریم قدرت هجومی شمال غرب را هیچ سایدی نداشت. حالا با مولتی یا هرچی.

    اکانت IMPERIAL یا Farming machine و

    LUCIFER و ...مابقی دوستان(ببخشید که زیاد بودین و همه رو نمیگم خخ) بسیار عالی کار کردند و بازیشون در سطح بالایی قرار داشت. رفقایی که برای شمال غرب بازی می کردند هرجا هستند براشون آرزوی بهترین ها را دارم و امیدوارم به بازی خوبشون ؛استقامت و مدیریت بحران را هم اضافه کنند.



    ۲) دوستی که تحلیل کرد: جنوب غرب متعجب از رفتن ان دبل و دنبال راه حل! سیاسی اقتصادی.

    اولا :ممنونم از شما که حداقل یک نفر پیدا شد که چند سطر تحلیل ارائه کرد.

    و اما دوم:

    دوست من؛ چرا چنین تصوری در ذهن شما هست؟ چرا شمال شرق متعجب نباشد؟

    شما چیزی می دانید که ما نمی دانیم؟ اگر جواب بله هست و معذوریت ندارید خوشحال میشم تشریح کنید و نادانسته هامون رو کامل کنید.

    چرا باید جنوب غرب متعجب باشد در حالی که در اوج تاخت و تاز شمال غربی ها؛ تنها لیدر بی طرفی که پیش بینی برنده شدن امرداد در این دوئل را کرد بنده بودم؟ و بعد به نظر منطقی هست که رو تیمی شرط ببندم که خودم پیش بینی باختش رو کردم؟


    البته که میشه حدس زد این نوع تحلیل و هجمه ی بی وجه ناتارها؛ ریشه در کاور کردن آمار تاپ تن دفاعی اتحادهای ان ای در درگیری بین اس ای و اس دبل می باشد!

    راستی کسی از شمال شرق هنوز در این مورد توضیحی نداده؟ واقعا چرا اس ای اتک خورده ولی ان ای اومده تاپ تن؟شایدم فکر نمی کردید با ارسال ۲ک ۲ک نیرو تو تاپ بیاید! نکنه ادمین محترم به شما هم زنگ می زنه؟


    جنوب غرب بیشترین غارت رو از مرکز مپ داره(قابل اثبات هست) و ساده لوحانه هست که بخواد خودش منابع حیاتیش رو قطع کنه! اتفاقا ما خودمون در این قضیه شاکی هستیم و دنبال این هستیم که موقع چیف ناتارها ببینیم کیه داره این حرکت چیپ رو انجام میده. گفتم اینو که حواسش باشه.



    ۳) شمال غرب جدید!(یاد خاورمیانه جدید افتادم)

    ما نمی دانیم الان چه شرایطی بر شمال غرب حاکم هست و چه کسانی سعی دارند ساید رو دست بگیرند و سیاستشان چه چیزی خواهد بود! اگر دوستانمون در شمالغرب به نتایجی رسیده اند یه بیانیه ای هم بدهند که حداقل ما لیدرهای جدید رو بشناسیم. شمالغرب به یکی از این دو حالت دچار خواهد شد:


    حالت اول: اکانت های باقیمانده ارتباطات خوبی ایجاد خواهند کرد و با اعتماد به همدیگر و کسی(یا کسانی) که لیدر انتخاب می شود دوباره شمالغرب را خواهند ساخت و احیا خواهند شد. لازمه ی این اتفاق تلاش دوچندان یک تیم با انرژی و جوان تر در کنار مدیریت و لیدری باتجربه هست.

    یادمان باشد دفاع شمال غرب دست نخورده باقی مانده

    (به جز حذف بعضی مولتی های دفساز دوستان) و اکانت های مستقل ان دبل هم از همرهاشون رونمایی نکرده اند و جای خالی بعضی همرهای بین رنک ۱۰ تا ۵۰ را باید در شمال غرب گشت و پرکرد. الان همر رنک ۳۰ سرور باید حدود ۳/۲ میل قدرت هجومی داشته باشد که قابل توجه هست.

    به عزیزان پیشنهاد می کنم پلن بازیشون رو اندگیمی و صلح آمیز (حداقل در مقطع فعلی) انتخاب کنن و بیشتر از عمق سایدشون استفاده کنن (نه از مرزها و مرکز مپ)


    حالت دوم: شمال غرب تبدیل به سایدی ملوک الطوایفی خواهد شد و طایفه ای بازی خواهند کرد. گروه گروه میشن و حتی ممکنه بخواهند همدیگر را از دور خارج کنند که امیدوارم اینچنین نباشد و دوستانمون با بزرگواری و از خودگذشتگی کمک کنند ربع چهارم همچنان در سرور بماند.


    و اما یک پیشنهاد:

    اگر دوستان مایل باشند و قبول کنند ریجستر کردن اکانت فقط برای شمال غرب برای تایم محدودی مثلا سه روز باز شود که بتوانند پلیر جدید و اکانت اضافه کنند و از نظر پلیر کمبود نداسته باشند. این پیشنهاد را دوستان لیدر و توتال ها بررسی کنند. با این کار می توان به ربع چهارم کمک بزرگی کرد که بتواند شرایط بهتری پیدا کند.


    ۴) دوستان با توجه به شرایط فعلی می توان سایدها را به صورت مختصر چنین بررسی کرد:


    شمال شرق: کشاورزها در آرامش کامل صبح تا شب کار می کنند و روزی حلال به دست میارن. مدیریت توانمند مقبولیت لیدرها برگ برنده شمال شرق هست و اگر بتونن تا آخر سرور این مقبولیت رو حفظ کنند که دور از ذهن نیست حرفهایی زیادی برای گفتن خواهند داشت. هیچ گونه درگیری حتی با تیرکمون از اول سرور نداشته اند و کامل محتاطانه به جلو می روند. کمترین سهم را از منطقه خاکستری گرفته اند و این خود بیانگر همین تفکر صلح جویانه هست.


    شمال غرب: که توضیح آن ارائه شد و باید منتطر باشیم ببینیم ققنوس از بین خاکسترهای شمال غرب به پرواز در خواهد آمد یا آتش زیر خاکستر بقیه ساید را هم نابود خواهد کرد.


    جنوب شرق: مست از باده ی ناب پیروزی و فتح! فعلا در حال پایکوبی هستند و دوست ندارند چیزی عیششان رو خراب کند. آسیب زیادی دیده اند و دنبال سردار سازندگی هستند. آنها یک تیم با معنای خاص هستند و شکست های اول سرور در مجموع به نفعشان تمام شد. یکدل تر و منسجم تر شدند و فهمیدند سرور سختی پیش رو دارند و این سختی از آنچه در آینه می دیدند نزدیکتر بود.

    تلفات دفاعی و هجومی و زیرساختی زیادی داشته اند طبیعی است که سیاست انفعالی از این ساید در چند هفته آینده خواهیم دید تا بتواند خود را برای رویارویی های دیگر آماده کند.


    جنوب غرب: بعد از چند سال باز هم توانسته قدرت بگیرد و با عبور از بحران های جسته گریخته اول سرور به ساحل آرامش رسید. تیم لیدری ساید با یکدست کردن تیم های حاضر در ساید توانسته است این ساید را به شکلی مطلوب برای ادامه سرور آماده کند. درگیری های پارتیزانی گاه و بی گاهی با مرزهای شمالی و شرقی خود داشته ولی عملا ساید وارد جنگی نشده است.

    حضور پر تعدادشان در منطقه خاکستری(نقطه مقابل شمال شرق) و افزایش دهکده ها در این منطقه نشان می دهد این بخشی از برنامه بلندمدت ساید بوده است. و اکنون با رفتن رقبای شمال غرب از منطقه خاکستری؛ می توان این منطقه را متعلق به جنوب غرب دانست. البته بازهم شاهد بازی محتاطانه و صلح آمیز جنوب غرب در سرور هستیم.


    از پاییزتون لذت ببرید


    پ.ن۱: تیرداد جان جدیدا خبرهایی از جنوب غرب به دست شما نرسیده؟ انقد خبری ندادی که رفقا فرضیه محال جنگ داخلی با ناتار رو هم کلید زدند.

    پ.ن۲: حاج حسین دوست دارم. ولی خداییش لازم هم نیست به هر چیزی که گفته میشه عکس للعمل نشون بدی. چرا وقتی میگن ناتارها کاتا خوردن هول میشی رفیق؟ مگه کسی به شما نسبت داده؟

    پ.ن۳: با توجه به برهم خوردن بالانس سرور به نظرم توتال های سه ساید دیگه یه جلسه بزارن تحت عنوان:

    بالانس بودن یا نبودن، مساله این است!

    پ.ن۴: سه نخ سیگار کشیدم سرطان ریه نگیرم صلوات.

    پ.ن آخر: محمد جان آپدیت نکردی برادر؟ مردیم از خماری. می دونه سکه چند شده؟ خخخ

    سلام خدمت تمام پلیرهای گرامی سرور نرمال.


    (این پست کمی طولانی است و فراموش نکنید بنده کاملا بی طرف هستم!)


    همانگونه که همه می دونیم بعد از فیلتر مجدد تراوین ایران و سخت شدن بازی با گلد خداتومنی در دات کام؛ پلیرهایی که مثل من شیفته بازی تراوین بودند دچار یک نوع سردرگمی و گم گشته گی شدند.انواع سرورهای خارجی و انواع سرورهای فیک رو امتحان کردیم. از دژگوب و تی تی وار و تراویند و...تا سرور نروژ و کوبا و بورکینافاسو! البته بر کسی خرده نمیگیرم. واقعا خلا بزرگی ایجاد شده بود.

    این وسط زمزمه هایی به گوشمون رسید که سرور اسپیدترا (در عین اورجینال نبودن) کیفیت نسبتا بهتری داره و میخواد سرور بدون بات ران کنه.

    تا روز ۵۰ همه چیز خوب بود. قدیمیا اومدن و سرور کیفیت داشت. بات کار نمیکرد. اما شایعه باز هم ایجاد شد. نشستیم با بعضی از رفقای قدیمی و کاربلد صحبت کردیم و دودوتا چهارتا کردیم و به نکاتی رسیدیم که خلاصه اش خدمت شما عرض میشه:




    ۱) ادمین سرور می داند که این سرور برای ایشان ؛ حکم مرگ و زندگی را دارد. اگر بتواند سرور خوبی ران کند تیم ها و پلیرهای فعلی رضایت خواهند داشت و خیلی از تیم های خوب دیگر ایرانی هم در سرورهای بعدیش به این سرور ورود خواهند کرد و این به معنی موفقیت سایت و درآمدزایی برای ادمین محترم خواهد بود. قطعا ادمین سرور این را از من و شما بهتر می داند. قطعا تمام تلاشش را برای رفع ایرادات و اجرای تعهداتش خواهد کرد. و دیدیم که واقعا زحمت کشیدند و هر باگی هم اعلام میشد سریعا پیگیری و رفع می کردند. ادمین می داند پشت سرشون شایعات(یا واقعیات) زیادی هست و اگر نتواند این سرور را با موفقیت ران کند باید کرکره هاشو پایین بیاره و قید مطرح شدنش در جامعه تراوین ایران رو بزنه. و البته قید درآمد خوب سایت رو.


    پس....به نظر منطقی نمی رسد که ادمین علاقه ای به دخالت در سرور داشته باشد.


    ۲) اگر بخواهیم در موضوعات و جزئیات ریزتر نگاه کنیم و دقت بیشتری بکنیم می بینیم در چهارمین پلن سرور این اتهام مطرح می شود. حالا این سوال پیش می آید که اگر ادمین به تیم و ساید خاصی علاقه دارد چرا در پلن های قبلی دخالت نکرد؟ همین سایدی که اتهام وارد می کند پاسخ بدهد که ادمین نمی توانست در پلن اول اطلاع دهد گان هیرو تارگت هست و جنوب شرق با کل دفاع خود از آن همرهای عالی دفاع کند؟ یا در پلن دوم ادمین نمی توانست با امدادهای غیبی انواع کمک ها را به جنوب شرق بکند؟ چرا فقط در مرحله سوم دخالت کرد؟ پاسخ منطقی و قانع کننده ای نمی توان به این سوالها داد. میشه بهانه تراشی کرد ولی قبول کنید نمیشه پاسخ قانع کننده ای داد. در هر دو پلن اول و دوم؛ جنوب شرق به شدت صدمه دید. منطقی بود که اگر ادمین می خواست در سرور دست ببرد و جنوب شرق را برنده کند در پلن قبلی هم این کار را انجام دهد.


    پس....به نظر منطقی نمی رسد که ادمین علاقه ای به تیم خاصی داشته باشد.


    مورد سوم خیلی مهمه و کمی مفصل تر توضیح میدم


    ۳) از نظر تکنیکی و فنی هم بخواهیم بررسی کنیم می بینیم پلن ضعف های زیادی داره و اگر تیم دفکوردی باتجربه ای در برابر حملات باشد می تواند آنها را دفاع کند. دوست خوبم آقا ناصر(کلاهبردار) نکات خوبی در پست خودش مطرح کرد.

    از جمله ضعف های پلن:(جسارت نباشه)

    ضعف در تعداد فیک ها، ارسال ناموزون بعضی لانچ ها(۷تایی و ...) ؛ لو رفتن قدرت همرهای لانچ شده در پلن های قبلی؛ انتحاری بازی کردن ساید مهاجم؛ گستردگی پلن و تعداد زیاد تارگت ها؛ عجله در اجرای پلن؛ غرور در اجرای پلن (تصور موفقیت همیشگی)؛ دست کم گرفتن ساید مقابل در طراحی پلن؛ قابل حدس بودن پلن؛ ضعف در لو رفتن برخی اطلاعات؛ نداشتن تکنیک کافی در چیدن بعضی همرها و فیک ها و‌ برخی موارد دیگر که حافظه م یاری نمی کنه دیگه.

    هر کدام از موارد فوق که دوستان بخوان به صورت کامل آنالیز و با تحلیل فنی اثبات می کنیم.


    دوستان توجه کنید:

    می دانیم که هر تیم دفکوردی و آنالیزی؛ در شرایط دفاعی آن هم با این حجم از حملات؛ میاد و از اطلاعات موجود از اکانت های رقیب که در اتک های قبلی به دست آورده و شکل حملات ارسال شده و دقت در آپشن های مختلف؛ استفاده می کنه و یکی یکی تارگت ها رو حذف می کنه تا به کمترین عدد ممکن برای دفاع برسه. اگر ۲۸ تارگت روش اتک گذاشته شده تلاش می کنه تا با حذف گزینه ها به عددی مثل ۷یا۸ تارگت برسه که دفاع ساید رو در اونها متمرکز کنه.

    مثلا دفکورد ارزیابی می کنه می بینه دو اکانتی که اتک دادن یکیشون نصف همرشو قبلا از دست داده و اون یکی اکانتم قهرمانش سلاح مناسبی دستش نیست. اینکه چنین اتکی ریل باشه دور از ذهن هست و این تارگت از گزینه ها حذف میشه(صرفا مثال زدم). و به همین شکل یکی یکی گزینه ها حذف میشن و یه تعدادی از تارگت ها میمونه که یا ریل هست یا فیک دقیق ؛ که باید در حد توان دفاعی ساید و با توجه به میزان اهمیت تارگت ها؛ پر از دفاع بشه. اگر دفاع کافی باشه که همه رو پر می کنن اما اگر مثل الان دفاع کافی نباشه همین کاری که گفتم باید کرد.

    خب؛

    برگردیم به دفاع جانانه جنوب شرق؛ از شکل حملات ارسالی و عکس پلن های قبلی و حجم دفاع موجود و قابل حدس بودن تارگت ها انصافا می شد تشخیص داد که از بین ۲۸تارگت داخل پلن؛ بعد از حذف گزینه ها به شرح فوق چیزی بین ۱۲-۱۳ تارگت احتمالی وجود داشت که جنوب شرق توان دفاع از همه رو نداشت. لذا طبیعی هست که حدود ۸-۹ تارگت مهم تر رو از پر از دفاع کنه. و دیدیم که ۳ تارگت زده شد و ۵ تارگت توانست دفاع کنه. یعنی میشه فهمید که دقیقا همین جریان که عرض شد اتفاق افتاده.


    پس....به نظر منطقی نمی رسد این دفاع نیاز به دخالت ادمین داشته باشد.


    ۴) دوستانمون در شمال غرب گفتند که بعضی از اعضای جنوب شرق قبل از دفاع اومدن تو فروم و خوشحالی کردند. این موضوع چندان عجیبی هم نبود. چون قبلا هم مشابه همین حرکت رو از اعضای جنوب شرق دیده بودیم که اتفاقا بعد از تایم لندینگ، کاتا شدنشون رو دیدیم! گویا این دوستان خوشحالی قبل از گل دوست دارن.

    و البته این میتونه یه نوع جنگ روانی هم باشه که تیم امرداد قابلیت های زیادی در این زمینه داره.

    مضافا اینکه؛ پلن انقدر نقطه ضعف داشت که بتونن حدس بزنن همرهای خوبی دیوار خواهند کرد. پلیرهایی که تراوین و نکات فنی رو بیشتر آشنایی دارند درک می کنند که واقعا پلن نقاط ضعف زیادی داشت.


    پس....به نظر نمی رسد این خوشحالی نیاز به دخالت ادمین داشته باشد.


    ۵) در مورد چند همری که رد شد دوستان توضیح کافی دادند. نکته ای که باقی مونده(یا من اینجوری فکر می کنم) اینه که کاملا منطقی است که جنوب شرق ترجیح داد جلوی همرهای قوی تر ؛دفاع نچیند. توان دفاعی ساید برای دفاع از همه تارگت های احتمالی کم بود و شاهد این مطلب استفاده شون از نیروهای هجومیشون در جایگاه دفاعی بود. و نتیجتا اجازه دادند همرهای ضعیف تر را که دفاع کمتری نیاز داشت را دفاع کنند که بتوانند تا جایی که می توانند از تارگت بیشتری دفاع کنند. مثلا وقتی با ۵۰۰ک دف میشد جلوی ۴همر سنگین دفاع کرد ترجیح دادند با همان ۵۰۰ک از ۷ تارگت احتمالی دفاع کنند. این به راحتی قابل درک هست و جابجایی دف ها تا لحظات پایانی هم احتمالا در همین راستا بوده.


    پس....به نظر نمی رسد این نوع دفاع نیاز به دخالت ادمین داشته باشد.


    ۶) اینکه آقا لقمان و اشکان و بهنام و بعضی از پلیرها در مورد فهمیدن مست بودن همرها؛ به تغییر رنک هجومی همر سایدشون استناد کردند درسته که قابل قبول نیست و اصولا مستی نیروها در امتیاز هجومی عمومی لحاظ نمیشه. من هم با شما در این مورد موافقم. این استدلال اشتباه هست. اما این مساله میتونه واقعا از ناآگاهی این دوستان به این موضوع ناشی بشه. خودشون هم صادقانه اعتراف کردند که این مطلب را نمی دانستند! ولی به صورت کاملا اتفاقی این استدلال نادرست دوستان باعث شده ۵۰٪ درست تشخیص بدن و از دو همری که ادعا می کردند مست هست یکیش مست بوده(به فرموده آقا ناصر).

    قبول کنید که خیلی از ما هنوزم یک سری نکات این بازی رو به هر دلیلی نمی دونیم. یا برامون پیش نیومده یا مهم نبوده برامون تا الان. ناگفته نماند که تغییرات در تراوین هم کم نبوده و در اسپیدترا ما چیزهای عجیب غریب کم ندیدیم. مثل همین ناتارهای تپل و عدم نیروسازیشون و باگ معروف آمار دف و .... .


    پس....به نظر نمی رسد این موضوع ناشی از دخالت ادمین باشد.


    ۷) با توجه به مطالب فوق؛ فرضیه دخالت ادمین را نمیشه پذیرفت و ما هنوز منتظر مدارک و اسناد مورد ادعا هستیم. البته ظاهرا آقا مازیار و ایرج خان مدارک رو دیدن و قانع نشدن.


    ۸) تشخیص تارگت ها و دفاع خوب جنوب شرق هم شخصا برای بنده قابل پیش بینی بود. من نه چراغ بین هستم به قول دوستان نه نوسترا داموس! اگه یادتون باشه چهار_پنج روز قبل یه پست تحلیلی در خصوص دوئل دو ساید درگیر گذاشتم. جالبم بود که عزیزان که مدام درخواست پست تحلیلی می کردند به موضوع تنش با اکانت Evil Black انقدر توجه نشان دادند ولی به جز یک نفر(سامان عزیز از اکانت امپریال) کسی توجه خاصی به اون پست نکرد.

    در همان پست به اینکه اگر تارگت های جنوب شرق کپ های مصری باشد همرها برنمیگرده و این اشتباه رو خود شمال غربی ها مرتکب شدند و اکثر همراشون برنگشت. اشاره شده بود که جنوب شرق نباید در واکنش نشان دادن عجله کند و با صبوری موفق خواهد شد که انجام داد. گفتیم که دفاع جنوب شرق دست نخورده مونده و امرداد تیم استخوان داری هست ولی شمال غرب آنها را دست کم گرفت و تاوانش را هم داد. گفتیم که ریکاوری روحی کار سختی هست ولی از لیدرهای توانای امرداد و سابقه زیاد کنار هم بازی کردنشون میشه انتظار داشت به بازی برگردند ک حتی برنده این دوئل باشند. و جالبه که این اتفاقات افتاد. (حالا نه که حرف بنده رو گوش کرده باشن.) اما ممکنه تحلیل های ارائه شده در فروم رو با دقت بررسی می کنن.


    ۹) ادمین قبل از تایم لندینگ پلن با یکی از لیدرهای شمال غرب تماس میگیرد و طبق گفته خودشون در مورد استفاده از باگ سرور مواخذه شون می کنه. قطعا این رفتار ادمین اشتباه بزرگی هست و نباید مرتکب می شد. ارتباط ادمین با پلیرها اشتباه محض هست.

    اگر پلیر یا سایدی بر خلاف قرارداد و تعهدی که در شروع سرور امضا و قبول کرده رفتار کرده طبق قوانین باید با او رفتار شود.


    ۱۰) حریف قدرتمند قابل احترام است!




    دوستان عزیزم در سرور نرمال

    بالاخص دوستانم در ساید شمال غرب

    برای من و خیلی از پلیرهای دیگه فرقی نمی کند که در جدال بین جنوب شرق و شمال غرب چه کسی برنده شود. ما لذت بردیم از دوئل جذابتون.

    اینکه شما این سرور را ترک کنید یا بمانید ظاهرا به خودتان مربوط می شود اما توجه کنید که این رفتار به نوعی بی احترامی به زحمات بقیه پلیرهای این سرور می باشد. حذف تیمی یک ساید موجب بر هم خوردن بالانس سرور و از بین رفتن بخش زیادی از جذابیت بازی خواهد شد و اگر به وقت و هزینه ای که بقیه دوستان انجام داده اند احترام قائلید به نظرم نباید دست به چنین کاری بزنید. ته ذهن خودتان هم در دخالت ادمین در بازی شک دارید! این را می توانم حس کنم.

    به عنوان یک دوست و یک پلیر ساده درخواست می کنم یک بار دیگر در مورد تصمیتون برای ترک سرور رو مجددا بررسی نمایید و اجماع آرای ساید شمالغرب رو هم لحاظ کنید. با رفتنتون صورت مساله را پاک می کنید و مشکلی حل نمی شود. یک بار دیگر تمام جوانب امر را بسنجید و بعدا هر تصمیمی گرفتید به آن احترام می گذاریم.


    پ.ن ۱: اینها تحلیل ها و نظرات شخصی من بود و ارتباطی به ساید خاصی ندارد.

    پ.ن۲: دوستان از تحلیل و ایرادات گرفته شده دلخور نشین. جسارت بنده رو به بزرگواری ببخشید.

    پ.ن۳:مازیار دیدی ۲-۱-۱ رو دارن خراب می کنن؟ اه.

    سلام و عرض ادب.


    دوستان عزیزم پرهام و حسن عزیز. اصلا نباید چنین حرفهایی زده بشه. این فقط و فقط یک بازی هست و تمام اتفاقاتش و زد و خوردهاش فقط باید داخل بازی مطرح باشه و بیرون از بازی همه ما انسان هستیم و شایسته احترام.

    یه پلیری برابر تصمیمات ساید ایستاد و ساید از حق طبیعیش برای خارج کردن پلیر خاطی از ساید استفاده کرد. جزئیاتشم به حد کافی گفته شد و همه الان می دونند چی بوده و چی نبوده.

    لطفا

    دیگه کسی وارد این بحث نشه.

    سرور رو به کام دیگران و خودتون تلخ نکنید. هدف دورهمی و تفریح هست. همه ما یه وقتایی زدیم یه وقتایی هم خوردیم. در هر دو حالتم کیف کردیم. تراوینه و لذت شبهای پلن. تراوینه و رفاقت هاش. خراب نکنید این لذت ها و این فضا رو. هر چی بوده تموم شده.


    شاید باورتون نشه ولی هر دوتایی تون بیرون بازی برام محترم و عزیز هستید. مسائل داخل بازی رو هم تو خود بازی حل کردیم.


    نه ریپلای کنید نه ادامه بدید. اینجوری محترم خواهید ماند.


    پ.ن۱: آقا سعید و حسین جان. مصیبت وارده رو بهتون تسلیت میگم.

    پ.ن۲: کسی نمیخواد دوباره سرور رو شیرین کنه؟ زیادی داره تلخ میشه ها.

    پ.ن۳: حاج حسین جنوب غرب نمیدونم کره شمالی هست یا نه؛ اما قطعا می دونم افغانستان نیست. خیلی خدا دوست داشته که جنوب غرب نیستی D:

    پ.ن۴: دوستان یادمون نره پشت هر سیستم یک انسان نشسته! سیستم ها نه؛ ولی به افراد پشت سیستم احترام بگذارید.

    سلام مجدد و برای آخرین بار.

    عزیزم این قسمت هایی از متن شما هست و خواهش بنده این هست که یک بار دیگه مطالعه کنید. ظاهرا قبل از پیام بنده هم گارد داشتین و فقط ۱% احتمال موفقیت در نظر گرفتی! ولی من از اونجایی که گارد نداشتم بهتون امیدوار بودم. ضمنا می تونید اکانتهایی که بهتون دفاع دادند رو ببینید کجا هستند که بدانید راست می گم یا...(نمیدونم شاید بعضی حرفها تو خانواده ای توهین محسوب بشه و در خانواده دیگر خیلی عادی باشه!)


    گفتین اخلاقیات براتون مهمه اجازه بدین این رو نپذیرم از شما. وقتی چند بار پیاپی توهین می کنید و جواب نمیدم و باز توهین می کنید بیانگر این هست که این فحاشی و توهین تبدیل به بخشی از فرهنگ شما شده و ادعای اخلاق فقط یک شعار هست. اون توهین ها هم اصلا کوچیک نیست. هیچ جای دیگری از این کلمات استفاده نکن دوست من. و البته انسان موجودی در حال تکامل هست و تلاش کنید در آینده این مشکل فرهنگی رو حل کنید.


    از نظر خودم مشکل شما؛ فرم دوستی تون با سایدتون بود که فرم خاله خرسه ای بود. فکر می کردید برای جنوب غرب بازی می کنید ولی در اصل تبدیل به سم ساید شده بودید جوری که تا اعلام کردم اختیارات رو از رضا گرفتین و در جواب آن نامه با آن همه احترام اینچنین جوابی دادین با تمام آرا رای به حذف شما دادند. از ما که گذشت ولی بنشینید و به کارهایتان فکر کنید. نمیشه همه سرورها فقط شما منجی عالم تراوین باشید پس حتما یک مشکل فکری و رفتاری هست پیدا و حل کنید.


    سر قدرت دعوا بود؟ عجب. اون وقت حتی یک اسکات هم کشیده نشد؟ داداشم اختلاف نظر تو هر سایدی هست و این اسمش دعوا نیست! به ۲۴ ساعت هم نکشید که اختلاف نظرها هم حل شد.

    خوشحالم که خاشا نکردین و پذیرفتین که حرفهام کاملا درست بود و جاهای خاصی فقط طرز نگاهمون فرق داشت. مثلا شما نپذیرفتن حرف لیدر رو یک پوئن می دونی ولی من عصیان و یاغی گری می بینم. شما اتحاد رو جزئی از املاکت می دونی ولی من بخشی از ساید می بینم. و قص علی هذا...

    آقا حسن؛ یک لیدر مسول زحمات پلیرهای یک ساید هست و نمی تونه اجازه بده یک اکانت بر خلاف تصمیمات لیدرهای ساید رفتار کنه و شروع به تخریب ساید کنه؛ قطعا اقدام به حذف این اکانت می کنه. اما باز هم این موضوعات مجوزی برای توهین نیست.


    برادرم، دوستانه بهتون میگم هر جا بازی کردید حتما با پلن لیدرهای سایدتون همراهی کنید. قانون بد بهتر از بی قانونی هست. شک نکنید که نتیجه خوبی میگیرید و در دنیای تراوین خودتون رو به عنوان پلیر بد بدن و بد دهن نشناسونید. ضمنا اگر حتی یک مولتی از من سراغ دارید حتما گزارش کنید. پرچم تک اکانتی همیشگی ما پایین نخواهد آمد. شک نکن. و برای کار اشتباهت توجیه نساز. قبول اشتباه اولین ایستگاه بهتر شدن هست.


    این پست آخر من در این باب بود و دیگه این بحث رو که فکر می کنم رو اعصاب دیگر دوستان هم هست ادامه نخواهم داد. از دیگر رفقا هم میخوام که همین کار رو بکنند.


    پ.ن۱: با تیرداد موافقم. میشه از سایدها حرف زد. اما این موضوع نباید موجبات دخالت تو ساید رو فراهم کنه!

    پ.ن۲: آقا تیرداد من هنوزم سر موضع اولم هستم و اون فقط شانتاژ بود. اینجا گفتم که پست نزارم.

    پ.ن۳: محمد تارانتولا عاشقتم. اومدی پس.

    پ.ن۴:محمد بایگوش فینال تورنمنت خیلی زود شروع شد.

    ۵: معذرت میخوام واسه طولانی شدن بحث. دیدم خیلی مشتاقید و حاج حسین بیکاره گفتم یه کم مشغول بشه.


    شاد و سرافراز باشید

    سلام دوستان.


    واقعیتش من نمی خواستم در مورد موضوعات ساید مطلبی بگم. چون هر سایدی مشکلات خودش رو داره و هیچ سایدی هیچ وقت کاملا ایده آل نبوده. تا بوده هم همین بوده. و قرارم نیست مسائل مربوط به ساید رو علنی کنیم که بعضا مورد سواستفاده هم قرار بگیره. واسه همین هم به دوست عزیزمون هم تا الان پاسخی ندادم و اگر ذهنتون مشغول این هست که حسن آقا به چه کسی تو پیام هاش دائما داره توهین می کنه اون شخص بنده هستم که فکر کنم با پدر ایشون هم سن و سال باشم و پسر من نباید زیاد با ایشون تفاوت سنی داشته باشه‌. البته بنده در جواب توهینشون نمی تونم مثل خودشون جواب بدم و فقط می تونم تاسف بخورم. اگر هم فکر می کنه که با این الفاظ میتونه من رو عصبی کنه باید بگم که انقدر من از این افراد دیدم تو این دنیای تراوین که دیگه این حرکت برام نخ نماست و صرفا به حساب ناراحتیش و جوانی و خامی میزارم.


    در خصوص ذهن پرسشگر دوستان؛

    با معذرت خواهی از دوستانم در جنوب غرب

    حالا که حسن آقا خیلی اصرار دارند! مساله رو علنی کنند و شما هم دوست دارید بدانید موضوع واقعا چی بوده ؛ عارضم به خدمتتون که طبق تصمیم شورای لیدری ساید؛ در اتحادها به دلایلی باید یک سری جابه جایی ها انجام می شد. که بنده مسول انجام این برنامه بودم. و به لیدر اصلی شاخه B اطلاع داده شد که اکانتهای این لیست باید به فلان شاخه ها جابه جا بشوند. ایشون هم به پلیرها اطلاع دادند و داشتیم اکانت ها رو جابه جا می کردیم که یهو متوجه شدیم حسن آقا ناراحت شدن و تو گروه اختصاصی خودشون که بی خبر از ما خودشون تاسیس کردن اعلام کردند این چه کاریه و از بچه ها خواستن که تصمیم شورای لیدری ساید رو اجرا نکنن! و شورای لیدری جنگ داخلی داره و این حرفها. تهشم نوشته چراغها خاموشه هر کی میخواد بره بره.

    و اختیارات رو از لیدر اصلی شاخه گرفتند و فقط خودشون دارای اختیارات بودند. لازم به توضیح هست که لیدر اصلی اون شاخه آقا رضا عضو تیم دفکوردی جنوب غرب هستند و حسن آقا صرفا بنا به احترام که روال همیشگی و خط قرمز ما هست اسمشون اون بالا به عنوان موسس اتحاد در اول سرور موند.


    به صورت کاملا محترمانه و دوستانه از ایشون طی یک نامه درخواست کردم و با الفاظی مثل لطفا حتی خواهش کردم که اختیارات را واگذار کند و به شاخه ای که دعوتنامه دریافت کرده منتقل شود و در برابر تصمیم شورا مقاومت نکند. اما باز هم با لجبازی و خیره سری علنا گفتند من گارد گرفتم! و شما بدون اطلاع من حق نداشتید تصمیم بگیرید! من خواستم که بیان واتس اپ صحبت کنیم باز هم ایشون مقاومت کردند و گفتند صحبت بین من و شما تموم شده هست! البته ایشون قبلا در گروه عمومی ساید هم حدود یک ماه پیش یه داستان درست کردند که با وساطت شخص بنده موضوع رتق و فتق شد و همون موقع جلوی خیلی از رفقا برای حفظ ایشون ایستادم و اون گروه رو به خاطر کارهای ایشون کلا جمع کردیم و مجبور شدیم یه گروه جدید زدیم. وقتی آقا رضا نبود؛ بهش نامه عمومی می دادیم ارسال کنه تو اتحاد، انجام نمی داد. بیانیه صادر میکرد که من از اتحادم به کسی دف و همر نمیدم. و البته موارد دیگر که از حوصله جمع خارج هست.


    حالا من یک سوال دارم از لیدرها و توتال های سایدهای مختلف! اگر شما جای من و شورای لیدری ساید بودید چه کار می کردید؟ واقعا اونقدری که من و دوستانم صبوری کردم صبوری می کردید؟ کلاه خودتون رو قاضی کنید. انتظار جواب ندارم که پیام اسپم زیاد نشه ولی وجدانا کدومتون انقدر تحمل می کردید؟

    و....

    وقتی کارد به استخوان رسید مجبور شدم کاری که دوست نداشتم رو کردم و با تصمیم شورای لیدری ساید اجازه اتک رو به دوستانمون دادیم.(مواضع اعضای شورا در فروم هم تایید کرد این موضوع رو) جالب اینه که سر زدنش تو ساید دعوا بود و همه داوطلب بودن. اخلاق رفتار و کردار یک پلیر چقدر باید فاجعه آمیز باشه که سر زدنش دعوا باشه؟ ایشان هم برای تخریب ساید و پلیرها از هیچ تلاشی دریغ نکرد و پلیری که از همه جا بی خبر بود را خفت کرد و البته همرش رو که بسیار ناشیانه و در دو موج! ارسال کرد رو دیوار کردیم. ایشون که ادعای دلسوزی ساید رو داره چرا باید پلیر عادی که داره بازیش رو می کنه رو خفت کنه؟ اگر می دونستی اونجا دفاع هست و برای دیوار شدن زدی چرا به بقیه هم فیک می دادی؟ اگه می دونستی اونجا دف داره و عمدا میخواستی بری تو دیوار چرا همون اول نرفتی تو دیوار و توتن ها رو خفت کردی؟ در مورد دیگران چه فکری می کنی؟ همه فکر و درک و فهم دارن و تشخیص میدن مسائل رو.


    واقعا فکر کرده بودی اجازه میدیم دهکده رو صفر کنی؟ اونم با اون لانچ عجیب و غریب؟ و البته از تعداد تلفات خیلی کم فک کنم متوجه شدی که دفاع خوبی در عرض کمتر از دو ساعت جمع شد و دیوارت کرد. گفته بودم اگه همه راهها رو به روم ببندی مجبورم جور دیگه ای راه رو باز کنم.


    از اونجایی که می دونم دیوار حاشا بلنده و با اینکه می دونم اسکرین شات مکالمات خصوصی رو کف فروم گزاشتن دور از اخلاق هست اما حاشا نکن که مجبور میشم تک تک حرفهام رو با سند و مدرک ثابت کنم. هیچکس هم ندونه خودتون می دونید که یک (واو) کم و زیاد نکردم.

    در مورد چادر به سر بودن بنده هم، اگر منظورت ترسه که با دفاع قرضی دو سه اکانتی هم که داشتی تو یه حرکت بدون هیچ فیکی از روت رد شدیم برادر. اگرم قصد ازدواج داری اگه یه سرور تا ته بمونی تو بازی من حرفی ندارم. چی بگم من بهت آخه؟ قیمت سکه رو خبر دادی ازش؟ من مهریه م بالاهست ها!


    صرفا جهت اطلاع؛

    بعضی از دوستان که در این سرور هستند در مقدماتی تورنمنت هم حضور داشتند و توفیق داشتم به عنوان یه دفساز کنارشون باشم. و یادآوری می کنم که این حسن آقا همون حسن آقا هستند که تو گروه عمومی تورنمنت به آقا عمید فحاشی کرد و باعث اتخاذ تصمیم اخراجش توسط رسام و توهینش به رسام که لیدر بود و دو تیکه شدن ایرانی ها شد. آقا صادق پارتیزان و اشکان سرلشکر و محمدبایگوش و علیرضا کبیر و ... باید خوب یادشون باشه.


    مضافا اینکه دوستانی که به شما دفاع دادند بنده خداها از همه جا بی خبر؛ فکر کردند ساید دیگه ای حمله کرده و دفاع دادند به شما و حرفاشون رو با سند اثبات کردند و با یک توبیخ و تذکر اکنون در کنار ما و داخل اتحادهای جنوب غرب هستند به جز اکانت xxx که ایمیلش دست شماست و بهش اجازه حضور ندادیم‌. پس این شواف رو تمام کن و سعی در بهبود روابطت داخل بازی و با لیدرها باش. این یک پیشنهاد دوستانه بود. از ادعا کم کن و به محبتت افزون.


    حرف آخر(زیادم هستا)

    با تمام این احوالات؛ دیشب واقعا دلگیر بودم که مجبورشدیم به پلیری از جنوب غرب کاتا بکشیم. اما هیچ راهی برای ما نگذاشتی برادر. هر بازی و کلا هر کاری یه اصولی داره.هر گروهی یه هرم هست و هر هرم یک راس داده. یک لیدر داره‌. وقتی شورای لیدری تصمیمی میگیره ولو به غلط(به قول محمد) همه اعضا باید بهش احترام بزارن. این اصل بنیادین بازی هست. اگرم نقدی داشتن که می تونن به لیدر مراجعه و مطرح کنن. یاغی گری که راه حل نیست.

    شما بد ما رو گفتی برادر. دمتم گرم داداشم ما چهره ز غم نمی خراشیم/ ما خوبی او به خلق گوییم تا هر دو دروغ گفته باشیم. پس بزار من خوبیهات رو بگم. ممنونم که اون اتحاد رو اوایل سرور تاسیس کردی. ممنونم که مدتی کنار ما بودی و تا قبل از فروم حرمت من رو نگه داشتی. ممنون که یک تایمی از زندگیت رو به ما اختصاص دادی. این سرور که گذشت. خوب یا بد. اما برادرم این راه و رسم کار تیمی نیست. اصلا ما همه بد! خوبه؟ برو از ده نفر سوال کن بگو من چنین کاری کردم ببین چی بهت میگن. متاسفم که دیگه در ساید نداریمت.

    به امید اینکه روزی برسه که به همدیگه بیشتر احترام بگذاریم و ناملایمات باعث نشه از حوزه ادب و اخلاق خارج بشیم. اکثر ماها یه جورایی از دنیای خاکستری و آدمهای نه چندان سفیدش به این فضا اومدیم که از رفاقت ها و محبت ها بهره ببریم و تایمی هر چند اندک فراموش کنیم تو جامعه سرتاسر بدبین و سیاهمون چه خبره. اومدین که از صفای وجود رفقای قدیمی لذت ببریم. اومدیم که باز هم محمد خودش زیر اتک باشه و دفاعش رو بک نده از کپ من. اومدیم که عرفان برخلاف پلنمون یک ثانیه جلوتر بزنه که همر من لاست نده. اومدیم تا رضا بگه منتطرم اراده کنی؛ اومدیم که راسخ و حمیدرضا تیکه بارونمون کنن تا روده بر بشیم؛ اومدیم کنار همه دوستان عزیز و گل و مهربونمون فارغ از هر نتیجه و رخدادی بگیم و بخندیم و کیف کنیم. جان هر کی دوست دارید دنبال حال گیری نباشید. دیگه فیلم هندیش کردم دارم قسم میدم. گوش کنید دیگه.


    حسن عزیز، دوست ندارم به خاطر یک بازی از من رنجیده باشی و اگر برخلاف میلم رنجوندمت ازت معذرت میخوام و امیدوارم در شرایطی بهتر ببینمت. برات موفقیت و سلامت آرزو می کنم.


    پایدار باد جنوب غرب متحد


    پ. ن۱: ببخشید طولانی شد.

    پ.ن۲: ناصرجان خواهش می کنم ا ن اسکرین شات رو پاک کنی. ممنون میشم ازت.

    پ.ن۳:حاج حسین اگه بازم نکته ای مونده بگم؟

    پ.ن۴:هر سایدی پلیر اخراجی جنوب غرب رو بپذیره از نظر ما حامی عامل برهم زدن جنوب غرب تلقی میشه. جمله چقدر سنگین بود.

    پ.ن۵: محمد نمیای فایت؟

    پ.ن۶: با تشکر ویژه از سهند و پارسای عزیز.

    وقتی یه ساید، لیدر اتحاد خودشو اینقدر راحت و بدون هیچ دیپلماسی ای کاتا میکنه و همر روی پلیرهای ساید خودش بلند میکنه آیا میتونه قابل اعتماد باشه و فردا روزی توی متا با یه ساید دیگه همر روی اعضای ساید متا شده بلند نکنه؟

    شما دیپلماسی رو فقط فرا سایدی رعایت میکنید؟ درون سایدی فقط کاتاست

    در کل فکر میکنم ساید متا کننده با شما خیلی باید مراقب باشه و جوانب رو بسنجه


    سلام حاج حسین


    حاجی الان اگر دقیقا بگی دنبال چی هستی من بهتون میگم کجاست. جهت اطلاعتون ایشون کلا لیدر نبودن. ایشون نه عضو شورای لیدری بودن نه مسولیتی تو ساید داشتند. چون اول بازی موسس اتحاد بود ما هم احترام گذاشتیم و پایینش نکشیدیم.

    ضمنا شما از کجا فهمیدی ما بدون دیپلماسی چنین کاری کردیم؟ نکنه.... خیلی کودکانه هست که فکر کنیم بدون تلاش دیپلماتیک برای حل مسائل سراغ گزینه کاتا رفته باشیم.

    بعدشم موضوع داخل سایدیه و فکر نمیکنم این حجم دخالت شما صحیح و بدون غرض باشه. کلا به نظرم بیش از بازی به موضوعات سایدهای دیگه علاقه داری.



    اما نکته مهم پست شما:

    دوست من؛ اگر منطق شما را در پستی که گذاشتی بپذیریم! هیچکس نباید به سایدی که توتال لیدرش رو کشیده پایین و حتی تو فروم با انواع هجمه ها و توهین ها ازش پذیرایی کرده تا جایی که گفته تو فروم هم نمیاد هیچگونه اعتمادی بکنه!


    فکر می کنم همین مورد اخیر کفایت می کنه.


    پ.ن ۱: با نهایت احترام به آقا آیدین عزیز.

    پ.ن۲: مازیار جان دوسمون داشته باش.

    سلام دوستان.


    با توجه به جنگ های رخ داده می توان نکات جالبی را در نظر گرفت و شاید نیمچه تحلیلی از اطلاعات موجود ارائه کرد. در صورت داشتن اطلاعات جامع و آمار میشه تحلیل دقیق تری کرد: (هر جا از اعداد استفاده میشه اگر اشتباه بود بگذارید به کمبود اطلاعات از پلن ها)


    ۱) شمال غرب با بازی کاملا هجومی و شجاعت در پلن هاش؛ جنوب شرق و در واقع همه مون رو غافلگیر کرد. شخصا انتظار این حجم گسترده از حملات رو نداشتم. جسارتشون واقعا تحسین برانگیزه. اینکه تو این تایم سرور چرا لیدرهاشون تصمیم گرفتند جنگ تمام عیاری رو شروع کنند مساله داخلیشون هست و به خودشون مربوط میشه اما در اینکه سرور رو جذاب کرد تردیدی نیست.


    ۲) شمال غرب مشخصا همرهای خوبی در اختیار داره که پلنرهاشون به خوبی ازشون استفاده می کنند. اگر توجه کنید ۴ همر خوب پایه و رکن پلن های شمال غرب بودند و عجیب بود که حتی یکی از اونها تارگت پلن جنوب شرق نبود! اما جنوب شرق با کمی وسواس و احتیاط این کار رو کرد. لیدرهای جنوب شرق سعی در حفظ سرمایه های دهکده های دیفالت و بعضا نان کپ نزدیک مرکز داشتند و از حجم پایین تری از همرهاشون در پلن استفاده کردند. و میشه گفت: در تقابل بین شجاعت شمال غرب و احتیاط جنوب شرق در این پلن ها، شجاعت برنده شد.


    ۳) ظاهرا دیوارهای جنوب شرق آنچنان بلند نیستند که هنوز نتوانسته اند همری(همر قابل توجه) دیوار کنند. در کیفیت دفکوردهای امرداد تردیدی نیست. البته نمیدونم محمد تارانتولا این سرور هست یا نه! اما اشکان وزنه ای هست واقعا. اینکه بعضی از دوستان میگن نیروی دفاعی در این تایم سرور به حد کافی نیست و برای همین هر سه پلن موفق بود رو جسارتا قبول ندارم! اگر تشخیص تارگت درست انجام می شد لااقل انقدری دف در یک ساید بود که حداقل یک همر تو پلن ها دیوار میشد. حالا دیوار نشدن همرها رو باید به حساب هوش فوق العاده پلنرها بزاریم یا ضعف دفکوردها؟ با سابقه ای که از تیم امرداد می شناسیم همیشه دفاع خوبی داشتند و حتما برنامه خودشونو برای دفسازی دارند.


    ۴) تیم امرداد تیم منسجم و استخوان داری هست و شک ندارم که میتونه با حوصله و عجله نکردن گوی سبقت رو در این دوئل بگیره. به عنوان یه دوست پیشنهاد می کنم عجولانه عکس العمل نشون ندن. شمال غرب این بار بعیده که اشتباه کنه و احتمالش کمتره که همرهاتون به دهکده هاتون برگرده. باید صبور باشید و وقتی ضربه بزنید که منتظرش نیستند. شمال غرب این بار کپ های مصری را بی دفاع نخواهد گذاشت و حتی به فرض؛ بعد از پلن اول شروع به دفسازی کرده باشه الان دف مصری خوبی آماده کرده. البته این فقط یک نظر شخصی بود و به حساب چیز دیگه ای نگذارید.


    ۵) اگر به نقشه دقت کنید جنوب شرقی ها با نظم خاصی در عمق سایدشون صف آرایی کرده اند و حتی اگر ده همر دیگر هم از دست بدهند باز هم توان رقابت و مبارزه را دارند. پلیرهایی در عمق سایدشون هستند که می توانند نتیجه سرور را تغییر بدهند. فراموش نکنیم دفاع جنوب شرق هنوز دست نخورده مونده و قطعا دارن سنگین ترش می کنن. اکثر دهکده هاشون که اتک خوردن دهکده های مرکزی هستند که فقط در زدن کتیبه های مرکزی و حمله سریع به بقیه سایدها به ضررشون خواهد بود. جنوب شرق همچنان حریف خطرناک و قابل احترامی هست.


    ۶) اول سرور خیلی ها تصور می کردند شمال غرب فاقد نظم و یکپارچگی باشد و حسابی روی آنها باز نمی کردند. اما هرچی از سرور میگذره همدلی و یکدست بودنشون بیشتر به چشم میاد و با بازی تهاجمی شون همه رو سر ذوق آوردن. غارت زیاد و پلن های تمیز و همرهای قدرتمندشون نشون داد خیلی حرفها برای گفتن دارند. البته بر خلاف جنوب شرق ؛ در عمق سایدشون؛ پلنی که دورنمای اندگیمی داشته باشه نمی بینم(شایدم من اشتباه می کنم). البته هنوز خیلی زمان دارن واسه این موضوع و باید صبر کنیم تا ببینیم چه پلنی برای اند گیم دارند.


    ۷) از مطالعه فروم هم میشه فهمید که خود پلیرهای جنوب شرق هم فهمیده اند که الان در موضع ضعف قرار گرفته اند و حتی اگر اعتراف نکنند مشخص هست که مقهور قدرت نمایی شمال غربی ها شده اند. تیم لیدری جنوب شرق کار دشواری برای ریکاوری روحی پلیرهاش در پیش دارد. البته لیدرهای باتجربه و پلیرهایی که سالها کنار هم بازی کرده اند عاملی هست که باید از آن برای دادن روحیه به تیم امرداد استفاده کنند. تیم امرداد قبلا نشان داده که تیم اندگیمی هست پس صبر می کنیم تا ببینیم در آینده به چه شکلی پیش خواهند رفت.


    ۸) شمال شرق به نظر میاد بیش از اینکه تفکرات بازی جنگی داشته باشه در حال آماده شدن برای اند گیم هست. شاید اتفاقات اخیر در خصوص تیم لیدری و طبیعتا اعمال تفکرات تیم جدید لیدری عامل این سبک بازی باشد. تیم لیدری شمال شرق توانست اختلافات موجود را حل کند و اجازه ایجاد شکاف را نداد که این موضوع با درایت و پختگی آقا آیدین همراه شد‌ که بعد از خروج از ساید؛ نگذاشت حاشیه ها بر متن غلبه کند.


    ۹) جنوب غرب هنوز وارد درگیری خاصی نشده است و فقط حملات جسته گریخته ای به دهکده هایی که وارد خاک جنوب غرب شده بودند انجام داده. به نظر می رسد فعلا ترجیح می دهند با سایدهای دیگر تنش نداشته باشند. البته این روند طبیعی است و یکدست شدن سه تیم در یک ساید مستلزم زمان بود که به خوبی توانستند این موضوع را حل کنند. یک دوستی در تحلیل خودشون گفتند ظاهرا ان دبلیو به پشت گرمی اس دبلیو اینچنین بی پروا حمله می کنه! که در جواب باید بگیم: نه دوست من؛ ان دبلیو به پشتوانه همرهای خوب و پلنرهای بازی بلدش داره قله های موفقیت رو طی می کنه.


    ۱۰) دهکده ای که اکانت امپریال در جنوب شرق زد به هر قیمتی باید در همان روزهای اول صفر می شد. با احترام به تحلیل و تصمیم لیدرهای محترم جنوب شرق؛ هنوز علت اینکه اجازه دادند این دهکده در آن مختصات استراتژیک و بسیار خطرناک پابگیرد چه چیز بوده متوجه نشده ام! مطمئنا دلایل خودشان را دارند. اما هر چه هست الان یک دهکده با نیروی هجومی خوب در داخل خاک جنوب شرق حضور دارد که می تواند در کمترین زمان بیشترین آسیب را به آنها بزند. و قطعا به خوبی سعی در دفاع از آن خواهند داشت.


    به دوستان خوبم در شمال غرب تبریک میگم. لذت بردم از پلن های خوب و موثرتون.‌اطلاعات در مورد اتک ها کافی نیست و نمیشه دقیق و با اعداد تحلیل کرد. در اینکه پلن خوبی بود شکی نیست و البته بدون ایراد هم نبود که اگر فرصت کنم در یک متن ایرادات رو هم میگم خدمتتون.

    همچنین جاداره به عزیزانم در جنوب شرق هم تبریک بگم بابت پلن موفقتون که برعکس تصور برخی دوستان؛ به نظرم هوشمندانه و عاقلانه بود. قبول کنید که حریف قدرتمند قابل احترام هست. سعی کردم به عنوان یک فرد بی طرف نظرم رو گفته باشم.


    پ.ن ۱: محمد سکولار دوست دارم خیلی زیاد.

    پ. ن۲: دوستی که هر جا میره میندازنش بیرون، بهتره فکر کنه چرا این اتفاق فقط واسه اون میفته همیشه! همه بدن شما خوب؟ به خودت بیا. البته ایشالا سرور بعد. واسه این سرور کمی دیر شده.

    پ.ن۳: حمیدرضا بمب دلمون واست تنگ شده.

    پ.ن۴: اشکان سرلشکر مثل همیشه، بامعرفت.


    درود بر همه دوستان

    سلام دوستان عزیزم.

    لازم دونستم چند مطلب رو جهت روشن شدن برخی مسائل مبهم خدمتتان عرض کنم:


    ۱) در خصوص جلسه چهار ساید؛ دوستان گرامی توجه کنید که در دنیای تراوین هیچ کس به دفترخانه ثبت اسناد؛ جهت ثبت کلام یا موارد توافق نمی رود. واضح است که ضمانت اجرایی قابل اعتنایی هم وجود نخواهد داشت. در این فضا باید خودمان محترم باشیم و روی حرفمان بمانیم حتی اگر به ضررمان باشد. اگر پلیر قدیمی و لیدر ساید باشیم که وضع جدی تر هم می شود.


    ۲) آقا مصطفی، برادر عزیزم، اینکه شما نکته ای از جلسه را به صورت ناقص در فروم جهت تفسیر به مطلوب بیان می کنید به نظرم کار درستی نیست. چون مواردی به جز توافقات؛ مکالمات خصوصی تلقی می شود و انتشار محتوا؛ آن هم به صورت ناقص، دور از اخلاق می باشد. و البته رفتار متقابل با اینکه می توانم و موضوعش را دارم نمی کنم!(درخواست جانشینی و این صحبت ها) 😜


    ۳) مصطفی جان ظاهرا فراموش کردید که موضوع داشتن اکانت در ساید مقابل که مطرح شد در ادامه بیان شد که مورد جنوب شرق همان اول سرور تحویل سایدشون شد و خودشان تایید کردند و مورد دیگر همان شب به دلایلی که گفتیم حذف شد. ما حتی می توانستیم داخل دیسکورد یا واتس اپ بعضی سایدها رو هم چک کنیم که صرفا به دلایل اخلاقی منصرف شدیم. با صداقت کامل هم در جلسه اعلام کردیم همه موارد رو و اگر ریگی به کفشمان بود نیازی به طرح موضوع نداشتیم و این کاملا واضح است.

    اگر ادامه مطلب را هم بیان می کردید سوتفاهمی پیش نمی آمد. هر چند الان هم اعلام می کنم اگر سایدی بتواند از اکانتی از جنوب غرب چراغهای اکانت ها را چک کند ما مشکلی نداریم چون بر خلاف قوانین نیست و همه سرورهای معتبر هم بر خلاف رید کلان مولتی ها، اجرا می شود.


    ۴) مواضع رسمی جنوب غرب، صرفا توسط اعضای شورای لیدری(که اعلام شده است) بیان می شود و نظر بقیه پلیرها و عزیزان صرفا نظرات شخصی می باشد و ارتباطی به سیاست های ساید جنوب غرب ندارد.


    ۵) در مورد دوستانی که منتظر درگیری در سرور و آتش زدن دهکده ها و شور و غوغا هستند عارضم که با توجه به اینکه سرور نرمال هست و باید برای تایم طولانی آماده رقابت باشیم و البته با لحاظ تعداد پلیرها که برای سرور نرمال کم هست، منطقی است که اوایل سرور در این شرایط پیش برویم.


    پ.ن۱: مدتی زیادی هست که پست فنی نمی بینیم.

    پ.ن۲:برای هر اتکی سراغ گزینه تقلب نرویم!

    پ.ن۳:راست باز و پاک باز و امیر باش!

    پ.ن۴:تعداد ناتارها بالانس نیست جناب ادمین اصلاح کنید!

    پ.ن۵:دکترنوید چراغ ها رو خاموش کن کسی نتونه چک کنه.


    موفق و شاد باشید رفقا

    سلام دوستان گرامی.

    و عرض ادب ویژه خدمت جناب تیرداد عزیز


    برادرم شما فرد باهوش و نکته سنجی هستید و می دانید که جنوب غرب با داشتن بیشترین پلیر فعال و طبیعتا بیشترین اکانت و حضور سه تیم منسجم و پلیرهای دیگه ای که کاملا با بقیه پلیرها هماهنگ شده اند و حتی مسولیت های مهمی به آنها داده شده است می تواند مسیر رستگاری سرور باشد.

    اما می خوام بدونی که این شانتاژ فکری که استارت زدی و از جمله های مبهم مثل (اگه اون تیم با افکار عجیبش باشه!) یا (جنگ داخلی!) یا (خبرهایی!) استفاده می کنی که مثلا هر یک از تیم های حاضر در جنوب غرب یا لیدرهاشون به خودشون بگیرن مطلب رو یا به همدیگه شک کنن؛ نخ نما و واضح هست و سودی برای شما نخواهد داشت. جنوب غرب یکدل و یکدست در حال آماده سازی برای یک سرور جذاب هست و هیچ گونه مشکلی در جنوب غرب وجود ندارد که خبرهایی هم به گوش شما برسد! اگر هم از جایی چیزی به شما گفته اند مواظب باشید که بازی نخورید. جنوب غرب با شورای لیدری(بخوانید شورای توتالی) اداره می شود و نیازی ندیدیم یک نفر را به عنوان توتال انتخاب کنیم. دیدم خیلی نگرانی گفتم از نگرانی خارجت کنم تیرداد. چراغها رو هم خودم‌گفتم بچه هاخاموش کنن به وقتش روشنش می کنیم.

    الان در جنوب غرب فقط یک تیم وجود داره که داره تمام تلاشش رو واسه سایدش می کنه. ضمنا برای ما جذابیت و لذت بردن از بازی در اولویت هست بعد به فکر بردن هستیم(صرفا جهت اطلاع).


    پ.ن ۱: من زیاد اهل فروم نویسی نیستم اما مطالعه می کنم.

    پ.ن ۲: ماهم خیلی خبرها شنیدیم اما...

    پ.ن ۳: سپاس از نوراله و محمد دیابلو بابت پست های فنی.

    پ.ن ۴: مولتی داریم تا مولتی! غارت داریم تا غارت. ما که بخیل نیستیم اما چرا انقدر زور می زنید همه چیز رو عادی جلوه بدید؟ یه همینه که هست خرجشه. والا!

    پ.ن ۵: رومن ها و گول ها دمشون گرم. بی دلیل دوستون دارم.



    ممنون از همه دوستانی که باعث جذابیت سرور هستند.

    SOURENA