نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • با درود و سلام خدمت شما سرکار خانم عزیز



    اگه اینطوری بشه فکر کنم یه 99 درصد اکانت های ثبت نامی برای بروبچ ربع های دیگه است. مخصوصا اگه به اسم نازنین برخورد کردید که باباش نمیزاشت این ویس بزاره با تیرکمون بزنیدش;)


    والا در محاورات میان برو بچ ما که صحبت از به جای آوردن رسم و رسومات سنت شده بود. هر چی باشه هر دیدنی بازدیدی دارد. یه مدت امپریال مهمان ج.ش بود با پایتختش حالا بد نیست تنی چند از بزرگان نیز در خصوص نقل مکان برخی دهکده هاشون به سرزمین دوست و همسایه!!! شاید گوشه ای از بخشهای زیبای این رسم و رسومات قدیمی را به نمایش بگذارند.

    البته نیازی به مهاجر نیست چرا که تا حدی زیر ساخت قبلی اونجا ناتارها زحمت کشیدند و آماده سازی کردند.



    البته این فقط 15 کراپی هاش هست (12 عدد شامل : یک عدد 150% - یک عدد 125% - یک عدد 100% - هشت عدد 75% - یک عدد 50%)


    شایدم قسمت شد و در اون خاک حاصلخیز تجدید فراش کردند و ماندگار شدند و در ادامه شاهد شعبه دو آمرداد بودیم.;)


    پ.ن : میثم مرغی تاهوما به یاد ... :love:


    شاد باشید

    NAF

  • سلام و درود به ساکنین سرور 1

    ظهر تعطیلتون بخیر

    از اون تعطیلی هاست که تکلیف شیعیان معتقد ، با خودشون معلوم نیست و ناچارن نصف روز رو رخت سیاه عزا بپوشن و نصف روز هم رخت قرمز شادی !

    خب بالاخره اکانتهای شمال غرب بخاطر اعتراض به هیچ ! حذف شد و خوشبختانه دیگه بحثش به پایان رسید ، چون کش دادن بحثش هم کم کم داشت به جاهای باریک میکشید و مثلا اون پسرک که مشخصا از گروه سنی الف بود و خوشبختانه با پس گردنی مدیریت تاپیک به سیاهچال فروم هدایت شد ، داشت کار رو به توهین و الفاظ رکیک میکشید.

    البته درست هم میگفت و «همه» ایشون رو میشناختن ، منتهی منظورش از «همه» ، طبعا ساکنین آپارتمان خودشون بود.

    از این گذشته یه چیزی نظر من رو جلب کرد :

    فارغ از سناریویی که چیده شده (کلا قدرت تخیل و تجسم و تئوری های توطئه ای که جنوب غربیا ترسیم میکنن رو دوست دارم ، ۳ تا سور زدن به دایی جان ناپلئون ) و این داستان ناتارها رو به آمرداد نسبت دادن ؛

    ولی اون لا به لا یه شیطنت دیگه ای هم شده .

    با توجه به شماره افرادی که تو اتاق فکر در حال مکالمه هستن و از طرف دیگه مقایسه با شماره های بازیکن های موجود در تاپ تن غارت ، یعنی شماره ۱ از ج.ش و شماره ۲ و ۳ از ش.ش (عکس بعدی که تو پست هست ) ؛

    تو مکالمه شاهد این هستیم که اون دو نفر دیگه ، شماره ۱ رو « قربان » خطاب میکنن.

    از قرار معلوم ، نویسنده سناریو داره تلاش میکنه که اینطور به مخاطب القا کنه که ش.ش داره از آمرداد خط میگیره و ازش پیروی میکنه و یه جورایی زیر دست آمرداده !

    عرض کنم این راهی که شما دارید میرید رو ما خودمون قبلا گرگهاش رو کشتیم و یک عمره داریم تو فروم سیاست ورزی میکنیم .

    پیشنهاد میکنم از روشهای هوشمندانه تری استفاده کنید ، هر چند نسبت به شمال غرب مرحوم ( که نهایت تبحرش در فروم ، قهر کردن و رنجیدن و عکس فتوشاپی اسکات و گفتن اینکه زنگ آخر وایسا بود ) کارتون بهتره ولی خب هنوز خیلی راه دارید.

    برای اختلاف افکنی بین دو کوارتر تلاش و ابتکار خیلی بیشتری لازمه ، خصوصا اینکه بازیکنان هر دو ربع هم یک مشت تازه کار با کله های پر از باد نباشن .

    پ.ن :

    پ.ن۱: تیرداد جان جدیدا خبرهایی از جنوب غرب به دست شما نرسیده؟ انقد خبری ندادی که رفقا فرضیه محال جنگ داخلی با ناتار رو هم کلید زدند.

    دوست گرامی ، من همیشه تلاش میکنم حرف رایگان نزنم و دفعه پیش هم که گفتم تو ج.غ خبرهایی هست ، علی رغم انکار و حاشای شما ، ولی در نهایت معلوم شد که خبرهایی هست ، که اثبات خبرهای کذایی هم در صفحات قبلی همین تاپیک موجوده.

    و البته اون تغیر نام ناگهانی یکی از اتحادهاتون که البته مجدد به حالت قبل برگشت و من پیشبینی میکنم احتمال تغیر نام مجددش ، در آینده باز هم هست !

    اما اینبار هم اگر باز خبری شد ، بروی چشم حتما مجدد اطلاع رسانی میکنم.

    به شرط اینکه شما هم مثل همسایگان از دست رفته شمالیتون زودرنج نباشید.

    خوش گذشت

    تیرداد

    , I Thought I knew It All

    , But I Was Wrong

    ! Again

    پست 2 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط T!rDaD: اصلاح نگارش "خخبرهتالاااییب" ! ().

  • حاج حسین عزیز

    نکته اول یک هفته تو تراوین از نظر من یعنی ۱۴ ک گرزی + ۳.۵ شوالیه و ۱ک رم پس از نظر من همزمان شما با یک هفته ما خیلی فرق داره .

    شما تو پستت نگفتی یک هفته گفتی همزمان با هم .

    در مورد واکنش نشان دادن هم من فقط به اشکان جان گفتم چه جالب ناتارهای ما هم یک هفته است داره کاتا میشه اگر شما این جمله رو اینجوری معنی کردی که یعنی اشکان جان جنوب غرب داشته ناتارهای شما رو کاتا میکرده و ترو خدا به ما رحم کن و ما رو نزن ما قول میدیم بچه خوبی بشیم از این به بعد :دی

    که به نظرم اگه یه روز خواستی تغییر شغل بدی اصل دنبال کار مفسری نرو چون خیلی خارج میزنی

    و نمیدونم اصرار شما در مورد مطرح کردن چندباره پاکسازی مرزهامون چی بوده ؟ و نکته جالب که اصلا اشاره ای هم به همزمان زدن اکانت های لب مرزی شمال غربمون هم نمیکنی .

    در مورد دیپلماسی و این حرف هایی هم که گفتی عزیزم برای اونم ساید مسئول خودش رو داره که هر تشخیصی بده اوکی هست . ولی نظر شخصی من اینه که با هر سمتی که ضعیف تر هست متا کنیم که یکم چالش داشته باشیم چون اومدیم تراوین بازی کنیم نه سیمز .

    پ . ن : حاجی اینقدر همش نزن بوش بیشتر بلند میشه . یه سوتی دادی پای سوتیت وایسا

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • کلا الان سه حالت ممکنه پیش بیاد :


    حالت اول :


    هر سه ساید باقی مونده جدا از هم و بدون متا به کارشون ادامه بدن که خب بدیه این سبک اینه که مدام سه ساید ترس دو به یک علیه خودشون رو دارن که خب این منتفی میشه...



    حالت دوم :


    متای ش.ش با ج.غ که خب این ریسک باز برای ج.غ وجود داره که نکنه بخاطر سوابقشون ترجیح امرداد به زدن اونا باشه و ش. ش هم بخاطر فاصله کمک چندانی نتونه بکنه از اونور هم ش. ش می‌ترسه با یک ساید غیر منسجم و ناهماهنگ متا باشه و درگیر حاشیه بشه...

    پس اینم منتفیه



    حالت سوم :


    ش. ش با ج. ش متا کنه(متای شرق) ، از اونجایی که این دو ساید با هم همسایه هستن و دوستی های تاریخی ای بین بازیکنانشون هست میتونن به بهترین شکل با هم هماهنگ باشن، و هر دو به هم کمک کنن و متا به معنای واقعی محقق بشه از اونور هم زوم شن روی جنوب غرب و با حذف اون غنائم جنگی دو ساید حذفی رو بین خودشون تقسیم کنن و برن برای عند گیم و ببینن چی میشه...


    این وسط یه شبهاتی به وجود میاد مثل اینکه ش.ش بیشتر سود میبره یا جنوب شرق که این بین تیم لیدری دو طرف قابل حل و مذاکرست که نه سیخ بسوزه و نه کباب




    نوسترآداموس نیستم، فقط یه پیش‌بینی سادست



    این سرور پیروز اصلی سیاست و دیپلماسی و هوشه استراتژیکه، من قبلا هم گفتم الانم میگم تراوین باز های ایران اگر کشور دستشون بود دنیا در مقابل ما شانسی نداشت.



    نصر من الله و فتح قریب

    تا پیشگویی دیگری خدا نگهدار8o


  • اگر به زودی شاهد اشغال بخش غربی در شمال سرور توسط ... شدید تعجب نکنید



    منتظر شفاف سازی دوستان شمال شرقی هستیم که این تشابه اسمی از کجا و به چه شکلی ایجاد شده است.


    محمد علی عزیزم (اگر میگم مملی امیدوارم ناراحت نشی و بذاری پای صمیمیت قبلی) یادته اون اول چی گفتم و چی برام نوشتی؟


    اینطور که بوش میاد شاهد حضور کوماتسوی بزرگ هم خواهیم بود.;)



    پ.ن 1 : قندیل جان یه جوری اون روز جواب دادی گفتم خدای من ... اما حالا چی؟


    پ.ن 2 : فواد هر کجا هستی به یادت هستیم. #تاهوما


    NAF

  • یک بررسی کوچک از چند صفحه قبل تا الان

    1. سوال جنوب غرب از مجموعه اتحاد های اریانا راجب ورود به تاپ دفاعی در جنگ جنوب شرق با شمال غرب

    2.دیسلایک و گارد گرفتن جنوب شرق نسبت به سوال جنوب غرب (اخه چرا؟)

    3.ما یه شب خوابیدیم صبح پاشدیم دیدیم لیدر و دیپلمات جنوب شرق نسبت به زده شدن ناتار های سایدشون واکنش نشون دادن(البته این حرکت درستی بود به نظرم شاید اگر شورای توتالی جنوب غرب این اجازرو میداد ماهم این موضوع رو هفته پیش مطرح میکردیم ولی همچنان دنبال مدرکیم که انشالله به زودی به دستمون میرسه و کف فروم قرار میدیم)

    4.ورود حاج حسین به عرصه ی فروم و سخنان گهربار متا فیزیکی(واقعا از این همه علم فرا سایدی شما بنده در تعجبم لاکن شما منابع دسترسی اطلاعات خوبی داری اما در جهت معکوس استفاده میکنی)

    5.گرفته شدن مچ حاج حسین عزیزمون توسط ناصر کلاهبردار

    6.ارسال پارازیت و تلاش برای پرتاب افکار به سمت جنوب غرب توسط حاج حسین عزیزمون که احساس میکنم هوش سیاسی زیادی ندارن متاسفانه

    5.تحلیل فوق فنی اشکان:تعجب جنوب غرب بخاطر رفتن شمال غرب و دنبال روش سیاسی و نظامی؟؟؟:| (این تحلیل یه چیزی در حد درست کردن انرژی هسته ای در زیر زمین توسط دختر بچه دبستانی بود .یادو خاطرش بخیر)

    6.تحلیل بی طرفانه رضا سورنا در قبال سرور و پیشنهاد باز شدن ثبت نام برای احیای دوباره شمال غرب و برگشت جذابیت به بازی و جلسه لیدر ها برای بالانس سرور

    7. حجمه و دیسلایک فراوان به رضا سورنا به خاطر پیشنهادات بی طرفانش :| (میگن ثبت نام باز شه جنوب غربیا همه میرن شمال ثبت نام میکنن :))) )

    انگار دوستان جنوب شرقیمون کم تو بقیه سایدا ثبت نام کردن :))) امان از ظرز فکر خراب

    8.باز حجمه به محمد دیابلو و چیزی که امروز داریم نیم ساعته بهش میخندیم تحلیل تیرداد عزیز از عکس قرار داده شده در فروم هست (جنس مصرفی ,نوار زرد جنوب هست و مرغوبیت بالایی داره لاکن استفاده مکرر باعث ایجاد توهم ,سردرد و زدن ناتار های خودی میشه )

    9. ... (سکوت شمال شرق)



    شمال شرق:پتانسیل فوق العاده بالا و چینش قوی برای اند گیم

    شمال غرب: معلوم نیس په خبره واقعا

    جنوب شرق :مظلومیت فراوان که از اول مورد جنگ تحمیلی قرار گرفتن و الان که تایم سازندگیه دارن ناتاراشونو میزنن

    جنوب غرب: بد بد بد همرو به جون هم انداخته از اول که جنوب شرق تو جنگ بود هی انگولشون میدادن الانم دارن ناتارای کل سرورو میزنن و احتمالا بعدش به ناتار ها اعلام جنگ میکنن



    پ.ن:واقعا حالا به دور از بازی و گیم لازم نی هر کی هر حرف منطقی میزنه با پرت و پلا جواب بدین که به قول خودتون جنگ روانی راه بندازین (سخن حق همیشه به دل میشینه )

    پ.ن:از حجمه های خود کم کنید و به تفکر خود بیافزایید (ما فروم نویسای خوبی نیستیم لاکن پلیر های خوبی هستیم )

    پ.ن:ایا سخن گوی شمال شرق حاج حسین هست ؟هیچکس جواب تاپ تن دفاعی رو نمیده؟امشب ریست میشه ولی در خاطرات باقی خواهد ماند

    پ.ن:از تحلیل گرهای فوق تخصصی جنوب شرق در خواست تایم اوت و تعویض پارک رو دارم لاکن فردا روزی امکانش هست بر اثر تداوم مصرف کپ ناتار ها توسط جنوب غرب چیف بشه

    پوریای ولی گفت که صیدم به کمند است

    از همت داوود نبی بخت بلند است

    افتادگی اموز گر طالب فیضی

    هرگز نخورد اب, زمینی که بلند است

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Alizkng ().

  • سلام عرض ادب خدمت دوستان عزیز.
    تبریک میگم خدمت تمام دوستانی جنوب شرقی و شمال غربی که سرور رو جذاب کردند و باعث شد بجای اینکه به نحوه ی اکانت داری هم گیر بدیم چندین لینک جذاب ببینیم. دستتون درد نکنه و خسته نباشید. بنده به هیچ عنوان چیزی جز حقیقت نمیگم و اصلا نمیترسم چطور در مورد من قضاوت کنند چرا که از هر چیزی که هستم راضیم در نتیجه خیلی خوشحالم بچه های شمال غرب حذف کردند چرا که شانس برد ما از 25% به 33% افزایش یافت و شانس بیشتری خواهیم داشت. ساید شمال شرق مهمترین قسمت بازی بنده است و تمام تصمیمات من برمیگرده به برد این ساید و باقی چیزها ابزار و موارد جانبی هستند.


    در مورد دوستی اصلا دوست نداشتم فرد متین و دوست داشتنی مثل مصطفی بدون اسم (شوخی، بی نام) از این سرور بره چون شنیدن صداش هم مایه ی خرسندی بود. همینطور بچه های مهربان و همیشه در صحنه ی ایمپریال هم چه دوست بودی چه دشمن همیشه کمکت میکردن و مثل برادر باهات رفتار میکردند. و بسیاری از دوستانی که الان دیگه نیستند.


    من به شخصه فروم نمیخونم، وقت نمیکنم بخونم، خدایی نکرده به دوستانم بی احترامی نشه... الان هم پیرمرد تماس گرفت گفت داستان این اتحاد چیست ؟ و بنده مجبور به پاسخ پست پایین شدم که باعث شد حرف هایی که باید میزدم رو در بالا بزنم.



    ناصر موزی (اگر میگم موزی امیدوارم ناراحت نشی و بذاری پای صمیمیت قبلی) سلام.


    1. به عنوان یک بازیکن از ساید دیگر به هیچ عنوان ساید بزرگ و مقتدر شمال شرق هیچ نیازی ندارد توی فروم به شما جوابی دهد، پس شما در جایگاهی نیستی که ساید پر قدرت شمال شرق رو احظار کنی برای پاسخگویی و شفاف سازی (به عنوان یک بازیکن از ساید دیگر یا حتی یک مسئول از ساید دیگر) البته و صد البته چون شما از آشنایان قدیمی هستی این شفاف سازی صورت میگیرد.


    2. محمد کوماتسو و من هر دو نزدیک هم داریم بازی میکنیم در شمال شرق و هر دو دفاع ساز هستیم و بعضا با هم صحبت میکنیم و میگیم و میخندیم و تا به امروز هیچ صحبتی در مورد مسائل ساید شمال شرق بین من و ایشون صورت نگرفته چه برسه به ساید های دیگه ! نا گفته نماند اصلا وقت ندارد که اگر داشت الان پا به پای من داشت کار های سایدی رو میکرد و در مسائل مهم ساید صاحب نظر بود در نتیجه بحث اکانت خودمون هم قسمت بسیار جزئی از مکالمات من و ایشون رو میگیره.


    3. در مورد اشغال شمال غرب سخت در اشتباهی... چون بازیکنان بزرگی اونجا دارند بازی میکنند و همچین اجازه ای به هیچ کس نمیدهند و ما هم همچین قصدی نداریم و نخواهیم داشت، ولی در مورد پلن کتیبه برای تمام ساید ها برنامه خواهیم داشت و هیچ کدام از کتیبه دزدی ما از روی ناتار در امان نخواهند بود. (جز متامون 8))


    4. در مورد تشابه اسمی به ما ربطی نداره... اسم اونا Aryan هست و اسم ما Ariana که اگر یک Ario هم یهو تو SW شکل بگیره نباید تعجبی بکنیم زیرا همه ی ما ایرانی هستیم و گذشته مان را فراموش نکردیمو نخواهیم کرد.


    ناصر عزیز همه اینها گفته شد چون صمیمیت قبلی بود وگرنه جوابی نبود. ولی اگر من جای شما بودم سئوالی نمیکردم مگر تفکری پشت سئوالم بوده باشه...


    موفق باشید

    تا گزارش حملات خدا نگهدار

    ماورای باورهای ما،

    ماورای بودن ها و نبودن های ما

    آنجا دشتی‌ست...

    فراتر از همه ی تصورات راست و چپ

    تو را آنجا خواهم دید.

  • اریانا کجا و ارین کجا ؟

    مثه مثال این و اون 😃

    حالا که شباهت اسمی شبه ایجاد کرده بهتره از دوستان شمال غربی بپرسیم که چرا این اسم ؟

    هدف تفرقه اندازیه؟

    هدف دو بهم زنیه

    هدف کشیدن امرداد به سمت خودتونه و ایجاد تنش بین دو ساید شرقیه

    شایدم جنوب غرب زیر ابی رفته با دوستان جدید شمال غرب جهت تخریب

    از این سیاست جدید رونمایی شد بالاخره 😂😂


    پ ن : شمال غربی های عزیز

    خواهشا از اسم اسکی نرید اه

  • سلام به شما

    در مورد اینکه چرا نسبت به سوالات شما گارد گرفته شده ؛

    حدس میزنم یه ربطی داره به بدعتی که خودتون از اول سرور تو همین تاپیک گذاشتید.

    خاطرتون هست که به محض اینکه کسی اسمی از ج.غ میورد یا سوالی مطرح میکرد چه جوری گارد میگرفتید و چند نفری سوال کننده رو مورد هجوم قرار میدادید و با لحن غضبناک فرمایش میکردید که ؛

    مسائل ج.غ به کسی مربوط نیست !

    و کلا کاری کرده بودید که کسی اصلا اسم ربع شما رو نیاره؟

    اگه خاطرتون نیست که وقت بذارم و بیش از ۱۰ پست با همچین مضامنینی از اعضای خودتون واستون پیدا کنم

    خب من شنیدم ؛

    چیزی که عوض داره ، گله نداره.

    شما نشنیدی؟ ، هووم ؟

    اون یبار هم که توضیح دادید چون یکی از اعضای خودتون کار رو به فروم کشوند وگرنه شما کماکان همون روال « به هیچکس مربوط نیست » رو ادامه میدادید.

    اما راجع به مورد ۸ که نوشتید.

    اون که من گفتم تحلیل نبود دوست عزیز ، بلکه فکت بود.

    فرق تحلیل با فکت اینه که ، تحلیل شامل مقداری حدسیات و پیش بینیه ، اما فکت فقط مطرح کردن یه سری واقعیاته.

    که در این مورد هم پست اون دوستمون و شماره بندی های کوارترها و مکالمه اون افراد فرضی و کوارترهاشون قابل مشاهده ست.

    در ضمن ، من چون مصرف کننده نیستم ، بنابراین از انواع جنسهای موجود در بازار اطلاعی ندارم و واسم اهمیتی نداره که پیگیری کنم ، ولی شما که ظاهرا در این مورد مهارت زیادی دارید حتما مراقب باشید که نوع جنس مصرفیتون جوری باشه که :

    لکن رو ؛ لاکن

    هجمه رو ؛ حجمه

    مرغوبیت رو ؛ مرقوبیت

    راجع به رو ؛ راجب

    ننویسید.

    پ.ن : حاج حسین یه کمی بین پیش بینی هات یه نفسی هم بکش ، اینجور که تخت گاز میری ، آخرش موتور میسوزونی.

    قراره خوش بگذره

    تیرداد

  • مثل اینکه مسئولیت و مقام «حاج حسین اَمرداد» به شما تفویض شده، مرد حسابی دم به لحظه پست الکی میزاری کلا باید در مورد هر چی اظهار فضل کنید شما دوتا

    چهارنفر موندن تو ش غ با اراجیف گفتن اونارو هم فراری بدید، بزارید تمرکز کنن و ببینن چند چندن با خودشون ، چیکار باید بکنن دم به لحظه هر سایدی یه سیخونک میزنه ش غ که پلیر ترنسفر کنن همه هم میدونن هدف از این ترنسفر چیه ، یاد مستند راز بقا ادم میوفته که یه عده منتظرن جاندار محترم زخمی و ملول بیوفته و بریزن سرش


    جالبیش اینه حاج حسین هم لایکت میکنه یاد اون ضرب المثل افتادم دیوانه چو دیوانه ببیند ...

  • سلام به همه ی دوستان سرور ۱ ایکس

    خب واسه اولین پستم توی این سرور

    میخواستم تبریک بگم به کل ۴ ساید بخاطر بازی جذاب و پر زد و خورد (هرچند دوتا ساید بیشتر مشارکت نداشتن)


    خیلی ناراحت شدم واسه بچه های شمال غرب که اومدن این سرور با هزار امید و آرزو و مثل سرور بغل(۳ ایکس)

    عاقبتشون حذف زود هنگام از سرور بود که دلایلش هم مشخصه😋 (نداشتن تحمل دیدن دیوار شدنشون و نا امید شدنشون از ادامه بازی و باز هم بهونه تراشی هایی نظیر دخالت ادمین و پنل داشتن بقیه بجز خودشون و ... که قبلا هم شاهدش بودیم😊)


    دیگه کم کم داره اپیدمی میشه این حرکت و جوری میشه که دیگه از سرورای بعدی شاهد حضور همه توی ۳ تا ساید دیگه بجز شمال غرب باشیم و علنن شمال غرب به تاریخ میپیونده با این روند و پلیرای حرفه ایش 🥺



    در کل


    نیش عقرب نه از ره کینه است بلکه اقتضای طبیعتش هست


    مثال یکسری از پلیرای شمال غرب که اومدن و زدن و دیوار شدن وقتی دیدن کاری دیگه نمیتونن بکنن یه نیش زدن به خودشون و رفتن😊




    امیدوارم این اتفاق واسه ساید دیگه ای نیوفته تا آخر سرور تا سرور جذاب بمونه



    پ.ن:منم نظرمو راجع به ایدین بگم، خیلی دوست داشتم باشه که سرور جذاب تر شه🥺خیلی وقت بود ندیدم پستی در رابطه با ایدین😅 فکر کنم یک هفته ای شده:)))


    پ.ن۲:خوب شد مثل سرور بغل کسی با شمال غرب متا نکرد که اونا هم هوس حذف کنن و ما کتیبه هاشونو بیاریم و ۳تا ۳تا کتیبه داشته باشیم😅


    پ.ن۳: لامصبا بعد ۱۰ سال برگشتم تراوین دیدم همه ی اسمهای اکانتامو صاحب شدین و الانم که به اون اسمها میشناستون


    چرا آخه؟؟😕🥺🤭



    ArMaN


    Tak shakh

  • اون یبار هم که توضیح دادید چون یکی از اعضای خودتون کار رو به فروم کشوند وگرنه شما کماکان همون روال « به هیچکس مربوط نیست » رو ادامه میدادید.

    اما راجع به مورد ۸ که نوشتید.

    اون که من گفتم تحلیل نبود دوست عزیز ، بلکه فکت بود.

    خیلی خوبه عزیز که ذهن فعالی داری و میای راجب عکسی که محمد دیابلو میذاره فکت نویسی میکنی

    واقعا اگر میدونستم یک عکس این همه فکت های سمی داخل خود جای داده به اقا محمد سفارش البوم میدادم که تا زمان کتیبه ها مشغول فکت افرینی باشی


    در واقع موضوعات داخلی ربع جنوب غرب فقط به خود ربع جنوب غرب مربوطه (دو بار بخون)

    ما از اول سرور نه زیاد به حواشی اهمیت دادیم نه خودمون رو وارد سیاست داخلی ساید ها کردیم (برعکس امرداد)

    نمونه هایی ازین دخالت های بی جا و مکرر

    1. جنوب غرب 3 تا تیم توش ثبت نام کرده به نظر دچار جنگ داخلی هستن و عدم انسجام و هماهنگی داخل جنوب غرب موج میزنه :|

    2.به نظر داخل شمال شرق جنگ داخلی صورت گرفته چرا که این اتحاد ها داخل تاپ دفاعی هستن (هفته سوم بازی)

    3. جنوب غرب اسم یکی از اتحاداش عوض شد حتما تو جنگ داخلی هستن

    4. جنوب غرب داره پلیراشو کاتا میکنه این دیگه چه دیکتاتورییه ؟:|

    5. شمال شرق لطفا بیاد جواب بده در مورد مستعمره کردن شمال غرب (تونستن کردن شمام میتونین بکنید داد بیداد نداره که ,جواب سوالتونم که بالا گرفتین )


    من واقعا نمیدونم نیت امرداد ازین همه دخالت توی ساید ها چیه (به چی میخواین برسین)



    شما اینقدر خودتونو کوچیک کردین با حواشی که به قول شاعر کسی دیگه تره هم خورد نمیکنه واسه این حاشیه های کودکانه (تحلیل اینده ی سرور از روی عکس فان ؟؟به همراه فکت نویسی ؟؟:))) )

    راجع به اون غلط دیکته ای ها هم دستت درد نکنه مارو اصلاح کردی یه بخشیش به خاطر تایپ تند بود یه بخشیشم نمیدونستم درستشو ,مرسی که بهمون یه چی یاد دادی

    پ.ن:قسمت لذت بخش داستان برای من جدای از فکت نویسی از روی عکس دوستان در فروم اینه که هر حرفی از امرداد اینجا بیان میشه جنوب غرب اگاه تر میشه و میدونه اینده ی سرور به چه سمت و سویی خواهد رفت و سخت در حال اماده سازی برای به دست اوردن انسجام :))

    شعار این ماه شورای توتالی جنوب غرب:(انسجام داخلی ,پاکسازی انتحاری) ;)

    پوریای ولی گفت که صیدم به کمند است

    از همت داوود نبی بخت بلند است

    افتادگی اموز گر طالب فیضی

    هرگز نخورد اب, زمینی که بلند است

  • خب خدا رو شاکریم که داری یکم قوی تر کار میکنی نسبت به پست های اولت و یه پیشرفت محسوسی داری حالا شایدم نفرات اتاق فکری داری که بهت خط میدن، و تغییر کردن یا خودت پیشرفت کردی نمی دونم!


    دو تا فرضیه رو خوندی ولی از لحاظ تایمینگ یه مقدار سرگیجه گرفتی، شاید اقتباسی از فیلم های Irreversible (برگشت ناپذیر)، Vertigo (سرگیجه) و البته Memento (ترجمه مناسبی مورد قبولم نبود) رو اجرا کردی و مخصوصا ممنتو که شخصیت اول داستان یهو بیدار میشه و نمی دونه کیه کجاست داره چیکار میکنه توی کدوم سایده و باید پیکان حملرو کدوم طرفی بگیره و باید به یادگاری که روی دستش نوشته رجوع کنه ...

    حتما در فرصت مناسب یه تحلیل محتوای فرومی خواهم داشت روی اعضای فروم و علی الخصوص یکی از سلبریتی های فرومی یعنی شخص حاج حسین.

    ولی به طور خلاصه شما با اتکا به جنگ سرد دنبال خارج کردن حُرَفا (جمع خودم از حریفان) از گود رقابت هستی با تاکید مفرط روی مختصات X=0 و Y=-N با استفاده از تایپ ده انگشتی.

    تیرداد جان برادر خیلی خوب بود، کلی خندیدم، انتظار نداشتم واقعا (جدا از کل کل تصویرسازی سنگین و استنباط های بدیعی داشتی و پیکر ایرج پزشکزاد خالق دائی جان ناپلئون واقع در سانفرانسیسکو! به لرزه افتاد) ما که فرض میکنیم این ها برداشتی از یه عکس "اتاق فکر جنگ زده" و یه عکس از "تاپ تن غارت" باشه، ولی شاید بعضی ها این تصور شوم رو در سر بپرورانند :دی که نه این برگرفته از واقعیت است، به قول یوسف "شک بنداز ولو به غلط" و حالا این احتمال به عنوان یکی از فرضیات در نظر گرفته خواهد شد حتما برای همه و به دنبال صفر یا یک شدن این فرضیه هستند.

    با اجازه یوسف جان یه ولو به اشتباه دیگه هم ایراد کنم:

    1. آیا جنوب شرق انتظار جنگی فرسایشی داشت و با وعده امتیازاتی به ساید فوق الذکر درصدد بقا بود؟

    2. آیا با صدور پیمان ترک مخاصمه از طرف نهادهای ذی ربط و بی ربط اون وعده ها ماست مال شد؟


    خب توی پلیس، مافیا، همیشه یه عده گوشه کنار نشستن و فقط نظاره گر هستن، تا کی واقعا؟ خیلی مرموزید واقعا خیلی، ای رییسان بزرگ!

    درود محمد جان، لطف داری شما، ولی من شاهد استعدادهای نابی بودم در عرصه رمان نویسی که دیگه باید برگردم به همون ترجمه خودم.


    --- آخرین دستاورد حاصل از اندیشکده های آینده پژوهی جنوب غرب قابل ارائه به تیم تراوین آلمان جهت اصلاح:

    1. قهرمان اسپرسو دوبل نوشیده و ردبول

    2. قهرمان چایی زده تنها



    نه نه اشتباه نکنید هنوز فتوشاپ نصب نکردم این فقط یه پله صعود از Paint به Microsoft Office Picture Manager هست.

  • سلام مجدد

    از اونجایی که نمیخوام بحث حالت چت ۲ نفره پیدا کنه ، یکبار دیگه توضیح میدم و با اجازه از ادامه این بحث انصراف بدم.

    دقت کن دوست عزیز ، پیرو همون سیاست «به کسی مربوط نیست » خودتون که اینجا بازم تکرارش کردی ، بنابراین اینکه چرا در حملات ش.غ به آمرداد ، ش.ش هم تو تاپ مدافعین اومده ، به شما مربوط نیست.

    به همین سادگی

    پس دیگه اینکه پاسخی بهتون نمیدن و یا دیسلایکتون کردن ، جای ناراحتی و گله نداره ، چون عوض داشته .

    از اون موارد ۵ گانه ای هم که به عنوان شواهد دخالت آمرداد در مسائل سایر ربعها مطرح کردی ؛

    ۴ مورد اولش رو تو این تاپیک حاج حسین مطرح کرد که جهت اطلاعت بازیکن آمرداد نیست ( توصیه قبلیم مبنی بر مراقبت از جنس مصرفی رو تکرار میکنم چون باعث کم دقتی میشه)

    فقط مورد ۵ توسط پلیر آمرداد مطرح شده،که اینجا هم باز طبق منطق خودتون ،به شما مربوط نیست و چنانچه کسی بخواد اعتراض کنه ش.ش هست و نه شما.

    در مورد تحلیل آینده سرور از روی عکس فان ! ( در ادامه معلوم شد فان نبوده) هم باز دقت نکردی.

    من نوشتم؛

    احتمال میدم در آینده ، فلان اتحاد بازم تغیر نام میده ،

    که این احتمال هیچ ربطی به عکس نداشت و بلکه بر اساس عملکرد قبلی همون تیم بود.(مجدد توصیه به تغیر جنس مصرفی میکنم تا توان دقت در خواندنت بالا بره).

    اما جایی از رفتار کودکانه نوشتی.

    باور کن هیچ رفتاری کودکانه تر از این نیست که ربعی بیاد بگه :

    اصنشم مسائل ما به کسی ربطی نداره و هر کی اسم ما رو بیاره خیلی بددددده ، ایشششش !

    این نشون میده که گوینده هنوز اینقدر بلوغ تراوینی پیدا نکرده که کارکرد و اساس وجودی و ذاتی فروم رو بدونه و اینقدری متوجه باشه که اساسا غلطه و حتی مضحکه که تو تراوین انتظار داشته باشیم کسی راجع به کوارتر ما حرف نزنه و اسمش رو نیاره !

    در نهایت بابت مطلبی هم راجع به اون عکس گفتم و فرمودی باعث خنده کل ربع شما شده،

    خوشبختانه با این پست آخر اکانت دیابلو و ۲ سوال دیگه ای که مطرح کرده ، کاملا مشخص شد که اتفاقا رو نکته درستی دست گذاشتم و ایشون با این پستش تلاش شخص شما برای ماستمالیزاسیون اون عکس رو نقش بر آب کرد و معلوم شد علت خنده هاتون ، فکتهایی که من مطرح کردم نبوده و بلکه علتش همون مواد مصرفی خنده آوره (توصیه نهایی برای تغیر جنس مصرفی)

    از اونجایی که ظاهرا از نکات اآموزشی پست قبلی من راضی بودید ، الان هم پیشنهاد میکنم در آینده قبل از پست گذاشتن با هم هماهنگ باشید که اینجوری دچار تناقض نشید .

    موفق باشید به هر حال

    پ.ن : اینکه به دیگری بگیم فلان چیزو مصرف کردی یا برو ساقیتو عوض کن و ... یکی از مواردیه که من شخصا خیلی باهاش مخالفم.

    ولی تعمدا اینجا چند بار بکار بردم بلکه ایشون متوجه بشه چقدر مشمئز کننده ست ، مخصوصا وقتی همچین حرفی رو به شخصی بزنی ، که اون شخص (یعنی بنده ) ، قبلا هرگز به دیگران همچین چیزی رو نسبت نداده.

    میرم خوش بگذرونم

    تیرداد

    , I Thought I knew It All

    , But I Was Wrong

    ! Again

    پست 2 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط T!rDaD: اشکالات فراوان نگارشی ().

  • سلام می کنم به تیرداد عزیز


    دوست من؛ شخصا پست های شما رو دوست دارم و لذت می برم از متن های هوشمندانه و مودبانه شما. اینکه تقرییا هیچ وقت عصبانی نمیشین و با حوصله و درایت پاسخ میدین نشانگر تجربه بالا و تبحرتون در نوشتار هست. و یکی از اسرار توفیق اس ای بر ان دبل هم ضعفشون در وادی فروم بود.

    (اینجا باید ویرایش کنم. ظاهرا عصبانی شدید! تیرداد جان این لحن صحبت کردن از شما برام جالب نبود!)

    ضمنا بنده از شما بابت نگارش دوست عزیزم علی آقا که غیرمحترمانه بود از شما عذرخواهی می کنم.(در خصوص نوع جنس و مصرفش). ترجیح میدم در هر شرایطی اصول اخلاقیمون که خط مقدم آن احترام به رقبا باشد حفظ کنیم.


    اما اینکه شما و برخی دوستان گرامی؛ تمرد یک پلیر در ساید رو جنگ داخلی دیدید و تغییر اسم یک اتحاد را که کنشی عجولانه و احساسی بود را به سرعت (حتی قبل از من) متوجه شدید ؛ محل تامل است! جهت استحضار شما و بقیه عزیزان ؛ همین موضوع زدن پلیر متمرد توسط اکانت هایی از هر سه تیم ، بیانگر انسجام و یکدلی ایجاد شده در جنوب غرب هست. البته شخصا ترجیح می دهم شما همان تصورات قبلی مبنی بر تنش داخلی را داشته باشید.


    یک نکته دیگر هم تفسیر به مطلوب و برگزیدن متن های مورد نظرتون برای رسیدن به مطلولبتون هست. همه دوستان که فروم نویسی می کنند قابل احترام هستند ولی شما موضع یک ساید را باید از کلام لیدرهای ساید بفهمید نه اینکه از نظرات شخصی پلیرهای ساید! شما که تجربه زیادی دارید قطعا این را می دانید؛ پس عمدا با جملات بازی می کنید که به نتیجه مطلوبتان برسید.


    در خصوص مربوط نبودن موضوعات سایدی به بقیه:

    موضوع کاتا کردن پلیر مربوط به جنوب غرب بود را با اومدن اتحادهای یک ساید دیگه تو تاپ تن دفاعی یکی نکنید!

    خیلی متفاوته. خیلیییییی. خودتونم می دونید.

    هرچند در چند پست مفصل من همه توضیحات در خصوص پلیر جنوب غرب رو دادم ولی اگرم اینکار رو نمیکردم باز هم می شد بگم این اختلاف داخل سایدی است و نیازی نیست به کسی توضیح بدیم. اما شما این را با کمک یک ساید به ساید دیگه در جنگ فرا سایدی مقایسه می کنید! که هنوزم کسی در موردش توضیحی نداده! چرا سعی می کنید در تجربه شما شک کنیم؟ شایدم شما نگاهتون نسبت به بقیه یه شکل دیگری دارد! ندارد؟


    ضمنا اون تحلیلتون از عکس هایی که محمد دیابلو عزیز گذاشت؛ من رو یا جمله ای از ارنست همینگوی انداخت که وقتی جایزه نوبل ادبیات رو به خاطر کتاب پیرمرد و دریا گرفت بهش گفتن(( شما بسیار عالی فضای ذهنی طبقه فرودست و تقابلشون با مشکلات و چالش های مذهبی ناخودآگاهشون رو به رشته تحریر در آوردین)) جواب داد: من نمیدونستم اینها رو نوشتم ولی الان که فهمیدم اینام هست خوشحالم که هست!



    در کل از حضورتان در سرور و فروم لذت می برم.


    پ.ن۱: حاج حسین همه می دونن دو سایددیگه درگیر بشن تو این وضعیت به نفع ساید منفعل هست. پس فقط شما نیستی اینو می دونی. برو سراغ سناریوی بعدی.

    پ.ن۲: دوستمون نمیدونم چرا پیشنهاد احیای شمالغرب رو اینجوری تحلیل کرد؟ اصلا رجیستر رو باز نکنید سه سایدی میریم جلو. والا. هر وقتم یک نفر مدرکی داشت که من تا الان حتی یک مولتی داشتم میرم سرور بعدی. حمیدرضا بمب عزیز فکر می کنم از ۱۴ سال پیش پا رو میشناسه. از ایشون سوال کنید.

    پ.ن۳: علی آقا خیلی مخلصیم.

    پ.ن۴: آقا مازیار یادمه گفتین این کارها دیگه از ما گذشته! گذشته واقعا یا نگذشته؟

    پ.ن۵: دیر یا زود همه همدیگه رو می زنن زیاد عجله نکنید.

  • با سلام احترام خدمت همه فروم نشينان

    عرض ادب بي كران خدمت همه برادران و خواهرانم كه خارج از سايد بندي هاي بازي همه جوره به من لطف داشتن و تسليت هاشونو به هر طريقي رسوندن.

    از ليدر هاي سايد هاي مقابل ناصر كلاهبردار عزيزم يوسف دوست داشتني و اقا مازيار بزرگ و محسن توپاك و مصطفي بينام دوست داشتني تا اون رفقايي كه هر سرور اولين همر ما به اونها خورد .


    حدود ٤ سروره حاج حسين بزرگترين دشمن ماست و هر سرور داره ميخوره از ما ولي اين عزيز دوست داشتني اولين كسي بود كه بهم تماس تلفني گرفت و تسليت گفت.خارج از مسائل بازي و كري خوني هاش به عنوان يه برادر كوچكتر دوستش دارم.

    تشكر دارم از رفقاي مديريت سرور كه عرض تسليت خودشون رو ابراز داشتن.



    همينطور رفقاي عزيز امردادي كه لحظه اي نبود به يادم نباشن نميتونم اسم ببرم تك تك چون هر كدوم لطفشون جوري شامل حالم شد و واقعا بنده رو شرمنده خودشون كردن.



    ان شالله خدا قوتي بده بتونم رفقات رو براي همتون كامل كنم و از خداوند بزرگ ميخام كه شما عزيزان رو برام نگه داره .

    در اخر هم عرض تسليت و تشكر نسبت به حسين عزيزم بابت درگذشت پدر مهربانشون و اينكه توي اين شرايط يه لحظه منو از يادشون نرفت و مكرر همدردي كردن با بنده


    بريم سروقت بازي


    يه چندتا نكته هست لازمه بگم :

    ١-اول اينكه فروم جاي نقد و بررسي هست .رفقاي عزيزم اينو بدونيد موضع رسمي سايد ها از طرف توتال هاشون و سخنگوشون بيرون مياد.

    همونطور كه مازيار عزيز فرمودن جلوي كسي رونميگيرن برا نظر دادن بنده هم همين نظر رو دارم و رسمي طور ميگم همه عزيزان جنوب شرق آزاد هستن نظراتشونو در فروم بگن و سوالاتي كه ذهنشونو درگير كرده بپرسن .اگر لطفا عزيزي از سايدي ناراحت ميشه كه مثلا تيرداد هي ميپرسه چرا اسم اتحاد پنجم شما عوض شد لطفا صفحه فروم رو باز نكنيد كه باعث پياده روي روي اعصابتون بشه .همونطور كه بنده سر پلن دوم شمال غرب همينكارو كردم .


    ٢-داستان هاي شمال غرب رو همه شنيديم من هم يك طرف اصلي اين ماجرا بودم كه اگر عمري بود سر فرصت براتون شرح ميدم ولي فعلا با توجه به شرايط روحيم كمي قلم همياري نميكنه و همچنين با توجه به احترامي كه به اقا سامان ايمپريال عزيزم دارم سكوت اختيار ميكنم تا تيم جديد شمال غرب كارشونو انجام بدم.

    كسي كه گوشه رينگ ناك اوت شده رو زدن و نمك رو زخماش پاشيدن اوج نامردي هست پس به صورت رسمي طور از رفقاي جنوب شرقي ميخام كه لطفا مراعات كنن و نمك نپاشن به احترام بنده حقير.


    ٣-در اوج درگيري هاي شمال غرب درخواستي از ليدر هاي عزيز جنوب غرب و شمال شرق شد كه بنده شخصا از ناصر كلاه بردار عزيز خاستم با توجه به شهيد شدن ١ ميليون گندم خور دفاعي كمي كمك كنن كه متاسفانه تايمشون نرسيد .همين درخواست هم از شمال شرق داشتيم كه خوشبختانه اون عزيزان تايمشون رسيد!!!! و دفاع رو براي ما فرستادن.

    روزي هم كه پدرم فوت كرد دوستا شمال غربي يه اتك به كپ ما روانه كردن (اكانت shadow اگر اشتباه نكنم) دوستان دفكورد جنوب شرقي سنگ تمام گذاشتن و واقعا ازشون ممنونم ولي اينبار هم رفقاي شمال شرقيمون بودن كه با توجه به شرايط روحيم كپ بنده حقير رو بستن و نذاشتن اتك رد شه.

    در همين حين هم رفقاي اكانت mkmj كم نذاشتن و همه جوره نمك رو زخم ما ميپاشيدن و توي اوج درگيري ما همه جوره به ما حال ميدادن

    يه سوال فني از ليدر هاي عزيزي كه ميدونم بحث دهكده مرزي رو ميخان بكشن وسط دارم

    آيا اكانت سروش استورم عزيز و اكانت linkoln نيز توي جنوب غرب زده شده كه شما اون رو هم زدين؟آيا اكانت محمد you cant see meهم توي جنوب غربه كه خفتش كردين؟البته بيشتر خاكستر و نيزه خفت شد.


    3116-f06cd721-f8b0-4494-b21e-11663ba1d38b-jpeg


    به طور خلاصه و رسمي طور بگم:

    جنوب شرق هميشه يادش ميمونه دوستاي روز هاي سختش رو و همچنين عزيزاني كه توي اون لحظات نمك رو همه جوره روي زخماي ما پاشيدن و باعث شدن ما توي دو جبهه فكر تامين دفاع بشيم.


    اميدوارم ديگه عزيزي نپرسه داستان اتحاد هاي اريانا رو تو تاپ دفاع

    به نظرم بهتره هي از ليدر هاشون علت وجود اتحاد هاي جنوب غرب توي اوج درگيري ما با شمال غرب در تاپ هجوم رو بپرسن و بگن چرا آس رو داديم رفت.


    ببخشيد قلم به درازا كشيد

    شاد و خندون باشيد.خدا عزيزانتون رو نگه داره

    ارادتمند

    سعيد

    مُلّا



  • سلام به شما

    پیمانه پست دادن من امروز پر شده ، ولی به رسم ادب پاسخ شما رو هم میدم و بعد مرخص میشم.

    عزیز جان این چیزی که شما گفتی ، مصداق عینی اون مثله که میگه :

    مال خودش ماله ، ولی مال دیگران بیت الماله !

    شما اونجایی که توضیحش به نفعتون نیست میفرمایید به دیگران مربوط نیست ولی جایی که به نفعتونه رو کلهم اجمعین مربوط به همه میدونید و اصلا جز بخش اطلاعات عمومی سرور به حساب میارید .

    نخیر ! ، اگر با همون عینک شما نگاه کنیم ، اون موضوع هم چون فقط بین شرقی ها بوده ، پس جز مسائل داخلی همون شرقی هاست و دیگران اجازه سوال ندارن !

    البته من که مشخص و مکرر از اول سرور تا حالا دارم میگم این روال معیوب و کج و معوجیه ، و بارها و بارها گفتم خیلی غلطه که انتظار داشته باشیم تا

    در تاپیک سیاست و دیپلماسی تراوین ،

    کسی راجع به ربع ما حرف نزنه یا سوال نکنه یا شک و شبه ای رو مطرح نکنه.

    کما اینکه وسط جنگ ش.غ و ج.ش هم با وجود اظهار نظر و پرسش های فراوان از جانب دو کوارتر غیر درگیر ، هیچوقت به کسی نگفتم حق سوال نداری ، چون اعتقاد دارم حرف مضحکیه.

    بیش از این هم دیگه راجع به این فقره توضیحی ندارم چون بقدر کفایت گفتم و فقط همون مطلب که قبلا یکبار گفتم رو مجدد میگم :

    ما حق داریم وقتی راجع به ربع ما موضوع یا سوالی مطرح میشه، یا پاسخ بدیم و مخالفت/موافقت کنیم ، یا اصلا بیتوجهی کنیم و پاسخی ندیم ، ولی قطعا حق نداریم بگیم راجع به ربع من نگو و نپرس !

    در مورد عکس هم نظرم همونه که بود ، کما اینکه پست بعدی ایشون و ۲ سوال دیگه ای که مطرح کرد ، معلوم کرد که تو ذهنشون همون بود که گفتم.

    حالا در ادامه گذشت زمان هم معلوم میکنه.

    در نهایت و در مورد لحن پست من که اشاره کردین ؛

    عزیز جان ، من متعلق به نسلی هستم که با این آموخته ها بزرگ شدم که ،

    اگر کسی بهت بدی کرد ولی تو خوب باش

    اگر کسی زد تو گوشت ، اونور صورتت رو بیار جلو که تو اون گوشت هم بزنه

    و بسیار مشابه این حرفهای قشنگ قدیمی.

    اما از زندگی یاد گرفتم که این جور رفتارها دیگه تو ایران الآن ما خریداری نداره و هر چقدر تو عقبتر بری ، شخص مقابل یه قدم به جلوتر برمیداره.

    بنابراین گاهی (گاهی و با مراعات شرایطی) لازمه که با همون رفتار و همون کلام واکنش نشون داد ، که دیگران متوجه کلام و رفتار اشتباهشون بشن.

    چون کلا ارزشها عوض شده.

    به مال مردم خور میگن ؛ زرنگ !

    به کلاهبردار میگن ؛ باعرضه !

    به دزد و مختلس میگن ؛ خوش فکر !

    به متاهل هرزه میگن ؛ شیطون بلا !

    به لات مست عربده کش میگن ؛ از خوبای روزگار !

    به آدم مهربون و با محبت میگن ؛ احمق و ساده !

    نارو زدن به رفیق رو میگن ؛ پیچوندن !

    و این لیست ادامه دارد.

    خلاصه اینکه ، یه جاهایی اگه کوتاه بیای میخورنت و لازمه گاهی(تاکید میکنم گاهی و با مراعات شرایطی) جلوش ایستاد .

    پ.ن : راجع به علت اومدن ش.ش تو تاپ مدافعین ، سعید ملا توضیح داد و شفاف سازی کرد و علامت سوال یه عده پاسخ داده شد.

    ولی هنوز شفاف سازی نشده که چرا تو گرماگرم جنگ ش.غ و ج.ش ، رنک مهاجمین یه تعداد اکانت تو ج.غ بالاتر رفت !؟

    البته خب اینم یحتمل به کسی مربوط نیست.

    من دیگه دارم میرم خوش بگذرونم

    تیرداد

    , I Thought I knew It All

    , But I Was Wrong

    ! Again

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط T!rDaD ().

  • سلام آقا سعید


    باز هم بهتون تسلیت میگم و امیدوارم خدا صبر بده بهتون. مصیبت بزرگی هست و همه مون در غم شما شریک هستیم. بازی یک بهانه برای دور هم جمع شدن و رفاقت کردن و همدل بودن در شرایط سخت زندگی هست.




    و اما در مورد اون بخش پستتون در مورد سرور:


    ۱) این سفسطه واضح که اتحادهای جنوب غرب تو تاپ هجومی بودند رو خودتون هم بهش باور ندارید. چون فقط دو اکانت در تاپ هجومی بودند که یکیش به مرز شمالغرب زد و یکیشون به مرز جنوب شرق! و خودتون هم خوب می دونید که این پلن ساید نبود وگرنه اونجوری نمی زد که دهکده هنوز پابرجا بمونه. و اگر ازش حمایت شد به خاطر این بود که دهکده هایی رو زدن که داحل اس دبل اومده بودن. ما از شروع سرور مثل همه سایدها از پلیرها خواستیم بدون هماهنگی با تیم پلنری به ساید دیگه ای اتک ندن. اما این دوستانمون دهکده های داخل سایدمون رو زدن؛ نه که وارد سایدی بشن.


    ۲) پست شما رو که خوندم با ناصر عزیز تماس گرفتم و در مورد این مطلب پرسیدم که گفتند: از جنوب غرب دفاعی درخواست نشد و جنوب غرب قطعا دفاع شناور داشت که برسه! از خودم دف شخصی تو عالم رفاقت خواستن که نمی رسید!


    من در این خصوص توضیح دیگه ای نمیدم چون کاملا واضح هست.


    ۳) هنوزم دوستان شمال شرق در این مورد توضیحی ندادن. البته این اختیار رو دارن که توضیحی ندن. ما هم بهش احترام میگذاریم. اما چرا دوستان جنوب شرقیمون از این سوال ناراحت میشن؟ ما از شمال شرق یه سوال داریم و مطرحش کردیم که دوست داشته باشن میگن دوستم نداشته باشن نمیگن.


    ۴) در مورد اینکه آس رو دادیم رفت! فعلا چیزی نمیگم و شاید در آینده در مورد آس خیلی صحبت ها داشته باشیم. ولی واقعیت موجود اینه که بالانس سرور به هم ریخته و این وضعیت جذابیت سرور رو کمتر کرد. موضوعی که تو جلسه مون با دوستان عزیزم در شمال شرق هم در موردش زیاد صحبت کردیم و فکرش را می کردیم.


    ۵) همیشه همه چیز را به خاطر بسپارید. این باعث می شود تصمیماتتون در آینده دقیق تر باشه. اگرم تامین دفاع جلوی اتک یک اکانت انقدر سخت بود باز هم به ناصر بگید یه کاریش می کنه به هر حال.



    پ.ن۱: واقعا بعضی کارها از ما گذشته دیگه!


    موفق باشید.

  • رضا جان هميشه دوست داشتم هم صحبتي با شمارو چون بسيار فهميده هستين.

    يه سوال .

    پليري بياد از جنوب شرق به اكانتي توي جنوب غرب اتك بزنه اونم بدون هماهنگي انتظار اول شما از ما چيه؟موضع گيري

    اينكه اون اكانت اخراج شه و مسئوليتش پاي خوذش باشه

    بحث من اكانت hiiiis نيست اصلا

    بحث من اكانت هايي هست كه اسم بردم و لينك اتكي هست كه گذاشتم

    ايا اين اكانت هم توي جنوب غرب ده زده؟

    3116-f06cd721-f8b0-4494-b21e-11663ba1d38b-jpeg



    چندتا نمونه برات بيارم از اين اتك ها كه هيچ كدوم حتي نزديك جنوب غرب هم نيستن؟

    پاسخ ليدر هاي جنوب غرب چي بوده؟بارها ايشون رو به صورت خصوصي مطرح كرديم چه موضعي گرفتين؟



    موضوع دوم :

    من به عنوان ليدر از ليدر شمال شرق و ليدر جنوب غرب درخواست كردم

    قبل پرواز از ناصر عزيز خاستم تلفني حالا رفاقتي يا سايدي اونم توي اوج درگيري هاي ما نه توي اتك روي كپ من(تك اتك روي كپ من حتي نميخاستم دف كنم)

    البته در رفاقت ناصر عزيز شكي نيست ايشون واقعا سعي كردن حتي اسكرينشو دادن حالا اينكه به شما نگفتن رو در حريان نيستم رضا جان



    موضوع سوم:

    توضيحاتم كامل بود توي اوج درگيري خاسته اي از دو عزيز داشتم فقط يكيشون لبيك گفت.


    نياز به توضيح اضاف نداره


    موضوع چهارم:

    به نظرم شمال غرب به زودي وزنه اي بزرگ ميشه و بالانس سرور رو بر ميگردونه


    موضوع پنجم:

    ما را به خير شما اميدي نيست ...

  • سلام و عرض ادب

    بعد از اینکه دوستان شمال غربی بار سفر بستند ، از هر سه ساید دیگه پست های مختلفی اومد و همه بر دو مورد توافق نظر داشتن که به نظر نیمه ی پر لیوان این سروره :

    1 : ماندن دوستان شمال غربی
    2 : دلگیری از دخالت ادمین و تماس با لیدر ها در راستای دخالت در پلن ها و ...

    متاسفانه دوستان شمال غربی که عزم خودشونو جزم کردند و رفتند و موند سایدی که شده گنج پنهان برای بقیه ...

    و اما بعد ...

    قضیه ی کاتا کردن ناتار ها خیلی قضیه ی جالبیه ! دو ربع میان و میگن ناتار های ما کاتا شده و یه ربع هیچ چیزی نمیگه ، بعد یکی از همون سایدی که هیچی نمیگه میاد و یه تحلیل جالب میزنه در مورد کاتا شدن ناتار ها !:دی

    در کل به همه ی ساید ها و همه ی پلیرها توصیه میکنم به این کار ادامه ندن ، دودش تو چشم همه میره و مخصوصا کسایی که مولتی ندارن و دلشون خوشه به همین ناتار زدن .


    =================================

    آقا سعید عزیز هر چه بود وظیفه ما بود و ببخشید که نتونستیم بیشتر از این در کنار شما باشیم . همیشه گفتم همه ی پلیر های ساید های دیگه دوستان من هستند اگر این افتخارو به من بدن که منو دوست خطاب کنند .


    در مورد اتک های جسته و گریخته واقعا مشخصه که پلنی در کار نیست و منم چند بار دیدم که از جنوب شرق اتک هایی برای خفت و ... اومد و من اصلا اعتراضی نکردم چون به نظر من باید پلیر ها اتک بخورن تا لذت بازی براشون از بین نره و تا میدگیم خسته نشن و حواسشونو جمع کنن که بعد میدگیم یهو سورپرایز نشن و من همیشه گفتم در های دیپلماسی برای همه ی ساید ها بازه و ما هر لحظه آماده مذاکره هستیم در هر مورد ...

    اما در مورد از دست دادن آس ! باید یه کتاب بنویسیم با عنوان : آس بازی که بود و چه کرد ؟!

    =================================

    از قرار معلوم ، نویسنده سناریو داره تلاش میکنه که اینطور به مخاطب القا کنه که ش.ش داره از آمرداد خط میگیره و ازش پیروی میکنه و یه جورایی زیر دست آمرداده !

    عرض کنم این راهی که شما دارید میرید رو ما خودمون قبلا گرگهاش رو کشتیم و یک عمره داریم تو فروم سیاست ورزی میکنیم .

    پیشنهاد میکنم از روشهای هوشمندانه تری استفاده کنید ، هر چند نسبت به شمال غرب مرحوم ( که نهایت تبحرش در فروم ، قهر کردن و رنجیدن و عکس فتوشاپی اسکات و گفتن اینکه زنگ آخر وایسا بود ) کارتون بهتره ولی خب هنوز خیلی راه دارید.

    برای اختلاف افکنی بین دو کوارتر تلاش و ابتکار خیلی بیشتری لازمه ، خصوصا اینکه بازیکنان هر دو ربع هم یک مشت تازه کار با کله های پر از باد نباشن .

    آقا تیرداد چرا فکر میکنید برای ما مهمه که بین شما و شمال شرق اختلاف بندازیم ؟ اصلا مگه الان بین شما و شمال شرق رابطه ی خوبی هست که ما بخوایم اختلاف بندازیم ؟ ما که به فکر بالانس سرور هستیم شما چطور ؟


    =================================

    یعنی الان دوستان شمال شرقی این بدعت ما رو پذیرفتند و واسه همین جواب نمیدن ؟

    ما از شمال شرق یه سوال پرسیدیم ، دلیل این حجم از گارد گرفتن شما رو نمیدونم واقعا ، اونم در شرایطی که خوده دوستان شمال شرقی اینچنین گارد نگرفتن !


    =================================

    خب من شنیدم ؛

    چیزی که عوض داره ، گله نداره.

    شما نشنیدی؟ ، هووم ؟

    یه بزرگی بم گفت : یوسف چرا این حرفای منو میبری به یکی دیگه میزنی ؟ من هرچی گشتم که ببینم به کی حرف ایشونو زدم پیدا نکردم ! الان با این پست شما فهمیدم به شما گفته بودم و یادم رفته بود :دی
    یا شایدم اون بزرگوار خودش حرف منو فوروارد میکرد و فکر میکرد منم همین کارو میکنم :دی


    =================================



    یه فلش بک بزنیم به یه پستی :


    جنوب شرق: مخالف ؟

    آقا تیرداد تماشای فوتبال از درون زمین به عنوان بازیکن و از بیرون زمین به عنوان تماشاگر بسیار متفاوته ، دیگه حالا شما فک کن بشینی تو خونه و یکی از تو استادیوم برات گزارش کنه بازیو ! مثلا اینکه شما از دید بنده به جنوب غرب نگاه کنید خیلی فرق داره تا از دیدگاه ایشون :




    نگران زودرنجی نباشید ، ما بار ها ثابت کردیم زودرنج نیستیم و اصلا اومدیم که لذت ببریم ....

    شعار جنوب غرب : بزنید ما را ، ما منسجم تر میشویم


    =================================




    پ.ن 1: چه باحال همه زدن تو کار تحلیل به سبک آقا فرشید :دی

    پ.ن 2: تحلیل کنید ، فکت بزارید ، اصلا بگید جنوب غرب متعجب شد و تحلیل کنید ولو به غلط :دی

    پ.ن 3: دو به یک و این حرفا ؟:/

    =================================


    شاد باشید

    کوچیک همه یوسف