نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • 3- اصلا تا امروز ساختن همچین دفاعی منطقی نبوده ، ساختن مثلا 200-300 کی دف شناور روز 40-45 بازی؟ تایمی که هنوز خیلی از دف سازهای اصلی میدگیم واحه دوم رو نگرفتن،


    ۱۱۰ تا مصری دارید هرکدوم ۲ ک دف میساختید میشد ۲۲۰ک

    به هر تارگت ۱۰ک دف میرسید :)))) و ما سبز بر نمیگشتیم حداقل

    تکلیف مارو معلوم کنید... تا هفته پیش شمالغرب کمکاری کرده بود و گیر داده بودید که هنوز واحه سوم چرا نگرفتن!!! الان این تایم سرور واحه دوم برای دفسازهای اصلیتون سخته؟؟؟؟؟؟ روزی که پلن پوش سنگین برای کشیدن کاتا تو خاکستری بودین به این فکر نمیکردین که دارین جنگ رو شروع میکنین تیم با برنامه سرور؟!

    مصری برای شمالغرب مولتی بود... تو اس ای چه استفاده ای ازشون میشه که اون مصریها الان نتونستن با دیفالتشون 200ک دف بدن بیرون؟؟؟؟ یحتمل برنامه دفسازی رو هم گذاشتین روز 210 سرور شروع کنین :)


    کاکو موسن اون جمله در مورد فروم چی بود؟!

  • با سلام

    اصلا دوست نداشتم جواب بدم ولی چاره ایی نیست !


    اول اینکه شمال غرب کلا 7 8 تا اکانت همر ساز داره بقیه دف ساز

    آلبالو ، شفتالو ، سیبزمینی، گوجه ، خیار ، شفتالو که مولتی های شادو هست ! اتک بیاد روش خودشو پر میکنه با اینا

    استیل ، پاور اف گاد، لیون و کل مجموعه اتحادشم واسه برادر فارمینگ ماشینه


    این 2 تا رو داشته باشید ، اگه خواستید مولتی های بقیتونم بزارم کف فروم!


    وقتی هم اتک میاد هرکی خودشو از مولتی هاش پر میکنه ! بعدم ندای هل من مبارز سر میدن با مولتی هاشون


    ترکسس تو جنوب شرق مولتی نداره ، خودشو خودش، تک شاخ نداره ، خودشو خودش ، گان هیرو مولتی نداره خودشو خودش برای همین باید از بچه هایی که دف میسازن و کل مجموعه دفاعشون تامین بشه واسه همین ما باید انالیز کنیم ولی شما هرکی خودشو پر میکنه!


    حالا اینو نگفتم که بگم شما مولتی بازید :) این تایم سرور دوران دعوا سر مولتی بازی گذشته دیگه !


    اینا رو گفتم بگم نوع پلن زدن به کسایی که شفتالو گوجه خیار دارن فرق میکنه با کسایی که مولتی ندارن !


    همین که پلن ما باعث شد یه پلیر سایدتون کم بشه و اکانتش بشه مولتی و تحویل شما بشه به نظر من موفقیت خیلی بزرگی کسب کردیم چون شما همچین موفقیتی با صفر کردن همر کسب نکردید هم ماهان کسری مهربان دارن بازی شو میکنه ، هم مهرشاد مهراد حسین هم مجید اونم با دو برابر انگیزه که فقط شما درونشون ایجاد کردید !

  • بهنام عزیز خوبی؟


    در مجموعه ما حدود دوازده تا اسکواد هست با تقسیم بندیهای مشخص ، هر اسکواد چنتا هجومی داره و چنتا دفساز ، مثلا من به عنوان خرمالو شش تا پلیر دارم به نام شفتالو و البالو و ..... اگر اسماشون رو مخته خب به مولتی هانتر گزارش کن :دی


    سرورهای شلوغ (حالا اینجا خیلی هم شلوغ نیست) باید با این اسکواد بندیها باشه تا کل مجموعه یکپارچه تر و هماهنگتر باشه و دنبال یک کیلو دف زیر پتوی همه پلیرها نگرده اگر اتک اومد روش


    حالا شما اگر همینجوری الله بختکی دویست تا پلیر دارید کنار هم بازی میکنید حق ندارید فکر کنید همه باید مثل شما بازی کنند


    پلیری که اکانت شخصی خودش واسش مهم نیست و بعد اتک تازه میفهمه روش اتک بوده به طبع برای سایدشم ارزشی قائل نیست و ما همچین پلیری نمیخواییم ولی چون مجموعه معظم شما از هر نوع پلیری استقبال میکنه و الان هم خوشحاله از اینکه یه پلیر ما کم شده زین پس بنده دست همچین پلیرهایی رو میذارم تو دست شما تا باز هم شاهد شکوه هرچه بیشتر شما باشیم

  • متهم شدم به هیجانی حرف زدن . خواستم جوابتون رو با مدرک بدم .


    ارادت

    مصطفی بینام

    بقیه چیزایی که دوستانتون نوشتن از همون فاز کل کل میاد که خب اشکال نداره و اتفاقا دوسش دارم، به وقتش از اون منظر هم وارد قضیه میشم، فعلا بحثی نیست تا وقتش،

    فقط اینجا که فکر کردی متهمت کردم به هیجانی حرف زدن، رو رفع کنم، اصلا اون پ.ن برای تو نبود، یکی دیگه رو خطاب قرار دادم که خودش میدونه ، اگه میخواستم به تو بگم که همون اول پست مینوشتم ،دیگه نمیبردمش ته پ.ن ،
    اگه فکر کردی منظورم تو بودی، عذرخواهم،


    پ.ن: چقدرررررررر آتیشتون تنده، دوسش دارم ، خیلی دوسش دارم،

  • سلام اقا بهنام خوبی داداش

    میشه یه سوال رو جواب بدین این اطلاعات دقیق رو چه جوری بیان کردین با این دقت که من تعجب کردم چون دوستمون از اکانت فارمینگ نامه ها موجود هستش که اتک میاد به من شخصه نامه میزنه دفاع داری بریز واسم اتک اومده هر وقت خواستین ارائه میدم خدمتتون ( کلا سوال شخصی بود ) جوابم ندادین مشکلی نیست موفق باشید .


    مخاطب خاص: شک نکن وقتی برای اثبات خودت زیادی دست و پا بزنی ، غیرباورتر میشی !!

    ﻣﺘﺮﺳﮏ: «ﻣﻦ ﻣﻐﺰ ﻧﺪﺍﺭﻡ، ﺗﻮ ﺳﺮﻡ ﭘﺮ ﺍﺯ ﭘﻮﺷﺎﻟﻪ!»
    ﺩﻭﺭﻭﺗﯽ: «ﺍﮔﻪ ﻣﻐﺰ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﭘﺲ ﭼطوری ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﯽ؟»
    ﻣﺘﺮﺳﮏ: «خب... بعضی ﺍﺯ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻫﻢ ﻫﺴﺘﻦ ﮐﻪ ﺑﺪﻭﻥ ﻣﻐﺰ ﯾﻪ ﻋﺎﻟﻤﻪ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻦ! نمیزنن؟!»

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Gorzi Team: شخصی ().

  • سلام دوستان

    خوب با اجازه اکانت Evil Black هم رفتش روی حذف امیدوارم بدون ما ساید جنوب غرب بتونه به یکپارچگی برسه و تنها کسی که در یکپارچگی ساید مشکل ایجاد کرده بود ما باشیم و بلخره بعد ۲ماه یکپارچه بشین.

    فقط روی صحبتم با اون خانومی که چادر سرش کرده شب پیام میده من با کسی مشکلی ندارم اگر مشکلی باش انقد مرد هستم که بگم و شبانه دف بک میشه و کاتا لانچ میشه.

    البطه از کسی که خودش اعلام میکنه من بازی جوان مردانه بلد نیستم و داخل تمام اتحاد ها و گروه ها جاسوس دارم و دارم جاسوسی میکنم بیشتر از این نمیشه انتظار داشت






  • سلام دوستان.


    با توجه به جنگ های رخ داده می توان نکات جالبی را در نظر گرفت و شاید نیمچه تحلیلی از اطلاعات موجود ارائه کرد. در صورت داشتن اطلاعات جامع و آمار میشه تحلیل دقیق تری کرد: (هر جا از اعداد استفاده میشه اگر اشتباه بود بگذارید به کمبود اطلاعات از پلن ها)


    ۱) شمال غرب با بازی کاملا هجومی و شجاعت در پلن هاش؛ جنوب شرق و در واقع همه مون رو غافلگیر کرد. شخصا انتظار این حجم گسترده از حملات رو نداشتم. جسارتشون واقعا تحسین برانگیزه. اینکه تو این تایم سرور چرا لیدرهاشون تصمیم گرفتند جنگ تمام عیاری رو شروع کنند مساله داخلیشون هست و به خودشون مربوط میشه اما در اینکه سرور رو جذاب کرد تردیدی نیست.


    ۲) شمال غرب مشخصا همرهای خوبی در اختیار داره که پلنرهاشون به خوبی ازشون استفاده می کنند. اگر توجه کنید ۴ همر خوب پایه و رکن پلن های شمال غرب بودند و عجیب بود که حتی یکی از اونها تارگت پلن جنوب شرق نبود! اما جنوب شرق با کمی وسواس و احتیاط این کار رو کرد. لیدرهای جنوب شرق سعی در حفظ سرمایه های دهکده های دیفالت و بعضا نان کپ نزدیک مرکز داشتند و از حجم پایین تری از همرهاشون در پلن استفاده کردند. و میشه گفت: در تقابل بین شجاعت شمال غرب و احتیاط جنوب شرق در این پلن ها، شجاعت برنده شد.


    ۳) ظاهرا دیوارهای جنوب شرق آنچنان بلند نیستند که هنوز نتوانسته اند همری(همر قابل توجه) دیوار کنند. در کیفیت دفکوردهای امرداد تردیدی نیست. البته نمیدونم محمد تارانتولا این سرور هست یا نه! اما اشکان وزنه ای هست واقعا. اینکه بعضی از دوستان میگن نیروی دفاعی در این تایم سرور به حد کافی نیست و برای همین هر سه پلن موفق بود رو جسارتا قبول ندارم! اگر تشخیص تارگت درست انجام می شد لااقل انقدری دف در یک ساید بود که حداقل یک همر تو پلن ها دیوار میشد. حالا دیوار نشدن همرها رو باید به حساب هوش فوق العاده پلنرها بزاریم یا ضعف دفکوردها؟ با سابقه ای که از تیم امرداد می شناسیم همیشه دفاع خوبی داشتند و حتما برنامه خودشونو برای دفسازی دارند.


    ۴) تیم امرداد تیم منسجم و استخوان داری هست و شک ندارم که میتونه با حوصله و عجله نکردن گوی سبقت رو در این دوئل بگیره. به عنوان یه دوست پیشنهاد می کنم عجولانه عکس العمل نشون ندن. شمال غرب این بار بعیده که اشتباه کنه و احتمالش کمتره که همرهاتون به دهکده هاتون برگرده. باید صبور باشید و وقتی ضربه بزنید که منتظرش نیستند. شمال غرب این بار کپ های مصری را بی دفاع نخواهد گذاشت و حتی به فرض؛ بعد از پلن اول شروع به دفسازی کرده باشه الان دف مصری خوبی آماده کرده. البته این فقط یک نظر شخصی بود و به حساب چیز دیگه ای نگذارید.


    ۵) اگر به نقشه دقت کنید جنوب شرقی ها با نظم خاصی در عمق سایدشون صف آرایی کرده اند و حتی اگر ده همر دیگر هم از دست بدهند باز هم توان رقابت و مبارزه را دارند. پلیرهایی در عمق سایدشون هستند که می توانند نتیجه سرور را تغییر بدهند. فراموش نکنیم دفاع جنوب شرق هنوز دست نخورده مونده و قطعا دارن سنگین ترش می کنن. اکثر دهکده هاشون که اتک خوردن دهکده های مرکزی هستند که فقط در زدن کتیبه های مرکزی و حمله سریع به بقیه سایدها به ضررشون خواهد بود. جنوب شرق همچنان حریف خطرناک و قابل احترامی هست.


    ۶) اول سرور خیلی ها تصور می کردند شمال غرب فاقد نظم و یکپارچگی باشد و حسابی روی آنها باز نمی کردند. اما هرچی از سرور میگذره همدلی و یکدست بودنشون بیشتر به چشم میاد و با بازی تهاجمی شون همه رو سر ذوق آوردن. غارت زیاد و پلن های تمیز و همرهای قدرتمندشون نشون داد خیلی حرفها برای گفتن دارند. البته بر خلاف جنوب شرق ؛ در عمق سایدشون؛ پلنی که دورنمای اندگیمی داشته باشه نمی بینم(شایدم من اشتباه می کنم). البته هنوز خیلی زمان دارن واسه این موضوع و باید صبر کنیم تا ببینیم چه پلنی برای اند گیم دارند.


    ۷) از مطالعه فروم هم میشه فهمید که خود پلیرهای جنوب شرق هم فهمیده اند که الان در موضع ضعف قرار گرفته اند و حتی اگر اعتراف نکنند مشخص هست که مقهور قدرت نمایی شمال غربی ها شده اند. تیم لیدری جنوب شرق کار دشواری برای ریکاوری روحی پلیرهاش در پیش دارد. البته لیدرهای باتجربه و پلیرهایی که سالها کنار هم بازی کرده اند عاملی هست که باید از آن برای دادن روحیه به تیم امرداد استفاده کنند. تیم امرداد قبلا نشان داده که تیم اندگیمی هست پس صبر می کنیم تا ببینیم در آینده به چه شکلی پیش خواهند رفت.


    ۸) شمال شرق به نظر میاد بیش از اینکه تفکرات بازی جنگی داشته باشه در حال آماده شدن برای اند گیم هست. شاید اتفاقات اخیر در خصوص تیم لیدری و طبیعتا اعمال تفکرات تیم جدید لیدری عامل این سبک بازی باشد. تیم لیدری شمال شرق توانست اختلافات موجود را حل کند و اجازه ایجاد شکاف را نداد که این موضوع با درایت و پختگی آقا آیدین همراه شد‌ که بعد از خروج از ساید؛ نگذاشت حاشیه ها بر متن غلبه کند.


    ۹) جنوب غرب هنوز وارد درگیری خاصی نشده است و فقط حملات جسته گریخته ای به دهکده هایی که وارد خاک جنوب غرب شده بودند انجام داده. به نظر می رسد فعلا ترجیح می دهند با سایدهای دیگر تنش نداشته باشند. البته این روند طبیعی است و یکدست شدن سه تیم در یک ساید مستلزم زمان بود که به خوبی توانستند این موضوع را حل کنند. یک دوستی در تحلیل خودشون گفتند ظاهرا ان دبلیو به پشت گرمی اس دبلیو اینچنین بی پروا حمله می کنه! که در جواب باید بگیم: نه دوست من؛ ان دبلیو به پشتوانه همرهای خوب و پلنرهای بازی بلدش داره قله های موفقیت رو طی می کنه.


    ۱۰) دهکده ای که اکانت امپریال در جنوب شرق زد به هر قیمتی باید در همان روزهای اول صفر می شد. با احترام به تحلیل و تصمیم لیدرهای محترم جنوب شرق؛ هنوز علت اینکه اجازه دادند این دهکده در آن مختصات استراتژیک و بسیار خطرناک پابگیرد چه چیز بوده متوجه نشده ام! مطمئنا دلایل خودشان را دارند. اما هر چه هست الان یک دهکده با نیروی هجومی خوب در داخل خاک جنوب شرق حضور دارد که می تواند در کمترین زمان بیشترین آسیب را به آنها بزند. و قطعا به خوبی سعی در دفاع از آن خواهند داشت.


    به دوستان خوبم در شمال غرب تبریک میگم. لذت بردم از پلن های خوب و موثرتون.‌اطلاعات در مورد اتک ها کافی نیست و نمیشه دقیق و با اعداد تحلیل کرد. در اینکه پلن خوبی بود شکی نیست و البته بدون ایراد هم نبود که اگر فرصت کنم در یک متن ایرادات رو هم میگم خدمتتون.

    همچنین جاداره به عزیزانم در جنوب شرق هم تبریک بگم بابت پلن موفقتون که برعکس تصور برخی دوستان؛ به نظرم هوشمندانه و عاقلانه بود. قبول کنید که حریف قدرتمند قابل احترام هست. سعی کردم به عنوان یک فرد بی طرف نظرم رو گفته باشم.


    پ.ن ۱: محمد سکولار دوست دارم خیلی زیاد.

    پ. ن۲: دوستی که هر جا میره میندازنش بیرون، بهتره فکر کنه چرا این اتفاق فقط واسه اون میفته همیشه! همه بدن شما خوب؟ به خودت بیا. البته ایشالا سرور بعد. واسه این سرور کمی دیر شده.

    پ.ن۳: حمیدرضا بمب دلمون واست تنگ شده.

    پ.ن۴: اشکان سرلشکر مثل همیشه، بامعرفت.


    درود بر همه دوستان

  • موفق باشي داداش هر کجا که هستی فقط میشه لطف کنید و واضحتر توضیح بدین دلیل این زد و خورد را با اینکه شما به عنوان یکی از لیدرای ساید فعالیت داشتین و این تایم مشکل پیش اومده !!

    ﻣﺘﺮﺳﮏ: «ﻣﻦ ﻣﻐﺰ ﻧﺪﺍﺭﻡ، ﺗﻮ ﺳﺮﻡ ﭘﺮ ﺍﺯ ﭘﻮﺷﺎﻟﻪ!»
    ﺩﻭﺭﻭﺗﯽ: «ﺍﮔﻪ ﻣﻐﺰ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﭘﺲ ﭼطوری ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﯽ؟»
    ﻣﺘﺮﺳﮏ: «خب... بعضی ﺍﺯ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻫﻢ ﻫﺴﺘﻦ ﮐﻪ ﺑﺪﻭﻥ ﻣﻐﺰ ﯾﻪ ﻋﺎﻟﻤﻪ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻦ! نمیزنن؟!»

  • سلام به شما

    دوست عزیز اشکال کار جنابعالی اینه همه پستها رو فقط با ذره بین بدبینی نگاه میکنی و بخیالت همه پستها فقط به قصد کل کل و ایراد گیری از شماست و همونطور که قبلا اشاره کردم ظاهرا زودرنج هم هستی.

    در صورتیکه من فقط یه سوال مطرح کردم که واقعا هم دنبال جوابش میگشتم چون ۳ سرور آخری که بازی کردم (این سومیه) از اول به عنوان دفساز رجیستر کردم و مباحث دفسازی تبدیل به موضوع مورد علاقه م شده .

    منتهی شما با زیرکی از پاسخ سوال طفره رفتی و صرفا یه سری جملات من رو تکه تکه نقل کردی و پشت هم گذاشتی که واقعا علتش رو نفهمیدم چون ۲ بار خوندم ولی تناقضی تو مطالب خودم و یا چیزی مبنی بر بی اطلاعیم از سرور و فروم !!! پیدا نکردم.

    شما یه سری ضعفهای ج.ش رو شمردی ؛

    خب من و خیلیای دیگه بارها و بارها خودمون به کمبود دفاع در ج.ش اشاره کردیم و این چیز پوشیده ای نیست.

    علتش هم تو پستهای قبلی گفتم.

    اما چطور شما از کمبود دفاع در ج.ش که ناشی از اطلاع نداشتن و غافلگیری از جنگ قبل کتیبه هاست به این نتیجه رسیدی که ج.ش همر هم نداره جالب بود.

    خلاصه اینکه ، حالا که طبق گفته شما آمرداد نه همر داره و نه دفاع ؛ نه برنامه داره و نه استراتژی و فقط داره کشاورزی میکنه و ..؛

    پس فقط باید گفت lucky you 😉

    در مورد تایم شروع جنگ ، بله جنگ از نظر من فقط ۱۰ روزه شروع شده و خیلی فرق هست با حالتی که دو ساید از ابتدا به نیت جنگ با هم وارد سرور میشن و طبعا برنامه ریزیشون هم از روز ۱ سرور بلکه قبل سروره.

    تا جایی که دیدم تو ج.ش اکثریت تا همین ۱۰ روز پیش نمیدونستن قراره با ش.غ یه جنگ جدی و رسمی قبل کتیبه داشته باشن.

    موارد سنتکام و امپریال هم هیچکدوم تضمین جنگ نبود کما اینکه بسیار موارد اینجوری تو سرورهای قبل داشتیم ( که مثال دوتاش-اخیلیوس۲راند۲ و چند سال قبلترش۲راند۳ خلیج فارس- هم تو صفحات اول همین تاپیک راجع بهش بحث مفصل شد ) که فقط باعث جنگ سرد و درگیریهای پراکنده شده ولی تا قبل کتیبه ها جنگ جدی بین ربع ها رخ نداد.

    حالا اگر شما میگی احداث دهکده تو ساید دیگه الزاما و ضرورتا همیشه و بدون استثنا ختم به جنگ تمام عیار قبل کتیبه ها میشه که یه حرف دیگه س .

    حتی خود من ، تعمدا تو یه پستی گفتم این دهکده امپریال و حمایت ش.غ ازش یعنی اعلام جنگ رسمی ؛

    چون میخواستم ببینم عکس العمل چیه ، ولی جالبه بازم نه لیدرهای آمرداد و نه لیدرهای ش.غ کوچکترین واکنشی نشون ندادن و حتی تایید ضمنی هم نکردن !

    ولی در نهایت از فحوای کلام شما و سایر اعضاتون به این نتیجه رسیدم که مجموعه شما از قبل شروع سرور، اصلا فقط با پلن جنگ با آمرداد رجیستر کردین که حداقل میتونم با اطمینان بگم من و خیلی های دیگه تو ج.ش اینو نمیدونستیم.

    اگر همون تاپیک آمادگی این جنگ رو رسما اعلام میکردید خیلی حرکت قشنگتری بود ولی خب اینم خودش نوعی تکنیکه

    البته ناگفته نماند که اینا هیچکدوم بهانه تراشی نیست و برعکس همونطور که گفتم باعث خوشحالی منه چون سرور واسم جذاب شد و بازی رو مود هارد میچسبه و بابتش هم چند بار ازتون تشکر کردم ؛ ولی این مطالب رو صرفا به این دلیل عنوان میکنم که همه بدونن ضعف دفاع آمرداد در این تایم سرور بخاطر بیخبری از جنگ بوده و نه بلد نبودن ساخت دفاع و یا عدم توانایی ترسیم استراتژی .

    اما

    کل بحث از اونجا شروع شد که دو نفر اشاره کردن که این تایم سرور ( هفته ۷ و ۸ ) ، تعداد و حجم همرها به حجم انویل ها میچربه و تو همه سایدها ضعف و فقر دفاع هست.

    و در جواب چند تا پست پی در پی از بچه های شما در رد قطعی این مدعا اومد که نخیر ؛ فقط آمرداد حسن کچله و و ش.غ به هیچوجه با چنین کمبودی مواجه نیست و بلکه توانایی پر کردن همه تارگتها رو در حد ۲۰۰-۳۰۰ ک دف و دیوار کردن چند تا همر ۲۵-۱۰ رو هم داره ( نقل به مضمون ) .

    خب اینجا [ با توجه به لینکهای سبزی که ازتون گرفتیم و با توجه به اعتراف مستقیم اون دوستمون از کوارتر خودتون (که من تازه امروز دقت کردم اسم اکانتش از بیخ جرمه😅 ) مبنی بر اجبار دفکوردتون به اولویت بندی ] واسه من تناقض پیش اومد و به این نتیجه میرسم که شمال غرب داره موجودی دفاعش رو بیشتر از چیزی که در واقعیت هست ، نشون میده.

    البته اینم خودش یه تکنیکه


    پ.ن : شرمنده طولانی شد ، قول میدم به تلافیش خودم رو جریمه کنم و چند روز پست نذارم که شما هم از دست طومارهای من نفسی بکشید : دی

    ویرایش : پست پایین هم با اجازه همینجا میگم:

    ممنون از دو بار توضیح صادقانه شما،

    اینکه میگید مقدار دفاع ش.غ از ج.ش بیشتره رو بله ، با عقل جور درمیاد و احتمالش درست و منطقیه.

    اما اون چیزی که سایر شمال غربیا تو پستهای قبلی در مورد حجم دفاع ش.غ وانمود کردن و اینکه مطلقا کمبود دفاع ندارید به نظرم بزرگنماییه.

    خوش گذشت

    تیرداد

    , I Thought I knew It All

    , But I Was Wrong

    ! Again

    پست 6 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط T!rDaD: در !؟ ().

  • بازهم سلام خدمت تيرداد عزيز


    منظور بنده رو كاملاً درست متوجه شديد منتها از اينكه تفاوت بين شمال غرب و جنوب شرق رو نميدونيد يه توضيح كوتاه ميدم خدمتتون!


    تعداد تارگت هايي كه شمال غرب تا به اينجاي كار از جنوب شرق زده حدود ٥ تا بوده كه فقط گان هيرو اونم با همر خودش دفاع شده!

    در برابر تعداد تارگت هايي كه جنوب شرق از شمال غرب زده ٣ تا بوده كه ٢ تاش لينك سبز داده و تارگت سوم كه همون كپ امپريال بود باعث ديوار شدن همر پايتون فقط با دفاع پياده ده ديفالت من و خود امپريال بود و مقدار ناچيز از جاهاي ديگه!


    برداشت بنده از اين موضوع اين بوده كه دفاع جنوب شرق به مراتب كمتر از شمال غرب بوده غير از اين اگه هست ممنون ميشم اگاه كنيد مارو


    مطمئن باشيد هيچ اغراقي در صحبت هاي من نيست و هيچ جاي كار نميلنگه...


    موفق و مؤيد باشيد 3>

  • حاجی حلالت باشه :)))

    آمار رو از کجا اوردی؟:D
    استیل ممدمونه پاور هم که امیر هست لایون هم یه پلیر ۶۰ ساله داره

    اگه خواستی یه جلسه باهاشون تشکیل میدم واست آشنا شی باهاشون حاجی :D

    دف که میسازن ولی غافل شی همینا با نیمچه میزننا حاجی:D

    اره خلاصه حاجی ما بی شیله پیله ایم بازم سوال داشتی بپرس:D

    اگه ما مولتی بازیمو مولتی میزنیم داستان چیه اکانتاتون تو تاپ رید مارو گرفتن با نصف همر ما؟:D

    خداییش زشته حاجی:D

    جمله ی معروفمم بگم

    جینگول مستونت بود فکر زمستونت بود؟:D


    SepehR jingoolak

    Farming Machine

  • سلام بر همه عزیزان تراوبن باز

    چقدر خوب که سریع جنگ رو شروع کردید ، آفرین 👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽

    کلی خوندم ولی نفهمیدم تیرداد وسط امردادی ها چکار می کنه 😂 تیرداد سلام عزیز دل 🥰

    هنوز خلیج فارس بازی ادامه داره؟ آیدین باز قهر کرد رفت ؟ همه چی تکراری شده چرا !

    جنوب غربی ها این سرور می مونن تا آخر سرور ؟

    شمال غربی ها عرق تند زود تب نکنه 😉

    شمال شرقی ها خجالت نمی کشید ؟ کشاورزهای لعنتی !

    بهنام جان سلام عرض شد ! خیلی دوست دارم به خاطر مرام و اخلاقت 😍

    پی نوشت : پی نوشت می نوشتیم وقتی مد نبود !

    پی نوشت : کل تعداد بازیکن های سرور چند نفره ؟ به 500 نفر میرسه ؟


    دلم برای همتون تنگ شده بود


    سخن آخر: هنوز توی فروم اتحادها حضور و غیاب می کنن تا امتیاز اتحاد بره بالا؟ ملکه داریم هنوز؟ مسوول فروم اتحاد هنوز مهم‌ترین پست سازمانی است؟

  • سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما دوستان و بزرگواران

    یوسف جان عرض ارادت فراوان


    ولی با اجازت قوه تخیلتو دوست داشتم :دی

    ارادتمندم آقا کسری عزیز

    اجازه ما هم دست شماست :دی
    مرسی که قوه تخیل منو دوست داری ، قوه تخیل منم دوستت داره :دی


    من از شما یه سوال دارم ، شما اگر تو جنگ قرار بگیری‌ میای همر رنک ۳ و ۱۰ و چنتا همر و کپ دیگه رو قربانی پلنی میکنی که باعث میشه سایدت مثل یه شیر بدون دندون بشه به طوری که قبل از اون تواناییت در حدی باشه که یونیکای سایدای دیگرم جمع کنی حتی زودتر از خودشون ولی بعد از قربانی کردن باید نگران این باشی که بتونی کتیبه های سایدتو زودتر از بقیه بتونی بزنی ، نه به خاطر نبود همر بلکه به خاطر مختصاتایی که توش قرار داشتن که از لحاظ استراتژیک ارزش بالایی داشتن!


    این سرور نرماله و سیاست میچربه به قدرت . سیاست درست میتونه برنده بازیو عوض کنه . تو سیاست هیچ چیزی عجیب نیست و گاهی ممکنه ببینی حتی یکی یارفروشی کنه تا تیمش برنده بشه ( بچه های مافیا باز میدونن چی میگم :دی) با این حال من فقط یه سوال پرسیدم و تحلیل نکردم و یه شک انداختم وسط ولو به غلط ...

    اونم تازه پلنی که شما میگی که از نظر من از پایه مشکل داره چون غیر از شمال غرب که علنا با امرداد وارد جنگ شده در رده های بالای هر دو ساید مجاور قطعا کسانی هستن که دوست دارن امردادو بزنن :) پس بحث مطمئن بودن از متا هم فکر نمیکنم اصلا همچین چیزی وجود داشته باشه .

    من از رده های بالای ساید شمال شرق خبری ندارم ، ولی تو جنوب غرب همه به فکر ساید هستن و کسی برای انتقام و .. نیومده این سرور ، اگرم باشه تصمیم گیرنده سیاست ساید نیست ...

    نکته دیگه هم در مورد پلنی که شما در نظر گرفتی اینه که این جنگ هر جوری هم که تموم بشه فرقی نداره تو نتیجه چون عملا هر دو سایدو در درجه پایینتری از دو ساید دیگه قرار میده از لحاظ قدرت نظامی . پس ۳ به ۱ شدن رو ساید برنده جنگ رو من با اجازت کاملا رد میکنم اونم تو همچین سرور متوازنی که تقریبا هر ۴ ساید با هم برابرن ، و تو همچین سروری قاعدتا دو ساید دیگه دنبال متا کردن با ساید برنده جنگ هستند پس امرداد نمیاد خودشو از عمد تو موضع ضعف قرار بده . قبول دارم متاسفانه ما تو خواب غفلت بودیم تا الان ولی کم کم داریم از خواب پا میشیم که جنگ زیادی یه طرفه دنبال نشه :)



    در این سرور جنوب غرب مخالف متای سه به یکه و این موضع رسمی جنوب غربه .


    ================================================

    حاج حسین فکر کنم شما رکورد بیشترین سوال در یک پستو شکستید و اینک این رکورد در دستان شماست :دی

    هیچ کودوم از دلایلی که شما برشمردید نیست ! ما فقط از تمامیت ارضی خودمون در هر دو مرز جنوب شرق و شمال غرب دفاع کردیم .

    آیا شما هم پیش‌بینی یک جنگ تمام عیار رو مثلا (تاکید می‌کنم به عنوان مثال) با شمال شرق میکنین یا نه اگر پیش بیاد سورپرایز میشین؟



    ساید شما پتانسیل های بالایی داره اما آیا این پتانسیل ها در اختیار ساید هست؟ یا تیم های حاضر؟


    ما همیشه آماده جنگ هستیم ولی درب دیپلماسی جنوب غرب به روی هر سه ساید همیشه باز است

    ما چیزی به عنوان تیم های حاضر در جنوب غرب نداریم و همه تحت یک نام و زیر پرچم جنوب غرب بزرگ در حال بازی هستیم

    اگر شمال غرب با جنوب شرق نپ ببنده و جنوب شرق برای زدن شما آزاد بشه به نظر خودتون چند ساعت دوام میارین؟

    آیا خود دوستان آمردادی به شما گفتن در صورت نپ با شمال غرب به سراغ ما میان ؟ چون مرزشون با شما هم آزاد میشه ، فکر نمیکنید ممکنه به سراغ شمال شرق بیان ؟

    آیا به نظرتون اگر شمال غرب یا جنوب شرق بخواد متا کنه ترجیحشون اینه با شما متا کنن اونم با این همه حاشیه و... یا با ساید منسجم و متحدی مثل شمال شرق با پتانسیل های عظیم عند گیمی و زیرساخت های رو به افزونش؟


    شما مطمئن هستید که شمال شرق با ما متا نخواهد کرد ؟ شما مطمئن هستید که دو ساید دیگه جنوب غربو با حاشیه و غیر منسجم و غیر متحد میپندارند ؟



    ================================================


    آقا تیرداد بزرگوار قطعا هیچ کس انتظار حجم بالای دف در این تایمو نداره ولی اینکه میفرمایید 10 روزه متوجه جنگ واقعی با شمال غرب شدید حقیقتا برای من یکم ناامید کننده بود . من نمیگم زدن اون ده و اون کل کل های فرومی دلیل قطعی بر جنگ داشت اما آیا واقعا حتی شک هم نکردید که ممکنه جنگ بشه ؟ من فکر میکنم شاید ترجیح دادید از برنامه ی اصلی ساید خودتون عقب نیفتید و زیرساخت های پشت خط مقدم خودتونو تکمیل کنید و جنگو سر مرز نگه دارید و به عبارتی ترجیح دادید یه شهرو از دست بدید تا یه کشورو حفظ کنید و بعدا اون شهرو پس بگیرید . اما خب با توجه به پست اقا کسری که فرمودن اون مختصات ها دندون شیر شما رو کشید و این پست شما میتونیم نتیجه بگیریم شما انتظار نداشتید واقعا شمال غرب با شما وارد جنگ بشه و فکر کردید صرفا این ده زدن اصطلاحا یه شوخیه ، که خب میتونه منطقی باشه .

    ================================================

    شاد باشید

    کوچیک همه یوسف

  • دف سازهای سنتی تقریبا همینی بودن که گفتی، چون غیر از این باشه قفل میشن تو ادامه بازی، ولی خب گویا روش های صنعتی و مدرن تری هم هست، باید ببینیم در ادامه چی میشه،

    بله بنده شمال شرق بازی میکنم، امیدوارم که بتونم به قدر توان به مازیار و بقیه عزیزان تیم لیدری کمک کنم، هرچند طبق معمول یکم دیره، ولی خب میرسونم
    ضمنا تنی چند از بچه هامون هم اضافه شدن و کم کم دارن اضافه میشن، باشد که سرور رو جذاب تر کنه (: خودشون کم کم میان و اعلام حضور میکنن، حالا یا تو فروم یا تو زمین بازی

  • موفق باشي داداش هر کجا که هستی فقط میشه لطف کنید و واضحتر توضیح بدین دلیل این زد و خورد را با اینکه شما به عنوان یکی از لیدرای ساید فعالیت داشتین و این تایم مشکل پیش اومده !!

    مرسی ممنون داداش

    والا مشکل خاصی نبودش یک موضوعی بود که من ام ام کردم و گذاشتم خود پلیر ها تصمیم بگیرن راجبش ولی لیدر ها موافق نبودن و گفتن حرف حرف لیدر شب خوابیدیم صبح پاشدیم دیدیم کاتا لانچ شده رومون

  • مرسی ممنون داداش

    والا مشکل خاصی نبودش یک موضوعی بود که من ام ام کردم و گذاشتم خود پلیر ها تصمیم بگیرن راجبش ولی لیدر ها موافق نبودن و گفتن حرف حرف لیدر شب خوابیدیم صبح پاشدیم دیدیم کاتا لانچ شده رومون

    مهم اینه که آقا یوسف میگه جنوب غرب امن و امانه


    وقتی یه ساید، لیدر اتحاد خودشو اینقدر راحت و بدون هیچ دیپلماسی ای کاتا میکنه و همر روی پلیرهای ساید خودش بلند میکنه آیا میتونه قابل اعتماد باشه و فردا روزی توی متا با یه ساید دیگه همر روی اعضای ساید متا شده بلند نکنه؟ اونم تو این سروری که همه دنبال پلیرن



    شما دیپلماسی رو فقط فرا سایدی رعایت میکنید؟ درون سایدی فقط کاتاست؟

    شما مطمئن هستید که دو ساید دیگه جنوب غربو با حاشیه و غیر منسجم و غیر متحد میپندارند ؟


    شواهد اینو نشون میده...

    ما علم غیب نداریم لینکشو تو فروم میبینیم



    در کل فکر میکنم ساید متا کننده با شما خیلی باید مراقب باشه و جوانب رو بسنجه

  • وقتی یه ساید، لیدر اتحاد خودشو اینقدر راحت و بدون هیچ دیپلماسی ای کاتا میکنه و همر روی پلیرهای ساید خودش بلند میکنه آیا میتونه قابل اعتماد باشه و فردا روزی توی متا با یه ساید دیگه همر روی اعضای ساید متا شده بلند نکنه؟

    شما دیپلماسی رو فقط فرا سایدی رعایت میکنید؟ درون سایدی فقط کاتاست

    در کل فکر میکنم ساید متا کننده با شما خیلی باید مراقب باشه و جوانب رو بسنجه


    سلام حاج حسین


    حاجی الان اگر دقیقا بگی دنبال چی هستی من بهتون میگم کجاست. جهت اطلاعتون ایشون کلا لیدر نبودن. ایشون نه عضو شورای لیدری بودن نه مسولیتی تو ساید داشتند. چون اول بازی موسس اتحاد بود ما هم احترام گذاشتیم و پایینش نکشیدیم.

    ضمنا شما از کجا فهمیدی ما بدون دیپلماسی چنین کاری کردیم؟ نکنه.... خیلی کودکانه هست که فکر کنیم بدون تلاش دیپلماتیک برای حل مسائل سراغ گزینه کاتا رفته باشیم.

    بعدشم موضوع داخل سایدیه و فکر نمیکنم این حجم دخالت شما صحیح و بدون غرض باشه. کلا به نظرم بیش از بازی به موضوعات سایدهای دیگه علاقه داری.



    اما نکته مهم پست شما:

    دوست من؛ اگر منطق شما را در پستی که گذاشتی بپذیریم! هیچکس نباید به سایدی که توتال لیدرش رو کشیده پایین و حتی تو فروم با انواع هجمه ها و توهین ها ازش پذیرایی کرده تا جایی که گفته تو فروم هم نمیاد هیچگونه اعتمادی بکنه!


    فکر می کنم همین مورد اخیر کفایت می کنه.


    پ.ن ۱: با نهایت احترام به آقا آیدین عزیز.

    پ.ن۲: مازیار جان دوسمون داشته باش.

  • سلام علیکم جمیعاً


    اول از همه از خداوند متعال برای همه بیماران مخصوصاً بیماران کرونایی و علی الخصوص جناب نوید سیستم که فرمودند بیمارستان هستند، طلب شِفای عاجل دارم. ان شاءالله که به زودی زود لباس عافیت پوشیده و به زندگی برگردند. واقعاً هیچ چیز سلامتی نمیشه.


    دوم اینکه ملت تراوین باز عاجزانه خواهش میکنم که کل کل هاتون رو نبرید به سمت توهین. دیگه نمیدونم چطوری توضیح بدم.خودتون میدونید من چی میگم. پس خواهشاً بگیرید و خودتون رو نزنید به اون راه. صحبتم هم به همه هست. فقط منظورم هم پلیرهای NW و SE نیست. کل سرور منظورم هست.


    سوم تبریک میگم به شمال غرب برای پلن هایی که اجرا کردند. مخصوصاً لانچ های عالی انجام دادند. خیلی اذیت کردن شخص من رو. دور اولی که زدند کلی دفاع اینسرت کردیم و بعد از سال ها (آخرین سروری که بازی کردم سرور 14 قبل از فیلتر بود) اومدیم یک دستی بردیم برای اینکار. چندتاش هم خراب کردم و مجبور شدم میدون تمرین آپ کنم تا تصحیح بشه اینسرت. ممنون از اونایی که اکانت دادن برای این کار.


    چهارم در مورد دور دوم اتک که ما تصمیم گرفتیم لانچ کنیم روی امپریال. اینکه باید لانچ میشد یا نه رو باید آورد در سیستم هزینه و فایده. اتکی که زده بودند جای اینسرت نداشت و چیف شدنش خسران بود. 7تا موج همه در یک ثانیه و جا داره آفرین بگم که چقدر برای یک فیک اینقدر زحمت کشیدن و البته مزدش رو هم گرفتن همر پایتون رو به بهترین شکل از میدون به در کردن. یک توضیح هم بدم در مورد این همر. اینجا قصد تیم ما نبود همر بسازیم. جناب امپریال تشریف آوردند ده زدند و این همر رو مخصوص ایشون ساختیم. حالا به هدفش نرسید باید به تیم شمال غرب آفرین گفت که تهدید پایتون رو از اون دهکده دور کردن. وقتی که دفاع محدود هست نمیشه دفاع رو تقسیم مساوی کنیم برای همه. وقتی هم که رقیب خیلی خوب لانچ کرده و نمیشه تشخیص داد کجاست دیگه سیستم تخم مرغ شانسی میشه و تصمیم دفکورد برای اینکه دفاع کجا بره باید احترام بهش گذاشت. کار دفکوردی سخت هست!


    پنجم اینکه من یکی از دلایل برتری شمال غرب در پلن های اجرا شده رو در داشتن اطلاعات بیشتر از ما نسبت به این سرور اسپید ترا میدونم. چه بسا تجربه سرورهای غیر رسمی گذشته هم کمک کرده باشه به این قضیه. شخصاً نمیدونستم اصلاً این سیستم ناتار اینطوری هست. ناتارها قبلاً نیرو میساختن! ناتارها اینقدر منابع نمیدادن. شخص من دیر متوجه این موضوع شدم که چقدر خوبه این ناتار. وگرنه ما هم زودتر استارت غارت از ناتار رو میزدیم. قصد ما کشاورزی بود و میخواستم روی کراپ 15 تازه استارت همر بزنم. ولی خیلی زود مجبور شدیم به خاطر جناب امپریال بریم تروپ بسازیم. بعد که دیدیم چقدر خوبه قبل از آپ کردن کراپ رفتیم سراغ ناتار. ولی به هر حال از نظر سایز همر، از برادران شمال غربی عقب تریم. کاری به بقیه دوستان در SE ندارم، چون فکر کنم بقیه بهتر از ما عمل کردند. منظورم خود پایتون هست. ولی با برنامه ریزی سعی میکنیم برسونیم. یک پستی هم چند وقت پیش دیدم نقل اینکه تغییر بدن شرایط ناتار رو. منطقاً اگر چنین اتفاقی بیافته به نفع کسانی هست که از ناتار بهتر استفاده کردند تا الان، که همانا شمال غربی ها هستن. پس بیخودی نقل ناتار نق نزنید! برید غارتشون کنید جای این حرفا.


    ششم در مورد دفاع. اول اینکه شمال غرب واقعاً غافلگیرانه عمل کرد. من خودم فکرش رو نمیکردم به این زودی اصلاً جنگ بشه! چون عرفش اینه اول زیربنا ساخته بشه بعد دفسازی صورت بگیره. و اکثر سرورهای ایران تا قبل از کتیبه گل و بلبل بوده. نهایتش یک جنگ داخلی برای بدست آوردن قدرت بود که اونم با چهارتا کاتا کردن و از میدون به در کردن رقیب برای عنوان لیدری میزدن توی سر و کله هم و معمولاً قبل کتیبه جنگ های درون سایدی در حد محدود بود. باید میرفتی یارکشی میکردی. اینطوری تیم بندی نبود که از اول. این تغییرها موجب شده که عوض بشه جریان بازی. فکر میکنم اتفاقی که این سرور افتاد سرورهای آتی هم همین بشه چون معمولاً ملت تیمی وارد بازی میشن و اون جنگ داخلی ندرتاً رخ میده. کما اینکه الان جنوب غرب هنوز یک سر و صدایی توش بلند میشه، چون چندین تیم واردش شدن. چندین بار هم اعلام کردن که یکدست شدیم و هیچ مشکلی نیست. ولی همچنان اون یکدستی کامل رو پیدا نکرده و دلیلش رو من همون عبارتی میدونم که یکی از دوستان جنوب غربی در صفحات ابتدایی این فروم ذکر کردن نقل اینکه این ساید، ساید توتال هاست! امیدوارم که به توافق برسن. این ششم ما از بحث خودش یعنی دفاع خارج شد.


    هفتم به نظر من همه از این جنگ سود کردند. چه اونایی که زدند و چه اونایی که خوردند و خواب بودند و بیدار شدند و چه اون هایی که تماشاچی بودن و تونستن به پاپ بازیشون ادامه بدن و از نظر زیرساخت بیافتن جلو و چه اونایی که اصلاً بازی نمیکنن و تماشا میکنن و لذت میبرن. فقط میزان سودش فرق داره. احتمالاً سود شمال غرب بیشتر از بقیه بوده. شاید هم تماشاچی ها سود بیشتری کرده باشن، چون زیرساختشون رو بهتر گسترش دادن در سایه آرامش. گرچه این به شرطی هست که خواب نباشن.


    هفتم اینکه اینقدر حقیر رو درگیر کردید این روزا سر این جنگ ها که نشد یک آماری درست کنم بدم خدمتتون. چون این سری میخواستم نمودارهای رنگ و وارنگ تقدیم کنم که همه از جمله آیدین پیشنهاد داده بودند. قول نمیتونم بدم کی!، چون خود بازی همینطوری داره وقت بیشتری میگیره و کارهای شخصی و روزمره هم هست. زمان خالی بشه حتماً درست میکنم.


    ارادت در جریان است. <3


    لقمان


    پی نوشت: یک تشکر هم بکنم از اون دوستی که اکانت ما رو از لیست غارتشون خارج کردند! دمت گرم.:saint:

  • البته بر خلاف جنوب شرق ؛ در عمق سایدشون؛ پلنی که دورنمای اندگیمی داشته باشه نمی بینم(شایدم من اشتباه می کنم). البته هنوز خیلی زمان دارن واسه این موضوع و باید صبر کنیم تا ببینیم چه پلنی برای اند گیم دارند.

    سلام رفیق


    در حقیقت پلن اندگیمی ما توی شمال غرب نیست

    ما به زودی ساپورتر های واندر و خمره ها مونو کنار واندر اس ای میزنیم و به زودی برنامه اندگیمی مارو اونجا میبینید :)

    تا الان 30 خونه رو تقریبا پاک کردیم یه 70 خونه دیگه مونده که به همت بچه ها اوکی میکنیم

    البته این کار در حقیقت برای خودمون نیست

    ما شنیدیم دوستان آمرداد با ساید دیگه متا بودن و صد کردن و همه جا گفتن خودشون تکی بودن

    الانم ما تلاشمون رو میکنیم تو اس ای صد کنیم که دوستان برن بگن هتریک کردن :دی


    پ.ن:اون دوستان تیزی به دست رو کسی ندیده؟ دل تنگشونیم...یکیشونو که چیف کردیم...آدمو یاد اونایی میندازه که چاقو دارن با خودشون بعد دعواشون که میشه با چاقو خودشون خط خطی میشن همین قدر بد...همین قدر تلخ


    شب بر شما خوش


    Saman

  • با سلام،


    وکیل تسخیری؟


    خیلی برام جالبه که بعضی دوستان در مورد همه مسائل پرسشگر هستند و البته صاحبنظر! فارغ از اینکه این اتفاق در کدام منطقه از بازی رخ داده باشه، مرز دو ربع جنوبی، دو ربع غربی و ... قلب ربع ها، سرور کناری!


    و هر دفعه یه سری احتمالات ممکنو ردیف میکنن و البته طبق اصل لانه کبوتری یک یا چنتا از این حدسیات درست از آب در میاد!


    1. احتمالا وکیل مدافع همه سرور هستی؟ (0.25 نمره)

    2. احتمالا از طرف ناتارها هم پیشنهاد همکاری نداشتی؟(0.25 نمره)

    3. در مورد کاتا شدن اقامتگاهشون احتمالا شکایتی نداشتن از اس دبل که به خاطر درگیری دو ربع یهو شاخ شده و اقامتگاه ناتارو دیستروی میکنه که لاست نده؟ چون قبلا جرات این کارو به خودش نمیداد. (8 نمره)

    4. آیا اس دبل پلن کلین کردن کپ ناتار رو داره؟ و آیا از غفلت دو ربع دیگه بیشترین بهره رو میبره و حریف پنجم که ناتار باشه رو از دور خارج میکنه؟ (5 نمره)

    5. آیا اس دبل خودش طراح بازی دارد و شما را دعوت به شنای قورباغه در چمن می کند؟ (2 نمره)

    6. آیا علاقه وافری به تایپ ده انگشتی داری و تلاش داری سرعت تایپتو به رخ فروم نویسان بکشی؟ (0 نمره)

    7. آیا شما هیچ آمار طبقه بندی شده از ربع خودتون داری؟ که بتونی حدس بزنی همرهایی با چه رنکی دیوار یا چیف و دیستروی شدن؟ که با هر اتک رجوع میکنی به آمار همر خودت و 2 3 عدد پیشرفت رنک همرت برات معیاره؟ آیا وقتی آماری از ربع خودتون نداری دنبال تحلیل کل سرور هستی؟ (20 نمره)


    در مورد موضوع آیدین سکوت کردن همگی و آخرش این شد که چرا زمانی که آیدین در حال اجحاف به شمال شرق بود همگی سکوت کرده بودین!!!
    خب اگه کسی کوچکترین اظهار نظری می کرد باز نمیشد مصداق دخالت در امور داخلی!؟


    فارغ از شخص آیدین و اینکه در کدوم ساید بودن، مسئله اینه:

    تحلیل فنی با تحلیل فنی جواب داده بشه، نه با تخریب، که برای هیچ پلیری و در خطاب قراردادن هیچ پلیری هیچ جوره قابل دفاع نیست


    تغییر فاز به جای تحلیل فنی به نظرم دو دلیل داره: عجز در جوابگویی فنی، یا عدم تسلط بر اعصاب مرکزی


    حاج حسین ما غضنفرو ترنسفر کردیم، شما مارادونا

    بالاتر از سناتور، مقامی نداریم توی فروم؟ لگوداسی کوتلاسی چیزی، در حقت کم لطفی شده به نظرم


    واقعا به این جمله ایمان آوردم "چیزی که مارو نکشه، قوی تر میکنه" الانم همه تیم جنوب غرب قوی تر و منسجم تر کنار هم هستیم

    به شخصه وقتی به عنوان یه دفکورد می بینم، چندین دفکورد کاربلد داخل ساید هستن و کنار هم می تونیم تقسیم کار و تقسیم تجربیات داشته باشیم، بیشتر و بیشتر امیدوار میشم به آینده.


    اون دوستی که با عجله میخواستی راه یک سال رو توی یه شب بری (در حالت خوشبینانه)، متاسفانه دومینووار پل های پشت سرتو خراب کردی و چندین پلیر و لیدر که میتونن به تنهایی تنش های خاورمیانه رو سر سامون بدن، از شما قطع امید کردن، بیاییم برای شخصیت تراوینی خودمون ارزش قائل باشیم، شما هم مثل چندین هزار خرابکار دیگه توی سیاهچاله فروم فراموش میشی.

    Before You Embark on a Journey of Revenge, Dig Two Graves

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Diablo ().