Posts by Slim Shady

    سلام ایرج جااااان دلتنگت بودم

    بحث شیرین ادبیات بود گفتم از بلاک درم بیار مرد گنده ادبیاتی بات صحبت کنم

    واس شرو بگو اقا حسین ن همین حسین چون هرچی باشه ازت بزرگتره


    سلام منم همین طور گل پسر. اما فعلا هم‌چنان بلاک می‌مونی تا مطمئن شم که دیگه بزرگ شدی..


    حالا که شما هم هوس ادبیات کردی، برای شروع بگو آقا ایرج نه ایرج چون هرچه باشه ازت بزرگ‌ترم..


    ایرج لات بمیری سلطان بیا با ادبیاتم بازی نکن:P


    عزیزمی.. قربانت <3


    جهت اطلاعت بنده و خیلی از بچه های گل متای شرق از بعد سرور رفاقتمون بیشتر شده داداشم. با آقا ماهان و آقا ایرج و آقا حسین و .... کلی صفا کردیم.


    فازغ از بحث با محمد اولدارک عزیز، با این قسمت بسیار موافقم.. پاراگرافی که حساااابی لایک داره. من هم همین حس رو دارم..


    ***


    پ.ن: اشتباه از اون دوست‌مون بود که من رو خطاب قرار داد و شروع کرد جزییات و حواشی سرور قبل رو وسط کشیدن..


    بحث از این خسته کننده‌تر در این فروم دیگه نداریم خداییش.


    بهتره ادامه پیدا نکنه کلللللا! ممنون میشم خیلی :)

    ولی گاهی دوستان حرفایی می‌زنن که نمیشه بی‌جواب گذاشت. پس بهتره بی‌خیال شید تا جواب نشنوید..

    ایرج جان خوبی؟


    چه خبر از متای با امرداد؟شنیدم که امرداد واندر امرداد رو به تنهایی داخل جنوب شرق 100 کرد هیچ اسمیم از شما هیچ جای سرور برده نشد به عنوان متای وینر

    به به سلام دف کورد عزیز، اسطوره‌‌ی ادب و اخلاق و استاد فتوشاپ :دی قربان شما شکر خوبم.


    سلامتی! بعد از فرار ناگزیر شما از سر ضعف، و رها کردن خودخواسته‌ی آریانا، صد کردن!


    وقتی صد کردن تنها بودن.. امرداد مونده بود فقط..


    خبر که داری من قبل از نقشه‌ها اصلا خداحافظی کردم؟ اخبار دقیق‌تر رو از بازماندگان بگیر، هرچند پست محمدعلی وگنس و خصوصا جمله‌ی آخرش برات بسه‌‌..

    البته من به امرداد حق میدم بابت این کار چون در واقع شما هیچ کاری نکردین و از روز 80 سرور داشتین 10 تا اکانت اتحاد لویال و حسین تی ان تی رو میزدین( باید بگم اونا شمارو میزدن)

    که البته بعد از درگیریه کتیبه ها و رفتن یونیک سایدتون و سر در اوردن کتیبه جنگ کوچکتون از جنوب غرب کلا امردادیام از شما نا امید شدن و باز دم حسین تی ان تی گرم که با 10 تا اکانت 120 تا اکانت شمارو جوری میزد که صدای ترب میدادین و اخرش به خرید اکانت و کتیبه رو اوورده بودین :))


    این صدای ترب رو ریکوردی چیزی داری؟ من نشنیدم.. ضمنا پیشنهاد می‌کنم قبل از این که اسم حسین رو بیاری، بری پیشش پی‌وی جایی بگی آخرین مکالمات تیم‌ها چه بوده، و آخرین مکالمات ما دو نفر..تا یک وقت خدای ناکرده سنگ روی یخ نشی :دی و کاسه‌ی داغ‌تر از آش..


    یک قدم عقب هستی عزیزم، و توی عوالم کل‌کل‌هایی موندی که خودشون ‌هم‌ توی فازش نیستن دیگه =)))



    دوست باهوش من، از یک طرف آیدین رو "رفیق" و "صمیمی‌ترین دوست" من می‌دونی، از طرفی میگی من می‌خوام اسمم رو بندازم کنار آیدین؟


    خب دوستان صمیمی که رفیق و همبازی هم هستن اسم‌شون کنار هم هست دیگه انداختن نمی‌خواد =))


    و آیا لازم هست بهت یادآوری کنم که در همون پستی که ازش حرف می‌زنی، این که مازیار "سرباز و دست نشانده‌ی امرداد" باشه رو به سخره گرفت و گفت حرف بامزه‌ای بود؟ :دی یا فقط جاهایی از پست که دوست داشتی رو خوندی؟


    ضمنا بهتره موقع اسم بردن از مازیار بهتر و محترمانه‌تر حرف بزنی. آفرین.


    این‌قدر کم دقتی و گاف می‌دی که رزومه‌ی من رو محدود به همین سرور قبل اسپیدترا می‌کنی =)))


    اما حالا که اشاره کردی: بند شماره ۳ که همون قضیه صدای ترب و ترق هست که گفتم دیگه تکرار نمی‌کنم.


    یک سری موارد هم گفتم بعد از رفتن من از سرور بوده و بازم ارجاعت می‌دم به پست وگنس! توضیح نمی‌دم دیگه..


    اما بامزه‌ترین قسمت داستان:


    ببین من چه قدرتی دارم که آیدین رو بکشم پایین و مازیار رو بیارم بالا =)))) بنازم واقعا..


    اما حقیقت (برای صدمین بار، و هر بار این قسمت که می‌رسه دوستان چشم و گوش‌شون رو سفت می‌چسبن):


    - آیدین خودش رفت! سعی کردم نگه‌اش دارم، اما نشد. این که بین ما چه گذشته بماند دیگه به شما مربوط نیست و شخصی میان دو صمیمی‌ترین دوست هست ^^ اما خب، فقط این رو بگم که آیدین موقع رفتن اکانتش رو با رمز به من تحویل داد و حلالیت طلبید و رفت، و حتی گفت حاضره در پست خداحافظی من رو جای خودش معرفی یا تشویق و ترغیب کنه، اما من نپذیرفتم چون بزرگ‌ترها بودن..


    - مازیار رو من بر مسند تاج و تخت در کینگز لندینگ در جنوب وستروس ننشاندم! من تیرین هستم نه لیتل فینگر :دی مازیار با اکثریت آرا توتال شد! اون‌ هم در جلسه‌ای که مثلا همین حسینی که شما ازش دم می‌زنی حضور داشت.


    همین‌ها برات بسه. تخریب شخصیتی با توسل جستن به جزییات سرور گذشته اون هم با کلی تحریف خوردن تیر به سنگ هست.


    اما بهرحال مرسی که حال ما رو پرسیدی ^^


    ***


    یوسف‌ جان اکانت خودت ‌رو هم خودت ریپورت کردی؟ :)


    عزیزم بحث ادبیات شیرین فارسی خیلی ساده‌ست: "کردیت سوانز" یک چیز هست و "شعار بازی سالم (کلا) سر دادن" چیز دیگری‌ست..


    شما از بنده پرسیدی که ای وای یعنی ما نباید ادامه دهنده‌ی راه فلان باشیم مگر با رهبری و اجازه‌ی شما؟ منم گفتم نه آقا! شعار بازی سالم فریاد بکشید مختارید، اما خواهشا و ترجیحا اسم سوانز رو نیارید.. همین. به نظرم خیییلی واضح بود.


    شما دنبال مچ گرفتن و تنافض پیدا کردن در پست‌ها می‌گردی، اما این کار زکاوت و دقت بیشتری می‌خواد..

    یوسف جان، شعار سالم بازی کردن یا بات نزدن یا ... ارث بنده یا آیدین نیست که سندش رو با مُهر و موم به نام خودمون زده باشیم! به طور کل دم از بازی سالم زدن و ... همه‌ی این‌ها خیلی خوب هست، اما شنیدنش از کسی که اکانتش همین سرور قبل به خاطر استفاده از باگ بن شد ناراحت کننده‌ست!


    وگرنه شما یا هر کس دیگر، هر سخنی از شعارهای سوانز رو فریاد بزنید ما خوشحال هم می‌شیم و باعث افتخار هست.. مشکل من فقط در این تناقض هست: گفتار فرد، و عملی که سرور پیشین داشته..


    چطور این همه اکانت، بیش از 15 تا فقط در شاخه‌ی اکانت ریتاموکس از جمله خود اکانت ریتاموکس، با هم بن شدن؟ از سر کنجکاوی؟ بعد همون شخص ادامه دهنده‌ی نهضتی‌ست که اسمش برای من یادآور روزهای خوبی‌ست که شاید دیگه تکرار نشه..؟ این ناراحت کننده بود برای من، همین..


    یه بنده خدایی هم آمد وسط که از رازهای اون موج مثلا پرده برداره، که یکی به ما بزنه و یکی هم به امرداد، گفتم هر کس در مورد اون جریان خواست بدونه بیاد پیش کسی که وسط گودش بوده..


    ***


    ناصر خان، شما بیست تا اکانت اون ور رو ول کردی لئو رو چسبیدی؟ عجب.. صحبت در مورد جزییات سرور پیش در این سرور بیش از این واقعا جایز نیست و از حاصله خارج می‌شه، وگرنه حرف برای گفتن خیییییلی زیاد هست.


    ***


    پ.ن: احتمالا این پست بنده چت و اینا محسوب بشه و لازم به حذف، نمی‌دونم اگر این طور هست عذر می‌خوام، اما یه پاسخ لازم بود.


    پ.ن 2: ما هم در فارم‌های ساید شمال شرق می‌بینیم که دف می‌ریزن، ولی میاییم فروم می‌بینیم بقیه گلایه می‌کنن! حالا چه کسانی از کدام ساید (یا سایدها) کجاها دف ریختن و کی اول ریخته بعدش اون یکی و .. هیچ وقت مشخص نیست. پس طوری رفتار نکنید که به فرارِ رو به جلو تعبیر بشه..


    پ.ن 3: یه کم خسته‌ام و انرژی کل کل ندارم، موتور فروم هم هنوز گرم نشده. یک سری اومدن فان بازی کنن ولی یهو جدی شد، یک سری هم برنامه داشتن جدی بازی کنن اما براشون غیر جدی شد.. خلاصه معادلات و وضعیت سرور و حسی که منتقل می‌کنه هنوز هویت روشنی نداره به نظرم، و تنها لطف‌ش همچنان تماشای آنالیزهای لقمان هست فعلا.. انشالله سر کِیف بیاییم در ادامه.

    سلام به همه‌ی عزیزان


    سال‌ها پیش یه فروم گیمینگ بود، که گاهی چند نفر با هم سر این که مثلا پلی‌استیشن بهتر هست یا ایکس باکس بحث و جدل می‌کردن، بعد مدیر تاپیک می‌گفت حرف زشت نزنید کل کل نکنید مراقب رفتارتون باشید و اینا، بعد هر دو طرف دعوا لایک می‌کردن =)))


    فرض کنیم عزیزی از ریختن دف در فارم سایدش صحبت می‌کنه، آیا لایک کردنِ شما لیدر گرامی نشان‌دهنده‌ی این هست که از این بابت دلخور و هم‌درد هستی؟ نه لزوما..


    نکته‌ی دیگر این که، مستند صحبت کردن بسیار بهتر هست عزیزان.. مثل پست رضا گارد عزیز که تاپ دفاع رو کمی بعد از ریست گذاشت. این‌جوری بهتر میشه فهمید که کدام ساید‌ها مثلا کجا دف ریختن و .. چیزهایی از این قبیل.


    وگرنه در ساید شمال شرق هم بارها پیش آمده (خیلی زودتر از این حرف‌ها در فروم) که من یک لینک دیدم که عه! یه دهکده فارم که مثلا با پاپ 250 ول کرده رفته و دارن می‌زننش با دو تا گرزی (یا خودم میزنمش با یه شوال)، توش دف سبز شده! از کجا آمده؟ میشه در موردش فکر یا پوینت دفاع اکانت‌ها رو تحلیل کرد (اگر نیت خیری داریم)


    پ.ن: در مورد سوانز و شعار بامزه‌ی "نهضت ادامه دارد" و .. کرِدیت این اسم و این موج به نام آیدین و احسان و بنده‌ی حقیر هست، و در این مورد دو نکته‌ی مهم:


    1. هر کسی در مورد اتفاقات اون سرور، افترا به امرداد و .. صحبتی کرد، از کسانی بپرسید که دقیقا در این حلقه‌ی درونی بودن و خبر دارن. تیم امرداد مولتی بازی نکرد و بات نزد و ادغام انجام شد..


    2. یوسف عزیز از دست شما بسیار ناراحتم! شبی که شنیدم سرور نرمال دچار باگ عجیبی در منابع و تروپ شده، با شما صحبت کردم و شما هم ابراز ناراحتی کردی از این اتفاق، و باعث و بانی‌ این فاجعه رو ساید جنوب شرق دونستی..


    اما فرداش من اومدم دیدم از ساید جنوب غرب بیش از 20 اکانت (از جمله اکانت خودت ریتاموکس) بن شده و از جنوب شرق فقط اکانت مسعود اینوکر (که گویا به صورت اتفاقی این باگ هنگام شارژ همر براش رخ داده و پانیش سنگینی هم نخورد، به طوری که سریع به بازی و به تاپ برگشت). این من رو خیلی ناراحت کرد، که چطور شخصی که شب قبل از این موضوع گلایه کرده، اکانت خودش و 20 اکانتِ دیگر فقط توی‌ی شاخه‌ی خودش سر این باگ بن شدن :)


    حالا دم از "نهضت سوانز" می‌زنی که اصلا مُهرش به نام بندگانِ دیگری از خدای متعال است؟ :دی می‌گی "نهضت ادامه دارد".. از این حماسه خوش‌وقتم.


    دو قطبیِ مولتی بازها در برابر مخالفین مولتی؟ من با آیدین خان صحبت کرده بودم و فیلان؟ عجب..


    پ.ن 2 (خطاب به همه‌مون کلا): قطعا ما هر عمل بدی رو تقبیح می‌کنیم، اما حافظه‌ی تاریخی‌مون هم بد نیست خدا رو شکر، و رزومه و گذشته‌ی هر فردی که ادعایی می‌کنه در جا میاد جلوی چشمان آدم.. اگر سیاست شما گل‌آلود کردنِ آب و جوسازی هست، با کمی سیاست بیشتر (نه این قدر تابلو اصطلاحا) این کا رو بکنید.


    - ارادت‌مند

    ایرج

    سلام به همه عزیزان


    خواستم حالا که با اکانت Diazepam (ترکیب شیمیایی محبوبم بعد از کودئین) در سرور هستم و باز هم لیدری (این بار در کنار جناب لول :دی) رفته در پاچه‌ام، به رسم ادب درود و اعلام حضور کنم..


    این بار اما عنوان خودم رو جای لیدر و دیپلمات و فیلان، گذاشتم خدنگ!


    که به معانی متعددی از "غلامی و خدمت‌گذاری" گرفته تا "چوب سخت" و "تیر افکندن سوی دشمن" تعبیر میشه..


    برداشتش با خودتون، ولی واضح هست که منظور خودم اولی‌ست :دی


    به قول شاعر:


    به پایان آمد اون سرور

    تراوین همچنان باقی‌ست


    و مصارع دیگری در این باب:

    ذوقی چنان ندارد بی‌دوست زندگانی


    پس گذشته‌ها رو فراموش می‌کنیم و کنار یاران هستیم.. انشالله که خیر است.


    پ.ن: دیدن و خواندن پست‌های لقمان با ولع فراوان انگیزه اصلی من برای دنبال کردن این تاپیک بوده، محتوایی که از نظر فنی و فکری محشر هست و از نظر حس هم یادآور آنالیزهای یار و هم‌بازی سابق و عزیزم..


    پ.ن ۲: یک بار یکی از دوستان من (و از دشمنان خونین تری‌دات و وگنس :دی) گفت که برای محمد علی رنک یک پاپ شدن، تاپ غارت رفتن، سوپر همر کشیدن و .. مثل آب خوردن هست (قصه مال ورژن ۳.۶ هستا :دی) جعفر هم که از عزیزان و همبازی‌های الدرزی من..


    چه عرض کنم والا.. بعید هست بعد از این همه سال اون هم در اوج دوران آی‌آر با هزاران هزار پلیر و اکانت، الان بخوان دغدغه‌ی دیدن شدن داشته باشن.


    پ.ن ۳: یوسف جان شما هم از آب گل آلود ماهی نگیر برادر! سناریوی "تقابل مولتی بازها و مخالفین مولتی" مال سرور آی‌آر و ادغام سوانز (با تاسیس بنده و آیدین و احسان) و امرداد (با لیدری بهنام و اشکان و آرمین و ..) بود که اتفاقا دراماتیک هم شد :) و گذشت..


    پ.ن ۴: یعنی توی خواب هم نمی‌دیدم با مجید آخیل (حتی در حد دو ساعت لاگین بزرگوار در سرور) هم بازی و هم سایدی بشم =))))


    دنیا عجیب است واقعا..


    فعلا :) آرزوی یک تجربه‌ی خوب برای همه، انشالله..

    سلام به همه عزیزان سرور


    پیش از هر چیز این برد رو به تیم منسجم و محشر امرداد تبریک می‌گم، سروری داراماتیک رقم خورد که در نهایت به این پیروزی زیبا منتهی شد.


    حماسی و بسیار جذاب بود، و غبطه می‌خوریم به عزیزانی که از این سرور خاطره‌ی خوشی در ذهن‌شون باقی موند..


    توی این مسیر که من و مازیار شروع کردیم دوستانی که ما پیوستند ولی دوام نیاوردند. کسانی که توان داشتن همکاری گروهی نداشتند.


    لطف داری محمدعلی عزیز، اما این من نبودم که به شما پیوستم، این شما بودی که لطف کردی به ما پیوستی!


    یعنی از لحاظ منطق زمانی:


    من و آیدین در کنار عزیزان آریانا شاکله لیدری رو تشکیل دادیم، ایشون از آقا مازیار دعوت کرد که بیان، بعد مهدی ولفیش گرامی هم به ما پیوست، بعدش شما از شمال غرب حذف کردی منت سر ما گذاشتی اومدی این طرف..


    شرمنده که نتونستم "مسیر درستی" که تلاش کردی نشونم بدی رو درک کنم، اما خوشحالم که این مسیر رو خودت رفتی و به نتایج بسیار خوب و زیبایی هم رسیدی :)


    توی خونواده، وقتی یه بچه ی تینیجر تازه بالغ یهو به مادر خانواده شروع می کنه پرخاش کردن و توهین کردن، مادره معمولاً با یه تشر و تنیبه لفظی سعی می کنه بچه رو ادب کنه. منتهی پدر خونواده ممکنه بخواد «پدری» بکنه و از در good cop وارد بشه و خودش رو «عاقل» و «سالار» نشون بده. و میاد و یه دستی به سر بچه می کشه. از اون ور مادره، که «حرمت والد بودن»ش از بین رفته دیگه، از خونه می ره. و اون دست نوازش پدره، در عمل «صحّه» می ذاره روی رفتار و عمل اون تینیجر داستان که «حرمت والد» چیزی جز پشم نیست و می شه اون رو راحت شکوند. و پس فردا همون تینیجر عزیز، وقتی دیگه مادر هم توی خونه نیست، جلوی روی بابائه در میاد. و بابائه دیگه کُفری می شه و محکم می خوابونه زیر گوش بچه. و بچه رو با تیپا از خونه پرت می کنه بیرون.


    از اون شب به بعد اون خونه، موقع شام، صندلی خالی زیاد خواهد داشت. و چه خوب می بود اگه در ابتدا، بین «تلاش برای حفظ حرمت» و «سالار و عاقلِ جمع شدن»، انتخاب کمی با تدبیر بیشتری انجام می گرفت. :)


    حق با تو بود رفیق. منظره‌ی میز شام بدون بوی غذا و با صندلی‌های خالی تلخ بود..


    معذرت می‌خوام ازت، و شرمنده‌ام که به نوبه‌ی خودم پدر خوبی نبودم، اما تو هم خوب مادری نکردی!


    دایه‌ی بعد از مادر هم غذایی سر میز نیاورد، شمع‌های روی میز هم کم کم خاموش شدن..


    ***


    اما مهم‌تر از هر چیز، به تمام پلیرهای عزیز آریانا یک عذرخواهی بدهکارم، شرمنده‌ی روی شما هستم اگر حس کردید تنهاتون گذاشتم..


    امیدوارم به بزرگی خودتون من رو ببخشید، اما گاهی حقایقی هست، مسائلی که گفت‌شون خیلی سخت و دشوار هست، و نگفتن‌شون دشوارتر!


    اما سکوت، بار این تلخی و رنج رو فقط روی دوش سکوت کننده می‌اندازه، که بهتر هست این طور بمونه..


    بازهم عذرخواهی می‌کنم از صمیم قلب، از پلیرهای متواضع، بی‌ادعا و دوست داشتنی و بعضا بدون تاتیل رسمی، اما با معرفت و محق..


    شرمنده‌ام که حق رو به شما ادا نکردم، امیدوارم من رو ببخشید. همه‌ی شما رو از صمیم قلب دوست دارم..


    - ارادت‌مند همه‌ی عزیزان سرور، با آرزوی شادابی و سلامتی برای همه

    ایرج

    سلام دوباره به همه عزیزان


    با توجه به یک سری مسائل پیش آمده، بنده اکانتم رو هم تحویل دوستان دادم، و دیگر روی هیچ اکانتی در این سرور هیچ لاگینی نخواهم داشت.


    همچنین مثل دوست عزیزم امیر، اکانت فرومم رو هم لاگ اوت می‌کنم و دیگر این تاپیک رو دنبال نخواهم کرد و پستی جوابی چیزی ... مستقیم و غیر مستقیم .. رو نخواهم دید.


    پ.ن: یک هنر بزرگ در زندگی - که خودم هم همیشه تمرین‌ش می‌کنم - این هست که تا وقتی "حقایق" رو به درستی نمی‌دونیم، قضاوت نکنیم! اون هم فقط بر اساس فروم، شنیده‌های پراکنده و دوراودر (احیانا) و استنباط‌های فردی..


    هیچ چیز بالاتر از حق و حقیقت نیست.


    مثلا این که اگر کسی میره، چرا میره، اون‌هایی که باید بدونن می‌دونن. این که تصمیمات باب میل فرد بوده یا نبوده، اون‌هایی که باید بدونن می‌دونن.

    بقیه‌اش دیگه چندان مهم نیست..


    برای تمام عزیزان از هر چهار ساید سرور آرزوی سلامتی و شادابی دارم.


    - ارادت‌مند

    ایرج

    سلام به همه عزیزان


    (ایرج بنزینش کامل تموم شد!!!! )


    تا قطره‌ی آخر :دی و بله خیلی از صحبت‌ها پیش از آزاد شدنِ کتیبه‌ها شروع شد! اون‌هایی که باید بدونن، می‌دونن..


    ***


    از هر اون چه که باعث کاهش کینه و جنگ اعصاب (به جای جنگ سالم و تراوینی) بشه استقبال کرده و می‌کنم، و بابت اتفاقی که افتاده خوشحالم.

    شاید برخی عزیزان ندونن که بر خلاف لحنی که در فروم داشته‌ام این مدت، در دلم چه می‌گذشته: دغدغه برای حفظ حرمت شمال شرق..


    از این که فرصت شد برای اولین بار در کنار آقا مازیار و محمدعلی وگنس در تیم لیدری حضور داشته باشم خوشحالم و باعث افتخارم هست.


    مازیار رو وقتی واقعا شناختم که هنگام بیماری و ابتلا به کرونا، و در شرایط سخت (من کاملا تنها زندگی می‌کنم) پیش از این که اقوام و دوستان پیش قدم بشن، ایشون اولین کسی بود که با دو کیسه غذا و میوه و .. آمد درب منزل من، اون هم دوبار! و من تونستم برای اولین بار ایشون رو از نزدیک ببینم..


    "از این به بعد" (:دی) هر اون‌چه که در سیاست ساید و سرور رُخ بده من در اون دخالتی نخواهم داشت، و تنها به عنوان یک پلیر روی اکانتم به بازی در سرور ادامه می‌دم (اون هم تا جایی که زمان، انگیزه و توانم اجازه بده)، اما از هر چیز که به خیر و صلاح هم‌بازی‌ها و دوستانم در تمام شرق ختم بشه خوشحال خواهم شد.


    ***


    اما تلخی‌ها:


    - مهم‌ترین اتفاقی که در این سرور برای من افتاد، از دست دادنِ دوست و هم‌بازیِ "سابق" اما عزیزم بود: آیدین! اون چه که گذشت بماند، اما برجسته‌ترین رخداد این سرور برای من این بود..


    - به هر کسی اگر "بی‌حرمتی و توهین" از جانب من شده عذر می‌خوام، اما بابت لحن تند و انتقاد شدیدی که در فروم به جنوب غرب داشته‌ام هرگز عذر نخواهم خواست! هرگز..


    - یه تلخیِ دیگر هم هست که نمی‌گم :دی


    از این به بعد کمتر به فروم سر می‌زنم، خیلی کمتر.. آرزوی یک سرور خوب و ماندنی برای همه


    پ.ن: این سرور برای من مخلوطی از چیزهای دلگیر کننده و چیزهای دلگرم کننده بود. کدوم به اون یکی می‌چربه برایِ شخص من؟ به نظرم بیشتر اولی! اما آرزو می‌کنم برای دیگر عزیزان بیشتر دومیه باشه..


    پ.ن 2: دیشب جسارت کردم و عمدا چند ساعتی دکتر سینا صادقی رو در پاپ گرفتم که اسم دهکده کپ‌م بیشتر به چشم بیاد :دی


    - ارادت‌مند

    ایرج


    بله درسته، قبلا این طور می‌نوشت تا جایی که من هم خاطرم هست (سرورهای آی‌آر)


    اما این‌جا بارها شده من جایی رو زدم (چه تارگت جنگی چه ناتار) و نوشته که "فلان ساختمان تخریب شد، هدف‌ها تصادفی انتخاب شده بودند"، در حالی که من هنگام لانچ، تصادفی نزده بودم! و همر دیگری قبل از لند اتک من، اون ساختمان رو تخریب کرده بوده..


    مثل این:



    در حالی که من در این اینسرت شکن، انبار غذا رو هدف گرفته بودم نه تصادفی یا سفارت!

    ببین عزیز جان میشه لینک بقیه کاتاهاشو هم بذاری اگر تک موج هست که منم دارم اقامتگاه و دیوار میزنم و این مشکلی نداره اما اگر موج دیگه همراه اون هست بذار ممنون


    چون رم گذاشته و تکم موج زده میخواسته تلفات خودش و هم اتحادیشو کم کنه


    باید همین‌طور باشه محمدجان! چند نکته هست:


    - برای تخریب ناتار (جهت تخریب بازی رقیب) باید کاتا رو دو هدفه گذاشت برای ضربه حداکثری، مگر سطح اردوگاه پایین باشه که خب حمله کننده رنک ۹ سرور هست و اتک رو از دهکده دیفالت گذاشته با پاپ ۱۱۵۴! و اردوگاه نمی‌تونه ۲۰ نباشه.


    - در اتک رم وجود داره به اندازه کاتا! احتمالا اتکر برای تخریب دیوار اومده تا هنگام غارت گزارش زرد نگیره در فارم لیست


    - هدف تصادفی خورده به گندم‌زار! احتمالا هدف اقامتگاه بوده (برای کاهش دف پوینت دهکده ناتار و در نتیجه کاهش لاست در غارت) و چون قبلا کسی اقامتگاه رو (باز احتمالا با همون انگیزه) زده، کاتا تصادفی خورده به گندم‌زار (شده من خواستم ناتار چیف کنم اسکات کشیدم اقامتگاه داشته بعد که سی‌پی برای چیف رسیده، کاتا یا چیفر فرستادم و گزارش گرفتم که "معدن آهن تخریب شد، هدف تصادفی انتخاب شده بود" چون کسی قبل از من اقامتگاه رو زده بوده برای چیف یا کاهش لاست در غارت)

    - تورج عزیز قرار بود بری فردا بیای اما بازم عجله کردی


    - خب گیرم موبوگرام داشتی یواشکی گوش کردی! بد گفتم مگه؟ وقایع رو شرح دادم. همون طور که شما هم بارها زنگ زدی و حرف زدیم و وقایعی رو شرح دادی. این که گوش کردی ولی سین نخورده یعنی خیلی زرنگی الان؟ :دی که چی حالا =)))


    - بله اموجی در تمام شبکه‌های اجتماعی هست اما به اندازه باید استفاده کرد تا وجهه چیپ و "ناجور" پیدا نکنه.


    - یه چالش قشنگ بذاریم =))) می‌تونیم لحن بنده در فروم و در واتس اپ، و همین طور لحن شما در فروم و در واتس اپ رو مقایسه کنیم تا ببینیم چه کسی دروغگو و دو رو هست :) احترام شما واجب هست که بزرگ‌تری، اما خودت حرمت خودت رو نگه دار لطفا..


    - حالا که شما بخشی از متن من رو کپی کردی، منم آخرین پیام شما که برای سه روز پیش هست رو کپی می‌کنم:


    "عزیز دلی ایرج جان و یه پلیر باسیاست و باجنبه تو تراوین.ایشالا روزی سعادت بازی رو باهات داشته باشم❤

    شبت خوش"


    - شما نشون دادی اون آدم متین و محترمی که انتظار می‌رفت نیستی، و در چیپ و کودکانه نوشتن گوی سبقت رو از بقیه ربودی کلا.. می‌تونستی نشون بدی که لویال یه بزرگ‌تر باوقار و سنگین هم داره! ولی این فرصت پرید.. برای همین میگم عجله کردی و کارتت رو سزوندی.


    - من هادی لئو نیستم :) می‌دونم خیلی دیگه گندش درآمد امروز که عمو تورج چه جور آدمی‌ست، اما خواهشا یه کم خوددار باش و تا فردا صبر کن بعد باز آبروریزی کن.


    - تاها جان عزیزم من در مورد مقوله دموکراسی اصلا با شما وارد بحث فلسفی و دیالوگ نشدم که بخوام عجول باشم یا نباشم، گفتم بحث‌های شما به شدت حوصله‌سر بر هست و از تاپیک فروم خارج، و پلن کتیبه زدنت رو هم برای خودت نگه دار. همین


    پ‌ن: وحید پارتیزان: خبری نیست. حسین تی‌ان‌تی: خبری نیست، تورج: سکوت و ناگهان یک کام بک حماسی با شکلک و ادبیات سوپر چیپ و وعده صحبت از دارو و دوا. بقیه هم که معلوم الحال..


    یک نفر از لویال بیاد یه اعلام موضع درست بکنه، وگرنه تمام دار و دسته عزیزان بلاک در فروم تا احیانا دو زار حرف حساب با متانت و ادب از یکی بشنویم، و تاپیک فروم رو برای دیگران هم بیش از این حوصله‌سر بر نکنیم..


    - ارادت‌مند

    ایرج

    نوری


    از روزی که ادمین بهمون گفت همرهای مجید رو تو اینجوری کردی از چشمم افتادی

    قبلش دوستت داشتم

    تو قبلا دوستش داشتی، من هنوزم دوستش دارم :دی این‌جا نگاه نکن شاخ و شونه می‌کشه و قاطی می‌کنه، وقتی من رو می‌کشونه تیم اسپیک، کلا یه آدم دیگه‌ست! که خوب و باحاله، فقط یه کم جوگیر هست متاسفانه، و تحت تاثیر به اصطلاح بزرگ‌ترها..


    بله ادمین گفت قضیه آریامهر کار نوری بوده، مجیدم هم سرش رو گرفت بالا و مردونه ادامه داد، از اون ورم دیفالت موناکو با آنویل اس دبل سوراخ شد..


    ***


    تورج جان، بد گافی دادی! بهتر بود آروم و با سیاست میومدی وسط و کم کم نشون می‌دادی توی لویال یه نفر با وقار و متین و پخته هم هست! ولی یهو با کله اومدی وسط و روی بقیه بچه‌هاتون رو هم کم کردی :)


    حالا "عمو" تورج هم در عرض یک ساعت شد مهره سوخته‌ی فروم، و کارتی که داشت رو بد رو کرد و پروند.


    ترس رو کسی داره که زیر زیرکی میاد میگه بکش زیر اس‌ای تا نکشیده زیرت، و با لویال متحد شو، بعدش هم که یه موضع محکم می‌بینه، و می‌فهمه حناش رنگی نداره، میگه نه من کاره‌ای نیستم یه صحبت دوستانه بود فقط..


    الان هم که پست بهنام آب سرد ریخت روی کل داستان..


    من وقتی تینیجر بودم (۱۵ سال پیش) می‌رفتم یاهو مسنجر (یادش بخیر) دخترا هی این طوری شکلک اینا پر می‌کردن وسط پست.


    الان که ۳۱ سالم شده یه کمی پخته‌تر شدم، سن شما هم که بشم انشالله باز یه کم دیگه هم پخته‌تر میشم..


    پ.ن: منتظریم فردا هم بیایید با دست پری از اتاق فرمان :دی

    8o


    آقا تورج کمی کمتر از اموجی استفاده کن که بشه پست شما رو خوند حداقل!


    دو سه شب پیش ‌هم که افتخار دادی اومدی پی‌وی بنده تا روی مخ من بری و متا رو سعی کنی به هم بزنی، همین انتقاد رو کردم به شما، و جسارتا گفتم ادبیات نوشتاری شما به سن و سال و اعتباری که به نظر می‌رسه داری نمی‌خوره!


    جسارتا رک بگم خیلی چیپ و زشت هست کلا، خصوصا برای سن و سال شما.


    شما یه کم دیر با اکانت خودت اومدی، و اومدنت به جای طوفانی کردن جو فروم، باعث تکرار همون صحبت‌هایی شده که یک ماه هست حوصله فروم رو سر برده و چیز تازه‌ای نداره، نه قدرت‌نمایی نه بیان واقعیات بیشتر! فقط اموجی و شکلک بیشتر..


    ***


    پ.ن: نوری جان من جواب‌ت رو نمی‌دم این قدر دست و پا نزن! اومدی پی‌وی من (هم‌زمان با عمو جان) و صحبت کردیم دیگه این‌جا حوصله ندارم..


    پ.ن ۲: من عاشق تلگرام هستم! و متنفر از واتس

    اپ. اما واتس اپ یه خوبی داره اونم اینه که پست‌ها رو بعد از مدت خیلی کوتاهی دیگه نمیشه پاک کرد :)

    اگر لازم میدونین مراحلشو اعلام کنید بقیه هم در جریان باشند


    نه لازم نمی‌دونم ملا نقطی جان.


    به نظرتون کل آریانا 3 تا کتیبه میتونه بزنه ؟


    انشالله


    اما طومار نویس و ویکی به دستِ عزیز، به جای طومار نوشتن در مورد درک از دموکراسی، مراقب باش پلن اکانتت برای کتیبه زدن رو نذاری کف فروم :دی

    پاسخ دادن به پست‌هات چیزی جز از بین بُردن حوصله‌ی دیگر فروم خوان‌ها نداره..

    ***


    پ.ن: از باز شدن پای آقا وحید به فروم بسیار خوشحالم! اگر حسین آقا هم به همین منوال لطف کنن پشت حاجی و نوری و اینا قایم نشن و بیان وسط دیگه تکمیل میشه =)))

    دوستان گرامی (اعم از خوش خنده‌ها)


    در رابطه با مرزهای بازی کثیف و تمیز، قرارداد میان چهار ساید (طی جلسه‌ای که بنده مدتی پیش خروجی‌اش رو اعلام کردم) و مواردی مثل زدن کتیبه و جزییاتش صحبت و توافق شده‌ قبلا.


    اما طی دو روز آینده دوباره بازیابی و یادآوری میشه با توجه به نزدیک شدن به کتیبه‌ها.


    پ.ن: عزیزم ناتار تایم هر موقع مردونه با اکانت اصلی و هویت اصلی‌ات اومدی جواب پست‌های سراسر متناقض‌ت رو خواهم داد.

    سلام به همه عزیزان


    دوستانی که دم از غیرت و تعصب روی ساید خودشون می‌زنن و در پیام‌های خصوصی به بنده از این که در شرایطی قرار گرفتن که باید هم‌سایدی رو بزنن ابراز ناراحتی می‌کنن،


    بدونن که یکی از لیدرهای گرامی‌شون تلفنی به بنده گفته حاضرم صد میلیون خرج کنم تا بازی شما رو خراب کنم! و نه بازی دیگه برام لذتی داره نه بُرد و باخت دیگه برام مهمه..


    اون یکی لیدر عزیز (که اسمش توی پروفایل اتحاد لویال به عنوان لیدر نیست ولی لیدر هست :دی) به وضوح از کاتا کردن ناتارها توسط لویالی‌های عزیز دفاع کرده و گفته ما ناتارها رو کاتا می‌کنیم تا بازی شما رو خراب کنیم. (تمام پیام‌ها در واتس اپ و تلگرام بنده هست)


    لطفا دم از غیرت روی ساید نزنید!‌ هر شخص سوم بی‌خبری هم از دور ماجرا رو ببینه و ادبیات شما رو در فروم نگاه کنه قضاوت خواهد کرد که حق با چه کسی‌ست.


    اصل دموکراسی بر اکثریت و نظر اکثریت هست. این که اقلیتی خودخواه و بازی خراب‌کن بخوان بکِشن زیرش، به اسم بالانس سرور یا تعصب روی ساید یا هر چیزی دیگری، حناشون رنگی نداره.


    دوستانی که دم از استعمار می‌زنن، دقیقا به قول تیرداد برای مسترز شدن اسلِیو! و مغز متفکر و نابغه‌ پلنری و لانچری‌شون هم (که همرهاشون رو کلا کرد توی دیوار دیفالت کینگ ام‌ا‌م‌ای) آن‌چنان ادبیات زشت و زننده‌ای در فروم و نامه‌های خصوصی و پروفایل اکانتش داره که آدم اگر غیرت داشته باشه دف بگیر و آدمِ چنین جماعتی نمی‌شه.. در حالی که خودش نه سیستم داره نه پلنری نه دفکوردی نه دم دستگاه درست و حسابی که بشه اسمش رو گذاشت اتحاد فلان.


    این بنده خدا توی پروفایل‌ش همزمان با اتک‌ها نوشت کاری می‌کنم اسم فلانی رو که شنیدید جیغ بکشید فرار کنید، ولی گویا اسم همون فلانی (به هر علتی که به ما هیچ ربطی نداره) ساید خودشون رو بهم ریخت و توی فروم هم آبروریزی شد.

    شورشیان‌شون هم (با هر دلیل و فلسفه‌ای) از بنده و مازیار و .. دف و منابع و کمک و حمایت خواستن و نکردیم، پیشنهاد فروش اکانت داخل خاک جنوب غرب به ما دادن و قبول نکردیم. می‌تونستیم از این فرصت برای مقابله به مثل و نفت بر آتش اختلاف داخلی جنوب غرب ریختن استفاده کنیم و نکردیم..


    ضمنا همون دوستانِ شما عزیزان وقتی قافیه رو تنگ می‌بینن، چراغ سبز می‌دن که آقا شما لویال رو بزنید ولی ما رو نزنید :)


    حالا هم این عزیزان چندی هست شروع کردن به چو انداختن و پچ پچ کردن در گوش ایکس و ایگرگ تا بلکه متا رو به هم بزنن! در حالی که تمام کارشون شده رِید دادن و دهکده زدن برای سیر کردن شکم دف جنوب غرب :)


    به قول یه عزیزی از خودتون، 230 روز از سرور مونده! و خواهید دید که تیم ما چطور می‌تونه خودش رو بعد از حرکت‌های شما و ساید خراب کردن‌های شما ریکاوری کنه، طی همین مدت اخیر هم هر دو روز یک بار یک "پلن" به معنای واقعی کلام رفتیم که به غیر از آخری همه اغلب با لینک سبز کپ سوراخ کردن و نان کپ و دهکده آنویل صفر کردن.


    اگر حوصله داشتید برید صفحات اول سرور و ببینید که اتفاقا بیشترین کل کل من با بچه‌های امرداد بوده :)) امرداد اصولا یک "برند" و نام شناخته‌ شده هست که چندین سرور با همین نام بازی کرده و صد هم کرده، اما زمانی که متا تکمیل و علنی شد حتی به راحتی حاضر شدن نام "شرق" رو برای متا انتخاب کنن تا نشون بدن که کسی بالاتر یا پایین‌تر از دیگری نیست. مردانگی و متای واقعی رو یاد بگیرید..


    این دوران هم می‌گذره و روسیاهی می‌مونه برای جناب ذغال.. برید به خودتون برسید و روی خودتون کار کنید، و دلواپس متای شرق هم نباشید..

    آقا رضا سورنای عزیز، اول از هر چیز امیدوارم بلا و رنج و بیماری از همه به دور باشه.. انشالله این دوران سخت ویروس و پاندمی هم می‌گذره..


    پ.ن۳: دوستان گلم؛ موضوع خیلی ساده ست؛ انقدر پیچیده ش نکنید. یک فرد معلوم الحال و معرف حضور اکثر دوستان به دلیل بی کفایتی جایی در شورای لیدری جنوب غرب نداشت! و از اعتماد یکی از پلیرهای خوب ما سواستفاده کرد و بعضی از پسوردها رو به دست آورد و شروع به خرابکاری کرد. این موضوع اصلا با اتفاقات شمال شرق قابل قیاس نیست! خودتون رو دیگه نمی تونید گول بزنید. لویال ‌‌‌‌کجا این فرد کجا!

    لویال به خاطر همان سیاستی داشت قربانی می شد که ما به خاطرش دو به یک شدیم! لویال با همان چوب زده شد که ما رو باهاش به بالانس سرور دعوت کردند. ما وجوه مشترک زیادی داشتیم. هر دوی ما از توتال شمال شرق گلایه اای مشترکی داشتیم.

    اینجا یک نفر خرابکار بی وجدان چنین حرکت زننده ای کرده و زحمت کلی انسان شریف رو نابود کرده و شما بابت عدم حمایت از ایشون سر ما منت می گذارید؟ واقعا چجوری روتون میشه این حرفها رو بزنید! اسم کثافت کاری رو دیگه سیاست فرومی نگذارید. نگذارید اسمتون با هر اسمی در یکجا قرار بگیره.


    نظر شما رو جلب می‌کنم به این پست:


    يه بحثي بالا مطرح شد كه جالب بود برام ، يه سري از دوستان شمال شرق مخالف سياستهاي توتال و اكثريت بچه ها بودن و به قول معروف زدن زير ميز و به اسم لويال (خوارج) از سايد خارج شدن و توسط جنوب غرب حمايت شدن و يه سري ديگه از دوستان ، عمو حسن و اتحاد پيشوا (كه ما هم مي گيم بهشون اقليت جنوب غرب ،به گفته دوستان)با سياستهاي ليدر به مشكل برخوردن و اينا هم زدن زيرش اما توسط متاي شرق حمايت نشدن حالا شما برخورد دوگانه ليدر جنوب غرب رو مقايسه كنيد با برخورد بچه هاي متا شرق و قضاوت كنيد كي داره حرف حساب مي زنه و كي داره مغلطه مي كنه قضاوت با دوستان چه بچه هاي متا چه سايد رقيب .


    بله موضوع خیلی ساد‌‌ه‌ست، اگر سفسطه نکنیم! فارغ از این که "جنس" این افراد "انگیزه" مورد نظرشون و ... چی هست، "نفس عمل از سوی لیدری" مطرح میشه! این که شرق می‌تونست متقابلا حمایت کنه و نکرد، نامه‌هایی که برای درخواست حمایت و دادن دف و منابع و پیشنهاد فروش اکانت و .. به ما دادن رو هم که دیدید! "می‌تونستیم مثل شما چنین کنیم و نکردیم" به همین سادگی :)



    خفت‌"های" زیبایی بود از دست‌مون دیشب! مرسی.. یک نمونه دیگرش رو هم من می‌ذارم:




    پ.ن1 : حرکت‌های سرخود و یهویی و خفت کردن‌ها و دیوار شدن‌ و یه چیفر کُشتن و اینا و ... از جانب دوستان لویال باحال و برخی هم خیلی خوب هست مرسی!


    اما این عزیزان تا بحال فقط و فقط یک "پلن" به معنای واقعی کلام رفتن (اونم با کمک پلنر و لانچ سبز و خیلی خیلی مودب و محترم جنوب غرب) که نتیجه‌اش هم کوبیده شدن‌ی کله‌ی اون همه همر توی دیوار دیفالت اکانت King mma بود =)))


    در حالی که ما طی مدت اخیر به طور مرتب و منظم نزدیک به ده "پلن" منسجم و برنامه ریزی شده رفتیم و هر بار کپ سوراخ کردیم، دیفالت و نان کپ و دهکده دف‌ساز صفر کردیم و .. اغلب هم با لینک سبز و کمترین خسارت..




    و اما هنر عزیزان لویال چه بوده؟ غیر از چند خفت و لینک‌هایی که حاجی گذاشت، گرفتن دف سنگین از جنوب و نگه داشتنش و گندم دادنش تا بالاخره بعد از چندین و چند "پلن" موفق، یه جا رو دیوار کنن، و براشون بشه مایه‌ی خوشحالی و ذوق.. مرسی


    پ.ن 2: من به وگنس افتخار می‌کنم که هر روز پلن می‌چینه، زحمت می‌کشه، تلاش می‌کنه همرهای دوستان کمترین خسارت رو ببینن، وقتی هم پست می‌ذاره آرام و متین و محترم، و اگر هم اشتباهی در لانچ رخ داده باشه خودش معترف میشه زودتر، و حتی گردن می‌گیره! مرسی محمدعلی عزیز..


    هرچند محمد‌علی میگه ایرج از من تشکر نکن از بچه‌ها تشکر کن، اما تشکر محمدعلی عزیز :دی و همه‌ی بچه‌ها بابت روحیه و کار تیمی


    تواضع و فروتنی یعنی آدم مردانه اشتباهات رو گردن بگیره، اگر اتفاقی در پلن میوفته خودش بیان کنه، اگر مثلا هیرو توی اتک نیست صادقانه بگه خب آقا نبود! دیگه بهانه آوردن نمی‌خواد و .. خیلی مثال‌های دیگه..


    دوستان مدعی بهتره این صداقت و تواضع رو یاد بگیرن، و به یاد بیارن که تراوین همین هست و اشتباه هم ممکنه رخ بده، پلن موفق بوده شما غصه عقب زن جلوزن رو نخورید..


    پ.ن: ناصر جان ما هیچ دخالتی نمی‌کنیم حتی این مدلی که شما پیشنهاد دادی..


    ***



    از این‌ها البته باز هم هست :)


    با سلام به همگی


    لا به لای حواشی جنوب غرب و گشتن دوستان به دنبال قاتل مرحوم بروسلی،

    از دیابلوی عزیز، اسطوره‌ی دف‌کوردی، مدرس زبان عربی، دارنده‌ی تافل، تجسم عینی سیزیف، و یار علی کینگ مودب و نازنین اون یکی اسطوره‌ی دف کوردی، تقاضا دارم که علاوه بر دادن دف، در دف کوردی هم به یاران کمک کنن! یا دست کم یه مشورتی بدن، تا دف‌های نازنین جنوب غرب که برای تربیت‌شون هزینه، گلد، منابع و زحمت پلیرها صرف شده، در خاکِ شمال شرق مُفت نخورن و بخوابن! و به کار بیان..


    با تشکر فراوان

    سلام دوستان گفته بودند شما قرص مرص زیاد میخوری؛ولی فکر نمی کردم شربتم مصرف داری


    آره دیازپام، بعدش هم سیگار.. اما شربت نه نمی‌خورم. فقط برای کرونا دکتر به شربت سینه نوشت که خب تموم شده اخیرا.


    شما چی یطرفه به قاضی نرفتید؟ اینکه صحبتی کنید و حرفی بزنید و شخصی که تو اتحادتون بود و اصلا از ماجرا خبر نداشت و بی خبر از همچیز شبانه زدید دهکدهای همرشو پروندید؟



    مطمئنی خبر نداشت؟ من خبر دارم که خبر داشت..


    منم سوال دارم؛ اینکه پتانسیل یک ساید رو بخاطر دوستی ها و رفاقت هاتون از بین بردید و جنگ داخلی به وجود اوردید و هر روز هم دارید تو این باتلاقی که خودتون درست کردید فرو می رید از بازی لذت می برید؟


    منظورت از دوستی و رفاقت دقیقا چیست؟ مطمئنی من رفیقِ شفیقِ کل امرداد بودم؟ چطور؟ زمینه‌ یا سندی داری براش؟ اگر حوصله داشتی برو اوایل فروم (زمان من و آیدین) ببین بیشترین تندی و کل کل من با بچه‌های امرداد بوده اتفاقا :)) اما بعدش با سایدها صحبت کردیم و شرایط رو بررسی کردیم رای گیری هم کردیم در نهایت و صلاح دیدیم با امرداد متا کنیم، الان هم از این متای رسمی و نُرمال که در تراوین مرسوم هست راضی هستیم کاملا.


    من برای متای شرق والا باتلاقی نمی‌بینم! شما چطور؟.. به وضعیت خودتون یه نگاه بکنید دوباره..


    اینقد 4 کی اسکات واست سنگینه ستون؟

    منم خدمتت گفتم همیشه فیکا فیک نیستن ی ریل از توش در میاد البته بقول سر مثلثی ما تروپی نداریم ولی خب در حد بضاعت خودمون ی حرکتایی میزنیم حتی با تک هیرو و تک ده.کراپات چند شده؟

    ی خبر بده نگرانتم ستون


    نه نیست! اما غصه خوردم بابتش و به خودت هم گفتم. پاسخ‌هات هم هست روی اکانتِ من :) سعی کن همون لحنی رو داشته باشی که اون موقع داشتی.

    من صادقانه گفتم، شما رو نمی‌دونم همشهری..


    نگران من هم نباش، شما منتظر بودی ببینی تکلیف مذاکره چی می‌شه، اما بازی‌چه دست لیدرهای محترم شدی که نمی‌‌خوان راه بیان. پس راهی نمی‌مونه.. اما برات آرزوی موفقیت می‌کنم برادر. ساز من هم قابلت رو نداره..


    کلا شما همه دارید تقاص اعتماد به دروغ‌های لیدرهای تیم‌تون رو می‌دید و بازی‌چه شدید، اما به نظرم این قدری درایت و قدرت فکر دارید که دو دو تا چهارتا کنید.. این که بخواید واقعیات رو ببینید یا نه دیگه صلاح‌دید خودتون هست..



    متاسفانه شما لایق صداقت نیستید! وگنس همون اول خودش اومد گفت یکی از بچه‌ها سر خود چنین حرکتی کرد و باهاش برخورد شد! درسته؟ چندتا لینک از کاتا کردن ناتارها توسط اکانت پارتیزان اومده توی فروم؟ بهرحال..


    تیمی که نزدیک به 90 درصد ساید رو تشکیل می‌ده و با یک ساید دیگه متا کرده، سیستماتیک هست و در و پیکر و برنامه و تیم لیدری و .. داره، نمیاد پلن بریزه ناتار کاتا کنه توی ساید خودش =))) از هر آدم عاقلِ تراوین‌بازی خواستی بپرس.


    اینکه بنارو در این دارید دو ساید غربی حذف کنند برن؛و بعدش با ربع شرقیتون بزنید تو سر کول هم و بعدش واندر صد کنید ؛لذت می برید؟خب این چه لذتی داره؟


    بنا داریم؟ شمال غرب حذف کرد (به بهانه‌ی ادمین یا هر دلیل دیگری..) جنوب غرب هم اگر از درون منفجر نشه (طبق معمول) پتانسیل خوبی داره.. بعد ما چطوری "بنا رو بر این گذاشتیم که غرب حذف کنه"؟

    تراوین همین هست دیگه! متا می‌کنیم نپ می‌کنیم می‌جنگیم می‌خوریم و .. این وسط هم سایدی به هر دلیلی ممکن هست حذف کنه بره.. انشالله حذف نکن..


    ***


    پ.ن: آقا وحید پارتیزان و آقا حسین تی‌ان‌تی گرامی، متاسفم که خودتون سکوت کرده و نهایتا به یک لایک و دیس‌لایک بسنده می‌کنید و این بندگان خدا رو می‌فرستید جلو، هم توی بازی هم توی فروم.. خدا شاهده دلم براشون می‌سوزه.. مرد باشید بیایید وسط.