Posts by Slim Shady

    ای بابا! چرا این بحث این‌قدر کش پیدا کرده؟! موضوع خیلی واضح هست واقعا..



    کسرای عزیز، دموکراسی نه تنها در مملکت داری، که در مورد فروم و هر انجمن و کمون دیگری مصداق داره. مثال بنده در مورد بحث فروم بود..


    و این که بین مثلا شمای توتال لیدر و من فارم فرقی نیست در مواجهه با قانون!


    خیلی واضح هست واقعا.. ضمنا یادم نمیاد ادعای قدرت کرده باشیم!



    از رفتن شما متاسفم، و البته از دلیلش که روشن نیست نیت و عامل اصلی رفتن شما چیست..


    هرچه هست، شواهد نشون میده علت چندان توجیه پذیر و محکمه پسند نیست، اما صلاح مملکت خویش خسروان دانند..


    در کل نبود شما تاسف برانگیز و ناراحت کننده هست‌.


    لطفا تقاضا دارم هر کاری که انجام شده هر اپدیتی که بوده گویا فقط به ضرر کسانی بوده که از ناتارها ارتزاق میکنن و لطفا شرایط به صورت سابق برگرده ، وگرنه در این شرایط نابرابر دیگه مجالی برای موندن نمیمونه .

    کسرا شلوغش نکن :دی

    برای شمال شرق هم اتفاقا افتاده، و البته جالب هست بدونی دوست عزیزم که در ساید ان‌ای هم پلیرهای بسیاری هستن که فقط ناتار و بعضا واحه می‌زنن و اگر رید اکانت بخوابه گندم مشکل ساز خواهد شد براشون.


    در گپ ما خیلی از بچه‌ها گلایه کردن و به مشکل خوردن و سریع با اطلاع رسانی و پوش گندم و مسیر زدن و غارت دستی یه جوری هندل کردیم تا درست شه‌‌.


    جالب هست بدونی فقط ساید شما نیست که ریدر پاک‌باز داره :) لطفا مظلوم نمایی نکنید جسارتا.


    و مطمئن باش رفیق که هنوز مجال برای ماندن زیاد هست.. شما دیگه مثل ان‌دبل بهانه برای رفتن نیارید جان ماهان!



    از این بهتر و پخته‌تر دیگه نمی‌شد گفت! زبان من قاصر هست.. خواهشا فقط بدون جبهه گیری این پست آقا مازیار رو دو سه بار بخونید.. حرفی نمی‌مونه!


    پ.ن: چه خودکار و چه مداد، لطفا کنار همر دف ضد سواره مثل نیزه‌دار بذارید. مرسی

    پ.ن : از نظر مدیریت فروم هیچ فرقی بین پلیر عادی و توتال لیدر وجود نداره و قوانین برای همه یکسانه


    مرحبا یوسف جان :) یکی از اصول دموکراسی همین هست، که در برابر قانون، شهروند عادی با عالی رتبه‌ترین مقام اون مملکت هم نباید فرق کنه.


    پس من هم بحث رو خاتمه میدم


    چاره‌ی دیگری هم نیست برادر!


    پ.ن: خفت شدن، خداحافظی کردن، یاد گذشته کردن و اسیر نوستالژی شدن و .. همه به گردن توقف موقت رید خودکار و مسئله‌ی فروم؟! اصلا قشنگ نیست..


    - دوستان بزرگ‌وار هستن و به بنده لطف دارن عزیز


    - در مورد باگ برگشت نیرو بعد لانچ، برای بنده که چنین اتفاقی نیفتاده، و از دیگر دوستان ساید و متا هم نشنیدم چنین باگی رو تا بحال! اگر واقعا چنین چیزی هست حتما گزارش کنید.


    - خفت‌ها کار تیم هست و کردیت کار متعلق به شخص بنده نیست لزوما.


    - خدمت شما و جناب BMW عرض کردم مسئله فقط اسکات نیست! چند کی نیزه دار بذارید خواهشا..


    - لطفا ارزش زحمت و تروپ یار خودتون رو پایین نیارید! عباراتی مثل: کاتاها به درد نمی‌خوردن، نیمچه تروپ بوده.. این نگاه خوب نیست اصلا


    - علت این که ریپلای بنده "پس دادن حرف گوینده به خودش" به نظر می‌رسه، مغالطه و کلی‌گویی شماست.. کنار هم قرار دادن یک سری فکت (واقعیات مسلم)، تجارب شخصی (بعضا متناقض با اون فکت‌ها) و کلی گویی شدید با تمرکز بیش از حد روی مشکلات سرور و اسکات! بدون توجه به نکات دیگری در عرایض بنده مثل گذاشتن دف ضد سواره. جسارتا این از ضعف قلم فروم نویسی هست..


    - حالا هوشیاری و چک کردن مدوام اکانت بعد از گذاشتن فیک و پیش‌بینی روان‌شناختی این نکته که فیک گذاشتن طبیعتا ساید مقابل رو به اون ده حساس و کنجکاو می‌کنه رو فاکتور می‌گیریم :)


    یا من الکی دارم خودمو خسته میکنم ؟


    جسارتا بله

    برادر من دو حالت بیشتر نداره یا توانایی فهمیدن و درک مسئله رو نداری یا در مقابل درک مسئله مقاومت میکنی



    دوست گرامی جسارتا چند نکته:


    - قسمت گزارشات من هم پلاس ۹۹ هست! اما می‌تونم مرتب صفحه جاسوسی رو چک کنم جداگانه.


    - عدم وجود اسکات در دهکده همر، جدای از این که باعث میشه خفت کننده گزارش بگیره و تارگت هم متوجه اسکات نشه، از لحاظ تحلیل ذهنی نشون دهنده‌ی عدم دقت و توجه پلیر به اون دهکده هست.


    - غارت منظم اون‌ هم با تروپ هون، این‌قدری هست که قشنگ چندین کی نیزه دار ضد سواره بخوابه اون‌جا.


    - با هون وقتی به جای مزدور - تیرانداز همر کماندار - استپ می‌کشیم می‌دونیم که ریسک خفت شدنش بیشتر هست و باید توجه ویژه داشت.


    - دو کی کاتا چطور؟ اون هم بابت رید خودکار با خیال راحت رها شده؟


    نکته: هیچ کدوم از این موارد ارتباطی به خودکار یا غیر خودکار بودن غارت نداره..


    این صحبت‌ها تنها برای تلاش جهت کاستن از ارزش حرکتی هست که انجام شده..


    پ.ن: خفت شدن برای همه‌ی ما در سرورهای گذشته هم اتفاق افتاده پیش میاد بهرحال! اما بهانه‌هایی مانند چک کردن واتس اپ و داشتن جاسوس و غارت خودکار.. اصلا جالب نیست.

    دوستان گرامی، کسی که فیک می‌ذاره پای اکانت هست! و البته رید خودکار دلیل بر کم توجهی پلیر نمیشه که اسکات و دف کنار تروپ نذاره و کاتا رو هم جای مناسبی پارک نکنه.. حتی یک جاسوس در دهکده نبود!


    این‌ها خیلی عوامل ابتدایی هست جسارتا! صرفا جهت یادآوری عرض کردم :)


    سید عزیز، به استثنای چند عبارت تند و تهدید کننده، به طور کل متانت و ادب شما ستودنی هست، اما این مسائل پیش پا افتاده دلیل بر ترک لیدر یک ساید نیست.


    زمانی که ما بسیار تحت فشار بودیم و از ساید شما هم پلن مشترک و اتک میومد، نه ابراز مظلومیت کردیم و نه بهانه‌ای تراشیدیم جسارتا، ایستادیم و دفاع کردیم، و سعی کردیم ضعف‌ها و مشکلات خودمون رو بفهمیم و حل کنیم..


    پ.ن: از زمانی که عرض کردم الگوی رفتاری اس‌ای - چه در بازی چه در فروم - بسیار یکنواخت و قابل پیش‌بینی شده، سکوت و تغییرات رادیکالی رو از جانب دوستان شاهد هستیم :) انشالله روزهای جذاب‌تر در ادامه‌ی سرور..


    پ.ن ۲: جادوگر عزیز، جسارتا بنده تحلیل لقمان و دوستان بابت مشخص بودن نتیجه‌ی سرور رو قبول ندارم..

    سلام به همه‌ی عزیزان


    دیشب داشتم به آهنگ Till I Collapse اسلیم شیدی فکر می‌کردم، به نظرم انرژی عجیبی داره..






    زیر دو ساعت دفاع طوری جمع شد که جمعا 26 کی شمشیرزن و 2700 کاتای دوستان عزیزم که کرم چاله رو زده بودن دیوار شد متاسفانه..




    دم بچه‌ها همگی گرم


    و اما قصه‌های هر شب و روز خفتورهای جوخه انتحار..


    اول یه خفت ریز و تمیز



    دوست‌مون نمی‌دونم چه شد یهو فیک گذاشت روی بچه‌ها، برامون سوال شد که خوب اون‌جا چه خبره؟ اسکات کشیدیم دیدیم خب بد نیست که صاف‌ش کنیم.



    دم آرگین و بچه‌های تیم خفتورهای خون‌خوار گرم، و البته طبق معمول به احترام A.S.M برپا



    خیلی مراقب باشید، خانم مارگو رابی هی وحشی‌تر می‌شن روز به روز..


    پ.ن: لینک‌های محمد توهمی (مردی با تیراندازهای تمام ناشدنی :دی) رو می‌سپرم به علی و پارسای عزیز

    سلام به همه عزیزان


    ممنون از لطف دوستان، و دست مریزاد به بچه‌های تیم خفتورهای خون‌خوار..


    و البته ممنون از حسین و وحید عزیز که متاسفانه مدتی‌ست سرور رو ترک کردن، اما لطف داشتن و اکانت رو در اختیار ساید قرار دادن.



    حیف از تروپ علی فلوید گرامی..


    پ.ن: ما در شمال شرق و جنوب غرب همه پشت هم هستیم، سهیل هم جایی نرفته و این‌جاست، و من به داشتن یاری این چنین کنار خودم که همیشه هوای هم رو داشته‌ایم افتخار می‌کنم..


    اولین و دومین کتیبه کوچکی که در سرور زده شد توسط این اکانت و به ترتیب جنگ آموز(ظرف 1:40 ساعت) و چکمه کوچک (ظرف 2:40 ساعت) زده شد


    هر دو برگشت

    سید جان من در این بحث جسارت و دخالت نمی‌کنم، فقط در رابطه با تحلیل شما از متای NE - SW و استفاده ابزاری ش.ش از ج.غ باید عرض کنم که این اتفاقا دقیقا تحلیلی بود که از نزدیک شدن اس‌ای‌ به اس‌دبل مطرح شد و مصداق داشت.


    لحن و رفتار اس‌ای‌ - با به زعم خودش یار و معتمد - چه در جلسه‌ای که شما حضور نداشتید و چه در فروم گویای نگاه بالا به پایین و ابزاری اس‌ای به ساید همسایه‌اش هست.


    اما تشکر فراوان بابت زحمات دوستان و خفت‌های خوف انگیز. روزی که گروه خفتورهای خون‌خوار ‌رو در واتس اپ درست کردم فکر نمی‌کردم این‌قدر به جاهای باریک بکشه :دی


    الان دیگه خودم توی همین سرور موهام سفید شده و پیر شدم دارم پاپ می‌زنم، و خفت‌های زیبای بچه‌ها و هماهنگی و اسکات و آنالیز و یافتن شکار رو تماشا می‌کنم و لذت می‌برم :)


    شب‌ها مراقب باشید، اسکات و دف ضد سواره زیاد بذارید، و نیمه شب هم نیم ‌نگاهی به اکانت داشته باشید که بازهم می‌آییم.


    ..Suicide Squad Presents



    پ.ن: رضا سورنای عزیز ش.ش بیشتر به نظرم شبیه به روسیه هست تا چین :دی

    صبح همه‌ی عزیزان بخیر

    سامان عزیز چنج کپ کرد روی ده 04. اگر این ده برای شما انقد بی ارزش بوده و همر جنگی بوده چرا چنج کپ برای این ده انجام میشه و نه برای دهای مهم تر.


    هومن جان دلبندم، یه اصطلاح رایجی در باشگاه‌های بدنسازی هست که می‌گن "داداش داری اشتباه می‌زنی" اما به شما باید گفت برادر داری برعکس می‌زنی!


    در میان تارگت‌هایی که روی اون‌ها اتک دستروی میاد، اونی که دف کمتری داره چینج کپ میشه، و اونی که دفاع کمتری داره یعنی اهمیت کمتری داشته :) سایز و نوع همر دهکده چهارم کلاب چیزی که فکر می‌کنید نیست..


    هدف از ریختن دف این بود که تلفات زیادی روی اون دهکده گرفته بشه نه لزوما حفظ دهکده، اما دیگه فکر نمی‌کردیم این‌قدر همر حاضر باشید خرجش کنید. اگر فکر می‌کنید در این پلن سود کردید اوکی، شما بگید سود کردید، ما هم هرجا بشینیم می‌گیم سود کردید.


    و اما اصل مطلب:


    تشکر فراوان از رضا و امین عزیز بابت پلن زیبای چشمان، همه‌ی تیم به شما افتخار می‌کنن. 🌹


    رضا جان این منم که باید از شما بابت هر گونه قصور عفو بخوام، امیدوارم عزیزان ساید هر گونه کم‌ کاری رو به بزرگی خودشون ببخشن. ❤️



    همون طور که قبلا گفتم، اس‌ای با وجود تمام جسارت و انرژی که داره، بسیار یکنواخت و قابل پیش‌بینی هست! وقتی می‌خواد پلن بره مشخص هست می‌خواد پلن بره.


    اما ما این طرف سبک متفاوتی داریم.. سی‌تا دهکده می‌زنن کاری نمی‌کنیم کاری نمی‌کنیم یهو یه ناتار اس‌ای چیف می‌کنیم تلفات حسابی می‌گیریم، کلی فیک میاد تا دو تا دهکده دستروی بشه، آروم می‌نشینیم یهو نیمه شب یه کتیبه بلند می‌کنیم، به نظر میاد رفتیم در لاک دفاعی و سکوت که یهو در قلب اس‌ای واندرش رو چیف می‌کنیم..


    دقیقا به همین علت هم هست که حضور شمال شرق در فروم "ریختن شمال شرق در فروم" به نظر می‌رسه.


    چون حتی حضور اس‌ای در فروم هم مانند سرور یک‌نواخت و قابل پیش‌بینی هست، فروم نویسی ان‌ای این‌طور به نظر می‌رسه.


    فراموش نکنید به قول جناب لقمان اگر اس‌ای در این هماوردی شکست خورد، قطعا یکی از دلایلش فروم خواهد بود.


    این سبک ممکن هست حوصله‌ی مانی گرامی رو سر ببره، اما به نظرم اس‌ای صرفا از این که خیلی کلیشه‌ای در تایم‌های منظم پلن بیاد لذت می‌بره! چرا این باید دلیل رفتن شما باشه؟


    پ.ن: در اعماق دریا نوعی ماهی هست که سبک بسیار عجیبی در شکار کردن داره. وقتی طعمه میاد سراغش - شکاری که فکر می‌کنه شکارچی هست - آروم روی زمین میوفته، می‌ذاره اون‌ها نزدیک‌تر و نزدیک‌تر بشن، حتی مدتی بالای سر پیکرش شنا کنن، حتی می‌ذاره بیاد نزدیک و تکه‌ای از گوشت‌ش رو به دندون بگیرن، حتی می‌ذاره مقداری از بدنش رو بخورن، اما دقیقا زمانی که از این حس غیرواقعی پیروزی سرمست هستن، ناگهان در یک چرخش آنی، شکار تبدیل می‌شه به شکارچی..


    پ.ن ۲: فروم بی یوسف عزیز لطفی نداره.. امیدواریم زودتر به روحیه‌ی شاداب خودش برگرده و ببینیمش 🌹


    پ.ن ۳: نمی‌دونم ‌اون‌جا چه خبره اما انشالله که خیر هست..


    همه می‌دونیم همر جنگی برای پروندن هست! می‌مونه روی دست و باید زدش، اما این که چطور و به چه قیمت ازش استفاده کنیم مسئله‌ی دیگری‌ست..


    معیار درست برای قضاوت در مورد موفقیت آمیز بودن یک پلن چیست؟ صرفا هدف (مثلا پروندن فلان دیفالت)؟


    این‌جا می‌رسیم به سوال ماکیاولیستی: آیا هدف وسیله رو توجیه می‌کنه؟ :دی


    اما برای ما که سودمند هست، چون صرف وجود یک همر جنگی باعث گرفتن چند همر مشابه میشه! با پروندن دف قابل ریکاوری..


    خب حالا دوستان آنالیزور عزیز میشه بفرمایید اینجی سودش کوجیس؟

    بار روانی!


    ***


    و اما یک لینک ناقابل:



    دوستان وقت و تمرکز بسیار زیادی بابت فیک لیست و پلن و لانچ می‌ذارن که بسیار جای تقدیر داره، بعد ما این ور هنوز توی خفت گیر کردیم :)))


    ما برای رونمایی از همرهامون زیاد عجله نداریم، شاید هم به قول میلاد اسپیدترا رو درک نمی‌کنیم و هنوز توی فاز آی‌آر هستیم.. انشالله از تجربه دوستان استفاده می‌کنیم.



    جوخه انتحار NE-SW خیلی ترسناکه! تا صبح اون هم با ترکیب دیازپام، گاباپنتین، کودیئن، زولپیدم و کلردیازپوکساید، اما همچنان بیدار..


    پ.ن: حیف که ممد نوب عزیز با ما نیست، وگرنه ما هم پلن می‌رفتیم :دی


    پ‌.ن ۲: اس‌ای پرانرژی‌ست با حفظ نبض و ضرب آهنگ، اما ما آرام و صبور هستیم و گاهی ناغافل با حرکات یهویی!


    تحلیل لقمان این بود که چاره‌ی اس‌ای در برابر ما حفظ این ضرب آهنگ هست، به پیشنهاد ایشون گوش کنید،


    اما Counter Measure این‌جا چیست؟ هووووم..


    Pattern Interrupt! That's the Key

    تبریک به جنوب شرق بابت همرهای زیبا و لانچ‌های تقریبا بی‌نقص،


    و تبریک جانانه به عزیزان تیم کلاب و گانز بابت ایستادگی و دفاع، و خسته نباشید به بچه‌های تیم نظامی برای جابجایی دف..


    کلاب رو که نمیشه بگی کدوم واندر زنه :دی از سجاد عزیز و همبازی‌های گل ایشون هم بابت زحماتی که کشیدن تشکر می‌کنیم، و تا آخر پشت‌ همه هستیم.


    خسارت‌های این سو کم و قابل جبران هست، اما برای اس‌ای این حرکت بیشتر بار روانی داشته تا دستاورد عینی و مفید..


    پراندن یک دهکده رو بارها دیدیم در تراوین، اما سوال اینه که به چه قیمتی؟ از سانسور شدید لینک‌ها که توسط اس‌ای گذاشته شده مشخص هست :)


    پ.ن: پرهام جان لطف داری


    پ.ن ۲: والا بنده خودم رو لیدر نمی‌دونم! (اگر مانی عزیز یقه‌ی ما رو نگیره که با کلمات بازی نکن :دی) این‌جا در شمال شرق همه داریم کمک می‌کنیم بهم‌. عده‌ای هم مسئولیت بیشتری دارن همین..



    درگذشت پدربزرگ یوسف عزیز رو تسلیت می‌گم.‌ در فروم تعارفات رو کنار می‌ذارم تا سر فرصت در پیام خصوصی باهاش برادرانه گپ بزنم. زندگی سخت هست و حلقه‌ی یاران کوچک، اما این چیزی نیست که مردان از پس تحملش برنیان..


    تو خاک ان ای

    عالی..

    سلام.

    خیلی دیدیم و شنیدیم این چند روز . به وقتش تک تک جواب میدیم!

    منتظریم

    کشتی سیاست‌هاست..

    فک کنم با توجه به پست وگنس اقا ایرج از کرسی لیدری کنار گذاشته شده (متاسفانه پرتش کردن)

    بنده به شخصه از بیرون به ساید ان ای نگاه کردم ایرج کم وقت نذاشته برای سایدش و اینکه یکی بیاد اینقدر زشت و بدون رعایت احترام صحبت از اعضای تیم لیدری بکنه واقعا جای تاسف داره!!!
    امیدوارم برداشتم از پست وگنس کاملا اشتباه باشه

    نه حمزه جان من سر جای خودم هستم! کافی هست پروفایل اتحادها رو نگاهی بیاندازی. این‌جا کسی کسی رو پرت نمی‌کنه بیرون..


    پ.ن: امیر کیلر جان منم همه‌تون رو دوست‌ دارم.


    خطابم فقط به شخص شما نبود، بلکه به قول سهیل (که هر دو باهم الدرز هم بودیم :دی) دقیقا همین نگاه غرورآمیز و از بالا به پایین، شاید بزرگ‌ترین مشکل اس‌ای در سیاست‌ش باشه..


    این‌جا از این خبرا نیست‌! قدرتی مثل الدرز در کار نیست.


    الدرز یه تنه سه ساید رو حریف بودیم اما باز هم ادعا نداشتیم و هیچ وقت هم نگفتیم صد در صد می‌بریم.. توی فروم هم محکم اما متواضع بودیم.


    تا الان کتک خور من بودید از الان به بعدشم همینید. فرقی نداره


    حقیقتا پارسا جان خیلی وقت بود که خود ما هم منتظر بودیم بکشید زیر این متا و واقعا خوشحال شدیم.

    میدونی پارسا جان بود و نبود شما زیاد فرقی نمیکرد صرفا یه بار اضافه بودید روی دوش ما که مجبور بودیم با خودمون بکشونیمش. سایدی که توانایی یه پلن زدن رو نداشت و اگر کمک بچه های ما نبود یه پلن هم نمیتونستید بزنید.


    قول می‌دم تاریخ این سرور، این دو پست رو فراموش نمی‌کنه.


    خیلی مراقب عباراتی که به کار می‌برید باشید!


    آرمان عزیز دراومد گفت لیدرای ان‌ای بهتره برن هی‌دی بازی کنن، فرداش حجم فراوانی گندم‌خور در سیاهچاله دیوار شد و ترکس هم مفت چیف شد.


    بلاچاو گستاخی کرد و شبش توسط توهمی خفت شد..


    خیلی مراقب عباراتی که به کار می‌برید باشید..

    الان واقعا دارید در مورد سرور نقد و بررسی میکنید؟؟

    یه نفر که میگه من تو چهار تا ساید ده میزنم

    ده نفر هم که دارن سر اتک به یه اکانت بیست ساعت نقد و بررسی میکنن!

    هیچکس هم مولتی نداره!!!


    مانی جان شب بخیر


    اوایل اکانت لقمان مایه‌ی تمسخر شما بود، الان شده واحد سنجش پتانسیل هر ساید! مثلا فلان ساید می‌کنه دو لقمان، اون یکی هفت لقمان و ..


    زمانی که اس‌ای رفت سراغ غرب از این حرفا نبود؟! که این جنگ شرق هست به شما چه، و کوچک دیدن یک ساید که یکی چین هست یکی روسیه یکی بورکینافاسو..


    پ.ن: خطابم به کل اس‌ای هست، دست از بی‌حرمتی به متای سابق‌تون بردارید، وگرنه وجهه بدی از شما باقی می‌مونه هر بار که سراغ متا برید..

    شب همگی بخیر


    نکته اول: شروع کننده تاسیس ده در ساید توسط دوستان جنوب شرق انجام گرفت.

    نکته دوم: جاسوس یا به اصطلاح خودشون نفوذی در ساید دیگه هم باز دوستان جنوب شرقی آغاز کردند


    نتیجه این دو موضوع :از هر دست بدی از همون دست هم میگیری

    داداش رجیستر اکانت در ساید رقیب و به کار بردن نام‌های توهین آمیزی مثل شیاف و فروچاله رو هم بهش اضافه باید کرد.


    همون‌طور که دوستان گفتن‌، تیم کلاسیک که همه بالای ۳۰ سال سن دارن و رزومه‌شون به اسپیدترا محدود نمیشه، همه‌ی این شامورتی بازی‌ها رو با دوازده لول بالاتر دیدن و تجربه کردن..


    ما از بازی ناسالم استقبال نمی‌کنیم، اما اگر حریف بخواد با تمسخر و تحقیر ما رو به بازی بگیره به موقعش نشون می‌دیم دود از کنده بلند میشه.


    آنچه برای خود نمی‌پسندی برای دیگران نیز مپسند.


    عزیزانی که از دو تا پلن و یه دیوار کردن سرمستی می‌کردن و در بیابان‌های ما در حال جولان دادن و احداث مراکز تفریحی بودن خبر نداشتن حریف صبر پیشه کرده تا به موقعش..


    در نهایت امیدوارم در مورد اتفاقات اس‌دبل که پارسای عزیز توضیح داد هرچه سریع‌تر روشنگری بشه..


    پ‌.ن: دست بالای دست بسیار است! اگر ختمش هستی برخی شب هفتن، البته که مراسم چهلم نیز هست.


    پ.ن ۲: هومن جان گفتی ما همه کتک‌خور شما بودیم و هستیم و تا آخرش هم خواهیم بود..


    ما رو در رو مشت‌زنی می‌کنیم، اما گاهی یهو با رقص پا می‌ریم پشت حریف طوری که برای زدن ما مشتش بخوره توی صورت خودش.


    پ‌.ن ۳: روزی که خدمت حسین عزیز از دیپلماسی اس‌ای انتقاد کردم جسارتا، از پروفایل شخصی گرفته تا فروم به سخره گرفته شد، حالا بازتابش رو در معادلات سیاسی نظامی سرور مشاهده می‌فرمایید.


    پ.ن ۴: آرمان عزیز شما لطف داری. امیدوارم مثل گرالت همیشه از عطر انگور ترش و یاس شیرین پای‌کوب و سرمست باشی.


    پ.ن ۵: بنده از اصرار دوستان شرمنده شده و به احترام یاران از حذف برداشتم. کمابیش هستم خدمت‌تون..


    - ارادت‌مند

    ایرج


    این پست خیر سرم مثلا قرار بود پست خداحافظی‌ام‌ از سرور باشه! که دوست‌مون مایک شینودا اومد اسم من رو هم آورد خرابش کرد =)))


    بعد از گذشت ۲۴ ساعت از آغاز حذف اکانت دیازپام گذاشته بودمش..


    چیز خاصی ندارم بهش اضافه کنم، خواستم ساده و مینیمال و بی‌سر و صدا باشه..


    من اون‌چه از دستم برمیامد برای ساید محبوبم انجام دادم، و به قول آیدین، آدم باید بدونه چه زمان از سر سفره بلند شه (هرچند خودش همیشه زودتر بلند میشه :دی)


    وقتی چشمانم رو می‌بندم، از این سرور تصویر طوطی حسین توی ذهنم میاد..


    اما اگر حکایت سرور رو بخوام برای خودم خلاصه کنم:


    - جنوب شرق: جسارت، خشم، کینه

    - جنوب غرب: صفا، انرژی، معرفت

    - شمال غرب: حیف..

    - شمال شرق: خیلی شلوغ :دی


    امروز دقیقا چهاردهمین سالگرد فوت مادرم هست، و احتمالا روحش داره می‌گه پسره‌ی گلابی به زندگی‌ت برس =)))


    تراوینی‌ زندگی نیست اما درس زندگی‌ست.


    باز هم به جسارت اس‌ای تبریک می‌گم.. داشتن رقیبان خوب از وجود همسنگرهای بد دل و حقیر هزار بار نور بیشتری داره..


    خداوند می‌دونه به چه کسی آبرو و عزت بده، هر کس سهمش رو اندازه‌ی بزرگی فکر و دلش برمی‌داره.


    آرزوی برد برای یاران شمال شرق و جنوب غرب، و آرزوی سلامتی برای همه..


    - ارادت‌مند

    ایرج

    این شمایی که داری طفره میری :) این جمله رو این‌جا بنویس:


    "بنده صادق ایکس ساله از فلان شهر، به حریم خصوصی آگاه هستم، و کلا اصلا ابدا هیچ رقمه هیچ جوره هرگز حتی یک شات چت و فوروارد ویس از گپ واتس اپ‌ ان‌ای مستقیم به کسی خارج از اون گروه نداده‌ام، با قسم جلاله و زبان روزه"


    - من توهین رو توجیه نکردم! اگر شخصا به شما توهینی می‌کردم (مثل الفاظ برخی دوستان در اون گروه) عذرخواهی می‌کردم.. فقط گفتم هم توی اون گپ و هم در فروم توهین رو تقبیح کرده و می‌کنم. شما وقاحت کردی و این توهین نیست بلکه واقعیت هست.


    اما مایک عزیزم شما اصل قضیه رو ول کردی چسبیدی به دو تا توهین =))) یه واژه رو هم کردی پیراهن عثمان.


    - بله من خیلی نشستم سر جام الان :) جاسوس جان که به کارت افتخار می‌کنی و اظهار فضل می‌کنی و طلب‌کار هم هستی که بهت توهین شده و تازه استاد سخنوری هم هستی، mission accomplished سم فیشر..


    - والا من در سخنوری ادعایی ندارم، اما با اظهار فضل با text و context الان قشنگ فهمیدم جلوی شما باید شاگردی کنم. انشالله در فرصت مناسب می‌رسم خدمت عالم عادل، عارف واصل، زبده عالم اخلاق، استاد سخنوری، مرد بزرگ، مایک شینودا.


    بزرگ مرد کوچک! زندگی خیلی سخته، خیلی.. دنیا دار مکافاته. کمی رنج دوران سربازی رو بچشی برات خوب هست..


    سفر به سلامت..

    - عزیزم نپیچون! جمله آخر پست اخیر فقط گفتی یه ویس بود که اگر می‌فرستادی فلان می‌شد.


    سریع به خودت نگیر :) من روزه داری مسخره نکردم عزیزم تلاش نکن خودت رو مظلوم و ‌مورد توهین واقع شده نشون بدی، خواستم صداقت رو نشون بدی..


    فقط یک سوال رو جواب بده:


    آیا فارغ از اون یک عدد ویس کذایی، هیچ شات از چت یا فوروارد ویس انجام دادی برای کسانی یا گروهی که افرادش در گروه خصوصی ان‌ای نیستن؟ صاف و ساده جواب ‌بده، و با قسم جلاله و زبان روزه مغلطه نکن، همچین با آموزش مفهوم حریم خصوصی و سن و سال من و ..


    - آره‌ من عصبی اصلا =))) والا پسر جان ما سال‌ها کل‌کل‌های فرومی چهل برابر تندتر از اینا داشتیم، هم اقتضای ذات فروم و بازی هست هم گاهی پیش میاد، معناش نه لزوما عصبانیت هست نه عیان شدن آن‌چه که به قول یونگ پشت پرسونا خوابیده است. شما پوست نازکی فقط یه کم.


    - عزیزم "وقاحت" فقط توهین و حرفای بی‌تربیتی که وقتی بچه بودیم پدر مادرهامون تهدید می‌کردن اگر بگی فلفل می‌زنیم به زبونت نیست، گاهی یه طعنه‌ی تلخ یا افتخار به جاسوس بودن حین تماشای عصبیت برخی دوستان وقاحت هست بارها بدتر از یک واژه توهین آمیز.


    - من توهین رو تقبیح کرده و می‌کنم! هم توی گروه گفتم هم این‌جا، اما اگر منتظر عذرخواهی از جانب من هستی (عجب) صبر کن بعد سربازی انشالله..


    اهمیتی هم برام نداره چنتا گروه دارید من اون کاری که باید میکردم رو از طریق عضویت تو همون یه گروه کردم و اکانتم رو همونجوری مخفی نگه داشتم.


    چه خفن! بهت افتخار می‌کنم مایک..

    - سوال من رو یاالله جواب بده. آیا از گپ ما ویس یا شاتی به کسی خارج از اون گروه دادی یا نه؟ که خصوصا دست به دست شه.. این رو جواب بده آقای روزه‌دار، بعد حریم خصوصی رو به ما یاد بده..


    - عصبانی شدن برخی دوستان عکس العمل لحظه‌ای و آنی هست، لزوما به این معنا نیست که پروژه سوپر خفن شما خیلی مخرب ‌بوده و ان‌ای رو ترکونده تام کروز!


    - منتظری توی این هم دست ببرم؟! شات کل چت‌های اون روز رو می‌تونم بذارم.. ته‌اش چه چیزی ثابت میشه؟ این که یکی دو نفر از عصبانیت یا ناراحتی حرف زشت زدن؟ خب طبیعی هست.. ما هم ازشون خواستیم حرمت نگه دارن..


    - عزیزم فکر کردی همون یه گروهی که عضوش بودی توی ان‌ای هست؟ :) اوه مای گاد که چیزایی می‌دونی که منم ‌نمی‌دونم.


    - کاوه تاتا سون هر روز به شوخی می‌گفت "جاسوس شات بگیر" چون می‌دونستیم جاسوس هست توی گپ، هرچند مطمئن نبودیم کیست.. اگر فکر کردی همین حاج کاوه فقط توی همون یه گروه ‌بوده خیلی ساده‌ای..


    یقین داری زرنگی؟ من بهت احسنت می‌گم.. اما متاسفانه این‌همه انرژی و برنامه و پلن، بیشتر هیجان انگیز و باحال بوده تا ضربه اساسی به ساید.. ناگزیری این واقعیت رو بپذیری..