Posts by Majid.Persia

    بنام حضرت دوست که هرچی داریم از اوست...

    عرض ادب و احترام و خسته نباشید به تک تک بازیکنان این سرور از شمالش تا جنوبش از شرقش تا غربش که تا ثانیه های پایانی سرور همدیگر رو تحمل کردید و سروری لذت بخشتر از سرورهای گذشته با خاطراتی بی نظیر برای هم رقم زدیم.

    یک سرور دیگر نیز به پایان رسید.با خوبی و با تلخی.با خوشگلی و با زشتی.با رفاقت و با رقابتهاش و با گل و بلبل ها و با کل کل های شیرینش.

    حفظ احترام و ادب مهمترین مسئله توی بازی بالاخص توی فروم بازی هستش.رفقای عزیز چه در قالب هم تیمی و چه در قالب رقیب اگر از بنده حقیر کوچکترین حرفی اشتباهی سخنی دیده اید به بزرگی خود ببخشید و صمیمانه از تمامی عزیزانم سروران گرانقدرم عذرخواهی میکنم امیدوارم در زندگی تک تکتکان شاد و پیروز و موفق باشید.

    بنا بر رسم ادب سخن های پایانی سرور رو با ارائه ای از لینکهایی که خالی از لطف نیست شروع میکنم.اما ابتدا تبریک ویژه به تیم قدرتمند تشکیل شده در سرور قبل بنام NE TEAM شامل 2 تیم بزرگ و عزیز فونیکس و آریانا عرض میکنم امیدوارم انسجام و نظم و نظامی که با تلاش لیدرهای وینگ در 2 سرور اخیر تشکیل شده پابرجا باقی بماند و این تیم موفقیت های بیشتری برای خود به ارمغان بیاورد.امیدوارم سروران گرامیم در تیم عزیزم در زندگی موفق و موئد باشند.



    خب به دریافت کنندگان مدال پیشرف جمعیت به اصطلاح پاپ به ترتیب:

    آقایان جعفر و محمد علی وگنس عزیز در رتبه اول

    آقا فرامرز عزیز در رتبه دوم

    تیم برادرز عزیز و گل در رتبه سوم


    دریافت کنندگان مدال هجوم به اصطلاح اتک پوینت به ترتیب:

    تیم تارتاروس در رتبه اول

    تیم مستر اسکیری در رتبه دوم

    و امیر حسین تریدر عزیز و تیم قابل ستایش فونیکس در رتبه سوم


    دریافت کنندگان مدال دفاع به اصطلاع دف پوینت به ترتیب:

    آقا فرامرز عزیز در رتبه اول که دفاع زیباشون قابل تقدیر و ستایش بود.

    آقا محمد علی وگنس و جعفرعزیز در رتبه دوم

    و تیم مستر اسکیری در رتبه سوم.


    به این عزیزان بابت مدال دائمی افتخاراتشون تبریک عرض میکنم.


    نمایی از مدال اتحاد بزرگ شمال شرق


    و اما بریم سر اصل داستان و اکانت پر حاشیه ی سرور اما نسبتا پلیرهای بی حاشیه اش تا همین اواخر:


    تارتاروس:

    نام اکانت توسط کیای عزیز و دوست داشتنی کپی برابر اصل خواننده محبوب بهنام بانی انتخاب شد.خدا خیرش ندهد که این نام گذاریش باعث سروده شدن چه اشعار زیبایی توسط کاوه ی عزیز و الباقی دوستان شد:)


    دستاورد تارتاروس:

    حفظ رنک اول غارت از هفته اول تا هفته آخر سرور

    کلین کردن 2 کتیبه یونیک و 2 بزرگ و 7 کوچک

    کلین کردن 3 نقشه ساخت شگفتی جهان


    دستاورد و نتیجه زحمتهای تارتاروس در همرسازی:

    بخش اول، اجرای پلن شمال شرق روی جنوب و دیوار شدنمون شامل 2 همر تارتاروس بود:


    همر 003


    همر 004




    و در نهایت همرهایی که روی واندر ها لانچ شد به ترتیب اسامی دهکده ها قرار میدم:


    همر 000



    همر 002



    باقیمانده همر 003 از پلن روی جنوب




    باقیمانده همر 004 از پلن روی جنوب



    همر 005



    همر 006



    همر 007



    همر 009




    بیشترین اسکات تک بیس سرور(هنوز کسی چیزی رو نکرده قطعا همین بیس از تارتاروس بیگ اسکات سرور هست)



    البته این اسکات تا رقم 192ک ساخته شد و چون در واندر ها بخصوص خاکستری(گشنیز) پخش بود زیر همرها لاست خورد.


    بیگ اسکات کلی سرور اکانت SPY:



    این اسکات تا 480ک ساخته شد که حدود 110ک در پلن جنوب روی واندرها بدلیل اسکات های بسیار بالا لاست خورد و مابقی لاست روی واندر های خودمون زیر همرها بود.

    بعید میدونم در مجموع هم این سرور اکانتی به این رقم اسکات داشته باشه.

    اما هر 2 رقم اسکات رکورد محسوب نمیشود طبق آماری که گرفتم از سرورهای پیشین.


    ---

    تیم تارتاروس ابتدا با من و آرگین عزیز تشکیل شد که با نزدیک شدن به ران شدن سرور کیای عزیز و آرین عزیز (برادر آرگین) اضافه شدند و در همون روزهای اول بود که احمد اف بی ای عزیز نیز اضافه شد.

    متاسفانه آرین عزیز بیشتر از یک هفته افتخار این رو نداشتیم در خدمتش باشیم و مشکلات کاری باعث شد دیگه از هفته دوم اصلا نتونه بازی رو ادامه بده.

    آرگین و کیا زحمات زیادی روی اکانتهای رونجر، وست ساید، اکانتهای وابسطه و پیوسته و دلبسته، و خود تارتاروس کشیدند. در ادامه احمد عزیز نیز روی وست ساید فعالیت هایی کرد که متاسفانه بخاطر مریضی پیش آمده زیاد طول نکشید احمد هم از ادامه بازی کنار کشید و 2 روز به کتیبه شد که آرگین هم بخاطر درگیری زیاد از بازی کنار کشید.

    کیای عزیز هم تا اواخر و اومدن نقشه حضور پر رنگی داشت که بدلیل داماد شدن این عزیز که مجددا تبریک ویژه عرض میکنم خدمتش نتونست دیگه ادامه بده.

    با گفتن دهنتون سرویس به این عزیزان اینهمه اکانت رو روی بنده حقیر و بدبخت پیاده کردند.

    تکیه گاهی همیشه برای من قوت قلبم و پشتوانه تیم و ساید در تمامی سرورهاحتی کلاسیک حضور شخص عزیزی بود که بودنش باعث افتخار برای من و بقیه دوستان و نبودنش حتما باعث میشد من نیز بخاطر حجم بالای اکانتها از بازی به این سنیگنی کنار میکشیدم.علیرضا ویسی عزیز برادر گل و دوستداشتنی من پلیر شب اکانت تارتاروس و ساید که زحمات زیادی بخصوص در ساخت و طراحی و اکانت اسپای با اون حجم اسکاتهای زیادش که عامل اصلی برد در آخرین پلن بود کشید که از همینجا ازش تشکر ویژه و قدردانی میکنم که نبودش باعث میشد من هم نباشم.

    مهران زرشک عزیز که حکم قبله رو برای من داره بزرگمنشی و معرفت و حرمت این عزیز برای من خیلی بالاست و از همینجا دستشو میبوسم چون در بخشهایی کمک حال تیم تارتاروس و من بود و از همینجا ایشون رو ستایش میکنم که بی حاشیه ترین پلیر کل سرور بود.اکانت جک و همر کپ زیبایی که کشید اما فعالیتهایی روی اکانت‌های ساید نیز انجام داد.

    ---

    و اما جا داره از تمامی عزیزانی که به رسم ادب و رفاقت و احترام قدم بر دیده منت ما گذاشتند و در روزهای بین 20تا 35 بازی وارد سرور شده و برای کمک به دوستان و هم تیمی های خود به سرور تزریق شدند تیم عزیز و محبوب بنده فونیکس شامل آقایان:

    سامان گرس عزیز و دوستداشتنی که تنها مشکل اصلی من با این شخص اینه تایپ کردنش رو نمیفهمم نه به صورت فارسی نه انگلیسی=))))

    پر جنب و جوش ترین و با انگیزه ترین شخص یا بهتره بگم زوج دوستداشتنیمون آقا سهیل گرندپای عزیز و خانوم محترمشون سیما خانوم عزیز که زحمات فوقالعاده ای کشیدند.

    آقا کاوه و آقا بابک عزیز و دوست داشتنیمون و آقا امیر حسین عزیز که امیدوارم هرچه سریعتر حال امیر حسین تریدر رو به بهبودی پیدا کنه متاسفانه کرونا چند روزیست این عزیزمون رو اذیت میکنه خواهشا برای سلامتیشون دعا کنید.

    آقا علی دونچستر عزیز با اکانت دندی که پلیری قابل و بی حاشیه و کم حررف ولی دوست داشتنی در جمع ما.


    تیم های کلونی در شمال شرق شامل تیم های:

    توندر: معروف به تیم میم ها آقا مازیار عزیز بزرگ جمع و بزرگ سرور ، آقا محسن عزیز و آقا مهران بلاروسی عزیز ملقب به جوکر ، آقایان مسعود فراهانی مسعود تامی و مسعود میومیو عزیز.


    برادرز: آقا جاوید گل و دوستداشتنی و آقا دانیال عزیز(از الان بلاکت میکنم) آقا علی و آقا رضای گل و گل سر سبد همیشه حاضر برای خدمت رسانی به ساید آقا حامد عزیز و معشوقه بنده آقا نیمای دوستداشتنی و عزیز و سرور بنده آقا سیروان گل گلاب.


    ونگارد یا بهتره بگم گانز اند روزز: از کمالات 2 شخص با ادب و با معرفت این تیم هرچه بگم کم گفتم.افتخار آشنایی این 2 عزیز در سرور پیش برامون میسر شد آقا سجاد گل و آقا علی تهرانی عزیز که فوقالعاده زحمات زیادی در راستای تیم و ساید کشیدند و همیشه تابع منفعت کلی ساید بودند بی چون و چرا.


    و اکانتهایی که شامل عزیزانی چون:

    جعفر و محمد علی عزیز که دربست در اختیار ساید و مدیریت تمامی بخشها بودند بخصوص محمدعلی که زندگیش رو این 6 7 ماه اخیر روی سرور گذاشت و واقعا جای تشکر ویژه داره از این شخص که زحمات فوقالعاده ای کشید و از تجربه و دانش ایشون به نحو احسن استفاده شد تا تیم شمال شرق رو برای بار سوم وینر کند.


    علی فلوید عزیز که به تنهایی همرهای زیبایی رو تقدیم به ساید کرد

    آقا حمزه گل همشهری بنده که افتخار حضورش این سرور کنار خودمون رو داشتم.


    تیم راجرز عزیز شامل آقا سجاد و آقا امیر رول بک مهاجر که پلیرهای قابل و با معرفتی بودند و هستند و رفاقت با اینها مایه مباهات و خرسندی بنده حقیر بود که در ادامه آقا مرتضی گل از اکانت موریسنیف به این تیم و آقا مهدی قندیل عزیز سرور و استاد بنده اضافه شدند. شمال شرق هرچه دارد از برکت حضور تیم راجرز دارد(قال رولبک).


    و تشکر میکنم از دکتر سینا صادقی عزیز که افتخار نداشتیم به صورت کامل در خدمت این عزیزمون باشیم و درگیریهای زندگی باعث حضور کامل ایشون در سرور نبود متاسفانه.


    تیمی که با سالار عزیز آورده شد در این سرور شامل خود نحثش در جایگاه توتال لیدر ساید(زپلشک)کنار مهران بلاروسی(زپلشک)=)) و شامل آقا محسن احمد پور عزیز و مهرداد عزیز با اون ماهی های خوشمزه ی جنوبیش و سعید نخجیری گل و دوستداشنی که حرث زیادی از خرابکاری های سالار خورد.


    عزیزان مهدی اینفینیتی عزیز و رضا کلاب و علی اچ تی تی پی اس و سامان عزیز اکانت کوالا، افشین منتال عزیز و علیرضا ایران عزیز مرد روزهای اول سرور و فراری دائم از سرور ها و محمد کینگ عزیز و اشکان پسر گل و هومن اکانت کروئلا عزیز و مهرششاد سلطان سلطانها و عزیز دل ما و باعث شور و نشاط بچه ها در شبهای دیسکورد.


    از تیم نظامی شمال شرق که در راس محمد علی گل

    از تیم دفکوردی شمال شرق که در راس نیمای عزیز

    از تیم کتیبه ی شمال شرق که بنده حقیر مسئول بودم

    از تیم هولدری شمال شرق که درپستهای اخیر نامبرده شدند

    کمال تشکر و قدردانی رو دارم که با زحمات فراوان باعث بردن سرور و لذت بخش و شیرین یک به دو برای تیم خود شدند.


    اگر اسمی از تیم جا مانده به بزرکی خود ببخشید اسامی زیاد و ذهن بنده حقیر یاری رسان کامل اسامی سرورانم نیست.ارادت فراوانی نسبت به همه عزیزانم دارم.


    ---

    و اما عزیزان و سروران در سایدهای مقابل به اصطلاح رقیب ما اما رفیق شفیقمان

    از جنوب غرب شروع میکنم چون متای سرور گذشته خود ما بوده است.

    آقایان یوسف عزیز و دوستداشتنی که شمشیر از رو برای هم بسته ایم برای سرور بعد اما خبر نداره که قسمت نیست دیگه در حضور ایشون و الباقی عزیزان باشم.

    آقا پارسای گل و دوستداشتنی

    آقا محمد توهمی عزیز

    آقا ایرج عزیزکه قسمت نبود کامل در سرور بمونه

    و دوست صمیمی و قدیمی بنده سلطان سهیل نپی عزیز


    و الباقی حضراتی که در جنوب غرب به هر نحوی زحمت کشیدند چه در قالب پلیر و چه در قالب لیدر.


    عزیزانم در جنوب شرق

    کسرای عزیزم در جایگاه لیدر

    اشکان سر لشکر عزیز و امید عزیز ستون جنوب شرق

    سعید آس گل و عزیز که بازی ایشون سرلوحه بنده و حضورشون باعث افتخار بنده در تیم رقیب میباشد امیدوارم روزی در رکاب این شخص و بقیه سروران یک سرور بازی کنم.

    تیم عزیز و محترم مستر اسکیری آقایان آرش کاپیتان گل که خیلی هم رو اذیت کردیم ولی این چند روز وقتی صحبتهایی رد و بدل شد من ازشون عذرخواهی گردم و مجدد نیز همینجا ازش عذرخواهی میکنم.آقا حسین کینگ بالای گل و محترم و آقا هومن مورس عزیز

    آقا علیرضا اونجر عزیز که افتخار آشنایی باهاش رو این سرور پیدا کردم و سید سجاد گل که از سرور پیش هم رو دورادور میشناختیم

    و مابقی حضراتی که حضور ذهن کافی برای نامبردن ندارم منتهی خرسندم که کنار هم و یا مقابل هم یک سرور رو به پایان رسوندیم.


    صمیمانه ازتون عذرخواهی میکنم بابت طولانی شدن آخرین پستم در این سرور و سرورهای دیگر...

    همینجا بنده برای بار آخر انشاالله اگر دیگر خریت نکنم و به بازی رمقی پیدا نکنم که بعید میدونم از همه ی عزیزان سروران و دوستان خداحافظی میکنم و از تراوین نیز خداحافظی کرده و متاسفانه دیگر در سروری حضور نخواهم داشت.

    بنا بر گفته ی تیم بزرگ شمال شرق تمامی عزیزان نیاز به استراحت مطلق دارند و انشالله در سرور بعد از عید 1401 یا 13401 :دی حضور پر رنگ و پر قدرتی خواهند داشت اما بدون شخص بنده حقیر.

    امیدوارم روزی برسد که بتونید این اعتیاد رو کنار بگذارید من رکورددار 7 سال و نیمی پاکی از تراوین بودم تا روزی که خدا خیر ندهند عزیزی که من رو دوباره به این اعتیاد شیرین برگردوند.


    پیروز و پایدار و سربلند باشید.

    خدمتگزار ساید شمال شرق و NE TEAM

    --مجید پرشیا

    سلام آقا مازیار

    حاجی ما خیلی اینارو پرو فرض کردیم

    ولی از دیشب بهمون ثابت شد که کشک هم نیستن ی عده بخصوص شاخشون:D

    واقعا موندم عزیزانی مثل سعید آس چطور کنار این امامزاده بیژن تونسته بازی کنه.

    باز هم میگم تا تشت آب یخ رو بریزید رو سرتون

    ۱۱ نفر = یک ساید

    خودتون رو پاره کردید توی غارت مدارکش هست

    توی تاپ هجوم جر خوردی مدارکش هست

    حریف ۲ نفر نشدید.چجوری میخاستی حریف تیم ب قدرتمند شمال شرق بشی ؟

    8o

    ب اندازه کافی تحقیر شدی.

    پست اخر کل کل بود

    انشاالله پست بعدیم آخرین پست و بعد از صد شدن هست البته اگر باز زبان به کام چرت و پرت برده نشه

    کاملا درسته بزرگترین اشتباه متا با sw بود

    سعید عزیز سلام وقت بخیر


    یک سوالی ا دیشب پرسیده شده من ترجیح دادم به پست شما جواب بدم هرچند بی ربط هست با شما اما شما آدم حسابی این چند نفر هستی که ازدیشب حرف میزنن


    من هیچ توافقی با سهیل برای برده کشی نکردم و حتی یک برده هم نکشتم

    فی البداهه عمر لانچ کردم روش روحشم خبر نداشت اما اومدن دفاع رو بک دادن از عقده ی رنک یک شدن تارتاروس

    بعد از اون تهمتها شروع شد منم گفتم اگر تا الان برده کشتم ریپورت بدید از سگ کمترم حذف نکنم

    اگر ریپورت ندارید ببندید دهنتون رو.

    سعید جان اگر منطقی هست حرفم به دوستان عزیز بفهمون.ممنونم.



    بچه جون اون همر ه تارتاروس بود که به سهیل زدم

    همر اصلی رو فرق سر خودت زدم نکنه نفهمیدی هنوز


    هرچند مثل شما نبود ۱ لول ۲ لول‌بزنه

    :D:D:D:D

    هم اخلاق


    هم شخصیت


    هم معرفت


    هم بازی رو باختید


    امیدوارم بقیه دوستان مودب و با شخصیت جنوب به خودشون بیان سرور بعد حداقل این افراد تو سرور موجود نباشن.


    تویی که میخای برای نپی شعر بخونی

    سرور الدرزی که بچه سالی بیش نبودی با داداشت توش شاخ تک جونم‌نپی لیدر سایدت بود.

    دهنتو آب بکش بعد حرف بزن.

    الله وکیلی تازه دارم میفهمم با چه نخبه هایی رقیب بودیم


    ب پیغمبر اگر اینجوری شناخت و توقع داشتم ازتون از همون اول شل میکردیم تو شمال راحت برنده بودیم کما فی سابق سرور پیش اینقدر زحمت برای برد نمیکشیدیم.

    افشین لعنتی اون اکانتارو بیار بالا سرور تموم‌شد :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    برو بگو بزرگتون بیاد بچه خوش لحن و آواز:ایکس


    این حرفهای مفت و تهمت هاتون فیلم هندی شده واسمون

    بقیه محتوا‌بیشتر اعتراف جنوب به کارهایی که کرده میخورد و تهمت به من


    در برخی زمینه هاش خوبه مدرکشم هست برای رو کردن.یعنی سنگ پا قزوین و له کردید.

    بکش کنار بابا بقول اشکبوس سرمون درد گرفت بشین سر جات بچه خوش آواز اسکری<3:thumbup::love:


    ارش من منتظر گونی هستم ای لاو یو آرش با گونی یا بی گونی:love:

    نه تنها چرت و پرت بهم میبافید


    بلکه حتی نمی‌فهمید چی می‌خونید از پست ما :))))

    تو داری غر میزنی دسته خراب دستم بود وگرنه اگر اون یونیک دستم بود و اون هون فلان ها میکردم و فیسان ها میکردم اکانت اسکیری دسته خراب بود که هیچ هنری نشون ندادی؟بیشتر از این خودت و تیمتو سایدت رو تحقیر نکن بخدا اینقدر خودتون رو تحقیر کردید آدم دلش میسوزه براتون.

    بیخیال.لپ تاپ بنده هم اکثرا می‌دونن سی پی یو و فن و باهم سوزوندم.مال الان هم نیست این قضیه دیگه چرا باید تو این مورد تهمت بزنید فردا بیا فاکتورشو هم میزارم اینجا :D:D:Dبابا بکش بیرون تو خوب مانوب

    در حسرت مدال ۱ و پوینت موندید .

    بقول آرشتون

    یک ساید حریف ۲ نفر نشد.همین براتون بس

    و از تبریک بابت بهترین اکانت سرور بقیه پلیرهاتون نیز بگذریم.برو بخواب در رو هم ببند سوز میاد داداشم:P8o


    خراب اراجیفتم

    سرور پیش ۴همر

    روی ۴گیر کردی ؟

    این سرور هم گفتی ۴ میل دف


    گند کارت در اومد تر زدی به سایدت:D


    بازم بقول آرشتون


    کم آوردی سوت بزن

    یا بزن بغل شیپور بزن

    به تهمت زذناتونم عادت داریم

    :love::love:<3<3شب بخیر عجیجم:D

    توقع داشتم جاهایی که باید جواب بدی رو هم جواب بدی ولی ماست مالی کردن تو خون شماست

    بگذریم.

    مورد ۱

    اگر مدرکی دارید اگر فحشی داده شده همینجا ارائه بدید تا همه شاهد باشند چون که فحش تا فحش تفسیر و توصیفش فرق داره.فرضا من به نپی بگم‌نوب سگ شما بیاید بگید فوحش دادید.


    مورد ۲

    شما کل هم اجمعین سوژه خنده آید حالا فردا که فهمیدید گندتون هر هر بیشتری بکنید منم بخندم🤣🤣🤣🤣🤣 از دست شما ما لرزش بدن گرفتیم اینقدر این سرور خندیدیم


    مورد ۳

    اینکه توان داشتن هون من رو داری یا نه نمی‌دونم.

    و اینکه پلن هر اکانت چیه به پلیر اکانت مربوطه ولی اینکه

    اگر تو فلان دسته بد رو داشتی و من دسته سالم رو و اگر دسته بازی من خراب نبود فلانت میکردم از مد گذشته🤣🤣🤣🤣🤣

    ۸ تا همر اسکیری داشت ۸ تا تارتاروس


    ولی خب شما در حدی نیستی که نه با تارتاروس خودت رو یکی بدونی و این اکانت رو بسازی اونم نصف سرور با ۱ پلیر

    چون هنر شما ۱۱ نفری ثابت شدس که اکانت بسازید

    و در حدی هم نبودی که همون رید رو بگیرید اینقدر زووووووووور زدید نتوانستید رنک هجوم هم همینطور

    خدارو شکر که ۴ روزه لپ تاپم تعمیرگاهه و با گوشی فقط میام سر میزنم ولی اینو بدون که مونده تا بهش برسید.

    البته اگر بتونید برسید

    :D:D:D:D

    به داداش ارشمون بکو من همچنان منتظرم آدرس مستقیم خونمو دادم بیاد بکنتم تو گونی


    نکنه اونم لب و دهن بود :D:D:D:D:D

    والا تا جایی که یادمه

    من یک برده هم نکشتم چون اونقدر داشتم که بزنمتون تا پوینتمو بگیرم.

    در‌مورد پوینت هم رقیب قدری جلوم نبود که بخام استرسی بگیرم:))

    در‌مورد رید هم یادم میاد خودتون رو خسته کردید و یک اتحاد رو رید دادید اخرش هم با گریه به تاجر متوسل شدید و پوش و خلأف کردید تا رنک یک رو از من بگیرید که تهش مدالتون بخاطر خلافتون که ثابت کردم به مدیریت پرید.و در اخر آرش عزیزمون گریه کنان از من آدرس گرفت بیاد منو بکنه تو گونی که هنوز خبرش نیست.راستی سلام منو بهش برسون بکو بقول قوددت اسکیری تیم ۱۰ ۱۱ نفر یک ساید بود اما حریف ۲ نفر که روی تارتاروس کلا با تیمش پلی میداد نشد .یک ساید حریف مجید و علیرضا نشد چه برسه حریف تیم عظیم شمال وسروران عزیزم تو شمال.

    در این حد حقارت ب خودتون خریدید :D


    اگر‌کسی‌ریپورت برده کشی تارتاروس روی هر اکانتی تو سرور رو رو کنه تا الان تارتاروس حذف میکنم وگرنه از سگ کمترم


    اگرم ندارید دهن مبارک رو ببندیدوکمتر وقت خوانندگان عزیز رو بگیرید.چون‌فقط خاصیتت لب و دهن بودنه.هنر خاصی نداری هرچی داشتی رو کردی اما تهش دیدی که در حد ما نیستی.شب بخیر.


    واندر زدن ایز لودینگ...

    برو برده جمع کن بچه جون.

    مازیار داداش خودشون اعتراف کردن زحمت مارو کم کردن جهت مدرک اینکه دنبال چراغ چک بودن میبینی اینا خیلی خوبن

    گشت ارشاد ۴ و ۵ و ۶ رو از اینا قرارع تولید کنند.

    محمد داداش داری اشتباه میزنی اینی که پست گذاشته شهریاره


    نیروهارو من جا خالی دادم و آرش کاپتان چرا شاید آرش چراغ داشته باشه بخاطر رفاقت با بکس شمال رو اکانت کسی لاگین داشته باشه اما والا من نداشتم:)


    خدایی ی حرفی میزنی اولش نوشتی آرش بعدش کردی مهرشاد:|

    حاجی نفهمیدم من

    آخرش تو‌جاخالی دادی یا من؟

    شما که اول میگید مجید الان چرا گردن میگیری ؟

    :D:D:D

    دروودی بی انتها به عزیزان 4 ساید سرور


    اینم برای خنده حضار :دی



    در انتها به تمام عزیزان جنوب شرق بابت ساخت همرهای زیباشون بخصوص سعید اس و مستر اسکیری و گاد فادرز عزیز تبریک ویژه عرض میکنم.

    راند بعدی ریپورتها بزودی....

    WONDER ZADAN IS LOADING...


    قال کاوه علیه اسلام:

    تعداد واندرزنهایی که خط ننداخت از تعداد پستهای گزافه گویی یکسری از جنوبیها بیشتر شد.

    و من الله التوفیق

    ارادت

    --مجید پرشیا

    دروودی بی انتها به عزیزان و سروران گرامی


    عرض خسته نباشید به تیم پلنری متای جنوب و عرض خسته نباشید و تبریک ویژه به سازنده همرها که باعث ساخت ریپورتهایی ماندگار و بی نظیری برای خود و برای بقیه دوستان در این سرور شدند.


    تبریک اصلی رو به تیم خودم یعنی شمال عزیز که بار دیگر در میدان نبر ثابت کردند مرد روزهای سخت و دوره دیده های کارزارهای سخت و طاقت فرسا بوده اند. نه تا میدون رو سخت ببینن بزنن رو آیکن قرمز رو الوداع تا سرور بعد.

    دست تک تک عزیزانی که دیشب مارو یاری کردند و زحمت کشیدند و تحملمون کردند میبوسم.خاک پای همتون هستم بی نظیرید.


    خب من همیشه میل دارم پستمو با طنزی دوستانه مطرح کنم و اینبار میخوام از خودم مایه بزارم.

    عزیزان جنوبی با رمز سری تارتاروس همرهارو ببوس پیرهن از تن کنده و عریان روانه ی تارگتهای مشخصی در خاک مقدس شمال کبیر شدند.

    غافل از اینه شیوخ شمال گرگهایی پیر بارون دیده ای هستند که له له زنان منتظر چنین لحظاتی بودند.


    واندر گشنیز♣️(خاکستری):


    شماره 1 همر فوق العاده زیبای تبری رمر گمبیت



    شماره 2 همر تقریبا جنگی زیبای جادوگر




    شماره 3 همر بسیار زیبای درانک پروفت




    شماره 4 همر زیبای دوست عزیزم علیرضای دوستداشتنی





    شماره 5 همر جنگی آرمین سایلنت(بلوک کننده ی چکمه کوچک بلا استفاده)





    شماره 6 دمپایی همر اکانت ام کینگ





    شماره 7 همر زیبا و با ابهت نژاد محبوبم رومن دکتر ان ویدیا





    و اما

    واندر پیک♠️(مرکزی):

    شماره 1 همر زیبای گرزی رمر اسکیری



    شماره 2 همر گرزی رمر سرتز



    شماره 3 همر فوقالعاده زیبای سعید اس



    شماره 4 همر تبری کاتای زیبای گادفادرز



    شماره 5 همر زیبا و بی نظیر اکانت ریتارن آف سینا ماشاالله همر رومن لایق ستایش است




    شماره 6 همر رومن اکانت دراگون عزیز



    خب امیدوارم داخلین و خارجین سرور لذت از لینکهای ارائه شده بخصوص از جانب تیم متای جنوب لذت برده باشند.


    چند کلامی نقد کنیم درمورد سرانجام این پلن و دستاوردش:


    واندر ♣️:

    1=327ک تبری+121ک تی کی+42.6ک رمر >>>> دیوار سنگی لول 20 تخریب شد.

    2=190ک گرزی+46.5ک تی کی+9ک رمر+4.6ک کاتا >>>> دیوار سنگی لول 1 و آجر سازی تخریب شد.

    3=505ک گرزی+120ک تی کی+20ک کاتا >>>> شگفتی جهان تخریب شد.

    4=263ک کماندار+102ک مهاجم+18.3ک کاتا >>>> انبار بزرگ تخریب شد.

    5=358ک گرزی+70.6ک تی کی+1.1ک رمر+8.3ک کاتا >>>> انبار بزرگ تخریب شد.

    6=200ک مزدور+38ک مهاجم+3.7ک رمر+14ک کاتا >>>> بازار تخریب شد.

    7=80ک شمشیر زن+47.6ک سزار+13.4ک کاتا >>>> هیزم شکن تخریب شد.


    نتیجه کلی=تخریب دیوار با اولین همر+تخریب واندر با اولین همر از بین بردن همر 2 و همر 3 و 4 و 5 و 6 و 7 جهت اطمینان خاطر زدن دیوار و زدن واندر اما زدن انبار بازار هیزم.


    واندر♠️:

    1=552ک گرزی+135ک تی کی+45ک رمر >>>> دیوار سنگی از 20 به 17 کاهش یافت.

    2=321ک گرزی+73.7ک تی کی+35.5ک رمر >>>> دیوار سنگی از 17 به 16 کاهش یافت.

    3=562ک گرزی+148ک تی کی+23.3 ک کاتا >>>> شگفتی جهان از سطح 68 به 66 کاهش یافت.

    4=377ک تبری+152ک تی کی+21.3ک کاتا >>>> شگفتی جهان از سطح 66 به 64 کاهش یافت.

    5=202ک شمشیر زن+119ک سزار+20ک کاتا >>>> شگفتی جهان از سطح 64 به 63 کاهش یافت.

    6=127ک شمشیر زن+70.5ک سزار+17ک کاتا >>>> شگفتی جهان آسیبی ندید.

    نتیجه کلی=تخریب دیوار تا سطح 16+تخریب واندر فقط 5 لول با 3 همر اول(همرهای زیر رنک 15 سرور) و از بین بردن علنی همر شماره 6.


    بنده تبریکمو عرض کردم خدمت یکایک عزیزانی که زحمت کشیدند تا چنین پلن گسترده ای همزمان با فیکهای منظم روی همرهای شمال اجرا و عملی شود.

    منتهی به شدت در مدیریت و نحوه اجرای پلن ضعف و اشتباهات مکرر از خود نشان دادند که تیم شمال با اسکاتهاشون در اکانتهای عزیزانمون دیشب خیمه زده بودند.


    امیدوارم در راند های بعد نیز بازی جذابتری رو با همرهای سنگینتری شاهد باشیم و 2 طرف اینطوری خودکشی نهنگ در پیش نگرفته و همرهارو از بین نبرند.


    ارادتمند همگی

    --مجید پرشیا

    ضمن عرض سلام و خسته نباشید به هولدرها و لیدرها و پلیرهای عزیز و محترم سرور.

    جا داره به نوبه خودم از مگنس عزیز تشکر ویژه کنم بابت ارائه لینکهای هر 2 طرف بازی.

    به تمامی پلیرهای شمال که همرهای زیبایی رو خلق کردند تا لینکهای زیبایی رو در اواخر بازی نمایان کنند تبریک عرض میکنم.همچنین به تیم اسکیری بابت همر زیباشون.


    خب بریم یکم طنز بازی کنیم:


    امروز با علیرضا ویسی عزیز داشتیم تخمه میشکوندیم و سرور رو نیگاه میکردیم که یکهو دیدیم هولی شت!!!!! 8موج اومدن رومووووون.



    اولش دقت نکردم به امواج ارسال شده وقتی دیدم هیرو هم هست تن و بدن و ستون فقراتمون لرزید اومدم قهرمانش تصادفا به چشمم خورد که دیدم وا مصیبتا:



    و بله دیدم چکمه فرمانروای ناز رو بر پای نازنین قهرمان کدبانوشون(جنسیت هیرو)کرده و اینجا بود که مجددا ستون فقراتمون لرزید و اومدیم امواج رو بررسی کردیم که دیدیم واویلتا:

    موج اول لند = 02:02:45 گرزی+تی کی+رمر+کاتا+هیرو

    موج دوم لند = 02:43:34 و همچنین 6 موج نیز بعد از همین لند شد.


    نمیدونستم چیکار کنم اولش فکرهای ناجور و خفن مفن به سرمون زد بابت انجام این حرکت جسورانه و خارالقعاده چون چند تارگت دیگه نیز 8 موج اتک ارسال شده بود.

    سپس ما همچنان تا 2 شب به تخمه شکستنمون ادامه دادیم.

    خلاصه سرتونو درد نیارم این داداش اچ فتاحیمون وقتی لند شد یکهو دیدیم:



    گفتم دمش گرم که جسارت هیرو زدن و ریل زدن روی چشم یونیک رو داشت گفتم مابقی امواج دیگه فیکه ولش کن ولی باز یکم تخمه برامون مونده بود که گفتیم بزار بازم تخمه هامونو بخوریم تا لند اینارم ببینیم و دیدیم:




    3200 کاتا در مجموع + تروپی که در اولین موج لند شد دیوار نازنین گیسو پریشون ساید شمال رو بوسه زد.


    منم برم بخوابم با چنین لبخند نازی ولی تلخ:


    شب و روزتان بخیر و شادی


    ارادتمند همگی

    --مجید پرشیا

    دروودی بی انتها به عزیزان داخل و خارج از سرور...


    با عرض خسته نباشید به تمام پلیرها و لیدرهای محترم سایدها که تا این مقطع بازی رو سپری کرده ایم.


    یک تبریک به اکانت سعید.اس عزیز بابت دیوار زیباشون و جای تبریک ویژه به محسن جامی عزیز هرچند پلن موفق نبود اما پلنشون زیبا و از قبل اجرا شده بود بطوریکه فیک زیر اردوگاهی لانچ میشد روی احمق یونیک.

    منتهی سعید.اس عزیز زحمت ساخت دیوار زیباشون رو کشیدند.به 2 طرف تبریک ویژه عرض میکنم.


    اما یک سوالی هم هست که منو به شدت دچار هاله ای از ابهامات عجیب غریب کرده که جا داره دعوتتون کنم به عکس زیر:


    مفروض بر کلین کردن 1میلیون گندمخور دفاع روی فیدری که از قبل نقشه اش جابجا شده بود:



    سوال اصلی اینجاست:



    این دوست نوجوانمون برای بردن نقشه میاد.مفروض بر اینکه اون دفاع رو کلین میکرد یا اصلا بنده هالو تشریف داشتم و نمیفهمیدم اتک رو و بهرحال کتیبه رو لخت و پاتیل میزاشتم برای بردن آیا ایشون با وجود چکمه میتونست کتیبه ببره؟در حالتی که تک هیروی دومی هم لانچ نشده!!!

    درسته 1ک گندمخور هم بیششتر لانچ نزدید اما لاقل عقلانی حرکتی بزنیم.مثل محسن جامی عزیز:ایکس


    از لقمان عزیز بات تحلیل زیباشون تشکر میکنم.

    نپی بی نقشه بودنتو نبینم ستون


    پ.ن: سهند جان سلطان خیلی مخلصم عرض ادب و احترام دارم خدمتت.سلطان ارگین از قبل کتیبه دیگه نیومد بازی کنه همه رفتن دیگه مارو انداختن دور اینقدر بهشون گفتیم ما به درد نخور نیستیم ولی گوش ندادن.یونیکم هروقت اراده کنی مال خودته سلطان:ایکس


    ارادتمند همگی

    --مجید پرشیا

    سلام دوستان

    اول خسته نباشید میگم به کلیه فروم نشین های عزیز

    یک لینک میزارم یکم جو عوض بشه!

    سلام خدمت همه ی عزیزان داخل و خارج از سرور

    دو لینک میزارم یکم جو عوض بشه!


    ابتدا رفتم عرض ادبی کنم خدمت همسایه عزیزم.

    منتهی یکهو یادم اومد ایشون 7 ک استپ داده بود به واندر کمکی و ما بک کردیم گفتم مجدد برم و پس از عرض ادب عرض خسته نباشید هم بهش بگم و خدمتشون عارض بشم اینارو بریزه رو واندرشون که ما همرامون کما فی سابق از واندر ریپورت نگیره.


    بقول سلطان قلبم شادزی


    ارادتمند همگی

    --مجید پرشیا

    داداچ برو هایپر مارکت سالار دم پل خواجو هست یه آب انبه به حساب من بزن اول ریلکس شو آروم بشی بعد بیای مارو به توپ ببندی قربونت اعصاب خط خطیت برم که همیشه از مال کسی بالا میری.

    فرومو شلوغ کردی دلیلش چیه من منتظر ۱۱۲ تارگتتون ولو فیکش هستم و همچنان منتظر زدن ۶ ۷ کپ مصری ۱۵۰ درصد.بدون عکس دیگه سکوت کن اینقدر شلوغش نکن که جو رو عوض کنی بخاطر گل به خودی هایی که میزنید.

    زنده باد جنوب یکپارچه


    زنده باد جنوب غرب یکپارچه


    زنده باد سلطان جنوب غرب یوسف


    زنده باد سلطان جنوب کسرا


    زنده باد نپی موسس تشکیل متتتااااا


    چند پادشاه در یک اقلیم.فیلم هندی شد.عصر خوش.


    اینو چه من چه بزرگترانت میدونن مازیار اگر اکثرا پلیری نکرده دلیلش لیدری فوق العاده اش بوده و مدیریت چند صد بازیکن سرکش که از ابتدا تا انتهای سرور اکثرا مقابل ۳ سرور درگیر بودند بعضی وقتا وینری به معنی ۱۰۰ شدن نیست وقتی اینقدر وجود داری جلوی ۳ ساید بازی کنی و کم نیاری وینری اره اینو بدون مازیار اگر پلیری نکرده قبلا قبول منتهی نه تو لیدری نه تو پلیری ناخن انگشتش وقتی نمیشی اینقدر ازش بالا نرو.میدونم آقا مازیار الان دلخورم میشه از این حرفم چون کلا حساااابت نمیکنه که بخاد بیاد تفسیر کنه حرفاتو ولی من کردم تا بدونی

    بخدا به پیغمبر اینقدر مثل روغن رو ماهی تابه جلز وبلز(بمعنی بالا پایین پریدن بیش از حد) نزن چون پستات جوکی بیش نیست.



    ارادت

    --مجید پرشیا

    با دل و جرات کی بودی عسیسم

    این تایم؟کپ مولتی مصری؟

    ۷ تارگت که ۵ تا دیوار ؟

    دل یعنی شمال

    جرات یعنی پلن شمال

    وجود هم یعنی همر ۱۱ سرور وقت رو بلند کنی یک همر دیگه هم بی هیرو بلند کنی.

    دلاوری هم یعنی بچه های شمال که هرکسی بود خودش همر داد کسی نرفت یقه بچسبه برای پاره دمپایی های لب نقشه.

    جوک سال و دیدیم و شنیدیم امروز

    سلام دوست عزیز وقتتون بخیر

    محبت میکنید عکسی واضح از کراپ زدن ۶ الی ۷ اکانت رو قرار بدید ؟شاخ درآوردم وقتی فرمودید چون خودم یکی از کسانی بودم که دفاع رو جابجا میکردم رو اون ۶ ۷ تارگتی که کلا اومدید (۱۱۲ تا کجا بود)

    واقعا ممنون میشم بفرمایید کجا ۶ ۷ تا کپ زدید

    :|:|:|