Posts by Moh3en

    درود


    من حقیقتا متوجه نمیشم این چه رسمیه توی فروم اسپیدترا باب شده که بعد از هر لینکی ملت ماشین حساب به دست میان فروم و سود و ضرر طرفین رو میسنجن!


    آدم وقتی تاپ تن غارت رو نگاه میکنه بعد حساب کتاب های ۴ دونه خشت و آجر اینجا رو میبینه ...


    اون جوری که من دوست دارم ببینم:

    ان ای یه پلن رفت و یه دهکده از ترور دیستروی کرد، دمشون گرم

    ترور اجازه نداد ان ای با لینک سبز و بدون تلفات اینکارو انجام بده، دمشون گرم


    تبریک به مهاجم و مدافع، دمتون گرم


    یا حق

    خب قربونت بشم یه لیوان چای یا آب جوش بخور راه گلوت باز شه بعد بیا فروم پست بزار


    پ.ن: سرور قشنگیه، دم همه اونایی که باعث هیجان و قشنگیش شدن گرم


    پ.ن: برنده دو ماراتن کسیه که اوایل مسابقه با طمانینه و همگام با بقیه میره جلو، اونی که دو ماراتن رو با دو صد متر اشتباه بگیره خیلی قبل از کتیبه ها میزاره رو حذف و اثری از خودش و تیمش توی سرور نمیبینی. ولی خب بخاطر شخصیت توجه طلبش تا آخر سرور توی فروم پلاسه

    مَمَل خان هفته پیش که داشتی منو مواخذه میکردی چرا یه اکانت تو ساید دیگه رجیستر کردم، همون موقع فکر رجیستر کردن 200 اکانت تو NW تو ذهنت داشتی یا بعدش به ذهنت رسید؟



    حالا بشنو از من که این کاری که کردید جوری دامنتونو بگیره که عین قاشق تو عسل گیر کنید! دروغ گفتن بهایی داره که دیر یا زود خواهید پرداخت.

    سلام

    شما همون مایک شینودا هستی؟

    خب اون سرور که شمال شرق رجیستر کردی و سه تا کتیبه زدی و پاس دادی جنوب شرق تهش چی شد؟ سایدت برنده شد؟


    الان دنبال بهانه ای که دوباره همین کارو بکنی؟ خب تهش فکر میکنی چی میشه؟ سایدت برنده میشه؟


    من به شخصه مطمئنم شمال شرق به حرفی که زده پایبنده و هیچ اکانتی داخل جنوب رجیستر نخواهد کرد. واقعیت اینه نیازی به این کار نداریم، بلدیم بدون کثیف بازی برنده سرور باشیم. حداقل دو بار به شما اینو ثابت کردیم.


    جالبه اونایی که به کرکثیف و کثیف بازی شهره خاص و عام هستن فریاد وامصیبتا سر دادن!!!


    یا حق

    محسن

    عرض ادب خدمت همه تراوین دوستان


    بدینوسیله تیم کانتر تروریست اعلام هضور مینماید


    لذا از تمام کسانی که تمایل به پیوستن به این تیم خیلی معمولی را دارند دعوت بعمل نمی آید (تیم کانتر تروریست عضو جدید نمی پذیرد)


    در حال حاضر افراد حاضر در این تیم شامل من و خودم می باشد و بسته به اینکه چه تعداد وی پی اس و آی پی بتونم تهیه کنم تعداد افراد تیم افزایش می یابد.


    لازم به ذکر است ما با هیچ تیمی قصد جنگ نداریم حتی با تیم تروریست. اتفاقا ما از خیلی جهات به تیم تروریست شباهت داریم: مثلا تمامی اعضای کانتر تروریست روحیات و علایق مشابه، شیوه تایپ و لحن و ادبیات یکسانی دارند. ما هم (مثل اعضای تیم تروریست) همچون یک روح در چند بدن یا همچون چند ip در یک دیوایس هستیم.


    شاید سوال باشه اگه قصد جنگ با تروریست نداریم چرا اسم کانتر تروریست انتخاب شده؟!

    واقعیت اینه علیرغم شباهت های زیاد، ما تفاوت های بنیادی با تیم تروریست داریم:

    - ما برعکس تیم تروریست، خفن نیستیم. یک تیم خیلی معمولی هستیم

    - ما واژه ی "حضور" را هضور تایپ میکنیم، تیم تروریست حظور تایپ می کنند

    - ما به موسیقی سنتی و کلاسیک علاقه داریم، اونا همه به تتلو

    - ما مهربان و صلح جو هستیم، اونا خشن و جنگ طلب

    - ما تارگت از داخل فروم انتخاب نمیکنیم، کلاً تارگت انتخاب نمیکنیم. معمولا خودمون تارگتیم


    در نهایت امیدوارم هضور تیم کانتر تروریست به افزایش جذابیت سرور کمک کند.


    پ.ن: از مدیریت محترم فروم خواهشمندم امکان جانشینی دو اکانت را در فروم هم راه اندازی کند. با محقق شدن این قضیه تعداد اعضای تیم ما تا سه برابر قابل افزایش هستند.


    پ.ن: احتمال داره طی چند روز آتی بعنوان بنیانگذار و لیدر تیم از هضور در سرور منصرف بشم که مجددا با اصرار اعضای تیم بازخواهم گشت


    ارادت

    محسن


    این آپشن رو دیدم توی دات کام، باز یادم اومد

    همه چیو تغییر دادی ادمین، این آپشن تایم دلیورم اکی کن، ۳ سال متوالی دارم میگم.

    مرسی

    اینو منم بارها و بارها به ادمین و مولتی هانتر گفتم، جوابی که دادن این بوده که برنامه نویسیش انجام شده ولی چون اکثر پلیرها با بارگذاری این آپشن موافقت نکردن تابحال اجرایی نشده!!!

    حالا اینکه کجا و از چه کسانی نظر خواهی شده و کدوم پلیری باهاش مخالفت کرده جای سوال و تعجبه حقیقتاً.

    از ادمین محترم تقاضا میشه این موضوع رو به طور جدی بررسی کنن و در سرور آتی لحاظ کنن.


    سپاس

    درود بر تراوین بازهای دوست داشتنی


    برد سرور رو به بر و بچ جنوب شرق تبریک میگم. اینکه واندر توی سایدت ۱۰۰ بشه و برنده سرور باشی حس و حال خوبی داره. امیدوارم توی زندگی واقعی هم مرتب در حال تجربه ی این حس خوشایند باشین.


    به عزیزان حاضر در سه ساید دیگه هم خدا قوت میگم، درسته از لذت برد بی نصیب هستین ولی امیدوارم از هیجانات و اتفاقات سرور لذت کافی رو برده باشین.


    مخلص همه ی رفقا و رقبا

    محسن

    بنده از همینجا اعلام می‌کنم مسئولیت ایجاد ادب تو فروم این سرور رو به شخصه گردن می‌گیرم

    ماشالله آقا پرهام

    درود بر تو


    فقط یه نکته ای که هست چون معمولا حداقل نصف تایم سرور اکانت فرومت بن میشه یه جانشین هم واسه خودت بزار که وقتی نیستی عهده دار مسئولیتت باشه

    دمت گرم

    احتمالا همه ما اینو تجربه کرده باشیم که یکی از پلیرهای تراوین رو بر بخاطر چند برخوردی که باهاش داشتیم و یا بر اساس پست های فرومش قضاوت کرده باشیم و بعدها که از قضا باهاش هم تیمی شدیم و بیشتر شناختیمش، نظرمون در مورد اون شخص کاملا عوض شده باشه.


    مملی وگنس رو حداقل یک سرور از ابتدا تا انتها باید باهاش توی یک تیم بازی کنی تا خوب بشناسیش. شخصا سه سرور در کنارش بودم و به نظرم یکی از خلاق ترین و باهوش ترین پلیرها و لیدرهای حال حاضر تراوینه. خیلی دقیق و حسابگره و در عین حال بسیار مسئولیت پذیره.

    ازون دست پلیرهاست که اگه توی سایدت باشه خیالت از خیلی چیزا و به ویژه برنامه های مرتبط با واندر کاملا راحته.


    شما دوستان عزیزی که ذهنیت خوبی ازش ندارین قطعاً درگیر قضاوت عجولانه شدین و شناخت کافی ازش ندارین.


    پ.ن: امیدوارم سرور پیش رو رقیب توانمند و قابلی روبروی خودمون ببینیم و سرور مهیجی رو در کنار هم تجربه کنیم


    ارادتمند همه رفقا و رقبا

    محسن

    میلاد جان تاریخ نگاریت ایراد داره. یه سرور جا انداختی

    بعد از اون سرور نرمال، سه تا سرور ۲ ایکس ران شد، اولیش رو شما توی جنوب شرق بودی حذف گروهی کردین و شمال شرق وینر شد

    دومیش رو شما حضور نداشتی و شمال شرق در مقابل متای جنوب برنده شد

    سومیش هم که در حال اتمامه، تیم شمال شرق حضور نداشت و شما رو هم نمیدونم حضور داری یا نه و اس ای برنده سروره.


    تیمی که توی شمال شرق شکل گرفته و ترکیبی از بچه های فونیکس و آریاناست، بنظرم یکی از هماهنگ ترین تیم های حال حاضر تراوین ایرانه. ادعای زیادی نداریم ولی میتونیم به عنوان یک تیم و رقیب خوب به جذابیت سرور کمک کنیم.


    محسن

    با درود و احترام


    ابتدا بابت طولانی شدن این پست عذرخواهی میکنم.


    لول 99 واندر مرکزی شمال شرق در صف ساخت قرار گرفت و در حال سپری کردن ساعات پایانی سرور هستیم. سروری که تا حدودی توازن قدرت بین رقبا برقرار بود، شاهد رقابت جذابی بودیم و در انتها همرها ترشی نشد :)


    این پست شامل 4 قسمته و علاوه بر ارائه آماری از عملکرد تیم تندر، نظر شخصی خودم رو در رابطه با عملکرد سه ساید خدمت عزیزان ارائه میدم.


    قسمت اول: شمال شرق


    شمال شرق این سرور مثال خوبی خواهد بود برای برنامه ریزی و نظم و انسجام


    شروع سرور: در گام اول منطقه بندی فوق العاده و بی نقصی که مملی ابتدای کار انجام داد در ادامه همه چیز رو خیلی راحت کرد. زمانیکه هنوز هیچ مهاجری ساخته نشده بود مختصات کپ هر اکانت مشخص شده بود و بعد ازینکه مهاجرها رو ارسال کردیم و کپ ها و فیدرها رو شروع به آپ کردیم فواید این منطقه بندی ملموس تر شد. هر اکانت فضای خوبی واسه رشد و تنفس داشت و میتونست کلی آبادی رو به طور اختصاصی رید بره. از طرفی اکانتهای متعلق به هر کلونی فاصله نزدیک و معقولی با هم داشتن که این، کار دف و منبع رسانی رو خیلی سریعتر میکرد.


    میدگیم: با برنامه ریزی و پیگیری های مجید پرشیا، نیما، جعفر و ... یک هفته قبل از آزاد شدن کتیبه ها در محدوده احتمالی هر کتیبه حداقل دو کلینر و کلی کاتا و خزانه آماده شده بود. عملکرد خوب شمال در جمع آوری کتیبه ها، نتیجه اقداماتی بود که یک تیم چند نفره از دو سه هفته قبلش شروع کرده بودن.


    اندگیم: هنوز کتیبه ها آزاد نشده بود که در شعاع 30 در 30 واندر، چند اکانت مامور به گرفتن کپ و احداث حداکثر تعداد دهکده جهت پوش واندر شدند. خب نتیجه اش این شد که قبل از آزاد شدن نقشه ها واندر مرکزی ان ای توان نگهداری چند میلیون دفاع رو داشت.


    سه مورد بالا صرفاً سه مثال از سه فاز زمانی مختلف سرور بود. از ابتدا تا انتهای این سرور به شخصه موارد متعددی از نظم و انسجام و همدلی میدیدم که توی کمتر سروری تجربه کرده بودم.



    قسمت دوم: تندر


    تیم 6 نفره تندر شامل آقا مازیار، مهران، سه مسعود (تامی، فراهانی، میومیو) و محسن (خودم :دی) با 7 اکانت کار خودش رو شروع کرد. ( هر نفر یک اکانت بعلاوه تندر)

    ابتدا قرار بود لایت و سبک بازی کنیم، یک واندرزن و دو جنگی ران کنیم و اکانتهای جانبی هم روی دفسازی متمرکز باشه. بعد از علنی شدن متای جنوب تصمیم بر این شد وقت بیشتری بزاریم و جدی تر پلی بدیم. پس 7 اکانت دیگه رجیستر شد و تعداد همرها رو افزایش دادیم.


    نتیجه کار:


    همر 02 با رنک 3 سرور، بزرگترین کاتای سرور (ظاهراً رنک اول و دوم سرور رمر هست که لانچ نشد)

    02_8sup.png">



    همر 03 با رنک 11 سرور

    03_yv9u.png">



    همر 04 با رنک 27 سرور

    04_ufx.png">



    همر جنگی 07 که نزدیک کتیبه ها استارت خورد، یکبار هم کاملا دیوار شد و مجدد ریکاوری شد. این همر بدون جنگ آموز شارژ شد

    07_924.png">



    همر جنگی کپ که دو تا کتیبه کلین کرد و در نهایت روی دهکده فستر دیوار شد

    06_qk3x.png">



    دفسازی: علاوه بر نیروی هجومی، تیم تندر برنامه دفسازی مرتبی هم داشت. ما یک فایل اکسل برای ثبت مقدار دفاع ساخته شده داشتیم که هر 2-3 هفته یک بار این فایل آپدیت میشد.


    deff_cw0y.png">


    در مجموع دفاع ساخته شده توسط تیم ما بیشتر از 8.4 میلیون دفاع بود. (ستون میزان پیشرفت توی این اکسل، یه جور رقابت و کل کل بین ما ایجاد کرده بود و هر کس سعی میکرد اکانت دفسازی که در اختیارشه بیشترین درصد پیشرفت رو توی هر آپدیت داشته باشه).



    پوش واندر: بعد از چیف واندرها و استارت برنامه پوش واندر، تیم تندر تلاشش رو کرد با اکانتهایی که در اختیار داره مرتب ناتار چیف کنه و روی خمره های واندر مسیر کنه. فایل اکسل زیر به این منظور ایجاد شد:


    mair_zk4a.png">


    ما در مجموع حدود 4.4 میلیون منبع در ساعت ارسال منابع به خمره های واندر داشتیم. قسمت عمده این عدد مربوط به قبل از لانچ همرهاست، یعنی همزمان منفی 4 میل هم روی تندر هندل میکردیم.


    تندر، قطعه ای از پازل بزرگتری به نام شمال شرق بود. قطعا تیم ها و قطعات دیگه ای از این پازل بودن که کارایی به مراتب بالاتری نسبت به ما داشتند و تونستن بسیار موثرتر و مفیدتر از ما ظاهر بشن.



    قسمت سوم: جنوب شرق


    مثل همیشه پرتوان ظاهر شد و مثل همیشه همر و دفاع تاپ سرور رو تونست بسازه. تعداد همرها و نیروی هجومی جنوب شرق از شمال بیشتر بود ولی متاسفانه نتونست بهره برداری موثری از توان هجومیش داشته باشه.

    اینکه بعضی از پلیرهای جنوب شرق معتقدن متا با جنوب غرب دلیل باختشون بود، حقیقتاً من باهاش موافق نیستم.


    اشتباه اول جنوب این بود که رفت سراغ چیف تعداد زیاد واندر.

    شاید در نگاه اول این استراتژی به نفع جنوب بنظر برسه، اینکه چندین واندر داشته باشی و بتونی با هر واندر چند تا همر واندرزن از رقیب دیوار کنی. اما چون واندرهای جنوب سیستم گندم رسانی و دفاع مناسبی نداشتن عملا اتفاقی که افتاد همرهای کوچیک و دمپایی های شمال قابلیت استفاده پیدا کردن و ما به راحتی تونستیم در راند اول با دمپایی ها و همرهای جنگی کل واندرهای جنوب رو عقب بندازیم.


    اشتباه مرگبار جنوب که باعث شد قافیه رو کاملا ببازه تعلل و به تعویق انداختن زدن واندرهای شمال بود. جنوب میتونست دقیقا مثل شمال عمل کنه و زمانی که دفاع کمتری روی واندرها بود و به لول 50 نرسیده بودن، با همرهای جنگی راند اول رو اجرا کنه و در کورس رقابت باقی بمونه. این تعلل باعث شد کلی از تروپ هجومی جنوب بلا استفاده بشه.

    جنوب زمانی اقدام به زدن واندرهای شمال کرد که دفاع مستحکمی جمع شده بود و گزارش "به شگفتی جهان آسیبی نرسید" تیر خلاصی بود به روحیه پلیرهای جنوب.

    در تمامی این قضایا من سهم تقصیر کمی برای جنوب غرب قائلم. شاید جنوب غرب کم کاری زیادی داشت ( که توی قسمت چهارم بهش میپردازم) ولی در واقع اس ای اگر دچار اشتباهات مدیریتی و پلنری نمی شد، میتونست صرفاً با اتکا به توان خودش اندگیم رو تا انتها همگام با شمال پیش بره.




    قسمت چهارم: جنوب غرب


    حقیقتاً واسم سواله پلیرهای این ربع طی این چند ماه چکار میکردن؟

    شاید اگه بگم تیم 6 نفره تندر با 15 اکانت از کل مجموعه جنوب غرب عملکرد بهتر و موثرتری داشت خیلی بیراه نگفته باشم!

    - تیم 6 نفره تندر بیشتر از 8 میل دفاع ساخت و روانه واندر مرکزی شمال شرق کرد ولی اسکاتهایی که چند نوبت از واندر مرکزی جنوب غرب دیدم در بیشترین حالت حدود 4 میلیون دفاع روی واندر مستقر بود!

    - نیروی هجومی که حاصل تلاش تیم 6 نفره تندر بود، از لحاظ تاثیرگذاری در نتیجه نهایی، از کل تروپ هجومی جنوب بیشتر بود.

    - مقدار منابعی که تیم تندر به پوش واندر اختصاص داده بود احتمالا از مجموع منابع مسیر شده روی واندر جنوب غرب بیشتر بود.


    بهیچ عنوان قصدم زیر سوال بردن زحمات پلیرهای اس دبل نیست. هدفم ازین نوع صحبت صرفاً یک تلنگره به یوسف و پلیرهای جنوب غرب، چون بعضاً می بینم که پلیرهای اس دبل عنوان میکنن چون مولتی نداشتن نتونستن همر و دفاع زیادی بسازن! تیم تندر هم مولتی زیادی نداشت. نفری 2 اکانت گرفتیم دستمون که باهاش هم منابع جهت ساخت همرهای تندر فراهم کردیم، هم دف ساختیم و هم واندر رو پوش کردیم ( اسم اکانتها در اسکرین اکسل دفاع مشخصه)

    مشکل جنوب غرب نداشتن مولتی نبود، مشکل جنوب غرب نداشتن برنامه بود.

    مشکل جنوب غرب وجود یک سری دلخوشی های کاذب بود. دلخوش به 2-3 تا اکانت خفتور (تصور پلیرهای اس دبل این بود که این خفت ها میتونه در نتیجه نهایی تاثیرگذار باشه). دلخوش به همرهای ساید متاشون (اس ای) و در نهایت دلخوش به اینکه قراره متا وینر بشن.

    این دلخوشی های کاذب اثری مثل مورفین داشتن، باعث ایجاد نوعی خلسه و خوش بینی کاذب شده بودن و همین باعث شد که اس دبل کار مثبتی برای اندگیم نکنه.


    به نظر من یوسف اگه قراره سرورهای آتی حضور پیدا کنه، قبل از هر چیز (به قول آقا مازیار) باید سیاست رو کاملاً بزاره کنار و به فکر تشکیل یک تیم لیدری باشه. تیمی که از همون ابتدا برای گام به گام سرور برنامه داشته باشه.


    ---------------------------------------------------------


    سخن آخر: واسه من این سرور از ابتدا تا انتها با حس خوب همراه بود. تجربه شیرین و دلچسبی بود که احتمالاً بعدها هر زمان ازش یاد کنم ناخودآگاه تبسمی روی صورتم نقش ببنده. دلیل این حس خوب فقط و فقط حضور در جمع پلیرهای دوست داشتنی شمال بود. گروه واتساپ NE Team جایی بود که وقتی بازش میکردم و پیام ها رو میخوندم برای دقایقی از تمام دل مشغولی ها فارغ میشدم و گاهاً از ته دل میخندیدم.


    تیم فوق العاده تندر هم این چند ماه مثل اعضای خانواده من بودن و حقیقت اینه که چند ماه با هم زندگی کردیم، نه اینکه صرفاً بازی کرده باشیم.


    راستش به تموم شدن سرور که فکر میکنم یه جورایی دلم میگیره!

    هزاران دلیل دارم که دیگه نباید تراوین بازی کنم، ولی مگه میشه دلت واسه این جمع دوست داشتنی پر نکشه و به محض شروع سرور باز با خودت نگی "این دیگه سرور آخره، همینو میرم و بعدش میچسبم به کار و زندگی و ..."



    محسن

    سلام آرش گلم


    داداش من که میدونم شما کارت درسته حتی زمانی که تا روز آخر چراغ داشتی ولی کثافت کاری نکردی داداش حالا هم جریان جا خالی رو شنیدم و از کار سهیل ناراحت شدم و راستش رو بخوایی به صداقتش هم شک کردم تو این سرور با این داستانی که الان شنیدم:(

    به به!

    هر دم ازین باغ بری میرسد...


    عدم رجیستر اکانت توی ساید رقیب، عدم داشتن اکانت در اتحاد رقیب به منظور چراغ چک و ...

    اینم جزو مواردی بود که توی جلسه لیدرهای سه ساید توافق شده بود که ممنوع باشه.


    من همچنان امیدوارم جنوب بتونه واندر رو ۱۰۰ کنه، که اگه نکنه، هم بازی رو باخته...

    فقط 1 جمله بهت میگم که دیگه کسی رو اینجا ریپلای نکنی و جو رو خراب نکنی حاصل تلاش 1 سالت رو بذار تو فروم از اکانتت ببینیم چی بودی و چه کردی برا برد سایدت


    بعد دیگران رو ریپلای کن و رجز خونی موفق و موید باشی

    کاش وارد یه همچین کل کلی به کاوه نمیشدی!

    حاصل تلاش کاوه همون گزارشی هست که باهاش خیلی آشنایی دارین: "به شگفتی جهان آسیبی نرسید"

    من معتقدم کاوه یکی از حرفه ای ترین دفسازهای تاریخ تراوین ایرانه. توی همین سرور با اینکه یک ماه بعد از شروع سرور به جمع ما اضافه شد، زیرساخت چندین اکانت رو طوری آماده کرده که در حال حاضر از همون چند اکانت روزانه چند صد ک دفاع تولید و به واندر اضافه میشه.


    با اینحال تاثیر حضور کاوه محدود به چند میلیون دفاعی که خودش ساخته نیست. شاید اگر کاوه و آموزش، ترغیب و تشویق مداومش (با ادبیات و استایل خاص خودش) نبود، الباقی پلیرهای شمال هم تا به این حد دل به دفسازی نمیدادن و این حجم از دفاع روی واندرهای شمال مستقر نبود.


    پ.ن: توی پست قبلیم این جمله رو نوشتم: "متاسفانه ماشین حساب توی جنوب نایابه". این روزها فقدان این تفکر محاسبه گر توی جنوب خیلی بیشتر احساس میشه. اگه فرصتش پیش بیاد سعی میکنم قبل از اتمام سرور پست مفصلی در این رابطه بنویسم و تقدیم نگاه اهالی عزیز فروم کنم ...


    باشد که رستگار شویم (همه با هم)


    محسن

    درود بر عزیزان


    یک تبریک و دو انتقاد:


    تبریک میگم به جنوب و حسین فستر عزیز بابت زدن کتیبه احمق از اکانت تندر، پلن جسورانه و زیبایی بود. دمتون گرم


    انتقاد اول: متاسفانه یه ذهنیتی توی جنوب حاکم شده که هر چی شمال میگه "دروغه".


    میام میگم از جنوب دف میریزین روی فارم ها، میگین دروغه

    مملی اسکرین تروپ دهکده تارگت شما رو میزاره، میگین فتوشاپ و دروغه

    مازیار میگه همرهای ما تا آخر سرور شارژه، میگین دروغه


    البته که کاملاً مختارین این نگاه بدبینانه رو حفظ کنید یا خیر


    انتقاد دوم:

    اخیراً جنوب دست به حرکاتی میزنه که حتی اگه موفق اجرا بشه، نتیجه اش کوچکترین تاثیری در نتیجه نهایی سرور نداره.

    - زدن کراپ های کپ های مصری

    - قطار کردن چند همر جنگی بابت دیستروی کردن یک همر جنگی

    - خفت های ریز و فاقد ارزش

    - چیف فیدرهای دفساز

    - زدن کتیبه احمق

    - و ...


    که خب در ۸۰ درصد موارد دیوار شدین و نتیجه مطلوب شما حاصل نشده!


    البته که ربطی به من نداره ولی وقتی وضعیت دفاع واندرای جنوب رو میبینم و تروپی که چپ و راست تحت عنوان نون خور اضافه به در و دیوار میزنید، ناخودآگاه با خودم میگم "ای کاش ماشین حساب در این حد توی جنوب نایاب نبود!"

    متای جنوب پتانسیل بسیار بالایی داره ولی حقیقتاً جای خالی یک تفکر محاسبه گر و سیستماتیک به شدت احساس میشه. امیدوارم تیم مدیریت جنوب بتونه این خلا رو پر کنه تا در ادامه شاهد سرور جذابتری باشیم.


    ارادت

    محسن

    سلام


    محسن هستم پلیر اکانت تندر و دوال آقا مازیار (دوئل اشتباهه اولدراک جان)


    این دومین سروری هست که روی اکانت تندر بازی میکنم و خدا رو شکر میکنم که این فرصت برام ایجاد شد که از آقا مازیار خیلی چیزها یاد بگیرم و با تمام وجودم به این شاگردی افتخار میکنم.

    آقا مازیار بعنوان پلیر، بعنوان لیدر و هم به عنوان دوست یکی از بهترین هاست و کسانی که فرصت همراهی و هم نشینی با ایشون رو داشتند میتونن قویاً اینو تایید کنن.


    دلیل حضور من در این سرور فقط و فقط شخص آقا مازیار بوده و با ارادتی که بهش دارم هر زمان و هر سروری اراده کنه باز هم در رکابش خواهم بود.


    اولدراک عزیز، شما با تلاش در جهت کوچک کردن شخص دیگه ای نه تنها بزرگ نمیشی بلکه به کوچکتر شدن بیشتر خودت کمک میکنی ...


    شما ادعا میکنی پلیر باسابقه ای هستی و خب چون سابقه بازی من به عهد عتیق برنمیگرده و خیلی از قدیمی های تراوین رو نمیشناسم لذا هیچ شناختی از شما و توانمندیهای شما ندارم. واقعیتش اینه بهیچ عنوان واسم مهم هم نیست چی بودی و چی داشتی. شخصاً برای من عملکرد شما توی همین سرور ملاکه...

    حقیقتاً الان نمیدونم اسم اکانتت چیه، اگر اسم اکانتت رو گفتی در انتهای سرور رتبه دفاع و هجومت رو چک میکنیم تا ببینیم چند مرده حلاج بودی ...

    امیدوارم رتبه دفاع یا هجومت حداقل مضرب کوچیکی از ادعات باشه.


    یا حق


    محسن

    دوست عزیزم اکه من عگس گذاشتم دیدی ۷ تا مصری گراپ لاک شده قول میدی از بازی کردنت ما رو محروم کنی ؟

    والا ما عادت به حذف زود هنگام نداریم.

    اگه لینک زدن ۷ تا کپ رو گذاشتی قول میدم ۷ بار واندرتون رو صفر کنیم، خوبه؟!


    معرفت و سیاست رو اون کسی باخته که اول سرور روی عدم رجیستر اکانت توی ساید رقیب توافق میکنه و بعد اکانتهای اینچنینی از شمال سر در میاره: Yaghma


    محسن

    در ضمن مازیار جان جنوب نیاز به هبه شما نداره

    یه کتیبه رو بخواد با لگد در خونتون رو میشکنه میاد تو و از چنگ تون در میاره.


    [دیروز حوالی ساعت 16:40 کتیبه انبار کوچیک اکانت mirror55 توسط تیم پلنری کار درستِ جنوب شرق تسخیر شد]


    و این ۷ تا مصری گراپ ۱۸ و ۱۷ ،، ۱۵۰% که گراپ لاک شدن ...


    یکم شنیدید سیاست خوبه اما سیاست رو جنوب متحد داره که هم پلن میره هم یدفعه اینقدر همر داره ماشالله که ۱۱۲ تا تارکت رو همزمان میره ۸ موج گراپ لاک میکنه

    جنوب فیلم غیر علمی- تخیلی زیاد میبینه!


    در مجموع روی ۵ تا کپ مصری لانچ کردید، روی ۴ تاش دیوار شدین، یه تارگت رو هم که کراپ هاش ۱۷ بود تونستید بزنید که الان همون کپ کراپ هاش ۱۶ شده. تمامی لینک ها هم توی فروم گذاشته شده.


    والا اینقدر صحبت ها و حرکات عجیبی از جنوب دیدیم که دیگه عادت کردیم، شما هم راحت باشین، کی به کیه! هر چی دوس دارین بگین


    محسن

    مالک اکانت فان منم و از اول من بودم ک تو مولتیاتون دف ریختم حالا مشکل مورد؟؟!!


    پ. ن هر کی دوست داشت بیاد ایمیل اکانت های دف ریز رو بگیره البته ک این بازی ب همینجا ختم نمیشه و هر روز یک حرکت جدید از تو استینم در میارم شاید بتونم ب گوسفند بازی و ادب بیاموزم

    درود بر گل به خودی ترین پلیر تاریخ تراوین

    عاشقتم سهیل نپی


    اون عزیزانی که دنبال لینک بودن نیاز نیست واتساپ من پیام بدن، از سهیل میتونن آرشیو کاملش رو بگیرن


    مجدد میگم: واقعا امیدوارم بتونین واندر صد کنید، که اگه نتونین، هم بازی رو باختین و هم اخلاق رو

    حتی من میتونم لینک بده از شمال دارن ساپورتر ها رو واسه امار گیری تک جاسوس پشتیبانی میفرستند و یا رید میرن ببین بازی کن فعال هست یا نه و ....... ادامه اون که زیاد هستش .

    اولدراک جان شما که به اندازه عمر نوح سابقه تراوین داری ازت بعیده این حرف!


    تک جاسوس فرستادن و غارت اکانتهای حریف که دیگه جزوی از بازی تراوینه، نیست؟


    سلام و عرض ادب خدمت بزرگان .


    هر وقت مولتی های شمال شرق حذف شدن . جنوب هم دف ریختن تموم میکنه .

    ها ماشالله

    این خوبه

    مرد و مردونه بیاین وسط، نه قایمکی و دزدکی


    ارادت

    محسن


    خیلی دوست دارم بدونم چی شد که تو این فاصله ی بسیار کم متوجه شدید این حرکت دف ریختن توی اکانت های رقیب یک نوع استراتژی نیست و مخالف این عمل شدید و متوجه شدید این کار از نظر اخلاقی خوب نیست !

    من همچنان معتقدم یک نوع استراتژی هست و مخالفش نیستم یوسف جان

    بی اخلاقی یعنی من بیام توی فروم اعلام کنم مخالف این حرکتم، بعد برم دف ارسال کنم و بعد هم بگم اگه راس میگی و تلفات دادی لینکش رو بده!


    متای جنوب از اول سرور دف ریزی رو بصورت مخفیانه انجام میداد و اعلام میکرد مخالف این کارم. حالا علنی انجام میده و بازم میگه مخالف اینکارم!


    شورای لیدری ne از ابتدا مخالف بود و انجام نداد

    خود من از اول گفتم موافقم ولی چون لیدرهام موافق نبودن و عرف فعلی تراوین نمیپسنده انجام ندادم


    حرف و عمل کدوم جبهه یکی بوده؟

    کدوم جبهه اخلاق رو باخته؟

    البته مجید عزیز دوتا لینک به من داده که فقط تعداد نیرو بود و ارسال نیرو ولی هیچ گونه تلفاتی موجود نبود!

    درود بر توتال بزرگ متای جنوب

    پس در واقع شما معتقدی دف ریزی اگه با تلفات رقیب همراه نباشه ایرادی نداره!

    یا به عبارتی ارسال دف به فارم های حریف، اگر حریف هوشیار باشه و به موقع دف رو بک بده کار کثیفی نیست!!!!


    از دیشب ۷-۸ تا اکانت از متای جنوب اقدام به ارسال دفاع به ساپورت های شمال کردن، یوسف عزیز هم توی واتساپ به من گفتن با هماهنگی ایشون صورت گرفته.

    پس دیگه حرفی نمیمونه و نیازی به ارسال هیچ لینکی نیست.

    خودتون میدونین چکار کردین و چکار دارین میکنین و ما هم میدونیم چکار کردین و چطوری دارین ادامه اش میدین. با ارسال لینک چی رو به کی بخوایم ثابت کنیم؟!

    با حجم دفاعی که طی ۲۴ ساعت گذشته به سمت ساپورتهای شمال روانه شده عملاً متای جنوب موضع رسمی خودش رو اعلام کرد و از نظر من پرونده این قضیه توی فروم بسته شده هست و دیگه هیچ پستی رو در این رابطه رپلای نمیکنم.


    اگر از پلیرهای جنوب کسی واقعا هدفش دیدن لینک های مربوطه و روشن شدن ابعاد ماجراست، واتساپ در خدمتم



    واقعا امیدوارم این سرور بتونید واندر رو صد کنید، که اگه نتونید، هم بازی رو باختین و هم اخلاق رو.


    بدورد


    محسن