نقد و بررسی سرور 2 ایکس لیگ قهرمانان | آغاز 14 مرداد 1400|

  • با سلام خدمت همه دوستان علی الخصوص آقا محمد علی عزیز

    یه زمانی تو تیم زئوس یه عووقاب نامی بود که هاشم صداش می کردند بنده خدا همیشه کف فروم بود ولی این فروم نشینی هم تنهایی هاش رو پر نمی کرد و مثل عوووقاب همیشه تنها بود

    برای خودش کف فروم بازی می کرد و هم تیمی هاش تشویقش می کردند

    پست های شما رو که می خونم نمی دونم که چرا ناخودآگاه یاد هاشم عزیز می افتم آخه اونم مثل شما دوست داشت نظر بده ولی صرفاً نظر می داد و کمتر پیش می اومد غیر هم سایدی هاش سر از کارش در بیارند


    محمد علی عزیز با تمام احترام که برای شما قائلم شما که به این زیبایی متای جنوب رو تحلیل می کنید نظرتون برای ادامه بازی چیه ؟!

    پیشنهاد میدید که لیدر های جنوب چه سیاستی رو پیش بگیرند که شما از اون به همبستگی تعبیر کنید ؟

    اساسا اگر متای جنوب از اساس از نظر شما زیر سوال بره چه اتفاقی می افته ؟!

    می خواید سمت یکی از جنوبی ها قش کنید ؟؟ اونم اینجای سرور ؟!

    وقتی دو گروه آدم به هر طریق و سبکی با هم به تعامل رسیدن انتقاد از روش های تعامل به جز ایجاد تنش و گرفتن ماهی از آب گل آلود چه هدفی می تونه داشته باشه ؟!

    سناریوتون بد جوری نخ نما شده خدایی

    اصلا نگاه می کنی انگار تار و پودش از هم جدا شده خدایی جای این کار ها الان بازی نیست !

    اولش هم خیلی شیک و مجلسی به بقیه رفقاتون اشاره می کنی که بچه ها بی خیال بشید نقشه قبلی جواب نداد این یکی رو می ریم جلو :))


    شما که این قدر هوشیار، آگاه و با دانش قضیه برخورد جنوب شرق رو با اکانت خاطی بعد از روشنگری های حسین کینگ بالا تحلیل کردید و اقدامات جنوب شرق رو درست، کامل و به موقع توصیف کردید تو جند روز گذشته کجا بودید ؟!

    به قول خودتون حضور داشتید و پست های مجید رو لایک می کردید نمی تونستید اشتباه رفقا رو حتی در گروه شمال شرق با به صورت خصوصی بهشون یاد آور بشید و این اقداماتی که فرمودید رو بهشون گوش زد کنید ؟!

    حتما باید حسین تمام راه های فرار به طرفین رو براتون می بست که به ناگاه قلبتون به نور علم روشن بشه و متوجه اقدامات کسری بشید ؟!

    چند روز پیش که انواع تهمت ها رو به کسری می زنند و زیر سوال می بردنش نمی تونستید اعلام حضور کنید ؟!

    ظاهراً امروز دور دور شماست و قراره دوست هاتون مجید خان و آقا مازیار استراحت کنند و شما بیای برای کنترل فروم و شما چه خوش گزینه ای هستید به نظرم بعد از مازیار عزیز که به درد کسروی گری دچار شد و ناچار مدتی به لایک پست ها بسنده کرد

    بعد از آقا مجید که ظاهراً مدتی گذر زمان رو در سیاره میلر تجربه کرده بود و زمان براش نمی‌گذشت

    حالا شما دوباره با یه دکمه عقب گرد اومدی که همون راه رو بری ؟!

    بابا آخر این راه خبری نیست

    رهروان یه شایعاتی کردند ولی باور کنید آخر جاده خر داغ می کنند

    حالا از ما گفتن !

  • سلام و عرض ادب خدمت مغر متفکر


    کل این صحبتات اینه که تو به متا ما شک داری و داری حاشیه درست میکنی اولا نصف این حرفایی که زدی که ربطی به شما نداره مزاکراتی که بین لیدرا میشه


    همه این چیزا و تایمش مشخص میشه که کی انجام بشه دوم اینکه من گفتم ج غ هست چون دوستای گل شما که خیلی به لیدرای ما احترام میذارن تو پستی که برات گذاشتم انواع تهمت و دروغ رو به ما بدون اینکه هیچ مدرک درستی نشون بدن زدن و در ادامه با صراحت گفتن ج ش و از لیدرای این ساید اسم بردن


    اون اکانت فان رو هم ما بعد اینکه شما اعتراض کردی صفر نکردیم اون 20 روزه که پاپش اینه خودتون رو به اون راه نزنید دوست عزیز


    پلیرای شما تهمت و دروغ گفتن ما بهشون نشون دادیم که رو هوا دارید سانتر کله بازی میکنید



    اون اکانت پیشوا هم اگر ما قرار بود گفتم که چششون رو باز کنن مختصاتش رو ببینن اگر زیر دست ما و نفراتی که اسم بردین بوده باشه اون مختصات و اون اسم رو نمیزدیم براش و قرار هم نیست نه ما نه یوسف عزیز و تیمش بابت این قضایا برای ساید شما لاست بدیم و همر بلند کنیم وظیفه ی خودتونه از پس مشکلاتتون بر بیاد


    وظیفه ما هم به عنوان یک حرکت جوان مردانه اینه که این اکانت رو ساپورت نکنیم که نمیکنیم تمام.


    مورد آخر حکایتت میدونی مثل چیه مثل اینکه بیای بین دوتا رفیق موش بدونی به یکی بگی فلانی... میدونی طرف پولاتو خورده فلان کرده


    بیسار کرده این بلارو سرت آورده بعد آخرش بگی البته به من ربطی نداره هااااا


    مرد مومن وقتی خودت میدونی بهت ربط نداره پس چرا میگی جز اینکه هدف خراب کردن بین دو نفر هست هیچ دلیلی نداره گفتن این چیزا


    نه شما در جریان توافقات دو سایدی نه بهت ربط داره با کمال احترام


    سرت رو بنداز تو ساید خودت لطفا و به فکر رفتار پلیرای سایدت باش که نیان تهمت بزنن و ادعای 40 روز پیش رو الان پیرهن عثمان کنن که رفتار غلط خودشون رو بخوان توجیح کنن ضمنا من هنوز لینک دفاع ریخته شده فان و اسکری و تک شاخ رو ندیدم اگر ندارید باید معذرت خواهی کنید از لیدرای جنوب که تهمت بهشون زدید


    قرار نشد هرکی بیاد اینجا هرچی از دهنش در بیاد به لیدرای ساید ما نسبت بده بعدم موش کنه بره


    در این بین یادشونم بده برا همر رومن کاتا بکشن نه رم:)

  • سلام


    چندتا مطلب اینجا باید بگم به نظرم:


    اولا فروم نویسهای جنوب شرق(اگه باز نریزید تو فروم که ای میخوای متارو بهم بریزی) بسیار غیر حرفه ای و مبتدی هستن دلایلش رو ذکر میکنم.


    شمال یک پلن رفت رو جنوب شرق اینکه پلن موفق بود یا نه در حد من نیست نظر بدم اما بنده با 3 یا 4 پست تونستم کاری کنم که اصلا در مورد پلن تو فروم هیچ صحبتی نشه و 4 5 تا فروم نویس مبتدی جنوب شرق جای تحلیل حملات و کارهایی که میتونستن تو فروم انجام بدن برای روحیه دادن به پلیرهای خودشون یا تضعیف روحیه شمال فقط شروع کردن به جواب دادن به من درسته من 4 تا ریچارد!!!!خوردم اما به چیزی که میخواستم رسیدم به همین راحتی میشه با مبتدی ها بازی کرد و اختیارشون رو گرفت تو دست شیک و مجلسی!!!


    اینو گفتم چون مشخصه این سرور دیگه پلنی توش انجام نمیشه که مجدد لازم باشه بازی داده بشه کسی!!!


    دومین دلیل غیر حرفه ای بودن فروم نویسهای جنوب شرق مگه شما با جنوب غرب متا نیستید؟

    مگه این داستانها مربوط به دو ربع نمیشه؟

    چرا جنوب غرب بدون پاسخ دادن و سینه چاک کردن دارن بازیشون رو میکنن و جوابی نمیدن اما تا یکی میگه پخ چاتاناگا رقصیدن جنوب شرق تو فروم شروع میشه؟

    دلیلش دقیقا همونه که تو فکرتون هست که به زبون نمیارید اعتماد نداشتن خودتون به خودتون چون خودتون رو کامل میشناسید نه برای پاسخ دادن به دیگران بلکه برای اروم کردن خودتون باید کلاه فروم رو بدرونید که ای ملت ما محشریم ما همیشه بهترین طرف متای تراوین بودیم و....

    خوب شما همه این چیزها هستید درست دلیل این همه تاکید روش چیه؟کمبود اعتماد به نفس؟نمیدونم قضاوت و نتیجه گیری با خوانندگان فروم.


    وقتی حسن و اکبر با هم دوست هستن ایا لازمه پلاکارد اویزون کنن تو خیابون به گردنشون که ما دوستیم؟


    کسانی که منتظر من تو فروم هستن بعد این پست همچنان منتظر بمونن اگر زمانی لازم شد باهاتون موش و گربه بازی کنم حتما خدمت میرسم در حال حاظر لزومی نمیبینم برای بازی باهاتون بقیه دوستان شمال به نحو احسنت دارن تو فروم و بازی کارهاشون رو انجام میدن و نیازی به بنده کمترین ندارن.


    پ.ن.کسروی و کسروی گر شدن کار هر کسی مثل من نیست اما مخالف کسروی شدن با چوب و چماق و اسلحه و زور و قلدری کار هر قلچماقی که بجز راس بدنش از تمام جوارحش استفاده میکنه هست و خیلی هم راحته نتیجش هم مشهود هست دزدیها و چپاولی که میبینیم.


    با سپاس

  • سلام مازیار عزیز

    گفتم خودم جوابگو پستت باشم

    مازیار جان پستت یک مقدار درست بود ولی باقی پستت کاملا اشتباه بودو داشتی تهمت های که دوستات به جنوب زدن رو ماست مالی میکردی

    اونجای پست هات درست بود که گفتی کسی از پلن ما سخن نگفت ولی باید بگم پلنتون اصلا قابل بحث نبود

    یک حرکت از سر اجبار که هیچ گونه تمرکزی روش نبودوبخاطر این که بچه ها خیلی خندیدن و کفر خودتون هم در اومده بود ما بخاطر این که شما حذف نکنید تحلیلی از اون اقدام سرخوشانه نکردیم تا در سرور بمانید و سرور جذاب بشه!

    نکته مهم:

    شما یک حرف به ما زدید باید جوابگو باشیدو لینک دفاع ریخته شده اکانت fun و تلفات اکانتتون!همینطور دفاع ارسالی از اکانت تکشاخ رو بدید ممنون میشم!!

    درغیر این صورت باید یک معذرت خواهی رسمی از تیم جنوب بکنید!!!

    مشتاقانه منتظر لینک هاتون هستم که اگه ادعای دارید باید با مدرک قطعی باشه



  • این فقط چند نمونه


    شکر خدا که از خنده نمیتونستید یا نمیخواستید پست بذارید کسری جان!!!


    پ.ن.ما نون 2000تومانی رو با دهنمون میخوریم نه با گوشمون شما چطوری میخورید نون رو؟

  • سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما عزیزان و بزرگواران



    واقعا برای سطح زیر فقر فروم متاسفم ! تو پست قبلی سعی کردم این قضیه رو یه جوری دوستانه حل کنم و دوستانم رو متوجه بکنم و حتی یه پست آماری گذاشتم و در انتهای پست با جمله ای بلد شده از دوستان خواستم نظر خودشونو بگن تا حداقل بحث جدید و درستی در این فروم باز بشه ولی گویا دوستانم در شمال شرق به شدت مشتاقن تا در این راه ادامه بدن و به قول معروف ول کنشون اتصالی کرده !


    وگنس عزیز واقعا یه اکانتی که هیچگونه ساپورتی نمیشه به همین راحتی میتونه شما رو جوری زمین گیر کنه که مجبور شید چندین صفحه در موردش حرف بزنید ؟

    شما واقعا فکر میکنید اگه جنوب میخواست چنین کاریو بکنه با یه اکانت این کارو میکرد؟ اونم اکانتی که از اتحاد اخراج شده و هیچ ساپورتی نمیشه ؟ شما واقعا به صورت جدی از ما خواستید براتون این اکانتو بزنیم یا داشتید شوخی میکردید ؟ واقعا نمیتونید این اکانتو خودتون بزنید و از ساید دشمن خودتون میخواید براتون این کارو بکنه ؟


    وگنس عزیز مثل اینکه خیلی دلت دوئل میخواد ! حرفی نیست ، شما اصلا نیازی نیست یه اکانتو خارج کنید و بعد دف بریزید ، شما از همون داخل اتحادت دف بریز .

    من درخواست دوئل شما رو با کمال میل قبول میکنم تا حداقل متوجه بشی وقتی گفتم این پلن جنوب غرب نبود که تو فارم شما دف بریزه یعنی چی ، چند روز دیگه متوجه میشی که تو راه اشتباهی قدم گذاشتی و باید همون موقع که گفتم این اکانتو اخراج کردم دو تا همر روش لانچ میکردی و بحثو تموم میکردی نه اینکه اینقدر تو فروم کشش بدی ....


    آقا مازیار عزیز ، شاید شما ندونید ولی یه بنده خدایی به من گفت یوسف به بچه ها بگو شمال شرقو این سرور تو فروم زیاد اذیت نکنن ! این که میبینی با 2 تا پست شما مسیر عوض شد به خاطر تبحر شما در فروم نویسی نبود بلکه به خاطر توصیه ی اون بنده خدا بود ! البته اینی که گفتم از تبحر شما در فروم نویسی چیزی کم نمیکنه .


    مورد بعدی که فرمودید در مورد اینکه اگه حسن و اکبر با هم دوستن لازم نیست پلاکارد آویزون کنن کاملا درسته ، اما سوالی که اینجا مطرح میشه اینه که بیایم فکر کنیم حسن و اکبر پلاکاردو آویزون کردن ، اون اصغر چرا میاد هی پلاکارد میگیره که شما با هم دوست نیستید نشون به اون نشون که دستاتونو عین دو تا عاشق به هم گره نزدید یا عین دو تا دوقلو لباساتون ست نیست یا موهاتونو شبیه هم کوتاه نکردید یا چرا کفش تو سیاهه کفش اکبر قهوه ای ... به نظر شما چه دلیلی داره که اصغر اینقدر بخواد این چیزا رو بلد کنه ؟ بهتر نیست اصغر بشینه یه گوشه با گوشیش کلش او کلنز بازی کنه ؟


    پ.ن : اشتباه من بود که به خاطر رفاقت خودم با شمال شرق یه پلیر از ساید خودمو ناراحت کردم و اخراجش کردم !!


    پاینده باشید


    یوسف

  • این فقط چند نمونه


    شکر خدا که از خنده نمیتونستید یا نمیخواستید پست بذارید کسری جان!!!


    پ.ن.ما نون 2000تومانی رو با دهنمون میخوریم نه با گوشمون شما چطوری میخورید نون رو؟

    مازیار عزیز جواب اون پست بالایی شما رو یکی از دوستان میاد و جواب میده

    در مورد نون خوردنتون عرض کنم شما نون که میخوای بخری قیمت پولشو با دهنتون میشنوید یا با گوشتون؟

    درضمن شما بیا سرمحله ما من میگم ارزون حساب کنند باهات راحت تر میل کنی؟؟؟:D:D:D

    اینم جواب بدی ممنون میشم!

    من هنوز لینکی از تلفات ندیدم

    😏😏😏

  • درود

    در جواب اون عزیزی که میگه اعتماد ندارید باید بگم من فکر میکنم موضوع دقیقا برعکس هست

    برای روشن شدن موضوع چند سوال مطرح میکنم که پاسخ ها مشخص هست و هرکسی فروم رو دنبال کنه میتونه جواب سوال ها رو بده و با در کنار هم قرار دادن پاسخ ها به نتیجه برسه

    1.کدام ساید با پیش کشیدن موضوع اکانتی که 1 ماه قبل 0 شده و از اون وقت تا الان هم ظاهرا غیر فعال بوده سعی بر شلوغ کردن جو فروم و بازی داشت؟ (با رسم شکل 3 نمره)

    2. لیدرها و پلیر های کدام ساید بعد از خفت هایی که جنوبی ها زدند بلافاصله با در دست داشتن ماشین حساب به فروم آمده و شروع به محاسبه ی ضرر و زیان مهاجم میکردند اما بعد از دیوار شدن پلن خود وارد غیبت کبری شدند؟ (2 نمره)

    3.کدام ساید با دیدن آمار همرهای جنگی و واندرزن خود متوجه ی عمق فاجعه شده و سعی در تخریب و ایجاد خدشه (با استفاده از هر حربه ای) در متای جنوب داشتند؟(5 نمره)

    10 نمره هم از کار عملی داخل بازی برای شما عزیزان در نظر گرفته میشه

    همین چند مورد فکر میکنم کافی باشه و جا داره بگم قضاوت و نتیجه گیری با خوانندگان محترم فروم

    موفق باشید


    پ ن: قبل از ارسال پست دیدم یکی از عزیزان شمالی چند پست از بچه های جنوب رو در جواب کسری عزیز نقل قول کرده باید بگم شما دست بچه های ما ماشین حساب دیدی؟ نکنه انتظار داشتی هیچکس هیچ حرفی نزنه؟ واقعا برداشت شما از حرف کسری این بود که هیچ احدی هیچ حرفی نزده؟ اگر اینطوریه که باید به هوش شما شک کرد،اگر هم این برداشت رو نکردید که من هم فکر میکنم همینطور باشه و دقیقا متوجه منظور کسری شدین پس داستان این نقل قول ها مصداق همون شلوغ کاری ... که خودتون بهش اشاره داشتید

  • عزیزان دلم


    موضوع دف ریزی با پستی که من خطاب به دو توتال بزرگوار جنوب گذاشتم شروع شد و حقیقتاً من فقط و فقط یک هدف دنبال می کردم: "این حرکت ادامه پیدا نکنه و بازی از حالت متعارف خارج نشه."

    خب در ادامه پست های بیشتری در این مورد گذاشته شد، دو طرف ماجرا برداشت هایی از صحبت های هم کردند و موضوع اصطلاحاً کش پیدا کرد.


    خوشبختانه هدفی که من داشتم محقق شد و از زمان مطرح شدن این قضیه توی فروم تا الان هیچ دفی به ساپورت های شمال ارسال نشده.

    حالا دلیلش رو نمیدونم، یا بخاطر پیگیری لیدرهای عزیز جنوب بوده (که اگه دلیلش اینه ازشون تشکر میکنم) یا اینکه ممکنه پلیر اکانت پیشوا به این نتیجه رسیده ادامه نده.

    بهرحال به مدت 5 روزه این حرکت تکرار نشده و امیدوارم این روال ادامه داشته باشه و در قالب یک رقابت سالم بازی رو به انتها برسونیم.


    پس اگر موافق باشین این پست آخرین مطلب در این رابطه باشه و به قول یوسف عزیز کمک کنیم جنبه فنی و تحلیلی فروم ارتقا پیدا کنه.


    پ.ن: کسری جان لینک های زیادی از تلفات ما بابت دف ریزی اکانت فان موجوده، ولی ترجیح میدم لینک ها رو داخل فروم نزارم تا بحث ادامه دار نشه. لذا شما یا هر کس دیگه ای بنا به هر دلیلی تمایل به دیدن لینک ها داره من واتساپ در خدمتم.


    ارادت

    محسن

  • سلام به تمام دوستان


    خیلی وقته میخوام یه پست بزارم اما ماشالله لشگر سایبری دوستان اینقدر فعال و قشنگ کار میکنه ،، ذوق و شوق آدم رو بطور نسبی کامل نابود میکنه


    میایید ۴۵ روز بحث میکنید بعد تامامش ؟ میکنید


    سطح بازیتون سطح فکرتون حتی نقشه هاتون مال زمان هیتلره ..

    چند بار تذکر دادم تو بازی خودتون نشون بدید که متاسفانه فقط لب دهن هستید


    عشقم من شب خفت نمیشم یعنی سابقه نداشته یا شما ها مالش نبودین اونم حالا ۱۲ ظهر حالا ظهرش بدرک اونم با ۱۵ کا شوالیه بابا تروپ گشمون نکنید دیگه 😥😥

  • سلام

    یک سری لینک الان دیدم ک انگشت در مغزم فرو بردم و مغز را در اب مخلوط کرده و با نان سنگکک‌ زدم بر بدن😂


    چرا ک نتونستم طبق هیچ ترفندی انالیزشون کنم دوستان اگه ۳ واحد مبانی ۱ تراوین رو پاس میکردین هیچ وقت این اتک رو حتی لانچش نمیکردین

    ما دو مدل قمارباز داریم :

    ۱. قمار باز دقیقا ب معنای کلمه ک همیشه میبازه

    ۲.قمار بازی ک از روی منطق و تحلیل بازی میکنه و در بیشتر مواقع( اگه بدشانسی نیاره ) برندس

    حالا اون کسی ک انالیز میکنه اولین ایتمی ک تو انالیزش موظفه محاسبه کنه ریسک به ریوارد هستش

    ب زبون ساده ما چی میدیم و چی میگیریم

    خب این تایم سرور من حاضرم کل همر جنگی های اس ای و اس دبل رو بکوبم ب شمال شرق تا فقط ۲ تا از واندرزناش بپرن چون اگه تمام اون همر جنگیا رو حتی اگه با همر جنگی های خود ان ای جمع کنم نمیتونن حتی یک سطح از واندر شمال کم کنن

    حالا یک اکانت هون اومده همر جنگیش رو زده تا یک همر جنگی باز هم از یک اکانت هون دیگه( نژاد مدافع و مهاجم یکی هستش) بپرونه خب عملا هیچ تاثیری تو روند سرور نداره چه مهاجم موفق میشد چه مدافع پس ریسک ب ریوارد کلا ۰ هستش و اجرای این پلن حتی ب گندم منفیش هم نمیارزه

    تنها‌ چیزی ک ب ذهنم میرسه ( البته چک نکردم از تو نقشه و فقط یک حدسه) اینه ک مهاجم یک اقدام خودسرانه داشته فقط بخاطر استرسش بدلیل نزدیکی ب اکانت علی رضا و حتی پیش خودش گفته ک علیرضا ک اول اخرش منو خفت میکنه پس بزنم شاید امشب خواب بود و نتونست‌ دف جمع کنه وگرنه هیچ دلیل دیگه در اجرای این پلن وجود نداشت


    اول دم متوهم و علیرضا اونجر گرم ک با ۴ تا خفت بازی رو گرم ک نمیتونم بگم حدودا ولرم نگهش میدارن😂😂

    دوم مازیار پست نزاری فروم میپلاسه اصلا 😂

    سوم هر کی خواست علیرضا رو خفت کنه بمن زنگ بزنه تایم خوابش دست منه هر کی واندر منو پوش کنه من بهش تایم خوابش رو میفروشم😂😂

    چهارم چطوری وقیح شمال شرق😂😂


  • سلام


    چندتا مطلب اینجا باید بگم به نظرم:


    اولا فروم نویسهای جنوب شرق(اگه باز نریزید تو فروم که ای میخوای متارو بهم بریزی) بسیار غیر حرفه ای و مبتدی هستن دلایلش رو ذکر میکنم.


    شمال یک پلن رفت رو جنوب شرق اینکه پلن موفق بود یا نه در حد من نیست نظر بدم اما بنده با 3 یا 4 پست تونستم کاری کنم که اصلا در مورد پلن تو فروم هیچ صحبتی نشه و 4 5 تا فروم نویس مبتدی جنوب شرق جای تحلیل حملات و کارهایی که میتونستن تو فروم انجام بدن برای روحیه دادن به پلیرهای خودشون یا تضعیف روحیه شمال فقط شروع کردن به جواب دادن به من درسته من 4 تا ریچارد!!!!خوردم اما به چیزی که میخواستم رسیدم به همین راحتی میشه با مبتدی ها بازی کرد و اختیارشون رو گرفت تو دست شیک و مجلسی!!!


    اینو گفتم چون مشخصه این سرور دیگه پلنی توش انجام نمیشه که مجدد لازم باشه بازی داده بشه کسی!!!


    دومین دلیل غیر حرفه ای بودن فروم نویسهای جنوب شرق مگه شما با جنوب غرب متا نیستید؟

    مگه این داستانها مربوط به دو ربع نمیشه؟

    چرا جنوب غرب بدون پاسخ دادن و سینه چاک کردن دارن بازیشون رو میکنن و جوابی نمیدن اما تا یکی میگه پخ چاتاناگا رقصیدن جنوب شرق تو فروم شروع میشه؟

    دلیلش دقیقا همونه که تو فکرتون هست که به زبون نمیارید اعتماد نداشتن خودتون به خودتون چون خودتون رو کامل میشناسید نه برای پاسخ دادن به دیگران بلکه برای اروم کردن خودتون باید کلاه فروم رو بدرونید که ای ملت ما محشریم ما همیشه بهترین طرف متای تراوین بودیم و....

    خوب شما همه این چیزها هستید درست دلیل این همه تاکید روش چیه؟کمبود اعتماد به نفس؟نمیدونم قضاوت و نتیجه گیری با خوانندگان فروم.


    وقتی حسن و اکبر با هم دوست هستن ایا لازمه پلاکارد اویزون کنن تو خیابون به گردنشون که ما دوستیم؟


    کسانی که منتظر من تو فروم هستن بعد این پست همچنان منتظر بمونن اگر زمانی لازم شد باهاتون موش و گربه بازی کنم حتما خدمت میرسم در حال حاظر لزومی نمیبینم برای بازی باهاتون بقیه دوستان شمال به نحو احسنت دارن تو فروم و بازی کارهاشون رو انجام میدن و نیازی به بنده کمترین ندارن.


    پ.ن.کسروی و کسروی گر شدن کار هر کسی مثل من نیست اما مخالف کسروی شدن با چوب و چماق و اسلحه و زور و قلدری کار هر قلچماقی که بجز راس بدنش از تمام جوارحش استفاده میکنه هست و خیلی هم راحته نتیجش هم مشهود هست دزدیها و چپاولی که میبینیم.


    با سپاس


    سلام به همه فروم نویسان نوب جنوب شرق و فروم نویسان خوب سایر ساید ها


    دیشب اتفاقاتی افتاد که قصد داشتم به اطلاع دوستان عزیزم برسونم و چه شیرین و جذاب که دوست بسیار عزیز و بزرگوارم مازیار عزیز رو نقل قول کرده و از محضرشون بیاموزیم

    مازیار جان سوالی که ذهن حقیر رو مشغول کرده اینه که شما که در حد اظهار نظر در خصوص پلن نبودید چه طور به این آگاهی رسیدید که لازمه فضا و جو فروم رو عوض کنید ؟!

    وقتی تجربیات ارزنده شما به این حد کارآمد هست که چنین توانایی دارید یقینا بحث موفقیت یا عدم موفقیت پلن رو هم درک می کنید خواهشاً شکسته نفسی نفرمایید

    یقیناً اگر در یک مهد کودک یه پسران در حال بازی جمله هیچ یک از سربازان شما بازنگشتند رو باز گو کنید و بپرسید به چه معنایی است بلاشک عنوان خواهند کرد که شما باختید و شکست را پذیرا شده‌اید

    مازیار عزیز دوستان زیاد در تحلیل و تفسیر پست شما صحبت کردند من امیدوارم که در سرور های بعدی تحلیل هایی از کیفیت سرور داشته باشیم نه کل کل های بیهوده و بی معنی که آخر هم نه هدفشان مشخص شد و نه دستاوردی برای طرف متخاصم داشت

    این که فروم رو دوستان شمال شرق به صورت شیفتی بین خودشون تقسیم کردند کاملا گویای ناتوانی فروم نویسان جنوب شرق هست و هر کس در حد توان خود عرض اندام می کند


    اما دیشب دوست عزیزی با توجه به بی محافظ بودن دهکده ای از اکانت Avenger تصمیم گرفت مجدداً در جهت جابجایی رنک همر های سرور اقدام کنه

    به این امید که در ساعت ۵ بامداد فقط خودش بیداره :)))



    طراحی تعداد حملات بر اساس بیست و دو موج صورت گرفته بود که بیش از ۴ هزار منجنیق در این حملات از دست رفتن که به مدافع بایت دفاع خوب و مهاجم بایت همر زیبایی که ساخته بودند


    بی خیال علیرضا بشید خداوکیلی یه نفری بد جوری پیگیر رهنمود های مجید برای جابجایی رنک همر ها شده !

    خدا قوت به امید و علیرضای عزیز بابت سرعت عمل و موقعیت شناسی شایان تقدیرشون

  • با سلام خدمت فروم نشینان عزیز و پلیرهای گل سرور


    طرف تا دیروز دوئل ممد موکسی بود حالا اومده باز ادعا میکنه همچین هم ادعا میکنه که تریلی هم ادعاشو نمیکشه یکی‌ بگه پیر تراوین سلطان فروم نویسی نکشی ما رو با صدای النگوهات


    و در آخر داستان این خفته چی بوده وسط ظهر.



    و اینم کار زیبای علیرضا رفیق گل که تا صبح منو کاشت تو واتساپ تا لینک قشنگ بده بعد ظهر سر از فروم در آورد:D


  • سلام و عرض ادب خدمت تمام بزرگان تراوین


    عزیزان شمال شرقی میان میگن جنوب دف ریخته تو فارماشون یا اکانت های ساپورتر ساید . نمیدونم چرا به اکانت مولتی میگن اکانت ساپورت ساید .


    درصورتی میشه گفت اکانت ساپورت ساید که رید نشه و کپ اکانت به عنوان پارکینگ و ده های دیگه جنگ یا ....


    ساپورت کنن. شما که میاد رید میدین نگید اکانت ساپورت ساید که خندم میگیره .


    درباره دف ریختن تو فارما من اول سرور به لیدر ها گفتم اجازه بدین تو فارم ها و مولتی های شمال شرق


    (اکانت های ساپورت ساید مثلا) دف بریزم


    دلیلشم اینکه تنها راه جلو گیری از مولتی بازی همینه که آقا یوسف اجازه ندادن و گفتن ما اومدیم مردونه بازی کنیم نامردی تو کار ما نیست


    (البته من شک دارم مولتی بازی و رید کردن مولتی جوان مردانه باشه )


    در کل شما هایی که میاد میگید چرا دف میریزید تو فارما که من خودم بشخصه تو این سرور این کارو انجام


    ندادم. (اگه انجام داده باشم میام میگم مثل سرور های قبلی که در ساید های دیگه بودم انجام دادم) .


    شما ها مولتی نکشید و رید ندید چشم کسی دف نمیریزه .



    داشم میلاد امینم میگه:

    جنگو میشناسی ؟ ته تغاریش منم

  • سلام

    تنها‌ چیزی ک ب ذهنم میرسه ( البته چک نکردم از تو نقشه و فقط یک حدسه) اینه ک مهاجم یک اقدام خودسرانه داشته

    سلام نوب سگ. دقیقا در مورد حمله ونگارد که چیز خاصی هم نبود درست گفتی. در مورد خفت اسپارتاکوس ولی بنده در جریان بودم و گفتیم بزنیم. اصلا هم مهم نبود. فدای یه تار موی بچه های ونگارد و آرگین عزیزم.

    سلام

    اگر متا باشه رقیب ما جنوب است. اگر متا هم نباشه رقیب ما جنوب است. میدونی چیه ؟ برای ما هیچ ارزشی نداره متا باشه یا نباشه ؟ رقیب ما کلا جنوبه ...در مورد قسمت غربی هم من مخالفم. مذاکره کنید مسئله رو حل کنید. راه آخر مقابله به مثل باشه...


    به دو جمله بالا دقت کنید.کسی که خوابیده رو میشه بیدار کرد ! ولی اونی که خودشو زده به خواب...


    محمد علی عزیز با تمام احترام که برای شما قائلم شما که به این زیبایی متای جنوب رو تحلیل می کنید نظرتون برای ادامه بازی چیه ؟!

    پیشنهاد میدید که لیدر های جنوب چه سیاستی رو پیش بگیرند که شما از اون به همبستگی تعبیر کنید ؟

    سلام عزیزم. هاشم عقاب رو نمیشناسم ولی اینایی که گفتی به من ربطی نداره. به نظرم واندارتونو یکی کنید. اسم اتحاد هارو مرتب کنید. همه یک شکل باشه. یه سری ها SW و یه سری ها SE نباشه. تمام واندرها بره روی استحکام منحصر به فرد. اتحاد واندری تشکیل بدید و.... آقا زیاده. شما استادی دیگه ادامه ندم.

    اساسا اگر متای جنوب از اساس از نظر شما زیر سوال بره چه اتفاقی می افته ؟!

    می خواید سمت یکی از جنوبی ها قش کنید ؟؟ اونم اینجای سرور ؟!

    واقعا برامون مهم نیست و اینو به کرات گفتم، گفتیم. واقعا درک نمیکنم چرا ما هیچی هم نمیگیم میاید وسط فروم هی میگید جنوب اینجوری جنوب اونجوری. آقا به ما چه. خودتون هی میاید و حساسیت ایجاد میکنید. دیگه به ما ربطی نداره که میایم دو تا نکته میگیم دو صفحه فروم مینویسن که بگن آقا ما همه با هم هستیم. چرا رگ گردن میزنه بیرون؟ یار ذخیره از کجا پیداش شد آخه. در مورد سئوال دومتون هم خیر. یه توتالی توی جلسه دو نفره گفت خوب ما متامونو بهم بزنیم تو چیکار میکنی ؟ گفتم بازم رقیب ما جنوبه فرقی نداره... ما با هیچکس متا نمیکنیم. جسارتا ما همه نوبیما ! فقط این سرور دوست ندارن بچه ها با کسی متا کنن. حتی اگه ببازن. در نتیجه نه تنها غش نمیکنیم تو گوشی هم میزنیم.


    رهروان یه شایعاتی کردند ولی باور کنید آخر جاده خر داغ می کنند

    حالا از ما گفتن !

    پس شما مثل اینکه تجربه خوردن گوشت خر بجا کباب رو دارید. البته اون جاده برای ذهن شماست نه ما. ما مسیرمون فرق داره و که به کرات گفتیم: اگر متا باشه رقیب ما جنوب است. اگر متا هم نباشه رقیب ما جنوب است. میدونی چیه ؟ برای ما هیچ ارزشی نداره متا باشه یا نباشه ؟ رقیب ما کلا جنوبه


    نرود میخ آهنین در مورد شما هم صدق میکنه یعنی ؟ از شما بعید بود این سبک پست ها.


    من درخواست دوئل شما رو با کمال میل قبول میکنم

    یوسف یاد تهدیدت به سامان افتادم... خیلی خندیدیم. حالا اینا به کنار ! چی میگی داداش؟ واسه خودت بریدی دوختی پوشیدی؟ توجه شمارو به این قسمت از پستم جلب میکنم:

    سلام

    خوب مجید، محسن و جاوید عزیز لطفا برای این موضوع، یا تلافی و یا مذاکره با جنوب غرب صحبت کنید.

    یاد اون مسئله کتیبه افتادم که اومدی این وسط سینه چاک دادی و منو متهم به تهمت به خودت کردی. آخر سر هم اومدم توی واتساپ بهت نشون دادم که من گفتم "خریدن" نه خریدی ! دفاع رو بک "دادن" نه بک دادی ! جواب تو چی باشه خوبه ؟ آبی که ریخته شده نمیشه جمع کرد. چرا کابل و میگیری؟


    WhatsApp-Image-2021-10-28-at-10-52-20-AM.jpeg



    پی نوشت: به بعضی ها هم باید گفت مانی راست میگه. هیس. عددی نیستی.

    ماورای باورهای ما،

    ماورای بودن ها و نبودن های ما

    آنجا دشتی‌ست...

    فراتر از همه ی تصورات راست و چپ

    تو را آنجا خواهم دید.

  • سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما عزیزان و بزرگواران


    اونقدری با سامان رفیق هستم و دوسش دارم که یادم نمیاد تا الان جدی سامانو تهدید کرده باشم ...


    نه عزیزم برای خودم نبریدم و ندوختم ، تو هنوز یا جایگاه خودتو نشناختی یا این جایگاه برات اونقدر بزرگه که خودتو گم کردی توش . یا اصلا برای این جایگاه ارزش قائل نیستی یا ....

    وقتی کسی تو این جایگاه قرار میگیره تموم رفتاراش و حرفاش و کلماتش بار معنایی داره . منم عجیب و غریب رو این چیزا حساسم ، فکر میکردم متوجه شده باشی تا الان ...


    در مورد کتیبه باز هم داری همون راه ترکستانو میری ... البته تقصیری نداریا متوجه جایگاهی که توشی نیستی ! وقتی من لیدر جنوبم و گفته میشه جنوب کتیبه خریده من باید واکنش نشون بدم . اینکه تو بگی کتیبه خریدن و نگی خریدی دلیل نمیشه من خوشحال بشم ! من خودمو از جنوب جدا نمیدونم ، من اجازه نمیدم کسی به همین راحتی به جنوب تهمت بزنه . وقتی میگی خریدن اینگار داری به من میگی خریدی . چرا که من جنوبم و جنوب منم .

    اینا رو دارم بهت توضیح میدم که شاید در آینده اگر بازم رقیب شدیم بدونی وقتی جلوی یوسف داری بازی میکنی ، داری جلوی یه نفر بازی نمیکنی !

    در مورد این که گفتم درخواست دوئل تو رو قبول میکنم ....

    ببین عزیزم وقتی من توی واتساپ بهت گفتم به خاطر رفاقتم با شما اون اکانتو اخراج کردم ، جای اینکه تشکر کنی و بحثو همونجا تمومش کنی ، میاید تو فروم و این بحثو کش میدید ، بار معنایی داره این رفتار شما . چندین صفحه دارید در مورد جنوب و لیدر های جنوب و بازیکن های جنوب انواع و اقسام حرف ها رو میزنید . بعد میگی یه حرفی زدید و تموم ؟ نه دیگه اینجا رو اشتباه کردید ، نمیشه شماده صفحه در موردش حرف بزنید و بعد بگید خب تموم شد حالا بریم سراغ موضوع بعدی . شاید شما شروع کنید ولی ماییم که تموم میکنیم ...

    علاوه بر این قضیه این صحبت کیه ؟

    ولی در غرب جنوب این اتفاق نیفتاده و کاملا دارن از روی گردن خودشون باز میکنن. پس اگر کسی از شمال شرق رفت بیرون و اینکارو کردو ما صفرش نکردیم دوستان ناراحت نشن.


    وگنس عزیز این تو نیستی که حرف میزنی ، این جایگاه توست که حرف میزنه ....


    تا زمانی که من توی جنوب نفس میکشم ، اجازه نمیدم حتی کوچک ترین حرف هایی که در شان جنوب نیست بهش نسبت داده بشه و رشد کنه ! قبل اینکه ساقه بشه ، ریشه رو در میارم .


    یا حق


    خادم جنوب یوسف

  • سلام

    محسن جان کل جنوب بی صبرانه منتظر لینک های تلفات شما هستند

    تلفاتی که اکانت فان از شما گرفته

    البته مجید عزیز دوتا لینک به من داده که فقط تعداد نیرو بود و ارسال نیرو ولی هیچ گونه تلفاتی موجود نبود!

    وقتی حرفی زده میشه بهتره با مدرک باشه

    درسته اصلا هیچ گونه توافقی درمورد ارسال دفاع نبوده ،وقتی همچین تهمتی به شخصی میزنیدباید مدرکی داشته باشید

    مثل ای پی ، بازی کردن با ابروی شخص یا اشخاص کار شایسته ای نیست!

    این نمیشه اومدیم یک مبحث رو باز کردیم دیگه جوابی نیست بریم سر مبحث دیگه!

    من منتظر لینک هستم


    خوشحال میشم برام بفرستی

  • البته مجید عزیز دوتا لینک به من داده که فقط تعداد نیرو بود و ارسال نیرو ولی هیچ گونه تلفاتی موجود نبود!

    درود بر توتال بزرگ متای جنوب

    پس در واقع شما معتقدی دف ریزی اگه با تلفات رقیب همراه نباشه ایرادی نداره!

    یا به عبارتی ارسال دف به فارم های حریف، اگر حریف هوشیار باشه و به موقع دف رو بک بده کار کثیفی نیست!!!!


    از دیشب ۷-۸ تا اکانت از متای جنوب اقدام به ارسال دفاع به ساپورت های شمال کردن، یوسف عزیز هم توی واتساپ به من گفتن با هماهنگی ایشون صورت گرفته.

    پس دیگه حرفی نمیمونه و نیازی به ارسال هیچ لینکی نیست.

    خودتون میدونین چکار کردین و چکار دارین میکنین و ما هم میدونیم چکار کردین و چطوری دارین ادامه اش میدین. با ارسال لینک چی رو به کی بخوایم ثابت کنیم؟!

    با حجم دفاعی که طی ۲۴ ساعت گذشته به سمت ساپورتهای شمال روانه شده عملاً متای جنوب موضع رسمی خودش رو اعلام کرد و از نظر من پرونده این قضیه توی فروم بسته شده هست و دیگه هیچ پستی رو در این رابطه رپلای نمیکنم.


    اگر از پلیرهای جنوب کسی واقعا هدفش دیدن لینک های مربوطه و روشن شدن ابعاد ماجراست، واتساپ در خدمتم



    واقعا امیدوارم این سرور بتونید واندر رو صد کنید، که اگه نتونید، هم بازی رو باختین و هم اخلاق رو.


    بدورد


    محسن

    پست 2 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Moh3en: شماره واتساپ اصلاح شد ().

  • سلام‌ مجدد خدمت همگی


    سلام عزیزم. هاشم عقاب رو نمیشناسم ولی اینایی که گفتی به من ربطی نداره. به نظرم واندارتونو یکی کنید. اسم اتحاد هارو مرتب کنید. همه یک شکل باشه. یه سری ها SW و یه سری ها SE نباشه. تمام واندرها بره روی استحکام منحصر به فرد. اتحاد واندری تشکیل بدید و.... آقا زیاده. شما استادی دیگه ادامه ندم.


    واقعا برامون مهم نیست و اینو به کرات گفتم، گفتیم. واقعا درک نمیکنم چرا ما هیچی هم نمیگیم میاید وسط فروم هی میگید جنوب اینجوری جنوب اونجوری. آقا به ما چه. خودتون هی میاید و حساسیت ایجاد میکنید. دیگه به ما ربطی نداره که میایم دو تا نکته میگیم دو صفحه فروم مینویسن که بگن آقا ما همه با هم هستیم. چرا رگ گردن میزنه بیرون؟ یار ذخیره از کجا پیداش شد آخه. در مورد سئوال دومتون هم خیر. یه توتالی توی جلسه دو نفره گفت خوب ما متامونو بهم بزنیم تو چیکار میکنی ؟ گفتم بازم رقیب ما جنوبه فرقی نداره... ما با هیچکس متا نمیکنیم. جسارتا ما همه نوبیما ! فقط این سرور دوست ندارن بچه ها با کسی متا کنن. حتی اگه ببازن. در نتیجه نه تنها غش نمیکنیم تو گوشی هم میزنیم.

    ممنون از توصیه های شما !!


    محمد علی جان شما خودت در نقل قول دوم نقل قول اول رو کاملا نقض کردی ما اخرش نفهمیدیم شما قصد دخالت دارید یا نه !! متای جنوب براتون مهم هست یا نه؟؟


    بچه هاتونم کاره بسیار خوبی میکنن دنبال متا نیستن چون کسی هم دنبال اونا نیست!


    پس شما مثل اینکه تجربه خوردن گوشت خر بجا کباب رو دارید.


    یگ گرسنه زدور بدید سراب

    میپزند در میان باغ کباب


    چون که بود او گرسنه وبی تاب

    سوی دیوار برفت او به شتاب


    رفت بالا و دید داخل باغ

    عده ای غربتی کنند خر داغ



    جسارتاً خر داغ کردن کنایه از (بر خلاف انچه دیده میشود خبری نیست ) است و بر خلاف شما قصد توهین و بی ادبی نبود .


    نرود میخ آهنین در مورد شما هم صدق میکنه یعنی ؟ از شما بعید بود این سبک پست ها.

    البتع پست فوق فقط جوابیه ای بود نسبت به اتهامات شما و دوستان


    آقای محمدعلی خان دوست عزیز منظور بنده از پست های بی مورد و بی محتوا که قبلاً خدمتتون عرض همچین پستهاییه که در زیر یک‌ نمونشو ریپلای میکنم


    حالا این سبک پستا چه میخواد از طرف جنوب متحد باشه چه از شمال شرق قدرتمند


    سلام دو لیدر کل جنوب که با هم هماهنگ هستن و همه کاراشونو به هم میگن و و خیلی خیلی خوبن کلا


    اگر لیدرهای شمال شرق رو در این حد در نظر گرفتید که شروع به ارسال دفاع کردید و اونا میان فقط به جنوب غرب مقابله میکنند سخت در جهالت به سر میبرید. ینی نمیفهمن که جنوب غرب آس و پاس معلومه همر نداره خوب خودشو میاد میندازه جلو با کولی بازی های یوسف مظلوم میگه آقا قبول دوئل میکنم. <X<X<X<X<X


    همه اینارو گفتم چندتا سئوال کنم: این جنوب غرب انقدر نوکری میکنه خسته نمیشه خدایی؟ جان من. جان گوسفند. خسته نشدید تو سری خور متا بودید همیشه؟ همیشه کتک خور بودید ؟ همیشه برای برد دست به هرکاری زدید؟ حتی خفت کتک خور. خفت دفاع ساز. خفت خیانت. پلیر جنوب غربم. یاد پارسا و ممد بخیر. جنوب غربی که جلوی سه رب میموند و مبارزه میکرد. اون جنوب غربها کجا. این جنوب غرب کجا. بیشترین افتخارتون برد همراه با متا بوده. تن بزرگان جنوب غرب داره میلرزه. کجان ببینن ای وای من. کجان ببینن جنوب غرب شده تو سری خور سایدهای دیگه. کجان؟ تف به غیرتتون. بیاید جنوب غرب رو نجات بدید.

    یه پست بی محتوا و پر از توهین که حتی ارزش ریپلای هم نداره خواهشاً هیچکس پستهای این شخص مجهول الهویه رو ریپلای نکنه کسی که معلوم نیست کیه و رو کدوم اکانته ادعاش گوش فلک رو کرده ریپلای منم به قصد اوردن مثال بود حتی ارزش ریپورت کردن‌هم نداره.


    یه توصیه برادرانه هم بهت دارم یکم سطحت رو بیار بالاتر به جای اینکه روز به روز از لحاظ شخصیت پس رفت کنی

    اگر از پلیرهای جنوب کسی واقعا هدفش دیدن لینک های مربوطه و روشن شدن ابعاد ماجراست، واتساپ در خدمتم

    شماره واتساپ: 091577777101

    درود فراوان

    من‌ میخواستم واتساپ پیام بدم لینکها رو بگیرم بزارم فروم که ختم قائله بشه اما گویا شمارتون یه رقم اضافه داره و نتونستم باهاتون تماس بگیرم.


    در حال حاضر نیازمند یک تحلیل راجب واندرهای گرفته شده هستیم


    همگی عشقید.