Posts by HoOomaN

    سلام و عرض ادب.

    اگر اتفاق خاصی رخ نده بنده هم در کنار ممد و فرهاد این سرور رو در ساید و خونه خودمون جنوب شرق هستیم. دوستانی که تمایل دارن‌ جتوب شرق بازی کنن با محمد عزیز که شمارشو گذاشته هماهنگ کنن که ایشالا ساید یه دستی داشته باشیم.

    از ارش و پارسای عزیزم بی نهایت عذر میخوام که دعوتشونو نتونستم قبول کنم. ولی این قول رو میدم که در سرور های اینده جبران کنم.

    امیدوارم‌ سرور خوبی برای همه عزیزان باشه و لذت ببریم کنار هم.

    سلام خدمت پلیرای هر چهار ساید.

    این سرورم با تمام خوبیا و بدیاش گذشت و چیزی که برا من خیلی با ارزش بود دوستایی بود که شکل گرفت با بچه های هر چهار ساید. امیدوارم این رفاقتا خارج از بازی هم بمونه و پایدار باشه.

    دوم اینکه این برد رو به تمام بچه های جنوب شرق که بعد از جریان کتیبه ها جانانه بازی کردن و با تمام کاستی ها همه جوره زحمت کشیدن و همینطور ۲ ساید متا که بی شک سهم بسیار بزرگی در این برد داشتن تبریک میگم دم همه بچه های ۳ ساید گرم.

    رفقای گلمون تو اس ای از سیاوش و ارش که زحمت بسیار زیادی هم برای دف هم ساپورت واندر کشیدن هم همرای قشنگشون تشکر میکنم. نیما عزیزم که قسمت نشد این سرور ۱ اکانت باشیم ولی با اینکه دیر اومد اما وزنه ای هست برای ساید دمت گرم داداش.

    علی کینگ توتن از والسیای قدیم که خوشحال شدم بعد از چند سال دوباره دیدمش خسته نباشید میگم بهش بابت همرای خوبش و دف قابل توجهی که داد.

    محمد و حسن هانتر تیم. مصطفی و مسعود از اکانتای لرد استار و فلفلی. علی و ارش و سجاد کاپیتان.

    محمد جواد از اکانت الو. محمد عزیز گه رو واندر حسابی زحمت کشید. حمزه عزیز که ازم ناراحته ولی همیشه پرچمش بالاس شدید. محمدرضا رویال که خیلی کمکمون کرد. روزبه عزیز. اگر اسمی از قلم افتاده به بزرگی خودش ببخشه.

    تشکر ویژه از ارش و هادی و حسین تی ان تی و هومن کینگ راگنار حامد و حسین نکست و میلاد و میثم و استاد کپسول بزرگ از اندبل که خیلی دیگه صمیمی شدیم و افتخاری بود اشنایی با این عزیزان خیلی گلید همتون.

    بر و بچه های اسبدل سلطان پارسا که اتفاقا هم محلی در اومدیم و خیلی خوشحالم از اشناییش. داداش مجید گل که واقعا تو مرام و معرفت رو دست نداره. و پانته آ عزیز قهر کننده قهار که اونم اتفاقا هم محلیه (اقا پارسا ناراحتت کرده با من چرا چپ افتادی؟ :D:D). خلاصه که پرچم بچه های جهانشهر کرج بالاس شدید.

    یه خسته نباشید ویژه به امید میگم که سومین سروری بود که کنارش بودم خیلی همدیگرو اذیت کردیم ولی به چیزی که حقش بود رسید و زحمتاش به نتیجه رسید. ایشالا که آخرین سرورمون باشه.

    در آخر به تیم خودمون تبریک میگم که خیلی زحمت کشیدن.

    پلن ما داشتن ۳ اکانت ANGRA MAINYU برای همر و Melika و Ar3s برا دف بود که با توجه به نیاز ساید مجبور به اضافه کردن ۲ واندر زن رومن شدیم‌ و در نهایت ۵ همر واندر زن ۲ همر جنگی (که هر کدوم ۲ بار استفاده شد) و بالای ۳.۵ میل دف روی اکانتهای اصلی و همینطور ۵.۵ میل دف روی مولتی از این ۳ اکانت و مولتیا در اومد. بچه هایی که زحمت کشیدن سپنتا هاتف رضا اس ای گارد محمد قطری و همسر محترمشون امیر عزیز که تایمش محدود بود ولی افتخاری بود کنارش بازی کردن. دمتون گرم.

    و در نهایت فرهاد و ممد نوب که بی نهایت زحمت کشیدن. اچار فرانسه های ساید بودن و همه جا و تحت هر شرایطی هر کاری میتونستن کردن برای اس ای و البته متا. خیلی عشقید جفتتون. از این به بعد بخوام بازی کنم یا با شما ۲ تا بازی میکنم یا اصن بازی نمیکنم. حاصل زحمتای فرهاد و ممد باعث شد که یکی از همرای ما حتی مقطعی از بازی رنک ۱ سرور باشه ولی به دلیل لاست بی گندمی روی مرتاض (به قول دوستان بهشت اس ای:D) و یه اشتباه از ممد نزدیک ۳۵ کی گرز و ۶ کی تی کی لاست خورد و رنک ۲ شد ولی خوب بیگ رم سرور بود. دمتون گرم سلاطین :D

    در انتها به رفقای گلمون تو ان ای بابت بازی قشنگشون تبریک میگم. دم همتون گرم.

    نمونه اش پارسا بسته بود بعد زدن انبارهای واندر،که رسما بست!!!،چه همدلی؟همه بفکر زیر و رو کشیدن بودن.

    سلام.

    حقیقتا بقیه قسمتای پستت ارزش جواب دادن نداره. فقط راجب این قسمت یه چیزی بهت بگم. ببین برادر شما انقد خودتون زیر و رو کشیدید که نمیتونی این رفاقته و یکدل بودنه رو ببینی. دست خودتم نیست خوب ندیدی دیگه. کاریش نمیشه کرد. حالا که گفتی من برات توضیح میدم.

    ببین اولین بار این پیشنهاد از طرف ان ای به من داده شد. یکی از دوستای گلم تو ساید ان ای تماس گرفت با من و گفت شما واندر مارو نزنید ما هم نمیزنیم شما ۱۰۰ کنید‌. از من خواستن که این پیشنهادو به امید بدم و راضیش کنم قبول کنه. اما در جواب من گفتم اولا امید عمرا زیر حرفش نمیزنه و وقتی گفته تا اخر ش.ش رو میزنه یعنی میزنه. دوما اگر ۱ درصد امید هم بخواد اینو قبول کنه من نمیذارم چون حرف زدم و نمیخوام حرفم زیر سوال بره.

    این قضیه گذشت ۲ ۳ روز بعد پارسا زنگ زد بهم و و گفت عین همین مطلبو به اونم گفتن. که مشخص شد برنامه ریزی پشت این قضیس. با هماهنگی ارش و امید تصمیم گرفتیم که وانمود کنیم که پارسا قبول کرده و حتی قرار شد برای زدن انبارای ان ای ما جای پارسا همر‌ بدیم که مثلا پارسا دیگه نمیزنه تا ببینیم برنامه شما چیه. خلاصه که از ثانیه اول حرفاتون با پارسا من و بقیه در جریان بودیم. حالا شما هی بیا بگو پارسا بست :D:D:D:D


    بچهای Pante پانته آ (قهر کننده قهار :P) ، شریل (Mom) (و هومن :D)

    هومن اینجا هومن اونجا هومن همه جا. :D:D:D

    اونوقت من میگم لیدر بر حق متا منم میگی نه.:D


    پ.ن: دل و قلوه گرفتنا باشه برای بعد از ۱۰۰ شدن واندر فقط دوست دارم الان از پارسا و ارش بابت مردونگی که تو این سرور سر متا داشتن تشکر کنم. خیلی گلید جفتتون.


    پ.ن: بر تری داتی لعنت (هادی با تواما) :D:D

    سلام علیکم.

    خوووب یه چیزی بگم بخندیم. 1>3 :D:D:D

    انقد اینو گفتید خودتونم باورتون شده انگار. هی گفتم جای اینکه تو فروم شاخ و شونه بکشید حواستون به اکانتاتون باشه گوش نکردید مجبور شدیم دوباره بیایم سراغتون.




    و در انتها علامت سوالی زیبا در دل شمال شرق. :D

    چندتا همر دیگه هم بود که سبز برگشت برای اینکه شلوغ نشه نذاشتم.

    موتورمون تازه داره گرم میشه ایشالا تا اخر سرور کامل پلنری یاد میگیرید. :D:D

    دم لانچرا شدیدا گرم خیلی زحمت کشیدن.


    پ.ن: حسین تی ان تی بریم بعدی؟

    پ.ن: الان قیمت شرف چنده؟ حجمی میفروشید یا وزنی؟ میگفتی اصن خودم میخریدم ازت چرا جلو غریبه دست دراز کردی؟

    تا علامت سوالی دیگر بدرود.

    سلام.

    به جای اینکه تو فروم برای عالم و آدم شاخ و شونه بکشید برید حواستون به اکانتاتون باشه سر ظهری خفت نشید اینجوری.

    16 کی کاتا آخه؟ :))


    خسته نباشید به بر وبچه هایی که رو اکانت Ar3s زحمت کشیدن سپنتا و رضا و فرهاد دمتون گرم.


    پ.ن: هر نوعی یه شکلی داره. هر شکلی یه نوعی داره

    سلام.

    فرمودید که نقشه ای نیست و فقط یه پیشنهاد بود به دوستانتون در ساید شمال شرق. برای من جای سواله چه نیازی هست این پیشنهاد تو فروم‌ مطرح شه؟ در صورتی که این مرتبط با سیاست ساید شمال شرقه و اتفاقا چنین پیشنهادایی باید تو فضای خصوصی مطرح بشه نه عمومی. پس وقتی چنین حرفی اینجا زده میشه به وضوح مشخصه که چیز دیگه ای پشتشه. که این سیاست به شدت نخ نماست.

    نکته بعدی اینکه فرمودید هادی میاد یه صحبتایی راجب ۱۰۰ شدن میکنه. که این بر میگرده به مسائل بین ما و شما ذهنتونو درگیر این مباحث نکنید. ما خودمون با هم خوب کنار میایم.


    میفرمایید تا واندر مشترک نباشه متایی نیست. جسارتا این قانونو کجای تراوین نوشته؟

    خیلی جالبه که ما خودمون میایم میگیم متاییم بعد شما میای میگی نه نیستید. کی صلاحیت اینو داده به شما که تعیین کنید که ما نپیم یا متاییم یا هر چیز دیگه؟ اونقدری که برای شما مهمه واندر تو کدوم یکی از ۳ ساید ۱۰۰ شه برای ما نیست. انقدر رفیق شدیم باهم که زیاد به این داستان توجه نکنیم. هر کدوم از ۲ ساید دیگه ۱۰۰ کردن نوش جونشون. ارش ۱۰۰ کنه که میگن شام میده. پارسا هم ۱۰۰ کنه چتر میشیم باغش عشق و حال. :D:D


    در کل صحبت شما مصداق بارز جمله تفرقه انداز و حکومت کن از فیلیپ دوم مقدونیه که بعدها توسط خیلی از سیاست مدارای بزرگ استفاده شد. ولی خوب ماهم کتاباشونو خوندیم.


    با احترام

    سلام.

    دیروز شاهد پلن خوبی از متای ۳ ساید بودیم که خوب اهداف پلنو دوستان توضیح دادن و نیاز به توضیح مجدد نیست. به هر حال ما به اهدافی که داشتیم رسیدیم و از این بابت راضی هستیم.


    یه خسته نباشید میگم به بچه هایی که تو این پلن کمک ما بودن‌.

    امید ارش پارسا هادی ممد نوب و حسین تی ان تی‌. دم همتون گرم.


    ولی چیزی که خیلی برام جالبه دلسوزی بیش از حد بچه های ان ای برای ساید جنوب شرقه. ببینید دوستان عزیز مطمئنا لیدرهای اس ای انقدر با تجربه هستن که نیاز به دلسوزی کسی ندارن و سیاست بازیو از خیلی از شما عزیزان بهتر‌ بلدن. ما خودمون بلدیم تشخیص بدیم که چی برای ما خوبه و چی بد.

    دوما اینکه دوستان خیلی خوبی تو ۲ ساید دیگه پیدا کردیم‌که دوستیمون حتی به خارح از بازی کشیده شده و واقعا برای ما هیچ فرقی بین ۳ ساید نیست.

    اینو قبلا هم خدمت لیدرتون سامان عزیز گفتم الان هم میگم هیج فرقی برای ما نداره واندر تو خاک کدوم یک از ۳ ساید ۱۰۰ شه چون هیچ فرقی بین این ۳ ساید وجود نداره.

    شما هم بجای اینکه نگران ما باشید نگران لیدرتون باشید که رنک همرش براش از واندرتون هم مهم تره. ;)

    فقط برای عکس نیمچه همر کاپیتان که دوتا انبار بزرگ غذا رو صفر کرد جا نبود .

    سلام سجاد جان.

    بخاطر تعداد همرا همر شما رو ناخواسته تو گذاشته نشد و بنده عذر‌خواهی میکنم.


    خسته نباشید به بچه ها اکانت کاپیتان بابت زحمتاشون علی الخصوص علی عزیز یه تو این یک ماه گذشته تک و تنها زحمت کشیده.


    پ.ن: پارسا عجب شیتی نوشتی به به :D

    پ.ن: چیفرتون به دف خودتون بخوره چه حسی داره؟

    پ.ن: عزیزم کجااااییی دقیقا کجاااااااییی

    اگر دنبال بهانه میگردی که شروع کنی مشکل نداره ما استقبال میکنیم ازت

    اما یه اکانتی رو میذاشتی که داخل سرور باشه حداقل.نه یه اکانت بی صاحاب که معلوم نیست کِی دف ریخته و شما الان اومدی دنبالش.

    اگر مطمئن بودم ازطرف ما همچین اتفاقی افتاده حتما پیگیری میکردم اما حالا که خلافش برای من ثابت شده دلیلی نمیبینم این کارو بکنم

    شما گویا حافظت ضعیفه کمی ولی ایراد نداره کافیه بری جنگ کوچیکی که از اس ای زدید رو چک کنید و ببینید توسط کدوم اکانت کلین شد و تقدیم ان ای شد. صاحب اکانتم که مشخصه همونیه که بعد از زدن کتیبه از خوشحالی اینجا بر ضد حکومت ظالم جنوب شرق بیانیه صادر میکرد. یادت اومد؟ یا به اسم بگم خدمتت؟

    در مورد موجود بودن اکانت در سرور هم مشکل از نحوه نوشتار شماست به طوری که به جای حرف i از L استفاده کردی دوست من.(املای درست اکانت در عکس پایین مشخصه)

    من هیچوقت برای کاری دنبال بهونه نیستم بخوام کاریو انجام بدم میدم. از هیچ احدی هم ترسی ندارم. ولی از اون دست افراد هم نیستم که بخوام هر گونه کثافت کاری برای بردن انجام بدم.

    حتی خود من برای متوقف کردن دف ریختن تو مولتیای شما بارها با بچه های ساید صحبت کردم تا این داستان تموم شه. اما حالا که کار به اینجا رسید به قول دوستان برای ما هم قفل نیست. چیزی که عوض داره گله نداره.

    پ.ن: خسته نباشید میگم به عزیزانی که در پلن دیروز کمک ما کردن و زحمت کشیدن و همینطور عزیزانی که زحمت ساخت همرارو کشیدن و در اختیار ما قرار دادن.

    پ.ن: جا داره به ان ای بابت دف خوبی که جمع شد تبریک بگم. هرچند برای خودم هنوز علامت سوال هایی مونده ولی در اصل قضیه تغییری ایجاد نمیکنه و دفی جمع شد عالی بود و جای تقدیر داره واقعا. خسته نباشید.

    پ.ن: دوستان عزیزی در ان ای داریم مثل امین و امیر و سجاد و سهند که مخلصشونم هستیم‌. امیدوارم از من ناراحت نشن.

    امین جان سلام

    متاسفانه شنیدم از بچه ها که گویا کسالت داشتی. خوشحالم میبینم بهتری. دورا دور جویای احوالت بودم امیدوارم سلامت باشی عزیز.


    والا امین جان من خیلی ماشین حساب به دست نیستم ولی حالا که بحثش پیش اومد شما که اهل حساب و کتابی پس قربون دستت این عکسای زیرم بذار کنار خفت دیشب افشین یه حساب کن ببینیم کی خسارت دیده کی سود کرده؟ ;)




    پ.ن: یه 50 کی پیاده بغل اون رعدای بد بخت میذاشتی ثواب داشت بخدا.

    سلام همگی

    سلام رضا جون.

    اول که به خودت و نیما بابت پلن قشنگ دیشب تبریک میگم. دمتون گرم

    انّ الله لا يُغيِّرُ ما بقوم حتّي يغيّرو ما بانفسهم

    خداوند سرنوشت هيچ قومي و «ملّتي» را تغيير نمي دهد مگر آنكه آنها خود تغيير دهند.


    یکی از مقصرین اصلی اتفاقاتی که برای شمال شرق اقتاد شخص شما بودی حاجی جون. وقتی چادر سرت کردی اومدی جنوب شرق کتیبه زدی بعدش اینجا از خوشحالی بسم الله قاسم الجبارین میگفتی باید فکر اینم میکردی. وقتی نپ کتیبه رو نادیده گرفتی باید به این فکر میکردی ما هم نمیشینیم نگاه کنیم. اومدی از تو خود ساید ما کتیبه زدی و بردی فک کردی فقط خودت بلدی؟ :دی

    اومدیم 2 خونه این لیدرتون ده چیف کردیم احمقشو بلند کردیم. دیشبم که چشم کوچیکو با دهی که تو 5 خونه ای زده بودیم بلند کردیم. تفاوتش میدونی چی بود؟ شما چادر سرت کردی اومدی اکانت زدی تو اس ای اومدی تو زیر شاخه و اخرشم که همه میدونیم. ولی ما چادر سرمون نکردیم با اکانتی که تو اس ای داشتیم اومدیم ده گرفتیم تو ان ای.

    یه بازی رو شروع کردی حاجی مطمئن باش دودش تو چشم خودت میره.

    منتظر گودزیلا های شما هم هستیم عزیزم ما که چند روزی میشه میگیم رو کنید ببینیم چی دارید. :D


    خیلی خوشحال هستم که از زدن یک کتیبه چشمان کوچک انقدر به وجد اومدید احساس کردم یه موقع جنگ نداشتتون رو زدید

    سجاد جون خوبی داداش؟


    والا یه جنگ از ما زدید یه احمق زدیم ازتون که با توجه به اینکه اکثر اکانت های این سرور چند همرن و احمق میتونه کاربردی مثل جنگ یونیک داشته باشه حقیقتا میتونه کاربردی حتی بهتر از جنگ کوچیک برای اکثر اکانت های اس ای داشته باشه. پس فک میکنم تو این یه مورد بی حسابیم تقریبا. هرچند اون جنگ کوچیکم میگیریم سجاد جان. فعلا امانته دست شما;)


    پ.ن: امیر پتور آخر تهدیدتو عملی کردی؟ نکن داداش نکن گناه دارم :D

    پ.ن: سهند جان تا 6 ماه دیگه هم اینجا دیسلایک کنی کتیبه هاتون بر نمیگرده داداش.

    پ.ن: شاعر میگه : گذشتم از او به خیره سری/ گرفته ره مه دگری ;(;(

    پ.ن:رضا نوب شوهر عمته :D

    سلام عزیز دل.

    چرا انقد عصبانی آخه؟

    ببین دوست من اینکه من پست امیر رو ریپلای کردم چون دوست منه و میدونم که میتونم بشینم باهاش منطقی صحبت کنم. وگرنه هیچ جای حرفام نه از کسی دفاع کردم نه از کسی گلایه کردم که چرا دف ریختی تو مولتی. فقط گفتم این حرکت از سمت هر 2 طرف داره میوفته پس ننه من غریبم بازی تو فروم جالب نیست. به شخصه از این حرکت بدم میاد و انجام نمیدم هیچوقت ولی اعتراضم نکردم. به هر حال منی که مولتی میکشم فکر اینجاشم میکنم. هیچوقتم نگقتم چرا. فقط در مورد پست امیر گفتم شما ریختید بقیه هم میریزن.

    اینکه من چقد رو مولتیام وقت میذارم کاملا به خودم مربوطه حال کنم زیاد وقت میذارم حال نکنم کم وقت میذارم.

    در کل من نه اهل مظلوم نمایی هستم نه ننه من غریبم بازی. کل حرف اینه یه سری داستان داره بین هر 2 طرف میوفته اینکه بیایم الکی تو فروم جو سازی کنیم بر علیه دیگری قشنگ نیست چون همه دارن انجام میدم.

    مشکلی هم داشته باشم تو بازی حلش میکنم. حالا اگر بزنم که دمم گرم اگرم شما زدی که دمت گرم. حرص خوردن نداره که قربون شکلت عزیزم.




    سلام عزیزم میگم این ده تروریست همون دهی نبود که کلاهبردارا ازش موز بردن؟یعنی بخاطر 80ک گرزی 3 4تا همر به علاوه 80ک تبر کردین ناقص کردن؟بعد سودم بردن منطقتونو دوست دارم

    سلام عزیزم.

    اول اینکه یوزر نیمتو دوست دارم خودم از urgot پلیر های قدر لیگ آف لجندم. :دی

    در مورد کلاهبردارا بنده هیچ نظری ندارم خودشون حی و حاضر اینجا هستن میتونن صحبت کنن. من خودم انتقاداتی به پلنشون داشتم که بهشون گفتم.

    هیچ جا از صحبتامم راجب سود و ضرر صحبت نکردم. به هر حال بچه ها هستن میان تحلیل میکنن کی سود کرده کی ضرر پس بحثی راجب این قضیه نمیمونه.

    در مورد بقیه صحبت های شما هم فک میکنم توضیحات بالا کافی باشه.



    پ.ن: امیر رپتور میبینی ترو خدا؟ ما با رفیقمون نمیتونیم 2 کلمه حرف بزنیم. عجب دور زمونه ای شده

    امیر جان سلام

    بله همونطور که شما گفتی دیشب یه همر از ساید شما تو جنوب شرق دیوار شد که خسته نباشید میگم به بچه های اکانت Lord Star و همینطور امید عزیز که زحمت دف رو کشیدن.




    امیر جان یه مطلبی که شما اشاره کردی دف ریختن تو مولتیا که نمیخواستم در موردش صحبت کنم ولی چون شما گفتی فقط بگم که این اتفاق در طول یکی دو روز گذشته از طرف ساید شمال شرق داره اتفاق میوفته و روی تعداد زیادی از مولتی های بچه های ما از طرف شما دف ریخته شد و نکته جالب تر اینکه یه بخشی از دف از اکانت خود شما بوده.

    حالا جالبه که اگر دیگران اینکارو انجام بدن بده ولی شما انجام بدی خوبه؟ به هر حال چیزی که عوض داره گله نداره امیر جان.

    در اخرم شاید شما مارو دوست نداشته باشی امیر جان ولی ما دوست داریم داداش. :دی


    پ.ن: امیر جان اون بچه رو از کف فروم جمع کن انقد خندیدم بهش دل درد گرفتم داداش. :دی

    با‌ سلام خدمت همگی میبینم باز وال شدن رو به به تبریک میگم به بچه ها دمتون گرم سپهر عزیزم گل کاشت امیدوارم سرور جذاب بشه همینطور بچه ها گفتن 3/1 رو خوب وال‌ شد بازم تبریک منتظر باشین هنوز مونده :*

    سلام سهند جان

    خوبی عزیز؟


    فکر کنم لینکارو کامل ندیدی عزیز دل که وال شدنو داری تبریک میگی. والا چیزی که ما دیدیم پریدن یه همر واندر زن و تقریبا 2 میل دف بود. حالا اینکه چرا تبریک میگی خودش جای بحث داره. باز به زاویه دید شما ربط داره که کی این وسط کی سود برده کی ضرر کرده ما که به بیشتر چیزی که میخواستیم رسیدیم. بازار چنج کپ هم که ماشالا داغ بوده بین دوستان.

    جا داره خسته نباشید بگم به تمام بر و بچه هایی که از دیشب بیدار بودن و زحمت کشیدن برای این پلن به ویژه پارسای عزیز که زحمت پلن و بخش زیادی از لانچ هارو کشید. خسته نباشی پارسا جان. همینطور به سازنده های همر ها بابت زحمتی که کشیدن خسته نباشید میگم.


    پ.ن: یعنی الان که رفتی شمال شرق Viva NE میگی؟؟؟ :ِدی

    پ.ن: وقتی 2 تا کرجی با هم یه کاریو بکنن تهش باحال میشه دیگه. :دی

    پ.ن: صبم یه دمپایی از دوستان شمال شرقی دیوار شد تو اس ای که ارزش گذاشتن نداره.

    پ.ن: اقا رضا برو پیش عشقات دیگه باهات قهرم لوول

    پ.ن: امیر رپتور عشقی داداش

    با سلام و عرض ادب.


    همونطور که سپنتا و محمد نوب عزیز گفتن این سرور هم مثل گذشته در کنار بر و بچه های گل اس ای هستیم. با توجه به تیمایی که اعلام آمادگی به نظر سرور جذاب و شلوغی در پیش داریم. امیدواریم این سرور به همه خوش بگذره و از بازی لذت ببریم.


    در کل دم همه گرم به جز رضا :دی

    رضا ما 60 نفریم؟ داداش خیلی زیاد داری حساب میکنیا. :))
    همین بچه های ما داریم 10 نفری میریم رو 1 اکانت بابا. خیلی زیاد حساب میکنی داداش :))).



    پ.ن: با تشکر از دکتر هانی و سعید کسل :دی

    سلام


    این سرور هم تموم شد و جا داره تبریک بگم به ساید شمال غرب بابت که با تمام مشکلاتی که داشتن برنده بازی شدن و مبارکشون باشه.
    همچنین خسته نباشید به پلیر های هر 4ساید بابت زحماتی که کشیدن و تا اخر موندن.


    جا داره تشکر کنم از بچه های اکانت خودمون سپنتا هاتف و فرهاد که با وجود مشغله ای که داشتن با تمام وجود رو اکانت زحمت کشیدن. بویژه فرهاد که این دومین سروری بود که باهم بودیم و هر 2 سرور بیشتر زحمت اکانتو کشیده.


    همینظور باید خسته نباشید بگم به بچه های ساید جنوب شرق که این سرور با تمام وجود و با تمام کم و کاستی ها جانانه تلاش کردن و زحمت کشیدن. دم همتون گرم. ممد سیاوش سجاد وحید روزبه آرش کاپیتان ارش افکت سامان میلاد پویا محمدرضا مهرشاد کیوان اشکان مهدی امیر و تک تک بچه های جنوب شرق که اگر اسمی از قلم افتاده به بزرگی خودش ببخشه.


    از امید عزیز تشکر میکنم که خیلی زحمت کشید. امید جان دمت گرم و مرسی که مارو تحمل کردی. خسته نباشی داداش.


    همچنین خسته نباشید میگم رفیق جدیدم آقا سعید کسل عزیز که این اخر سرور باهاش آشنا شدیم. ایشالا در آینده کنارت بازی کنیم سعید جان.


    و در آخر خسته نباشید ویژه به آقا رضای کبیر از بزرگ مردان عرصه تراوین :دی


    در آخر فقط خواهشم از همه اینه که در سرور های آینده لطفا همون مقدار که به برد توجه میکنید به زیبایی و هیجان این بازی هم توجه داشته باشید تا دیگه شاهد سرور های بی هیجانی مثل این سرور نباشیم و بتونیم از تراوین در کنار هم لذت ببریم.


    ارادت

    سلام خدمت همه عزیزان.


    تیمی متشکل از بچه های ساید جنوب شرق سرور ۳ایکس قبل به نمایندگی امید عزیز در این سرور مجددا در ساید جنوب شرق حضور پیدا خواهند کرد.
    از همه عزیزان و تیم هایی که علاقمند به بازی در ساید جنوب شرق هستند خواهش میکنیم برای هماهنگی به آیدی تلگرام امید عزیز پیام بدن که انشاالله با قدرت استارت بزنیم.
    به امید موفقیت همه عزیزان و با آرزوی سروری جذاب


    ایدی تلگرام امید جهت هماهنگی: @antifairan

    با سلام خدمت همه عزیزان.
    من هم به نوبه خودم این برد رو به ساید شمال شرق تبریک میگم. با سیاست خوبشون تونستن بازی رو ببرن. خسته نباشید میگم به بچه های جنوب شرق که این سرور برای اولین بار کنارشون بودیم. با مشکلاتی که داشتیم و اختلاف نظر ها و دعواها تا اخرین لحظه کنار هم موندن و تلاش کردن ولی به هر حال بازیه و برد و باخت جزوی از بازی. مهم لذت بردن از بازی و پیدا گردن دوستان خوب بود که خدارو شکر هم لذت بردیم هم دوستای گلی پیدا کردیم.
    خسته نباشید میگم به بچه های اکانت خودمون روبرتو باجو. اول از همه از خشایار عزیز که زحمت ۳ هفته اول سرور کلا رو دوشش بود و من و نیما و مسعود از هفته ۴ بازی اضافه شدیم و استارت اصلی اکانت متاسفانه دیر با ۴ هفته تاخیر خورد. دوم تشکر کنم از نیمای عزیز. دوست خوبم. که این سرور به خاطر نیما روی اکانت اومدم و افتخاری بود که کنارش بازی کردم. میدونم خیلی اذیتش کردم و امیدوارم منو ببخشه :دی
    از مسعود عزیز تشکر میکنم که با مشغله ای که داشت خیلی زحمت کشید روی اکانت و زحمت دف اکانت هم به عهده ی ایشون بود. دمت گرم داداش.
    و یه تشکر خیلی ویژه از فرهاد که بیشترین تایم رو گذاشت روی اکانت و این ۱ ماه آخر تقریبا تنهایی اکانتو نگه داشت. واقعا دمت گرم فرهاد.
    حیفم میاد از رفقامون تو ساید اسم نبرم. از امیر کیلر عزیز و صادق گیم اوور و علی زایستر همشهریهای عزیزم که اوقات خوشی رو کنارشون خارج از بازی گذروندم فقط حیف که علی زایستر بخاطر مشغله زیاد نتونست کنارمون بمونه امیدوارم همتون تو زندگی موفق باشید.
    سپنتا مفتبر:دی و هاتف گرزی از اکانت کیلینگ گاد که کلی این سرور زحمت کشیدن و کنارشون خوش گذشت.
    اقا رضا اس ای گارد که رفاقتو در حق ما تمام کرد و خیلی بهمون کمک کرد.
    محمد مستر نوب که این یکی خیلی اذیتمون کرد :دی ولی اخرش با رمر خوشگلش خستگی رو از تن ما در اورد.
    امید عزیز لیدری که خیلی اذیتش کردم ولی زحمتی که کشید واقعا قابل تقدیره.
    و بقیه دوستان خوبمون اقا کاظم جیا، محمد و مجید پدوشک، ارش افکت، پویا پارازیت، طاها و حیدر دسپرادو، دکتر هانی عزیز، دکتر مهرداد عزیز، اقا مسعود بست پلیر ، حسن اقای گل، علی عزیز از اکانت فپ و تمام بر و بچه های گل اس ای که زحمت کشیدن. خسته نباشید میگم بهشون امیدوارم که موفق باشن.
    به تمام عزیزان در ساید های دیگه خسته نباشید میگم جانانه بازی کردن و سرور خوبیو رقم زدن. دم تک تکتون گرم.
    اگر در فضای فروم با پستام کسیو ناراحت کردم به بزرگی خودش ببخشه. قصد من فقط ایجاد رقابت و لذت بخش تر کردن بازی بود.
    اگر اسمی از قلم افتاد به بزرگی خودتو ببخشید.
    ارادتمند
    هومن

    دوست عزیزم سلام.
    حقیقتا این پستو که خوندم احساس کردم شما شاید اصن پلیر یه سرور دیگه باشی.
    اول از همه که شما از نحوه ریپلای کردن اشتباهت مشخصه وضعیت پستت. پست نیمارو به اسم امیر کیلر ریپلای میکنی. یعنی رونالدینیو رو گذاشتی جیب بغل. لوووول


    ولی چند تا سوال ذهنم رو درگیر کرده که به شدت منتظرم جواب بدی.
    1. دقیقا کجا و چجوری ما دست به دامن nw شدیم؟؟؟ مگر نه اینکه شما دارید باهاشون تبادل کتیبه میکنید. آخریش همین کتیبه جنگ کوچیک. و اینکه اکانت والار هنوز که هنوزه داره اونجا بازی میکنه و هیچ جواب شفافی از لیدرهای 2 ساید غربی در مورد این اکانت داده نمیشه. پس مشخضه کی دست به دامن کی شده.


    2.من در مورد سیاست خارجی ساید هیچ اطلاعی ندارم اما بر فرض که حرف شما درست و لیدرهای ما پیشنهاد متا جنوب رو نپذیرقتن. پس یعنی لیدرهای اس دبل پیشنهاد متا جنوب دادن؟؟؟ بعد اونی که از باخت ترسیده شمایی که پیشنهاد متا میدید یا ماییم که رد میکنیم؟؟؟ یه توضیحی میدی؟ قشنگ خود زنی کردیا :)))))


    3.دقیقا چجوری خواب رو از ما گرفتید؟ با کدوم پلن؟ همرمونو صفر کردید؟ کتیبمونو زدید؟ چیفمون کردید؟ چیکار کردید؟ حتی دریغ از یه فیک لیست گسترده رو ما :)))


    4.کدوم پلن ناموفق؟ میشه بگی بهم منم بدونم؟ پلن اول که صفر کردن کپ چندتا اکانت بود که تا اونجایی که مد نظرمون بود بهش رسیدیم. پلن چیف همر واندرزن اونتادور بود یه چیف شد و موفق بود. پلن سوم کتیبه انبار بود که زدیم و موفق بود. پلن چهارم کتیبه چشمان یونیک بود که تقریبا سبز برگشت و موفق بود. پلن پنجم صفر کردن واندر زن دالتونز بود که صفر شد و موفق بود. کدوم پلن نا موفق. میگی بهم؟؟؟ منتظرم بشنوم.


    ببین دوست عزیزم. شما نمیدونم تو سرور هستی یا نه ولی تک تک صحبت هات اشتباه محض بود.
    چندتا نصیحت برادرانه دارم.
    اول اینکه بزرگترین فرق انسان با سایر موجودات قدرت تعقل و تفکر هست. خواهش میکنم ازش استفاده کن و قبل از ارسال پست کمی فکر کن.
    دوم اینکه میدونی چرا 2 تا گوش داری و یه زبون؟ تا بیشتر گوش کنی و کمتر حرف بزنی. سعی کن بیشتر راجب به اتفاقات سرور بشنوی و کمتر اظهار نظر کنی.


    پ.ن: قطعا این پست جزو خنده دار ترین پست هایی بود که به عمرم خوندم در فروم تراوین. پیشنهاد میکنم هرکی ناراحت یا بی حوصلس پست این دوستمون رو بخونه ساعت ها شاد میشه :دی