Posts by JAVID

    محمد جان دقیقا علت اینکه میگم هون با توجه به نوع غارتی که داره نمیتونه آنچنان منابع بیاره همین مشکل لیمیت هست که خودت اشاره کردی. درسته باهات موافقم هون غارت بهتری داره ولی چقدر بهتر؟ همه ما به لیمیت خوردیم پس داشتن نیروی زیاد دلیلی بر غارت بالا نیست بلکه مولتی زیاد باعث غارت بالا میشه:D

    ولی اجازه بده با شبیه ساز تراوین خیلی ساده موضوع بررسی بشه

    فرض کنیم که نژاد توتن حمله کننده باشه و نژاد هون دفاع. نژاد هون به سبب غارت بالا تونسته 2 برابر توتن نیرو سازی بکنه . چون شبیه سازی من مقایسه ای هست جمعیت و قهرمان تو هیچکدوم نذاشتم. صرفا مقایسه هست. من یه همر خیلی نرمال هجومی را الان برای توتن توی این لول از بازی در نظر گرفتن و دوبرابر آن را برای هون. اما نتیجه :


    همانطوری که میبینی توتن نیروش دفاع شده ولی عملا از نیروهای هون هم چیزی نمونده

    حالا برعکسش هون اگه حمله بکنه به توتن چی میشه با فرض اینکه نیروی دفاعی توتن نظیر همرش در نظر گرفته بشه که البته باید نیزه کمتر و دلاورش بیشتر باشه ولی با این هم کاری نداریم



    نتیجه کاملا بر عکسه.

    بنابراین از نظر من :


    هون نژاد برتر در غارت هست.

    هون عملا نیروی دفاعی خوبی نداره.

    با توجه به لیمیت نباید انتظار غارت فوق العاده تری از نژاد هون داشت. بنابراین بهتره هون غارت بکنه و نیروی دفاعی از اکانتهای دیگه که پوش بکنه ساخته بشه.



    کسری جان با شما همسو هستم. امیدوارم از ترجمه لغات من ناراحت نشده باشی.


    ارادت جاوید


    با عرض سلام مجدد

    برادر بزرگوار ممنون از اطلاعاتی که جمع آوری کردی صحبت های شما در اکثر مطالب درست بود ولی نتیجه گیری های قرمز رنگتون اشتباهه از نظر من


    یعنی شما قدرت ضعیف را فدای تعداد کردی این در حالی هست که خیلی ساده میشه با دو اکانت حجم رید را برای ساخت نیروهای با کیفیت کرد.



    در جواب سوال دوستمون که فرموده بودند که نیروی دفاعی نژاد هون چی هست بایستی بگم این سوال کاملا اشتباه هم هست. شما در ابتدا باید سبک بازی را انتخاب کنید و بر اساس سبک باری نوع نژاد هم مشخص میشه. مثلاً نژاد رومن سخت ولی قدرتی هست این در انتخاب من به عنوان همر واندرزن تاثیر میگذاره. و یا هون بیشتر برای خفت استفاده میشه نه نیروی دفاعی.


    تفاوت بین نیروی هجومی و دفاعی هم در اینجا میشه که شما اون حجم نیرو را که میگید در دفاع هست ببینید چقدر امتیاز دفاعی داره و اگر همون نیرو در هجوم بود چقدر امتیاز داشت!!


    با تشکر

    با سلام خدمت همگی

    امروز داشتم فکر میکردم واژه ای در تراوین نبودش احساس میشه! به شدت!


    قبل از معرفی واژه جدید، واژه قدیمی خدمتتون یادآوری کنم که دیده میشه دوستان تعریف این واژه را اشتباه گرفته اند!!


    خِفت : حمله کردن به یک پلیر و کشتن مقدار قابل توجهی از همر بازیکن!!

    سوال : اگر در حمله نیروی دفاعی کشته شود خفت محسوب میشود؟ جواب : خیر


    واژه جدید : خِفَّت : هنگامی رخ میدهد که بازیکنی به جهت خِفت به شما حمله میکند، و شما با نیروی هجومی دفاع میکنید و بدان افتخار هم میکنید!!



    پ.ن: میخواستم تفاوت های بین نوب و پلیر را هم بگم که فعلا سکوت جایز است.;)

    جاوید

    سلام و وقت بخیر خدمت دوستان

    اما در مورد این که میگی چرا همرای ما جنگی بودن با این که مثلا ۷ک رم داشتن. خب حتما میدونی که اینا همرای دیفالت بودن و نگهداری ازشون وارد یه روند فرسایشی شده بود به طوری که ممکن بود دیگه حتی نتونن ازش شارژ بگیرن و فقط رید دهکده خرج گندم مصرفی خودش میشد . از طرفی به دلیل دیفالت بودن دهکده تقریبا ساپروت خاصی هم در اطرافشون دیده نمیشد و دیر یا زود باید دیوار میشد تو یه پلنی چون تاریخ انقضای همرای دیفالت اگر نرسیده باشه هم خیلی نزدیک بود ‌.

    ممنون از شما دوست عزیز نظر لطفتون هست. ولی در مورد مسئله همرها و دیفالت در قسمتهای زیادیش با هم هم سو نیستیم. صحبت شما در مورد لیمیت غارت و دیفالت درست و منطقی هست. ولی!

    مسئله اول : خیلی از اتک ها دیفالت نبوده مثل M A R S حالا بگیریم منظور شما بیشتر اتک ها بوده

    مسئله دوم : تعریف دیفالت چیه؟ تعریف نان کپ چیه؟ دیفالتی که نزدیک کپ هست نان کپه در اصل!! اکثر اکانت هایی که در پلن شرکت کردند کپشون نزدیک به دیفالتشون هست.

    مسئله سوم : 7ک رم باور کن اکانت های تاپ را بری ببینی اکثریت 7ک رم ندارن.


    نتیجه گیری : ( نظر من) با توجه به مسائل بوجود امده، ج.ش تمایل داشت مقداری از بار روانی فروم را کم بکنه و قصد اجرای پلن داشت. شکست در پلن در پی شکست در متا اتفاق خیلی بدی بود. بنابراین اکانت های بزرگی مثل کلاب و گانز به عنوان تارگت انتخاب میشن و حجم همر فوق العاده ای برای این پلن گذاشته میشه. تا احیانا شکست در پلن اتفاق نیفته. همرهایی در این پلن استفاده شد که پتانسیل تبدیل به واندر زنی را داشتند.

    حالا هر دو طرف هم سوپرایز شدند. شمال شرق از این حجم نیرو و جنوب شرق از حجم دفاع

    دو طرف هم راضی خدا را شکر!!

    سلام نکته های پست رو جواب دادن فقط یک نکته ؟


    بعد از انجام کار تحلیل کار بسیار ساده هستش جاوید جان شما اگر یک درصد تارگت درست رو انتخاب کرده بودید و شناسایی شده بود او همرها دیستروی نمیشد این که شما بیایی بگی من میدونستم ولی نتونستم دوتا دلیل میتونه داشته باشه یا دف کافی تو سایدتون نیست (پارک روی واندر ها و همینطور کتیبه ها ) با دف داشتین و تارگت رو اشتباه تشخیص دادین اون دفی هم که اونجا بوده دف شخصی بوده عزیزم :S

    محمد جان عرض کردم در پست قبلیم. دفاع ساید نبوده و دفاع شخصی بوده. و مطمعن باش دفاع ساید بیشتر از این حرف هاست. (زمان این مسئله راثابت خواهد کرد)


    اسم سم اومد یه پست سمی هم بذارم . خیلی سمی هست احتیاط لازمه!

    باورش سخته یکم =O:D:D



    ارادت جاوید

    سلام و وقت بخیر

    به طور کلی در فروم همیشه بایستی صحبت منطقی و درستی کرد که خوانندگان پست ها نگن طرف داره مزخرف میگه!! رعایت ادب و احترام هم به برخی از دوستان توصیه میکنم.


    در مورد پلن اجرا شده جنوب شرق توضیحاتی را لازم هست بدم

    اول تبریک بهشون بابت اجرای این پلن چه همر جنگی از دست داده باشیم چه واندرزن فرقی نمیکنه. تبریک بهشون

    دوم تبریک به لانچر این پلن کارشون خیلی خوبه و کاربلد هست. آفرین


    ولی به نظر من این پلنشون نسبت به پلن های قبلی قوی تر بود ( به لحاظ حجم و تعداد نیروهای همرشون) ولی خیلی ضعیف تر اجرا شد. اما دلایلم :


    اول اینکه به دلیل جاسوسی که از یکی از اکانتها انجام شد. خیلی از اتک ها برای ما پوچ شد. (استفاده بهینه از کتیبه ها)




    دوم اینکه گفتند اتک ها سانسور شده هم احتمالا منظورشون کاملا درست بوده . نحوه اجرای حمله معمولا 8 موج با هم لانچ شده که موج اول همر و ما بقی 7 موج کاتا بوده. حالا ممکنه یک موجشم اینسرت شکن باشه که فرقی نداره. اون اتک هایی که دیوار شدن در ادامه 7 موج کاتاشون هم دیوار شدن.

    7 تا اکانت را دیدم که دیوار شدن هر کدومم 7 تا موج حداقل 150 کاتایی زده باشن عدد قابل توجهی هست. به نظر لاست خیلی زیادی در کاتاهای ساید با این روش داده شده.( نظر شخصی)



    از بین اتک های زده شده که بعضی هاش پوچ شدند فقط تعداد محدودی اتک میموند که مثلا کلاب مطمعنا ریل بود. ولی دفاع منطقی روش درسته!! قرار نیست هر چی دفاع داریم بریزیم رو اکانت. در حد همر جنگی که اون ده داشت ازش دفاع شد (حتی کمی هم بیشتر). بنابراین در اتحاد هم این موضوع اصلا عنوان نشد و نیازی به جمع آوری دفاع بیشتر نبود!


    پ.ن :
    چه اصراریه که مشخص بشه همر جنگی بوده و یا واندر زن!!!! همین که این اکانت که تاپ هجوم و غارت و دفاع هست یعنی اکانت بزرگیه و باعث افتخاره زدنش پس خوشحال باشید. ( من وکیل اکانت کلاب نیستم فقط در مورد مسائل جاری صحبت میکنم)



    مسئله بعدی نحوه تفکیک همرهای جنگی و واندرزن هست. من اصلا متوجه نشدم چه ملاکی دارید ؟! چی میشه همری جنگی میشه و همری واندرزن؟ یعنی اکانتی که 7 ک رمر داره نمیتونه واندرزن بشه!!! اونم برای سایدی که معماری منحصر داره؟!؟ اکانتی که 4-5 ک کاتا داره چی؟ من خودم با سبک جنگی موافق ترم ولی نه به هر قیمتی


    پ.ن1: لقمان جان منتظر تحلیل شما از اتفاقات جدید هستم.



    ارادت فراوان

    جاوید


    وقت همگی بخیر

    خب یه تبریک دیگه به بچه های شمال شرق بابت واندر جدیدی که گرفتند. و البته دو تا واندر که یکیش واندر جنوب شرق بود. حالا دوستان جنوب شرق اگر خواستند واندر نزدیک 0|0 را میتونند بگیرن. :دی



    اتفاقاتی خارج از روال و عرف بازی اتفاق می افته که دو نکته اصلی باید گفته بشه.


    نکته اول: شروع کننده تاسیس ده در ساید توسط دوستان جنوب شرق انجام گرفت.

    نکته دوم: جاسوس یا به اصطلاح خودشون نفوذی در ساید دیگه هم باز دوستان جنوب شرقی آغاز کردند


    نتیجه این دو موضوع :از هر دست بدی از همون دست هم میگیری

    وقتی دوستان جنوب شرق شروع کننده این موضوع بودند پس در حقیقت این اجازه را به ساید های دیگه برای این کار دادند و عملا مجوز جاسوسی و احداث دهکده در سایدهای دیگه توسط جنوب شرق صادر شده. کار درستی نیست ولی قرار نیست ما بشینیم بگیم پاک بازی پاک بازی، جنوب شرق هر کاری دلش خواست بکنه!


    نکته بعدی پلن های اجرا شده ای که جنوب شرق خیلی روشون مانور میده

    اول : خفت کردن یکسری همر هست که واقعا در برابر خفت هایی که اکانت tavahommi انجام میده هیچه!! یه تبریک ویژه به این اکانت صرفه نظر از هر سایدی که هست سبک بازیشون فوق العادست.

    دوم : دیوار کردن تعدادی از همرهای اکانتهای شمال شرق جای تفکر زیادی برای من داشت. اول اینکه تا دیروز دفاع کردن تلفات بیشتر نسبت به همر از بین رفتن داشت. هر چی هم دوستان میگفتند بابا دفاع راحتتر از همره که میگفتن نه!! همونی که ما میگیم.

    بعد هم طبق آماری که لقمان عزیز لطف میکنند به ما میدن ساید شمال شرق تعداد پلیر بیشتری نسبت به ساید های دیگه هم داره. به طبع تعداد اکانتهای حرفه ای تری نسبت به ساید جنوب شرق داره یعنی تعداد همرهای بیشتر در ساید - صرفنظر از اینکه اکانت هایی که دیوار شدند همرهای بیشتری دارند و خواهند داشت مثل CLUB که دیوار شد ولی همچنان در تاپ غارت هست .

    سوم : پلن دیگه ی ساید جنوب شرق اتک دادن به یکسری اکانتهای مرزی بود مثل صفر کردن دیفالت اکانت ما Brothers. والا ما از اون دهکده خسته شده بودیم دستتون طلا. تراکم جمعیت اونجا بقدری بود که غارت حسابی نداشت. کلا رو اعصاب بود. حالا در نظر بگیرید چند روز نشستید پلن چیدید. چندین ساعت پلنرتون پا سیستم وقت گذاشت. 36 موج اتک اومد رو دیفالت ما. بشین فیک بده جاهای دیگه. ما چیکار کردیم؟!! تو 2 ساعت دیفالت DR.trax را چیف کردیم. نه تنها صفر شد. همرش پرید تازه یه دهکده هم به داشته هامون اضافه کردیم.


    پ.ن1: خداحافظی یکسری پلیرهای خوب از ساید جنوب شرق حقیقتا منو ناراحت کرد. انگیزه های خودمو دارم از دست دادم. خودکشی نهنگ ها محتمله!

    پ.ن2: نظریه ها و تئوری دوستان جنوب شرق در مورد تاسیس دهکده و همچنین جاسوسی کاملا اشتباه بود و به نظر شخصی که چنین پیشنهادی داده به شدت به ضرر سایدش بازی کرده اگر بازی روال عادی خودشو داشت مطمعنا برای جنوب شرق خیلی بهتر بود.

    پ.ن3: به نظر باخت ساید جنوب شرق با توجه به نحوه بازی (غیر عادی) نزدیک هست و شانسشون برای برد در این سرور خیلی کم رنگ شده. اینم پیشبینی من که آخر سرور پ.ن3 را یادآوری خواهم کرد.


    ارادت

    جاوید

    دوستان شمال شرق عزیزم بیایید اشتباهات خودمونو بپذیریم


    همگی ما در مورد مایک عزیز اشتباه کردیم. تصور ما از اینکه ایشون جاسوس بودن غلط بوده و فقط یک نفوذی بودن. همین! در تعجبم چطور این را متوجه نشدیم!!!! چطور این سطح از بازی پاک را درک نکردیم!!


    مایک عزیز از همین جا از تو بابت این اشتباه معذرت خواهی میکنم و بنظرم شاید سربازی رفتنت بزرگترین اتفاق برای متحول شدن طرز تفکرت باشه (انشالله)



    پ.ن: ایرج جان خداوند مادربزرگتون را بیامرزه حتما همین حرفها را میزنه

    پ.ن: ممنون از لقمان عزیزم بابت تحلیل های زیباشون. مثل همیشه عالیست و به داشته هایمان اضافه میکند.

    ارادات

    جاوید

    با سلام خدمت دوستان

    خیلی اهل پست گذاشتن تو فروم نیستم و بیشتر خواننده هستم. راستش خیلی دیگه دغدغه های زندگی اجازه این مسئله را هم نمیده. البته صحبت دوستمون که فرمودند بازی با فعالیت در فروم قشنگتره کاملا درسته.


    اول از همه خدا را شکر با پنلی که دوستان جنوب شرق اجرا کردند از جو چی بودن! و خفن بودن بعضی از دوستان دیگه خبری نیست و صحبت در مورد همین سرور انجام میشه. بزرگ بودن یک بازیکن به اسم و رسمش نیست! به بازیش تو همین سروره!

    تبریک بهشون بابت پلن و همچنین لانچ خیلی خوبشون. به شخصه لذت بردم.


    مسئله بعدی اکانت Dr.trax هست که تا به الان هیچ عکسی از این اتک در فروم نیومده! پس خیلی هم به این موضوع از سمت لیدرهای ساید پرداخته نشده. ولی دوست عزیزی که ادعا میکنه دمپایی از بین رفته بد نیست مطالعه بیشتری تو فروم داشته باشه و ببینه این اکانت و دهکده تک شاخ تو بیشتر پلن های اجرایی سایدت بوده.

    پس به نظر من برای اینکه نشون بدی کار حریف شاخی هم نبوده بهتره از روشهای دیگه استفاده بکنید نه اینکه تلاش های هم سایدی خودتون را زیر سوال ببرید.

    اون دوست عزیزی که میگه بدجور رمضون طور شدیم هم به دوستش احترام گذاشته و هم به حریف. خوشحالم که در ساید حریفم اینچنین بازیکن های بزرگی هستند.


    امیدوارم در ادامه پلن های قشنگتری از هر چهار ساید دیده بشه

    خصوصا با اومدن کتیبه ها قطعا همینطور خواهد بود.


    پ.ن1: بهتره جنبه تعریف و تمجدید از کار قشنگی که حریفت داشته را دارا باشی.

    پ.ن2: گنگ حرف زدن برخی از دوستان که اصلا معلوم نیست مخاطبش کیه!

    پ.ن3: منم کتیبه خب میخوام


    ارادات

    جاوید