Posts by JAVID

    مقایسه همر واندرزن گرزدار و تبرزن


    سلام ایلیا جان

    البته از دیدگاه دیگری هم باید به این قضیه نگاه بکنی.

    درسته که مشکل گندم که برای همر گرزی بیشتر هست اومدی حساب کردی و این نتیجه را گرفتی که تبری در یک ماه 48 میلیون منابع داره ولی در کنارش باید به این فکر بکنی که یک کپ مصری 100 درصدی لول 17 (متوسط) 238ک در ساعت تولید داره که در طول 30 روز میشه 171میلیون


    و همچنین معمولا سیو منابع برای شارژ همر در سرباز خانه بزرگ و کوچک در زمان کتیبه خیلی مهمه. اگر بخواهی برای یک هفته سرباز خانه کوچک و بزرگ را با کتیبه جنگ آموز شارژ بکنی برای همر تبری نیاز به 5 میلیون منابع بیشتر داری. 7 میلیون میشه چند تا انبار بزرگ؟! حدودا 10 تا




    نتیجه مقایسه گرزی و تبری تو عکس های بالا مشخصه:

    کلا تبری هیچ وقت به گرد پای گرزی نمیرسه

    تبری برای شارژ منابع بیشتری میخواد.

    هم پوینت هجوم تبری کمتر از گرزی هست.

    گندم خور تبری کمتر از گرزی هست که خیلی راحت با یه کپ مصری قابل جبرانه. تازه ما لول 21 مصری هم سرور قبل برای مولتی دیدیم.


    دفاع بهتری داره تبری ولی موردی نیست که بشه روش حساب کرد و بنظر میاد برتری کامل با گرزی هست خصوصا در سرور هایی که مولتی هست.

    فقط همر تبری با کلاس تر هست (مثل همر رومن)


    ارادت

    جاوید

    سلام جاوید جان

    تفاوت در لول تروپ هست،اگه لول بیست تروپ در نظر گرفته بشه ،نتیجه تصویر اول درسته

    توی تصویر دوم با اینکه لول بیست هست ولی اتک پوینت لول صفر رو نشون داده

    ★★★★★★

    سجاد جان سلام

    ممنون از نظرات درستت من کاملا با شما موافقم.

    البته من غارت هون و ناتار را مقایسه کردم که اگر شرایط یکسانی داشته باشند(کیفیت لیست فارم) قطعا هون غارت بهتری داره ولی وقتی اسم رعد میاد که حرفی برای گفتن نیست دیگه



    سجاد جان من متوجه نشدم لول تروپ ها را شما از کجا دیدی؟! چون تو عکس مشخص نبود. اگر منظور 0 های اون بالا هست که پوینت دفاعی بوده. با این وجود عکس پایین نشون میده هم لول 20 گذاشته شده. هم هیرو تجهیزات داره و هم فلزکاری 10 درصد هست ولی باز اتک پوینت این قسمت تغییر نمیکنه.

    حالا اگر من اشتباه میکنم که خوشحال میشم بهم بگی.

    اگر این قسمت سایت اشتباهه اینکه فقط عددش اشتباهه یا کلا شبیه سازی هاش هم اشتباه میشه جای سوال داره.


    اتک پوینت همون 48 میلیون هست در صورتی که باید در حدود 67 میلیون باشه. بدون تجهیزات و فلزکاری باید همون 63 میلیون عکس اول باشه که باز نمیشه!!


    ارادت

    جاوید

    با سلام و ارادت

    پست مملی در مورد مقایسه هون و توتن را میخوندم. خیلی عالی در مورد این بحث صحبت کردی فقط اینکه بنظرم چند نکته دیگه گفته بشه بحث تکمیل تر میشه.

    اگر بحث همر رمر باشه بدون شک توتن با توجه به قهوه خانه از تمامی همرها بهتره.

    اگر بحث در مورد رنک و رتبه همر باشه باز هم توتن از نظر رنک بالاتر میشه. خصوصا همرهای رمر توتن

    اگر بحث غارت باشه صد در صد هون بواسطه سواره های قدرتمندش برتری داره.

    من سه تفاوت دیگه را با دیدگاه دیگری بهش نگاه میکنم در سه بحث


    بحث 1 :

    در مورد بحث اندگیم و همرهای کاتای دو نژاد، توتن همر قوی تری خواهد بود. در حدود 3 میلیون اتک پوینت بیشتری خواهد داشت. همر توتن در شرایطی تخریب بیشتری به واندر وارد میکنه.

    میزان همر هجوم مطابق محاسبات مملی وارد شده.

    اگر همر توتن یا هون به واندری بخوره که سطح نیروی دفاعی بالایی داشته باشه نتیجه این چنین خواهد بود(دفاع واندر هم 18م پیاده و 5 م سواره در نظر گرفتم.):



    همر هون :


    نتیجه کاملا یکسان هست و میزان تخریب واندر به اندازه 2 سطح خواهد بود.

    پ.ن : سطح دیوار 20 در نظر گرفته شده ولی با سطح دیوار کمتر هم بازم نتیجه یکسان میباشد.


    حالا اگر همین همرها بخورن به واندر ضعیفتر نتیجه اینچنین خواهد شد:

    همر توتن :


    همر هون:

    تفاوت در تخریب در حد 1 سطح برای واندر هست که طبیعتا همر توتن تخریب بیشتری وارد کرده. اگر سطح دیوار برای چنین واندری 0 در نظر بگیریم، اختلاف به 2 سطح میرسه و همر توتن 2 تا سطح بیشتر تخریب میکنه.


    نتیجه : همر اندگیمی توتن و هون تقریبا با هم مساوی هستند و توتن در شرایطی برتری نسبی به نژاد هون داره.


    بحث 2 :

    تفاوت زیادی در میزان غارت دو تا اکانت هم هست. فاصله زمانی نژاد توتن با سواره برای ناتار با فاصله 100 خونه در حدود 2 ساعت هست. ( 2ساعت رفت 2ساعت برگشت در مجموع 4 ساعت میشه)


    همین فاصله برای نژاد هون (مهاجم) 75 دقیقه هست . با اینکه تیرانداز سرعتی تر هست ولی فرض من ساخت مهاجم برای همر هون هست.

    حالا اگر در فرض کنیم در فاصله 100 خونه ای 300 تا ناتار باشه با توجه به اینکه لیست فارم روی 15 دقیقه هست بنابراین شوالیه ای که هدفش ناتار فاصله 100 خونه ای هست تا میره و برمیگرده تو بیس در حدود 3000 اتک زده شده و این عدد برای نژاد هون در حدود 1100 تا میشه.

    نتیجه: یعنی هم میتونیم بگیم نژاد هون لیست فارم گسترده تری نسبت به نژاد توتن میزنه. یا بگیم توتن خیلی زودتر به لیمیت غارت میخوره


    بحث 3 :

    اما یه تفاوت دیگه هم هست. ممکنه شرایطی بوجود بیاد که روی نان کپ چندین موج اتک بیاد برای صفر کردن. طبیعتا هر پلیری همر خودشو جلوی اتک میذاره چون اگر دهکده نابود بشه قطعا همر هم نابود میشه و این یک کار عاقلانه برای هر پلیری هست. همر توتن (پیاده و سواره منهای کاتا) در حدود 14میلیون پوینت دفاعی داره ولی همر هون در حدود 25 میلیون پوینت دفاعی داره.

    نتیجه : همر هون دو منظوره تر هست علاوه بر پوینت هجوم، پوینت دفاعی بالاتری داره و موقع اتک ها عملکرد بهتری داره.


    نتیجه کلی:

    بنظر من اگر کسی مولتی فراوان داشته باشه چون براش غارت ناتار مهم نیست، پس به لیمیت هم نمیخوره یا اگه بخوره اهیمیتی نداره، بنابراین توتن همر بهتری خواهد بود هم از نظر رنک و هم از نظر پوینت هجوم. ولی اگر کسی رو غارت ناتار حساب باز میکنه حالا یا مولتی کمتری داره یا اصلا مولتی نمیزنه؛ هون گزینه ای هست که ارزش فکر کردن داره.



    پ.ن:

    من یه مورد تناقض در مورد سایت kirilloid دیدم و متوجه نمیشم اگر کسی اطلاع داره مشکل کجاست ممنون میشم راهنمایی بکنه. میزان نیروی ساخته شده توتن در مدت 4 ماه ؛ اتک پوینت در حدود 63 میلیون هست.


    حالا اون پایین نوشته Extended combat simulator که برم شبیه سازی بکنم این همر را.

    اتک پوینت میشه 48 میلیون و البته تجهیزات هیرو و همچنین فلزکاری تاثیری در پوینت هجوم نداره!!!!!!!!

    آیا قسمت شبیه سازی این سایت ایراد داره؟!!!


    ارادت

    جاوید

    سلام

    حسین خان سلام.

    از اینکه برای سرور بعدی اعلام آمادگی کردید خوشحالم. شخصا فروم نویسی شما را دوست دارم و براتون احترام زیادی قائلم. البته همیشه در روبروی هم بودیم ولی شخصیت شما از نوشتارتون مشخصه.

    فقط اینکه 16 تا هم قرمز داشتید و 44 هم سیاه علت خاصی داشت؟


    پ.ن: حسین جان تو کری حلوا خیرات نمیکنند و فعلا سرور شروع نشده و همه چی در حد حرف باقی میمونه.


    ارادت جاوید

    دنیای تراوین دنیای عجیبیه؛ شبیه به دنیای واقعی. همه جور پلیری با هر سن شناسنامه ای و سن عقلی تو اون دیده میشه.

    یسری پلیر داریم هم بازی بلدند هم شخصیت فرهنگی بالایی دارند تعدادشون هم خیلیه شکر خدا.

    متاسفانه در مقابل پلیرهایی هم داریم نه بازی بلدند نه شخصیت و شعور درست صحبت کردن. نشانه ی این پلیرها اینه که پست هاشون یکی در میان "ویرایش مدیریت" میخوره.


    ختم کلام : صغیر و کبیرتون یکیه، در حدی نیستی که جوابت را بدم.


    پ. ن : شخصیت یک نفر را می توان از صفت هایی که از روی عادت در گفتگوها استفاده می کند شناخت

    مارک تواین

    با درود فراوان


    تشکر فراوان از ادمین محترم بابت اضافه شدن مولتی هانتر به فروم. کمیت پست های فروم کمتر شده ولی کیفیت به مراتب بهتر شده. پلیرهای فعال و همیشه در صحنه جنوب غرب حضور ندارند دیگه. احتمالا همزمان با اضافه شدن مولتی هانتر به فروم اتفاقات دیگه ای هم افتاده که شاید ما بی اطلاعیم: مثلاً پدرامی که اعزام شده به خدمت. یاسری که قصد ادامه تحصیل داره وَ وَ وَ


    - دوستان تراوین یه فضایی برای رقابت هست سرور هم هنوز شروع نشده این استدلال رو داشته باشید که توی فروم جو روانی ایجاد بکنید

    دقیقا اینکه توی فروم میاییم میگیم 3 به 1 میزنیم در همین راستا هست. صرفاً بالا رفتن هیجان و ترغیب پلیرها به بازی کردن. موفق هم بودیم. کری خوندن جزی از بازی هست و اساس و پایه ای هم نداره.



    امیدوارم سرور خیلی خوبی داشته باشیم. اضافه شدن ربلز به جنوب غرب اتفاق خیلی خجسته ای بود. امیدوارم توتال محترمشون در مورد فروم نویسی پلیرهاش نظارت ویژه ای داشته باشند چون با این سبک فقط پلیر گریزی اتفاق می افتاد.


    پ.ن: هر سایدی بجز شمال شرق برای ما اهمیتی نداره. قوی شدن سایدهای دیگه یعنی لذت بردن بیشتر ما از بازی. کاملا خودخواهانه هست این موضوع (مخاطب خاص)


    ارادت

    جاوید

    " اینقدر به پر و پاچه هم نپیچین؛ چمچمال شدیم " از طرف یک پلیر اصفهانی


    با سلام


    بهتره از بحث های گذشته فاصله بگیریم و فضای فروم را پر تنش نکنیم. در مورد حضور تراوین در ایران اصلا مهم نیست 13 سال یا 18 سال منظور زمان های دور هست. درست نیست به اعداد گیر بدیم.


    در مورد مسئله امرداد من بعنوان کسی که در اون سرور حضور نداشته و فقط خواننده فروم هستم، همین که دو طرف این صحبت را تایید میکنند که دفاعی (با هر تعداد) ارسال شده برای من حجت هست و نشاندهنده خیلی از مسائل هست و با احترام جناب تیرداد حرف های شما ارزشی نداره. ما سه سرور قبل با جنوب غرب متا کردیم و وینر سرور شدیم. حالا من بیام تو فروم بنویسم من به لیدرهامون گفتم متا نکنید ما 3 به 1 همه را میزنیم؛ این حرفها همه کشکه! وینر اون سرور شمال شرق-جنوب غرب بود. تامام.

    امیدوارم این مسئله همین جا تمام بشه. هر کسی برداشت خودش را کرده و اینکه کی درست میگه و کی راست در ذهن همه آشکار شده. هم عیار امرداد مشخص هست هم عیار شمال شرق.



    یوسف جان با حرف شما با احترام مخالفم. واقعا تفاوت بین پلیری که 10-12 ساعت رو اکانت وقت میگذاره با پلیری که 2 ساعت در روز روی اکانت وقت میگذاره با این آپشنی که شما فرمودید کمتر میشه. همین غارت اتوماتیک هم سیستم درستی برای بازی نیست ولی واقعیت اگر این آپشن برداشته بشه خیلی ها قادر به بازی کردن نیستند چون گرفتاری های زندگی، اجازه و زمان لازم برای بازی را نمیده.

    در مورد شماره همراه هم هومن عزیز فکت اوردند و حرفشون درسته و این سیستم هم جوابگو نخواهد بود.

    حالا اگر کسی هم باتی نوشته که چنین قابلیتی داره دمش گرم!!! واقعا حقشه از این بات استفاده بکنه.


    ذکر این نکته اینجا لازم هست که همواره در بازی آپشن هایی اضافه میشه برای جلوگیری از مولتی و اینجور بحث ها. مثل حذف آیپی ها مشترک، مثل سیستم کنفدراسیون و ...

    ولی با این حال باز شاهد این سبک بازی بودیم و ادمین محترم از پلیرها میخواستند که در این راه همراه شوند و خود پلیرها این مسائل را رعایت بکنند.

    انشالله که این اتفاقات بیفته

    ولی

    متاسفانه در فروم هم شاهد حضور پلیرهای تازه ثبت نام شده ای هستیم که جهت فکری و متنی، لایک و دیسلایک یکسانی دارند. طبیعتا اینجا پلیرها کاره ای نیستند جناب ادمین!! از ادمین محترم خواهش میکنم اکانت های تازه رجیستر شده را بررسی کنند و چنانچه آیپی یکسانی دارند انها را حذف کنند. این تصور ذهنی من تنها نیست و خیلی از دوستان در پیام هایشان هم اشاره کردند که این اتفاقات بخاطر وجود یک فرد هست

    خواهشا اگر این مسئله بررسی میشه نتیجه آن هم نوشته بشه تا خدایی نکرده با "بی اهمیت بودن این موضوع برای ادمین" اشتباه گرفته نشه.




    یه موردی هم که توی دات کام دیدم تغییر جانمایی ساختمانها بود. با هزینه 20 گلد. بنظر مورد جالبیه، خصوصا برای اکانتهایی که چند پلیره هست و حساس در جانمایی منظم ساختمانها.



    ارادت

    جاوید

    پ ن: یوسف ما که میدونیم دوس داری له له میزنی بیای شمال شرق پیش اربابت بهتره نیای ساید ما برو جنوب شرق پیش امام بزرگ

    دوست عزیز منم واقعا نمیدونم کی هستی؟ خودتو معرفی بکنی که خیلی عالیه

    هر پلیری از هر سایدی دوست داشت تشریف بیاره شمال شرق در خدمتش هستیم کنار هم از بازی لذت میبریم. این تصمیم هم به عهده خود یوسف هست. خواهشاً برای کسی تعیین تکلیف نکنید.


    در مورد ساید هم باید بگم برای اولین بار میخام توش رجیستر کنم اونم بخاطر ی دوست عزیز که سرور قبل اومد پیش من اما خب قسمت نشد زیاد بازی کنیم و من ی سرور بهش بده کارم .پس قطعا این سرور پیش جاوید عزیز هستم .


    Avenger

    علیرضا جان خوش اومدی داداش. افتخاریست برای من. انشالله سرور خوبی در کنار هم خواهیم داشت.



    پ.ن : دقت کردم تو فروم یسری اکانت با هم ثبت نام شدند و خیلی هم همسو و یک فکر هستند. نظراتشون یکیه. لایک و دیسلایکاشون یکیه. حتی سایدشون هم مشخصه یکیه و جنوب غربه. به نظر میاد یه دوستی خیلی وقت داره و فروم براش مهمه! ولی تجربه نشون داده این افراد تو بازی زیاد موفق نیستند. چون بیشتر تمرکز و حواسشون تو اینه که چقدر لایک میگیرند و چقدر دیسلایک. آخرش هم یا حذف میکنند یا بخاری از اکانتشون بلند نمیشه



    ارادت

    جاوید

    حالا باز اگر شما بعد از این پست هم دوست داشتید میتونید مبدا تاریخ رو حذف اون سرور ما بذارید و بگید در سروری که جنوب شرق حذف کرد،یا سرور بعد از حذف جنوب شرق، و یا از سرور نرمال به عنوان اخرین سرور قبل از حذف جنوب شرق یاد کنید دیگه مختارید...من خیلی اهل کل کل نیستم ...اگرم بودم همونطوری که مستحضرید اینقدر تاپیک مزین به رنگ سبز و عده ای سرباز گمنام هست که از خیر کلکلش میگذشتم تا وقت خودمو شمارو نگیرم ...خلاصه که خیره انشالله.

    حقیقتا در مورد قصد و غرض سایر دوستان اگر هم باشه اطلاعی ندارم ولی در مورد خودم اصلا اینچنین نبود. در همون پست هم از هماهنگی پلیرهای جنوب شرق و لانچر خوب صحبت کردم که منظورم همون سرور بود و تارگت هایی که زده شد را هم هممون یادمون هست.


    همری هم که خورد به مازیار سر توافقی که با محمد علی داشتیم و خاستیم زودتر واندر 100 شه رو واندر نخوره رمر نبود کاتا بود که چون رم نداشت همر ده مازیار صفر نشد

    داداش اینی که شما میگی یه جریان دیگست ربطی به جریانی که من گفتم نداشت!

    و اینکه کسی که هنوز سرور شروع نشده، هنوز تیمی اعلام حضور نکرده، در اولین پست فروم بنویسه همه را میزنیم اسمش میشه کل کل.


    کاربران عزیز بازی اسپیدترا ؛

    چنانچه پیشنهادی دارید میتوانید راجب آن در‌ این تاپیک بحث‌ کنید.

    با تشکر

    مدیریت اسپیدترا


    ایجاد قوانین بهتر برای فروم

    حذف پست های نا محترمانه که ربطی به جریان سرور نداره

    بن کردن دائمی پرهان گرین :D;)


    ارادت

    جاوید

    درود دوست من

    اقا شما تا الان 31 دونه پست گذاشتی 7بار توش از کلمه حذف استفاده کردی.

    حقیقت نمیدونم دنبال چی هستی عزیز دیگه خواجه حافظ شیرازیم میدونه جریان اون سرور چی بود نمیدونم شما نفعت تو نگرفتن ماجراس یا واقعا نمیگیرید چی شده بوده؟

    آقا فرهاد عزیز سلام.

    از اینکه سرور بعدی هم تصمیم به بازی گرفتید خوشحالم . رقیبان تراوینی دوستان ما هستند که براشون احترام و ارزش خاصی قائل هستیم.


    من در دو جا نوشتم جنوب شرق حذف کرده، این حجم از ناراحتی شما عجیب نیست! قبلا توضیحات دوستتون را در همین فروم دیدیم من هم هیچ نظری ننوشتم ( مثل پست قبلی) و دلیل این کارتون هم برای من اهمیتی نداشت چه منطقی چه غیر منطقی. حالا اگر دوست داشتید بفرمایید تا نظرمو بدم.

    اگر نخوام از این کلمه استفاده بکنم بفرمایید چی بگم که مورد پسند شما باشه ؟؟؟ بگم در جهت اعتراض اکانتهای خودشون را به ناتار تقویم کردند بهتره؟! کوچ نهنگ ها؟!؟ هر چی شما بگی. پست هومن عزیز هم جهت یاداوری :

    بارها درمورد حذف اس ای در اون سرور صحبت شده‌ خواستم حد اقل یه توضیح ریز تو پرانتز بدم برای بار اخر که ایشالا پروندش بسته باشه.

    حقیقتا هیچ بهانه ای در کار نبود کما اینکه شما خودتم چندین سرور رو به روی ما بازی کردی و کم و بیش اخلاق مارو میشناسی. بوده سرور هایی که شرایط از اون سرور هم بدتر بود و ما ادامه دادیم تا اخر. همون سرورم تا جایی که بودیم سعی کردیم بازی قشنگی داشته باشیم و پلن هایی زدیم که مسلما به هیجان بازی کمک کرد. حالا نتیجه خیلی مهم نبود مهم لذت از بازی برای ۲ طرفمون بود.

    اما داستان حذف در واقع مطلبیه که دلیل اصلیش خود باگ نبود بلکه نحوه برخورد عزیزانی که باید این باگ رو رفع میکردن (متوجه منظورم هستید دیگه) با این مطلب بود.


    راستی رمرای سرور پیش که واسه رکورد و لایک بودو دیدی دیگه؟

    بله بله خیلی هم با دقت. اتفاقا بر عکس شما، من خیلی دقیق پست و روند سرور را دنبال میکنم و میکردم. رجوع کنید به فروم سرور قبل شاید باورتون هم نشه لایکتون هم کردم!!

    از دو سرور قبل هم یه چیزایی یادم میاد. اون موقع که 25 ک کاتا خورد به دیوار ان ای بعدش جنوب شرق همر واندر زن دیگه نداشت درسته؟؟ یادتون هست؟!

    ولی همون موقع 4-5 تا بیگ همر رمر داشت. کدوم اکانت بود که واسه گرفتن رنک همرشو زد به مازیار؟!

    در حالیکه شمال شرق با اینکه نسبت به شما واندر بیشتری میزد ولی بازم همر داشت.

    آیا این تفاوت به این خاطر نیست که داشتن رنک برامون کمترین ارزش را داره؟ پس اینکه میگن جنوب شرق فقط برای رنک گرفتن بازی میکنه (رمر توتن) با این حرف شما جور در میاد و درسته ظاهرا!!



    ارادت

    جاوید

    با سلام

    در پیام های اخیر فروم ، نکاتی به ذهنم میرسه:


    وجود حریف قدر صد البته که بازی را برای ما جذاب تر میکنه. ولی الان در فروم که فقط تاپیک آمادگی برای سرور تابستان هست خیلی زود هست که در مورد متای احتمالی در سرور صحبت بشه. بنظر میرسه خیلی از پلیرها دارن بی وقفه سعی و تلاش میکنند تا جو فروم حاضر به سمت 3 به 1 شدن در برابر شمال شرق بشه. البته این واسه ما خیلی خوبه عملکرد تیم شمال شرق دو سرور قبل که متای 2 به 1 اتفاق افتاد نسبت به سه سرور قبل که جنوب شرق حذف کرد، خیلی خیلی بهتر بود بطوری که همر 25ک کاتای جنوب شرق فقط 1 لول از واندرمون کم کرد. هنوز فونیکس اعلام حضور نکرده ولی پلیرهایی از تیم فونیکس در کنار ما سرور بعدی هستند و در کنارشون از بازی لذت میبریم. هر چند اگر امرداد بیاد مابقی دوستان فونیکسی هم به سرور اضافه خواهند شد.



    تیم جنوب شرق همواره نشون داده تیم خوبی بوده. حتی سروری که حذف دسته جمعی کردند قبلش نشون داده بودند پلیرهای قابلی هستند. همانگی خوب و لانچر خیلی خوب. بنابراین بنظرم اینکه پلیرها بیشتر دنبال اومدن امرداد باشند ( که امیدوارم این اتفاق بیفته) بهتره نیم نگاهی هم در قوی کردن ساید خودشون داشته باشند تا بازی جذاب تر بشه. امیدوارم جنوب شرقی ها هم زودتر در مورد سایدشون تصمیماتی بگیرند. تا به الان فقط سنت شکنی برخی از پلیرهای جنوب شرقی دیده شده که در ساید دیگری رجیستر میکنند.



    و نکته آخر در مورد صحبت های مملی بود که بنظر سوء برداشت سهوی و یا عمدی انجام شد. چند بار هم پیامشو خوندم خیلی واضح و روشن هست و واقعا این برداشت ها برام عجیبه! کاملا هم مشخص بود کجاهاش صحبت جدی شده و کجاهاش همراه با طنز فاخر.

    اینکه شمال شرق چند سرور در کنار هم بازی کرده و به یک هماهنگی در خیلی از امور رسیده. حاصل همین هماهنگی برد در چندین سرور قبلی بوده. خیلی طبیعیه که به همین دلیل باز هم این هماهنگی وجود خواهد داشت چون نتیجه مطلوبی برای ما داشته. حالا اگر پلیری میخواد بیاد شمال شرق و راه خودشو در پیش بگیره راه بازست و جاده هموار.

    ولی طبیعتا موفقیت در سرورهایی که پلیر آنچنانی نداره با هماهنگی هایی اینچنینی رخ میده.



    پ.ن: تیم شمال شرق در مورد تمامی مسائل از قبل فکر و برنامه داره. 15 گندمی - کتیبه - پلن و ... . دوستان عزیزی که براشون این هماهنگی ها عجیبه میتوانند تشریف بیارند شمال شرق تا لذت ببرند از هماهنگی سایدی در کنار برد شیرین و دلچسب؛ به همراه موهیتو.


    ارادت

    جاوید

    قراره این سرور یه گودبای پارتی تو جنوب غرب بگیریم برای خودم و بعدش دیگه چهارگوشه ی زمینو ببوسم و برم

    نمیخواستم الان اعلام کنم ولی بعضی از بچه ها باور نمیکردن ، گفتم تو فروم بگم که باور کنید ...

    خلاصه هر اومدنی یه رفتنی هم داره

    پ.ن : یوسف همه رفیقاشو فرا خوانده :دی

    سلام یوسف جان

    یوسف جان پست احساسی ای بود . سراسر غم و شادی. قسمت غمگینش آخرین سرور شما، و قسمت خیلی خیلی خوبش توافقت با پرهام هست(فقط به یک دلیل که همه میدونن)!! خدایا مرسی؛ شکر؛ هزار مرتبه شکر

    یوسف جان برایت آرزوی موفقیت دارم. موفقیت یعنی داشتن یک ساید خوب و هماهنگ در کنار بقیه. هر چند شانس پیروزیت و صد کردن واندر با حضور شمال شرق قدرتمند خیلی خیلی کمه8o:D

    امیدورام دوستانتون به این پیشنهاد لبیک بگند و وظایف به درستی در سایدتون انجام بشه.


    پ.ن : تو این گودبای پارتی همه چی قاطیه؟

    پ.ن: تو اون گودبای پارتی جعفر غمگین بود تو این گودبای پارتی یوسف غمگین نشه!!


    ساخت بیش از 50 لیست فارمز.

    ساخت سیستم رنکینگ همر اسکات :)

    فیلتر گزارشات اطراف بر اساس بنای دهکده جدید.

    اضافه کردن فیل به آبادی

    افزایش تخم ریزی ناتار

    لیمیت غارت درسته برای مولتی بازها فرقی نمیکنه ولی اینکه با توجه به همین لیمیت بهترین بهره را از ناتار ها ببری خودش هنریه

    در مورد "فیلتر گزارشات اطراف بر اساس بنای دهکده جدید." اصلا موافق نیستم . بهرحال هر پلیری باید حواسش به بازی اطرافش باشه و چیف کردن ناتار های اطراف و ساخت چیفر ، کاتا و ... برای پلن ها جزئی از بازی هست.

    افزایش تخم ریزی ناتار با توجه به لیمیت، حسنی نداره ولی با "ساخت سیستم رنکینگ همر اسکات " موافقم


    فی الحال نه چون شرایطش رو ندارنم.اما اگه شرایطی پیش بیاد که دوستانم امر کنند در شمال شرق قطعا بازی می‌کنم.بخصوص اگر پیشوای خوش نمک رو با خودت بیاری تو شمال شرق ۱۰۰ درصد اولین نفر منم که رجیستر میکنم.:love:

    تو پی وی تم امشب 8o:D


    شعار نوشت: نه به متای زودهنگام!

    یادش بخیر متای زیر 1 دقیقه ای هم دیدیم. رکوردی بود در نوع خودش



    ارادت جاوید

    میگم اسم اکانتتو میگی دیگه؟

    یا چادر سرت می‌کنی؟

    آقا پرهام عزیز سلام

    آقا رها کن این بحث و جدل را.

    اگر واقعا جنوب غرب برات مهم هست و دوست داری از این وضعیت خارج بشه برو تو ساید جنوب غرب ثبت نام کن و یه سمت کارو بگیر کمک دوستان باش.

    اگر با پلیراش یا مدیریتش اینقدر مشکل داری بیخیالشون بشو وقتتو هدر نده سه ساید دیگه هم هست. برو یه ساید دیگه بازی کن.


    من کاری ندارم که یوسف توتال هست یا نیست ولی در کمترین لول پلیر ساید جنوب غرب هست که چندین سرور بازی کرده. پس حداقل به پلیر هم سایدیت یا احتمالا رقیبت احترام بگذار.

    ارادت

    جاوید

    با سلام خدمت همگی

    تبریک به بچه های جنوب شرق بابت برد این سرور. انشالله واندر زندگیتون صد بشه و در زندگی واقعیتون موفقیت های اینچنینی به دست بیاورید. حتی اگر متای 3 به 1 هم میشد باز هماهنگی بچه های جنوب شرق بهتر و بیشتر بود و واقعا سزاوار این برد بودند.


    تبریک به بازیکن های سه ساید دیگه که با وجود یکطرفه بودن بازی باز هم تا آخر سرور بازی کردند. دمتون گرم



    انشالله سرور بعدی حداقل فروم بهتری داشته باشه و بحث های خاله زنکی کمتر دیده بشه. و سروری با هیجانات و بار فنی بیشتری داشته باشیم. سرور بعدی در ساید شمال شرق دوست داشتنی هستیم و با برنامه و قدرت بیشتری وارد بازی خواهیم شد.


    پ.ن 1 : یه تبریک ویژه هم به یوسف ریتالین عزیز، علارغم فشار زیاد در فروم و نزاع های داخلی بازیکن های جنوب غرب، سکوت کرد و بهترین مدیریت را در این قضیه داشت. امیدوارم به این مرحله از حرفه ای بودن در رفتار برسیم که حتی اگر فکر میکنیم اشتباه در مدیریت ساید وجود داره یا دست یاری جلو ببریم یا اگر شرایط مهیا نیست سکوت یا حذف کنیم و سعی در تخریب کسی نداشته باشیم.


    پ.ن 2 : اون یه واندر هم رو صفر تمام میشد قشنگتر بود


    ارادت

    جاوید

    با سلام خدمت همگی دوستان

    امیدوارم همگی از بازی لذت کافی را برده باشند. بعنوان شخص خارج از بازی در این سرور ، خواننده فروم هستم


    اول از همه پیشاپیش تبریک میگم به ساید جنوب شرق بابت برد این سرور. با احترام به عملکرد ساید های دیگه، ولی متاسفانه هیچ شانسی برای پیروزی در این سرور ندارند. این سرور تنها در صورت 3 به 1 شدن سرور جذابی میشد ولی بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد و اگر هم 3 به 1 میشد باز هم ج.ش برنده این سرور میشد. چون هماهنگی بین سه ساید نیاز به لیدری داره که هم دانش لازم را داشته باشه و هم وقت و همت لازم برای نظارت و بررسی داشته باشه که متاسفانه اکثر لیدرهای ما تبل تو خالی هستند و فقط ادعا دارند و اون وقت لازم برای نظارت بر روی اکانت ها را ندارند.



    یه زمانی در فروم، بحث و نکات بازی مطرح میشد مثل چند صفحه قبلی که بسیار استفاده هم کردیم و یا بیشتر فضایی برای کری خوندن بود. و خب انصافا کری خوردن حال و صفای دیگه ای داره. ولی الان بیشتر شده جنگ داخلی. توصیه من به دوستان خصوصا کسانی که در راس اداره یک ساید هستند آرامش بیشتر هست . خیلی مسائل نباید در فروم مطرح بشه. چون پلیری که شما لیدری اون را به عهده گرفتید داره وقت و هزینه میکنه برای این سرور و طبیعتا انتظار داره بهترین اتفاقات ( نه الزاما 100 کردن واندر) براش اتفاق بیفته. ولی مطرح شدن یکسری حرفها باعث ایجاد اختلاف و نهایتا یک طرفه شدن سرور میشه.



    زدن واندر شمال غرب هم حرکت قشنگی بود و تبریک به ساید جنوب شرق. بنظر من خیلی هم خوشحالی نداره چون واقعا این واندر پتانسیل 100 شدن را نداره . حتی بالای 50 هم به مشکل منابع میخوره. زیر ساخت های واندرها صفر (مثل شمال شرق) . بنظر میاد تنها هدف متای شمال از بازی به عقب انداختن برد اس ای هست.


    نظرات من به عنوان یک فرد سرور که سرور را میبینه:

    بنظر من متای دوستی ای یک اسم هست فقط و هیچ همکاری و هماهنگی بین دو ساید وجود نداره. (مثل متای سرور قبل که در تماس 2 دقیقه ای بسته شد)

    زیر ساخت های واندر فقط در ساید جنوب شرق و جنوب غرب هست که جنوب غرب با اتفاقات افتاده شانسی برای برنده شدن نداره.

    بنظر میاد همرهای رمر جنوب شرق این سرور هم بیشتر از همرهای واندر زن باشه و مثل سرور قبل خیلی به دنبال رنک همر و لایک گرفتن هستند.


    این سرور تمرین خوبی برای ساید ج. ش بود سرور های قبلی هم با شکست و حذف اکانت و ... همراه بودند. امیدوارم سرور بعدی شاهد حضور تیم جنوب شرق و بچه های ما باشیم. اگر شرایط مهیا شد احتمال داره سرور بعدی در خدمتتون باشیم.


    موفق باشید

    کسری جان نوع خستگی ما مشابه خستگی شما نیست که فکر میکنی


    اتفاقا سرور قبل شاهد این بودیم که زحمت میکشیدی دم در خونه اکانت های ما می اومدی بچه های ما نبودند

    خستگی هاش برای شما بود اینقدر زحمت کشیدی. این همه راه و وقتتو میگذاشتی

    ما هم خستگی روحی داشتیم و هنوز هم داریم از این سطح عمو پورنگ بازی و اردک تک تک و تک تک اردک های شما


    حالا شما بذار مهر باختت یکم دیگه خشک بشه بعد رجز بخون


    انشالله سرور خوبی برای سایر دوستان باشه.


    به نظرم جای داد و قال جلوی دیوار خالی،اگر واقعا تصمیم به مبارزه و حیدر حیدر گفتن هست این سرور تمرین کنید و ایشالا سرور بعد عید با لودر از روی ان ای رد بشید این که دوشواری نداره!!!!

    پ.ن : احسنت. به این میگن حرف حساب


    ارادت

    جاوید

    سلام و ارادت خدمت همگی دوستان عزیز

    به رسم ادب در آخرین لحظات سرور بایستی از زحمات همگی دوستان از جمله پلیرهای اکانت برادرز تشکر بکنم. و گزارشی کوتاه از عملکرد تیم برادرز خدمت همگی داشته باشم.

    به جرات میتونم بگم تیم برادرز یکی از تیم های موفق و کلیدی در خدمت بودن ساید شمال شرق بود. و تاثیرات زیادی در جریان اتفاقات سرور داشت.



    تیم 7 نفره برادرز متشکل از : دانیال، علی، حامد، رضا، سیروان، نیما و بنده

    جالبه که دوستی ما از سال 90-91 آخرین راند سرور 1 در ساید جنوب غرب بسته شد و همچنان ادامه داره. اکانت هایی مثل alireza7- tray- sh_dd- LaNSer که اگه کسی اون سرور بازی کرده باشه قطعا به خاطر داره. برای همین همیشه یه حس خاصی نسبت به جنوب غرب دارم.

    و بعد از آن سال مثل آواره ها راهی سرورهای مصر و سایر کشورها شدیم چرا که تراوین جزئی از زندگی ما شده بود.

    اما دوستان عزیزم در این سرور با تمرکز بر روی 6 اکانت دفاع ساز نهایتا با ساخت 5 میلیون دفاع عملکرد مناسبی برای اکانت و ساید شمال شرق داشتند.


    اکانت tray علی با اخلاق رنک 3 جمعیت. علاوه بر دفاع عالی، رعدهای بینظیری هم تقدیم ساید کرد.


    اکانت Joker حامد عزیز که قطعا یکی از بهترین پلیرها و لانچرهای تاریخ تراوین هست که البته گرفتاریش زیاده کمتر وقت میگذاره.


    سیروان عزیز اکانت insomnia که عملکرد فوق العاده ای داشت. روز اول که این اکانت را رجیستر کردیم فقط به فکر ساخت جاسوس نژاد هون بودیم ولی سیروان عزیز با اضافه شدن بر روی این اکانت عملکرد این اکانت را بینهایت عالی کرد.


    نیمای عزیز که اول سرور اصلا انگیزه بازی نداشت ولی با دفکوردی عالی و همچنین عملکرد فوق العاده در جمع کردن کتیبه ها ترکوند.

    میشه گفت جمع کردن تمام کتیبه های غیر سایدی کار نیما بوده . مخ این بشر فقط برای جمع کردن کتیبه کار میکنه

    بایستی نماد خادمترین اکانت سرور به اکانت togo نیمای عزیز تعلق بگیره: 10 کتیبه در یک اکانت!!8|


    رضای عزیز اکانت Abadan که خیلی ارادت دارم خدمتش


    و اما دانیال، که رو مخ ترین پلیر اکانت هست :D:D رفاقت من با دانیال 10 ساله هست و پلیر فوق باهوشی هست(الکی! :دی) اگه روزگار اجازه بده خیلی کارها میتونه بکنه. جدا از تراوین با اینکه اون جنوبیه و من اصفهانی ولی رفاقتمون همیشگیه. خارج از تراوین.


    صد البته موفقیت این تیم بخاطر وجود این افراد هست. و بنده که تماماً بر روی اکانت Brothers تمرکز داشتم. این سرور اکانت برادرز کوچکترین سوتی مثل خفت شدن و یا کتیبه دزدیده شدن نداشت خدا را شکر


    در ابتدای سرور خیلی اکانتمون بیابونی بود و مجبور بودیم ناتار تا صد خونه اضافه بکنیم و البته خیلی هم نبود.

    و در مقایسه با خیلی از اکانتهای مولتی باز که شارژ همرهای آنچنانی داشتند ما همواره دغدغه شارژ همر را داشتیم . ولی در نهایت از عملکرد اکانت راضی هستیم و اکانت ما موفق شد سه بار واندرهای جنوب را تخریب بکند :





    در نهایت از همه پلیرهای خوب شمال شرق تشکر میکنم. جعفر و مملی کار بلد ، بچه های خوب تندر میم های عزیز خصوصاً آقا مازیار ، محسن و مهران عزیز ، مجید و کاوه و همه تارتاروسیا، سالار کار درست، مرتضی عزیز اکانت موریسف در اولین تجربه حضورش کنار بچه های شمال شرق واقعا گل کاشت بسیار کار بلد و همیشه در کنار ساید بود، علیرضای عزیز اکانت اونجر خوشحالم این سرور باهات حسابی دوست شدم و ارتباطمون انشالله بازم ادامه داره. و سایر دوستان . از بازی کردن در کنار شما عزیزان بسیار لذت بردم.



    ارادت

    جاوید

    با سلام خدمت همگی دوستان

    پیشاپیش برد را به شمال تبریک میگم واقعا هماهنگی و مدیریت مثال زدنی داشتند و لایق این برد شیرین بودند.


    تبریک به دوستان جنوبی بابت همرهای بسیار خوبشون.

    برخی از دوستان کم لطفی میکنند و علت برد را داشتن مولتی میدونند. ولی در اصل مدیریت درست و همدلی بچه ها باعث این برد شیرین شد.


    :thumbup:فقط در حد دو الی سه بار از سمت لیدرها گفته شد که دفاع سازی انجام بشه ولی مرتب بچه های گروه هر ساعت از روز مرتب در مورد ساخت نیروی دفاعی تذکر میدادند. که صد البته من بعنوان یک پلیر از هر 3-4 پیام به این صورت یک بار را ترغیب میشم که ساخت دفاع را انجام بدهم.

    علاوه بر اهمیت داشتن موضوع دفاع سازی در شمال شرق، اینکه هر پلیری اینجا خودش را مسئول ساید میدونست و اصلا منتظر این نبود که همه کارها را لیدر انجام بده.

    من در پست های قبلی دوستان جنوبی متوجه انتظاراتشون از لیدر جنوب غرب شدم در حالیکه همه ما در زندگی شخصی گرفتاری هایی را داریم و اگر شما بعنوان یک پلیر ارزشمند دوست داری سایدت برنده بشه دیگه نباید منتظر این باشی که تمام کارها توسط یک نفر انجام بشه.



    :thumbup:همچنین مدیریت ساید در جمع آوری کتیبه ها بسیار عالی و ستودنی بود. از مجید پرشیا عزیز و نیمای عزیز دوست داشتنی از اکانت خودمون تشکر میکنم و همیشه در کنار شما بازی کردن باعث افتخار بنده هست.


    :thumbup:مدیریت درست چرخش کتیبه انبار و جنگ آموز . و برنامه ریزی به موقع و درست برای در اختیار قرار دادن کتیبه جنگ آموز به برخی از همرهای جنگی تا با شارژ کاتای بیشتر پتانسیل زدن واندرهای فیک بیشتر بشه. که البته الان متوجه شدیم واندرهای اصلی را میشه زد.


    :thumbup:در طول این سرور پیروزی های فراوانی داشتیم و همچنین شکست هایی را هم تجربه کردیم. همدلی بچه ها انقدر زیاد بود که در شکست ها به دنبال مقصر نبودیم و به فکر راهی برای جبران این شکست بودیم. و در پیروزی ها همگی با هم خوشحالی کردیم. این خوشحالی به پنج دقیقه نمیکشید که پیام بچه ها مبنی بر ساخت دفاع در گروه شروع میشد.


    :thumbup:در کنار اینها وقت گذاشتن های شبانه روزی خیلی از پلیرها از جمله مملی وگنس عزیز ، مجید و سایر دوستان برای ساید موفق ما را تضمین میکرد


    این چند نکته کلیدی از علت موفقیت شمال شرق در این بازی بود. انشالله سرور بعدی قسمت شد تشریف بیارید شمال شرق بد نیست شاید تجریه متفاوت تری را داشته باشید که قطعا اینچنین خواهد بود.



    اجازه بدید با افتخار اعلام کنم بزودی شاهد تغییرات بزرگی در عکس زیر خواهیم بود :


    و اینکه برادر من وقتی اکانت ما همر بلند میکنه فکر خیلی جاها را هم میکنه. بقول کاوه جان این نیروها را بریزید رو واندر جواب بهتری میگیرید.



    پ.ن: سلامتی پلیری که تو پاپ بازی استاده

    پ.ن: سلامتی پلیری که با مولتی بازی اسم و رسم پیدا کرده حالا مولتی بازی را بد میدونه

    ارادت

    جاوید

    مملی خیلی نا امیدم کردی


    چطور روت شد عکس این حملات را توی فروم بگذاری!!!


    اونم تحت عنوان پلن!!

    واقعا خجالت نکشیدی

    گندم خور آزاد کردن این حرفها را داره.

    ببین خیلی سادست. جنوب غرب تیم ورک بالایی داشته و هر پلیری راحت 4 میلیون دفاع کشیده. حالا شما بگیر 20 تا اکانت هم باشه 80 میلیون دفاع داره کی میخواد بزنه آخه!!


    واسه همین این لنگه دمپایی ها اصلا ارزش گذاشتن عکس نداره. شما واندرشونو 100 بدون از الان.



    در ضمن مملی عزیز شما اومدی دیوار شدن همرها را گذاشتی. چرا اون 7-8 تا کپ و نان کپ را که صفر و چیف کردند را نمیذاری؟! تحریف تا به کی؟! تحریف تا به کجا؟

    (پ.ن : البته اگر عکسی بود لیدر محترمتون با روش های قصه گویی ناب خودش برامون تعریف میکردند)



    بنظرم برنده این بازی جنوب هست اونم به واسطه فروم. چهار تا نکته گفته شد دقیقا استفاده خوبی ازش کردند.

    تا دیروز اصلا ارسال تک جاسوس یا تک دفاع را نمیدونستند چیه حالا بعد فروم اکانت پیشوا همه جا داره تک دفاع میفرسته.

    یاد گرفتند چجوری تو فروم شلوغ کاری بکنند.

    واندرها هم که خدا را شکر سر و سامان گرفت.


    حسین جان به زودی پستی در مورد پست های شما میزارم و قشنگ تحلیل میکنم که یه وقت فکر نکنی بچه های شمال شرق گول به ظاهر سفید بودن شمارو خوردن. خیر برادر. همه میدونن این صحبت های شما جز ماسک چیز دیگه ای نیست.


    شادزی



    خدا خودش بهمون رحم کنه


    پ.ن : 25ک رم برای تخریب دیوار؟!؟

    ارادت جاوید