Posts by !!Ali!!

    خیلی گستاخ تشریف دارید که این همه مدت از این باگ استفاده میکردید و صداتونم در نمیومد!!! و الان با کمال وقاحت دست پیش رو گرفتید که پس نیوفتید ! بازم با همه این تفاسیر حریف نبودید و نیستید و نخواهید بود فقط ادعای تو خالی!


    بیخود نیست رید نمیزنید ولی کماکان رنک همراتون پایین میاد همینجور ! با باگ بدون باگ هیچ وقت در حد امرداد نبودید ! البته جسارت نباشه خدمت دوستانی که سالم بازی میکنن روی صحبتم با یه سری بازی نابلد مدعیه فقط !

    آقا شما دیگه مرزهای (ویرایش) و گستاخی رو جابجا کردید خداییش


    قبول دارم با این بازی زیبا و تمیزی که امرداد میکنه هیچکس به گرد پاش نمیرسه. اصلا این حرکت قشنگی که زدید تو تمام بازی های آنلاین قفله.


    به نظرم شما اسم تیمتون رو بذار رومرداد به جای امرداد(روی هر چی پررو بود رو شما سفید کردید)

    سلام مجدد


    بعد از دو مرتبه که پست هام پاک شد



    فکر کنم با این تفاسیر لیدرهای SE باید بیان تو فروم و معذرت خواهی کنن. چون اگه بگن ما از این گند کاری خبر نداشتیم خیلی خنده داره.


    الانم تو فروم نیگاه کنی از اول سرور فقط حرف از بازی تمیز میزدن و البته میگفتن ما مولتی بازی و رید از مولتی نداریم که فکر کنم درست گفتن چون با این حرکت قشنگی که داشتن میزدن احتیاج به غارت نبود اصلا 8o


    به نظرم تندیس پاکبازترین و تمیزکارترین پلیرهای تاریخ تراوین میرسه به تیم امرداد و پلیرهای نجیبش:)

    سلام علیرضای عزیز
    فارغ از تمام کل کل ها که البته بیشتر رنگ و بوی توهین و اهانت و انگ زدن گرفته تا کل کل، برات و برای همه دوستان آرزوی سلامتی دارم.


    به نظرم خیلی دور از جوانمردی هست بدون اینکه ثابت بشه اون حرکت روی اکانت آریامهر کار چه کسی بوده به یکسری افراد به صورت دسته جمعی اتهام و انگ بزنید.


    نکته جالب تو صحبتهای شما "خوب پیگیری های لازم بابت موضوع بالا هم انجام نشد و من بسیار دلسرد شدم" این جمله بود . از اونجایی که لیدراهای اتحاد شما از کاه کوه میسازن خیلی عجیبه که پیگیر این موضوع به این مهمی نبودن. حالا همه دوستان میتونن فرضیه های موجود رو تو ذهنشون مرور کنند و ببین چرا اصلا این موضوع پیگیری نشده :/


    و اما این جمله " امروز بازنشستگی خودم رو به طور کلی از تراوین اعلام میکنم.": این جمله رو باید زمانی اعلام میکردی که با نامردی همر اکانت 250Grams رو در حالیکه این اکانت تو اتحاد بود و میدونستید رو اکانت نیست و حتی اجازه ندادید از اتحاد خارج بشه رو زدید و جالبتر اینکه همین آرین و آرگین که الان گفتید اومدن رو اکانت شما، رو این اکانت بازی میکردن ;)


    در ضمن شماها که دست به اسکرین گذاشتنتون خوبه چرا اسکرین اتکهایی که امروز رو اکانت Alfex زدید و دیوار شدید رو نذاشتید و سوت زنان در افق محو شدید 8)

    نه به توتال دیکتاتور!

    من بعنوان سرباز شمال شرق و بعنوان یک پلیر دلسوز برای ساید خودم به هیچ عنوان توتال و لیدری افرادی چون جناب مازیار را تایید نمیکنم! ایشان با دغل کاری و گمراه کردن ما ساید را از مسیر و هدف خود دور کرد و ما نیز با وجود تعداد بالای پلیر حرفمان هیچ اثری در سیاست های ساید نداشت و ایشان تنها با جمع کردن دوستانشان در شورای لیدری و رای گیری های از پیش تعیین شده مسیر ساید را به قهقهرا برد و ما تمامی سیاست این مرد را برخلاف اصول حرفه ای گری میدانیم

    مازیار با دستمال به دستان اطرافش با ادعای اینکه اگر شمالغرب به پلن های خود ادامه بدهد آمرداد حذف میکند !!! و آنموقع توازن سرور بهم میخورد درحالی که این ادعای مضحک و صد البته دروغ درحالی مشخص شد که با با دف دادن به آمرداد کمک به حذف شمالغرب کردن آیا این حرکت توازن سرور را بهم نمیزند؟ جز این است که این لیدرای های شاخ فقط در جهت آمرداد بازی کردن و برای خاله بازی آماده میشدن؟ زمانی که ما بعنوان سربازان دلسوز شمال شرق در مقابل چنین سیاست هایی غیر اخلاقی ایستادیم با انواع تهمت ها و انگ ها روبرو شدیم تا اینکه چند روز پیش بچه های میلیتاری درحال برنامه ریزی برای پلن رفتن روی جنوب غرب بودن! سوال بزرگ برای تمام پلیر های شمال شرق این بود که با حذف شمالغرب و جنوب غرب توازنی در سرور باقی میماند؟ اصولا چنین بازی چه لذتی دارد ؟ جز برای پرکردن رزومه آقایان با صد کردن واندر مشترک بدون هیچ رقیبی!

    ما اگر واقعا به دنبال جنگ داخلی بودیم اکانت های اصلی دف سازمون رو به این لیدرهای خود فروخته نمیدادیم و حداقل با پلن های تیمی تنها 2 3تا همری که داشتن درون ساید رو میپروندیم!

    اما هیچ پلن تیمی بر روی همر های سایدمون بلند نکردیم و بی حرف و حدیث اکانت ها واگذار شد! اما دروغ و تهمت و سیاستی جیره خوارانه مارو وادار به برملا کردن حقیقت کرد!

    من بعنوان عضو کوچک شمال شرق جناب مازیار از اکانت دو دهکده ای تندر را به هیچ عنوان شایسته توتالی این ساید بزرگ و پرسابقه نمیدانم و ادعای ایشان و دوستانشان بر پیروزی ایشان با رای بالا را کاملا تکذیب میکنم چون جناب توتال تنها با 6رای مساوی در بین شورای لیدری رای آورد البته که نصف بیشتر اون با اعضایی بود که بواسطه آیدین وارد شده بودن و صد البته که ما موافق سیستم مدیریت توتالی نبودیم و موافق سیستم شورایی بودیم که هر تیم لیدری داشته باشه نه اینکه شورای لیدری 5نفره 4 نفر از یک تیم باشند!

    ختم کلام!