Posts by Naghshe jahan

    با درود و سلام مجدد


    اول از همه بابت اجرای پلن به تیم شمال غرب تبریک میگم هر چند این اول راه هست و زد و خورد این بازی شبیه گل زدن در بسکتبال هست بماند که همچنان معتقدم برنامه ای در تیم رقیب واسه بعد از مید گیم ندیدم. گویا تمام هم و غمشان شده زدن قبل از مید گیم.


    این سرور هم که اومدم کنار دوستان قدیمی و یا حتی رو در روی برخی قدیمی تراشون به واسطه این قبیل پستها نبوده و صرفا" خوشگذرونی و دور همی به یاد گذشته مد نظرمون بوده است.


    گذاشتن چنین پستی در بخش اعلام آمادگی هم معایبی داره و هم محاسن خاص خودش. بنابراین نگرش یکجانبه به این موضوع خطایی به همراه خواهد داشت که میشه به وضوح در آینده برخی بازیکنان دید.


    هر چی باشه این بازی تیمی هست و هر تیمی منسجم تر عمل کنه موفق تر خواهد بود به شرط داشتن برنامه مدون تا پایان مسیر.



    اشکان جان خسته نباشید


    همونطور که بالاتر اشاره کردم تازه شروع راه هستو اتفاق خاصی نیوفتاده. مهم تلاش شما بوده که همواره مورد اعتماد کل اعضای ج.ش بوده و هستید.


    باید بپذیریم اگر قرار باشه همه پلنهای طراحی شده توسط پلنر رقیب قابل تشخیص باشه که باید ما هم انتظار دیوار شدن در پلن قبلی را میداشتیم.


    همه این شلوغ بازی ها و اتوبوسی پست گذاشتن بوم بوم و بوق بوق هم دست کم اثری رو اغلب فروم نویسان نداره همونطور که مناظره های بایدن و ترامپ اثری روی نظر سنجی ها.


    اون چیزی که مهم هست و شخصا" همواره تلاش داشته ام به تیم دف کورد منتقل بشه داشتن برنامه منسجم هست. قطعا" وقتی طرف میگه حساب کردم مهاجم میدون تمرین فلان داره و من فیک هستم ضربه اش را خودش خواهد خورد.


    شما انباردار دفاع نیستید که از کارت پشیمون باشی بلکه فقط بر اساس اطلاعات دقیق مدیریت می کنید و به حق پر کردن 5-6 تارگت این تایم سرور برای کسانیکه یکم با تفکر گرفتن دف از ساید پیش میروند تبعات به همراه خواهد داشت.


    پس سرت را بالا بگیر مرد که موقع گل کاشتن شما هم می رسه. هنوز کسانی را داریم که همر واندرزنشون را استارت هم نکردند. بذار حریفمون دلخوش باشه به زدن چندتا همر. مثل همیشه دفاعمون در اختیار شماست. دفساز بودن هنری هست که اولین خصلتش داشتن حوصله بالاست.


    به وقتش کتیبه انبار که هیچ ...


    حالا روز خوشی اوناست بذار اوقاتشون خوش باشه و شش صفحه بیاند اسپم بوم بوم و ... بذارند.



    شخصا" منتظر تحلیل پلنرها و دفکوردها هستم و امکان داره به دلایل امنیتی سایدشون چیزی هم نگند.


    بازم تبریک مجدد میگم به دوستانی که همرها و آنویلهاشون را در اختیار تیم میذارند چه در ج.ش و چه ش.غ




    پ.ن 1 : دوستان ج.غ هم گویا بدشون نمیاد سرور نا متوازن بشه و شیطنت هایی در مرز ج.ش می کنند ؛ شاید پشت پرده خبرایی هست.


    پ.ن 2 : تازه 20% زمان سرور گذشته یکم زوده واسه خیلی چیزا;)



    شاد و پیروز باشید

    NAF

    آقا مهدی گل


    انتظار بیشتری ازتون داشتم. کافیه بخشی از خاطرات گذشته خویش را مرور کنید پاسخ سوالات خویش را خواهید گرفت.


    ماجرای عرفان رو اکانت آرماما و سهند در جنوب غرب و نحوه پاشوندن اتحاد Unknown یادته؟


    قصدم از نوشتن اون متن این بود راه حل اینگونه در سیاستها هنوز وجود دارد چرا که با این شیوه بازی از جانب شمال غرب آینده درخشانی برایشان متصور نیستم و این به معنای بی احترامی به بازیکنان کم و بیش بزرگ در این قسمت دنیای تراوین نیست. تنها انتقادی به شیوه سیاستگذاری هاشون بود که به نظرم کمیل جان اصل موضوع را گرفت. (امیدوارم الکی و فله ای اقدام به دیسلایک نکنند و اندکی تعقل و تدبر نسبت به موضوع داشته باشند و اگر نقدی هست در کمال احترام همچون کمیل ارائه کنند)


    چشم انتظار ریزش ها و رویشها در این بخش باشید اگر همچنان اصرار داشته باشند به این شیوه ادامه دهند.


    به شما هم تبریک میگم اگر در ادامه مسیر چنین سیاستی که فرمودید را حفظ بنمایید.



    پ.ن : تبریک میگم پیشاپیش به مهاجمین این سری اتکها و مدافعین و امیدوارم احترامها همچنان محفوظ بماند.

    ناصر جان خوب مغلطه هایی داشتی.

    درباره نتیجه گیری ای که از پست من داشتی فقط اینو بگم این همرایی که این روزا میاد سمت شما همه اش از رید ناتار و واحه بوده.


    و نکته اصلی اینکه جوجه رو هم آخر پاییز میشمارن :)

    درود بر کمیل عزیزم


    به فرض که حقیر در خصوص موارد مطرح شده مغلطه کرده باشم، خوشحال میشویم خویش را شامل الطافتان بیابیم و به بیان حقایق بپردازید.


    به نظرت بزرگوار این مدل سیاستگذاری مجموعه لیدری یک بخش بازی (شمال غرب) موجب نخواهد شد تا به کل مجموعه ای که با اهداف بلند مدت پای در عرصه بازی گذاشته اند ضربات جبران ناپذیری بزند؟


    همین الان لا به لای حرف بچه هاتون عنوان میشه مشکل گندم دادن همر دارید و بعد شاهد هستیم مثنوی هفتاد من کاغذ در خصوص بی ارزشی کپ و بالا نبردن کراپها و خسارتهایی که ممکنه از حیث این جابجایی کپ ها رخ بدهد در فروم بازی گذاشته میشود. تئوری های جدیدشون که دیگه تو حلقم.



    به نظرت قسم حضرت عباس دوستان را ببینیم یا دم خروس؟



    بد نیست در این خصوص با رفیق مشترکمون محمد خان کوماتسو که از شواهد امر در سرور چراغ خاموش فعالیت میکنند نیز مذاکراتی داشته باشید. هر چی باشه پیش قاضی و معلق بازی یکم ثقیل هست.


    البته شخصا" منکر فعالیت سالم بسیاری از بازیکنان مجموعه ش.غ نبوده و نیستم اما به گونه ای دوستان رجز خوانی می کنند که شائبه هایی در ذهن هر آدمی متبادر میسازد و خط و ربطهاش هم هر از گاهی از میان کلام خود اون بزرگواران درز پیدا میکند. داستان حاجی 30 تا و سید نه بگو 100 تا هنوز در حافظه ها... ;)


    علی ایحال در صداقت شما شکی ندارم ولی باور کنید احتمالا" شما از بسیاری حرکات داخل مجموعه خویش اطلاع کافی ندارید که موجب میشود چنین مطمئن سخن برانید.



    ما نیز چون شما منتظر شب یلدا هستیم ولی امیدوارم این سوز و سرمایی که به موازات کرونا جریان دارد موجب ریزش همراهانتان تا آن شب تاریخی نگردد. علی الحساب جوجه های ما دوتا هستند و یکی هم به تازگی شده همبازی باباش اونم با 37 سال اختلاف سنی.8)



    پ.ن 1 : شب یلدای سِرورم آرزوست;)


    پ.ن 2 : تیک تاک ... سید دف اضافه کن که رقیب اتکهای رو حاجی را زیادتر کرده بلکه گزارش بگیره :D



    شاد و سلامت باشید

    کوچیکت ناصر

    با سلام درود خدمت همه بزرگواران

    بوق بوققق

    زدن کراپ های سطح 11 nw توسط تیم ....... امرداد را به کل سرور تبریک عرض میکنیم!!

    20 ساعت پلن بری اخر کپ 11 کراپ لاک کنی؟


    ملا میدونی چرا سبزه؟؟ چون کپ از اول بازی گفتیم واسه ما ارزش نداره اونم از این سطحش!

    دوست عزیز خوبه که بعد از سالیان متمادی بازی تراوین هنوز هم نکات آموزشی جدیدی گاه گاه از دوستان داخل بازی فرا می گیریم. لذا توصیه ام برای شما این هست که منشأ خیر بوده و یک تاپیک آموزشی در این خصوص اختصاص دهید تا بر دانش دیگرانی چون حقیر نیز افزوده شود.



    لذا تا ثبت چنین تاپیکی منت سر چشم ما گذاشته و پاسخ سوالات زیر را در همین تاپیک ارائه کنید.


    1) اگر واسه شما کپ ارزش ندارد لزوما" چرا این تغییر در دهکده دیفالت اکثر همراهانتان دیده میشود؟


    2) اگر واسه شما کپ ارزش ندارد تحت چه عنوانی اقدام به ارتقاء منابع در کپ از سطح 10 به بالا می نمایید؟


    3) اگر کپ برای شما ارزش ندارد چرا با اولین سری فیک دوستان همرزمتان اقدام به تغییر دهکده پایتخت نمودند؟


    به نظر میرسد با این تئوری مرزهای زیادی را در تراوین جابجا کرده اید. ;)



    اون چیزی که صرفا" جهت تضارب افکار تقدیم دیگر بزرگواران میشود در راستای آموزش حقیر است تا سایرین نیز کمک کرده تا بتوانیم بر دانش خویش بیافزاییم.

    بر اساس دانش حقیر با این شیوه تفکر برای دوستان ش.غ در این سرور بازی تا رسیدن کتیبه ها خلاصه میشود چرا که برای ساخت همرهای واندرزن و نگهداری و تامین منابع ساخت و گندم دهی آنها همواره داشتن کپ های با کراپ بالا توسط اساتید بزرگ دنیا توصیه شده و چون واسشون کپ اهمیت نداره پس خودشون رسما" اقرار نموده اند که برای آن زمان در سرور هیچ برنامه ای ندارند یا دست کم این مجموعه حاکم و دارای قدرت در قسمت شمال غرب این سرور برنامه ای ندارد و احتمالا" بعد از کتیبه ها شاهد تغییر و تحولات در این مجموعه و حذف دسته جمعی این دوستان خواهیم بود چون کپ واسشون ارزش نداره. 8)


    پ.ن : قابل توجه دیپلماتهای ش.ش - ج.ش - ج.غ اگر قصد مذاکره با کسی در ش.غ را دارید بهتره بگردید دیپلمات آیندشون را پیدا کنید یا در تدارک جانشین کردن مزدورهاتون در مجموعه لیدری آینده ش.غ باشید.



    عزیز بوم بومی بوق بوقیم اینکه چرا رو کراپ 11 واحه سوم گرفتن و کی گرفته به خودش مربوطه!اینو مثلا روش مانور میدین که به چی برسین ؟=))

    اون چیزی که مسلم هست عدم دخالت در امور بازیکنان شماست اما گفتیم شاید یافته های جدیدی از تلسکوپ هابل موجب شده گرفتن واحه سوم اونم با کراپ 11 عاقلانه به نظر برسه. الآن عصر اطلاعات هست و بعید میدونم شما هم برای در اختیار گذاشتن یافته های جدید علمی مجموعه بخیل باشید.


    اگر هم اشتباه بازیکن بوده باید عرض کنم گویا این موضوع در منطقه شما (ش.غ) به یک اپیدمی همچون کرونا تبدیل شده و بد نیست به مقالات و یا لینکهای ثبت شده موجود ارجاع داده شوید بلکه رستگار شوید. ;)



    پ.ن:در این سه روز گذشته ۳ تا از ناتارهای که چیف شده تو ساید NW انبارهاشون رو زده بود یکی مشخصا،پس اینم از پلن های رایج و قابل قبول اینجاست؟

    شایدم خود ناتارها به خاطر گل روی ماهتون و اینکه علاقه وافری بهتون دارند و مرزهای علم و تخیل را در اسپیدترا در نوردیدید تخریب کردن تا انبار بزرگ جایگزین کنند. lol


    راستی چیف ناتار ارزشمند هست؟ آخه یکیتون میگفت کپ ارزش نداره واستون.


    حالا اگه دهکده ناتار را چیف کنید و کپش کنید در حد معدن طلا ارزشمند میشه؟;)


    با این اوصاف حرکت اولیه سامان و دوستاش هم به تازگی که چنج کپ کرده ارزشمند شده =O جل الخالق.

    یه زمانی کلی بوم و بوق و ... که یه کپ گرفتیم تو خاک ج.ش الآن دیگه پذیرفتید کارتون بی ارزش بود.


    پ.ن : سعید کاکو کاریشون نداشته باش این جماعت به مرور به عدم وجود عقلانیت در تصمیم سازی هاشون اعتراف می کنند. فقط صبوری کن دو دستی تو فروم ثبتش می کنند.



    اینجا بچه ها سعی کردن که طبق الویت ها دفاعو (که تو سرور نرمال معمولا کمبوده اونم این تایم بازی) به جاهایی بدن که الویتش بیشتره. قطعا کپ 75 درصد مرغ که تازه همرش هم دیوار شده و سطحش هم زیاد بالا نبود تو الویت هایی پایینتر قرار میگرفت. و البته این نکته هم هست که زاوش کپ اکانت خودشو الویت آخر گذاشت.

    البته تارگت دیگه یکم بهتر بود و گویا کراپش حدود 13 بود.

    در این پست اعترافات مهمی ثبت شد که فهرست وار اون میشه:

    1) مرق آتش همرش دیوار شد.

    2) کپ 75% کراپ بالایی نداشته است.

    3) اولویت همر هست نه کپ.


    این سه مورد نشان میده مجموعه ش.غ که فعلا" لیدری را در اختیار گرفته با هدف ساخت همرهای جنگی جلو آمده و در جنگهای استقامتی قطعا" زمین گیر خواهد شد لذا برای داشتن دست برتر در این خصوص می بایستی همرهای جنگی خویش را در ابتدای کار چنان بزرگ بسازند که ضربات وارد شده در ابتدای بازی کاری به حساب آیند.

    رسیدن به این هدف راهی جز غارت توافقی جهت شارژ سربازخانه و اصطبل بزرگ در شرایطی که منابع تولیدی اکانت با حدود 6-8 دهکده و کپ کراپ 11 در حدی نیست که بتواند هم همر سازی در نان کپ کند و هم ادامه پیشرفت داشته باشد. (ماشین حساب به دستان براشون حساب کنند;))

    لذا بند 4 اعترافات در پس پرده به شرح زیر است.


    4) با غارت توافقی همر ساختیم و اعلان جنگ کردیم تا شاید رقیب خویش را ضربه ای کاری زده باشیم.



    سلام به همگی دوستان

    حکایت پلن شما مثل انتقام سخت ایران از امریکا هستش شما از زدن و نتیجه راضی ما هم از نتیجه انتقام سختتون راضی

    شاد باشید و با هم مهربون دوستون دارم

    عزیزم منظورت همون حمله ای هست که اولش ترامپ اومد گفت حتی یه مجروح هم نداشتیم ولی در ادامه باز خودشون اومدن گفتند بالای 100 مجروح ضایعه خفیف مغزی دارند دیگه؟

    احتمالا" در آینده (25 سال دیگه) هم اعلام می کنند اون تروریستها شربت شهادت نوش جان کردند.


    ما هم صبوریم و میدونیم به کجا ضربه خورده و چقدر دردناک بوده ولی باشه اگر قمار باز نگه ... که دیگه :)


    در کل همتون را دوست داریم.



    سلام دوستان

    تبریک میگم به تیم جنوب شرق بابت لانچ هاشون حقیقتا پلن نکته خاصی نداشت اما لانچ زیبا بود

    نظر شخصی من اینه که این همه همر بلند کنی به پلیر هات واسه گندم و لانچر هات واسه ۱۲ ساعت لانچ سختی بدی برای دوتا کپ مصری شخصا نمیپسندم

    اما ...

    شرمنده خلاصه اش کردم ولی اون قسمت رنگی اعتراف بعدی این حضرات هست.


    قال سامان :

    زمانی که همر بلند می کنیم پلیرها دچار مشکل برای تامین گندم هستند.


    به خدا اگر بدونید خاصیت کپ چیه و برای چی ملت در دنیای تراوین میروند کپ کراپ بالا می گیرند و کراپهاشون را از 11 بالاتر می برند و واحعه سوم را بعد از کراپ 13 می گیرند و ... تو لانچ همرهاتون دچار مشکل گندم نخواهید شد.


    سامان جان یادمون نرفته تئوری اینسرت منابع از طریق بخش پیشنهاد در بازار از جانب چه کسی مطرح شد. بهتره به جای این حرکات ژانگولر به قول مازیار خان رو روال سایر بازیکنان دنیا کار کنید تا با وقت و هزینه ای که میذارید بهترین نتیجه را بگیرید.


    به برگ گل نوشتم من که او را دوست میدارم ولی افسوس که ... :(


    سلام و عرض ادب


    تبريك ميگم به بچه هاي جنوب شرق جدا از همه صحبت ها شما به نتيجه اي كه ميخواستيد رسيديد

    و بايد تحسين كرد اين كار رو!

    از بچه هاي خودمونم به عنوان يك عضو كوچك خواهش دارم از پلن دوستان ايراد نگيريد بالاخره يكي سقف ارزوهاش پرايده يكي استون مارتين ؛) مهم اينه به چيزي كه ميخواستند رسيدن

    قطعا" همینطور هست که میگی اما بعد از اینجاش را عاقلان دانند که هر کسی سقف آرزوهاش کجاست. اجازه بدیم مخاطب خودش فهیم هست تا متوجه بشه با کپ کراپ 11 و فاقد ارزش بودن و ... سقف آرزوهای ما و شما کجا هستند.


    اگر عمری بود زمان واندرها همدیگه را در فروم ملاقات می کنیم.:)


    آینده خیلی چیزها را مشخص می کنه یکیش فرق میان Morqe Atash (مُرغ آتش) و morghe atash (مُرق آتش) ;)



    پ.ن 1 : به نظرم بزرگ محفلمون آقا مازیار هستند که در کلام بعید میدونم داخل فروم به کسی بی احترامی کرده باشند. بد نیست الباقی دوستان رقیب و همراه در کل سرور یاد بگیرند و با احترام صحبت کنند. همگی یه جور جغله محسوب میشیم (حتی خودم) تلاش کنیم در کل کل ها کمال احترام برای مخاطب حفظ بشه. بکار بردن واژه «دفعه آخرت باشه و ...» در شأن هیچ کسی نیست.


    پ.ن 2 : میثم واسه چند روز دیگه تارگتت کردم حالشو ببری:love:



    سرافراز و سربلند باشید

    NAF

    سلام

    اگر اشتباه نکنم چشمان فقط برای اسکات کشیدن به کار میره و وقتی اسکات نیروی کمکی بفرستی اثر کتیبه از کار میفته و اسکات ها معمولی حساب میشن

    درود بر شما دوست عزیز


    اما این نکته در گذشته نیز وجود داشت. اثر کتیبه فقط در دهکده های مورد اثرش روی هر مدل جاسوسی که در آن وجود داشته باشد خواهد بود.


    به عبارت ساده تر نیروهای جاسوس حاضر در دهکده تحت تاثیر کتیبه چشمان عقاب دارای خاصیت جاسوسی بهتر میشوند. حال این نیروها در حال جاسوسی کردن از جایی باشند و یا در حال دفاع (چه از بیرون دهکده آورده شده باشد به داخل و چه از آن خود دهکده و داخل دهکده حاضر باشند)



    پ.ن : سام عینک لازم شدی واسه چکش زدن تو حراجی;)

    با سلام خدمت همه بزرگواران عزیز



    بدون شرح!







    پ.ن 1 : سام از حاج علی موبی دیک (دژکوب دار واقعی) و میثم وووار (نوب سـَ...) چه خبر ;)


    پ.ن 2 : آیدین جان یادته چه حسی سرور 8 داشتی وقتی احسان توسط مهران کشف شد؟ این حس با حرکت دیروز امیرحسین واسم اتفاق افتاد. نسل جدید چه ها که نمی کنه. 14 ساله کجا و 5 ساله کجا



    با سپاس

    NAF

    با درود و سلام


    بر اساس یه سری بحثهای جالب و فنی داخل اکانتی امروز اتفاقی حادث شد که اصل داستان برای برهه ای فراموشمون شد و نکته بسیار مهمی توجهات را به سمت دیگری جلب نمود.


    اما اصل ماجرا این بود که حقیر عملاً بعد از تاسیس ده دوم به اکانت جهت کمک به مجموعه اضافه شدم و این درحالی بود که حتی برنامه نهایی و چشم انداز اکانت هنوز کامل شفاف نشده بود. اختلاف بر سر این بود که دفساز باشیم یا همر اندگیمی بدیم و یا همر جنگی و خفت و ... قرار بر این شد به آمار غارت رجوع کنیم که ثبت نتایج دریچه دیگری پیش روی ما گشود.


    در فاصله زمانی 12:10 تا 13:10 هر 10 دقیقه یه آمار از Top10 گرفته شد و اختلاف میان غارتها بدست آمد و برای مقایسه با اکانتهای حاضر در فهرست مشاهده شد اختلافات 10 دقیقه ای غارت این اکانتها احتمالاتی از بازی خارج از عرف این سرور را شدت می بخشند.


    اکانتهایی بعضاً از شمال شرق ؟!! :(


    این جدول به صورت اکسل توسط یکی از دوستان تهیه شده بود که به پیوست تقدیم می گردد.



    همان طور که میدانیم اکانتهایی معمولاً در برترین غارتگران حضور دارند که به شکل عملی و علمی فرآیند24 ساعته غارت اکانت را به پیش ببرند جز در مواردی که یکی از آنهاغارت توافقی نام دارد. مشاهده میشود در جدول زیر که نمایانگر اختلاف هر 10 دقیقه است برخی از این دوستان توازن زمانی را رعایت نکرده و ... .


    قضاوت با شما مخاطبین



    از انجا که حدس زدم ممکنه در این بررسی آماری خطایی حادث شود اقدام به عکس گرفتن با موبایل از برترین غارتگران از ساعت 4 عصر تا 2 ساعت و بازه زمانی 20 دقیقه کردم.

    خدایی دیگه حسش نبود بخوام تبدیل به جدولش کنم ولی اگر از دوستان کسی مایل بود مجدد بررسی کنه تا مشخص شود چرا این گمانه زنی برای تخلف همچنان در سرور وجود دارد آن هم در ساید ش.ش


    بماند که دوستان ش.غ در اقدامی مشابه فرار به جلو و انداختن توپ در زمین دیگری که هنوز ساخته نشده از پاسخگو نمودن اکانتهای خود طفره رفتند.


    انتظار میره جناب مازیار خان عزیز دل در این خصوص اولاً روشنگری نموده و ثانیاً اعلام نمایند با چنین تخلفاتی که مطرح میشوند از این پس و با تایید شواهد به اثبات میرسد چگونه برخورد خواهند داشت.


    آیا رفتن آیدین دوست داشتنی به این دلیل بوده است؟(دست کم یکی از دلایل رفتنش)


    اینم عکس برترینها در بازه زمانی 4 تا 7 عصر و فاصله حدوداً 20 دقیقه ای















    به نظر میرسد زمان در اسکرین شاتها به وضوح مشخص باشه.



    پیدا کنید پرتقال فروش را .:)


    پ.ن : سامان جان میدونی چرا سر یکی مثل EyeDean تو حساب و کتاب کردن کلاه نمیره ، همش نبوغ نیست. اکثر برو بچ کلاسیک به خاطر شرایط تحریمی مثال آیدین هر کاری را اصولی فهمیده اند.

    همچنان منتظر پست آموزشیتون هستیم اما فرار به جلو ... :(


    پ.ن : مشتاقان میثم مرغی معروف منتظر نامه هاش از داخل بازی باشند.




    با سپاس

    NAF

    با سلام و درود خدمت همه عزیزان


    اون یدونه تاجر همون لحظه اول که ده خورد ۱ کا منبع سیو کرد که اگه زورتون رسید دهو داشتید میزدید منبعو اینسرت کنم که قبول دارم زیاد دست بالا گرفته بودمتون


    والا ما که نوبی بیش نیستیم ولی سامان جان ممنون میشم یه پست آموزشی بذارید واسه امثال من تا بدونم در صورتیکه در اولین اتک با فرض اینکه کسی بخواد اون تکه زمین اشغالی را بزنه و تارگت بازار و انبار منابع باشه از کجا قصد اینسرت کردن اون 1 ک منبع را دارید؟


    ما که تو این 12 سال گاه گاه بازی کردنمون تا بوده اینسرت منبع از بیرون انجام میشده و بین موج کاتا معنی پیدا میکرده است.


    در ثانی شما اومدی یه دهکده ساختی چند دهکده را غارت زدی و نیرو ساختی و هر از گاهی هم بخشی را دیوار می کنی که به خیالت اذیت کرده باشی و زمان بخری واسه سایدت که چی بشه؟


    خوبه واسه هر پلن اول چشم انداز داشته باشی و بعد استراتژی و نهایتاً اجرای عملیات.


    به عنوان برادر کوچیکت میگم بعید میدونم هدفی که از اون چشم انداز احتمالی واسه خودت و دور و برت ترسیم کردی ذره ای در دنیای حرفه ای ارزش تفکر داشته باشه چه برسه واسش استراتژی در نظر بگیری.


    توصیه دوستانه ام هست این قبیل حرکات ژانگولر دست کم در بخش دیپلماسی ضربات جبران ناپذیری به سایدتون خواهد زد.

    شاید جمع خودتون مقطعی حاشو ببرید ولی جماعتی در آینده آه و فغان سر خواهند داد که چرا دست به چنین اقدام دور از تدبیر زدید.


    اگر در سرور بمانید که ...

    اگر نمانید هم برای هم سایدی های خویش خاطره خوبی به جای نخواهید گذاشت.



    پ.ن 1 : از آرمانهای میثم مرغ آتش ارائه بازی خوب همراه با حفظ حرمتها و شأن دوستان و رقیبان خود بود. امیدوارم دوستان مدعی ادامه دادن راهش در این مسیر صادق و استوار باشند.


    پ.ن 2 : بهنام عزیزم قرار نیست هر کسی هر چی گفت بپری بهش. بعضی وقتا باید بذاری زمان و زمانه طرف را ادب کنه.

    یادت باشه شرط بردن تراوین داشتن حوصله هست. زیاد حرف زدنشون گاف هم با خودش میاره. ;)


    پ.ن 3 : به لطف گروه تیزی به دستان و در یک حرکت خنده دار طرف رو اکانت بود گویا ولی بخشی از نیروهاش باز خفت شد.



    با سپاس

    NAF

    با سلام و درود


    اولین جلسه هماهنگی گروه تیزی بدستا تشکیل شد.



    توسط آقا مهدی و مجید خان در این صبحانه کاری نتایج زیر بدست آمد.


    1) خفت کردن نیروی دفاعی غارتگر :دی



    خسارت حدود 413 ک برای مدافع و 66 ک برای مهاجم


    و


    2) احوال پرسی از یه گروهان گرزی و نیزه دار ;)



    اما وقتی رسیدند تشریف نداشتند واسه اینکه دست خالی برنگردند از دشتهای غنی ش.غ سوغات آوردند. :)



    خرج سفرشون فکر کنم در اومد و واسه سفرهای بعدی در این اوضاع بعید هست مشکل نقدینگی داشته باشند.



    دست آخر به یاد میثم مرغ آتش که هر کجا هست یادش گرامی (تصویر زیر) این اقدام را به پسر گلش آدریان تقدیم کردند.



    اما این تمام ماجرا نبوده و ...



    این داستان ادامه دارد




    پ.ن: فقط دفاعی خفت می کنیم ;)


    شاد و پیروز باشید

    NAF

    پ.ن:زاوش آرمانهای میثم مرغیو داری ادامه میدی:D(قطعا این خفته)

    سلام دوست عزیز


    نمیدونم چندتا سرور با میثم بازی کردی که صحبت از آرمانهاش می کنی.


    همین اندازه فقط میشه عنوان کرد که در وصف خلاقیتهای میثم حالا حالا باید دست و پا بزنند به گرد پاهاش برسند.


    قبول نداری از مازیار خان بخواه قضیه خفت کاتاهای مونیش را برات بازگو کنند.




    راستی جهت رفع اسپم احتمالی بوی سوختگی بلند شده است.

    نگران نباشید و ضمن حفظ آرامش خودتون با نوش جان کردن آب خنک فقط نظاره گر باشید.


    توصیه میشود برای تامین منابع به ساید خودتون مراجعه کنید. چون ممکنه نیروهاتون وسط گندمزارها و شلوغی نیروهای ج.ش دود شوند هوا ;)



    شاد و پیروز باشید

    NAF

    کجا به سلامتی


    قدم من تو فروم ... ;(


    یاد اون دوران های جذاب به خیر. امیدوارم بزرگانی چون مازیار بتونند جلوی رفتنت را بگیرند چرا که خیلی مشتاق بودم یه سرور هم شده رو به روی دوستان گلی چون شما و مهدی عشقی گلم و مازیار خان و ... باشم.


    شنیدم بهونه فریار را آوردی ;)


    ان شاءاللّه هر کجا هستی پایدار و سلامت باشی.


    توصیه ام به دوستان اکانت کافی پلیز این هست بهت پسوورد بدهند دست کم از اون طریق تو فروم باشی. بماند که سوابقت میگه قهرهای اولیت نمایشی بوده :)

    با سلام و درود خدمت همه عزیزان




    در اینکه اساس حرفت درسته به نظرم بحثی نیست ولی خدایی خودتم الآن کم حاشیه درست نکردی. ^^


    آخه ممل جان عزیزم یعنی آیدین که شده توتال ش.ش بالای 1000 اکانت داشته یا مازیار خان 999 اکانت داشته شده دست راست آیدین ;)


    بیخیال


    شما اگر کسی حرفی زد به خودت نگیر هر چی باشه پروندت پیش ما بازه ولی خدایی که ستار العیوب هست ازمون خواسته یاد بگیریم مثل خودش باشیم. :P


    از قدیم گفتند آتش تند زود میخوابه


    یه عده جاهلی کردند شما به بزرگواری خودت ببخش. :*


    تو ج.ش که اومدم کنار سعید دارم میبینم مبنا تعداد اکانت نیست بلکه زیاد حرف زدنه. نمونه اش همین سعید ملای خودمون از بس که حراف هست شده لیدر ^^


    بازگشت به دنیای تراوین اگر بدی هایی داره اما نباید از خوبی هاش غافل شد. ما که مشغول آموزش نسل دوم خانواده هستیم. :)


    پ.ن: بذارید قشنگی دوستی ها بعد از 12 سال عمر تراوین همچنان بماند.



    شاد و پیروز باشید

    NAF