Posts by VaGNeS

    سلام و عرض ادب...

    اول از همه تبریک میگم به تیم منسجم امرداد که تونست برای بار سوم برنده بازی باشد. تبریک میگم به بچه های شمال شرق چه کسانی که موندن و چه کسانی که رفتن. شما هم جز این برد هستید. تبریک میگم به قسمت بازنده ی این سرور (غرب) شماها خوب بودید ولی ما بهتر ! تلاش خوبی کردید و امیدوارم در سرورهای بعدی تلاش بیشتری کنید.

    شمال شرق از روز 20 سرور دارای یک نظم شد که با برنامه های دقیق پیش رفت و ماحصل آن همر های اند گیمی فراوان و دفاع های چند ده میلیونی بود. توی این مسیر که من و مازیار شروع کردیم دوستانی که به ما پیوستند ولی دوام نیاوردند. کسانی که توان داشتن همکاری گروهی نداشتند. دو نفر به تیم من و مازیار پیوستند که بسیار هماهنگ و قشنگ عمل کردند. آقا فرشید و جعفر عزیزم. برای من این سرور برد خیلی خیلی بزرگی بود، چرا که با جعفر خیلی نزدیکتر شدم و همچنین من و مازیار دیگه تنها نیستیم، الان جعفر هم هست. دو مغز به سه مغز تبدیل شد و بسیار خوشحالم که هم ارتباط من و جعفر به رفاقت تبدیل شد هم بازیکن حرفه ای و انعطاف پذیر و با اطلاعاتی که میتونیم ساعت ها به همدیگه نقد کنیم و پلن بریزیم آشنا شدم. انگاری یک نفریم نه دو نفر متفاوت... بیشتر از برد تبدیل شدن تیم دو نفره به تیم سه نفره (جعفرو مازیار من) من رو خیلی خوشحال تر میکنه. شمال شرقی که از لحاظ همه چیز ضعیف ترین بود (دفاع، هجوم، تعداد اکانت، تعداد دهکده، نیروی انسانی) در زمان کتیبه (منهای لویال، اینم آوانس) به قوی ترین ربع بازی روی کاغذ تبدیل شده بود و این برای تیم لیدری ما یک برد حساب میشدکه چی تبدیل به چی شد ! متاسفانه با حذف غرب شمال شرق هر روز سردتر از دیروز میشد تا جایی که بعد از یک جلسه برای حذف همگانی بیشتر از 80% آرا برای حذف صادر شد.

    لذت بسیاری بردم چرا که تونستم با مازیار بعد از S1R1 و S8R1 دوباره هم تیمی بشم. دوباره روزی 7-8 بار به هم زنگ بزنیم و دعواهایی بکنیم که هر کسی ببینه میگه اینا الان اکانتشونو حذف میکنن ولی آخرش به تصمیمی واحد میرسیم (چه اون تصمیم رو دوست داشته باشیم چه نداشته باشیم) و قطع میکنیم میریم برای ساید بازی کنیم. روزها من و مازیار با هم خندیدیم و دعوا کردیم ولی برای هدفی واحد (برد شمال شرق) پی همه چی رو به تنمون مالیدیم. مازیار نمیدونم چجوری بگم ولی واقعا خوشحالم که تو زندگیم هستی. مثل یک پدر، برادر و رفیقی برام. سالم ترین، پاک ترین، مرد ترین، با معرفت ترین توتالی هستی که تو تراوین ایرانه و داشتنت برای هر کسی آرزوست.


    تشکر میکنم از مسئولین شمال شرق که خیلی زیاد کمک کردن تا بتونیم ساید پر قدرتی داشته باشیم. از مجید پرشیا و علیرضا V4R و فرشید و جعفر. مسئولین زیاد بودند ولی همراه کمک مخرب هم بودند در نتیجه اسمی ازشون نمیبرم. من مثل مادری هستم که شمال شرق فرزندم بود پس شماهایی که به یک نحوی تخریب انجام دادید برام ارزشی ندارید، باشد سروری که هفت تیر کشی نکنید و ثابت شوید.

    تشکر میکنم از تک تک بازیکنان شمال شرق که به تیم لیدری بسیار اعتماد کردند و تا آخرین لحظات (حتی تصمیم به حذف) بودند و بازی کردند و حذف کردند. بنده به دلایلی حذف نکردم چون چند نفری در شمال شرق داشتن بازی میکردند و فقط روزی یک بار لاگین داشتم (همین!) تا کنار کسانی باشم که موندند. اگر بخوام اسم ببرم خیلی زیاد میشه و ممکنه کسی از قلم بیفته ولی از تک تک کسانی که یک اکانت با پاپ 8 هم ساختن در شمال شرق تشکر ویژه میکنم و ممنونم که اعتماد کردید و وقت گذاشتید و هزینه کردید.

    شادزی
    محمد وگنس

    سلام

    اگه اتکی از جانب ما رو شمال شرق میشه ، اتک ها رو واضح و بدون فیک میزنیم قصدشم فقط دیوار شدنه والسلام

    در اخر ما همچنان متا هستیم و این اتک ها صرفا جنبه دیوار شدن دارن حالا چه ما بزنیم چه اونا


    خسته نباشید میگم به متای شرق که با سیاست تمیز و قدرت نظامی و جنگاوری بالای خود توانست با دو نیم ربع بجنگد و در نهایت باعث حذف و فرار اکثر رقیبان خود شد. تبریک بعدی به قسمت جنوبی این متا میباشد که میتونه بار دیگر با خیال راحت واندر را در خاک خود 100 کند چرا که بعد از جلسات متعددی که با بازیکنان شمال شرق گذاشته شد تصمیم بر این شد که همگی سرور را به نوعی به نفع متای خود ترک کنیم (حذف اکانت و یا بازی نکردن) (مثل این میمونه تو یه رشته ورزشی دو نفر از یک کشور میرسن به فینال مسابقه و یکیشون به نفع اون یکی کناره گیری میکنه چون واقعا هم فرقی نداره کی اول میشه)منتظر سرور جدیدی باشیم که رقیبی در آن باشد و با بیابون واندر 100 نکنیم. طبق قرارداد اولیه با متای خود تصمیم بر این شد که واندرهای یکدیگر را بزنیم ولی متای خود را بهم نزنیم و چه در خاک شمال شرق و یا خاک جنوب شرق واندر 100 شد متا برنده بازی باشد.


    در نتیجه از جنبندگانی که میخواهند غیر از مفاد حقوقی و رسمی و انسانی و معرفتی بالا چیز دیگه ای نشون بدن جز خار کردن خود و بدنام کردن خود کاری نکرده اند. در مورد اختلافات میدانی (هادی و اشکان) بین هرکسی در غالب متا خواهد بود ( مثل زدن واندر همدیگه و در نهایت متا وینر بودن) فقط از طرفین خواهشمندم ادب را رعایت کنند و نزارند حرفهای غرب به حقیقت بپیوندد و این سرشاخ شدن فقط داخل بازی و بدون فیک در حد دفاع و حمله باشد.

    در مورد 5برابر کردن سرعت سرور هم باید بگم ساید شمال شرق با اکثریت آرا موافق این تصمیم مدیریت برای راه اندازی سریعتر سروری جدید هستند.

    سلام

    وگنس یک پست گذاشت تو فروم یک تعداد هی دارن میپرن بالا و پایین


    از قدیم گفتن چوب رو که بلندکنی گربه دزده خودش فرار میکنه نه اسمی برده شد نه نامی چرا بعضیها به خودشون گرفتن؟چرا جز چند نفر هیچکی بهش بر نخورد؟

    سلام عزیزم، من تا الان فکر میکردم اینا قربانی هستند :D:D:D8o. با یک حرکت حسین فهمیده وار پریدن رو حرف های روی زمین و برداشتن چسبوندن رو پیشونیشون فهمیدم اینا خودشون مشکل دارند. در ادامه به پدر فوت شده و مادری که پنج ساله ندیدم و تمام اطرافیان من ناسزا گفتند، حتی به نون پاک روی سفره ما هم توهین کردند. که خوشبختانه مدیر محترم فروم سریعا مجازات کردند.



    سعید جان ببخشید پستت رو کوتاه کردم. واندر ما هم دست کمی از واندر شما نداره... در تمامی موارد کاملا واضح بود که اینا هیچی بلد نیستند. نه تکنیکی، نه... و نه معنوی و وجدانی... و معلومه که چه کسانی به فکر آینده هستند. اینطور که از شواهد پیداست واندر مشترک 100 میشه ولی قبلش ما میخوایم این دهکده های اشکان رو صفر کنیم. غارت هم بلد نیست اصلا.

    سلام و عرض ادب


    سطح فروم خیلی پایینه و پست گذاشتن توی فرومی که یک عده دست به هر دروغی میزنند و با تغییر دادن واقعیت سعی بر نشان دادن موجه بودن خود میزنند، پست گذاشتن بسیار اشتباه است ولی بنا به دلایلی پست میگذارم. مقدار زیادی هوش نمیخواد که متوجه دروغگویی های بزرگ لیدرهای یک ساید بشیم. برای برد تا کجا حاضرید دروغ بگید ؟


    اما در مورد شمال غرب که پست هایی از سمت یک سری توی این فروم اومده و بعضا بنده رو مستقیما خطاب قرار دادند:


    حدودا یکی دو ماه پیش بود که مشخص شد شمال غرب دنبال نپ هست تا بتونه ریکاوری خودش رو انجام بده به این ترتیب پا پیش گذاشتند و از اونجایی که علیرضا و من با هم دوستان صمیمی هستیم شروع به صحبت کردیم، اول از حال و روز مدیریتی شمال غرب پرسیدم که کسی به نام X در اون وجود نداشت و مدیریت شمالغرب به عهده علی و علیرضا بود که به غیر از اکانت خود، وقت و هزینه ی زیادی برای شمال غرب متحمل میشدند. سپس شروع به صحبت در مورد شرایط نپ کردیم. مفادی که در مورد نپ صورت گرفت به شکل زیر میباشد:


    تعهدات شمال غرب:
    - هیچگونه اکانتی در متای شرقی توسط شمال غرب اداره نمیشود

    - هیچ اکانتی وارد مرزهای شرقی (مثل امپریال و یا مدلهای مختلف) نمیشود

    - هیچگونه حمایتی از ضد متای شرق نمیشود

    - در مسائل سیاسی دخالتی نمیکنند

    - در فروم پست های جهت دار نمیگذارند

    - هیچ کتیبه ای از شرق بلند نمیشود


    تعهدات شرق:

    - حمله ای روی شمال غرب انجام نمیشود

    - اجازه داده میشود شمال غرب برای اند گیم آماده شود

    - شمال غرب را وارد هیچگونه سیاستی نمیکند


    این تعهداتی بود که دو طرف به یکدیگر دادند و نپ را به مدت یکی دو ماه بستند تا طرفین سنجیده شوند. در این مسیر حسن نیت هایی از طرف شرق انجام شد مثل صفر کردن دهکده و یا واگذاری اکانت هایی به شمال غرب که در خاک شمال غرب بودند (البته این اکانت ها بازیکنان خود را داشتند که با ما دوست بودند و برای شرق بازی نمیکردند و تمام و کمال در اختیار ساید شمال غرب بودند) و یا وارد نشدن در خاک شمال غرب و... اما بعد از گذشت یکی دو هفته به علیرضا گفتم بازیکنی که کینه و عقده تمام وجودش را فرا گرفته به شمال غرب اومده و به هیچ عنوان اون ساید برایش ارزشی ندارد و به پای نابودی اون هم شده تلاشش را میکند تا مانع برد متای شرق شود. این شخص با ترفند من دو میلیون دفاع دارم پا روی گلوی علی گذاشت و آروم آروم توی مسائل مدیریتی نفوذ کرد و دونه دونه مفاد رو نقض کرد. در ابتدا اکانت های مرزی این بازیکن (دفاعی ساز :D) وارد خاک شمال شرق شدند (8 دهکده) که بهونه این بود شما داخل شمال غرب دهکده دارید در صورتی که دهکده های ما دور واندر مرزی هستند نه نزدیک مرز خاکستری و یا بالای مرز مشترک ! مشخصه شما خیز برداشتید برای کتیبه های مهم ولی مدیریت اشتباه این نفوذی باعث تخریب مقاصد شمال غرب شد. این اولین خطا در مفاد (بعد از بارهای صحبت که آقا دهکده نزنید الان به 70 دهکده رسیده است)

    دومین خطا زمانی رخ داد که دفاع های شمال غرب در دهکده های جنوب غربی یافت شد که بعد از پیگیری ها بهونه هایی مثل این اکانت مال جنوب غربه. اینو فلانی خریده و یا اون یکی دوستش بوده و یکسری بهونه های بچگانه !. بعد از اون دفاع هایی توی شمال شرق پیدا شد که باز هم بهانه های سابق پیش اومد که همه و همه از طرف همون شخصی است که شمال غرب براش اصلا مهم نیست (سومین عدم تعهد). دوباره پست های پر حاشیه و کاملا جهت دار این شخص توی فروم دیده شد که با پیگیری ها تغییر خاصی دیده نشد (چهارمی) . مشخص شد با جنوب غربی ها بده بستون های زیادی دارند و حتی بعضی کتیبه ها خودجوش با مدیریت کتیبه زنی ایشون به جنوب غرب هل داده شدند. دخالت های ایشون توی مسائل شمال شرق و جنوبی به شدت زیاد بود و اصلا و اصلا ساید شمال غرب و علی و علیرضا برای ایشون پشیزی ارزش نداشت.


    شما در تمامی موارد تعهدات خود نقض داشتید و الان سر کتیبه ای که من به اشتباه خارج از حیطه ی مسئولیتی خودم حرف هایی زدم دارید زمین و زمان رو بهم میچسبونید ؟ بنده از سمت توتال و دیپلمات ساید سر حرفهایی که خارج از جایگاهم بود زدم مورد محاکمه قرار گرفتم و بعد از مشخص شدن نقض کردن تمامی موارد مفاد موافقت شده از سمت شمالغرب هیچگونه دفاعی از خودم و کارهایی که شمال غرب در این زمان مرتکب شده جلوی شرق نداشتم و مجبور به ترک ادامه مذاکره شدم که فرشید با آگاهی تمام شروع به صحبت کردند که در ادامه بنده در جریان نیستم چه اتفاقی افتاده است ولی با این اوضاعی که من میبینم شمالغرب دو قسمت داره که یکی از قسمت ها کارهای خودش رو میکنه و با بهونه های بچگانه از زیر قول و تعهدات شمال غرب فرار میکند.


    تبریک میگم به تیم سیاسی شمال شرق که تونستند به یک توافق برسند و در آرامش برای بهتر شدن شمال شرق تلاش میکنند. در مورد تهدیدهایی که پشت تلفن و یا در پست های فرومی و یا در ویس های تلگرامی و واتس آپی به سمت شمال شرق روانه میشود باید بگم عزیزم ما میتونیم جلو غرب یکپارچه هم به تنهایی بایستیم شما رو با دیوارهایمان آشنا کنیم و پایتخت های شما را شخم و یا حتی شبیه به سوراخ بسازیم تا اگر نیاز به شلغم دارید در خاک شمال شرق دنبال آن نگردید و به زراعت در خاک خود مشغول شوید.



    ببخشید پست طولانی شد و خودم به شدت متنفرم از پست های طولانی...


    با تشکر

    محمد

    از اونجایی که میبینم خیلی دور برداشتی و داری تو موضوعاتی دخالت میکنی که مستقیما به شخص بنده مربوطه جوابتو میدم. فکر میکنم این اوج هنرت توی مطرح کردن سئوالاتت باشه پس اگر بخوای روی این موضوع مانور بدی مجبوریم بیشتر خودمونو قاتی کنیم.


    1. در دو مرحله یک 30.000 دفاع دادیم و یک 120.000 دفاع. در جواب یک 60.000 دفاع و یک 160.000 دفاع گرفتیم

    2. به ما پیشنهادشو چند بار دادن آیا نیاز به جلو زن یا... دارید که ما در جواب گفتیم نه نیازی نیست.

    3. تا به امروز 10 همر به ما دادن. دویست بار هم به ما گفتن جلو زن 20 تا داریم برای شما، میخواید ؟ (هر کدوم هم بالا 80-90 کا گرزی)

    4. دیگه داری بی پایه و اساس میگی

    5. نه اصلا... چندتا سئوال داشتن که جوابشو دادیم و مجهولات رفع شد.

    6. تو کل این فروم کاملا مشخصه ! چه در عمل ! چه در گفتار ! فقط شما شعار خوب میدید.

    7. من به جرات میگم اگر مکنده های جنوب غرب دخالت نمیکردند خیلی زودتر از اینها ما جنگمون تموم شده بود چرا که ما برای نپ 5 بار خیز برداشتیم که 4 بارشو شما با مفادی که ارائه دادید بهم خورد ولی دفعه آخر بزرگانی مثل وحید مثل حسین مثل تورج و مازیار و فرشید و ایرج که فقط و فقط شمال شرق براشون مهم بود شرکت کردند و نپ را بستند و امثال تو و دوستان تو وجود نداشتند که باعث شد این نپ نهایی بشه !


    پ.ن : به بلاک لیست خوش اومدی یاوه گو ! شما اول کتیبه مارو بده چون الان چرخش کتیبه هامون سخت شده ! تعداد همرهای اند گیممون زیادتر شد.

    پ.ن : صادق ترین تیم لیدری که باهاشون متا کردیم شمایید. :love: شماها تا الان 10 تا از ما بیشتر گذاشتید تو متا ولی باز طرز صحبت و گفتارتون و عملتون خیلی افتاده است.

    سلام و عرض ادب خدمت تمام خوانندگان فروم


    اول از همه تبریک میگم به هم سایدی های عزیز. کتیبه های خوبی در جای مناسبی نصیب شما شد و متاسفانه منجنیق های ما بال نداشت که کتیبه ای که از 1 خانه تا 8 خانه با شما ها فاصله داشت رو بلند کنند. البته اکثر کتیبه ها نزدیک شماها بود ولی خوب نداشتید یا نتونستید بلند کنید ولی مهم ها رو بردید.

    از یک رو ناراحتم چرا که اکثر این کتیبه ها یا دیر به دست ما میرسه یا پر میکشه به ساید متاتون که خیلی آزار دهنده است. از یک رو خوشحالم چرا که شمال شرق کتیبه هاشو خیلی زود بلند کرد و این کتیبه ها در ساید شمال شرق استفاده میشه. یکی اینجا اومد با فونت بزرگ نوشت دهان را میشه بست ولی...


    واقعا موندم بعد از این همه ضد شمال شرقی که شما بازی کردید با چه رویی این حرف رو میزنید. دست مانی پارتیزان درد نکنه که حذف کرد رفت. واقعا فهمیدم اون برای شمال شرق میخواست بازی کنه. دست میلاد درد نکنه، مطمئن شدم میخواست برای شمال شرق بازی کنه (البته ای کاش ضرر رو به حداقل میرساندند و بازی میکردند و یا اکانت را میسپردند) دست خیلی های دیگه که خاکشون شمال شرقه درد نکنه، برای این ساید دارن بازی میکنن. متاسفانه امثال حاج حسین و نوری هم برای شمال شرق میخوان بازی کنن ولی توی دام امثال حسین TNT افتادند که خاکشون جنوب غرب بوده و دوست های صمیمیشون جنوب غرب هستند. کارنامه شما به شدت سیاه است، این سرور به اندازه ده ها بازیکن بدنام شما کارنامه ی خود را پر کردید.


    تبریک میگم به هم اتحادی های خوبمون که تونستند بیشترین کتیبه رو بردارند.


    پ.ن: پست خیلی ها توی این فروم رو من نمیبینم. از هم اتحادی های عزیز خواهش میکنم به این مسیر بپیوندند و تماما لویال را توقیف کنند تا پست ها رو نبینند.


    شب خوش

    سلام و خسته نباشید میگم به حمله کننده های عزیز که دیوار شدند.


    سلام هم میکنم به خوانندگان فروم که توی این پست متوجه میشن ما از یکنواختی در اومدیم و بلاخره سر بزنگا دیوار جنوب غرب رو بغل کردیم. هدف ما از این پلن درواقع پلن بعدی بود که منتفی است و قادر به اجرای پلن بعدی نیستیم. خوبی که این پلن برای ما داشت این بود که دو همری که واقعا نیاز داشتند دیوار بشن، شدند. متونستند جاهای بهتری هم این دیوار رو بغل کنند ولی تا اینجای کار بعد از 9 پلن موفق خیلی هم خوب بود. هم خودشون راضی هستند هم شورشیان. خوبی بعدی که این پلن برای ما داشت و هدفش صفر کردن همر این اکانت بود (بخاطر جای دهکده ها برای کتیبه منحصر ما خطرساز بود) صفر بشه که با دفاع کردن همرش در مقابل حملات صفر شد.


    byob_aria_mehr_wall.jpg


    b07_rate_wall.jpg


    vigq_revenger_wall.jpg



    از اونجایی که بقیه لینک ها مزه ی دیوار شدن این همرها رو از بین میبره نمیزارم و فقط به دو عکس بسنده میکنم


    19to_taha_ghabl_az_amal.jpg


    kje2_taha_bad_az_amal.jpg



    یه جورایی خیالمون راحت شد و فقط باقی مونده میشه حاج حسین که اونم نمیتونیم فعلا کاری داشته باشیم چون جنوب غرب حسابی داره از خوارج دفاع میکنه و دستشون هم درد نکنه و خسته نباشید میگم بهتون. ما 160 الی 170 کا پوینت دفاعی نسیب جنوب غرب کردیم که در عکس زیر تاپ 10 بعد از حمله رو میتونید ببینید.


    zz2_def_sw.jpg


    تقریبا 110 پوینت برای اکانت های جنوب غرب است. خسته نباشید. تبریک میگم به بازیکنان لویال که تونستید دو همر خوب مارو دیوار کنید. همانطور که شماها ساختید ما هم میسازیم. ما کپ داریم. ما نان کپ داریم. ما همر داریم که ادامه بدیم. شما ندارید !


    با تشکر

    محمد

    سلام. از این به بعد کوتاه مختصر مفید. باز اومدیم با یک چاله ی دیگر، پایتخت سوم هم صفر شد ! توسط شرق


    r15c_taha_des.jpg




    این اکانت هم یه سری ساختمون و گندم زار تخریب نشده داشت که دوباره زدیم کار نیمه کارمون رو تکمیل کردیم.

    hll_magnetar_11.jpg



    حاج حسین پای ثابت دیوارهای ما دیگه لینک نمیزارم.





    از سبیکه و فرشید، مهدی مسعود و سجاد (:D)، مجید و علیرضا و سعید و مهدی، محمد و کیارش، امیرعلی، آرگین پر تلاش و مسعود گل ممنونم

    با تشکر

    سلام


    دوباره زدیم. میدونم تکراری شدیم ولی خوب دومین پایتخت سرور توسط شرق صفر شد.



    آقا مهدی، سجاد اخمو، مسعود عشق و نفس ببخشید

    cy6h_alfex_1.jpg



    8os0_alfex_2.jpg


    y02q_alfex_3.jpg



    n9nx_alfex_4.jpg


    9rld_alfex_5.jpg



    متاسفانه یکی از پلن هامون جلو زنمون، عقب زن شد و باعث شد یک همرمون دیوار شه !
    قضیه اینطور بود که مجید میخواست همرشو کمی کوچیک کنه پس تارگت شد جایی که دفاعی سازه و دفاعش و جا به جا نمیکنه !دقت کنید به این موضوع : دفاعی که شد کار تیمی نبود و کاملا انفرادی بود و تشخیصی داده نشده بود. همر مجید فقط 40% لاست میداد و عدد مورد نظرش بودتارگت صفر میشد و پلن موفقیت آمیز بود ولی متاسفانه اینطور نشد. اشکالی نداره. دفعه بعد 8)
    همر آرگین هم قرار بود کلا صفر بشه و همر جنگی اصلی بیاد رو کار ! Be HOLD


    ljf3_magnetar_1.jpg


    ysbv_magnetar_2.jpg



    87n3_magnetar_3.jpg



    0blk_magnetar_4.jpg



    قرار بود این همر اول بره که متاسفانه نشد. همر 9000 شمشیر زن لاست میداد که دقیقا همونی میشد که میخواست.

    پلن هم موفقیت آمیز میشد. اشتباه من بود.


    bb0r_magnetar_5.jpg



    6ds_magnetar_6.jpg




    این وسط ها هم پایتخت یه سری آدما فیک سبز میومد ! البته پایتخت عوض شده سر فیک ...


    juit_fake_sabz.jpg



    این آقا هم دوباره اومد زیر دو ساعت دیوار رو بغل کرد.


    bp8i_hajhossein_wall_again.jpg



    yd1d_hajhossein_wall_again2.jpg




    این حملات برای ما یک ضرر داشت و اون هم همر جنگی آقا فرشید بود که تو دو هفته بر میگرده و وقتی هم این پیام برام اومد کلی انرژی گرفتم. ممنون


    szfn_fsh_letter.jpg



    بچه های شرق یک تارگت دیگه داشتند که تمام منابع و زیر ساخت ها نابود شد. ممنون


    8xij_razer_1.jpg


    juo_razer_2.jpg


    تشکر میکنم از تمام اتحاد شرق و حمله کننده ها و لانچر های عزیز. دم همتون گرم. خیلی خوب بودید و بهتر هم میشید. مرسی


    با تشکر

    محمد


    سلام خدمت تمام خوانندگان فروم.


    من از این حملات خیلی راضی هستم و افتخار میکنم، کنار دوستانی این چنین دقیق و با پشتکار و تلاش فراوان دارم بازی میکنم. به چند دلیل از این حملات خیلی خوشم اومد که در پایین خدمت شما خواننده محترم ذکر میکنم:


    1. اولین پایتخت سرور صفر شد.
    2. همرهای هر اکانت توسط خود بازیکن (چه فیک چه ریل) لانچ شده بود.

    3. انتهای هماهنگی، که صفر کردن یک پایتخت به صورت گروهی است رو به درستی انجام دادید.


    53lp_ezrrail0.jpg


    9z28_ezrrail5.jpg


    0ehe_ezrrail1.jpg

    jejb_ezrrail2.jpg94t8_ezrrail3.jpg


    2xic_ezrrail4.jpg



    بچه ها در گوش و کنار نقشه هم در حال صفر کردن و چیف و کراپ زدن و انبار زدن هستند. نمونه :


    fj2y_f16.jpg



    در یک حمله گاز انبری همر دهکده غزل از اکانت حاج حسین صفر شد. همر پر ! دهکده پر پر 8o


    لینک نمونه است :


    vmqv_haj_hossein1.jpg


    96hq_haj_hossein2.jpg



    تشکر میکنم از حمله کننده ها و دوستانی که توی این مسیر کنار هم بودیم. کنار شما بودن (حتی اگر بازی نکنیم) افتخار است. ممنون


    پ.ن: یک مسئله ای که خیلی ها روش تمرکز دارند تغییر پایتخت یا چینج کپ کردنه... مثلا اکانتی مثل W&L این هفته 360 میلیون غارت داشته... در صورتی که برای 10 تا 18 کردن پانزده گندمزار فقط نیاز به 55 میلیون منابع داره ( به عبارتی یک روزه برمیگرده) عوض کردن پایتخت برای نابود کردن یک پلن با کمترین هزینه (نکشتن مقدار زیادی دفاع) در مقابل چیف یکی از بهترین دفاع ها هست، مخصوصا برای اکانت هایی که غارت بالایی دارند. یا حتی اگر غارت نداشته باشن تولید یک روز 250 تا دهکده در یک اتحاد (همکاری گروهی) به پانزده گندمی ضرر کرده جبران خسارت میکنه. لطفا روی موضوع الکی مانور ندید. در صورتی بازیکنان شورشی چند بار این کار رو انجام دادند و پایتخت ها عوض شده است.

    سلام


    موج جدید حملات شرق با موفقیت نشست. در اولین حمله همر اکانت 250Grams خفت و نان کپ صفر شد.


    250Grams-H-0.jpg

    آقا بدون هیرو لانچ کردیم. مشکلی نیست، خودمون میدونیم. هیروش نبود.


    250Grams-H-1.jpg


    250Grams-H-2.jpg


    iom6_250grams_h_3.jpg


    dhst_250grams_h_4.jpg



    این جاسوسی هم در نوع خودش باحال بود. تو واحه دیوار ؟ آخه تو واحه ؟


    99vj_scout_wall.jpg


    اینم حال داد :D:D

    zc9b_wall_scout.jpg


    روی پایتخت اکانت Nabat هم رفتیم که با دو اسلات مونده صفر نشد ! ;(;(

    zf2j_nabat2.jpg



    6o4z_nabat1.jpg



    evh_nabat3.jpg


    ury7_nabat4.jpg


    qx5b_nabat5.jpg



    ممنونم از تمام حمله کننده ها که برای بار دوازدهم میگم حمله کننده ها خودشون لانچ میکنند و لانچری ما نداریم. تنها کسانی که کمک میکنند توی لانچ علیرضا آرتمیس و مجید عزیز هستند، توجه کنید ! کمک میکنند، در نتیجه از علیرضا و مهدی عشقی عزیز تشکر میکنم که هم حمله کننده بودند و هم لانچر، از امیرعلی مهربان خسته دفاع ساز تشکر میکنم که هم حمله کننده بود هم لانچر، ممنونم از ایرج دقیق و منظم که هم حمله کننده بود هم لانچر، ممنونم از فروم نویسان قهار سبیکه و فرشید که هم حمله کننده بودند و هم لانچر، مچکرم از مسعود عزیز که بعد از خفت شدنش یک انتقام خوب گرفت (هم حمله کننده بود هم لانچر)، از بچه های مهربون و بامزه اکانت Rate هم تشکر ویژه دارم که هم لانچر بودند و هم حمله کننده... دیگه با چه زبونی بگم ؟ ما چیزی به نام لانچر نداریم ! لانچرامون در زمان هایی که بچه ها خودشون نمیتونند حمله کنند به کمک اکانت ها میان و حملات رو انجام میدن. روز اول ما 1 لانچر داشتیم... الان ده لانچر دقیق و مرتب و منظم داریم. مرسی از پشت کارتون. ممنونم.

    ممنونم از آرگین که به تنهایی با تمام سختی ها و کارهایی که داشت و اشتباهاتی که مرتکب شد تلاش کرد و تلاش کرد و تلاش کرد، یکی از بهترین حمله کننده های ما هست که لانچ های زیبا و دقیقی انجام میده. برای شخص بنده خیلی عزیزی چون چیزی که بودی رو با تمرین و دقت و تلاش با تمام مشکلاتی که داری شکوفا کردی. مرسی عزیزم


    (مرسی که هستید: مجید، ممد، آرگین، مهدی، علیرضا، کیا، عشقی، سجاد، مسعود، ایرج، میاو میاو، سبیکه، فرشید، امیرعلی)


    مسئله بعدی اینه که: ما تو مذاکره بودیم و تقریبا 9 روز لینکی ندیدید و توی این مدت حمله ای نکردیم که یکسری توی این فرصت شبانه شروع به حمله کردند و تلفاتی جبران پذیر به اکانت های ما زدند. این نامردی هم میتونید به افتخاراتتون اضافه کنید. البته چیز قابل پیشبینی بود. کارنامه شما خیلی طولانی است که این هم اضافه شد. نا گفته نماند که دیوار هم شدید و لینک هایی که به نفعتون بود رو اومدید گذاشتید وسط فروم و های و هوی راه انداختید. این هم لینک هایی که نگذاشتید. میزارم به حساب خستگیتون :


    36dw_ashkan_psr_wall_3.jpg

    9ym8_ashkan_psr_wall_2.jpg


    واقعا میخواستی چیف کنی ؟


    اینا چی بود آخه ؟


    pwb8_ashkan_psr_wall_4.jpg

    tig_ashkan_psr_wall_5.jpg
    دیگه بقیشو نمیزارم



    این دوستمون هم میخواست چیف کنه که زیر 3 ساعت با دیوار مواجه شد.


    p5y7_ezrrail_wall.jpg


    sudc_ezrrail_wall2.jpg

    دیگه بقیشو نمیزارم.



    از این لینک ها هم زیاد داریم که بچه ها دارن تو مناطق مختلف میزنن صفر میکنند.

    9rmp_yasue_0.jpg



    این آقای محترم هم توی ریکاوری هستن (یک لوپ تکراری، توی فیدر آخه ؟)

    k7r5_haj_hossein_wall.jpg


    مسئله ی جدید که توی کارنامه ی دراز و تاسف بار عزیزان باید اضافه کنیم کاتا کردن ناتار هست
    گزارشات زیاده، نمونه میزارم فقط


    sen6_b5522645-f8b4-47b4-b8c6-d01f5bf76b21.jpg



    پ.ن : یکی از بازیکنان ما ناتارهای دور یک اکانت (دو ناتار) رو داشت کاتا میکرد که به شدت باهاشون برخورد کردم و در جواب حرفهاشون گفتم ما اونا نیستیم، دیگه تکرار نمیکنه ! دوست عزیزی که اسم اکانتت Nabat هست. واقعا از اسم دهکده ات لذت بردم (دوباره میسازمت) آفرین.


    با تشکر

    سلام و ارادت...


    نمیدونم تا کی این سطح فروم نویسی میخواد ادامه داشته باشه ! خواهشمندم با کسانی که خلاف قوانین انجام میدهند برخورد خیلی خیلی جدی تری کنید.


    دیدیم که 15 کا گرزی اکانت Noobe Kabir توسط ساید ششم سرور خفت شد که از لحاظ زمانی چیزی تقریبا حدود 14 روز زمان میبره و 4 میلیون منابع ضرر خورد.

    دیدیم که حدود 5 کا تیرانداز از اکانت MKMJ با سر رفت تو دیوار که از لحاظ زمانی چیزی حدود 19 روز زمان میبره و 5.5 میلیون منابع ضرر خورد.


    همر کتیبه رو که تمام سربازخانه و اصطبل متوقف شده بود رو خفت شدید ! خسته نباشید واقعا، از هر لحاظ ببینیم شمایی که ضرر کردی نه ما ! شما رو اکانتی حمله گذاشتید که بازیکنش کرونا داره و روزی 4 ساعت اکانت آنلاین نیست. در دو جبهه به طور کامل باختید. هم اعداد، هم اخلاق.



    پ.ن: ما پامون به توپ نخوره شما 10 تا به خودت میزنی... :love:

    سلام و ارادت خدمت بازیکنان و خوانندگان فروم


    همانطور که گفتم از این به بعد جوابی به بازیکنانی که درگیر اون 11 مورد (4مورد هم نگفتم) بودند رو نمیدم چرا که این آقایون دنبال این هستند که عوام فریبی کنند و افکار خوانندگان فروم را جهت دهند و دیرتر و دیرتر واقعیت های ذاتی خود را نمایان کنند که 100 البته خوانندگان فروم بسیار زیرک تر و نکته بین تر از این هستند که گول امثال آقایون رو بخورند و دستشون رو شده چرا که از نوشتار فرومی مشخص هست که هم عصبی هستند و هم متزلزل چرا که ادب از 100 به 40 و نوشتار رسمی از 100 به 30 تغییر کرده است. قبل از اینکه وارد چند لینک بشم از این تریبون مجبورم از متامون خواهش کنم: ما رو انقدر گول نزن، ما اونقدرا هم بدردنخور نیستیم.


    این آقا هنوز در حال خفت کردن دفاعی ها هست. مرسی که هستی

    Ashkan-PSR-LOST.jpg



    این بازیکن و اتحادشون باهم دفاع ساز خوارج هستند که از این لینک ها زیاد خواهیم دید

    VENOM-0.jpg



    دیگه با فشاری که مجید مهدی مازیار ممد و کل شمال شرق روی بنده آوردند که این بنده خدا رو بزنیم ما هم از چند همری که قراره صفر بشن 3تا رو انتخاب کردیم که جلو زن برن و صفر بشن ولی متاسفانه یکیشون نصف شد فقط ! همر 10 الی 15 سرور هم پر پر شد... 70.000 الی 80.000 گرزی و ادامه ماجرا (البته از شناختی که از ایشون دارم الان میاد میگه من دفاعی ساز هستم)


    Ghable-Amal.jpg


    Bade-Amal.jpg


    Monako-1.jpg


    Monako-4.jpg


    Monako-2.jpg


    Monako-3.jpg


    Monako-5.jpg


    Monako-6.jpg


    Monako-7.jpg


    Monako-FINISHING.jpg


    و این چنین بود که زحمات آقایون غربی به فنا رفت ! عزیزان این همه سرمایه و وقت و اعتبار در ساید خودتون رو گذاشتید روی شمال شرق به چه قیمتی ؟ انتهای سود شما میتونه کتیبه باشه و دیگه این آقایون نیستند... ما میمونیمو شما. کتیبه برمیگرده، حاج حسین میاد جنوب غرب، بر میگرده، آبرو و اعتبار و پتانسیل ساید بر نمیگرده ! اینو مطمئن باش اگه شما از 1 تا 10 یه عددی رو میزاری تو ساید ما، بچه های سیاسی ما چند برابرشو کاشتن، پس کاریو بکن که فردا باهات کردن گیر نکنی.قبل و بعد از حملات از تمام بازیکنان دفاعی عکس گرفته شد و کسانی که امتیاز دفاعیشون جا به جا شد رو با اسم و مقدار امتیاز اینجا میزارم.

    ne


    Monako : 11471

    Ravi : 4171

    magnetar : 3226

    250Grams : 3212

    S.W.A.T : 1951

    ashkan psr : 1053


    nw


    eSTil : 7878

    Last of COB : 3145

    black : 2271

    max : 1987

    razor : 1977

    stone : 1916

    Nene : 1830

    night : 1711

    mr lode : 1405

    Pari : 1323

    Sasha sobhani : 1229

    Donya jahanbaKht : 1165

    praim : 1055

    Napoleon.Nw : 1029


    sw


    veryAlma : 8005

    omg this guy : 6152

    Banipal : 4931

    warriors : 4371

    Alma : 3995

    Witcher : 3064

    Buffalo : 3060

    Delavar : 2651

    Swteam : 2644

    parsamis : 2061

    Spartacus : 2038

    matinkh : 1954

    yal : 1523

    Soorena : 1380

    Volcano : 1374

    Morphine : 1118


    از جنوب غرب و دفاعی ها کاملا مشخصه بازیکن عادی نفرستاده و مولتی های آقایونه سیاست گذار است که نشانگر جایگاه لغزنده است. البته بعد از آنالیز به شدت خوشحال شدم که دفاعی های شمال شرق نبوده و مثل حملات قبل دلم نسوخت. در آخر هم تشکر میکنم از حمله کننده های عزیز که میشه گفت جز یک نفرمون که مشکل شخصی داشت و کلا پلن رو خراب زد تمام اکانت ها سر زمان های مشخص شده هم فیک ها و هم ریل ها رو زدند. عالی بودید و باز همکاری گروهی رو به رخ سرور کشیدید.


    پ.ن: علیرضا باز ببخشید و ممنونم.


    با تشکر

    سلام خدمت تمام خوانندگان فروم


    معمولا در بحث های سیاسی شرکت نمیکنم ولی اینبار واجب دیدم چندین مطلب رو از اول تا به امروز بگم و زین پس شمال شرق واقعی روی این مسائل تمرکز نمیکنه و جهت نوشتاری خود را تغییر خواهد داد. به جرات میتوانم بگویم شورشی های شمال شرق 90% صحبت هایشان دروغ و به دور از واقعیت است چرا که از اول این اختلافات حق با ما بوده و است که در زیر چندین نکته رو به طور کلی میگم که اگر کسی کمی از بازی حرفه ای بداند متوجه اصل موضوع میشود و به جزئیات رجوع نمیکند. مشکلاتی که شورشی ها به وجود آوردند به شرح زیر است:


    1. آوردن واژگانی به دور از یک رنگ و یکدست بودن مانند: تیم من، دفاع شخصی، کتیبه من و غیره تا جدایی 2. دخالت در کار تیم لیدری به کرات 3. عدم همکاری با تیم لیدری 4. تیم کشی و صحبت با بازیکنان عادی (بدون مسئولیت) برای انداختن جدایی 5. صحبت و انتقاد و تغییر دادن جو همکاری بازیکنان در تیم اسپیک بدون وجود مسئول 6. جا به جا شدن و بردن دونه دونه بازیکنان به اتحاد خودشون به قول پوش منابع و گلد برای اضافه کردن تیم خود 7. بکار بردن الفاظ رکیک 8. جدا شدن از 95% اکانت های ساید و ضربه زدن به پتانسیل پر قدرت ساخته شده توسط تیم لیدری (با همکاری جنوب غرب) 9 . دروغ گفتن و حاشا کردن واقعیت ها در فروم جهت مظلوم نشان دادن خود (با همکاری جنوب غرب)10. اعلام کردن ساید پنجم و متا کردن و نابود کردن شمال شرق هم نظامی هم سیاسی در فروم (با همکاری جنوب غرب) 11. دست به زدن کارهای نا پسند مانند همر آریا مهر و پرمومنت که ادمین محترم بعد از روزها جستجو تایید فرمودند که آی پی شخص .... روی اکانت بوده است (با همکاری جنوب غرب)


    نا گفته نماند که جنوب غرب دفاع ارسال کرده بودند قبل از اعلام متاشون با 15 اکانت، دم از صداقت میزدند که این صداقت دروغی بیش نیست ! در مورد فحش ها هم از تمام بازیکنان شمال شرق استعلام دونه به دونه گرفتم تا متوجه بشم آیا این فحش ها کار ما بود یا خیر که کاشف به عمل اومد خیر، ما نبودیم ! با شناختی که از این آقایون دارم خودشون از طرف ما به خودشون فحش دادند تا بتونند از عدد 0 به 1 تغییر کنند ولی شماها -25 هستید. شما رو به چه عنوانی در سرورهای دیگر خواهند شناخت ؟ شما جز کسانی هستید که دیگر در هیچ جایی نمیتوانید باشید، چون حتی دوستان شما و حمایت کننده هاتون میدونند شما چی هستید.


    با یکی از بازیکنان شمال شرق چند روزی درگیر بودم و کشمکش های زیادی داشتم که یک روز همر آریا مهر این اتفاق ناگوار و ناراحت کننده براش افتاد که وسط جر و بحثمون بهم گفت سهل انگاری از شما بود و اشتباهه شماست. دقت کنید وسط دعوایی که روزها با هم داشتیم یهو این موضوع میاد وسط و میگه تقصیره تیم لیدریه ! این بازیکن نرفت توی گروه واتس آپ بگه ! نرفت تو تیم اسپیک ! زنگ نزد به دوستش... اومد به من گفت که مسئول ساید هستم. همونجا دلیلشو خواستم که حرف بسیار زیبایی زد... گفت اینا دارن غرق میشن و کسی که داره غرق میشه دستشو همه جا میگیره تا زنده بمونه و شما باید حواستون میبود به این مسئله ! وسط اون همه دعوا گفتم درست میگید! هم رفتارش حرفه ای بود هم گفتارش... شماها دارید غرق میشید و تمام اشتباهاتتون رو میتونید با یک رفتار حرفه ای تغییر بدید: حذف یا واگذاری اکانت به ساید.


    پ.ن : این آقایی که در بازار وکیل شیراز حجره داره و با نام حاج حسین شناخته میشه از جنوب غرب هست و اکانتش از اول سرور اونجا هست. گول حرف های ایشون رو نخورید.


    پ.ن : جنوب غرب شما مسئول حال این روزهای ناگوار شمال شرق هستید ! شما جز خود به هیچ چیز دیگه ای فکر نمیکنید و این عزیزان را سپر بلا کردید. این عزیزان یا داشتند حذف میکردند یا اکانتشون رو واگذار میکردند.



    دیشب حملات عالی از سمت بازیکنان شمال شرق انجام شد که از دفعه قبلی خیلی هماهنگ تر بودند. کلا 9 همر (25% همر جنگی های شمال شرق) بلند شد که 99% حملات در 3-4 ثانیه توسط خود بازیکن لانچ شده بود روی اهداف چه فیک چه ریل نشست. تبریک میگم و افتخار میکنم هر روز دارید هماهنگ تر از قبل میشید. به لینک ها میرسیم.



    صفر شدن یک دهکده دفاعی که حدود 15.000 دفاعی داشت.

    Deactiver-0.jpg



    خفت شدن همر اکانت این عزیز دل باخته

    250-Gram-KHEFT.jpg



    زدن پایتخت اکانت F16 (اشتباه پلنری بود و مورال حساب نشده بود وگرنه صفر شده بود)
    ریزش پاپ از 900 به 300

    F16-5.jpg


    F16-1.jpg


    F16-2.jpg


    F16-3.jpg


    F16-4.jpg




    صفر شدن نان کپ اکانت 250 گرم به همراه خفتینگ

    250-Gram-2.jpg


    250-Gram-1.jpg


    250-Gram-3.jpg


    250-Gram-4.jpg



    پلن ها موفقیت آمیز و با کمترین ضرر بود. عذر خواهی میکنم از نیما و حسام عزیز و سختکوش که دوست نداشتند این روزهای شمال شرق رو ببینند ! تشکر ویژه دارم از علیرضا آرتمیس عزیزم. از مجید و ممد کینگ، از آرین و آرگین، از میثم مهربان، از ایرج همیشه مریض، از سجاد و مهدی، مسعود تو پیچ، از امیرعلی کم حرف ولی تاثیر گذار، سبیکه بانو و فرشید مختصر مفید، عشقی عزیز، تشکر میکنم که در این حملات سخت تلاش کردید تا کمترین اشتباهات رو داشته باشید و به شدت هماهنگ بودید.اصلا قابل مقایسه با پلن اول نیستید. عالی بودید و بهتر هم میشید.


    پ.ن : حملات شمال شرق بدون لانچر هست و کارگروهی و همکاری تیمی و هماهنگی تو این ساید حرف اول و آخر رو میزنه، ساید منسجم و هماهنگ، این یعنی تراوین.

    پ.ن : از تمام حمله کننده ها عذر خواهی میکنم که مورال F16 رو محاسبه نکردم.

    سلام . ارادت خدمت تمام خوانندگان فروم... بخش دوم حملات و دفاع های شمال شرق با خود فروختگان رو براتون میزارم تا کمی حال و هوای فروم با وجود برخی انسان نماها تغییر کند.





    چند دهکده که دفاعی ساز بودن رو صفر کردیم... چیزی که برای این دهکده های دفاعی 24/7 تخمین زده شده بود تقریبا 80.000 دفاعی بود که ناپدید شدند.


    Godarena.jpg


    Jiigh.jpg


    fv7z_mmdtaghi.jpg


    uswe_ravi.jpg


    wpsr_zakhar.jpg





    چند تا هم حمله از سمت بزرگ مرد جنوب غرب انجام شد که به زودی از اکانت اصلیش در جنوب غرب رو نمایی میکنه


    bzus_haj_hossein_lost.jpg


    یک بار اومد فکر کرد آره همینه بازم برم... فیلم هندیه مگه ؟


    bojw_haj_hossein_wall.jpg


    بعد از ساخت دوباره اومد. عجب !


    9px3_haj_hossein_wall_2.jpg



    این هم از آخرین همر این دوست به اصطلاح دوست که نصفش پرپر شد !


    wowe_250_grams_lost.jpg


    البته با نگهبان هم خفت شدند که دیگه کبریت بی خطر باشه ( بدون رم و کاتا)


    snyn_hesam.png


    دیشب برای اولین بار یک پلن با نصف همرهای جنگی اجرا شد که مهمترین بخش این پلن لانچ کردن حملات توسط خود بازیکنان بود چرا که ما میخواهیم یک اتحاد همدل و یکدست داشته باشیم که همکاری گروهی توش حرف اول و آخر رو بزنه، تیم روبرو با چهار اینسرتی که انجام داد باعث شد پلن ما 90% پیروزی داشته باشه و به 100% خواسته هامون نرسیم. همینجا یک خسته نباشید به علیرضا آرتمیس، مهدی قندیل، سجاد و مسعود، ایرج، امیرعلی عزیز، آرگین و آرین، میثم عزیز، مجید و سبیکه و فرشید و ممد میگم و ازشون تشکر میکنم که تو اولین حملات بسیار عالی کار کردند. البته اشتباهاتی داشتیم که به زودی در حملات بعدی جبران خواهیم کرد.


    t469_ghable_amal.jpg


    mkaw_bad_az_amal.jpg


    هدف تخریب کامل دهکده های دفاعی و نان کپ بود که با هوشیاری تیم حریف و به دلیل اولین بار حملات توسط خود صاحب اکانت پلن کامل موفق نبود.




    iihh_partizan_00_-_1.jpg

    morp_partizan_00_-_2.jpg


    3nop_partizan_02.jpgra38_partizan_02_-_2.jpg


    tjfe_partizan_03-1.jpg


    ilys_partizan_03-2.jpg


    daxk_partizan_04_-_2.jpg


    tnxh_partizan_04_-_1.jpg


    lyrg_partizan_05_-_1.jpg


    jrsq_partizan_05_-_02.jpg






    خسته نباشید میگم به تمام بازیکنان شمال شرق که فروم این سرور رو جذاب کردند.

    با تشکر

    سلامی به گرمای خون سربازان پشت دیوار MMA


    دوستان عزیز واقعا تبریک میگم. واقعا حملات زیبایی بود. حملات خیلی هماهنگی بود. آفرین من لذت بردم چرا که بعد از مدت ها چندین نفر توی تیم اسپیک کنار هم دونه دونه حملات رو آنالیز میکردند. تیم جاسوسی ما به شدت درگیر بود. زمان های مختلفی در میومد و پلن های جاسوسی مختلفی ریخته میشد و همه و همه جلوشون یا کاغذ بود یا اکسل باز کرده بودن و حسابی درگیر بودند. حسابی شمال شرق نشان داد که هم دفاع کننده خوبی است و هم حمله کننده قاطعی است.


    ما از بین چندین تارگت اومدیم روی پنج تارگت زوم کردیم. یکشون رو دفاع نریختیم. یکیشون رو حدود 150.000 پر کردیم با دفاع زیر 3 ساعت که میگم چرا ! یکیشون هم متای عزیزمون زحمت کشیدن و از تمام دوستانمون که خودشون پیشنهاد دادن بیایم کمک و معنای واقعی متا رو نشون دادند تشکر میکنیم چرا که اینکارشون باعث شد ما دفاع رزرومون بیشتر شود. اکانت بعدی حدود 120.000 پر شد و اکانت MMA هم 100.000 پر شد. ما دفاع رزرو رو به این بازیکنان تزریق کردیم (یکی کمتر یکی بیشتر) که در نهایت دیوار MMA باعث شد چند همر متجاوز حتی گزارش نگیرند.


    اینجا بحث دفاع رزور پیش میاد که خدمتتون بگم ما چندین و چند سناریو برای این حملات در نظر گرفتیم که یکی از سناریو این بود که این دوستان از فواصل دور (بالای شمال شرق) لب مرز شما شرق را هدف قرار دادند با حملاتی زیبا و منظم که ما دفاعمون رو در چند تارگت دپو کنیم تا بتوانند هدف های نزدیکتر رو به راحتی و با ضرر کمتری تخریب کنند که برای مقابله با این سناریو ما دفاع رزرو و لحظه آخری رو نگه داشتیم ( چیزی حدود 350.000 دفاع) که هم بتونیم سریع بفرستیم و هم سریع برگردانیم که اگر حملات جدیدی در بالای شمال شرق رخ داد دفاع کنیم.


    چند نکته : انسان هایی که توهین میکنند آماده ی هرگونه توهینی باشند چرا که خود این مرز ها را پاک کردید و مهم نیست تو گفته باشی نوب و یا نفهم ! آماده شنیدن رکیک ترین فحش ها رو داشته باشید چون مرزی نیست !


    آقای DR.Moon لطفا داخل بازی به من پیام دهید . اسم اکانت من VaGNeS است. پست شما هم خنده دار بود، هم آموزنده، هم واقعی. دوست دارم شما رو بشناسم. مرسی

    سلام و خسته نباشید میگم به تمام خوانندگان فروم. امیدوارم پست زیر خستگی شما رو نسبت به پست های بچگانه و دور از واقعیت گروه اندک و رو به اتمام شمال شرق رفع کند.


    اول از همه تشکر میکنم از دلیران و بزرگمردان اتحاد یکپارچه و پر قدرت آریانا که در صف اول جنگ همچون بی باکان حملات خود را بر سر خائنین بی آبرو فرود آوردند. همچو اکانت قوی ARTEMIS و بزرگمرد روزهای سخت شیفت های 24 ساعته دوست عزیزم King MMA و در صف بعدی اکانت پر اباهت رومن تکرار نشدنی وحشی، دوست دیرینه خودم Aria.Mehr، اکانت زیبا و پر خاطره همه عزیزانی که تراوین رو به معنای واقعی با این اسم میشناسند، عزیز مهربان Revenger و اکانتی با رفتار حرفه ای و 10 پلیری Rate و عزیز دوست داشتنی با سئوالات بسیار ریز، درست و ریشه ای از اکانت Rickandmorty... از طرف تمام بازیکنان اتحاد آریانا از شما دوستان تشکر میکنیم.


    از اشخاص زیر به دلیل ارسال دفاع های بی وقفه و منابع های فراوان تشکر میکنم که این دوستان نادیده شده های این میدان هستند. خانوم آرینه، مجید عزیز، محمد گل، علیرضا گل مهربان و پر تلاش، مهران، محمد، مازیار، مهدی، سجاد، سهیل سرکش و امیرعلی و.... تمام اسم ها رو نمیبرم چون این اتحاد با کار گروهی پیش میره و اسامی زیادند. از طرف تمام بازیکنان اتحاد آریانا از شما دوستان تشکر میکنیم.


    در پایان هم از علیرضای عزیز که تلاشی در تمامی جبهه ها داشت تشکر ویژه دارم و داریم، خیلی ممنونیم و خیلی هم خوشحالم که دوست بی ادعا و پر تلاشی مثل شما رو در این سرور پیدا کردم، کردیم.



    حمله اول آریانا که باعث صفر شدن همر خوب دیفالت اکانت 250Gram شد.


    Att-250-Grm-Plan_277c9.jpg



    باز حمله دوم توسط آریانا انجام شد که باعث صفر شدن همر خوب اکانت Ashkan PSR شد.


    Att-PSR-Plan.jpg



    تکرار نمیکنم باز حمله ی سوم هم از طرف آریانا بود که همر Hossein.TNT صفر شد


    Att-TNT-PLAN.jpg



    حمله ی بعدی هم دوباره از سمت آریانا که همر Taha رو صفر کرد


    Att-Taha-Plan.jpg




    اینجا بود که اتحاد کوچک زیر 17 اکانت شروع به حمله کردند. با این حمله شروع شد.


    F16_53d68.jpg


    حمله بعدی هم مشاهده بفرمایید


    Partizan-to-Rate.jpg


    و اما مثلا اومدن تخریب کنند، ولی دیوار بزرگ آریانا به استقبالشون اومد. موج ها زیاد بود.


    F16-To-Artemis.jpg


    Taha-to-Artemis.jpg




    زیر 10 ساعت در 12 تارگت بیشتر از 400.000 دفاع جمع آوری شد. یکی از حملات هم که دیر گزارش شد اینسرت شد و تخریبی انجام ندادند. حملات آریانا در سطح گسترده تری با شدت بالاتری با همر های بیشتری به زودی شروع میشود و تمام همرهای باقی مانده صفر خواهد شد. این اتحاد به زودی 0 میشود. پست بعدی برای کامل شدن اطلاعات خوانندگان عزیز از این اتحاد ارسال میشود.


    ارادتمند

    محمد VaGNeS


    وقتی توتال ۲ دهکده داشته باشه هزارتومن خرج نکنه دلش برای هزینه پلیر نمیسوزه

    دیگه سطح تفکر و علم و بازی گروهی تو و دوستان و همراهان تو در همین حد !
    در نتیجه کاملا مشخصه کی و چه کسانی باعث این مشغله ی کوتاه سایدی شدند که باید قبل کتیبه ها پاکسازی میشد.

    سلام عرض ادب خدمت دوستان عزیز.
    تبریک میگم خدمت تمام دوستانی جنوب شرقی و شمال غربی که سرور رو جذاب کردند و باعث شد بجای اینکه به نحوه ی اکانت داری هم گیر بدیم چندین لینک جذاب ببینیم. دستتون درد نکنه و خسته نباشید. بنده به هیچ عنوان چیزی جز حقیقت نمیگم و اصلا نمیترسم چطور در مورد من قضاوت کنند چرا که از هر چیزی که هستم راضیم در نتیجه خیلی خوشحالم بچه های شمال غرب حذف کردند چرا که شانس برد ما از 25% به 33% افزایش یافت و شانس بیشتری خواهیم داشت. ساید شمال شرق مهمترین قسمت بازی بنده است و تمام تصمیمات من برمیگرده به برد این ساید و باقی چیزها ابزار و موارد جانبی هستند.


    در مورد دوستی اصلا دوست نداشتم فرد متین و دوست داشتنی مثل مصطفی بدون اسم (شوخی، بی نام) از این سرور بره چون شنیدن صداش هم مایه ی خرسندی بود. همینطور بچه های مهربان و همیشه در صحنه ی ایمپریال هم چه دوست بودی چه دشمن همیشه کمکت میکردن و مثل برادر باهات رفتار میکردند. و بسیاری از دوستانی که الان دیگه نیستند.


    من به شخصه فروم نمیخونم، وقت نمیکنم بخونم، خدایی نکرده به دوستانم بی احترامی نشه... الان هم پیرمرد تماس گرفت گفت داستان این اتحاد چیست ؟ و بنده مجبور به پاسخ پست پایین شدم که باعث شد حرف هایی که باید میزدم رو در بالا بزنم.



    ناصر موزی (اگر میگم موزی امیدوارم ناراحت نشی و بذاری پای صمیمیت قبلی) سلام.


    1. به عنوان یک بازیکن از ساید دیگر به هیچ عنوان ساید بزرگ و مقتدر شمال شرق هیچ نیازی ندارد توی فروم به شما جوابی دهد، پس شما در جایگاهی نیستی که ساید پر قدرت شمال شرق رو احظار کنی برای پاسخگویی و شفاف سازی (به عنوان یک بازیکن از ساید دیگر یا حتی یک مسئول از ساید دیگر) البته و صد البته چون شما از آشنایان قدیمی هستی این شفاف سازی صورت میگیرد.


    2. محمد کوماتسو و من هر دو نزدیک هم داریم بازی میکنیم در شمال شرق و هر دو دفاع ساز هستیم و بعضا با هم صحبت میکنیم و میگیم و میخندیم و تا به امروز هیچ صحبتی در مورد مسائل ساید شمال شرق بین من و ایشون صورت نگرفته چه برسه به ساید های دیگه ! نا گفته نماند اصلا وقت ندارد که اگر داشت الان پا به پای من داشت کار های سایدی رو میکرد و در مسائل مهم ساید صاحب نظر بود در نتیجه بحث اکانت خودمون هم قسمت بسیار جزئی از مکالمات من و ایشون رو میگیره.


    3. در مورد اشغال شمال غرب سخت در اشتباهی... چون بازیکنان بزرگی اونجا دارند بازی میکنند و همچین اجازه ای به هیچ کس نمیدهند و ما هم همچین قصدی نداریم و نخواهیم داشت، ولی در مورد پلن کتیبه برای تمام ساید ها برنامه خواهیم داشت و هیچ کدام از کتیبه دزدی ما از روی ناتار در امان نخواهند بود. (جز متامون 8))


    4. در مورد تشابه اسمی به ما ربطی نداره... اسم اونا Aryan هست و اسم ما Ariana که اگر یک Ario هم یهو تو SW شکل بگیره نباید تعجبی بکنیم زیرا همه ی ما ایرانی هستیم و گذشته مان را فراموش نکردیمو نخواهیم کرد.


    ناصر عزیز همه اینها گفته شد چون صمیمیت قبلی بود وگرنه جوابی نبود. ولی اگر من جای شما بودم سئوالی نمیکردم مگر تفکری پشت سئوالم بوده باشه...


    موفق باشید

    تا گزارش حملات خدا نگهدار