Posts by tondar

    مثلا اگه سایدی از مفاد قرار داد تخطی کرد اون سه ساید دیگه علیه اون ساید 3 به 1 کنن


    و همزمان از اعضای با غیرت اون ساید متخطی بخوان که به سایدشون فشار بیارن و...


    راه داره، باید کار بشه روش

    سلام

    فرض که این شرط هم گذاشته میشد بعد برای اینکه ربعها زیر حرفشون نزنن و سه به یک کنن چه ضمانتی میذاشتیم؟!!!

    تواین دورباطل بیفتید اخرش به اینجا میرسه که ضمانت حرف اینه که اگه کسی عمل نکرد بهش همه پلیرها برن دم خونه لیدر ربعی که عمل نکرده شعارهای بعلاوه هیجده بدن در خونش خوب اون بنده خدا هم یا زنگ میزنه۱۱۰یا با شاتگان از خجالت این ضمانت در میاد خواهشا کاری نکنید دنبال ضامن باشیم مارو از زندان بیاره بیرون;););)

    سلام

    باجانشینی هم میشه چراغ چک کرد واینکه اون مطلب ریجستر اکانت در مورد ساخت همر در یک ربع و زیر سایه اون اتحاد و استفاده از پوش و منابع بقیه اعضای ربع و استفاده از همر و پتانسیل اکانت علیه ربع هست.

    بنده اعلام میکنم هرربعی دوست داره بیاد صدتا اکانت تو ربع ما بزنه و تمام مسائلی که تیم لیدری میگه رو انجام بده و درخدمت ربع باشه وامار چراغهای مارو بده به ربع مطبوعش شخص من(نظرشخصیم هست)شدیدا از اینکار استقبال میکنم.

    بهتر بود میفرمودید نص صریح قوانین تراوین هست که سازندگان تراوین اعلام کردند وسالهاست پلیرهای ایران مشغول دور زدنش هستند اینا گفته شد که میدانهارو جمع کنیم و کسی دورش نزنه.

    برای ضمانت هم متاسفانه نمیشه مثل چک تخلیه از کسی چک و سفته و پول پیش گرفت یا حکم اعدام تعیین کرد براش اما با جوی که من تو جلسه دیدم و شناخت اندکم از حاضرین بعید میدونم کسی از اون جمع حاضر باشه به قیمت دوتا شدن حرف و رفتن ابروی چندین ساله تراوینی خودش زیر میز بزنه و گفته های خودشو نقض کنه(این شناخت من بود ونظر شخصیم خدایی نکرده فردا خلافش ثابت شد اینجا دوستان جریبان بنده رو امانت نگیرن لطفا)

    با سپاس

    سلام

    من یک سوالی برام پیش امده اینکه تو فروم بارها اعلام شده دوتا ربع دارن تخمه میخورن منظور چیه؟یعنی دوتا ربع دیگه پسته میخورن؟!!!یا اصلا تنقلات نمیخورن؟!!!رژیم دارن و......

    والا چیزی که من میبینم اینه که همه ربعها دارن پاپ میزنن نیرو میسازن غارت میکنن و کارهایی که باید توتراوین انجام بدن میدن شمال شرق هم مثل بقیه،دارم فکر میکنم برم یک پیام عمومی بزنم تخمه خوردن رو برای همه تو شمال شرق ممنوع اعلام کنم شاید دفعه بعد بگن پیتزا میخورن خوب خوشمزه تره دیگه!!!!!

    ماهم مثل ربعهای دیگه داریم بازی میکنیم حالا خوشبختانه یا شوربختانه دهکده ای از ربع دیگه تو ربع مازده نشده متوجه پیشنهاد دوستان نمیشم یعنی ما بریم از یک ربع دیگه خواهش کنیم که تو ربع ما دهکده بزنه؟!!

    یا هنوز که اول سروره بریم با ربعهای دیگه صحبت کنیم و بگیم خواهش میکنیم التماس میکنیم با ما متا کنید (تهشم بگیم پیچی منو نخولیا!!!!)

    هنوز اول سروره و این سرور هم محض اطلاع نرماله متای اول بازی وبی مطالعه احتمال پاشیدنش خیلی زیاده بهتر این صحبتها بماند برای بعد و به وقت خودش به نظر من.

    اینم که دوستان نگران هستن که شمال غرب و جنوب شرق ممکنه متا کنن موید نظر منه که الان زوده برای صحبت در مورد متا.

    ضمنا فرض کنیم اون دو ربع محترم به نقطه ای رسیدن که خواستن با هم متا کنن الان باید ماچیکار کنیم پاچه خواری یکی رو بکنیم که جون جعفر بقال محل ما متا نکنید؟!!!

    لطفا اجازه بدید سرور پیش بره به وقتش اگه لازم باشه متا بسته میشه اگر هم لازم نباشه متا بسته نمیشه شلم شوربا چهرتا ربع همو میزنن

    هدف جذابیته سروره نه برد به هر قیمت پس اجازه بدید به متاهم میرسیم.

    باسپاس

    مرغ سحر پرکشید

    ابتدا تسلیت میگم اسمانی شدن اسمانی ترین انسان از احاد ملت ایران را.

    دوست عزیز شما را جسارتا نقل قول کردم چون در مورد جلسه صحبت فرمودید ایرج عزیز زحمت دارن میکشن گزارش کلی جلسه را اعلام کنن انشاالله بعد از تایید چهار ربع از رونوشت متن در فروم اعلام خواهد شد.

    ضمنا در پست قبلی فراموش کردم ارزوی سلامتی کنم برای والده دوست عزیزمون که فرمودند در بیمارستان بستری هستند.

    ودر نهایت در فقدان استاد شجریان بسیار دردمند و ناراحت هستم و باید گفت

    ببار بارون ببار......

    باسپاس

    سلام

    چون درموردجلسه وموافقتها ومخالفتها صحبت شد لازم دونستم نکته ای رو اینجا بگم پیشنهاد شخص من این بود که اگر از اکانتهای یک ربع به هر نحوی برعلیه همان ربع استفاده شد خلاف محسوب شود و حتی پیشنهاد شخص من این بود که اگر از داخل یک ربع واندر خودی خورد بقیه واندرها درصورتی که واندر اسیب دیده پیشتاز بوده استپ کنن تا واندر به لول قبلی برگرده که خوب این پیشنهاد به توافق جمعی نرسید و نتیجه شد که اعلام نشه تو بیانیه.

    به نظر شخص من وقتی استفاده از اکانتهای ربع علیه همان ربع و محکوم کردنش منوط میخواست بشه به اثبات اینکه ربع دیگه ازش استفاده کرد(اثبات با مدارکی مثل فیش بانکی خرید اکانت و....)که عملا کاری غیرممکن یا در بهترین حالت بسیار دشوار است دیگه صحبت در مورد دیدن چراغ و این مسایل بسیار جزئی به نظر امد.

    البته من همین امروز پیگیری میکنم که حتما امروز یا فردا متن توافقات ربعها در فروم اعلام شود.هرچند که فقط در یک مورد توافق حاصل شد.

    با سپاس

    مازیار جان

    پیرو حرف شما که بچه های ما خیلی خاطرتون رو دوست دارن ، ارمین از تیم لیدری ما پست گذاشت .

    بنظرم با توجه به نزدیک بودن به اخر هفته .... وقت خوبیه که یه نماینده از هر ساید برای جمع بندی بازی جلسه داشته باشن ! و بجای کش دادن این موضوعات در فروم یکبار برای همیشه تو یه جلسه همه به اتفاق نظر برسن

    باز شما هروقت اعلام کنی ما در خدمت هستیم

    سلام بهنام عزیز

    من هرزمان دوستان امر کنن درخدمت هستم.

    فقط یک ربع بازی موندن که اعلام امادگی کنن بعد از تایید دوستان من مشکلی با زمانش ندارم عزیزم.

    پ.ن:ازدوستان معذرت میخوام که من با این سیستم لایک و دیسلایک هنوز نتونستم ارتباط برقرار کنم نتیجتا اگر پستی لایک نمیشه از طرف من حمل بر جسارت نباشه.

    سپاس

    سلام

    من گفتم که فلان کار و فلان کار تو ربع ما انجام نمیشه خوشبختانه لیدرهای ربعهای دیگه هم تایید کردن این قضیه رو در همین رابطه پیشنهاد میدم هرچه سریعتر لیدرها و مقامات چهار ربع یک جلسه مشترک گذاشته و تصمیمات گرفته شده به صورت یک پست در فروم گفته بشه وبر اساس اون بازی ادامه پیدا کنه.

    اگر لیدرها موافق هستند لطفا اعلام امادگی کنن در غیر اینصورت اینکه این و اون مولتی دارن کثیف هستن و.....فقط در حد حرف از نظر من حساب میشه و اعتباری نخواهد داشت چون کاملا مشخص میشه این یک بازیه سیاسی هست تا یک خواسته قلبی.

    منتظر نظرات لیدرها ونه پلیرهای اتحادهای چهار ربع بازی هستیم.


    سپاس

    سلام بر تیرداد بزرگوار

    من قبلا هم تشکر کردم از امرداد و بازهم میگم اما نکته ای را فراموش نکنیم کلید این نهضت رو ایدین زد وکلی براش زحمت کشید پس لازم میدونم اول از ایشون تشکر کنم که اگه زحمات اون سرور ایدین نبود ما الان اینجا دور هم نبودیم.

    واما درمورد لیدر کلی تیرداد جان بچه ها لطف کردن به من و اعتماد کردن اما این تازه زنگوله بود که گردن گربه بسته شد بسیار راه مونده تا کامل با دوستان اشنا بشیم و برنامه کامل ربع را بسته و اعلام کنیم انشاالله تو اولین فرصت ممکنه به امادگی کامل رسیده و شروع میکنیم به سرو کله زدن با ملت8o8o

    سپاس

    درود برشما بزرگوار

    اول صحبت باید ابراز خوشحالی کنم از اینکه سعادت پیدا کردم در یک سرور که عزیزی مثل شما توش بازی میکنه حضور داشته باشم واز شخصیت و بار علمی شما بسیار چیز یاد بگیرم.


    البرز عزیز حرف شما کاملا متین و پسندیده هست اما همونطور که قبلا گفتم تیم امرداد با برنامه ریزی از قبل امدن تو این سرور ولی ربع ما تشکیل شده از تعداد زیادی تیم که هنوز هم کاملا با هم اشنا نشدیم پس طبعا زمان لازمه تا بعضی مسائل حل بشه.(باز میگم سپاسگزارم از تیم امرداد که مرد و مردونه پای حرفی که زدن ایستادن)

    اما مطلب اصلی البرز جان من درحال حاضر چیزی رو که مد نظر دارم برای مقابله با بازی ناپاک و به شدت روی اون تاکید دارم و از تمام دوستان اتحاد بزرگ آریانا خواستم همون مطالبی بود که تو پست قبلی بهش اشاره کردم به علاوه استفاده از بات و مولتی صنعتی و کلونیهای انچنانی و.......یکی از مهمترین مسائل برای من پاسخ دادن یک اکانت نهایتا ظرف بیست و چهارساعت به نامه ها و حضور در تیم اسپیک،تلگرام و......هست که نشون بده پلیر مشخصی رو اکانت بازی میکنه و فکر نکنم به عنوان لیدر که نه قانونگزار و نه مجری قانون هستم بیشتر ازاین از من بر بیاد اگر کار دیگه ای هست و من بلد نیستم ممنون میشم شما یا بزرگواران دیگر به من یاد بدن.

    واما مطلب بسیار مهم من اینجا باید بگم بسیار تو سرورهای قبل پیش امده که اکانتی توی جنگ اسیب دیده یا سربازخونه و اصطبل بزرگ روشن کرده یا به هزاران دلیل دیگه احتیاج به منابع داشته وبه علت محدودیت و زمان طولانی رفت و امد تاجرها به اون اکانت اجازه داده شده که از اکانتهای دیگر اتحاد برای دریافت منابع اتک غارت بزنه و منابع رو سریعتر بدست بیاره قطعا تو این سرور هم چنین کارهایی انجام خواهد شد اینو گفتم که جلوگیری کنم از حرکات ژانگولر و سرگرم کننده بعضی دوستان در فروم که با گذاشتن دوتا عکس نخوان چیزی رو ثابت کنن!!!!!

    چون داشتیم تو سرورهای قبل که طرف با این کار ما ازتاپ غارت خارج میشد و برای دادخواهی از مولتی هانتر شروع میکرد به نامه زدن تا ادمین تراوین در آلمان اخرش هم که بی نتیجه بود فحاشی شروع میشد به ما اینو گفتم که از الان جلوی فحش خوردن خودمو بگیرم چون مثل سابق دیگه فحش خوردنم ملس نیست:):)

    در هر حال بسیار مشعوف شدم از اینکه پست بنده رو نقل قول کرده و نیم نگاهی از محبت به بنده داشتید.

    سپاس

    سلام ناصرجان

    ببخشید چون باگوشی هستم از نقل قول پست شما معذورم اما بریم سر اصل مطلب و پاسخ شما:

    اول این رو بگم شما چندبار در مورد ایدین سوال و زیر پوستی سیاستهایی که از قدیم از شما سراغ داشتم و میشناختم رو خواستید اجرا کنید من هم زیر سیبیلی رد کردم صحبتهاتون رو اما ظاهرا شما تا جواب نگیرید شبها راحت نمیخوابید پس مختصر و مفید جواب این قسمت رو بدم;

    دلیل رفتن ایدین هرچی باشه یک مسئله درون ربعی و بهتر بگم درون یک گروه چهارنفره بوده وهیچ ربطی به تخیلات و خواسته های قلبی بعضی از دوستان نداشته ایدین همیشه دوست عزیز من بوده و خواهد بود پس لطفا اگر سوالی درمورد رفتن ایدین دارید از خودش سوال کنید واینجا از این مسئله برای پیش برد سیاستهای انچنانی استفاده نفرمایید.

    مطلب بعد در مورد غارت که فرمودید در جریان باشید که شرلوک هولمز و پوارو هم که ظاهرا طبق شنیده ها از شخصیتهای مورد علاقه شما هستند تمام هوش و ذکاوت خودشون رو برای مجازات متهمان به کار میبردن اما در نهایت قضاوت را به محکمه و قاضی عادل میسپردن لطفا اگر مردک محکمی دارید ابتدا به جای پست گذاشتن در فروم به محکمه سرور یعنی مولتی هانتر اعلام کنید و منتظر رسیدگی باشید ممنون.

    و مطلب مهمتر دوست عزیز در این سرور و در شمال شرق چندین تیم که هر کدوم هم برای خودشون سوابق درخشانی دارند ثبت نام کردن و ما به دلایلی تازه شروع به اشنایی و هماهنگ شدن با هم کردیم پس لطفا این ربع را با ربعهایی که با برنامه ریزی قبلی و باهماهنگی وارد بازی شدن مقایسه نفرمایید.

    اما مطلب بسیار مهمتری که لازمه بگم بنده به عنوان لیدر شمال شرق اعلام میکنم در این سرور به شدت با کارهای ناپسندی مانند خریدن اکانت در ربعهای دیگه برای دزدیدن کتیبه،زدن همر ربع به واندر خودی و از این قبیل مسائل برخورد میکنم و هر نوع خسارتی از این نوع از طرف پلیرهای این ربع انجام بشه بشدت باهاش برخورد میکنم(کتیبه تک هیرو بیاد با تک هیرو برگردونده میشه و.....)ولازم به توضیح هست که این شامل پلنهای نظامی که با تواناییهای ربع خودمون انجام بگیره نیست فردا اگر با پلنی نظامی کتیبه ای دزدیده شد درخواست برگشت وهزار داستان دیگه نشود.

    پ.ن:چند پست قبل هم از خفت یک اکانت اسم بردید و من رو شاهد گرفتید لازمه عرض کنم اون خفت اگر هم بوده در سرور۲ بود که تو اون زمان من تو سرور نبودم و اطلاعی ازش ندارم.

    سپاس

    سلام بهنام جان

    من اصلا منظورم شما نبودید حسن شما اینه که حرفتو رک میزنی

    منظورمن بعضی پستها بود که این مطلبو القا میکردند که ما داریم ازاب گل الود ماهی میگیریم.

    موفق و پیروز باشی بهنام جان

    سلام دوست عزیز

    شرمنده که با توجه به اسم اکانت فروم شمارو بجا نمیارم اینو حمل بر الزایمر پیری بذارید.

    درادیس رو اگر نام بردید در مورد سرور یک که ایشون اون سرور درحد جارو کش اشپزخونه بودن سرورهای بعد هم بماند که....

    فکر نکنم پویان بهتر از محمد رضا عسگری افشین و اشکان ادمینهای تراوین ای ار محمد رضا عسگری و....بیشتر در جریان سرور یک و اتفاقات مدیریتش باشه دوست داشتید پیگیری کنید بفرمایید شمارشونو براتون ارسال کنم.

    سلام

    لازم دونستم یک پست بزارم و چند مطلب رو توضیح بدم

    الف-دوستان چندبار گفتن تو فروم(بعضی از دوستان و ظاهرا باهدف گفتن)که شمال شرق و جنوب غرب نشستن کنار تا ببینن داستان شمال غرب و جنوب شرق چی میشه تا از اب گل الود ماهی بگیرن لازمه توضیح بدم که اولا من از جنوب غرب هیچ اطلاعی ندارم اما تو شمال شرق چند تیم حضور پیدا کردن و هماهنگی بین چند تیم قدر که تو یک ربع هستن اصلا و ابدا کار اسونی نیست و تا رو روال افتادن مسائل ربع ورود به سیاست و دیپلماسی سرور بسیار کار اشتباه و ناپسندی هست پس لطفا دوستان اجازه بدن تا شمال شرق قبل از اینکه سیاست و دیپلماسی ربع خودشو حل و فصل نکرده وارد دیپلماسی سرور نشه که خدایی نکرده باعث بروز مشکل برای ربعهای دیگه نشه.

    قطعا دوستان انقدر تجربه دارن که بدونن که ربعی که بافراخوان قبلی و با امادگی وارد سرور میشن بسیار تفاوت داره با ربعی که بدون هماهنگی چند تیم قدر توش ثبت نام کردن.


    ب-دوستان بسیار در مورد مولتی در این سرور بحث کردن من در این مورد هم لازم میدونم نکاتی رو خدمتتون عرض کنم.

    قطعا تمام دوستان میدونن که مدینه فاضله تنها مبحثی زیبا برای ذکر در روایات و کتابهاست از مدینه فاضله عطار تا مدینه فاضله مارکس از مدینه فاضله ادیان تا مدینه فاضله های دنیای جدید تمامشون نه اجرا شدن و نه قابل اجرا شدن بودن نمونه بارز اون در تراوین سرور یک ای ار بود که دوستان قدیمی میدونن تمام مولتی هانترها و مدیران سرور تا مدیران فروم و....دنبال تخطئه کردن تری داتnw بودن خود ماهم مخالف خیلی کارها بودیم اما باز بودن کسانی که.....(البته داستان اون وقت با الان زمین تا اسمان فرق داشت)پس شما هر کار کنید باز هستند کسانی که میکنند کار خودشون را(حمله به مساجد در سوئد به عنوان یکی از کشورهای مهد دمکراسی و ازادی را فراموش نکنیم)

    پس ترجیحا میتونیم اینو بگیم که شخصا حمایت نمیکنیم از کار خلاف اما اینکه پرچم بگیریم دستمون که میتونیم جلوی خلاف را بگیریم با عرض پوزش بیشتر پروپاگاندا و عوام فریبی به نظر میاد.

    من هم امیدوارم بیاد روزی که سروری شروع بشه که توش هیچ تقلبی نباشه اما این هم مطمئن هستم که پلیرهای اون سرور قطعا بیشتر از انگشتهای یکدست نخواهد بود.

    عذر میخوام که تو کلام بزرگان دخالت کردم

    سپاس

    سلام هادی جان

    ازما که دیگه گذشته اما سروکله زدن باتو از سروکله زدن بایک اتحاد سختر بود.

    خخخخ

    ولی خدایی کاراییت هم از یک اتحاد بیشتر بود.

    یادش بخیر روزای خوبی بود

    سلام برپیرمردی ازدیارباقی

    عجب سناریوی باحالی اما اشتباه زدیا اخوی.

    ایدین یک پستی گذاشت درمورد همر وکتیبه ومخفیگاه و...... (ایشالا که خوندیش)

    من داشتم با محمد تلفنی در مورد همون پست صحبت میکردم که ایدین درست میگه ومحمدجان میگفت نه اشتباهه درحین صحبت ایشون گفت اصلا من الان میرم محاسبه میکنم میذارم تو فروم.

    این داستان این صحبتها بود این تخیلات وسناریو مازیار محاسبه کرده همون مازیار و.....ازکجا امد؟

    پیشنهاد بنده به شما استعداد عجیبی تو نوشتن سناریوهای تخیلی دارید حتما به خانه سینما یکسری بزنید تا استعدادتون حدر نره.

    باتچکر

    سلام تماما متین بود صحبتا

    فقط یه کج فهمی (احتمالا!)

    برای من ایجاد شده، منظور این متن اینه که وقتی جنگ آموز کوچیک روی نانکپ نره، و نانکپ با جنگ بزرگ یا یونیک شارژ بشه، به راحتی نمیشه تشخیص داد که کدوم ده داره ازش همر کشیده میشه؟ :/


    سلام

    قطعا هزار راه برای شناسایی نان کپ هست وهمچنین هزاران راه برای مقابله با اینکه شناسایی بشه ،اما ایا اینکه چون امکان شناسایی با راههای دیگه(که میشه ازهمون راه ها برای گول زدن رقیب استفاده کرد)هست دلیل این میشه که همه پرچم دستشون بگیرن وبگن فلان دهکده من همر داره یا شرط عقله که تا حدممکن از تابلو شدنش جلوگیری کرد.

    پ.ن:محمدجان خوشحال شدم بازم ازت پست توتراوین دیدم

    لازم میدونم قبل ازشروع همه داستانها(چون حدس میزنم تواین سرور خیلی داستان داشته باشید)یک چیزهایی روحتما بگم.

    اولا ممنون هستم ازایدین عزیز که یک نهضتی رو راه انداخت به اسم سوانز.(خودم ترجیحا بهش میگفتم ایدئولوژی اما نهضت هم چیزخوبیه اما ایدئولوژی بهتره خخخخ)

    لازم میدونم به تمام دوستانی که میگن سوانز چیه،سوانزمرده و......بگم اگه سوانزنبود(نه به عنوان یک اتحادبلکه به عنوان یک ایدئولوژی)شما الان تواین سرورنبودید پس سوانز هست وتا تراوین ایران هم هست میمونه حالا با هراسمی.

    دوما باید یک تشکر اساسی بکنم از دوستان گلم تواتحاد امرداد به چند دلیل:

    اولین دلیلش اینکه یک حرفی زدن(لطفا اشتباه نشه هیچ قولی ندادن نه به من نه به ایدین نه به کس دیگه فقط حرف زدن)ومرد ومردونه و زن وزنونه(مرد بودن هنر نیست اجباریه که ما انتخاب نکردیم انسان بودن هنره که بین زن ومرد فرقی نداره هم پلیرهای مذکر وهم مونث امرداد این حرف رو زدن وپاش ایستادن پس زن ومرد نداره)وپای حرفشون ایستادن اینو مدتها بود نه تو تراوین نه بیرون ازتراوین اگر نتونم بگم ندیده بودم اما به جرات میتونم بگم کمتردیدم پس حتما لازمه اینجا ازشون یک قدردانی اساسی بشه.

    دومین دلیلش اینه که خواسته یاناخواسته نشون دادن که پرچم دار ایدئولوژی سوانز(بازی بدون مولتی)هستن و بهترین گروه برای اثبات این مدعی هستن که بدون تقلب و مولتی هم میشه بهترین بود(که مطمئنم که هستن)پس حتما به خودم لازم میدونستم از این دوستان تشکر وافی وکافی داشته باشم.

    کلی حرف بود برای گفتن اما بقیش بماند برای بعد وبازخورداین حرفها

    پیروزباشید

    سلام به همه دوستان

    پیشنهادتون عالیه

    اما معمولا پیشنهاددهنده اولین چراغ رو روشن میکنه پس منتظر هستیم که چراغ رو روشن ومسئولین ربع خودتون رو معرفی کنید(مگراینکه منتظر رو نما یا گل ریزان باشید)

    مخلص همه دوستان وعزیزان هستم چه شناس چه ناشناس

    پیروزباشید