Posts by tondar

    میدونی حاج حسین اینو بهت میگم که یک چیزایی یاد بگیری وانقدر دیگه خودتو بیشتر خراب نکنی فقط با دقت بخون.

    اولا جواب سوال قبلی منو ندادی که وقتی من با شما تلفنی صحبت کردم همه کارهارو تایید کردی بعد از چند روز چطور یکهو نظرت برگشت تازه الان مشخص شد با نامت به ایرج که درست حرفهات به من 180 درجه با حرفات با ایرج هم فرق داشته توهمون بازه زمانی احتمالا خودت میدونی به همچین ادمی چی میگن.

    این حرکتت هم که ام ام اتحادی که توش بودی یعنی به عنوان امینش بودی و بهت زدن عمومی میکنی حتما اسمشو میدونی چیه.

    در مورد این مولتی و.... برو توافقی که بین چهارربع شده رو مجدد بخون بعد در افشانی کن ما و جنوب شرق موافق پوش به میزان محدود و تعیین شده بودیم و شمال غرب و جنوب غرب مخالف.

    اگه این درکش برات مشکله دیگه خود دانی.

    اینجاست که میگم تفاوت میان امثال تو با میلاد و تورج زمین تا اسمونه شاید هم بیشتر

    پ.ن اقا ناصر در مورد همر اکانت تی ان تی یک سوالی پرسیدم ظاهرا ندیدید ممنون میشم پاسخ بدید.

    پ.ن1 اتفاقا این سرور برای من باعث رزومه ای بشه که قبلا هیچوقت نداشتم بستن درب مهدکودک!!!

    خیلی از دوستان شمال شرقی علاقه پیدا کرده بودن به شات همر حسین تی ان تی عزیز و خیلی از عزیزان هم هنوز فکر میکنن که حسین تی ان تی همون حاج حسین هست . خیلی ها پرسیدن رکورد همر تو اسپیدترا هست و ...

    دوستان ببخشید همه تون رو ریپلی نکردم و حسین جان ببخشید که بدون اجازه ات شات همرت رو میذارم اینجا . شاید خودت نخواسته بودی که اون شات رو ببینن که بعد فکر نکنن نگاه تو از بالا به پایین هست بهشون


    این همر رو تو سرور ۴ آی آر کشیده که بالای عکس لینک سایت معلوم هست . حالا ببینین این پلیر تو اسپیدترا چه همری میتونسته بکشه .

    باز هم سیاست های داخلی سایدتون به خودتون مربوط هست داداشای گلم

    سلام اقا ناصر

    شاید شما هم دچار اشتباه بنده تا ده روز پیش شدید فقط بابت اگاهی خودم میپرسم و محض اطمینان من همیشه تعریف یک پلیر قابل رو میشنیدم به نام حسین تی ان تی متاسفانه افتخار اشنایی با ایشون رو نداشتم و من فکر میکردم حسین اقایی که تو ربع ما هستند همون ایشون هستند چون ایشون تو سرورهای کلاسیک هم بودن حدس زدم اشنا هستن.

    تازه هفته پیش متوجه شدم که ظاهرا ایشون با اون حسین تی ان تی سرورهای کلاسیک تفاوت دارن و همون شخص نیستند خاستم بدونم این همر مال کدوم تی ان تی هست؟

    سلام

    میلاد جان به شخصه از رفتن شما از سرور بسیار ناراحتم چون با یک جلسه صحبت با شما همونطور که گفتم خدمتت کاملا مشخص بود هم لیدر توانا و با اطلاعاتی هستید هم پلیر قابلی .

    شاید اگر شما و اقا تورج از اول تو سرور بودید این اتفاقها نمیفتاد که هر کسی فکر کنه میتونه یک ربع رو اداره کنه.

    در نهایت در تعجبم از این اختلاف فاحش سطح سواد تراوینی اعضا تو یک تیم یک طرف شما و اقاتورج یک طرف بقیه با هزاران پله تفاوت.

    امیدوارم همیشه و همه جا موفق و موید باشی عزیز

    مگر توتال اعظم نگفتن دخالت نکنین؟؟ یعنی توتال شما حرفش برای خود شما اثر نداره؟؟؟ آیا الان روی شما همر بلند میکنن ؟؟؟ آیا اصلا حرف توتال کبیر برای اطرفیانش ارزش داره؟؟

    وحید جان دیشب به حدی جو فروم نازل و سخیف شده بود که بنده از دوستان خواستم به علت بی محتوی بودن پستها واکنشی نشون ندن و ضمنا نمیخواستم خدایی نکرده مجدد فحاشی و.....انجام بشه قرار نیست تا اخر سرور کسی چیزی نگه اتفاقا خوبه که دوستان طریقه درست فروم نویسی رو هم از بزرگان یاد بگیرن.

    ممنون که اشتباه خودتون در مورد اون کلمه را اصلاح کردید


    وگرنه به زودی ما وویس و چت های توتال شمارو اینجا میزاریم!!

    سلام وحید جان

    حتما اینکار رو انجام بدید.مطمئنم که میتونید همونطور که مسایل شخصی زندگی دوستان رو تو همین فروم مطرح کردید هر کار دیگه ای هم انجام میدید.

    اما شک نکنید در صورت ادامه سو استفاده شما از ابزار غیر متعارف از پیگیری قضایی موضوع به هیچ عنوان کوتاه نخواهم امد.

    دراخر صبح روز جدایتون از دوستانتان به من پیام دادن تو واتساپ که شما توهینی از اقا تورج شنیدی وجواب دادم هرگز اینکه من گفتم فلانی توهین کرده و....نمیدونم ازکجا در امده.

    توبازی که نشد انشاالله تو زندگی موفق باشید.

    علی رضا جان و بقیه دوستان شمال شرق من از همتون خواهش کردم پاسخی به پستهای گذاشته شده ندید اینجا هم از شما و بقیه دوستان استدعا میکنم پاسخی داده نشه

    با سپاس

    سلام

    من هم به نوبه خودم این متارا تبریک گفته و انشاالله در ادامه سروری جذاب و پر بخورد خواهیم داشت

    با سپاس

    سلام

    ممنون عزیزم لطف کردی من هم توضیح دادم که اکانت نداشتم و با مسعود صحبت کردم و ایشون هم باشما صحبت کردن پس بنده دروغی نگفتم که شما فرمودید دروغگوهستم.

    ضمنا من تا الان بجز توی ان ای و یکی دوبار تو اون دیسکورد کوفت گرفته که با شما یا لیدرهای دیگه صحبت میکردیم هیچ جای دیگه نرفتم اما بله اونوقت تو ان ای بودم اما قلبا تمایلم به کمک به ان دبلیو به عنوان سایدی که همیشه توش بازی میکردم بود

    بازه سپاس از لطفت عزیزم

    سلام

    ممنونم از شما که اولین پست منطقی را در مورد شمال شرق و مسایل دیگه گذاشتید و با اجازه من بعضی از جوابهای شمارو میدم تا جایی که امکان داشته باشه امیدوارم پاسخم قانع کننده باشه برای شما دوست عزیز.

    این مشکل مربوط به متا نیست از روز اول ما باید از صبح سحر تا بوق شب با اقایون جلسه میذاشتیم و وقت خودمونو به جای مسایل جدی صرف توجیح اقایون میکردیم برای حل مسایل پیش پا افتاده و بچه بازیشاید باورتون نشه اما ما حتی برای اینکه بگیم بابا وظیفه تیم لیدری تامین گلد پلیرها نیست مجبور به جلسه گذاشتن بودیم و عجیب بود براشون که چرا لیدر گلد به اعضا کمک نمیکنهتوخود بخوان حدیث مفصل از این مجمل!!!

    درمورد متا خواسته اکثر اعضای تیم لیدری متا با شمال غرب بود و توی تیم لیدری قرار شد بریم با هر سه ربع صحبت کنیم (ابتدا تصمیم داشتیم بین چهار ربع جلسه مشترک بذاریم برای اینکه بتونیم متعادل سرور رو پیش ببریم بعد با توجه به درگیریهای شمال غرب و جنوب شرق منصرف شده و تک تک با ربعها صحبت کردیم)

    اولین ربعی که باهاشون صحبت کردیم شمال غرب بود و بعد از کلی صحبت که چیکار کنیم که سرور تعادل داشته باشه دوستان فرمودن بهتره شما کنار گود باشید و دخالتی در سرور نداشته باشید تا تکلیف جنگ شمال غرب و جنوب شرق روشن بشه حتی بنده گفتم شنیدم شما با دوستانی از شمال شرق اول سرور صحبت کردید برای متا اگر صحبتی شده ما هم بدونیم که کلا از سوی لیدرها تکذیب شد و ما هم قبول کردیم.

    ربع دوم جنوب غرب بود که باهاشون صحبت کردیم که نتیجه نهایی پاسخ جنوب غرب این شد که فعلا صبر کنیم تا ببینیم سرور به کدوم سمت پیش میره و سوالی که من از ایشون پرسیدم این بود که ایا اکانتهای شما به جنوب شرق حمله میکنن و پاسخ این بود که حمله اتحادی نیست ما بجه هامون رو ازاد گذاشتیم خودشون دارن مرز و پاکسازی میکنن اما اگر یک فیک هم رو ما بیاد اعلام جنگ میکنیم(معمولا وقتی اکانتی حتی تو ربع دیگه دهکده میزنه ابتدا سعی به حل دیپلماتیک میشه که ظاهرا اقدامی نشده بود)

    ماحصل صحبتها با ربعهای دیگه در یک جلسه عمومی با ام امی که زده شد به نظر سنجی اعضای اتحاد گذاشته شد و گفته شد بنا به شرایط سرور که جنگی هست ما باید زودتر تکلیف متای خود رو رو شن کنیم پس برای متای عاجل رای بدهید حتی توی اون جلسه توضیحات کامل داده شد که دلایل اینکه سریعا باید متا بسته بشه از نظر ما چیه.

    تو اون جلسه فقط سه رای دقت بفرمایید سه رای مخالف متا با اسی بودن دو رای با اندبلیو بود ویک رای با اس دبلیو حالا بنده به عنوان لیدر موظف به اجرای رای اکثریت بودم و رفتیم برای مذاکره با اس ای درحین مذاکره مطرح شد که اکانتی احتیاج به دفاع داره در حدی از مذاکره هم پیش رفته بودیم که تقریبا متا قطعی و تمام شده بود ودر لحظه من لیدر کل باید تصمیم میگرفتم بزنم زیر میز یا با متایی که بسیار حرفه ای داره بسته میشه پابند و برادری خودم را ثابت کنم اما قرار بر این شد چون هنوز متا اعلام نشده در حد امکان این مطلب مطرح نشه تا اعلام متا.(چون اکانت هم اکانتی بود که مشکلی براش پیش امده بود اخلاقا حس کردم باید دفاع ارسال بشه)

    دوستان معترض مشکلی با دفاع دادن نداشتن منم ها بود که جلوی چمشون رو گرفته بود هرچند که یکی از همین دوستان دفاعی که بهش گفته بودیم ارسال کنه شیک و مجلسی نفرستاد!!!

    اقایون انتظار دارند لیدر کل ربع وسط جلسه با ربع دیگه ودر جایی که سریعا باید تصمیم گرفته بشه به مذاکره کننده های تو جلسه بگه اجازه بدید من برم از ده نفر اجازه بگیرم و بیام!!!!

    در نهایت اگر بخوام از کارشکنیهای دوستان بگم مثنوی هفتاد من کاغذ میشه حتی در جلسه اخری که داشتیم همون رای گیری کذایی که اقای نور الله میگن بچه های ما از جلسه رفتن بیرون حتی پروفایل اتحاد رو پاک و اون زمان اماده زدن شده بودن اما بزرگواری مثل اقا تورج اونجا بودن و جو رو اروم کردن تو خصوصی به من پیام میدادن که اجازه بدید من درستش میکنم من هم بچه های خودمون رو اروم و به جلسه برگردوندم این بنده خدا فکر میکنه من قرار بود از لیدری بیام پایین که خودش لیدر بشه!!!!من تمام سعی هم بر ارام کردن اوضاع بود اما متاسفانه بعضیها....

    سلام آقای خوش خنده بخند عزیزم حنده بر هر در بی درمان دواست

    ما جاسوس فرستاده بودیم سوانز؟ عزیزم ما با سوانز متارو بسته بودیم تا زمانی که شما از طرف امرداد با آیدین و احسان وارد مذاکره شدید و دستمالتو پهن کردی واسه ایدین و باعث بهم خوردن متا سوانز و شمال شرق شدی بعد اومدی فروم با افتخار هم اعلام کردی باعثش شما بودی

    اینکه من هیچ سروری و واسه برد بازی نمیکنم به همه ثابت شده هیچوقت هم باختو گردن کسی ننداختم

    مجید جان ببخشید دیر پاسخ میدم کاری پیش امد

    چندتا اکانت بودن وقتی سوانز وامرداد بستن اکانتو دادن به شما شاید من اشتباه حدس زدم که جاسوسن معذرت میخوام همینهایی که در مورد اون سرور گفتی منم گفتم دیگه فقط دستمال اینا توش نبود مهمش این بود نقشه شما برای به فنا دادن یک اتحاد رو نقش بر اب کردم و یک سوال دارم ازتون و خیلی دوست دارم جوابشو بشنوم و قطعا پاسخی دیگه نمیدم همین که یکی از بزرگترین صنعتی بازهای تراوین ایران و حتی شاید جهان منو نقل قول کرد افتخاربزرگیه برام همچنین احتمالا رکورد دار حذف در سرورهای ایران و شاید جهان همین رزومه ریپلای پست من از طرف شما مرابس!!!

    شما که برای برد بازی نمیکنید یعنی اگر گوش شیطون کر یک سرور دری به تخته ای خورد و شما تا ته سرور موندید چون برای برد بازی نمیکنید واندر99 رو حذف میکنید که ببازید اینو برای تنویر افکار عمومی میگم که عاشقان باخت مثل من تو سرورهای دیگه بیاییم در رکاب شما بازی کنیم

    پیشاپیش ممنون از پاسختوم

    پ.ن نمیدونم بعضیها تو محل کار و روابط اجتماعی زیاد دروغ گفتن یا زیاد دروغ شنیدن که به هر حرفی میگن دروغ

    پ.ن1 اقای توپاگ عزیز خوشبختانه مسعود عزیز متن چتهای شما و ایشون رو توی تلگرام کامل برای من فرستادن که دقیقا با شما همون حرفهایی که من گفتم رو مطرح کردنداگر اجازه بدید همه رو اینجا بذارم تا همه متوجه بشن من دروغی نگفتم

    با سپاس

    سلام به همگی

    البرز جان من در سرور حضور ندارم ولی با توجه به سابقه مازیار در سرور1 راند4 که مهره امرداد بود و از هیچ کاری واسه امرداد جلوی شمال شرق دریغ نکرد

    اینکه الان دوستان اینجا به این نتیجه رسیدن این سرور هم مهره امرداد باشه همچین بیراه نمیگن

    بزرگی به سن و سال نیست

    سلام بر اقامجید

    کلی خندیدم چرا،حالامیگم

    شما با چندتا جاسوسی که فرستاده بودید تو تیم لیدری سوانز قصد داشتید باهاشون متا کنید در حالی که اون اتحاد وسط جنوب شرق بود نتیجش چی میشد؟

    فکر کنم همه میدونن سوانز میشد سیبل برای امرداد شما هم بشکن میزدید و عشق میکردید که اگه اونطوری میشد شک نکن هیچوقت سروری بدون بات اینجا راه نمیفتاد.

    اینکه ادم هرچی تو دهنش بیاد بگه هم باور کن کسی رو بزرگ نمیکنه تمام کاری که من کردم تو اون سرور این بود که نذاشتم سوانز سیبل بشه برای بردن شما و در نهایت با قول دوستان امردادی که یک سرور بدون بات و مولتی صنعتی بازی خواهند کرد دو اتحاد ادغام شدن و داستانهای بعدش.

    من کلا یک ماه تو گروهای تلگرامی و فروم بودم ونهایتا چند بار با دوستان امرداد صحبت کردم صحبت من بیشتر با دوستان سوانز بود خوشحالم نتیجش این شد که مجدد الان تعداد زیادی از دوستان کلاسیک باز که به خاطر سبک بازی که تو تراوین رواج پیدا کرده بود اصلا سمت تراوین داخل ایران نمیومدن الان دور هم جمع شدن و بازی میکنن اگر این دستاورد حتی به قیمت توهین و تحقیر از طرف امثال شما هم باشه بنده که راضیم از این صحبتها

    پ.ن:چرا بعضیها باختهاشون تا اخر عمرشون فراموششون نمیشه و همیشه دنبال انداختن تقصیرات به گردن دیگران هستند الله و اعلم

    با سپاس

    دوست عزیز من دارم صحبتم با یک شخص ثالث رو اینجا میگم شما میگید دروغه؟

    مگه رو تلفن ما شنود داشتید شما؟

    باقسمت خداحافظی کاملا موافقم انسان باید خداحافظی بعد از کارهاشو بلد یاشه که ظاهرا تعداد اندکی بلد نیستند

    سلام

    حاج حسین عزیز شماهم برای ماعزیزی امالازمه توضیح بدم خدمتت تا درجریان امورباشید هم شما هم دوستان دیگه در سرور که خوشبختانه هرچی دوست دارن میگن!!!

    دوست عزیز وقتی امرداد میخواست استارت بازیو بزنه بهنام عزیز لطف کردن به من پیام دادن واز من خواستن من هم درتیم امرداد باشم چون بنده اصلا قصد بازی نداشتم خدمتشون عرض کردم که ازفروم بازی رو دنبال ودر صورت نیاز کمکی از دست من بر بیاد در خدمت هستم.این فکر کنم پاسخی هست که هر ادم عاقلی به دوست محترمی که لطف میکنه و دعوتش میکنه میده حالا اگه شما طور دیگه جواب میدید نمیدونم دیگه!!!

    چند روز بعد ما یک کارگروه تلگرامی داریم که پیر و پاتالهای قدیمی تراوین اونجا جمع هستیم تو اون گروه مهدی عشقی اعلام کرد که میخواد ثبت نام کنه بنده شخصا به ایشون زنگ زدم و گفتم مهدی جان ما دیگه نه حال نه حوصله قدیمو برای بازی داریم الان بدون تیم چندتا برید تو سرور وخدایی نکرده مشکلی پیش بیاد برای هرکدوم از پاتالهای تراوین سابق ابروی هممون میره ایشون هم لطف کردن گفتند ثبت نام نمیکنن(هرچند ثبت نام کرد اما اعلام نکردن که بازی میکنن و میخواستن به عنوان یک پلیر ساده تو ربع باشند)اما همون اعلامشون تو کارگروه سنگ بنای مصیبتهای الان ما شد;););)بچه های کار گروه که اکثرا بدن درد ترک تراوین داشتن و به دلیل کرونا وقت ازادشون بیشتر بود ثبت نام کردن اما چون هیچ هماهنگی نبود هر کدوم رفتن تو یک ربع من هم بدون اکانت قرار شد ازطریق خواندن فروم و پرسش از دوستان اگر کمکی تونستم بکنم انجام بدم در همین حین دوست خوبم اقا مسعود فرهانی که از سرور اول تراوین ایران من در رکابشون بازی کردم هم تو تلگرام پیام دادن که تو شمال غرب ثبت نام کردن واز من دعوت کردن روی اکانتشون بازی کنم و باتوجه به ثبت نام کلاسیک بازهای گروه در شمال غرب و شمال شرق و اینکه همیشه من تو شمال غرب بازی میکردم باتوجه به اینکه متوجه شدیم ایدین هم درشمال شرق پلی دادن وحدس زدم از نظر لیدری شمال شرق مشکلی نخواهد داشت من به مسعود پیشنهاد دادم که یک صحبتی با لیدرهای شمال غرب بکنن تا اگه بشه سعی کنیم این دو ربع که دوستانمون توش ثبت نام کردن متحد بشن تا هم قوی باشن هم بشه سروری زیبا ایجاد کرد.متاسفانه الان متوجه شدم که دوستان فکر کردند بنده با این سن و سال و این سابقه خودم رو درحد یک جاسوس و خراب کننده بازی میارم پایین و موافقت نکردند در نتیجه با اصرار دوستان من در شمال شرق ماندگار شدم این داستان پلی دادن من تو بازی.حتی تا یک هفته بعد از امدن محمد من یک دهکده داشتم با جمعیت۵۰تا بتونم هم رصد کنم سرور رو هم جواب نامه بدم(متاسفانه با جمعیت کمتراز۵۰نامه ارسال نمیشد)

    حالا من ازشما یک سوال دارم و امیدوارم صادقانه پاسخ بدید وقتی من در مورد اون واحه اکانت شما تلفنی باهاتون تماس گرفتم و این تنها صحبت ما تو این سرور بود به شما در مورد متا توضیح دادم و شما بسیار استقبال کردید چی شد که به ناگهان نظر شما۱۸۰درجه عوض شد و من شدم جاسوس و نفوذی امرداد؟^^^^^^

    اگر دوست داشتید پاسخ بدید ممنون میشم اگرهم دوست نداشتید که مشکلی نیست ما باز دوستون داریم.

    ودر نهایت ضربه زدن به ربع فقط با زدن همر نیست حسین جان که چندبار اینو فرمودید ایجاد دو دستگی و تفرقه زیر پوستی صحبت کردن و برنامه ریختن برای بعضی کارها و بسیار کارهای دیگه ضربش صد برابر همر بلند کردنه نیرو مجدد ساخته میشه اما اعتماد و خیلی چیزهای دیگه به راحتی قابل بازگشت نیست

    باسپاس

    پ.ن:اکانت رو حذف رو ول میکنن به امون خدا نه اینکه اینسرت کنن و چسب و پماد واز اینا که من نمیدونم به چه درد میخوره بخرن.


    پ.ن۱:تهمت زدن اسونه اما شرمندگی بعدش برای بعضیها سخته اما ظاهرا برای بعضیها اصلا مهم نیست و این پست اولین و اخرین صحبت من در مورد ورودم به سرور و بقیه صحبتهایی که در موردم گفته میشه هست

    سلام دوست عزیز

    ممنون از پست شما که برای روشن کردن ذهن دوستان شمال شرق در مورد امرداد بسیارمفید بود اما یک مطلب شما که گفتید چرا دوستان امرداد دخالت میکنن و.....باتوجه به اینکه فکر میکنید مشکل ربع شمال شرق متای هنوز اعلام نشده(اگر متا بسته شده باشه)هست چرا خودتون به وضوح کامل و شفاف همون حرفهای امرداد را درجهت برعکسش میگید و به پلیرهای ما چنین توصیه های خوبی میکنید؟!

    مطمئن هستم شما کاملا دل سوز شمال شرق هستید که اگر نبودید درست بعد از صحبتهای داخل اتحادی ما با دوستان خبر دار نمیشدید که چه صحبتهایی تو اتحاد ما شده و این اطلاع داشتن قطعا از سر دلسوزی بوده نه انتریک شخص یا گروه خاصی(جسارت نشه منظورم شخص شما نیست منظور ربعهای دیگه بازی هست نه شخص خاصی چون دلسوزان داخل شمال شرق ظاهرا انقدر دلسوز بودن تعداد کمیشون نه همه دوستان که برای دلسوزی برای ربع از ربعهای دیگه مشورت میگرفتن).

    درمورد متا اگر در فروم اطلاع رسانی شد و متایی بسته شد کاملا توضیح خواهم داد که چرا و به چه دلیل اتفاق افتاد پس لطفا دوستان پیشاپیش به پیشواز نرن.

    درمورد دوستانی هم که از ما جدا شدن اگر خودشون اجازه بدن و از حوصله فروم خارج نباشه(درصورت اجازه دادنشون)بنده توضیح خواهم داد که این داستانها از خیلی وقت قبل از زمان بودن ایدین شروع شد و در نهایت به اینجا رسید.

    باز هم از دلسوزی و نگرانی اینکه چه کلاه گشادی سربنده رفته و بقیه دغدغه های تمام دلواپسان شمال شرق سپاسگزارم اما مجبورم اینم بگم که ماهم نون۱۵۰۰تومنی رو با دهنمون میخوریم نه با گوش و دماغمون در نتیجه انقدر پشت گوشم مخملی نیست که به این حجم از راهنمایی نیاز داشته باشم.

    باسپاس

    درود

    اولا تشکرمیکنم ازاقا تورج که بزرگی خودشونو ثابت کردن کاشک خیلیها یادمیگرفتن نگرانی برای ساید یعنی چی!!!

    مطلب بعدی به شخصی که به ربعهای دیگه بازی اطلاعات میده که ربعی که داخلشه با کی متا قراره بکنه و چیکار قرارنیست بکنه بهش چی میگن؟اتفاقا سرسپرده و روسیاه کسی هست که جاسوسی میکنه نه کسی که صاف وامیسته و حرفشو میزنه.

    کلمه مستعمره عالی بود چقدر خندیدم مرسی که شادمون کردید اما مستعمره بودن رو هزار بار ترجیح میدم به جاسوسی و اطلاعات ربع رو دادن به ربعهای دیگه.

    نشد مایک سرور بریم از اول سرور زد خورد نباشه توش اه.^^

    حرفهایی که توفروم گفته شد رو خوندم و فقط میگم ممنون از همه چه موافق چه مخالف اما خود کرده را تدبیر نیست نخواستیم بشه و خواستید و شد موفق باشید تو ادامه زندگیتون.

    ودرنهایت ممنون از دوستان استعمارگر امرداد بابت همه چیز مخصوصا بودنشون که سرور رو جذاب کرد.

    پ.ن مهم:ممنون از علیرضا ایران که هم به نحو احسنت کارشو انجام داد هم هیچ لینکی تو فروم نذاشت برعکس یکی که....بماند

    با سپاس

    درود

    ما نه میگیم درمورد ربعمون نپرسید نه هیچ حرف دیگه هرشخصی چه کسانی که در سرورهستن چه کسانی که نیستند حق دارن هر سوالی دارند از ما بپرسند اما ما هم حق داریم هر وقت و هر زمانی دوست داشتیم پاسخ بدیم به نظر دوستان اینطور نیست؟

    دوبار توپستهای اخیر مستقیم و غیر مستقیم اشاره شد به صحبتهای من در جلسه با دوستان لیدر جنوب غرب و به تمسخر اما به ظاهر با احترام بار اول گفتن مازیار نگفتی بار دوم بدون بردن اسم گفتن نگفتی!!!!پس پاسخ ایشون رو میدم.

    شما نگفتی چی گفتم اما من میگم چی گفتم و پای حرفم هم هستم دوستانی که منو میشناسن میدونن اگر انتقادی میخوان از من بکنن یا چیزی در موردم بگن با گوشه و کنایه صحبت نمیکنن چون معمولا با گوشه و کنایه میانه خوبی ندارم پس دوستانم ترجیح میدن رو راست تو چشمم حتی بهم توهین کنن چون میگذرم ازش اما با کنایه با من حرف نزنن.

    من گفتم تحت هیچ شرایطی بالانس سرور رو بهم نمیزنم وگفتم ما امدیم بجنگیم و لذت ببریم این حرف رو نه به جنوب غرب که به لیدرهای هر سه ربع در بازه زمانی چهار روزه گفتم با هر سه ربع هم جلسه گذاشتم اول با شمال غرب بعد با جنوب غرب و در نهایت باجنوب شرق
    اینکه نتیجه صحبتها و برایند تحلیلهای ما چه شد بماند تا بعد اما میدانم و معتقدم بهترین هارا برای ربعم میخوام وعاشق جنگ در تراوین هستم پس لطفا دوستان بدون کنایه اجازه بدن تا به وقت و زمان لازم اعلام موضع کنیم

    پ.ن:هستند دوستانی تو سرور ظاهرا نیستن اما هستن! با اکانتهای مثلا واگذار شده!!!

    پ.ن1:جنگ کلا توتراوین خوبه مخصوصا با حریف قدر.

    بقول محمدعلی عزیز دفعه بعد بالینک در خدمتتون هستم

    با سپاس

    سلام

    ناصرجان واقعا ازشما انتظار چنین صحبتی نداشتم ماسالها رقیب هم بودیم وپستهای شماهمیشه گزنده اما بسیار مودبانه و متین بود واقعا تعجب کردم امیدوارم جو فروم به سمت رویت حرفهای نا متعارف کشیده نشه و شخصا از پلیرهای شمال شرق خواهش میکنم هرچه دلتنگشون میخواد تو فروم بگن اما از فحاشی و حرفهای رکیک به هر نحوی خود داری کنند.

    باسپاس

    سلام

    درابتدا بنده هم ازطرف خودم وپلیرهای شمال شرق تسلیت میگم خدمت اقا سعید گل و حسین عزیز انشاالله که بقای عمر بازماندگان باشه.

    تشکر میکنم از دوستان شمال غرب که دیشب با دقت و صبر فراوان توضیحاتی در مورد موضوع اخیر(دخالت ادمین در سرور)به من دادند.

    اما متاسفانه یا خوشبختانه همونطور که دوست عزیزمون زاوش فرمودند توضیحات محکمه پسند نیست شخص من قانع نشدم.

    موارد فنی رو که دوستان توضیح دادن و حتما بازهم توضیح خواهند داد اما در مورد صحبتهای اشکان عزیز همونطور که اقا ناصر فرمودند این سبک اطلاعات گیری چیز مرسومی هست حتی تو سرور هشت من و فریار بارها سعی در گرفتن اطلاعات از هم داشتیم تاجایی که با محمدعلی تصمیم گرفتیم که تارگت اتکهارو به شخص من اصلا نگه تا در مواقع خوردن اب پرتقال با فریار مشکلی ایجاد نشه وظاهرا ایشون هم تارگتهارو نمیدونستن به همین دلیل.

    ودرنهایت نکته ای عرض کنم خدمت دوستان شمال غرب که این سرور افتخار اشنایی باهاشون رو داشتم متاسفانه ظاهرا این حرکت تو تراوین ایران مد شده که بعضی تیمها میان توسرور وبه هردلیلی اواسط سرور حذف میکنن این کار نه تنها باعث ضربه زدن به ربع مطبوع خودشون و پلیرهای اون ربع میشه بلکه باعث ازبین رفتن جذابیت برای بقیه ربعها و کل پلیرهای سرور که به نیت بازی در یک سرور جذاب ثبت نام کردن میشه امیدوارهستم این دوستان ابتدا به حرمت پلیرهای ربع خودشون و درنهایت به حرمت تمام پلیرهای ثبت نام کرده در سرور در تصمیم خود تجدید نظر کنن.

    امیدوار دوستان جسارت من رو ببخشند و به حساب کهولت سن من بذارن.

    با سپاس

    سلام یوسف گرامی ارادتمندم

    لازم دونستم این مطلب رو خدمتتون عارض بشم که وقتی پستهای ایشون علیه شمال شرق تو فروم ترکونده بود(هرچند تو شکلات بسته بندی تحلیل حملات و سرور)هیچ کس دلش برای ما نسوخت که ایشون داره مارو چپ و راست میکنه وقتی بعد از چندین پست ایشون جواب شنید و امد ننه من غریبم در اورد یاد دلتنگی ایشون افتادید واقعا دلتون برای ایشون تنگ شده یا!!!؟ع.ج

    ودرنهایت وقتی ایشون فکر کردند زرنگ هستن و لای خمیر دندونهای محاسباتی پوچ و بی ارزششون که نوه منه پیر و پاتال هم الان که ۱۸ماه سنشه انجام میده همش مارو تیکه بارون میکردن کسی یادش نبود پست ایشون رو ریپلای کنه!!

    ودرنهایت ایشون در هنگام پستهای بی ارزشش تو شمال شرق وجود خارجی و داخلی نداشتن که درگیری داخلی شمال شرق باشه ایشون یک پلیر درربع دیگه(همراه با دروغ که دیگه در سرور نیستم)بودن که شمشیر خودشونو علیه شمال شرق تیز کرده بودند و خوشبختانه شمشیرشون شکسته شد!!!

    لطفا دوستان شمال شرق به هیچ عنوان در مورد این پست و پاسخهای این پست جوابی ندن و مطمئن باشن در صورت پاسخ غول مرحله اخر رو با عکسهای چتها(که عادت غول مرحله اخره)چنان میپیچونم که سه مرحله میپریم جلو!!!😉😉😉

    پ.ن:لطفا شبها به پروپای من نپیچید چون وقت جواب دارم برای پاسخ اختلاف زمان مکانی را با ماشین حساب محاسبه کنید اه ممنون

    پ.ن-1:هیچوقت با الفاظی مثل خمیر دندان و مسواک به جنگ یک شیر پیر و پاتال نروید چون ناگهان شیر پیر دندانهات را کشیده و شما را از خمیر دندان و مسواک در ینگه دنیا بی نیاز میکند ممنون اه

    پ.ن-2:من عذر میخوام که گاهی جوابم شاید نامربوط باشه اما بعضیها لازمه بشنون که فکر نکن اوف چقدر meتو اونور دنیا شاخم ته تهش از اینجا رفتی خرج تحصیلتم از مالیات مابوده.بازم ااااااهههه

    پ.ن.3:امیدوارم برنگردن چون بودنشون جز دردسرچیزی نداره

    سلام

    اولا تبریک به دو ساید که بازیو جذاب کردن و ممنون ازشون

    دوما پست کسیو ریپلای نمیکنم چون لازم نمیدونم اما سربسته میگم ادم شیر پیر و پاتال باشه بهتره تا موش میان سال که تو تراوین ایران واندر ندیده در مورد کام هم که اگه لازم باشه من میتونم سه صفحه خالی ببندم بهتر از بعضیها.

    ادم مدعی اول باید یادبگیره هر روز نپره به یک پلیر به این عنوان که من تو مدیریتم جدی هستم.

    ادم مدعی باید بتونه اندازه انگشتای یک دستش ادم پیدا کنه تو دورو ورش(توبازی منظورمه)که باهاش به مشکل نخورده باشن.(اونایی که از نزدیک باهاشون کار کرده)

    درنهایت ادم مدعی همیشه باید مواظب باشه یهو یکی پیدا میشه بدتر از خودش تو لفافه چیزایی میگه که از گفتن بعضی چیزا پشیمون میشه.

    پس لطفا مدعیان عزیز یک کم مواظب خودشون باشن.

    پ.ن:مخاطب خاصی نداشتم فقط چوب رو بلند کردم تا.........

    با سپاس