Posts by tondar

    سلام

    اولا خسته نباشید میگم به تمام دوستان در سرور و یک خسته نباشید به تمام دوستان شرق که برای جمع کردن کتیبه ها زحمت زیادی کشیدن و اما چند مطلب:


    به دلیل خوش شانسی و یا اینکه بعضیها چون سابقه بازی در اسپیدترا داشتن و محل ظاهر شدن کتیبه ها رو به تجربه میدونستن و دهکده های خودشون رو در نزدیکی اون موقعیت بنا کردن از اول سرور فاصله تعدادی از کتیبه ها به اکانتهای لویال بسیار نزدیک بود عملا گرفتن کتیبه ها برای ما غیر ممکن شده بود هرچند ما اتکهای خود رو زدیم اما کاملا مشخص بود که نخواهیم رسید فاصله ها هم به نوبه خود جالب بود:

    جنگ اموز 1 خانه

    منحصر 7 خانه

    احمق 7 خانه

    مرتاض 8 خانه

    زدن این کتیبه ها با این فاصله فکر نکنم نیاز به برنامه ریزی انچنانی داشته باشه.(بماند که برای پاکسازی منحصر هم بسیار دچار زحمت شدند و فقط 8 دقیقه قبل لند ما کتیبه بلند شد که باعث تعجب بود)ضمن اینکه زدن کتیبه با اکانت داخل اتحاد شرق و خروج اون اکانت از اتحاد و ورودش به لویال واقعا افتخار داره؟


    من قبلا هم گفتم زدن و داشتن کتیبه به منزله برد بازی نیست وسیب رو به هوا که بندازی هزار چرخ میخوره تا به زمین برسه


    پ.ن:شکر خدا همه چیز تو این سرور از رقیب دیدیم از زدن همر اریامهر به ناتار تا زدن کتیبه با اکانت داخل اتحاد لطفا کار دیگه ای هم از دستتون برمیاد کوتاهی نفرمایید!!


    بازهم در اخر از تمام زحمتکشان اتحاد شرق نهایت تشکر خودم رو اعلام میکنم

    با سپاس

    سلام رضا جان

    والا من هرچی بیشتر پست میذاری شما به سمت چی فکر میکردیم چی شد کشیده میشم حالا دونه دونه تناقض تو پستهاتون رو میگم تا منظورم رو برسونم:


    به اقا تورج بازگشتشونو تبریک میگید در حالی که طبق گفته ایشون تو پستشون از زمان بلند شدن همر اون اکانت به سرور برگشتن فکر نکنم خیلی تاریخش نزدیک بوده باشه و بهم اجازه بده قبول نکنم که شما بی خبر بودید!!!!


    در مورد اینکه تو ربع شما یک اکانت بوده که فلان کارو کرده عارضم به اکانت خود من بیشتر از یک اکانت برای حمایت نامه زدن که دو حالت پیش میاد یا شما اینجا داری فرافکنی میکنی یا خودتون برای امتحان ما با اکانتهای اتحادتون نامه زدید که مارو امتحان کنید الله و اعلم!!!!هرکدومش هم که باشه صورت خوشی نداره.

    اما قطعا حمایت نکردن ما از شخص یا اشخاصی که میخوان ربعشون رو بهم بزنن بسیار صورت خوشی داره(کاری درست ۱۸۰درجه مخالف جهت کار شما تو ربع ما!!!)


    رضا جان قربون شکل ماهت برم چرا خلط مبحث میفرمایی بنده گفتم شما تو اغاز اختلاف نقشی نداشتید اما بعد از شروع اختلاف به کثیف ترین نحو ممکن ازش سو استفاده کردید چرا میگم کثیف توضیح میدم خدمتتون.

    شما از تیمی حمایت کردید که همر اکانت اریانا رو زد تو دیوار افتخارش اینه که همه صحبتهای شخصی سایت رو رکورد کرده(تو پینوشت با این نکته کار دارم) طرف دار پرو پا قرصشون تو ربع شما اون پروفایل نویسی رو کرده سخیف ترین نوع فروم نویسی رو دارن وخیلی کارهای خارج عرف دیگه انجام داده و شما میگید نظراتمون با هم یکی بود و حمایت کردیم همین حمایته منو سوق میده به سمت چی فکر میکردیم چی شد مجدد میگم این مطلبو که:


    تو اول بگو با کیان دوستی

    که تا بعد بگویم که تو کیستی


    لازم نیست لینک یا عکسی بذارید نکتش هم اینجاست:

    کافر انقدر مسلمون نمای ناجور دیده که تصمیم گرفته کافر بشه.


    رضا جان من کاملا سعی میکنم با واژگان پارسی و در حدامکان سلیس و روان صحبت خودم رو بگم باور کنید اگه کسی متوجه صحبت من نمیشه فقط و فقط دلیلش کوچه علی چپ هست نه چیز دیگه برای اخرین بار میگم اینو، تنها توافق اون جلسه در مورد زدن کتیبه بود و چون هنوز کتیبه نیومده پس گفتن اینکه توافق نقض شده جز همون مرغ ،مرغ فروشی محل ما بدرد جای دیگه نمیخوره!!!

    اتفاقا از لویال حمایت کردید که با تک هیرو بزنید بگید متحدمونه!!!و مثلا توافق هم نقض نکردید!!!!


    رضا جان تو اسپید ترا ایا مقامی به اسم داروغه سرور اضافه شده که ما نمیدونیم؟

    اینکارو نباید بکنید اگه بکنید فلان و بیسار بیشتر سبک کلام داروغه هایی هست که مولانا در موردشون شعری زیبا سروده که مستی رو تو خیابون میگیره و ازش باج سیبیل میخواد!!!!رضا جان مست اینجا بسیار قلندرتر از اون مست حکایت مولاناست و شک نکن از این نمد کلاهی برای کسی نمیذاره بافته بشه!!!!

    بقیش هم دیگه ولش کنیم بهتره!!!!


    ‎پ.ن:دوستانی که رکورد صدا و کپی چت و....براشون خیلی مهمه و هی میگن بذاریم بذاریم و فکر میکنن تهدید میکنن همونطور که تا حالا از هیچ کاری دریغ نکردن هرچی از من دارن بذارن اجازشو بنده در مورد خودم دادم نهایت این جاسوس بازیها میشه واترگیت که باعث کله ملق شدن تنها رییس جمهور امریکا در طول تاریخ شد و یا شخصیت محبوب دوستان که تیکه کلامش بگم بگم بود تهش یک فیلم گذاشت که دودش رفت تو چشم خودش پس لطفا تهدید نکنید و این نکته رو هم به پرونده درخشان خودتون اضافه کنید خوشبختانه هرچی رکورد کردید شخصا از خود من هم شنیدید تو روی خودتون پس بسم الله.

    ‎گر ما ز سر بریده میترسیدیم

    ‎در محفل عاشقان نمیرقصیدیم

    ‎با سپاس

    با سلام



    متای امرداد & اریانا تا اخرین روز سرور ادامه داره. به نظر من تا وقت دارید نگران همرهای رنک باشید تا نگران متای ما

    سلام

    بهنام جان ممنون ازت که حجت رو بر دوستانی که به انحای مختلف درحال نفرت پراکنی علیه امرداد هستند تموم کردی امیدوارم دوستان زیاد خودشون رو با مثلا زدن مخ بچه های اتحاد شرق خسته نکنن برای بهم خوردن اتحاد شرق شاید شما اسمتون تو تراوین ایران در حد گرزی دهکده گلومبک تو سرور 85 گواتمالا باشه اما دو طرف این متا انقدر اسم ورسم دارن تو تراوین ایران که نشون دادن بارها حرفشون حرفه نه در حد برف کوه های کلیمانجارو مثل شما!!!

    سلام

    طبق توافق قبلی :

    1.زدن کتیبه از ناتار در هر ربعی ازاده.

    2.شخص من با گذاشتن لینک در فروم کاملا موافقم

    3.زدن دهکده توسط اکانتهای ربعی که میخواد کتیبه بزنه در ربع دیگه ازاد و استفاده از اکانتهای یک ساید برای زدن کتیبه ممنوع اعلام شد در توافق مذکور.

    4.چرخش کتیبه در یک اتحاد محدودیتی داره ایا؟در این مورد یک توضیحی لازمه بدم تو همین فروم پستهای جنوب غرب موجوده که قبل از این اتفاقها بارها گفت متای شرق تعهدات جلسه اول سرور چهار ربع رو نقض کردن(نکته جالبش اینجاست که تنها توافق صورت گرفته در مورد زدن کتیبه ها بود که هنوز نیومدن حالا ما چطوری نقضش گردیم فقط خدا میدونه!!!)من تو یک پست خودم گفتم تمام این داستان سرایی ها برای بردن کتیبه از ربعهای دیگه به هر شکل ممکنه به بهانه نقض توافق.


    اتفاقا شکل گیری لویال و حمایت ازش فقط در همین راستا هست اینو مرغ پرکنده تو مرغ فروشی جعفر مرغی هم فهمیده و هروقت میرم ازش مرغ بخرم یکی از مرغهاش میگه کتیبه ها امدن؟لویال ابرو ریزی خودشو کامل کرد؟


    هرچند دوستان انقدر هول برشون داشته که اولا نزده و نبرده جشن و پای کوبیشو راه انداختن و دارن شیک و مجلسی هم تو فروم میگن!!!

    دوما فکر کردن هر کی کتیبه بگیره بازی رو برده بارها گفتم بازهم میگم ببر رو مرد میزنه نه تفنگ شماهایی (منظورم شما نیستید اونها هستن;);))که من دیدم کتیبه اف 35 هم داشته باشید چیزی ازتون در نمیاد.


    بقول معروف:

    شب دراز است و قلندر بیدار


    سلام به همه عزیزان


    اگر حوصله داشتید برید صفحات اول سرور و ببینید که اتفاقا بیشترین کل کل من با بچه‌های امرداد بوده :)) امرداد اصولا یک "برند" و نام شناخته‌ شده هست که چندین سرور با همین نام بازی کرده و صد هم کرده، اما زمانی که متا تکمیل و علنی شد حتی به راحتی حاضر شدن نام "شرق" رو برای متا انتخاب کنن تا نشون بدن که کسی بالاتر یا پایین‌تر از دیگری نیست. مردانگی و متای واقعی رو یاد بگیرید..


    این دوران هم می‌گذره و روسیاهی می‌مونه برای جناب ذغال.. برید به خودتون برسید و روی خودتون کار کنید، و دلواپس متای شرق هم نباشید..

    سلام

    ایرج جان تشکر که شما هم حجت را تمام کردی.


    پ.ن:ایا باید پاسخ اکانتهای مجهول الهویه را داد؟


    به نظر بنده خیر چون کسی که حاظر به افشای نام خودش نیست قطعا متوجه هست که حرفهاش انقدر بی منطق هست که ابروی خودشو میبره پس با اسم جعلی پست میذاره به نظر من حرفهایی که از طرف گوینده هم پوچ هست نیازی به پاسخ نداره!!!!


    پ.ن1:ایا اکانت جعلی قابل شناسایی هست شخص پشتش؟


    در اکثر موارد بله ایشون هم شناسایی شدن(ممنون از سربازان گمنام شرق;);))


    درنهایت:


    ای مگس حضرت سیمرغ نه جولانگه توست

    عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری


    تو به تقصیر خود افتادی از این در محروم

    از که می‌نالی و فریاد چرا می‌داری



    دربعضی نسخ حضرت عرصه ذکر شده در اینجا تفاوتی نمیکند

    با سپاس

    سلام یوسف جان

    چندتا مطلب بگم خدمتتون امیدوارم این فروم رو با دقت خونده باشید چون نه وقت نه حوصلش رو دارم که بگردم پستهایی رو که بهشون اشاره میکنم رو نقل قول کنم امیدوارم مطالبی که میگم یادتون باشه.


    توهمین فروم اقا رضای سورنای عزیز فرمودن که جنوب غرب در هر حال با جنوب شرق درگیر میشد پس برای ما بهترین کار این بود که وارد جنگ شمال غرب و جنوب شرق نمیشدیم واز ورود جنوب غرب به جنگ نهایت استفاده رو میبردیم پس میبینید که طبق گفته یکی از لیدرهای سه گانه جنوب غرب برداشت ما از اینکه هدف شما هم زدن جنوب شرق بوده درست بود.


    این بنده خدا که اینجا هی میگه اکانتهایی که پولشو دادید به ما برگردونید و من اسمشو فراموش کردم!!(جنس خریده شده پس داده نمیشود)و نمیفهمه اکانتی که بدون هیچ چشم داشتی واگذار و بدون هیچ چشم داشتی از اقا تورج عزیز برگشت فرق داره با اکانتی که صاحبش از دست خوبیهای شما و فرار از دستتون میگه پول گلد منو بدیدمن برم ، تو همین فروم گفت من تو جنوب غرب بازی میکردم و امدیم شمال شرق که این ربع پارکینگ نشه،تا حالا شما تو تراوین ربع پارکینگ دیدید؟پس این گروه هم به اذعان خودشون امدن که امرداد شمال شرق رو تصرف نکنه.


    یوسف جان میبینید که برداشت من حداقال در مورد اینکه شما میخواستید جنوب شرق رو بزنید طبق گفته اقا رضا دقیقا درست بوده وخوشحالم ثابت شد که اشتباه نکردم.


    درمورد این گروه هم فکر کنم گفته اون بنده خدا خیلی چیزهارو نشون داد.


    تنها گله ای که کمی تاکید میکنم کمی ممکنه حق با شما باشه اینه که چرا بعد از مذاکره با جنوب شرق به شما نگفتیم میخوایم متا بشیم چون گفته بودیم خبر میدیم گفتم کمی چون گفتن یا نگفتن به شما هیچ تفاوتی نداشت و شما از داخل اتحاد ما باخبر شدید که میخوایم بریم برای مذاکره با جنوب شرق برای متا و صلاح ندونستیم بهتون بگیم اگه این مستحق مجازاته که در خدمتم.


    واما نکته بسیار مهم شخص من هیچوقت با اشخاصی به این حد هتاک و بد دهن و در عین حال نوب برای بردن بازی محاله هم کاسه بشم.

    اشخاصی که ایدین اول سرور میگفت و کاملا هم درست میگفت که چطوری یکسال با کسانی که صد در صد توبازی نوب هستن و ادعای خدایی در تراوین دارن و در ضمن بسیارهم پرخاشگر هستن یکسال باید سرکنم.


    پ ن بامزه:شمال شرق قبل از امدن من توش توافق شده بود که لیدر کل داشته باشه و لیدر کل هم ایدین تعیین شده بود بعد از امدن من طبق نظر همین انواب و با رای خودشون من جایگزین ایدین شدم حالا اینکه مسئول تیم اسپیک اتحاد دم از من گفتم و....میکنه بسیار مارا مشعوف و خندان میکنه مرسی که هستی که بخندیم!!!!


    پ.ن:تو شمال شرق بجز میلاد عزیز که متاسفانه اوایل سرور رفتن و نبودن(حیف که رفتن اگه بودن انواب ادعاشون سرور رو برنمیداشت)هیچ کدوم از اعضای لویال دانش و برش برای کار لیدر درهرسطحی رو نداشتن بهترین تعبیر براشون صحبتهای ایدین بود.

    با سپاس

    سلام

    قبل از امدن لینکها من جا داره تبریک بگم به تمام بچه های اتحاد شرق تیم پلنری واکانتهایی که لانچ کردن و تک تک اعضا که تو پلنها همشون نهایت توانشون رو میذارن.


    اما من باید به دلایلی از دو نفر تشکر ویژه داشته باشم اولیش محمد علی مگنس(ای بابا ببخشید انقدر بعضیها از نوبی اسمشو اشتباه اینور اونور سیو کردن عکسشم گذاشتن منم اشتباه گفتم)اصلاح میکنم محمدعلی وگنس و همچنین از محمد هوکسی(ای بابا اینم مثل قبلی انقدر اشتباه گفتن منم اشتباه نام بردم)محمد موکسی(این که موکسی چیکاره بود تو پلن هیچ کاره بود اما میدونم وقتی اسمشو تو فروم خوند یک ربع با سیبیلش داشت ور میرفت اخه هوکسی!!!!!):):):)


    پ ن:برای اینکه کلکسیون تکمیل بشه میشه از پیمان کینگ بکتورهم تو فروم یاد کرد:P:P:P:P


    پ ن ۱:یاخدا با کیا شدیم۸۰میلیون توبه توبه توبه!!!!

    باسپاس

    سلام

    بیس صحبتت اشتباه با عرض پوزش.


    یکسری ادم تو فروم هر دروغی عشقشون میکشه میگن شماهم رو دروغهای اونها پلن برای سرور میریزی عزیزم.


    بحث حذف جنوب غرب و شمال غرب یکی از احتمالاتی بود که از چندین احتمال ما در موردش صحبت کردیم دقت کنید یکی از احتمالات اون هم الان نه بلکه وقت متابستن.


    این قبری که دوستان دارن سرش گریه میکنن و نمیدونن مرده ای توش نیست و پوچه در جواب سوال ایشون بود که اگر با متای شمال شرق و جنوب شرق دوربع دیگه حذف کنن چی میشه؟


    جواب سوال بی مورد ایشون که به هر طنابی چنگ مینداختن که متاانجام نشه این بود که اگر دوربع تاکید میکنم اگر بیابون شدن اون وقت دو ربع شرقی دوستانه با هم میجنگن و هر واندری صد شد متا وینر اعلام میشه.


    اولا از دوستانی که میدونن تراوین چیه و بیس بازی رو بلدن درخواست میکنم اگر سوالی دارن شخصا ازبنده بپرسن بعد نتیجه گیری کنن و رو حرف چهارتا نوب برنامه ریزی نکنن.


    شخصا نظر بنده اینه که جنوب غرب هنوز بسیار پر پتانسیله شمال غرب هم قطعا الان بازسازی شده و وضع خوبی داره اگر این دو ربع به جای زوم کردن روی قدرت متای شرق و ایجاد تنش تو این متا روی تواناییهای خودشون زمان بذارن بسیار نتیجه بهتری خواهد داشت.


    وضعیت سرور اگر هر ربعی به کارخودش برسه و تمرکزش به جای ربعهای دیگه رو ربع خودش باشه اتفاقا خیلی هم خوب و متعادله و بنده از پایه با این پیشنهاد مخالفم.(نظرشخصی منه نه اتحاد نظر کلی اتحاد باید با مشورت با اعضا گرفته بشه اگه لازم باشه)


    پ.ن:هر نوع مخالفت با نظر اکثریت و مقابله با اون اصل اصل دیکتاتوری هست که میخوان نظر اقل رو به اکثر تحمیل کنن اینکار تو هر ربعی اشتباه و حمایت از اون اشتباه تر هست از دوستانی که تو جنوب غرب سعی در ایجاد تنش دارند درخواست میکنم یا با گفتمان مشکل رو حل کنن یا اکانتهارو حذف یا تحویل ربعشون بدن و با اینکار بزرگی و منش مردونه خودشون رو نشون بدن.


    پ.ن۱:اگر امکانش هست دوستان لینک لند همرهای جنوب غرب به واندرو تو فروم بذارن ممنون میشم.

    با سپاس

    سلام مجدد

    رضاجان کم کم سبک نوشتار پستهات هم داره شبیه لویال میشه ها به مرگ بر دیکتاتور نرسه صلوات;);)


    بعضی تنزلها ارتقا و بعضی ارتقاها تنزله شخص من که این چیزها برام مهم نیست شما چطور؟


    اطمینان دارید من به شما کفتم بی طرف میمونیم؟ع ج ب


    عه مگه اس دبلیو بازیکناشو ازاد نذاشته بود اس ای رو بزنن؟

    مگه نگفتید یک فیک بیاد از طرفشون اعلام جنگ میکنیم؟

    واقعا اوج بی طرفی و کنار واستادن رو از شما یاد گرفتیم ممنون از اموزشتون!!!


    این چه متای پنهانیه که تو اتحاد نظرسنجی گذاشته میشه؟اگر به این میگید پنهانی برادرانه ازتون میخوام هیچوقت کارپنهانی نکنید توزندگیتون وگرنه ممکنه خواجه حافظ شیرازی هم یهو در مورد کارتون شعر بگه بعد 700 800 سال!!!!


    شمال شرق به شما پیشنهاد شد رو من متوجه نشدم یعنی چی توضیح بدید ممنون میشم!!!


    یک جمله هم شما از رفیقت داشته باش:

    طوری باش که دو فردای دیگه درموردت نگن

    کبوتر با کبوتر باز با باز

    کند همجنس با همجنس پرواز

    با سپاس

    سلام بر رضای عزیز

    متا بستن یا نبستن تو توافق بود؟


    دفاع دادن یا ندادن چی؟


    من که هرچی مجدد رفتم خوندم اینا رو تو توافق ندیدم که بگم زدیم زیرش!!!

    رضا جان اکانت اریامهر نیروهاش خورد به دیوار ما پیگیری کردیم ادمین گفت قبل از اتک اقای نورالله تو اکانت بوده و ایشون رفته بیرون چند دقیقه بعد یک ای پی از امریکا امده رو اکانت و احتمال لانچ کار اون ای پی هست دیگه اینکه کی زده مثل روز برای ما روشن هست فکر کنم برای شما هم روشنه.


    اما با پیگیریهایی که شد ادمین فرمودند برنامه ای ظاهرا نوشتن که میتونه ای پی لانچر رو نشون بده اگر درست متوجه شده باشم.


    لطفا پیگیری کنید و اگر ثابت شد از طرف ما بوده اعلام و منتظر برخورد باشید.


    درمورد اینکه شما تو اختلاف دست نداشتید که بارها گفتم اما اینم گفتم بعد جداییشون به کثیف ترین نحو ممکن ازشون حمایت شد.


    پ.ن:تو اول بگو با کیان دوستی

    که تا بعد بگویم که تو کیستی

    باسپاس

    سلام ناصرجان

    قطعا حرف شما برای شخص من حجته.

    اما وقتی کسی که حتی قبل از جدا شدن از اتحاد ما از افتخارات تک هیرو کتیبه اوردن تو سرورهای دیگه میگه میاد اینجا و از دادن کتیبه به ربعهای دیگه میگه و از لیدرهای ارشد جنوب غرب ایشون رو لایک میکنه به بنده حق بدید یک کمی غلغلکم بیاد.

    با سپاس

    عجب حالا میفهمم چطور یکی که با پیژامه و کتونی چینی و پیرهن مردونه عکس میذاره تو پروفایلش به یک بنده خدایی میگه من صدمیلیون خرج میکنم حال فلانی رو بگیرم وخیلی چیزای دیگه!!


    پس همینه دیگه از ما گلد نخواستن!!!


    یادش بخیر یک دوست داشتیم ازش هر روز میپرسیدیم ادم امروز کیلو چند میفروشی!!


    حالا باید گفت ربعتو چند میفروشی!!


    واقعا ما خود فروخته بودیم;(;(


    خوش بود تا محک تجربه اید به میان

    تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد


    بفروشید خسته نباشید!!!

    اولا بازی کثیف نبود حذف واندرها چون اگه بود الان پلیرهای اون سرورها کنارم بازی نمیکردن .

    دوما افتخار نکردم جواب اشکان رو دادم که نوشته بود برای اولین بار در تاریخ تراوین نشون بده رو حرفت میمونی .

    سوما میخواستم برم ولی به خاطر بازی کثیفی که بر علیه جنوب غرب شد که امیدوارم این بازی کثیف از سمت تیم شرق نباشه موندم کنار بچه ها که نشون بدیم با هر کثافت کاری هم که بر علیه شون انجام بشه باز هم پیروز سرور هستن


    پ. ن : اشکان جان به خاطر اون عمل کثیفی که رو اکانت های جنوب غرب انجام گرفته پلن نصفه انجام شد وگرنه مطمعن باش با لینک سبز از جنوب شرق بر میگشتیم

    ناصر جان سلام

    اولا شک ندارم این فرار به جلو هست چون شک ندارید دیوارید محض اطلاع شما ما هم با اینکه زیر اتک هستیم اما به مقدار لازم دفاع دادیم به هم اتحادیهامون که نیروهاتون برنگرده!!!

    دوما کثیف تر از زدن همر اریامهر و وحید پرمومنت؟

    وقتی نوچه هاتون اند کثیف کاری رو انجام دادن کجا بودی عزیزم؟

    توافق شده از اکانت هیچ ربعی کتیبه با تک هیرو و هرنوع کمک از طرف اکانتهای یک ربع گرفته نشه میدونم تمام داستانهای شما برای گول زدن این بنده خداها برای کتیبه بود اتفاقا ما هم خوشحال میشیم اینکارو بکنید چون هم نشون داده میشه کی چند مرده حلاجه و پای حرفش میمونه هم زدن کتیبه از شما راحت تر از زدن از ناتاره با این وضعیت بازی کردنتون!!!

    سلام

    مثل روز برای من روشن بود که لویال هیچی نیست جز بازیچه جنوب غرب برای گرفتن کتیبه های شمال شرق .

    توهمین پست نقل قول شده هم گفتم اصلا نگرانی نداریم چون برگردوندن کتیبه از جنوب غرب راحتتر از زدن کتیبه از ناتاره.

    اون وقت گفتم شاید خیلیها خندیدن اما پلن ها و دفاعها بعد از این پست من نشون داد منظور منو(اختلاف داخلی که قطعا تو جنوب غرب پیش میاد بماند که شاید اگر دوستان عشقشون کشید با متحدینشون هماهنگ باشن و با تک هیرو بیارن شاید ما عشقمون کشید اصلا بدون هیرو کتیبه بیاریم تو اتحادمون بعدا گله ای نباشه این پست رو گذاشتم بعدا نقل قول کنم!!!خدایی یکی حال کردا!!!).

    اما اصل مطلب جنوب غرب کی هم بازیو باخت هم اخلاقو؟

    همون وقت که نه از لویال خبری بود نه چیزی هی سر چیزای بی ارزش میگفت شما توافق بین ربعهارو بهم زدید چرا میگفت؟

    برای چنین روزی که بزنه زیر حرفش ضمنا ادای مردونگی هم در بیاره!!!

    جنوب غرب کی باخت؟

    وقتی یک مشت نوب تو فروم شعار دادن و نه اونها نه ادمین متوجه نشد اگه یکی راپورت بده اینا دست به یکی کردن شعار سیاسی بدن تو بازی همتون به مشکل میخوردید اما دوتا کتیبه و دوزار پول باعث شد نه ادمین فروم باهاشون برخورد کنه نه جنوب غرب تبری بجویه از یک سری نوب(کلاهتونو بندازید هوا مثل شما نیستیم وگرنه حتی اگه مخبری هم توی شما باشه که بهش مینازید خودش بدتر گیر بود که اطلاع نداده این یکی از فرقای ماست با شما)

    جنوب غرب کی باخت بازیو؟

    وقتی سیاست خارجیشو گذاشت بر پایه طرفت رو هالو فرض کن کارخودتو بکن!!!

    بزن بگو بازیکن رو ازاد گذاشتیم!!!

    شاید چندتا هالو گول بخورن قربون صدقتون برن اما نه ما!!!!

    اینو میگم که نوب ها که یک چیزی شنیدن یاد بگیرن کی و کجا باید یک چیزو بگن(برای اتفاقی که چند روز دیگه میفته و همه میدوننش نمیگن برای اتفاقی که چندماه بعد قراره بیفته و هیچ نوبی فکرشو نمیکنه میگن بقول اقای فردوس تو سریال ستایش اففففتتتتاد)لویال میشه بدنام ترین اتحاد تاریخ تراوین و جنوب غرب دیگه محاله به مدعیهای لیدری اجازه بده تو ربعشون پا بگیرن

    پ.ن:زین پس هر کی میخواد بیاد تو اتحاد ما باید دست بوسی کنه و منابع بده!!!چقدر داغونه کسی که این شعارشه.

    پ.ن1:سرور دو راند سه بهترین متای تاریخ تراوین ایرانو بستم اینو محمد موکسی و پیمان کینگ هکتور میتونن تایید کنن یعنی بی دغدغه برنده سرور بودیم فقط به خاطر یک نفر که مخالف زدن پنج تا اکانت تو ربعمون بود و به خاطر حرمت بزرگتری و کوچکتری حذف کردم بعد از اون متا این بهترین متای عمر تراوینیم هست و خوشحالم که دیگه ترمز نداشتم برای زدن نوبهای ربع!!!

    پ.ن2:یک هفته نزدیم شاید به راه راست هدایت بشید ظاهرا فکر کردید خبریه و از ضعفه از این به بعد برای نفس کشیدن باید برید رو تراس!!!

    با سپاس

    سلام

    بنده هم به نوبه خودم وهمچنین از طرف پلیرهای اتحاد اریانا تسلیت میگم خدمت دکتر سینا صادقی عزیز که از سرور یک نراوین ایران با این بزرکوار و پلیر بی حاشیه اما بزرگ بسیار خاطره داریم

    روح عزیز از دست رفته قرین رحمت الهی بادا


    سلام

    فقط یک سوال ممنون میشم به حاشیه نرید و جواب بدید منظورتون از مورال که هی تکرار میکنید پست محمدعلی وگنس هست که عذر خواهی کرد که مورال رو در نظر نگرفته؟

    سلام

    تبریک میگم پلنی عالی و با کمترین اشتباه جا داره من هم خسته نباشید بگم ابتدا به شرق سرور و بعد به تمام دوستانی که دست اندر کار چنین پلن گسترده ای بودن.

    با سپاس

    سلام

    یک مدت تاپ وتاپ تو فروم پست گذاشتم به یک چیزایی برسم که رسیدم.

    اولا مشخص شد هیچ دروغی از جانب ما گفته نشده اصل درغگو همون مرگ بر دیکتاتورا بودن تمام حرفهایی که من به هم اتحادیام از صحبتهام با دوربع غربی گفتم از طرف لیدرهاشون تایید شد و خوشبختانه دیگه از لویال گذشتیم و رسیدم به مرحله بعد!!!!

    دوما پرده از خیلی اتوکشیده ها افتاد و اصل داستانشون معلوم شد.

    اقایون جنوب غرب گیریم به شما گفتن بی سیاست باید برید با یک گروه هتاک و... بریزید رو هم بعد بگید ما گرزی ورمیداریم یا تبری؟

    توافق شده از اکانت هیچ ربعی کتیبه با تک هیرو و هرنوع کمک از طرف اکانتهای یک ربع گرفته نشه میدونم تمام داستانهای شما برای گول زدن این بنده خداها برای کتیبه بود اتفاقا ما هم خوشحال میشیم اینکارو بکنید چون هم نشون داده میشه کی چند مرده حلاجه و پای حرفش میمونه هم زدن کتیبه از شما راحت تر از زدن از ناتاره با این وضعیت بازی کردنتون!!!

    اقا یوسف گرامی ما با شما صحبت کردیم واقعا فکر کردید ما نون هزارتومنی رو با گوشمون میخوریم؟ماپلیرهامونو ازاد گذاشتیم بزنن ولی یک فیک بیاد رو ما اعلام جنگ میکنیم؟این یعنی چی جز زرنگی و استفاده از موقعیت؟بعد ناراحتی چرا نتیجه صحبتمون با اس ای رو بهتون نگفتیم؟!!شما که همون شب رای گیری تو اریانا فهمیدید میخواید اینجا مارو سیاه کنید؟شما اصلا دنبال بالانس نیستی وگرنه الان شمال غرب که داره دفاع میده پس با شماست دو به دو بالانس نیست؟لویال هم اوانس شما.

    شما باعث درگیری تو شمال شرق نبودید اما به کثیف ترین نحو ممکن خواستید ازش سو استفاده کنید که باز تیرتون خورد به سنگ.

    پشت سر گفتم تو روشن هم گفتم دم بچه های شمال غرب گرم رو بازی میکردن و زیر رو رو نمیکشیدن برعکس شما.کفتن متا نمیخوایم اما شما...

    نمیدونم چرا همیشه تخم مرغاتون رو یک جا میذارید اونم جایی که دوروزه میشکنه اخه لویال؟!!!

    تازه الانم تاپ و تاپ تو شمال شرق اکانت ریجستر میشه بابا با اکانتهایی که از اول بودن و همر داشتن و از دو ربع بازی بهشون کمک شد به کجا رسیدید که تازه اکانت ریجستر میکنید.

    درنهایت یک دوستی از تعداد همرهای غرب و شرق گفت بهتره این رو بدونه ببر رو مرد شکار میکنه نه تفنگ.

    تیربار بده دست یک بچه روبروی ببر از دست و پاچلفتیش ببره نکشدش خودش با تفنگ زارت و زورت خودشو میترکونه اما به یک شکارچی یک تفنگ سرپر از اونایی که تو جنگ داخلی امریکا استفاده میشد بده پوست ببر ازش بگیر.

    شما شونصدوپنجاه تا همرم داشته باشید با این پلنری عالی حریف شیش تا و نیم همر ما نمیشید شک نکنید.

    پ.ن:این پست با اجازه از دیپلمات ارشد شمال شرق ایرج عزیز کذاشته شد.

    پ.ن1:جنوب شرق انقدر استثمارمون نکن خسته شدیم اه.

    با سپاس

    سلام

    اولا ممنونم از لطفت اما مطلب مهم داستان میدونی کجاست عزیزم شما چند وقت قبل توی فروم یک پست گذاشتید من بیرون بودم دوستان بهم زنگ زدن و گفتن همچین پستی رفته تو فروم سریعا به مهدی عشقی زنگ زدم گفتم هیچ کس از شمال شرق پستی در جواب نذاره تا من برسم به سیستم و قضیه رو حل کنم میدونی چرا اینو گفتم چون یکی از وظایف لیدر شناخت پیدا کردن رو پلیرهای ربعش که میتونن تاثیر گذار باشند هست و من از چندنفر از دوستان سوالاتی در مورد شما پرسیده و اطمینان داشتم شما هیچ قصدی برای بهم زدن ربع ندارید و به محض رسیدن به اینترنت اون جلسه رو گذاشتیم با هم در نهایت هم که به توافق نرسیدیم شما بسیار متین و سنجیده ازما خداحافظی و سرور رو ترک کردید(بنده خودم سرور 2 راند 3 بهترین متا رو برای تری دات بستم با اتحاد ایس که قطعا تضمین کننده برد ما تو سرور بود اما به خاطر اختلاف نظر و برای بهم نریختن ربع از سرور رفتم وبقیه داستانها که پیش امد که دوستان در جریانش هستند)

    اما این دوستان اصلا مشکلشون این چیزها نبود باز هم میگم شروع داستان از بیرون نبود اما شک نکنید بعد از شروع اولین اختلافها و راحتتر بگم بعد از خروج اقا تورج بزرگوار از سرور دقیقا تحریکات از بیرون بوده.

    اینها رو گفتم که بدونی مانی عزیز(امیدوارم اسم شریفتون رو اشتباه نگفته باشم)اصلا و ابدا این دوستان رو با محک خودتون نسنجید.

    با سپاس

    ضمنا هیجده نفر نیستن هفت یا هشت نفر هستن این دوستان.

    سلام بر اقا یوسف بزرگوار

    یوسف عزیز چند نکته رو من توضیح بدم:

    اولا شمال غرب حذفش ربطی به متای ما نداره این رو خود دوستان شمال غرب بارها اعلام کردند اینکه شما چیزی رو که به چیزی اصلا ربط نداره بهم ربط میدید اسمش سیاست نیست به نظربنده، و دقیقا نکته بعدی حرف شما که ممکن بود شما با جنوب شرق متا بشید در تحلیلهای ما جا داشت واتفاقا یکی از دلایل متای ما بعد از حرفه ای تر بودن جنوب شرق در دیپلماسی جلوگیری از اجرای سیاستهای شما برای دو و حتی سه به یک کردن علیه مابود(اقایون لویال تحویل بگیرید و متوجه نوب بودن خودتون بشید)


    دوما اینکه من گفتم شما تو این کار از اول دست نداشتید مبتنی بر سیاست شما نیست حرفم ،بلکه دلیلش اینه همین دوستان لویال که الان با هم متا شدید به قول خودتون به حدی تمایل به زدن امرداد داشتن و دارن که مدینه منوره ایشون تو اون زمان ان دبلیو بود(اینجا باید حتما اینو بگم که دوستان شمال غرب به هیچ عنوان تاکید میکنم به هیچ عنوان دخالتی در ربع ما و تهیج این تعداد پلیر انگشت شمار و نوب نداشتند بلکه اینها فقط به خاطر کینه از امرداد شبها تو خواب متای خیالی با شمال غرب رو میدیدند و صبح به محض بیدارشدن از خواب با چشمان اشک بار به خودشون میگفتن زرشک!!!)تا حدی که وقتی صحبت جنگ شد اصرار شدید ایشان ورود به جنگ با جنوب غرب بود و مخالف شدید جنگ با شمال غرب بودن پس دخالت نداشتن شما تو اون زمان دلیلش انتخاب گرزی یا تبری از طرف شما نبود بلکه نداشتن اب بود برای نشان دادن قابلیتهای شنا والان هم چاره ای جز انتخاب گرزی که نه پیاده گول خسته و بی رمق نداشتید وقتی حرف شما صحیح بود که امکان انتخاب داشتید نه وقتی که انتخاب ناگزیر هست براتون واتفاقا کار ما باعث خلع سلاح شما شد نه انتخاب خودتان.


    سوما جلسه در مورد بالانس سرور بود هنوز هم میگم و برداشت ما این بود شما شدیدا حامی شمال غرب بودید(لطفا قبل از انکار پست دوست خوبم رضای عزیز رو بخونید که گفتن شما قطعا با جنوب شرق وارد جنگ میشدید)بعد از صحبت با دو ربع غربی و فهمیدن نقاط مشترک این دو ربع احتمال (گفتم احتمال یعنی برداشت ما باز دوستان شروع به تیکه پاره کردن من نکنن که نبود و...)بودن متای زیر میزی بهترین حالت بالانس همون شرقی غربی بود.


    اما اینکه چرا نتیجه به شما گفته نشد در جلسه دیگری دلیلش کاملا واضح هست چون همون شب که ما تو اتحاد جلسه گذاشتیم شما از نتیجه رای گیری مطلع شدید ایا لزومی به اعلام مجدد ما بود؟به نظر بنده خیر.


    واما در نهایت با توجه به صحبتهای شما و دیگر لیدرهای جنوب غرب ربع شما در کارها کثیفی که از طرف متای مطبوع شما در شمال شرق در حال انجام هست(دوبار زدن نیروها به درو دیوار که بار اولش خنثی و بار دومش عملی شد،برنامه دزدین کتیبه از این ربع و اهدای اون به جنوب غرب،ریختن دفاع در اکانتهای پوشر اعضای اتحاد ما،کاتای ناتارهای ربع،رکورد صدا و....)مستقیما سهیم و مورد تاییدتان میباشد.

    با سپاس

    رضای عزیز من ارادت قلبی دارم خدمتتون اما لازمه یک نکته رو یاداوری کنم دلیل ورود جنوب شرق تو حملات ما علیه لویال (هرچند طبق توافق و صحبت با ربعی که باهاشون متا هستیم و برخلاف نظرشون که خواهان ورود تمام قد و کامل دراین جنگ بودن طبق درخواست ما درحد نوازش و دستی به سر و گوش لویال کشیدن وارد شدن)فقط وفقط این بود که پلیری که همین الان داره تو اتحاد مابازی میکنه با نام دیگه چون نمیخواد این دوستانی که هیچ حدی در تهمت و توهین برای خودشون قائل نیستن بهش تهمت بزنن و توهین کنن وقتی قرار شد اکانت رو از اتحاد لویال خارج و وارد اتحاد ما بکنه با لاگین دوستان رو اکانتش مقدار قابل توجهی دفاع از اس دبلیو داخلش بود.

    شاید این دفاع هم از پلیرهایی که ازاد گذاشتید امده بود(مثل همون پلیر خود گنده پنداری که قبل از ورود اس ای به این اختلاف فیک رو پلیرهای ما گذاشت از ربع شما)

    اما هم من هم شما میدونیم که شما جنگ نیابتی تو شمال شرق رو اغاز کردید(تاکیدمیکنم نه از ابتدا اما از موقعیت نهایت استفاده را خواستید ببرید) و بنده هیچ ایرادی به این سیاست نمیگیرم.

    اما مطلب مهم بعدی که اتفاقا تایید میکنه سیاست من رو در مورد متا.

    طبق گفته شما جنگ جنوب مشخص بود ،اتفاقا این یکی از مطالبی بود که تو جلسات داخل اتحادی با همین دوستان لویال مطرح میشد(کم کم داره مشخص میشه چقدر دوستان توبازی نوب هستند)که جنوب غرب در هر حال با جنوب شرق وارد جنگ میشه(مگر درصورت سه به یک شدن پس اگر ما واردنمیشدیم حتی درصورت بردن بازی یک ربع بی خاصیت و سواستفاده گر از اختلاف دیگران به حساب میومدیم) و با توجه به اینکه اونوقت دوستان شمال غرب حذف نکرده بودن وباز تاکید میکنم با توجه به حرف شخص شما که برای من حجت هست پس ما اتفاقا سرور رو بالانس کردیم.

    رضا جان شخص من تو هیچ سروری نبودم که از اولش جنگ نباشه و شروع کننده جنگ هم ما بودیم تو این سرور خوشبختانه یا بدبختانه قبل شیطنتهای ما جنگ شروع شد و من دو قول به پلیرهام دادم اولا سرور جذاب و جنگی که اخر سرور چندین لیدر و پلنر کارکشته از همین تیم برای سرورهای بعد تربیت بشه و دوم درحد توانم بدون قول صد درصد دادن برنده سرور بودن(اما جذابیت و جنگیدن رو قول صد درصد دادم)

    امیدوارم با توجه به صحبتهای شما دوستانی که تو اتحاد لویال گول دروغهای چندنفر رو خوردن و بازیچه دستشون شدن تا اونها به زعم خودشون اسم و رسمی در کنن متوجه داستان شده باشن.

    با سپاس

    سلام بر اقارضای عزیز

    اول یک مطلب خارج ازبازی(البته زیادهم خارج نیست)بگم شما بعد از فریار محترم ترین رقیب من توبازی(حتی شاید دشمن چون بافریارهم کاملا تو بازی دشمن بودیم)هستیداما شک ندارم بعدازاین سرور احتمال قریب به یقین بهترین دوست هم خواهیم بود(حتی قبل از تموم شدن سرور مثل فریار)

    دوستان ترجمه خودمونی حرفهای اقا رضای گل که فکر میکنم تایید حرفهای من هست اتحاد لویال سر سپرده شمال غرب بود اما حدس هم نمیزد که شمال غرب حذف کنه(مرتضی تو روحت که از اول گفتی حذف میکنن و پای حرفت ایستادی دمت گرم)وقتی شمال غرب حذف شد و درگیری پیش امد از اول اقا رضا برخلاف دوستانی ازجنوب غرب که تو لفافه حرف میزنن از حمایت از لویال گفت(ممنون از صداقتت)ایشون اولین کسی بود که گفته های من رو درمورد صحبتی که با تیم لیدر خودمون گفتم تایید کردن(در مورد صحبتهامون با اس دبلیو) وبرعکس اون دوست ان دبلیو که گفته های منو گفتن بعد گفتن دروغ میگی دنبال سیاسی بازی و دروغگویی در مورد حقایق نبودن این برای من جدا از بازی بسیار ارزشمند و قابل ستایشه.

    همینجا میخوام مطلبی رو اعلام کنم تیم جنوب غرب سرمایه گذاری رو لویال نکرده بود اما درحال حاضر بهترین استفاده رو از لویال داره میبره(دادن دفاع پلنر لانچر و....)برای ضربه زدن به رقیبی که تو بازی در هر حال دشمن حساب میشه.

    نتیجه نهایی متای شرق در حال حاضر مقابل جنوب غرب و لویال هست شمال غرب هم که تو بحث متا قراره اتکی رو ش نره پس لویال و جنوب غرب علیه ماهستن.

    ممنونم از رضای عزیز که مشتاق دیدارش هستم که رو باز بازی میکنه مطمئن هستم که ایشون میدونه من هم همین شکلی بازی میکنم.

    پ ن:پیداکردن همین انسان شریف برای من کافیه که به بودنم تو این سرور افتخار کنم همیشه از رقابت با انسانهای بزرگ احساس بزرگی بهم دست میده

    باسپاس