نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • خب یه خسته نباشید میگم به برو بچ لویال و تیم روبرو...


    خارج از اینکه نتیجه چی میشه..

    این خاطره، همدلی و کنار هم بودن میمونه برامون و زد و خورد بهونه ایه برا در کنار هم بودن و نتیجه زیر سایه ی رفاقت و دوستی های به وجود اومده سبکی میکنه


    و یه تشکر ویژه کنم از تیم لانچری شمال شرق (شرقی) بابت لانچ های فوق زیباشون :love:


    زمان نشستن اتک ها از :


    5:59:58 داریم تا 6:00:34


    فکر کنم نوه ی آقا مازیار جزو تیم لانچریه8o



    در مورد کتیبه هم گفتم شمال شرق دو قسمته، یک قسمت ماییم و یک قسمت پاپبازان و دفسازان ذوب در ولایت امرداد


    کتیبه بزنیم بفرستیم جایی، دلمون خواسته، ساید خودمونه، اگر از ساید دیگه تک هیرو زدیم اونوقت بیاین یقه جر بدین





    همچنان جنوب شرق در حال تماشای ساید متاشX/:|

  • درود و خسته نباشید خدمت دوستان قدیمی یاران صمیمی


    دروغ های کوچک همیشه خود را نمایان می کنند. دروغ را آنقدر بزرگ بگویید که تصور دروغ بودن آن هم به ذهن کسی وارد نشود.
    ادولف هیتلر


    توی دژکوب گمونم سرور f1 بود، میشه حدود هفت سال پیش اکانتی به اسم دیولاخ در خاک پاک جنوب غرب ریجستر کرد هنوز پیشوا نشده بود :دی ، شروع کرد فاشیستی گری و این مسخره بازیا یه چنتا اکانت هم با خودش همراه کرد، همون ماه اول سرور رفت تو جنگ با شمالغرب و باقی جنوبغرب ازش حمایت کردیم دو راند، ولی هوا برش داشت کاتا زد رو جنوبغرب، دست از حمایتش برداشتیم خودشو شمالغرب زدن و نوچه هاشو خودمون پرونده اولین سرور این مغزهای زنگ زده بسته شد

    حدود یکسال بعد سرور j1 بازم دیدیم اومدن جنوب غرب اونجا دیگه شناخته شده بودن چون بینش یه سرور دیگه هم رفته بودن و اونجا هم سرنوشت سرور اول نصیبشون شده بود ، توی j1 امونشون ندادیم همون روز بیست و‌پنج بازی شروع کردیم زدیمشون رفتن جنوب شرق اونجا هم بچه های جنوب شرق زدنشون

    پشتش ای ار باز شد رفتن اونجا مثل اینکه نامشون پر اوازه تر شده خبری ندارم من :)


    بنده فقط توی این موندم این نامگذاری اتحاد و القابشون خودش اتمام حجته چه برسه به سوابق و رزومه، چرا مماشات که کار به اینجاها برسه!؟


    پینوشت: دلم واسه امیر کبیرشون تنگ شده فقط:دی

  • امیرجان سلام و درود


    جهت اطلاع شما کسی از مجموعه جنوب غرب جدا نشده که شما بخوای حمایتش بکنید یا نکنید! و البته باز هم جهت اطلاع شما؛ قبل از شما رفقاتون از حق باوران جنوب غرب حمایت کرده بودند!! چه زود فراموش کردی! برادر دقت کن که حرفهاتون یکی باشه.

    در مورد واندر به نام کسی زدن هم عارضم خدمتتون که به نام شما واندر زدن در جنوب شرق و اتحاد آریانا کلا در قواره ای نیست که بخواد به نام کسی هم واندر بزنه. واندر به نام کسی زدن مخصوص یک ساید قدرتمند و مستقل هست نه یک ساید پیش فروش شده(میدونی که پیش فروش ارزون تر در میاد).


    در مورد دخالت در ربع دیگه؛ عزیزم قبل از هر گونه عکس العمل ما جنوب شرق در امور شمال شرق دخالت کرد. و ما به قول خودتون ورشکسته های سیاسی تصمیم گرفتیم به جای ابزار معرفت(که به قامت بعضی ها خیلی گشاد شد) از ابزار سیاست استفاده کنیم.


    ضمنا؛ مثل خبرگزاری ایسنا عمل نکنید! دادن کتیبه توسط آریانا به جنوب شرق مجازه! اما دادن کتیبه از لویال به مسترز حرام؟ مرجع تقلیدتون کیه؟ همون معروفه؟ اول بزار کسی کتیبه بزنه بعد به ما بده اونوقت بیا سر این قبر گریه کن الان که مرده ای توش نیست. دست پیش گرفتی که پس نیفتی واسه ارسال کتیبه برای ساید دیگه؟ دف شما هم که خدا رو شکر رنگ سایدتون رو از اول ندیده! حداقل بزار کسی مدعی باشه که خودش هزار تا کثافت کاری نکرده.


    در نهایت؛ این تیپ ها به شماها نمیاد. همون متای مخفیانه با تریپ داش مشتی بیشتر بهتون میاد. شما مشکلات ساید خودت رو حل کن؛ مرام بازی و حل مشکلات ساید دیگه پیشکش.


    انقدر دوست دارم واسه پوشاندن گندکاری متای پنهانی و اصالت دادن به کارهای خودتون و حرام کردن تمام حرکات لویال و جنوب غرب دست به هر کاری می زنید و هر قصه ای می بافید. راحت باش عزیزم. کسی نخواسته که خودتون رو تطهیر کنید. همونی باش که هستی و همونجوری رفتار کن که بهت میاد. کت و شلواری بودن باید تو خونت باشه نمیشه به زور کت و شلواری شد. همون تیزی به دست بیشتر برازنده تون هست.



    بچه های جنوب غرب؛ از هک اکانت ها یا سرقت پسوردها دلخور و عصبانی هستند و این کاملا طبیعی هست و بهشون حق میدم. این به معنای تفرقه نیست و با تمام دوستانمون جمع میشیم و مشکلمون رو خودمون حل می کنیم.



    موفق و پایدار باشید


    پ.ن۱: توهم خوب نیست واقع گرا باشید.

    پ.ن۲: جنوب غرب سوریه نیست. ویتنام هست. تا من هستم توهم تفرقه در جنوب غرب رو به گور خواهید برد.

    پ.ن۳: آقا مازیار عزیز؛ ما هنوز به مفاد حرفامون پایبند موندیم. آیا شما هم تا الان پایبند بودید؟ انصافا پایبند بودید؟ پنهانی که متا نکردید! تو درگیری اس ای و ان دبل هم که بی طرف بودید و دفاع نفرستادید! مطمئن باش تا تک هیرو هم به کتیبه نزنید ماهم نخواهیم زد. مثل همیشه شرافتمون بزرگترین داراییمون خواهد بود. توقع داشتم انصاف بیشتری از شما ببینم. من انقدر وجود داشتم که وسط اون همه هیاهو و تهمت و توهین به شما، ازتون حمایت کردم و اجازه توهین ندادم. انقدر وجود داشتم که وسط اونهمه صفت دروغ که بهتون بسته شد اومدم و حرفتون رو تصدیق کردم. در حالی که مثل بقیه می تونستم بگم دروغ میگه! اما من اینکاره نبودم و نیستم. شما هم حداقل انقدر وجود داشته باش که بیا به رفقات بگو اتفاقات شمال شرق به ما ربطی نداشته و فقط مشکل داخلی بوده. بزار برای یکبار هم که شده صداقت دوجانبه باشه. بیا و به رفقات بگو خسته نشدن از تهمت زدن؟ و البته ما حق داشتیم در رقابت با جنوب شرق؛ با یک بخش از شمال شرق متحد شویم. این به معنی این نیست که ما شمال شرق را به ریختیم. ما آخرین سایدی بودیم که در موضوع شمال شرق جبهه سیاسی گرفتیم. توقع داشتید کل ساید رو تقدیم رقیب کنیم؟ باز هم سلاح معرفت به کار ببریم و در نهایت بهمون بگن سیاست بلد نیستیم؟ چرا بلدیم خوبم بلدیم. اما قرار نبود سیاستمون اینجوری باشه. حداقل شما خوب می دونید من چی میگم.


    پ.ن۴: همچنان که قبلا هم گفتیم ما از اتحاد لویال حمایت می کنیم و موضوع پنهانی نداشتیم. دف دادیم نگفتیم من باب اخلاق بوده! گفتیم به دوستانمون کمک کردیم و نیرو ارسال کردیم. حتی زیر اتک بودیم و دفاعمون رو بک ندادیم. چون به عهدمون پایبندیم.

    پ.ن۵: دوستان عزیزم؛ چه بخواهید چه نخواهید شمال شرق دو دسته شده است. یک دسته با جنوب غرب متحد است و یک دسته با جنوب شرق. فهم این مطلب خیلی هم سخت نیست. الان هر کاری که بخش جنوب شرقی انجام میده میشه حرکات استراتژیک متای معظم شرق! اما در جهت عکس میشه نامردی! عجب!

    پ.ن۶: وقتی یک همر اکانت آریامهر را به دیوار زدند ما محکوم کردیم و با زشت ترین تعابیر برخورد کردیم با این موضوع و حتی ایده بازگشت نیرو را با برخی عزیزانمون در متای مقابل مطرح کردیم. اما الان کسی از متای شرق در خصوص ده ها همر و کپ و نان کپ جنوب غرب مطلبی نداشت! این موضوع باعث میشه احساس کنم که خوشحال هستید از این موضوع و این کمی اذیت کننده و عجیب هست. بازی کثیف اگر به نفعتون باشه جذابه؟

    پ.ن۷: با تمام این اوصاف هنوزم بهانه نمیاریم و انقدر جنوب غرب توانا هست که با اینهمه نامردی و کارهای کثیف هنوزم یک رقیب سرسخت هست و این یعنی اینکه ما کارمون رو درست انجام دادیم. چند تارگت مهم ما توسط پلن ها تخریب شده و ۱۵ اکانت مهم ما هک شده و تمام نیروها نابود شده(همرهای کپ و نان کپ و انویل های مهم دفاعی)اما باز هم مردانه ایستاده ایم و بهانه نمیاریم. آیا واقعا شما جای ما بودید همچنان در سرور حضور داشتید؟ جالب هست بدانید که بیست دقیقه قبل از لانچ شدن همرهای جنوب غرب روی جنوب شرق این اتفاق افتاد. اومدیم پلن بریم که دیدیم تمام همرهای حاضر در پلن یکی یکی روانه واندرها شده اند.

    پ.ن۸: دوستان من نمیدونم شما دخالت رو چجوری معنی می کنید. چندین بار پیشنهاد تغییر لیدرها و تغییر سیاست ها با بدترین لحن ها مثل بی کفایت و نوب و .... دادید. اینها دخالت نیست؟ پس اسم این چیه؟ واسه دخالت دیگه چیکار باید کرد؟ به بقیه سایدها چه ارتباطی داره که سیاست و پلن و برنامه جنوب غرب چی هست؟ برای تصمیماتمون باید از دوستان اجازه بگیریم؟ عجب!

    پ.ن۹: ببخشید دیگه؛ مجبور میشم بعضی وقت ها کت و شلوارم رو بکنم. خیلی خوبه که نگاهتون به بنده اینجوری هست. خوشحالم که توانستم این شکلی باشم که حتی رقبام با این وصف خطاب قرار بدهند.

    پ.ن۱۰: متاسفانه روند سرور به سمتی داره میره که بعید می دونم بار دیگر اسپیدترا را مثل این سرور جذاب و پر از پلیر قدیمی ببینیم. نمره ای که سایت گرفت واقعا در حد پلیرهاش نبود. امیدوارم مسولین سایت یه فکری برای امنیتش بکنند.

  • جالب هست بدانید که بیست دقیقه قبل از لانچ شدن همرهای جنوب غرب روی جنوب شرق این اتفاق افتاد. اومدیم پلن بریم که دیدیم تمام همرهای حاضر در پلن یکی یکی روانه واندرها شده اند.

    سلام رضا جان،

    یعنی هر یه دونه پستی که میزاری، 5 درصد از اعتبارت کم میکنه ،
    تورو خدا اینو ببین، یکی از سه لیدر اصلی جنوب غرب مدعی هست که اومدن روی جنوب شرق پلن بدن، بعد تمام همرهایی که تو پلن بودن هک شدن و راهی واندر شدن،
    من چی بگم دیگه؟


    هیچی نمیگم، خود جمله اینقدر گویاست که اصلا حرفی نمیمونه،
    مفروضات:
    کسی که همرهارو هک کرده ، از پلن خبر داشته، با دقت 100 درصد،
    تک تک اکانتهارو تو بازه زمانی نهایی شدن پلن تا زمان لانچ هک کرده ،
    تک تکشون رو لانچ کرده رو واندر،
    بعد تو این بازه زمانی هیچکی تو جنوب غرب متوجه نشده ، خاموشی مطلق بوده ،

    به نظرتون هکر کیه؟ طبق مفروضات جناب لیدر جنوب غرب، جواب خیلی راحته، کسیه که از تمام جزییات پلن خبر داشته،
    کی هم از پلن خبر داشته؟ هم احتمالا پسوردهارو داشته ؟ تو اون بازه زمانی کوتاه لازم نبوده اون همه اکانت رو هک کنه،
    کی؟ بله، درست حدس زدید یکی از اعضای تیم پلنری :دی

    بقیه پستت رو حذف کردم و نیازی به جواب نیست، چون تکرار چیزهایی هست که من بهش میگم خطبه عقد لویال ، البته که عقد موقت هست ، شکی در این ندارم،
    شما استفاده تون رو میکنید،
    اونام مهریه شون رو (زر خرید) میگیرن ، تموم میشه،
    دار و دسته لویال جمع میشن میرن سرور بعدی سفره پهن میکنن، دنبال یه مشتری جدید میگردن،

    (گفتم عقد لویال ، نه یه شخص خاص ، صبح بیدار نشم 800 نفر به خودشون گرفتن چرا به ما اینو گفتی، لویال یه شخصیت حقوقی هست ( چه جالب مترادف شد، لویال حقوق بگیر هم هست :دی)، آدم نیست، تو نیستی، اون نیست، لویال هست)

  • سلام ملت

    امیر وال الان توی ذهنیت خودت احساس چرچیل داری یا مثلا فکر میکنی خیلی پستهات شاخ هستن بیخیال .شل کن

    خدارو شکر هم سن حضرت نوح هستید یکم پست میزارید فکر بکنید واقعا پست هات خنده داره جدی میگم ۲تا سرور بعد اسکرین این پست هات بزاریم فروم بهت میخندن !!!


    می بینم همه دارن میرن سمت اس دبل که ماهی بگیرن

    سناریو کاملا مشخصه


    صبح از خواب بیدار میشی میبینی دسترسی هارو گرفتن وگنس عزیز یادته احساس توطئه

    ونکنه کودتا کنن که نتیجش ایجاد دره در ان ای شد


    لانچ هرچه سریعتر همرها به نزدیکترین تارگت


    زده شدن اکانت اریامهر به دیوار


    در اخر ان ای از قدرت افتاد و همرهاش خورد توی سر هم دیگه

    سناریو اس دبل چقدر شبیه ان ای هستش به نظر شما کیا دارن ماهی میگیرن؟؟؟؟

    کیا اتیش بیار معرکه شدن و دست حمایت برای تیم جدا شده(تشویق برای این کار) از اس دبل رو دراز کردن؟؟؟

    این جارو بزرگ می نویسم فقط برای بچه های اس دبل

    ۱.نزارید بلایی که سر ان ای اوردن اونجا هم بیارن

    ۲.این وسط چند نفر رو خراب میکنن که به هدفشون برسن

    ۳.پرهام عزیز بمون اینا سیاست های اینا هستش بعد تو یکی دیگه و ....بمون نزار به هدفشون برسن به منم هزارن چیز گفتن الان چون به نفعشونه دارن دست پا میزنن سرور که تموم بشه همه چیز روشن میشه اینا باخارج کردن اس دبلیو از دور میخوان عقده های چندساله واندر و جمع ای ارشون رو ارضا کنن وگرنه ۱۰۰کردن واندر تو سروری که ۱سایدش حذف کرده ویه ساید ۲تیکه شده اونیکی هم میخوان درگیریت داخلی درست کنن افتخاری نداره تازه اگر ۱۰۰نکنن که دیگه واویلا:D:D

    شاخ بودن توی فضای مجازی مثل پولدار بودن توی بازی GTA میمونه! :saint: :saint:


    MONAKO مامور مخفی

  • میخوان عقده های چندساله واندر و جمع ای ارشون رو ارضا کنن

    بقیه پستت فاقد محتوا بود، فقط این قسمتش،
    یه لطف کن یه لیست از واندرهایی که صد کردی رو بزار، منم یه لیست میزارم ، بعدش سکوت میکنیم ، میزاریم ادراک جمعی در مورد عقده هامون تصمیم بگیره،
    اگه مردش هستی بسم الله (-:

    داداش این جمله رو اگه تو سرورهای دیگه به کار میبردی و همه برگاشون میریخت و فراری میشدن، اینجا از این خبرا نیست، بدجور زمین سفته ، این یه دونه سرور بهتره این جمله رو غلافش کنی ، میفهمی که؟

    هی ما میایم بحث گذشته رو نکنیم، نمیزارن که (-:

  • با سلام


    پست های یکسری رو میخونم تاسف میخورم :)


    شما یک کشوری با قدمت زیااااد هستید ، سالهای ساله همین شکلی هستی بعد یه استان کوچیک که 10% جمعیت و 10% خاک این کشورو داره یهو تصمیم میگیره جدا بشه بره بچسبه به یه کشور دیگه دلیلشونم اینه شما واسه خودتون تصمیم بگیرید ما هم واسه خودمون!

    حالا با این شرایط دولت مرکزی باید بزاره جدا شن؟



    همیشه حق با اکثریت هست نه اقلیت


    شمال شرق 141 عضو تو اتحاد هاش داره

    18 عضو جزو لویال هستن 12%

    123 عضو جزو مجموعه اریانا 88%


    قربون پست عصبانیت و مجموعه ویتنامیت برم وقتی که از اقلیت بیای حمایت کنی نمیشه متا ، میشه دخالت امیدوارم اینو درک کنی!!


    در مورد هک و کوبیدن!

    من بارها بارها بارها گفتم جنوب غرب ملک الطوایفی هست ! یسری اومدن گفتن نخیر ما سوئیس هستیم ... اما من چی گفتم؟ گفتم لبنانید هر روزم یکیتون قهر میکنه ، یکی تون با یکی دیگه دعوا داره! یادتونه؟


    یبار اومدید گفتید شما با سامان هستید ، سامانو شما خریدید ، سامان رو شما شارژ کردید!


    دفعه بعد اومدید میگید نخیر سامان با شما نبود ، شما ازش میترسیدید زدید هکش کردید و تو فروم الم شنگه راه انداختید!


    بالاخره با کدوم سازتون برقصیم؟


    من نظر شخصیمو میگم

    اونجور که از پروفایل ها بر میومد ، بعد از اتک های ما فشار زیادی به شما اومد ، از نحوه سیاست ، دف کوردی و پلنری هیچی واسه عرضه نداشتید، فردی به اسم سامان بد بوی شاکی میشه و میکشه زیرتون و یک اتحاد دیگه میزنه ! تو همین جریانات ناصر میگه من حذف میکنم!!!

    بعد یهو در عرض یه شب نمیدونم چی میشه اتحاد ها یکی میشه!


    فقط یه سوال این 12 نفر که کوبیده شدن چرا همشون تو همون مجموعه ایی بودن که با سامان کودتا کردن؟

    چرا مثلا بقیه هک نشدن؟

    بالاخره کسی که 12 تا پسورد داشته من میگم بیشترم میتونسته داشته باشه چون تاپ پلیر بوده


    جوابش خیلی سادس: لیدرهای معظم اصلی جنوب غرب این کودتا رو تاب نیاوردن، همرهای اون مخالف ها رو واسه اینکه بعدا شر نشه کوبیدن رفته چون شک داشتن با ما بوده باشن برای همین عطا شو به لقا بخشیدن!



    کتیبه ها:


    با این وضعیتی که برای لبنان سرور رخ داده به نظرم بهتره یکم تو سیاست هاش تجدید نظر کنه ! بزار جای این زخم ها خوب بشه بعد بیا برا کتیبه هم تهدید کن ! بخدا این وضع لیدری نیستا !! با این وضعیتی که داری پیش میری ما بجای کمک به شمال شرق بیشتر باید به لبنان کمک کنیم !

    یکم از ژاپن سرور ( شمال غرب ) یاد بگیر ، بعد هیروشیما چی کرد؟ توام بعد نیترات امونیوم همون کارو بکن!




    پ.ن: تو اول یاد بگیر تو واحه دیوار نشی بعد بیا مارو تهدید کن ، بلا بوده سرت نیاریم ؟!

    پ.ن: فقط محض اطلاع ، شاید نظرتون عوض شد ، دیپلمات مجموعه east اقا مازیار هستن !

  • سلام بر رضای عزیز

    متا بستن یا نبستن تو توافق بود؟


    دفاع دادن یا ندادن چی؟


    من که هرچی مجدد رفتم خوندم اینا رو تو توافق ندیدم که بگم زدیم زیرش!!!

    رضا جان اکانت اریامهر نیروهاش خورد به دیوار ما پیگیری کردیم ادمین گفت قبل از اتک اقای نورالله تو اکانت بوده و ایشون رفته بیرون چند دقیقه بعد یک ای پی از امریکا امده رو اکانت و احتمال لانچ کار اون ای پی هست دیگه اینکه کی زده مثل روز برای ما روشن هست فکر کنم برای شما هم روشنه.


    اما با پیگیریهایی که شد ادمین فرمودند برنامه ای ظاهرا نوشتن که میتونه ای پی لانچر رو نشون بده اگر درست متوجه شده باشم.


    لطفا پیگیری کنید و اگر ثابت شد از طرف ما بوده اعلام و منتظر برخورد باشید.


    درمورد اینکه شما تو اختلاف دست نداشتید که بارها گفتم اما اینم گفتم بعد جداییشون به کثیف ترین نحو ممکن ازشون حمایت شد.


    پ.ن:تو اول بگو با کیان دوستی

    که تا بعد بگویم که تو کیستی

    باسپاس

  • خوب اون سر ثانیه لانچ کردن یکم به حریف هم بستگی داره. مثلا یه بچه دو ساله ایستاده تو دروازه. شما مثل رونالدو که پنالتی نمیزنی. با پات قل میدی سمتش.

    تازه حریف ما که همون توپ قل خورده رو هم نمیتونه بگیره و گل میشه.

    حالا نگفتی ما اینقدر نوب، چرا پس همرا با لینک سبز برگشت؟


  • صرفا جهت فان

    کپ اکانت sarlashkar

    11X Crop ++ تعدادی ساختمان اضافی


    یکی از انویل های اکانت Maranello

    4X Crop ++ تعدادی ساختمان اضافی

    البته با رشادت هایی!! این تارگت ها و چندین تارگت دیگه قسر در رفتن و پلن نیمه کاره موند و چندین همر لانچ نشد یا قبل از لانچ به سمت ناتار لانچ شده بود.. البته به امید حق ادامش از سر گرفته خواهد شد به زودی...


    جهت فان بیشتر:


         

    Before You Embark on a Journey of Revenge, Dig Two Graves

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Diablo ().

  • سلام


    موج جدید حملات شرق با موفقیت نشست. در اولین حمله همر اکانت 250Grams خفت و نان کپ صفر شد.


    250Grams-H-0.jpg

    آقا بدون هیرو لانچ کردیم. مشکلی نیست، خودمون میدونیم. هیروش نبود.


    250Grams-H-1.jpg


    250Grams-H-2.jpg


    iom6_250grams_h_3.jpg


    dhst_250grams_h_4.jpg



    این جاسوسی هم در نوع خودش باحال بود. تو واحه دیوار ؟ آخه تو واحه ؟


    99vj_scout_wall.jpg


    اینم حال داد :D:D

    zc9b_wall_scout.jpg


    روی پایتخت اکانت Nabat هم رفتیم که با دو اسلات مونده صفر نشد ! ;(;(

    zf2j_nabat2.jpg



    6o4z_nabat1.jpg



    evh_nabat3.jpg


    ury7_nabat4.jpg


    qx5b_nabat5.jpg



    ممنونم از تمام حمله کننده ها که برای بار دوازدهم میگم حمله کننده ها خودشون لانچ میکنند و لانچری ما نداریم. تنها کسانی که کمک میکنند توی لانچ علیرضا آرتمیس و مجید عزیز هستند، توجه کنید ! کمک میکنند، در نتیجه از علیرضا و مهدی عشقی عزیز تشکر میکنم که هم حمله کننده بودند و هم لانچر، از امیرعلی مهربان خسته دفاع ساز تشکر میکنم که هم حمله کننده بود هم لانچر، ممنونم از ایرج دقیق و منظم که هم حمله کننده بود هم لانچر، ممنونم از فروم نویسان قهار سبیکه و فرشید که هم حمله کننده بودند و هم لانچر، مچکرم از مسعود عزیز که بعد از خفت شدنش یک انتقام خوب گرفت (هم حمله کننده بود هم لانچر)، از بچه های مهربون و بامزه اکانت Rate هم تشکر ویژه دارم که هم لانچر بودند و هم حمله کننده... دیگه با چه زبونی بگم ؟ ما چیزی به نام لانچر نداریم ! لانچرامون در زمان هایی که بچه ها خودشون نمیتونند حمله کنند به کمک اکانت ها میان و حملات رو انجام میدن. روز اول ما 1 لانچر داشتیم... الان ده لانچر دقیق و مرتب و منظم داریم. مرسی از پشت کارتون. ممنونم.

    ممنونم از آرگین که به تنهایی با تمام سختی ها و کارهایی که داشت و اشتباهاتی که مرتکب شد تلاش کرد و تلاش کرد و تلاش کرد، یکی از بهترین حمله کننده های ما هست که لانچ های زیبا و دقیقی انجام میده. برای شخص بنده خیلی عزیزی چون چیزی که بودی رو با تمرین و دقت و تلاش با تمام مشکلاتی که داری شکوفا کردی. مرسی عزیزم


    (مرسی که هستید: مجید، ممد، آرگین، مهدی، علیرضا، کیا، عشقی، سجاد، مسعود، ایرج، میاو میاو، سبیکه، فرشید، امیرعلی)


    مسئله بعدی اینه که: ما تو مذاکره بودیم و تقریبا 9 روز لینکی ندیدید و توی این مدت حمله ای نکردیم که یکسری توی این فرصت شبانه شروع به حمله کردند و تلفاتی جبران پذیر به اکانت های ما زدند. این نامردی هم میتونید به افتخاراتتون اضافه کنید. البته چیز قابل پیشبینی بود. کارنامه شما خیلی طولانی است که این هم اضافه شد. نا گفته نماند که دیوار هم شدید و لینک هایی که به نفعتون بود رو اومدید گذاشتید وسط فروم و های و هوی راه انداختید. این هم لینک هایی که نگذاشتید. میزارم به حساب خستگیتون :


    36dw_ashkan_psr_wall_3.jpg

    9ym8_ashkan_psr_wall_2.jpg


    واقعا میخواستی چیف کنی ؟


    اینا چی بود آخه ؟


    pwb8_ashkan_psr_wall_4.jpg

    tig_ashkan_psr_wall_5.jpg
    دیگه بقیشو نمیزارم



    این دوستمون هم میخواست چیف کنه که زیر 3 ساعت با دیوار مواجه شد.


    p5y7_ezrrail_wall.jpg


    sudc_ezrrail_wall2.jpg

    دیگه بقیشو نمیزارم.



    از این لینک ها هم زیاد داریم که بچه ها دارن تو مناطق مختلف میزنن صفر میکنند.

    9rmp_yasue_0.jpg



    این آقای محترم هم توی ریکاوری هستن (یک لوپ تکراری، توی فیدر آخه ؟)

    k7r5_haj_hossein_wall.jpg


    مسئله ی جدید که توی کارنامه ی دراز و تاسف بار عزیزان باید اضافه کنیم کاتا کردن ناتار هست
    گزارشات زیاده، نمونه میزارم فقط


    sen6_b5522645-f8b4-47b4-b8c6-d01f5bf76b21.jpg



    پ.ن : یکی از بازیکنان ما ناتارهای دور یک اکانت (دو ناتار) رو داشت کاتا میکرد که به شدت باهاشون برخورد کردم و در جواب حرفهاشون گفتم ما اونا نیستیم، دیگه تکرار نمیکنه ! دوست عزیزی که اسم اکانتت Nabat هست. واقعا از اسم دهکده ات لذت بردم (دوباره میسازمت) آفرین.


    با تشکر

    ماورای باورهای ما،

    ماورای بودن ها و نبودن های ما

    آنجا دشتی‌ست...

    فراتر از همه ی تصورات راست و چپ

    تو را آنجا خواهم دید.

  • سلام مجدد.


    مازیار جان شما پلیر قدیمی با حافظه ای خوب هستین و الانم که به سمت دیپلمات منصوب شده اید.(نمیدونم ارتقا هست یا تنزل).


    عزیزم یادم هست که اومدین با ابتکار جلسه تشکیل دادید و دنبال مثلا بالانس سرور بودید! خیلی هم خودتون رو دغدغه مند نشان می دادین. که بعدا اعتراف کردید که دنبال متای مناسب بودید! و می خواستید ببینید هر ساید چجوری رفتار و فکر می کنه! و الان معلوم شده الکی همه رو جمع کردید واسه بالانس سرور! هدف فقط این بود اس دبل با ان دبل همراهی نکنه و جنوب شرق رو بیابان نکنه! اومدین واسه خوش خدمتی رفقاتون جلوی اس دبل رو بگیرید که به ساید محبوب و اصلیتون جنوب شرق فشار نیاد. مازیار جان زمان معلوم کرد کی چه کاره بود! مگه شما نگفتید

    ((این کارها و متای پنهانی از ما گذشته)) بعدشم کلی خندیدید! الان معنی خنده هاتون رو من و یوسف ام فهمیدیم. بعد هم که متای پنهانی زد بیرون! از نظر لیدرهای جنوب غرب یک لیدر باید مثل مرد حرف بزنه و پای حرفش وایسه! حالا تو مفاد عهدنامه ها نوشته بشه یا نه مهم نیست! قرار بود بی طرف بمونیم که دو طرف درگیری اون زمان خودشون مشکلشون رو حل کنن! چقدر بهش پایبند موندید؟ ولی ما موندیم! بعدا رفقات گفتن ورشکسته سیاسی هستیم! حداقل انقدر توقع داشتیم که بیای بگی مرد بودن و پای حرفشون موندن!


    آره عزیز دلم. اینجوریه.

    مازیار جان

    دوستانه دارم بهت میگم. شایدم باورت نشه.

    شمال شرق قبل از شما به من پیشنهاد شد! بگن نه مدرک رو می کوبم وسط فروم! مجبورم نکنید فایل های صوتی و تصویری رو بریزم کف فروم و انها به رسم ادب پیش من امانت هستند اما اگر بگین دروغه مجبور میشم کاری که نباید رو بکنم. من قبول نکردم ولی شما...


    یک جمله یادگاری هم از رفیقت داشته باش:

    ((چماق دست دیگران نباش!))


    با نهایت احترام

  • سلام مجدد

    رضاجان کم کم سبک نوشتار پستهات هم داره شبیه لویال میشه ها به مرگ بر دیکتاتور نرسه صلوات;);)


    بعضی تنزلها ارتقا و بعضی ارتقاها تنزله شخص من که این چیزها برام مهم نیست شما چطور؟


    اطمینان دارید من به شما کفتم بی طرف میمونیم؟ع ج ب


    عه مگه اس دبلیو بازیکناشو ازاد نذاشته بود اس ای رو بزنن؟

    مگه نگفتید یک فیک بیاد از طرفشون اعلام جنگ میکنیم؟

    واقعا اوج بی طرفی و کنار واستادن رو از شما یاد گرفتیم ممنون از اموزشتون!!!


    این چه متای پنهانیه که تو اتحاد نظرسنجی گذاشته میشه؟اگر به این میگید پنهانی برادرانه ازتون میخوام هیچوقت کارپنهانی نکنید توزندگیتون وگرنه ممکنه خواجه حافظ شیرازی هم یهو در مورد کارتون شعر بگه بعد 700 800 سال!!!!


    شمال شرق به شما پیشنهاد شد رو من متوجه نشدم یعنی چی توضیح بدید ممنون میشم!!!


    یک جمله هم شما از رفیقت داشته باش:

    طوری باش که دو فردای دیگه درموردت نگن

    کبوتر با کبوتر باز با باز

    کند همجنس با همجنس پرواز

    با سپاس

  • فیتیله جمعه تعطیله


    خسته نباشید میگم خدمت بچه هاتون کار زیبایی بود.اگرچه ناصر جان تمرکزش روی حذف بود و ای کاش زودتر تصمیم به اجرای حذف میگرفت (حذف واسه ناصر معنی پلن میده :) )

    حقیقت اون فیدر رو من جزو تارگت به حساب نمیارم ! علی الخصوص که صفر نشده اما انصافا منطق پشت 4ک رم واسه یه فیدر خیلی باحال بود

    به هر حال یه گل زدین و ما یه گل خوردیم.یه تیمی که 55 گل زده دیگه اگر 1 گل نخوره میشه فیلم هندی :)


    انشالله در پلن های بعدی کسی از قسر در نره.باعث شادی ماست که شالی کاران ویتنامی لبخند به روی لب هاشون بیاد.بازم بزنید.راهش همینه


    موفق باشید


    پ.ن : طرف توقع داره محافظت از اسرار تیم لیدری رو هم مدیر سایت انجام بده.بعد میگه مدیر نباید دخالت کنه.فازت چیه داداش؟تو همین دات کام رمزت لو بره ادمین کار خاصی انجام میده؟

    پ.ن : یه سوال؟این 12 همر حکایتش چی میشه؟حکم گل به خودی داره؟یا حسابش نکنیم؟

    ;) Ever tried , Ever failed.No matter.Try agian , fail again , fail better






    پست 3 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط A$HKAN ().

  • احسنت محمد دیابلو عزیز و تیم پلنری

    شانس دیگه یهو وسط پلن همرها میرن تو دیوار الله اکبر از این همه شانس


    انگار این سری دف ان ای روی تارگت های خودشون بود😂


    واقعا دمتون گرم به قول خودتون با ۱۸۰تا پلیر با ۴۰تا همر پشت هم یه تارگت صفر میکنید 😁یکی از همین روز ها کارت قرمز به این همرها نشون میدیم 😎


    پ.ن .وگنس عزیز اون عکس ۲کی گرزی منم بزار دیوار کردین یادت رفت😉

    پ.ن .ایا ایرج کراپ هاش ۲۱ میشه یا نه ؟!


    پ.ن ایا توتال میتونه توی اسپیدترا واندر ۱۰۰ کنه

    پ.ن .و ایا دوستان غیر عزیز ما شب ها راحت میخوابن


    نقل قول

    پ.ن . ضربه بعدی مثلث قدرت کجاست ؟؟؟


    پ.ن .سربازان گم نام در یه حرکت سامواریی بعد خفت پاور هون همر سلطان نپی بزرگ خفت کردن 😂


    پ.ن .سم باش !!!


    پ.ن از همین الان حالت تعجب !!!!!!8|

    پ.ن .مازیار یه رای گیری دیگه بود برای عملکرد شما یادته لیدرها چندتا منفی دادن انگار هی باید یاد اوری کنم

    شاخ بودن توی فضای مجازی مثل پولدار بودن توی بازی GTA میمونه! :saint: :saint:


    MONAKO مامور مخفی

  • تبریک به بچه های عزیزمون که زیرشاخه بی نام جنوب غرب در خاک شمال شرق رو شخم زدن،
    یه چندروز به اسم مذاکره وقت خریدن، اما خب دیگه مهلت تمومه،




    چشم Aristotle عزیز ، اینم تقدیم به شما، خواستم اسپم نشه

    پ.ن ایا توتال میتونه توی اسپیدترا واندر ۱۰۰ کنه

    چی شد نورالله؟ چالش لیست واندر رو پیچوندی؟ ملت منتظرن ببینن کی اینجا واقعا عقده واندر داره (-: چشم انتظارشون نذار عزیزم، به جای این همه تکرار کلمه ی واندر، بیا عملی نشون بده که عقده ی واندر نداری،

  • اینقدر که شما اکانت حسام 250 گرم رو جدی میگیرید خودش جدی نمیگیره 8o



    به هر حال پلن در حد خودتون خوب بود و اما نه در حد سرور



    اینقدر ریسک نکنید رو همر هاتون، مگه بیشتر از 7 تا همر دارید؟ ;) آخرش تو مشتی ملخک



    در مورد کتیبه دوستان براشون سوال شده بود که چطوری کتیبه تک هیرو میزنی بدون داشتن همر؟ کاره سختی نیست یه توضیح مختصر میدم فقط...


    شما کافیه با نیروی سواره بکوبی به کتیبه ی مورد هدف (فقط سواره) از هر جای سرور، چون سرعت سواره بالاست و مثلا با تیرانداز هون میتونی 150 خونه رو 3 ساعته با میدون 20 و چکمه ی قهرمان بزنی


    بعد اگر کلی دهکده تو مختصات های مختلف داشته باشی، با صدتا کاتا

    (صد تا رو هر جایی میشه آماده کرد) ، بعد از اینکه نیروهای ناتار توسط سواره های بالا مردن، کتیبه آزاده و یک قهرمان میاد و میبره...


    فقط تنها سختیش هماهنگیه بین دهکده ی دارای کاتا در نزدیکی کتیبست با قهرمانی که میاد میبره...


    این حرکت جزو چیپ ترین حرکت های تراوینه


    اما این مدل کتیبه زدن تو ساید خودت نه تنها بد نیست بلکه یک روال معمول و مطمئن و سریع تو جمع کردن کتیبه های سایدتونه



    موفق و پیروز باشید <3:saint:

  • عزیزم وقتی دندون نبود لب بود این یادت باشه خاک ان ای یه جوریه ادم گنده گو رو زود پس میزنه شما هم فکر کنم راند اخر ی باشه که توی ان ای هستید 😁

    درمورد واندر هم توتال بزرگ گفتم البته من که نمیشناسمت اما گلم واندر به اندازه کافی ۱۰۰کردیم و به اندازه کافی سایدی که توش پلی دادیم ۱۰۰کرده

    امیر وال هروقت یه سرور امدی از اولش یه اکانت ساختی بازی کردی بگو اشنا بشیم

    یا اون اقایی که اکانتی که ۳تا همر داره رو امانت داده بودین😂😂😂طرف کلی روش هزینه کرده ۳تاهمر ساخته توش رو با گریه والتماس بگیرید بعد اونم مثل توبیاد تو فروم کوری بخونه عزیزم دلم من ریپلای نکن دمت گرم ای بزرگوار😁

    پ.ن دنیا خیلی کوچیکه شاید سرور دیگه شما رو هم فارم کردیم خدارو چه دیدی شایدم همین سرور

    پ.ن عمو تورج از مازیار بگذرم از تو نمیگذرم اینارو برای ما شاخ کردی همون صبح اگر میزاشتی اینارو میزدم 😎

    پ.ن کندور بخورید برای حافظه خوبه همین نوری بود که خیلی ها رو شیر کرد که از زیر چادر بیان بیرون الان برای من دیگه ان ای ان ای نکنید

    شاخ بودن توی فضای مجازی مثل پولدار بودن توی بازی GTA میمونه! :saint: :saint:


    MONAKO مامور مخفی

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط norollah ().

  • سلام به همه عزیزان


    پیش از هر چیز یک تشکر حسابی از تیم پلنری و بچه‌های گُل متای شرق، به خصوصی محمد علی وگنس عزیز و زحمات بی‌دریغ‌ش ❤️

    همیشه حق با اکثریت هست نه اقلیت


    شمال شرق 141 عضو تو اتحاد هاش داره

    18 عضو جزو لویال هستن 12%

    123 عضو جزو مجموعه اریانا 88%


    لایک فراوان! و می‌دونی بهنام نکته چیه؟ مسئله فقط "کمیت" نیست بلکه "کیفیت" هم هست. اگر این اقلیت 12 درصدی که جدا شدن آبرومند و با اخلاق بودن، سیستماتیک و قوی بودن، مستقل و با دادخواهی و حرف حساب بودن، باز یه چیزی..


    zc9b_wall_scout.jpg


    وقتی دیدم 4 کی اسکات نازنین رومن نتونسته گزارش بگیره، برای اکانت اشکان پسر پیامی فرستادم که بخشی از اون رو این‌جا کپی می‌کنم تا دوستان هم ببینن:


    "سلام اشکان جان روزت بخیر


    وقتی فیک می‌ذاری کلاهخود قهرمان رو عوض نکن چون مشخص میشه فیک هست!


    بابت 4 کِی اسکاتی هم که به هدر دادی متاسفم.


    متاسفانه شما و برخی دوستان یک تنه به قاضی رفتید و نخواستید حقایق رو بشنوید. برخی سوتفاهمات هم به وجود اومد که می‌شد به سعه صدر و صبر حل‌ش کرد.


    ازت یه سوال دارم: آیا از این بازی الان لذت می‌بری؟ چیزی که من می‌بینم فقط یک تنش و لج‌بازی فرسایشی و جنگ اعصاب هست.."


    مسئله ی جدید که توی کارنامه ی دراز و تاسف بار عزیزان باید اضافه کنیم کاتا کردن ناتار هست
    گزارشات زیاده، نمونه میزارم فقط


    sen6_b5522645-f8b4-47b4-b8c6-d01f5bf76b21.jpg


    واقعا متاسفم.. یک مدت یکی از عزیزان لویال که حتی حوصله ندارم پست‌ش رو پیدا کنم چیزی گفت تقریبا به این مضمون: "ما اصلا کرم سیب، ما بد، ما ساید به هم ریز، ما فلان.. ولی ناتارها رو کاتا نکنید بذارید برای ما همین ناتارها دست کم بمونه گندم‌خور دف دوستان‌مون! رو چطور تامین کنیم با این وضع"


    در حالی که واضح بوده و هست که آدم نمیاد ناتارهای ساید خودش رو کاتا کنه =))) مگر برای اون ساید نباشه و قصدش خراب کردن بازیِ اکثریت ساید باشه :)


    بچه‌ها تعدادی ناتار رو در مختصات مشکوک چیف کردن و با بررسی موج‌هایی که نشست، مُچ عزیزان رو گرفتن که دارن انبار و منابع ناتارها رو می‌زنن! این گزارش فقط یک نمونه از این لینک‌هاست.. متاسفم برای شما


    دوست عزیزی که اسم اکانتت Nabat هست. واقعا از اسم دهکده ات لذت بردم (دوباره میسازمت) آفرین.


    لایک خیلی فراوان! ما بلد هستیم اگر چیز قشنگی می‌بینیم، محترم بشماریم.. ای‌کاش با حریفی با اخلاق و سالم روبرو بودیم..


    ***


    پ.ن:


    خوش بود تا محک تجربه اید به میان

    تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد


    ...

    So won't the real Slim Shady please stand up

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط Slim Shady ().


  • تاریخ نگار:

    دوستان لویال دارن اضافه کاری میکنن (-: ، گویا این زرخریدهای مزدور خیلی دیگه از کارفرمای جنوبیشون راضی هستند. با وجود کارآفرینان جنوب غرب و به خدمت گرفتن مزدوران شمال شرقی، آمار بیکاری کشور شدیدا کاهش پیدا کرد :دی