Posts by Slim Shady

    سلام و درود به ساکنین سرور ۱


    ...


    پسین.پ.ن : ایرج تو "فن" کار رو شنیدی ولی "فوت" کار رو بهت نگفتن ، پس اینقدر زنجبیل نخور وگرنه موتور می سوزونیا 😁


    همین که در پسین پانویست هستم باعث افتخار است تیرداد جان :دی فن رو که گرفتم، فوتِ آخر کوزه گری رو هم خودت باید لطف کنی بهم یاد بدی :دی می دونی که انگیزه دارم یاد بگیرم! حیف نیستی توی سرور که ازت زنجبیل غارت کنم..


    سلام به همه دوستان خیلی قدیمی،
    از طرف همه پیرمردهای قدیمی آرزو میکنم سالم باشید و این سرور امیدوارم بهتون خوش بگذره <3
    اول اینکه بازی نمیکنم، از سر کنجکاوی و تحریک های ایرج فروم رو دنبال میکردم ولی خب واقعا بعضی از پست ها ناامید کننده هستن، جوری که خوشحال میشم این سرور رو شروع نکردم.


    ...


    خوش باشید.
    کهنه سرباز موکسی و پیمان :دی

    استاد عزیزم، در اصل تحریکت کردم بیای سرور اما فقط در حدِ یک پُست افتخاری اومدی :دی

    در مورد جمله آخری که ازت کوئت کردم، حماسه ی زیادی توی این تایتل هست که (کمی، به سهم خودم) می فهممش :)

    دلم برای دیدن پُست های فرومی ات تنگ شده بود <3


    ***


    پ.ن: یه آقایی (که هیروی نازش رو با کتیبه ترکونده) گفت می تونیم می کنیم می تونید بکنید! امیدوارم کسی از دیدن ما در حراجی ها ناراحت نشه.. میگن بگرد تا بگردیم! منم گفتم اسیلم شیدی طور برم این دنده رو :دی (نه زیاد البته! یه کمی فقط) من از Pay to Win خوشم نمیاد، و سعی می کنم زحمت بکشم برای ارتقای اکانتم :)


    پ.ن 2: من خجالت می کشم بیشتر از یه دونه اثر هنری بزنم در روز! تازه اگر هر روز بزنم که نمی زنم :)) محدودش کنید خدایی


    پ.ن 3: آقا قصر بزنید کپ کنید کراپ رو بالای سطح ده ببرید! حیف هست واقعا..

    پ.ن : ایرج جان من فقط دوست داشتم در صورتی که وقتت خالی هست اولا از بازی لذت ببری و در کنارش هم ماها از بودن در کنار شما لذت ببریم.وگرنه اینکه شما هر ربعی باشی و لذت بازیو ببری واسه من کافیه چون میخام دوستم حداکثر لذت از وقت و هزینه ای که میکنه رو ببره.شمال شرق ، جنوب شرق ، جنوب غرب ، شمال غرب فرقی ندارن.شما جات اینجاست <3


    لطف داری اشکان عزیز :) من به احترام دوستان و به درخواستِ عزیزان موندم! سعی می کنم از بازی لذت ببرم و سخت نگیرم..

    شما هم جات این جاست <3


    پسا .پ .ن : ایرج دیدی گفتم نمیام !؟ ، میدونستم بازم لیو میدی و فقط میخوای منو بدبخت کنی که به حول و قوه الهی نتونستی


    تیرداد من یه کشفی کردم! این سرور علاوه بر گندم و اینا، واحه زنجبیل هم داره :)) منم برای اولین بار دارم با نژاد مصری (روی مخم هست این نژاد) بازی می کنم. می خوام ساختمان آبرسان (یا یه همچین چیزی) بزنم تولید زنجبیل دو برابر می شه! خودت می دونی چقدر برای من مفیده :دی این شد که تصمیم گرفتم بمونم..


    ***


    پ.ن: نیمه شب پای لپ تاپ در حال کار، نوشیدن نوشابه (:دی)، سیگار پشت سیگار، موسیقی پشت موسیقی، غارت زدن با تروپ تعطیل مصری.. زندگی یعنی همین واقعا :دی


    پ.ن 2: من یک گیمر حرفه ای (حرفه ای منظور خفن و اینا نیست! منظورم اینه که گیم برام زندگی، مشغله فکری و کاری، و منبع درآمد هست) هستم و صدها بازی رو روی پلتفرم های مختلف تجربه کردم و مقاله خوندم و مقاله نوشتم و مصاحبه گرفتم و .. اما عاشق تراوین هستم همچنان.. عشق من به تراوین همیشگی خواهد بود و هیچ وقت به چشم یک بازیِ مُرده و از چشم افتاده نمی بینمش. هرچند نوب هستم در این بازی :D اما سعی می کنم در رکاب دوستانم به ساید کمک کنم..


    پ.ن 3: اعترام می کنم آدمی هستم که زیاد ایستگاه می گیرم! یک بار محمد موکسی عزیز گفت که ایرج تو زیادی ایستگاه می گیری طوری که تَقه اش درمیاد! قبول دارم این حرف رو :دی و باز هم تا آخر سرور یا تا هر وقت که بتونم باشم، همین طوری خواهم بود! اما (تقریبا) همه رو دوست دارم :S

    سلام به همه‌ی عزیزان


    اکانت Slim Shady طی ۴۸ ساعت آینده حذف خواهد شد.


    یک بار یکی از دوستان تراوین باز و عزیزم - از حرفه‌ای‌هایی که اتفاقا اغلب رقیب آیدین بوده - گفت که آیدین نصیری برای خیلی‌ها نه تنها الگویی در تراوین، که الگویی در زندگی‌ست..


    من این افتخار رو داشتم که سه سرور مختلف با آیدین تیمی دو نفری روی اکانت هم‌دیگر (جانشینی! هرگز پسورد هم‌دیگر رو نداشتیم) بازی کنیم و ازش خیلی چیزا یاد بگیرم..


    اما ناگزیر این سرور رو رها می‌کنم..


    تراوین بازی بزرگی‌ست! و درس زندگی میده.. از درس‌هایی که ازش گرفتم: به قول مولانا "خام بدم (با ضمه روی حرف ب)، پخته شدم، سوختم"


    خام بدم: این اسامی (تری‌دات، ایس، والس، سوانز و ..) هستن که اهمیت دارن.


    پخته شدم: این دوستی‌ها هستن که می‌مونن.


    سوختم: دوستی‌ها هم پایدار نیستن و این خاطرات هستن که می‌مونن..


    دوستان عزیزم برای عضویت لطفا به اکانت من پیام ندید! به کافی پیلیز (همون طور که در پروفایل اتحاد نئون نوشته شده) پیام بدید.


    برای همه آرزوی موفقیت می‌کنم <3


    - ارادت‌مند

    ایرج


    پ.ن: اشکان عزیزم، مرد جوان، دوست داشتنی، متین و شریف، ازت عذر می‌خوام که وقتی به من لطف داشتی و دعوتم کردی بیام ج.ش گفتم شلوغم و نمی‌رسم، و بعد از ش.ش سر درآوردم!

    واقعا شلوغم و نمی‌رسم، اما احترام و محبتی که نسبت بهت در دلم دارم رو از من بپذیر <3

    سوانزی وجود نداره


    ایدین و ایرج عزیز هم همینطور سر بلند باشید تو هر سایدی بازی میکنین


    دوست عزیزی که متاسفانه نمی شناسمت (ببخش که خاطرم نمیاد)، ازت ممنونم که صادقانه حرف هات رو زدی در فروم..


    بذار دوستانه چند نکته رو بهت بگم:


    - سوانز از همون ابتدا یک ایدئولوژی بود، این که میشه بدون مولتی و بات و .. بازی کرد و لذت برد. عده ای اون سرور خرابش کردن، اما اگر واقعا این ایدئولوژی در این سرور محقق بشه، برنده ی واقعی سوانز هست چه من و آیدین باشیم در سرور چه نباشیم.


    - لیدر اخراجی و خائن سوانز، سوانزی نیست! پس دوستانه به بچه های قدیم سوانز پیشنهاد می کنم تحت تاثیر حرف های چنین کسی قرار نگیرید توی چت ها و گروه های تلگرامی امرداد :)


    - سوانز هنوزم وجود داره! مطمئن باش اگر می خواستیم این قدرت رو داشتیم که با اعلام حضور زود هنگام خیلی ها رو از ج.ش و ش.غ بیاریم در جمع خودمون، و با افتخار و با کمال میل کنارشون باشیم. همین الانم با کمی پیگیری می تونیم این کار رو بکنیم :) به بچه های سوانز افتخار می کنم که با وجود دلخوری ها و سوتفاهم ها به یاد ما هستن.. می تونم (اما هرگز این کار رو نمی کنم) چت های تلگرامی همین یک هفته اخیر خودم (حالا آیدین بماند) رو بذارم این جا تا ببینی سوانز هنوز وجود داره و می تپه یا نه :) این دوستی ها و احترام هاست که می مونه، نه اسم ها!


    - ماشالا این سرور ج.ش با توپ پُر و امداد بین المللی و هزارتا ادعا اومده، و سوانزی های کم ادعاتر ممکنه تلاششون زیر این همه سر و صدای برخی حضرات امرداد گم بشه. اگر خواستن می تونن به اکانت من در بازی پیام بدن و بیان ربع کم ادعاتر و کم سر و صداتری مثل ش.ش، اما اگر نیومدن هم بهشون افتخار می کنم که یه پا استاد شدن و می دونن که به یادشون هستیم و درک می کنیم که برای بازی کردن با کسانی که از صمیم قلب دوست شون ندارن دلایل منطقی دارن برای خودشون..


    - یه بنده خدایی این جا نوشت "سوانزی ها دیگه شما رو نمی خوان و اومدن پیش ما" بعد پاکش کرد! خدا بهش رحم کرد که حرفش رو قورت داد، وگرنه می تونستم نشون بدم که لطف و محبت و توجه بچه ها به سوانز هنوز مثل قبل گرم هست.


    - دغدغه ها و گلایه هات رو درک می کنم و از صمیم قلب ازت عذر می خوام. هرچند نمی شناسمت، اما اگر دوست داشتی بیا پیش ما، اگر هم نیومدی بدون به یادتون هستیم و اومدیم فقط بازی خودمون رو بکنیم و چیزی رو زیاد جدی نگرفتیم فعلا. فقط منتظرم برخی دوستان پا روی دم ما بذارن تا خیلی چیزها رو بذاریم کف فروم.


    پ.ن: اشکان عزیز، امیدوارم جواب برخی از اون "چراها" که گفتم رو با این پُست گرفته باشی :)


    پ.ن 2: ما علاوه بر قدرت یارکشی در سرور، قدرت یارکشی در فروم رو هم داریم! اما فعلا حتی فروم رو هم جدی نگرفتیم زیاد، ولی دوستان حسابی کف فروم در حال سواستفاده سیاسی از اسم سوانز هستن. این از دیس لایک های بیخود و کیلویی هم معلوم هست! اما اهمیتی نمیدیم "فعلا" ..


    -ارادتمند

    ایرج


    هرچند پست های شما کمی طولانی اما به نسبت کم محتواست، چند نکته کوچک بگم فقط (و این که دیشب طی یک دیالوگ محترمانه این قدر با دیگر بچه های اکانت گان حال کردم که مراعاتت رو می کنم و اسلیم شیدی طور جواب نمیدم!)، پس:


    - توی فرهنگ لغات تراوین ایران، "دوال" گاهی نوعی طعنه و اسلَنگ به حساب میاد! اما منظور من اصلا این نبوده. منظور دوستانی هستن که روی یک اکانت بازی می کنن باهم! همین..


    - ببین میگی به خودت نگیر، اما خودت به خودت می گیری :)) میگم تحلیل بانی و مانی و فانی و جانی (:دی) جالبه، نه این که لزوما اکانت گان هیرو مطرح باشه که! ولی بحثش اتفاقا حاشیه نیست و بحث جالبی هست و بانی و جانی هم ج.ش هستن..


    - این که اتحاد نئون رو نمی شناسی، باعث میشه بفهمم که درست حدس زدم! و بله با شما موافقم.


    - وقتی بحث به "می تونیم بکنیم می تونید بکنید همینه که هست" می رسه من دیگه ادامه نمی دم! حیفِ وقت.. موفق باشی


    ***


    پ.ن: اشکان جان راستش خجالت می کشم کوئتت کنم :دی اما می دونی که دوستت دارم، و بعدا "چراها" رو برات می گم خصوصی..


    پ.ن 2: بهنام جان فعلا یه سری جهتِ راست و چپ رو گم کردن این جا :))) اما :ایکس

    اتفاقا ديدم ايشونو به در گفتم ديوار بشنوه


    ان شالله بقيه موضوعات باشه موقع چاپ كتاب

    مفصل و بزرگ

    سعید جان داداش گفتم زرنگ هستی ولی دیگه نه این قدر :))

    این اکانتی که اسکرین شات گرفتی اصلا وقتی اون پست رو در ریپلای به پست من گذاشتی، دیدیش؟ :))


    در مورد کتاب، خودت می دونی خیلی حرف ها میشه زد :) پس فعلا واردش نمی شم و احترام امرداد رو بابت عزیزانی مثل اشکان (اموجی قلب) و خیلی های دیگه نگه می دارم.


    اون جمله ای که حذفش کردی رو خوندم سعید جان! چه خوب شد عوضش کردی :) وگرنه جواب مفصل و دندون شکنی داشت.. خودت می دونی دل و مهر و حرمت بچه ها کجاست.. اصلا بابت همون هاست که ما وارد یک سری مسائل نمی شیم، و سعی می کنیم فعلا خیلی لایت تراوین بازی و فروم بازی کنیم این سرور..


    - ارادتمند


    سعید جان سلام دوست عزیزم


    از سابقه ی همراهی با شما در تیم لیدری سوانز (:دی) میشه یک مقاله ی جالب و مفصل نوشت! جزییاتش بماند دیگه.. شاید وقتی دیگر :)


    پ.ن: شما باهوش و زرنگ هستی و حتما می دونی که آیدین اصلا از موسیقی رپ و امینم خوشش نمیاد :))


    ببخش کامل ریپلای نمی کنم، بریم از جاهایی که ارزش خوندن و جواب دادن داره شروع کنیم..


    - اوکی! متقاعد شدم.. دل خوش باشید


    - موافقم! مثلا از این جا شروع کنیم که دوال آنتی ویروس شما قرار بود برنامه اکانت رو توضیح بده که چیه! توی پی وی. اگر افتخار داد فرستاد با کمال میل می رم می خونم..


    - اتفاقا بانی و مانی و فانی تحلیل جالبی میشه! جدی.. وقتی برای دل خوشی کتیبه می خریم، پس ممکنه برای دل خوشی اکانت مولتی و فیک بذاریم نیروی پشمک بکاریم خفت کنیم مدال هجوم و پوینت قهرمان بگیریم. پس انگیزه ها یکی هست..


    - من با غارت شما مشکلی ندارم و نوش جان تون، تهمتی هم بابت سالم بودن غارت نزدم. چهار روز دیر اومدیم و پلن مون هم الان غارت سنگین نیست! اما شما اگر بلدی استادی کن و منت بذار بگو مشکل اکانت ما کجاست که یاد بگیریم.


    - اون پانویس اول اگر خطاب به اتحاد نئون هست که باید بگم یا حواس شما پرت هست امشب یا کلا در باغ تشریف نداری :)) وگرنه اوکیه رئیس! و اساسا مولتی باز همه رو به کیش خود می پنداره بله..


    - "بعد از مدت ها یک سرور تمیز" ... این عالی بود! مرسی


    - منم دارم اتفاقا! (پلیر بین المللی - مسی طور البته) اما 320 کی واسه 30 تا کتیبه آخه؟


    - سبک بازیت رو پی وی کن ببینم قهرمان لول هفت و هشت با ده دوم، 30 تا کتیبه با چنین حجم گلدی الان می خواد چیکار دقیقا؟


    - بدبختانه من امرداد رو خوب میشناسم! (بعضی هاشون رو البته واقعا خیلی دوست دارم..)


    - نه کتیبه کم نیست توی حراجی و منم حرص نمی خورم :دی بعد وقتی اکانتی که با چهار روز تاخیر اومده و سطح قهرمانش از شما به مراتب کمتر هست رو با نیازی که خودت به کتیبه داری مقایسه می کنی نشان از درک عمیق شماست.


    خیلی احساس زرنگی می کنی که اکانت من رو توی حراجی پیدا کردی نه؟ :))) واضح هست که من هم مثل شما خرید دارم! اما بر حسب نیاز و با قیمت معقول :دی


    ***


    پ.ن: وقتی چکش زدن ‌ها رو دیدم، فکر کردم خیلی هیجان انگیز هست که سوَگِر طور (Swagger) عمل کنم :))


    پ.ن 2: آی لاو یو بهنام :دی جدی من این وسط کاره ای نیستم! می بینی که فیک لیدرم :))

    من یه چیزی رو نمی فهمم:



    شما که ده دوم رو که گرفتید، سطح قهرمان تون هم که خوبه برای این مقطع از سرور، دیگه 3.2 کی گُلد برای 30 تا کتیبه - که نهایت اگر بره روی منابع قراره ساعتی 150 تا منبع بده - چقدر الان ارزش داره؟ ایز ایت جاست ریچ کیدز لایف استایل؟


    پ.ن: نقل قول جهت یادآوری (نویسنده خودش می دونه کدامین عزیزی ست):

    "یکی از مهم ترین مولفه های بازی وقت گذاشتن رو بازیه"


    "آنتی ویروس کسپراسکی (اسکای) قرار نیست از هیچ گونه ...، ...، ... و هر چیز دیگه که باعث از بین رفتن ارزش های بازی میشه در این سرور استفاده کنه"


    پ.ن بازم: (این ربطی به بازی سالم و غیر سالمِ این سرور نداره) متاسفانه ما گذشته ‌ها رو فراموش نکردیم و نمی کنیم، پس بهتره دوستان هم طوری برخورد نکنن که انگار گذشته ها رو یادشون نیست.


    پ.ن بازم هم: نیم فاصله چرا کار نمی کنه :))


    نقل قول
    موش منو کی کشت

    من

    سلام به همه عزیزان


    از این سبک پست‌ تحلیلی خفنا (مثل پست‌های آیدین عزیز) که یه آنالیز می‌ذارن از وضعیت سرور، آمار ثبت نام‌ها، اتحادها و وضعیت هر ساید، نسبت نژادها و وضعیت تاپ و ..

    میشه یکی بذاره که ما خوانندگان فروم از همه جا بی‌خبر هم درک بهتری پیدا کنیم از وضعیت سرور؟ و چند صفحه فقط در مورد گرفتن ۷ کراپی کنار ۱۵ کراپی نخونیم؟


    تشکر می‌کنم 🌹


    پ.ن:



    هر موش میشه بیست تا گلد این‌طوری که! اصلا یه موش صحرایی میارزه این‌قدر؟ :دی

    سلام به همه عزیزان


    خوشحالیم که فرصت شد در حضور دوستان بازی کنیم.


    ما اومدیم ش.ش اما نمی‌دونیم این‌جا چه خبره! وسط بحث ساید جنوب شرق و حضرات امرداد (😁😍) لطفا یکی بگه ساید شمال شرق چه خبره؟ کی به کیه :دی


    سروری که هنوز کسی حتی از حمایت درنیامده کل کل و صحبت از متا و اینا هست ببین چه شود به به 😁😍


    پ.ن: این‌جا اگر فونت تاهوما نداشت پست نمی‌ذاشتم :دی