نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

  • آقا من یه سری آپدیت بدم...


    متأسفانه جایی که قوانین و شرایط خیلی «دقیق» و «منظم» باشه نیست و باید دوئید دنبالش!


    من راجع به این سرور این قوانین رو پیدا کردم:

    1. یه سری اینجا هست: شروع سرور‌ 3x با آپدیت های جدید که توش چیزای مهم گفته مثل افزایش درصد سرعت میدان تمرین و تجارتخونه که من اصلاً نمی‌دونستم! و واقعاً تأثیرگذار هست توی استراتژی.
    2. یه سری اینجا هست (من با گوگل سرچ برای «آبادی» توی این سایت تونستم قوانین رو وسط یه تاپیک پیدا کنم!): تاپیک آمادگی برای دور دوم سرور 1x اسپید ترا [بدون هیچگونه بات] که گفته ناتارها کمتر نیرو می سازن و همین طور اون «می دونم ولی نمی گم» دوستمون، گویا جوابش هر ۲ یا ۳ ساعت حمله هست؛ گرچه اسمشو نبر توی نامه به من گفت ۴ ساعت». خلاصه اگه مدام به یه واحه حمله کنین نیرو نمی سازه. ناتارها هم گویا کلاً قراره کم نیرو بسازن.
    3. یه سری هم تغییرات اینجا هست https://blog.travian.com/2018/…changes-january-1st-2019/ که توش مثلاً گفته که هیروی مصری منبع سازیش عوض شده و ۳۳ درصد بیشتر از توتن هست و نه دو برابر. و یا اثر سپر سطح یک قهرمان از ۵۰۰ به ۲۵۰ کاهش پیدا کرده، اما به جاش سطح سه کلی رفته بالا!


    اگه کسی لینک چیز دیگه ای هم داره راجع به تغییرات غیر رایج، اگه بذاره ممنون می شیم. چون مثلاً همین تغییر درصد میدون تمرین و تجارتخونه می تونه کلّی باعث بشه یه سری استراتژی قبلی کار نکنه و یه سری استراتژی های جدیدی بشه تدوین کرد!


    ممنون.

    I used to want to change the world. Now I just want to leave the room with a little dignity. - Lotus Weinstock

  • سلام مجدد


    آیدین جان نمیشه که همیشه ما از شما یاد بگیریم. ;)




    تمام توضیحاتی که دادی برای شخص من تکراری بود قبلاٌ داخل فروم ir یه تاپیک آموزشی کامل و مفصل راجع به همین نحوه بازی نوشته بودی و خب داریم درس پس میدیم. دلیل پست قبلی تحلیل نادقیق شما از تلفات بالای اکانت بود نه نحوه غارت اما چون دست به چرتکه شدی منم با انگشت یه محاسباتی بکنم. تمام مواردی که در ادامه میاد مربوط به اکانت A R T E M I S هست و شاید برای سایر اکانت‌ها درست نباشه.


    از 100 واحه‌ای که به ده دوم نزدیکترن 62 واحه 25 درصد و 38 واحه 50 درصد هستن. قبل از اینکه به تولید ساعتی برسیم در مجموع 552000 منبع اولیه موجود هست که خب شما اون رو لحاظ نکردید. دورترین این واحه‌ها 13.5 خونه با ده دو فاصله داره که با مهمیز و نقشه دست قهرمان زمان رفت و برگشت زیر 1 ساعته. میانگین فاصله این 100 واحه تقریبا 9.2 خونه هست و این یعنی رفت و برگشت قهرمان به طور میانگین تقریباً 39دقیقه هست. تقریباً طی 3روز و نیم تمام این واحه‌ها (نه به ترتیب) ابتدا با هیرو کلین و پشت سرش با 67 یا 134 گرزی غارت شد، بعد از اتمام دوباره از اول داریم همینکار رو انجام میدیم و آمار بالای هجوم به همین علت هست. این روش به شدت وقت و دقت لازم داره، قهرمان طوری لانچ بشه که قبل لند اتک‌ها واحه رو کلین کنه هرچند که چندتایی از دستمون درمیره.


    شاید از دید شما و خیلی از پلیرها این نحوه غارت چیپ و غیرمعمول باشه (حتی از دید خودم هم همینطوره) اما نکته مهم ماجرا پوینتی هست که قهرمان میگیره و البته مدال هجوم که دلمون رو بهش خوش کنیم 8)



    خلاصه ی داستان اینه که انشالله که جواب بده، اما ما قبلاً کردیم و از یه جایی به بعد تصمیم گرفتیم تروپ رو بکوبیم تو دیوار و کشاورزی کنیم توی بیابون و یه همر غیرغارتی درست حسابی بعد از کراپ ۱۵ بسازیم.


    ارادت،

    --آ.


    تا اینجای کار که جواب داده منتهی همری در کار نیست یه خورده تروپه برای کمک به کراپ آپ سریعتر در همین حد و نه بیشتر. اصولاً اعتقادی به همر گرزی ندارم کمر اکانت زیرش خم میشه. یادمه تو یکی از تحلیل‌های قدیمتون گفته بودید گرزی دفعه 5ام با کیسه پر برگرده سودده بوده، بعدش مُرد هم مُرد. ما هم فقط چشممون به همون سودش هست تا الان هم بشدت سودآور بوده.



    راجع به قوانین انحصاری این سرور اینجا توضیحاتی داده شده اما کاش ابتدای تاپیک اعلام آمادگی یا حتی ابتدای تاپیک شروع سرور گفته میشد.





    ارادت فراوان :saint::saint::saint:



    پ.ن: جداً رفتم دیدم کلاه گلادیاتور ندارم :(


    پ.ن: انصافا به ™I M P E R I A L بیش از حد داره اجحاف میشه با حجم تروپی که گفته شد داره به نظر من کم کاری هم کرده :/

    S3Rd2 2010 : Saeed-69 (Ariana ==> Tigers) meta winer

    S2Rd3 2011 : V4R (Vals ==> ValAce) meta winer

    S14Rd1 2012 : V4R (Classic) winer

    -----------------------------------------------------------------------------------------

    S2Rd1 2016 : CONSTANT!NE (Elders) winer

    S1Rd4 2018 : ZSZSZ (Swans ==> AmordaD) winer

  • با سلام خدمت همه عزیزان


    از اونجایی که من یه مقدار وسواس فکری دارم معمولا برای شروع هر کاری راجب شرایط انجام اون کار تحقیق و بررسی میکنم که اصلا ببینم اون کار ارزش اینو داره واسش هزینه (چه زمانی چه مالی) بکنم یا خیر.علی الخصوص وقتی قراره از سایر رفقامم دعوت کنم که همراهم باشن چرا که اونا به دعوت میان و هر کم و زیادی بشه تقصیر میزبانی هست که مهمون دعوت کرده :)))) اگرچه لطف و بزرگمنشی دوستان بیشتر از این حرفاست


    دقیقا همین روند در همین سرور هم تکرار شد و نتایجی که من تا الان در ذهنم هست به صورت زیر هست :

    1. این سرور تخم ریزی واحه ها به صورت رندم نیست.هر 3 ساعت یه بار تخم ریزی میکنن منتهی در صورتی که در این بازه زمانی هیچ غارتی به روی ابادی لند نشه.اگرچه اگر هم تخمریزی بعد ۳ ساعت بشه ، رقم ها وحشتناک نیست.
    2. ناتار ها در این سرور همونطور که قبلا گفتم شیرده هستند منتهی یک زمان کوتاه در ابتدای سرور نیاز دارن تا فربه بشوند
    3. ناتار ها تقریبا ساخت و ساز کمی دارند در صورتی که مرتب زیر رید باشند و عملا نمیتونند خودشونو ارتقا بدن (چه منابعی چه مخفیگاهی و اقامتگاهی و ...)
    4. یک قانون در این ساید وجود داره که شما نمیتونی ناتار های یه سایدو از بین ببری.در صورتی که کاتاش کنی اون ساید بی ناتار نمیشه و بسته به روز سرور یه ناتار در همون نزدیکی ناتار قبلی رشد میکنه.
    5. در قسمت بازار اثرهنری در انحصار سایت هست.قهرمان شما هیچ وقت در ماجراجویی هاش به اثرهنری برخورد نمیکنه و فقط توسط اسمشو نبر پخش میشه.ضمنا محدودیت روزانه ۱ اثر در این سایت معنی نداره که خب باعث میشه که رقابت سنگینی واسه خریدش صورت بگیره
    6. خرید و فروش کتیبه و اکانت و ... ممنوعه.در صورت رخ دادن اسمشو نبر اکانت هایی که کتیبه روشون رفته بن فوراور و اکانت کتیبه دار رو حذف میکنه و کتیبه رو دوباره توسط ناتار ریلیس میکنه.خرید و فروش اکانت هم به طریق دیگه مجازات میشه :) و خلاصه اسمشو نبر تو این قضایا زیر بار خجالت کسی نمیمونه
    7. یک پتانسیل جدید به نام انتقال طلا این سایت داره که در نوع خودش جالبه و مشابهش رو من ندیدم جای دیگه که در قسمت لینک ها میتونین مشاهدش کنین و به دوستاتون طلا انتقال بدین
    8. دیدن تلفات به هر نحوی در قسمت گزارش ها باعث میشه که شما دقیقا مطلع باشید از حتی تعداد لاست هاتون و خدایی نکرده فردا اسمشو نبر رو به اینکه نیروهاتونو اجی مجی کرده متهم نکنین
    9. تعداد 15 کراپی های این سرور از سرور های معمولی دات کام بیشتره (چیزی حدود 2 برابر) اگرچه این تعداد بیشتر عملا وقتی توی عمل بری و بررسی کنی با توجه به واحه مشترک ها متوجه میشی که تقریبا فرق انچنانی نداره و ظاهرا فقط تعداد بیشتر هست

    پست رو هول هولی و عجله ای گذاشتم و تا اینجا چیز دیگه ای به ذهنم نرسید که بخام اضاف کنم.اگر بازم چیزی یادم اومد حتما باهاتون به اشتراک میزارم


    موفق باشید


    پ.ن : ایرج جان من فقط دوست داشتم در صورتی که وقتت خالی هست اولا از بازی لذت ببری و در کنارش هم ماها از بودن در کنار شما لذت ببریم.وگرنه اینکه شما هر ربعی باشی و لذت بازیو ببری واسه من کافیه چون میخام دوستم حداکثر لذت از وقت و هزینه ای که میکنه رو ببره.شمال شرق ، جنوب شرق ، جنوب غرب ، شمال غرب فرقی ندارن.شما جات اینجاست <3

    ;) Ever tried , Ever failed.No matter.Try agian , fail again , fail better






    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط A$HKAN ().

  • سلام نورالله جان


    بسیار عالیی و خوشحالیم ساید پرقددرت و هماهنگی رو در سرور ببینیم


    فقط مساله ای هست که معرفی از جمع حاضر

    یا شورای لیدری یا دیپلمات ساید و یا توتال انجام نمیدید؟

    برای روشن شدن اذهان عمومی...


    پ ن :

    ایدین جان مرسی از برای تحلیل ها و پست های فرومی 🙏

  • سلام به همه دوستان

    پیشنهادتون عالیه

    اما معمولا پیشنهاددهنده اولین چراغ رو روشن میکنه پس منتظر هستیم که چراغ رو روشن ومسئولین ربع خودتون رو معرفی کنید(مگراینکه منتظر رو نما یا گل ریزان باشید)

    مخلص همه دوستان وعزیزان هستم چه شناس چه ناشناس

    پیروزباشید

  • لازم میدونم قبل ازشروع همه داستانها(چون حدس میزنم تواین سرور خیلی داستان داشته باشید)یک چیزهایی روحتما بگم.

    اولا ممنون هستم ازایدین عزیز که یک نهضتی رو راه انداخت به اسم سوانز.(خودم ترجیحا بهش میگفتم ایدئولوژی اما نهضت هم چیزخوبیه اما ایدئولوژی بهتره خخخخ)

    لازم میدونم به تمام دوستانی که میگن سوانز چیه،سوانزمرده و......بگم اگه سوانزنبود(نه به عنوان یک اتحادبلکه به عنوان یک ایدئولوژی)شما الان تواین سرورنبودید پس سوانز هست وتا تراوین ایران هم هست میمونه حالا با هراسمی.

    دوما باید یک تشکر اساسی بکنم از دوستان گلم تواتحاد امرداد به چند دلیل:

    اولین دلیلش اینکه یک حرفی زدن(لطفا اشتباه نشه هیچ قولی ندادن نه به من نه به ایدین نه به کس دیگه فقط حرف زدن)ومرد ومردونه و زن وزنونه(مرد بودن هنر نیست اجباریه که ما انتخاب نکردیم انسان بودن هنره که بین زن ومرد فرقی نداره هم پلیرهای مذکر وهم مونث امرداد این حرف رو زدن وپاش ایستادن پس زن ومرد نداره)وپای حرفشون ایستادن اینو مدتها بود نه تو تراوین نه بیرون ازتراوین اگر نتونم بگم ندیده بودم اما به جرات میتونم بگم کمتردیدم پس حتما لازمه اینجا ازشون یک قدردانی اساسی بشه.

    دومین دلیلش اینه که خواسته یاناخواسته نشون دادن که پرچم دار ایدئولوژی سوانز(بازی بدون مولتی)هستن و بهترین گروه برای اثبات این مدعی هستن که بدون تقلب و مولتی هم میشه بهترین بود(که مطمئنم که هستن)پس حتما به خودم لازم میدونستم از این دوستان تشکر وافی وکافی داشته باشم.

    کلی حرف بود برای گفتن اما بقیش بماند برای بعد وبازخورداین حرفها

    پیروزباشید

  • آقا امروز ما یه دوری تو اتحادها زدیم یه نکته توجهمون رو جلب کرد! تو 2تا اتحاد اصلی تیم پاک باز و دور از مولتی بازی آمرداد از حدود 114 تا اکانت 40 تاش نژاد مصریان هست!یعنی بیشتر از یکسوم!!! مصریهایی که تو بقیه اتحادهای این مجموعه و یا خارج اتحادها هستن بماند!!!! بعد روی اکانتهای خوب و رانک بالای این تیم یه نگاه انداختیم البته نه بطور حساس و فقط بصورت گذری!!! مثال اکانت boomb توی 20 در 20 کپش چندتا آکانت کپ زدن!! که تقریبا نصف بیشترشون نژاد مصری هستن! برای اکانتی که نژادش توتن هست و سبک بازیش هجومی!! گرفتن 15کراپی توسط اکانتهای دیگه در محدوده 20 در 20 کپش سوال برانگیز بود برام!!

    از دوستان تحلیل گر و کف خواب فروم تقاضا دارم همونطوری که 3تا ساید ش غ و ش ش و ج غ رو تحلیل و بررسی میکنید یه توضیح در مورد فوق الذکر بدین ما هم بلد بشیم یوقت فکر نکنیم قراره اون کپها پوش بدن کسی رو!!

  • آقا امروز ما یه دوری تو اتحادها زدیم یه نکته توجهمون رو جلب کرد! تو 2تا اتحاد اصلی تیم پاک باز و دور از مولتی بازی آمرداد از حدود 114 تا اکانت 40 تاش نژاد مصریان هست!یعنی بیشتر از یکسوم!!! مصریهایی که تو بقیه اتحادهای این مجموعه و یا خارج اتحادها هستن بماند!!!! بعد روی اکانتهای خوب و رانک بالای این تیم یه نگاه انداختیم البته نه بطور حساس و فقط بصورت گذری!!! مثال اکانت boomb توی 20 در 20 کپش چندتا آکانت کپ زدن!! که تقریبا نصف بیشترشون نژاد مصری هستن! برای اکانتی که نژادش توتن هست و سبک بازیش هجومی!! گرفتن 15کراپی توسط اکانتهای دیگه در محدوده 20 در 20 کپش سوال برانگیز بود برام!!

    از دوستان تحلیل گر و کف خواب فروم تقاضا دارم همونطوری که 3تا ساید ش غ و ش ش و ج غ رو تحلیل و بررسی میکنید یه توضیح در مورد فوق الذکر بدین ما هم بلد بشیم یوقت فکر نکنیم قراره اون کپها پوش بدن کسی رو!!

    شما یه زحمت بکش اول اتهامی رو که زدی ثابت کن که مو لا درزش نره، بعد انتظار داشته باش واسه تنویر افکار عمومی پلیر بمب بیاد توضیح بده

  • شما یه زحمت بکش اول اتهامی رو که زدی ثابت کن که مو لا درزش نره، بعد انتظار داشته باش واسه تنویر افکار عمومی پلیر بمب بیاد توضیح بده

    اتهام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وات دفاز؟! قبل ریپلای لطف کن قشنگ با چشم باز بدون موضع گیری متن رو بخون!! بعد برو صفحه اتحادها 2تا شاخه اصلی آمرداد رو باز کن مصریها رو بشمار!!!! بعد روی اکانت بمب کلیک کن! دهکده دوم رو انتخاب کن و گزینه مرکز نقشه رو باز کن و شعاع 20 در 20 اکانت مذکور رو بررسی کن اگه چیزی ندیدی پس لطف کن دیگه پست من رو ریپلای نکن چون خودتو زدی بخواب و به هیچ وجهی هم از خواب بیدار نمیشی!!!

  • ممنون بابت این پست دقیقت.خوبه باز چن تا حدود زدی و عدم قطعیت هاتو قرار دادی اما در ادامه یه جوری با قطعیت صحبت کردی که خود منم شک انداختی

    آقا امروز ما یه دوری تو اتحادها زدیم یه نکته توجهمون رو جلب کرد! تو 2تا اتحاد اصلی تیم پاک باز و دور از مولتی بازی آمرداد از حدود 114 تا اکانت 40 تاش نژاد مصریان هست!یعنی بیشتر از یکسوم!!! مصریهایی که تو بقیه اتحادهای این مجموعه و یا خارج اتحادها هستن بماند!!!! بعد روی اکانتهای خوب و رانک بالای این تیم یه نگاه انداختیم البته نه بطور حساس و فقط بصورت گذری!!! مثال اکانت boomb توی 20 در 20 کپش چندتا آکانت کپ زدن!! که تقریبا نصف بیشترشون نژاد مصری هستن! برای اکانتی که نژادش توتن هست و سبک بازیش هجومی!! گرفتن 15کراپی توسط اکانتهای دیگه در محدوده 20 در 20 کپش سوال برانگیز بود برام!!

    از دوستان تحلیل گر و کف خواب فروم تقاضا دارم همونطوری که 3تا ساید ش غ و ش ش و ج غ رو تحلیل و بررسی میکنید یه توضیح در مورد فوق الذکر بدین ما هم بلد بشیم یوقت فکر نکنیم قراره اون کپها پوش بدن کسی رو!!

    به دنیای جدید خوش آمدید

    به نظرم شما قبل انالیز عینکتونو میزدین و هنگام شمارش به اسامی این اکانت ها دقت میکردین شاید نتیجه دیگه ای میگرفتین.چون الان لیدر اتحادو مولتی تشخیص دادین :) البته شایدم شما زیادی چشمتو باز کردی و فشار اوردی به خودت.یه کم مراعات کن عزیزم.همون حالت عادی با عینک مناسب هم نتیجه میشه گرفت :)))


    به نظر من نکته مهم اینه که با این همه استعداد توی یافتن وضعیت اکانت ها ، مسلما نباید تیم لیدری اس دبلیو شمارو نادیده بگیرن و به نظرم با وجود شما قطعا دیگه شاهد پدیده هایی مثل G-shark نخواهیم بود ;) فقط یه نگاه


    اگرچه بازم حق رو به شما میدیم طبق قانون همیشگی فروم

    '' آمرداد همیشه مقصره حتی اگر خلافش ثابت بشه ''


    یعنی من الان بگم فروم بگم شیراز 12.13 شب هست طبق این قانون غلطه و روز هست


    موفق و پیروز باشید


    پ.ن : آقا رضا و حمزه و علی و شهریارخان و عرفان و حامدطوطی مولتی کی بودین شما !!!

    پ.ن : یادی کنیم از اندی خواننده اهنگ فقط یه نگاه

    پ.ن : به به میبینم که جمع لشکر عثمانی هم جمعه.بقیرم صدا کنین دعوا دست جمعیش میچسبه :evil:

  • الان با گذاشتن این عکس و بحث در مورد اینکه اینا اکانت لیدرن کل موضوع رو میخواهی عوض کنی!!! پست چند موضوع داشت! اول خورده گیری شما به تعداد اکانتهای مصری در ساید های دیگه که درست همون تعداد تقریبا تو مجموعه خودتون هست! دوم حرفی از مولتی زده نشد... بنده گفتم گرفتن این همه 15 کراپ ک تقریبا نیمی از آنها در شعاع 20 در 20 دهکده 15 کراپ یه اکانت هجومی که نیاز به غارت منطقه داره چه معنا و مفهومی میتونه داشته باشه! حالا شما بخودت شک داری و میخای با چرخوندن موضوع و هوچی گری بحث رو بپیچونی مشکل من نیست! 2 هفتس دارید تحلیل میکنید که اکانت امپریال چرا 7 کراپ گرفته... بعد بقول خود شما چندتا اکانت هجومی رفتن تو شعاع 20 در 20 هم خوش و خرم غارت میکنن و همر میسازن :)) ادبیات لیدر یه ساید وقتی در حد یه کودک دبستانی باشه و هرگونه پست و انتقاد رو با تمسخر جوابگو باشه خدا به داد بقیه مجموعه برسه...

    شما ساید خودتو مدیریت کن نمیخاد نگران مدیریت اسدبلیو و بقیه ساید ها باشی...

  • سلام و درود به ساکنین سرور ۱

    اشکان جان همین الآنش سرور " بالقوه " ۲ به ۱ علیه آمرداده ، واسه ۳ به ۱ شدنش عجله نکن ;)

    کلا این لیدرهای " آمرداد کثیر القصور " یادمه از بچگیشون سیاست نداشتن ، برعکس ممد موکسی که هنوز سرور شروع نشده با هر ۳ تا ساید متا بسته بود و تازه محض احتیاط با سرور قبلی و سرور بعدی هم متا میکرد ^^

    خلاصه گفتم که بعدا نگی چرا نگفتی

    حامد طوطی تو یادشون بده <3

    پ.ن : سینوهه جماعت تو دوران باستان هم پر حاشیه بودن :)

    پ.پ.ن : یه جوری به پستهای آموزشی گیر میدن که انگار حالا سرور سراسر پلن و جنگ و هیجانه و همه پستهای آنالیز پلنها و همر و انویلها پشت در مونده :rolleyes:

    پسا .پ .ن : ایرج دیدی گفتم نمیام !؟ ، میدونستم بازم لیو میدی و فقط میخوای منو بدبخت کنی که به حول و قوه الهی نتونستی

    پسین.پ.ن : این بهنام وقتی پست میذاره حس میکنم رفتم مسجد محل و نشستم پای منبر بعد نماز جماعت :D

    ارادت ~ تیرداد

  • الان با گذاشتن این عکس و بحث در مورد اینکه اینا اکانت لیدرن کل موضوع رو میخواهی عوض کنی!!! پست چند موضوع داشت! اول خورده گیری شما به تعداد اکانتهای مصری در ساید های دیگه که درست همون تعداد تقریبا تو مجموعه خودتون هست! دوم حرفی از مولتی زده نشد... بنده گفتم گرفتن این همه 15 کراپ ک تقریبا نیمی از آنها در شعاع 20 در 20 دهکده 15 کراپ یه اکانت هجومی که نیاز به غارت منطقه داره چه معنا و مفهومی میتونه داشته باشه! حالا شما بخودت شک داری و میخای با چرخوندن موضوع و هوچی گری بحث رو بپیچونی مشکل من نیست! 2 هفتس دارید تحلیل میکنید که اکانت امپریال چرا 7 کراپ گرفته... بعد بقول خود شما چندتا اکانت هجومی رفتن تو شعاع 20 در 20 هم خوش و خرم غارت میکنن و همر میسازن :)) ادبیات لیدر یه ساید وقتی در حد یه کودک دبستانی باشه و هرگونه پست و انتقاد رو با تمسخر جوابگو باشه خدا به داد بقیه مجموعه برسه...

    شما ساید خودتو مدیریت کن نمیخاد نگران مدیریت اسدبلیو و بقیه ساید ها باشی...

    سلام قشنگووو

    شما بوي كدوم گلي هستي كه هنوز نميدونيم؟

    اسم اكانت و سمتت توي شمال غرب بگو گلكم

    اينكه توي شمال غرب بازي ميكني و از جنوب غرب دفاع ميكني جاي بسي تفكره

    فكر كنم توضيح اشكان واضحه

    توي سايد شما ٢٠ در ٢٠ اكانت حجومي هم جزو قوانين ليدراست كه كسي كپ نگيره؟

    مثل همون قوانين دهكده مصري و ١٥٠ و ...؟


    اول خودت معرفي كن بعد بيا اينجا هرچي خاستي با آمار نشونت ميدم.


    شاد باشي

    سعيد


    پي نوشت: تيرداد جان خوش اومدي جون خودت مديريت فروم رو بگير دست ما هر از گاهي ز و ض رو اشتباهي مينويسيم شايد به يكي بر بخوره.

    پي نوشت ٢: يكي يه آمار ده ١٥ كراپ با ذكر نژاد هر سايدو بزاره تا بدونيم كي از مسير حضرت مسيح خارج شده

    پي نوشت ٣:بهنام معلومه شاگرد خوبي بودي پاي منبر مُلّا

    پي نوشت ٤:آقا مازيار بسيار خوشحال شدم اومدين منور فرمودين و بنده نوازي كردين:*

  • به دنیای جدید خوش آمدید

    سلام


    آقا یه سوال واسم پیش اومد

    الان که من فاصله ۳۰ خونه ای اکانت BOOMB هستم و نژاد مصری هستم مولتی حساب نمیشم یعنی؟


    پیغام یکی از بچه ها تو گروه تلگرامی آمرداد:

    فروم چه باحاله تازه برا اولین سر زدم اونجا

    من که پروفایل ندارم یا هرچی

    یکی به اون آقا بگه اکانت بمب اگه توی ۲۰×۲۰ اش کلی کپ گرفتن بخاطر اون اکانت نیست بخاطر واندره آقا..😅

  • الان با گذاشتن این عکس و بحث در مورد اینکه اینا اکانت لیدرن کل موضوع رو میخواهی عوض کنی!!! پست چند موضوع داشت! اول خورده گیری شما به تعداد اکانتهای مصری در ساید های دیگه که درست همون تعداد تقریبا تو مجموعه خودتون هست! دوم حرفی از مولتی زده نشد... بنده گفتم گرفتن این همه 15 کراپ ک تقریبا نیمی از آنها در شعاع 20 در 20 دهکده 15 کراپ یه اکانت هجومی که نیاز به غارت منطقه داره چه معنا و مفهومی میتونه داشته باشه! حالا شما بخودت شک داری و میخای با چرخوندن موضوع و هوچی گری بحث رو بپیچونی مشکل من نیست! 2 هفتس دارید تحلیل میکنید که اکانت امپریال چرا 7 کراپ گرفته... بعد بقول خود شما چندتا اکانت هجومی رفتن تو شعاع 20 در 20 هم خوش و خرم غارت میکنن و همر میسازن :)) ادبیات لیدر یه ساید وقتی در حد یه کودک دبستانی باشه و هرگونه پست و انتقاد رو با تمسخر جوابگو باشه خدا به داد بقیه مجموعه برسه...

    شما ساید خودتو مدیریت کن نمیخاد نگران مدیریت اسدبلیو و بقیه ساید ها باشی...

    درود دوست عزیز هدفت چیه ازین حرفها؟

    حرف های اشکان کاملا مشخص بود

    حالا موضوع چیه چرا بهت فشار اومده

    ۲ مورد احتمال داره یا لیدر های sw به پلیر هاشون گفتن برین تو فروم جنگ روانی ایجاد کنین

    که من بعید میدونم چون رفیقامو تو sw میشناسم همچین کاری نمیکنن

    یا شما از ساید sw نیستی که سنگ ساید دیگه هم داری به سینه میزنی

    از دوستان خودم در تیم آمورداد خواهش میکنم این دوست عزیز رو تا زمانی که خودش و اکانتش رو معرفی نکرده اصلا ریپلای نکنین

  • ^^:D

    نامردا دیشب سوژه گیرتون اومده و به من خبر ندادین؟ این قضیه انقدر خوب بود که باید زنگ میزدین خبرم می دادین که منم بیام بازی...

    :D^^


    چون اشکان گفت نه ها... چون خیلی معروف شدی دیگه پستت را ریپلای نمی کنم ولی نامردیه منم یکم شفاف سازی بیشتر نکنم...

    :D^^


    راهنما:‌حروف کنار اسم حرف اول نژادها... نژاد مورد نظر یه گردالی قرمز کنارش داره!


    همینطور که مشاهده می کنید اکانت ناقلای مورد نظر در اطرافش. نژادهای مصری اونم از جنس اسم خاص و سمت خاص وجود داره!

    (اشکان گذاشته بودا ولی اشکان نژادش را برای دوستان خارج از سرور که منظورم تیرداد نیست نگذاشته بود! حیف است این دوستان ندونن ما چه گرفتاری داریم تو این سرور)


    موضوع بعدی غارت کردن یا نکردن اکانت مورد نظر که گفتی هست که اگه غارت نکنه نمی تونه و از این چیزا! غارت؟

    آیدین خودش را تا اینجا کشته که بگه راه های غیر غارتم هست! چرا قبول نمی کنین!


    این عکس همین الان سرور کام هست! شما مثل اون 400 نفری هستین که فکر می کنن غارت نباشه اکانت تعطیله!


    پ.ن: یه آمار داره در میاد اصلا وضعیه... شیطونای ساید تو سایه. زرنگتر از اینی که نشون دادن هستن...


    پ.ن۲: سرور کمیتش کمه ولی ۴تا سایدش می تونن هر کدوم یه وزنه باشن و مدعی!


    پ.ن۳: خدا نکشتتون... ^^:D


    پ.ن۴: یوسف خدا صبرت بده که این سرور هی این گوشه ی نقشه ای ها می خوان شما را بندازن به جون ما...


    به جون خودم پ.ن آخر: خدا خفتون نکنه که از وقتی بیدار شدم با این چشمای پس و پیشم دارم می خندم... :D^^

    دیگه حال امضاء درست کردن و نوشتن روزومه نیست... خستم می فهمین؟


    سال های دور خودتون هر وقت هست من از قبلترش اینجا هستم...

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط 2teeeee: آلزایمر و فراموشی... ().

  • خوب ظاهرا دوستان پاک باز آمرداد خیلی فشار بهشون اومده بابت یه پست!! خوب پی وی میگفتین پست رو پاک میکردم دیگه پست هم نمیذاشتم اینقدر دست و پا زدن نداره برای منحرف کردن موضوع!!!!

    تیمی که از ابتدای سرور به تعداد اکانتهای مصری بقیه سایدها گیر میده که چرا اینقدر مصری زدید، چرا باید خودش بیش از یکسوم اکانتهای 2تا اتحاد اولش نژاد مصری باشه!!! چقدر شما خوبید :) چقدر پاکباز:) آفرین آفرین :) ادم لذت میبره از این همه پاکبازی :)

    یعنی غارت یه اکانت اینقدر بهتون فشار اورده که الان 2هفتس اینجوری کف فروم خودتون رو خفه کردید!؟ آقا بلده و میتونه!!! اینکه شما بلد نیستید و نمیتونید مشکل اون اکانت نیست:))

    در مورد کپ اکانتهای فوق هم کل پستهایی که گذاشتید ماله کشی بیش نبود:)

    خوش باشید پاکبازهای سرور

  • سلام خدمت اهالی سرور 1

    قرار نبود این سرور رو در خدمتتون باشیم ولی مثل اینکه شیطان اجازه زندگی سالم رو به ما معتادین تراوین نمیده و از امروز به صورت رسمی در خدمتتون هستیم البته رو اکانت یکی از دوستان که قبلا هم سرش بحث و جدل بوده ظاهرا.

    یک روز وقت گذاشتم پست های فروم رو بخونم ببینم بازی چند چنده، داور در چه حاله، مربی ها چی پوشیدن و الان توپ کجای زمینه!!!.

    برام جالب بود که توی این سرور که در نگاه اول مولتی بازی وجود نداره و بات نمیشه استفاده کرد قطعا پشت هر اکانت حداقل یک نفر هست و داره با نون بازو زحمت میکشه و اکانت بالا میاره، حالا اگه مولتی میدونید اینو به نظرم این مولتی بازی ارزش داره قطعا به بات و وی پی اس و ...!!! که توی سرور اسپید با اوج ثروت در حال انجام هست!!!.



    تشکر ویژه از آیدین عزیز که هر سرور در کنار یا رو به روش بودم یاد میگرفتم ازش ولی خب همیشه حرف هاش درست نیست ولی چون قشنگ مینویسه جالبه برام :)


    پ.ن. یادش بخیر قبلاً ها تو فروم ملت دنبال «آنتی اسپم» می گشتن که پست شون حذف نشه! اینجا باید لای ربط کاملاً مستقیم به «شاخ بازی» بگردیم که مصدع اوقات کل کل های دونفره دوستان نشیم و نندازمون بیرون از تاپیک که ارث پدری شون هست! :)

    ولی یک خواهش از همگی لطفا سعی کنید احترام همه حفظ بشه

    کل کل هاتون در حد رقابت باشه که بتونه یه روز تبدیل به رفاقت بشه


    دنیایی نیست!


    به یک گلد ساپورت مثل همیشه نیازمندیم :)

    خیلی از دوستان اگه اسم منو بدونن میشناسن پس نمیگم که ندونید :ِی

    ای وای که در شهر یکی مرد نمانده:!:

    حتی به ریا آدم بی درد نمانده:!::!::!:

  • با عرض سلام خدمت تمام اهالی سرور ۱


    خب قبل از هرچیزی لازم دونستم جمله ی همیشگیه خودم که دوستان نزدیک بنده میدونند رو با شما در میان بگذارم !!

    من این جمله را سال ها پیش در کتابی خوندم و ملکه ی ذهنم شد و تبدیل به اولین اصل زندگیه شخصیم شد


    در مسابقات گاوبازی اون کسی پیروز میدان است که بهترین جاخالی رو بدهد


    به نظر من فقط این مسابقات نیستند که گاو دارند و شما اگر جاخالی بدین پیروز میشین ، زندگی کردن گاو داره ، رانندگی کردن گاو داره ، حرف زدن با دیگران گاو داره و البته که تراوین هم گاو داره


    دوست عزیز که نمیدونم به قول سعید ملای عزیز بوی کدوم گل هستی شما ! عزیزکم من راجب آنالیز شما که خیلی دقیق بود اصلا نظری نمیدم چون اصل اول زندگیم رو زیر پا میزارم ( تیتر آبی )


    فقط نکته ایی رو گوش زد میکنم بهت پسرم که یاد بگیری هرجایی و راجب هر موضوعی که توش تخصص نداری صحبت نکنی


    بزرگ شدن ، توانایه دادن نظر ، لیدری کردن ، آنالیز های حرفه ایی و ... همه ی اینا خوبه اما همه ی اینها ملزوماتی رو میطلبه که من فکر میکنم توی تمام ملزوماتی که نیاز هست ، جویایه نام بودن پیدا نمیشه

    برای جویای نام بودن خودت، بابا جان بفهم با کی داری حرف میزنی


    ( چون توی فضای عمومی صحبت کردی توی همین فضا خوردت میکنم ، اگر شماره ی منو از لیدرت میخواستی بهت میداد و اونجا بهت آموزش میدادم که تراکم اکانت توی اون منطقه به خاطر واندر هست دلبندم )


    بگذریم !! من خیلی کم در فروم فعالیت دارم به دلیل مشغله ی کاری اما انشاالله تیم امرداد سوپرایز هایی برایتان دارد که در جریان قرار میگیرید


    شاد و پیروز باشید

    حمیدرضا


  • مهران مدیری یه جمله خیلی خوب داره " هیچ وقت هیچ چیزو توضیح نده !! "


    بگذریم :)


    یه تحلیل بزارم از سرور


    شمال شرق :

    در مجموع 68 تا ده دوم 15 کراپ گرفته


    150% هاش:

    رومی ها :1

    توتن ها : 3

    گول ها : 1

    مصری ها : 19


    125% هاش

    توتن ها : 6

    گول ها : 3

    مصریان : 4


    100% هاش:

    رومی ها: 7

    توتن ها:9

    گول ها 10

    هون ها : 1


    75% هاش

    رومی ها 1

    توتن ها 1

    گول: 1

    مصری : 1



    جنوب شرق

    در مجموع 66 تا ده دوم 15 کراپ گرفته


    150% هاش:

    رومی ها :6

    توتن ها : 8

    گول ها : 2

    مصری ها : 10

    هون ها : 6


    125% هاش

    رومی 4

    توتن ها : 4

    گول ها : 2

    مصریان : 7

    هون ها :2



    100% هاش:

    رومی ها: 1

    توتن ها:1

    گول ها 1

    مصری ها : 1


    75% هاش

    رومی ها 2

    توتن ها 1

    مصری : 1




    جنوب غرب

    در مجموع 79 تا ده دوم 15 کراپ گرفته


    150% هاش:

    رومی ها :4

    توتن ها : 12

    گول ها : 2

    مصری ها : 15

    هون ها : 1



    125% هاش

    رومی 8

    توتن ها : 6

    مصریان : 3

    هون ها :3



    100% هاش:

    رومی ها: 2

    توتن ها:3

    هون ها 1

    مصری ها : 2


    75% هاش

    رومی ها 4

    توتن ها 3

    مصری : 3

    گول ها : 4


    50% هاش

    رومی ها 1

    گول ها 1



    شمال غرب

    در مجموع 40 تا ده دوم 15 کراپ گرفته


    150% هاش:

    توتن ها : 3

    مصری ها : 11




    125% هاش

    توتن ها : 1

    مصریان : 8




    100% هاش:

    توتن ها:2

    هون ها 2

    مصری ها : 5



    75% هاش

    هون ها 2

    توتن ها 1

    مصری : 3

    گول ها : 1


    50% هاش

    رومی ها 1



    آمار به شدت واضحه

    2 ربع جنوبی بیشتر تمرکزشون رو پلیر بوده تا اینکه مصری بیاد ده بالاتر بگیره

    2 ربع شمال بیشتر تمرکزشون اینه مصری بیاد ده بالاتر بگیره

    2 ربع شرقی نسبت به امار بازیکناشون عملکرد بهتری برای ده دوم داشتن

    2 ربع غربی نسبت به امار بازیکناشون عملکرد پایین تری داشتن


    به نظرم بالاترین هماهنگی ده گرفتن بدون قید و شرط مختص ش ش هست



    پ.ن: من پیشنهادم اینه ضعیف ترین ساید سرور تو همه زمینه هااا یکم تو فروم سرشاخ شدنو بزاره کنار فردا روز خواست بره با یکی متا کنه ، طرف بهش نگه هم خیلی ضعیفی هم با ج ش سر شاخی باهات متا نمیکنم !


    پ.ن: لامصب تو هنوز 150% هات کلی خالیه ، ملتو فرستادی 50% بگیرن؟ :)))


    پ.ن: نه رومی داره نه گول داره ، تز مصریشم که افتضاح اجرا شد ، امیدوارم اون 3 تا توتن خوب دف بسازن بتونن یکم از صفر شدنشون جلوگیری کنن


    پ.ن: تیرداد طرف نمیتونه یه هماهنگی ساده واسه ده گرفتن انجام بده ، میخواد 3 به 1 کنه ؟؟؟!! :دی