Posts by Slim Shady

    مایک عزیز، شما هم مثل آقا رضا Unknown فازت اینه که "ایرج می‌تونی لایق بالاترین احترام‌ها باشی ولی..."


    حالا از کل جریان جاسوسی و استفاده از اعتماد بگذریم، ولی صادق جان که تصور می‌کنی خیلی زرنگ تشریف داری :) چند نکته:


    - من چت خصوصی رو منتشر نکردم بلکه چت گپ واتس اپ رو نوشتم، تازه اسکرین شات هم نگرفتم فقط کامنت‌ها رو نوشتم.


    - چیز خاصی رو تقطیع نکردم که تحریف و دست بردن در دیالوگ‌ها محسوب بشه مایک! صرفا خلاصه‌اش کردم در فروم.. می‌خوای اگر فکر می‌کنی چیزی تقطیع شده که باعث تحریف صحبت‌ها شده کل چت‌های اون روز رو بذارم! خوبه؟ :دی


    - شما که از منتشر کردن دو تا کامنت گلایه می‌کنی، جدی بگو تا بحال هیچ شاتی از گپ ما نگرفتی و ویسی از ما فوروارد نکردی که دست به دست بشه عزیزم؟ :)


    ۴۰ روز به عنوان جاسوس اومدی هرچی اطلاعات و شات کامنت و غیره زیر دستت اومد دادی اون ور ۱۰۰ دست هم چرخیده و بعد گلایه می‌کنی که چرا دو تا کامنتت رو بدون اجازه (!) این‌جا گذاشتیم =))) بدون اجازه؟! بدون اجازه؟! =))) ببخشید دیگه..


    - اون روز شما نمک به زخم بچه‌ها پاشیدی که باعث عصبانیت و توهین برخی بچه‌ها شد، و حتما خاطرت هست که بنده و مازیار خان همه رو به آرامش و خودداری از توهین کردن دعوت کردیم، و بنده با نهایت احترام و اموجی گل شما رو بدرقه کردم.


    - رفتار روز کتیبه‌‌ی شما (فارغ از اساس داستان و جاسوسی و دادن اطلاعات و دیدن چراغ و ام‌ام و آمار و لینک حملات و‌ سواستفاده از اعتماد و بلند کردن کتیبه و ..) وقیحانه بود! آیا این برخوره‌ست و مایه افسوس از این که "فکر می‌کردی اسطوره های اخلاق تو تراوین نسلشون منقرض نشده" ولی افسوس می‌خوری الان؟! عجب..


    شما وقیح هستی و این یک واقعیت هست.. یادت باشه از ابتدا تا آخرین لحظه که رفتی با احترام برخورد کردم با شما. می‌خوای طلب کار هم بشی و مایوس از این که اسطوره اخلاق نبودیم؟ اگر از این صفتی که به کار بردم گلایه مندی شدی و دلت شکسته، ببخشید تو رو خدا، شما مظلوم هستی ما بد اصلا..


    - آقای جاسوس شاهکار فوق حرفه‌ای، این همه وقت و انرژی که گذاشتی، اولا بابت لایه بندی اطلاعاتی و تعدد گروه‌ها و تقسیم افراد و اظهار برخی موارد نه در گپ عمومی و ام‌ام بلکه در گروه‌هایی که شما نبودی، باعث میشه چیز زیادی دستگیرت نشده باشه!


    دوما ته همه زحماتت زدن دو کتیبه بود که یکی‌ش برگشت و در کل این همه وقت و انرژی که برای تسویه حساب شخصی گذاشتی، متاسفانه چیز زیاد جدی و خاصی نیست و در معادلات کلی سیاسی نظامی سرور تاثیر خاصی نمی‌ذاره :)


    شرمنده ولی Mission Impossible خفن شما که بهش افتخار می‌کنی و دم سربازی این‌قدر براش نقشه کشیدی ته‌اش چیز خاصی نیست :دی فقط گلایه‌ام بیشتر از موضع و اخلاق اس‌ای بوده..


    - کامنت من مبنی بر یوآی‌دی زیر ۱۰۰ رو ریپلای کردی و می‌گی اکانت کذایی در ان‌ای رجیستر نشده؟ فرق زیادی نمی‌کنه..


    پ.ن: همگی در حالی که دارید تم موسیقی معروف فرانچایز Mission Impossible رو در زیر لب زمزمه می‌کنید، این جمله رو هم در ذهن‌تون بخونید: What a waste of a genius plan


    آقا شرمنده من در برابر این حجم از فاز شما باعث افسوس خوردن‌ به "فکر می‌کردم اسطوره‌های اخلاق تو تراوین نسلشون منقرض نشده" شدم. بدهکار هم شدیم..


    به بزرگی خودتون ببخشید دوستان اس‌ای که باعث ناراحتی و regret جاسوس‌تون شدم شرمنده..

    شب همگی بخیر


    اول یک تبریک حسابی بابت دفاع خوب جنوب شرق.


    دوم تشکر از دوستان گل جنوب غرب که پاسخ هجمه و طعنه و بی‌احترامی به متای سابق خودشون رو این‌طور با تواضع و فروتنی می‌دن.


    پ‌ن: حسین عزیز شما لطف داری، ویدیوی شما با طوطی دوست داشتنی‌ت رو دیدم ناخودآگاه لبخند به لبم اومد، نه به اون علتی که شما در پانویس گفتی، بلکه به خاطر شیرینی و انسانیت خودت و ویدیوی قشنگت..


    داشتن احترام و لطف رقیب کم موهبتی نیست! و خدا رو شاکرم که این عزت رو به من داد که لطف رقیب رو داشته باشم.


    پ.ن ۲: هومن جان امیدوارم سلامتی دوباره حاصل بشه عزیزم، اما شک نکن از دو اشتباه در فروم ضربه خواهی خورد متاسفانه:


    ۱. بی‌احترامی به متای سابق و زیر سوال بردن کل جنوب غرب چه از لحاظ اخلاقی چه فنی و ..


    ۲. به کار بردن عبارت "تا بحال کتک‌خور من بودید و خواهید بود" خصوصا اون "من"


    به قول آقا سید خلیلی که دوستش داری، و من در کارگاهی که ساز ساخته ساز ساختم، و در جمع خانه‌ای که ساز نواخته ساز نواختم:


    "هیچ اگر سایه پذیرد، ما همان سایه‌ی هیچیم"


    پ.ن ۳: محمد جان از نصیحت‌ت مشعوف شدم! انشاالله روی سی و سه پل با پیمان سه‌تایی قدم می‌زنیم یه روز :دی


    پ.ن ۴: یوسف عزیز می‌دونی حالم خوب نبود و دکتر بودم. حالا خوبه می‌گی سلیم، این ور بیشتر میگن سلیمه =)))


    پ.ن ۵: فکر می‌کنم بیشترین لذت از این سرور رو لقمان می‌بره در نهایت :دی هرچند پلن اکانتش بسیار دشوار هست، اما واقعا جذاب و ماجراجویانه و باحال هست، خصوصا این که هدفمند و در جهت تحقیق هم هست.


    آرزوی برد برای یاران شمال شرق و جنوب غرب، و آرزوی سلامتی برای همه..


    - ارادت‌مند

    ایرج

    شب همگی بخیر

    پ‌.ن: ایرج جان؛ توی این مدتی که اشنایی دارم از رفتارتون؛ متاسفانه شمارو انسان آزاده ای ندیدم؛ و واقعا میگم اگر انسان آزاده ای بودید و سینه محکمتری داشتید واسه سپر کردن قطعا لایق بالاترین احترام ها بودید ولی ...



    سلام رضای عزیز.


    متاسفانه شما رو نمی‌شناسم، و حتی نمی‌دونم روی چه اکانتی هستید، و البته منظور شما رو از "آزاده بودن" و "سینه‌ی سپر" اصلا متوجه نشدم، اما تا جایی که فکرم قد می‌ده، قضاوت آدم‌ها به این سادگی نیست..


    شما ۲۱ سال سن داری و من ۳۱ سال، شما اسطوره‌ی اسپیدترا هستی و من نوب پاپ باز دات کام و آی‌آر از ۲۰۰۹، و تا شهریور سال قبل حتی روحم هم خبر نداشت اسپیدترایی وجود داره. اما تاکید می‌کنم که قضاوت آد‌م‌ها به این سادگی نیست..


    بنده به پست شما که دلی هست احترام می‌ذارم، و وارد مسائلی که از اون‌ها آگاه نیستم یا به من ارتباط نداره نمی‌شم.


    فقط در میان پست شما یک نکته‌ی کوچک وجود داره که امکان داره در میان طومار درد دل و سخن از گذشته و زندگی و خاطرات گم بشه! من ریپلای‌ش می‌کنم:


    طبق سلسله اتفاقاتی ما یک کتیبه چکمه از شمال شرق زدیم و نمیتونستیم تا چند روز بیاریمش خاک خودمون؛


    عبارت "طی یک سری اتفاقات" به طور واضح سانسور اون "اتفاقات" هست..


    چطور دوستان توانایی نگه داشتن یک چکمه کوچک رو نداشتند؟ اونم سایدی بسیار قوی و منسجم مثل اس‌ای! خزانه ۱۰ و قهرمان نداشتید واقعا؟ اون هم برای پلنی که از ابتدا با اکانتی با یو‌آی‌دی زیر ۱۰۰ رجیستر شده در ان‌ای؟!


    پ.ن: سیاست اصلی اس‌ای در دادن کتیبه‌ی ما به اس‌دبل کاملا واضح بوده و هست..


    پ.ن ۲: سجاد جان پست اخیرم در ریپلای شما هم تاکید کردم که هرگز نگفتم غارت شما سالم نیست! فراموش نکن سرور قبل و امرداد ما متا و هم‌بازی بودیم و مارس رو می‌شناسم، و بدون تعارف و طعنه اگر بتونم فرصت یاد گرفتن غارت از شما رو داشته باشم استقبال می‌کنم، همچنین ریزش پلیر در هر سرور اتفاق تلخی‌ست..


    پ.ن ۳: باقی صحبت‌ها باشد برای بعد..

    تا الان کتک خور من بودید از الان به بعدشم همینید.


    بهتر بود می‌گفتی "ما" و نه "من"!


    همچنین فراموش نکن که ان‌ای هنوز حتی یک پلن هم نرفته! فقط در برابر سه به یک ایستادگی کرده، کتیبه‌هاش رو جمع کرده و در حال تقویت برنامه‌هاش هست..


    دوست عزیز من شخص شما رو به عنوان یه پلیر پاک و پایبند به اصول اخلاقی می دونم و کاملا هم قبولت دارم ولی همون طوری که قبلا هم گفتم خودت رو جایی خرج نکن که بی خود مقام و منزلتت زیر سوال بره !


    لطف داری حسین جان، اما جالب هست بدونی منم دقیقا همین حس رو به شما دارم! یعنی عین پستت رو می‌تونم جای "ایرج" بذارم "حسین" و خودت می‌دونی چقدر درست از آب در میاد..


    تاپیک این سرور یکی از تلخ‌ترین‌های فروم تراوین در عمرم هست!


    چندتا لینک و شات کوچک و بامزه می‌ذارم حال و هوا عوض شه..



    خودمون از این لینک کمرمون شکست! واقعا حاضر بودیم خودمون آمار دهکده رو اسکرین بگیریم بدیم ولی این همه اسکات نازنین رومن دیوار نشه..



    این یه توضیح جالبی داره! اسکات که کشیدیم سبز لینک گرفتیم و اکانت مقابل گزارش اسکات نگرفت، اما همون موقع (ساعت ۲ شب) به اکانتی که اسکات کشیده بود پیام داد گفت lol !! من که نفهمیدم چی شد که فهمید، ولی خب سه ساعت بعدش که رفت خوابید یه جواب کوچولو به شیطنت‌ش دادیم..




    این خفت عالی بود دم دکتر دره یار اسلیم شیدی گرم..




    دوست عزیزمون مدتی که میهمان بود حسابی کمک کرد ممنونیم ازش :)


    پ.ن: میلاد کلا نفهمیدم چی نوشتی ولی خودت می‌دونی که مخلصیم..


    پ.ن‌۲: هومن جان سهیل کلا لحن‌ش این تیپی هست، راحت و رک و بی شیله پیله.. مطمئن باش زمانی که پست رو می‌نوشته (فارغ از این که ادبیات‌ش رو من و شما بپسندیم یا نه) اصلا با خشم و عربده‌کشی و عصبیت نبوده.. می‌شناسمش که می‌گم!


    اما اتفاقا شما از این که با لحن تند ریپلای شدی بسیار خشمگین شدی و یک مقدار چهره‌ات عوض شد. گاف دادی! باید ریلکس جواب می‌دادی.


    اول همین پستم یک اشاره ریز کردم که نشانه‌ی چهره عوض کردن شما در برابر یک پست تند و هجمه‌آمیز چه بود. شما هم مقداری به کنترل و مدیریت خویشتن نیاز داری..


    از همه عزیزان می‌خوام فلفل این کل‌کل‌ها رو کمی کمتر کنن.. ممنون

    سلام آقا ایرج عزیز،من حدودا دو هفته روی اکانت M A R S لاگین نداشتم و از اونجایی که صد در صد غارت اکانت M A R S توسط من انجام میشد(ناتاریابی و تنظیم لیست فارم ها)این دو هفته که من نبودم غارت کم شد و شدیم رنک هشت تا اینکه شنبه عصر که چکمه فعال شد بنده اومدم و از شنبه تا الان کامل روی ناتارا تایم گذاشتم و نتیجش این شده که الان رنک دو هستیم،لابد میخواین بگین غارت کلاب و بابک سالمه؟

    ایرج جان اگر خاطرتون باشه هفته دوم سرور من پیشنهاد دادم اکانت های تاپ غارت یک فرد بی طرف رو جانشین کنن تا صحت ادعای غارت سالم رو تایید کنه و گفتم که حاضرم آقا لقمان که همه قبولش داریم رو جانشین کنم به شرطی که بقیه هم موافق باشن

    الانم هنوز سر حرفم هستم و اگر اکانت کلاب و بابک و اشکبوس فقط اینجا اوکی بدن که حاضرن جانشین کنن آقا لقمان رو،من زودتر جانشین میکنم و اگه آقا لقمان گفتن غارت من مولتی ایناس،اکانت مارس تقدیم شما


    غارت این هفته مارس مثل تمام هفته های گذشته ۱۰۰ درصد سالم و از ناتار بوده،آقا ایرج عزیز تیم مارس فقط همین یک اکانت رو داره و ما حتی پارکینگ نداریم چه برسه به مولتی


    سجاد جان سوبرداشت کردی،


    منظورم این نیست که غارت مارس ناسلام هست، اما مدتی غارت شما پایین‌تر از Mr.Scary بود با این حال رنک یک غارت سالم محسوب می‌شد! از این بابت گفتم وقتی این عبارت رو توی پروفایل می‌نویسی ناگزیر باید نوشته پروفایلت رو با جهش‌ها و افت‌های دیگر اکانت‌ها در تاپ غارت سینک (همسان‌سازی) کنی.


    پ.ن ۱: پاسخ ما بیشتر به سر و صداهای ان دبل بود که ای وای فلان شد.. دیدیم باز خودگویی و مونولوگ هست گفتیم برخی حقایق رو روشن کنیم.


    پ.ن ۲: اگر کم کاری شما در فروم این مدت علتش تماشای تقلای ... ان‌ای بوده، پس حسابی حوصله‌تون‌ سر رفته چون در این رابطه کم (اما کافی) پست گذاشته شده.


    پ.ن ۳: پس برای مذاکره یک برگ برنده‌ی عیان (کرم چاله) و یک برگ برنده نهان (مایک شینودا) داشتید برای چانه زنی؟! :)


    یعنی با اولی خواستید تضمین بگیرید و بعدش احیانا اگر به توافق می‌رسیدیم تازه دومی رو روو می‌کردید و تحویل می‌دادید؟! درست فهمیدم؟


    اول مایک شینودا رو ساختید تا بعد از چانه زنی سر کرم چاله روو کنیدش، یا اول فقط کرم چاله و عبارت حمزه که "ما مرد هستیم زیر پرچم اس‌ای اومدیم این‌جا" رو داشتید بعد اون یکی رو زدید؟


    بیایید فرض کنیم سر کرم چاله توافق می‌شد، اگر بعدش می‌گفتید خب اوکی ممنون حالا که توافق کردیم این مایک شینودا خدمت شما، احتمالا من یکی حرفم رو پس می‌گرفتم! وقتی این بی‌صداقتی و پنهان‌کاری رو می‌دیدم، با خودم می‌گفتم لابد از این "شینوداها" باز هم هست که سر فرصت اسباب چانه زنی بشه..

    هومن جان احترام شما واجب هست، لطفا هنگام خطاب قرار دادن بنده از ادبیات بهتری استفاده کن.


    جا نماز رو کسانی آب کشیدن که با سواستفاده از شعار جنوب غرب مبنی بر جبهه حق علیه باطل، سعی کردن به ان‌ای فشار بیارن اما خودشون کم باطل نبودن..


    در مورد چماق یا ضمانت و .. بنده و سهیل به حسین عزیز صادقانه گفتیم می‌پذیریم به شرط این که پلیر اکانتی که کرم چاله چسبیده شده بهش راضی باشه، که نبود! ما هم به احساسی که داشت احترام گذاشتیم.


    اگر مسئال سرورهای گذشته (که بنده و سهیل حضور نداشتیم و در جریانش نبودیم و قضاوت هم نمی‌کنیم طبیعتا) رو کنار می‌ذاشتید، و همون طور که به امید و حسین گفتم برای ضمانت با خود ما رو در رو مذاکره می‌کردید (بدون خواستن اون ضمانت) کار به این‌جا نمی‌کشید، که خودتون هم به اکانت مایک شینودا اعتراف کنید..


    همون موقع در جلسه با امید و حسین گرامی، بنده و سهیل نپی می‌تونستیم مانند سرورهای آی‌آر که عمری بازی کردیم، از اعتبار و حرف خودمون مایه بذاریم و حد و مرز بازی تمیز و غیر تمیز رو با شما ببندیم، اما شما روش دیگری رو در پیش گرفتید و در نتیجه مذاکره به نتیجه نرسید، وگرنه ما هم استقبال کردیم و هم مشتاق چنین توافقی بودیم.


    پ.ن: تقریبا هر سرور رسم هست که یکی دو نفر اکانت فیک می‌زنن تا با پوشش هویت واقعی و با ادبیاتی دریده و زننده به رقیب حمله کنن در فروم، چنین پست‌های ارزش ریپلای نداره. ضمنا شعر رو (فارغ از سانسور و علامت *** گذاشتن) از لحاظ وزن و واژه درست‌تر بنویسید.


    پ.ن 2: ان دبل دو چیز رو خوب می‌دونه خودش پیش خودش:


    1. از ابتدای سرور که خودسر و خیره سر اتک می‌داد، با احترام رفتیم خدمت دوستان برای جلسه و صحبت اما این قدر به تمسخر گرفتن و جواب سربالا دادن و به اتک‌های لب مرزی ادامه دادن و بعد هم پلن مشترک با اس‌ای رفتن که نشانه‌ی ضعف سیاست‌شون هست، وگرنه درخواستِ دقیقه‌ی 90‌شون (قبل کتیبه) برای جلسه می‌تونست جدی‌تر گرفته بشه.


    2. موضع‌شون نسبت به اس‌ای، در فروم و در پیام‌های خصوصی به شدت متناقض هست، پس زیاد سنگ اس‌ای رو به سینه نزنید که حنای شما رو بی‌رنگ خواهیم کرد.


    پ.ن 3: کسرای عزیز بنده در جریان ریختن دف در فارم‌ها نیستم، و این عمل رو چه در فروم و چه در جمع بچه‌های خودمون تقبیح کرده و می‌کنم، و بابتش عذر می‌خوام. این هم موردی هست که باید کنترل بشه، اما میان کارهای بسیار کثیف‌تری فعلا گم شده متاسفانه.


    خودت می‌دونی من حتی ناتار لب مرز اس‌ای چیف می‌کنم سریع دف رو بک می‌دم که کسی از ساید شما خسارت نبینه، اما کنترل تمام پلیرها (در تمام سایدها) یک مقدار گویا سخت شده..


    پ.ن 4: مستر سجاد عزیز لطفا پروفایل اکانت مارس رو ویرایش کن و به جای "رنک یک غارت سالم" بزن رنک دو! خودت می‌دونی چرا..


    فعلا عرضی ندارم، امیدوارم گویا بوده باشه همه چیز..


    ارادت

    سلام به همه عزیزان


    همون‌طور که قبلا هم اشاره کردم، تاپیک این سرور شده خودگویی و مونولوگ، جهت امور زیبایی مثل مظلوم‌نمایی، عوام فریبی و تشویش اذهان عمومی :) دوستان می‌بُرن و می‌دوزن برای خودشون، فقط جهت جلب توجه و متفاوت نشون دادنِ اون‌چه که حق و حقیقت هست..


    در این شرایط آدم ترجیح می‌ده دوستان رو تماشا کنه و با خودش بگه "خود گویی و خود خندی / عجب مرد هنرمندی"


    عزیزان اس‌ای ابتدای سرور ابقای یک دهکده کذایی که مدتی شیره‌ی ساید خودشون رو کشید که در بیابان‌های ساید ما پابرجا بمونه رو به عنوان ضمانت اجرا پیشنهاد دادن تا ان‌ای اگر در سایدشون اکانت جاسوس داره معرفی و روو کنه تا لطف کنن از تئوری کرم چاله که هنوز توسط فیزیک‌دانان اثبات نشده نقب بزنن و برگردن سر جای خودشون..


    اما تمام این مدت در ساید ما نه تنها از اس‌ای جاسوس بود (برای اموری مثل دیدن چراغ جهت خفت، خوندن ام‌ام‌ها و دیدن لینک‌های اتحاد) بلکه جاسوس عزیز ما وارد گپ واتس اپ هم شد، درب دوستی رو باز کرد، تعامل کرد (خداییش دو سه تا پیشنهاد خوب و به درد بخور هم داد دمش گرد :دی) بعد توسط اکانت دیگری و به طبَعِ اون اکانت‌ها و دهکده‌های دیگری (که دیگه حسابش از دست ما و فکر کنم از دست خودشون هم داره درمیره) دقیقا تایم کتیبه‌ها (که با بچه‌ها جمع شده بودیم برای اجرای بلند کردن کتیبه) تلفنش رو خاموش کرد، یهو ناپدید شد و بعد اومد تاپ هجوم، و بعد هم دیدیم دو کتیبه کوچک ساید ما رو زده تا تقدیم دوستان کنه..


    شما رو به حجم عظیمی از وقاحت در گپ واتس اپ دعوت می‌کنم:


    - جاسوسِ @!%^&*& (حرفای یک مقدار تند از جانب بچه‌های ما)


    - یکی از کتیبه‌هاتون رو زدم، اون یکی رو هم بزنم میام خدمت‌تون.


    - (من) بچه‌ها کسی به مایک عزیز چیزی جاسوس هم احترام داره ایشون میهمان ما بوده میهمان هم حبیب خداست کسی از گروه کیک‌ش نکنه تا خودش آبرومنده از گروه بره.


    - خب سلام اولا شرمنده بابت اتفاقاتی که افتاد

    به شما حق میدم عصبانی باشید ولی بلاخره اینم یه بازیه هرکس نقش خودشو داره بازی میکنه و من نقش خودمو خدایی خوب بازی کردم

    الان هنوز هیچ سایدی یه کوچیک هم نزده اکانت من دوتا کوچیک زده

    همین نه بیشتر


    ---


    بنده دوست عزیزمون رو نه تنها از اتحاد کیک نکردم، بلکه گذاشتمش سر در اتحاد با سمَت شریف "جاسس اس‌ای" و اجازه دادم همچنان تا وقتی خودش دلش می‌خواد ام‌ام‌ و چراغ و لینک اتک ببینه.. پرچم رسوایی و دروغگویی سایدش رو به دستش دادم ایشون هم برای مدتی افراشته نگه‌ش داشت جای این که این پرچم رو بذاره زمین و بره..


    فکر می‌کنه نمی‌شناسمش! بذار گل به ساید خودش بزنه و اسم خودش و ساید خودش رو برای دزدیدن دو تا کتیبه خراب کنه. اگر باهوش بود می‌موند تا نقشه‌ها و واندر تا ضربات سنگین‌تری به ان‌ای بزنه، اما زود برای دزدیدن دو تا کتیبه وا داد..


    البته دوستان اس‌ای هنوز هم سیر نشدن :) با اکانت لیدر ساید از ما اسکات می‌کشن بعد با این اکانت که از اول در ان‌ای رجیستر کرده و توی دل ساید ما هست خفت می‌زنن. مرحبا..


    بهرحال ما در سایدهای دیگر جاسوس نداشتیم، درب دوستی با کسی باز نکردیم بعد از وسط ساید نارو بزنیم و با همری که آمارش رو به ساید داده بودیم (و توی پلن کتیبه‌زنی جزو کلینرها بوده) کتیبه بدزدیم و افتخار هم بکنیم.. کسی از ان‌ای خودش رو دوست و هم‌بازی و رفیق جا نزد که برای دو تا کتیبه (که می‌تونیم به موقع برش گردونیم انشالله) آبروی خودش و سایدش رو ببره جسارتا..


    اگر هم کتیبه زدیم کلینر از خودمون بوده، دهکده زدیم یا ناتار چیف کردیم کاتا کشیدیم، و خودمون رو پلیر ساید جا نزدیم تا چهل - پنجاه روز فول جاسوسی کنیم از ساید رقیب و بعد هم کتیبه ببریم و بعد باز هم بمونیم با کمک اسکاتِ یاران از فاصله نزدیک خفت کنیم.


    خاطرم هست یکی از دوستان شمال شرق به من پیام داد گفت ایرج می‌دونم چراغ می‌بینی که خفت می‌کنی! خدا رو شاهد می‌گیرم که هرگز چراغ ندیدم و اکانت جاسوس نداشتم و هر اتکی که دادم بر اساس اسکات کشیدن و ارزیابی اکانتِ هدف برای خفت بوده.. اما از ابتدای سرور ما جاسوسِ همه جانبه داشتیم توی سایدمون :)


    پ.ن: رضا سورنای عزیز شما لطف داری


    پ.ن 2: ناصر جان من نفهمیدم اسم من رو برای چی آوردی اصلا =))) من کِی با حضرت عالی دم از رفاقت زدم؟! از ابتدای سرور که ان دبل سرخود و با خیره سری اتک لب مرزی می‌داد، اومدم هم در پی‌وی شما و هم در مکاتبه با اکانت Mitra در سرور صحبت کردم اما هر بار یا تمسخر و دست‌اندازی دیدم یا جواب سربالا شنیدم! دوستانِ ان دبل هم گفتن ناصر خان فعلا تصمیمی برای هیچ چیزی خاصی نداره :دی و اتک‌ها ادامه پیدا کرد، ضمن این که اتک‌ها دقیقا یهو روی اکانت‌هایی میومد که چراغ زرد می‌شدن، بعد هم پلن مشترک..


    تا روز 40 سرور هم نشد ما یک بار بتونیم یک صحبت محترمانه و رو در رو با ان دبل داشته باشیم، بعد یهو دقیقه 90 سر و کله‌ی حضرات پیدا شد (با کلی وعده و قول و حرف‌هایی که اربابان اگر بشنون ناراحت می‌شن خیلی :دی) فقط از ترس این که ما ازشون کتیبه نزنیم!


    40 روز احترام کردیم اما احترام ندیدیم، بعدش هم با کلینر خودمون و دهکده زدن و کاتا کشیدن کتیبه بلند کردیم.. نیومدیم خودمون رو از روز اول پلیر ساید جا بزنیم و جاسوسی کنیم..


    کلا ناصر جان خوراک‌ت توی فروم مظلوم‌نمایی و کج‌نمایی حقایق هست.


    پ.ن 3: مانی پارتیزان عزیز ممنون از پاسخ شما


    پ.ن 4: یک سری دوستان جنوب شرق با وجود این که فروم نویس‌های خوبی هستن اما چند روز هست سکوت کردن، اما فروم نویس‌های خوب دیگری هم هستن که در این سرور اصلا هم حضور ندارن کلا! ولی اگر گاهی نظری بدن خواندنی خواهد بود.


    این سرور من بنا ندارم هر روز دو سه تا پست بذارم کل کل کنم، فقط کمی آگاهی و روشن‌گری علی الحساب کافی‌ست..


    فعلا..


    - ارادت‌مند

    ایرج

    سلام دوباره به همه‌ی عزیزان


    خب دوست عزیز ما، بعد از اشاره به زشت بودن (از لحاظ مفهوم) نام اکانتِ "شیاف"، از اون‌جایی که دیفالتی که در ان‌ای رجیستر شده بوده رو صفر کرده و فقط یک کپ داره و پاپش زیر 500 هست، به خرج افتاده و با گلد اسم اکانت رو به یک چیز آبرومندتر برای ساید خودش تبدیل کرده، و از اون‌جایی که پاپش زیر 500 می‌مونه، احتمالا دو روز دیگه شاید حتی اسمش رو شبیه یه اکانتِ بی‌ارتباط به قضیه بذاره..


    دوستان اس‌ای که ابتدای سرور از شعار جنوب غرب مبنی بر بازی تمیز سواستفاده کردن - و حالا دوستان‌شون با زبانی گوشت تلخ دوباره دست دوستی دراز می‌کنن و تازه منت هم می‌ذارن که قدر دستِ ما رو بدونید - نه تنها اندازه موهای سر سهیل (که گیسوی کمندی داره) در ان‌ای دهکده زدن، که در ان‌ای اکانت رجیستر کردن :)


    و اما در مورد فروم:


    1. در پلن "تنبور" که دوستان از کل سرور آلات موسیقیِ ما رو روی خودمون لانچ کردن، از هر سه ساید همر دیوار شد در ان‌ای! به طوری که حتی دوستان گرامی - که فروم نویس هستن و می‌دونن به نقل از وودی آلن Eighty percent of success is showing up - صادقانه ازش با عبارت "پلن نسبتا موفق" یاد کردن.


    بعد از این پلنِ سه به یک و دیوار شدن‌های سه به یک، آیا کسی از ان‌ای سر و صدا کرد توی فروم؟ خیر..


    2. حالا که دوستان دعوت به برخورد صادقانه می‌کنن، من لبیک می‌گم! بیایید صادق باشیم.. بعد از صفر شدن دهکده اکانت وست ساید (که برای پروندن یک همر، همر گاد فادر کلا دیوار شد و همر فایر هم خسارت زیادی برداشت) دوستان ازش به عنوان یک پلن موفق یاد می‌کنن،


    اما:


    وقتی دو روز بعدش دهکده تک شاخ اکانت دکتر ترکس مفُت چیف میشه، دوستان ازش به عنوان "افتخار و سر و صدا بابت چیف یک لنگه دمپایی" یاد می‌کنن! فارغ از بی‌ارزش جلوه دادنِ همر هم تیمی (و طبعا گل به خودی) با به کار بردن عارت "یه لنگ دمپایی نیمه شب (با کمترین خسارت) چیف کردید دیگه حالا" می‌شد ان‌ای هم بگه "برای صفر کردن یک لنگه دمپایی یک و نیم همر دادید دیگه حالا" اما گفتیم آیا؟ خیر..


    ممکن بود این مغالطه رو بشنویم که "خب لب مرزی بود خطر داشت ارزشش رو داشت" اوکی، اما دهکده تکشاخ هم همین طور :) بله این‌گونه‌ست.


    3. پروژه شهرک سازی در ساید خودمون توسط اس‌ای رو دیدیم و دم نزدیم و زیاد شلوغش نکردیم این‌جا، به جاش ایستادیم (اون هم در عین سه به یک) بازی‌مون رو کردیم، اما بعد از شش هفته اومدیم یک ناتار در اس‌ای چیف کردیم چندین موج کاتای رومن وحشتناک دیوار کرد! علاوه بر مقادر قابل توجهی گندم‌خور هجومی و اسکات و .. شب‌ش هم چیف دکتر ترکس.


    لینک‌های بامزه‌ی دیوار شدن‌های عجولانه و کله شدن‌های مداوم زیاد بود بچه‌ها حوصله نداشتن با سلیقه و کامل بذارن همه رو..


    حالا بگذریم از این تحلیل فنی دوست عزیزمون که می‌گن "هجومی زدیم به دیوارتون دف رو ترکوندیم سود کردیم" به قول آیدین (والس!) بسمل تراوین: "تروپ دفاعی می‌تواند از چندین دهکده در یک جا به طور متمرکز ادغام شده و دفاع کند، اما تروپ هجومی از ابتدا در یک دهکده به طور متمرکز ساخته شده و قابل ادغام نیست"


    اما بیایید بشماریم برای این موضوعات دوستان چند پست گذاشتن:


    - ناتار چیف کردید دف گذاشتید دیوار شدیم (که ش.ش هم شده)

    - دف توی فارم ریختید (که توی ش.ش هم ریخته شده)

    - نکنه جاسوس دارید چراغ زرد می‌شه می‌زنید دو روزه این‌طوریه (که ش.ش هم این مشکل رو داشت)

    - چقدر مولتی دارید رید می‌دید (که اس‌ای هم می‌ده)


    حالا بعد از عمری، بچه‌های ش.ش هوس کردن یه سر بیان فروم سوک سوک کنن، بشمارید کلا چند اکانت و چند پست بوده.. خیلی زیاده؟ :دی


    4. دلیل اصلی پُست اخیر من در فروم: یکی از پلیرهای خوش ذوق که از قضا روی اکانت لیدر ساید هم بازی می‌کنه، با این عبارت طرف مقابل رو به چالش می‌کشه:


    اینکه من بخوام یه قسمتی رو بخاطر داشتن مسئولیت بیشتر و خطرات احتمالی منع کنم , بنظر من , یه نوع ضعف مدیریتی حساب میشه از سمت توتال اون ساید که میگه آسته آسته راه برو یوقت گاوه شاخت نزنه;)


    سایدیم که این طرز فکرو داشته باشه تو یه بازیه کاملا جنگی و بیرحم بنظرم همون بهتر که بره بازی رو پیدا کنه که با روحیاتش سازگار باشه و مسئولیتش فقط جم کردن محصولاتیه که کاشته :D ( Hay Day و منظورمه :D )


    به نظرم این پست نه غیرمحترمانه‌ست و نه زشت، اما می‌شه گفت خیلی گستاخانه‌ست! و عدم حضور در فروم رو، نه تنها به ضعف در فروم نویسی مثلا (که می‌تونست بهانه‌ی بهتری باشه) که به ضعف در تفکر و اساس توتالی و لیدری شمال شرق تعبیر می‌کنن دوستان :) که این بازی خیلی خشن و بی‌رحم هست بهتره برید هی‌دی بازی کنید..


    خب ما هم میاییم در حال نوشیدن هی‌دی کلاسیک دیوار شدن‌های عجولانه و پی‌در‌پی در سیاه‌چاله رو تماشا می‌کنیم، همین طور چیف کردن تک شاخ رو..


    اما خب بد هم نیست در چنین مقطعی، خیلی رک بگیم "داداش هوا برت نداره! به قول شیرازی‌ها ما تنبل نیستیم فقط حال نداریم بیاییم فروم"


    این همه تک گویی کردید (با Agenda برای اغوای سایدهای غرب) حالا یک روز هم از ش.ش پست بخونید..


    پ.ن: اگر بی‌احترامی شده عذر می‌خوام هومن عزیز، بعد از پیام توهین آمیزی هم که از اکانتِ دارای دهکده سیاه‌چاله ارسال شد، به محض این که دیدم در واتس اپ از حسین کینگ گرامی عذرخواستم. رضا گاردِ ما هم به این عذرخواهی و ادای احترام عین بازی اشاره کردن.


    پ.ن 2: بله آرمان جان اسمش همین هست. شما لطف داری


    پ.ن 3: مانی عزیز، خاطرت حتما هست که گفتی ایرج شما شاگرد آیدین (صدای - راستین - پای سواران والس) و مازیار هستی و روزی لیدری رو یاد خواهی گرفت.. خب هنوز هم دارم شاگردی و تمرین می‌کنیم، و خدنگ و مراقب سایدم هستم و مسئول، و نه لیدر :)


    اما از من (به عنوان یک برادر کوچک‌تر و کم تجربه‌تر) به شما یک نصیحت جسارتا:


    هر سرور اول هویت‌ت در بازی و موضع‌ت رو روشن کن تا بدانیم کجا و چه اکانتی هستی، تا با عبارت "مگه نمیشه یکی خواننده صِرف فروم باشه" مغالطه نکنی، چون بین صحبت‌های یک بیننده و یک فردِ دارای سوگیری (Bias) تفاوت هست میان ماه من و ماه گردون..


    و همه می‌دونیم این Bias در قلم شما برای اغوایِ (جسارتا) دروغینِ غرب هست اون هم با ادبیاتی اظهر من الشمس


    پ.ن 4: بله میلاد جان ملکوتی که حتی لاهوتی هست.


    تا بعد..


    - ارادت‌مند

    ایرج

    سلام به همه عزیزان


    همون‌طور که عرض کردم، ما این سرور خیلی حوصله‌ی فروم رو نداریم، و ترجیح می‌دیم در مراکز تفریحی جنوب شرق که در بیابان‌های شمال شرق با منابع و نیروی انسانی حلال و قانونی احداث شده بشینیم هی‌دی بازی کنیم و چیف شدن دکتر ترکس (دوستان هم لطف کردن احترام این نامِ زیبا روی دهکده رو حفظ کردن و عوضش نکردن) رو هنگام نوشیدن هی‌دی کلاسیک تماشا کنیم، همین طور کله شدن انواع همرها و اسکات‌ها و کاتاها در دهکده‌ای که اسمش مثل چنین نمونه‌ای توهین آمیز نیست..


    لینک‌ها رو به زودی دوستان قرار می‌دن در فروم انشالله.


    راستی در مورد یک اکانت زیبا، که در ان‌ای رجیستر شده و بعد دیفالتش صفر شده و یک کپ باز در ان‌ای گرفته که مثلا رد گم کنه، این رو از حالا بگم که دوستان بدونن ما حواس داریم چه خبره..


    دوستانی که افتخار می‌کنن زیر پرچم اتحاد اس‌ای در ساید ما مراکز تفریحی زدن دم‌شون گرم، اما این یکی رو کجای دل‌مون بذاریم؟ اون هم با نام اکانتی که باز بسیار توهین آمیز هست، و صد البته از اون مهم‌تر این که مشخص هست برای چی اون‌جا زده شده :)


    پ.ن: گرگ سفید از سرزمین ریویا، می‌دونم کل کل رو خیلی دوست داری، از چهره‌ی جوان و خندانت هم مشخص هست که انرژی خوبی برای کوری خوندن داری، اما عذرخواهی ما رو بابتِ بی‌حوصلگی جهت تحمل تاپیک این سرور بپذیر، وگرنه ما پوست‌مون خیلی کلفت‌تر از این حرفاست! و یک عمر فروم آی‌آر به دنبال فرزند خونیِ وَر اِمریس (شعله‌ای سفید، رقصان و پای‌کوبان بر فراز مزار دشمن) این راه‌ها رو رفتیم..


    پ.ن2: دوستان گرامی لطف دارن به حقیر.. هومن عزیز، هدیه ناقابل تقدیم شد..


    پ.ن3: سید سجاد گرامی، به مدت حدود سه هفته، به محض این که (تاکید می‌کنم دقیقا به محض این‌که) یک اکانت چراغش در اتحاد ما زرد می‌شد، دوستِ هیجان دوستِ ما میومد سراغش! منتها شلوغش نکردیم و افترا هم نزدیم، فقط تمهیداتی اندیشدیم که این اتفاق دیگه نیوفته.


    فعلا..


    - ارادت‌مند

    ایرج

    شب همگی بخیر


    یوسف عزیز سهیل نپی ما هر کار کرد پست بذاره ارسال نمیشه! منم امتحان کردم ارسال نشد گویا باگی چیزی هست من که سر در نیاوردم اما یک بار دیگه امتحان می‌کنم :دی


    ازم خواست متنش رو به جاش بذارم این‌جا چون خودش موفق نشد (نمی‌دونم مشکل از اکانتش هست یا فروم یا هر دو)


    بنده هم متن سهیل عزیر رو بی‌کم و کاست و حتی بدون ویرایش نگارشی (سهیل عشقی و خودمانی می‌نویسه :دی) این‌جا می‌ذارم:


    "سلام

    شرمنده پا برهنه پریدم وسط بحثتون ولی شخصا همیشه مخالف بحث مولتی هستم و دلیل دارم براش دلیلمم این نیست ک ۱۰۰ تا مولتی دارم نه

    زمان مولتی بازی امثال من گزشته دروغ نگم فقط ۲ تا دف ساز دارم ک هفته یک بار هم‌بزور لوگین میکنم روش


    دلیل مخالفتم با این بحث مخصوصا از طرف لیدر های ۴ ساید اینه :


    اولا رسیدگی ب این موضوع فقط مربوط ب مولتی هانتره و اینکار رو اون باید پیگیری کنه چه بسا ک تو همین سرور یک بار شاهد حذف کلی از مولتی ها بودیم ک شخصا خوشحال شدم از این بابت


    دوما بر فرض الان جلسه بزاریم من و شما هم تعهد کنیم ک جلوی این داستان رو بگیریم ولی خودمون میدونیم ک ممکنه چند نفر از اعضای سایدمون اینکار رو انجام بدن اون زمان شخص جنابعالی کاری ب بازیکن خاطی نداری بلکه من رو یک ادم بدقول میبینی و اینجا یک بازیه (همیشه از سرور یک راند یک ای ار تا ب این سرور همیشه برام بی ارزش بوده)

    حتی بیرون از بازی هم مشابه این تضمین رو به هیچکس نمیدم من میتونم راجب اکانت خودم و شخص خودم تضمین بدم,


    ولی‌الان‌بیام قول بدم ک سایدم مولتی رید‌ نمیکنه و کسی اینکار رو بکنه ابروی چندین ساله من و امثال من میره این اتفاق عینا ممکنه تو ساید خودتم اتفاق بیوفته ک بچه های خودتم مولتی بزنن و تو با دادن این تضمین ابروی خودت رو میبری


    به عنوان یک قمار باز هیچوقت رو ابروم‌ قمار نکردم و نمیکنم یوسف جان"

    سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما عزیزان

    قبل از هر چیزی تشکر میکنم از پلنرها و لانچر ها وتمامی کسانی که همر در اختیار جبهه ی مخالفین مولتی بازی قرار دادن ... به شخصه شاهد زحمات شما برای این جبهه بودم و به حق میشه گفت شما ستون این جبهه هستید


    یوسف جان، شما دقیقا کجا و کِی از شمال شرق در مورد مخالفت با مولتی بازی فیدبک منفی دیدی؟ اون‌چه که به اشتباه به "تمسخر" برداشت کردی، به خاطر اشاره به گذشته و به کار بردن عبارت "نهضت سوانز" بود، اون هم از جانب کسی که خودت می‌دونی چرا از تیمش دلخور بودم و در همین فروم هم علتش رو توضیح دادم.


    اگر من رو به عنوان بخشی از اون جنبشی که به عنوان یک نهضت ادامه‌دار ازش یاد می‌کنی قبول داری، پس باید بپذیری که بنده هم شخصا قبلا و به طور جدی همین شعار رو سر دادم. این طور نیست؟ حالا شما با ادبیاتی به مراتب حماسی‌تر همون شعارها رو سر می‌دی، پس نقطه مشترک داریم اما نگاه‌مون (و استفاده‌مون از این نگاه و این شعار) متفاوت هست. ضمنا فراموش نکن همین "سوانزی" بودنِ من در همین تاپیک توسط دوستان به سُخره گرفته شده..


    در گفت و گوی خودمون هم خاطرم نمیاد فیدبک منفی داده باشم و از مولتی کشیدن دفاع کرده باشم! کرده‌ام آیا؟ برداشتی که شما به عنوان "برخورد منفی شمال شرق" ازش یاد می‌کنی اشتباه هست، و دیگران اگر به اصطلاح "دعوت شما رو لبیک گفتن" خودشون خوب می‌دونن که چند درصد سالم و بدون مولتی هستن و چند درصد ناسالم..


    من می‌دونم تو هم می‌دونی، که نه اکانت دیازپام مولتی داره و نه اکانت پیکان جوانان، اما چقدر مطمئن هستی که ساید خود شما کسی مولتی نکشیده باشه؟ چقدر اطمینان داری اکانت‌های تاپ غارت دیگر سایدها رید سالمی داشته باشن همه؟ در تاپیک همین سرور بنده هم از مولتی بازی انتقاد کردم هم از سر دادنِ شعار نفی مولتی حمایت، اما فقط بابت عکس العمل من (که دلیلش رو گفتم و میدونی) به تمسخر برداشت کردی؟


    اگر سناریوی این سرور رو "جنگ حق علیه باطل" می‌دونی، چطوره نگاهی به تحلیل‌های لقمان از مولتی‌های اطراف یکی از اکانت‌های تاپ غارت‌ سرور که در شمال شرق هم نیست بندازی، یا مثلا شاخه‌های فرعی با مصری‌های کپ در بیابان؟ :)


    من می‌دونم شما هم می‌دونی، که مولتی بازی خودش برای خودش دردسر هست! هم هزینه بیشتر می‌طلبه، هم دردسر بیشتری داره و هم وقت و انرژی زیادی از آدم می‌گیره، اما نمیشه به این آرمان رسید که در تراوین ایران، سروری بدون مولتی داشته باشیم، حالا ممکن هست کسی ایکس عدد مولتی داشته باشه و کسی ایگرگ عدد، اما خودت مطمئن هستم معترفی که نمیشه 100 درصد جلوش رو گرفت.


    مطمئن باش ما هم از سالم بازی کردن حمایت کرده و می‌کنیم، و وقتی در شرایطی قرار می‌گیریم که ده‌ها پلیر رو باید هندل کنیم، تنها راه کنترل و تعیین حد و مرز هست.


    جسارتا من شخصا تزویر رو دوست ندارم! کسانی که شما با افتخار از اون‌ها "یاران جبهه‌ی حق علیه باطل" یاد می‌کنی، چقدر مطمئن هستی که مولتی نمی‌کشن؟ چه برای دف، چه پارکینگ چه به خصوص رید..


    موضع ما یکی‌ست، فقط برداشت‌ها متفاوت هست. این دو قطبی "مولتی بازها" و "تمیز بازها" رو خودت خوب می‌دونی سیاه و سفید نیست، بلکه خاکستری‌ست، و قطعا در همون جبهه‌ای که به زعم شما جبهه حق هست هم افراد باطلی وجود دارن، آیا اون‌ها هم از گزند آتش شما در امان نخواهند بود؟ یا اگر هم جبهه باشن دیگه اشکالی نداره که برخی اون وسط مولتی داشته باشن؟


    مجددا تاکید می‌کنم که مخالف مولتی بازی بوده و هستم، خودم هم مولتی ندارم و ازش هم حمایت نمی‌کنم، اما چشمم رو روی واقعیات نمی‌بندم و منکر نمی‌شم که در هر چهار ساید چنین اتفاقی رخ می‌ده، در نتیجه این قدر صادق هستم که با فیگور "تمیز بودن" نیام جلو که به جبهه‌ی حق بپیوندم!


    ما هم مخالف مولتی بودیم و هستیم، و اگر همه‌ی سرور کلا هرچی مولتی دارن حذف کنن، غارت کاملا سالم برن، با هیچ ابزار وی‌پی‌اس و امثالهم چندین اکانت نکشن، ما هم استقبال می‌کنیم، اما به خودمون دروغ نمی‌گیم..


    فراموش نکن تنها فرق من این بود که کاملا صادقانه صحبت کردم، چیزی که خودت هم بهش معترف بودی.. فراموش نکن بهت گفتم که حقیقت رو فقط گذر زمان هست که نشون میده..

    .

    - ارادت‌مند

    ایرج


    پ.ن: لطف داری حسین جان. شما بزرگ‌واری و ما کوچکِ شما

    اول از همه تبریک بابت پلن گسترده و موفق تیم رقیب


    هومن عزیز ممنون از توضیح، همین طور از حسن نیت و متانت شما.


    کاملا واقف هستم، و واقعیت این هست که بنده و سهیل نپی اولین سروری هست که با عزیزان بازی می‌شیم (خودم که تابحال نه کنار عزیزان بودم و نه روبروی اون‌ها) و طبعا از جریانات و رخدادهای احتمالی گذشته اطلاع ندارم و قضاوتی هم نمی‌کنم.


    اما حالا که مسئولیت ساید رو به عهده گرفتیم، تنها راه این بود که مستقیما در برابر هجمه‌ها سیبل بشیم، و برای مسائل احتمالی آینده هم از خودمون مایه بذاریم (چیزی که به وضوح در جلسه با حسین عزیز گفتیم).


    طبیعتا از ساید ‌و هم بازی‌های خودمون حمایت می‌کنیم، اما گفتیم در صورت توافق، مسئولیت هر حرکتی رو خواهیم پذیرفت (که طبعا از جانب بنده و نپی راهکار دیگری هم نیست)


    بهرحال انشالله که سرور جذابی داشته باشیم در ادامه، با حفظ حرمت، و کل‌کل‌هایی نه خارج از عرف..

    شب همگی بخیر


    چند نکته کوچک بگم و یک موز هم بردارم و برم:


    - ما پا پیش گذاشتیم برای صحبت با لیدر اس‌ای، یک گروه واتس اپی هم بنده زدم جهت صحبت و برقراری دیالوگ، پیشنهاد شد که حد و مرز بازی تمیز و کثیف مشخص بشه که طبعا همه استقبال کردیم، حسین کینگ عزیز هم مفاد پیشنهادی خودش برای تعیین این حد و مرز رو نوشت تا بحث کنیم، اما این امر یک باگ داشت: حفظ دهکده کرم چاله به عنوان ضمانت حکم اجرای مفاد! یعنی "ما یک چماق بالای سر شما نگه می‌داریم تا ثابت کنید پسرای خوبی هستید"


    طبیعتا اگر این بند اضافی در مفاد توافق نمی‌بود، خیلی موارد که خاطر دوستان اس‌ای (و بعضا یاران سرور قبل) رو مکدر کرده پرونده‌اش بسته می‌شد کمابیش.


    قضاوت در مورد این که چنین شرطی منصفانه و عرف هست یا خیر با خوانندگان..


    - این سرور، شمال شرق فعلا زیاد حوصله فروم رو نداره، خصوصا لشکری کشی برای ریپلای و لایک و دیس‌لایک، اما از پیشرفت تیم اولد مشخص هست که اغلب فارم‌های اختصاصی و مصری‌های زیبای بیابان‌ها بارور شدن حسابی، منتها بچه‌ها این ور حوصله ندارن بیان این‌جا شلوغش کنن.. وقتی توی فارم دف می‌بینن، وقتی پبشرفت اظهر من الشمس برخی اکانت‌های تاپ غارت رو می‌بینن.. (برخی استثنائات هم هست! مثل تیم مارس و تکشاخ)


    - پرونده‌ی کثیف‌بازی‌های گذشته‌ی X3x زیر دست ما هست.. زیاد جا نماز آب نکشید.


    و اماااااا:


    - فکر می‌کردیم که سر و کارمون با اس‌ای هست که یهو ان دبل پیداش شد! از سیاست‌های مثلا پنهان شما که بسیار هم عیان هست استقبال می‌کنیم :)


    پ.ن: میلاد جان عزیزم طبیعی هست که هی بخونی و متوجه نشی! فازت رو هرچند تجربه نکردم اما کمابیش درک می‌کنم..

    پسته‌ای هم که قول داده بودی برام سوغاتی میاری پیشکش، فقط برادرانه می‌گم مراقب سلامتی‌ات باش..


    ***

    فعلا‌..


    عزیزم "رمقی برای بحث نمی‌مونه" جمله‌ی من نبود جمله‌ی دوستمون بود =)))


    گفتم این‌جا تاپیک بررسی سرور هست نه بررسی شخص من! واضح نبود به قدر کافی؟ بحث‌ها رو درست بخون بعد بدو بدو بیا ریپلای کن وسط بحث ما.


    ضمنا اشاره به سرورهای پیشین بستگی داره به چه هدفی باشه! ارجاع برای روشن کردن چیزی باشه یا "بهانه‌ای برای مشت در هوا کوبیدن"


    تعداد پست‌های دیشب رو هم بشماری می‌بینی "فرش وسط فروم پهن کردن" اصطلاح کاملا بی‌جایی‌ست.


    از این‌ها بگذریم، ممنون میشم جمله‌ی "نزنید نزنید برید سمت جنوب غرب بچه های پیشوا اونجا هستن دشمن مشترکمون" رو توضیح بدی کدوم نامه بوده و از چه کسی به چه کسی بوده چون کلا هیچی نفهمیدم ازش..


    دوستانی هم که سرور پیش یار و حامی بودن و حالا به لایک و دیس‌لایک فله‌ای چنین پست‌هایی روی آوردن تکلیف‌شون معلوم هست..


    پ.ن: رضا جان یار قدیمی، اگر بیای تلگرام مثل همیشه برات از بانو روشن آهنگ می‌فرستم، اما شما اگر واقعا منتقد کل‌کل تند و بعضا توهین آمیز بودی، پستی که در اون "آب یخ بخور" و "در حدی نمی‌بینمت که باهات گلاویز شم" رو نمی‌پسندیدی..


    پ.ن ۲: محمد عزیز با تماشا کردن و لایک و دیس‌لایک کیلویی حزب باد نباش لطفا :) وگرنه دوباره ساعت ۲ شب میان پی‌وی سراغت که مراقب باشی..

    به خدا می‌فهمم، شما اشتباه می‌زنی برادر!


    رمقی برای بحث نمونده و باز ادامه می‌دی؟ ده دقیقه نشد گفتی دیگه ریپلای نمی‌کنی :دی


    اساسا پیشنهاد آب یخ رو در شرایطی میدن که طرف عصبی و در حال جوش زدن هست، تند و سبوعانه کامنت می‌ذاره یا نان کپ‌‌ش چیف شده اومده فروم دعوا! یه اصطلاح نخ‌نما رو هرجایی به کار نبر.


    گفتم این‌جا تاپیک بررسی سرور دو هست نه بررسی اشخاص! الان حد من رو چطور ارزیابی کردی؟ بعد کی خواست با شما گلاویز شه اصلا =))) خودت تصور کردی که شیدی میکروفون رو پرت کرده سمتت و منتظره..


    "برو باهات کل کل ندارم به جدم نیستی در حدم" یادش بخیر این‌ها هم از جمله تکه‌هایی بود که در رده سنی ۱۷ - ۲۲ سال در فروم آی‌آر استفاده می‌کردیم دیگه دوره‌اش گذشت..


    پای حرفت بایست و ریپلای نکن و ادامه نده تشکر می‌کنم از متانتت..


    من برم سراغ جعفر و ‌ام‌ام تا بعد.. یه دو دقیقه من رو در حد خودت ندون و ادامه نده تا برم و بیام مرسی.


    عالی! ممنون از این که آخرین کوئتت هست. من هم‌ کوئت کردنت رو با ریپلای این بی‌خاصیت‌ترین پستت خاتمه می‌دم پس‌.


    بهتره بدونی این‌جا نقد سرور دو ایکس هست نه نقد فاز ایرج :دی غیظ یک توییتری جاج شده، فاز ایت مایل گرفته، مباحثه‌گر ناوارد، شاهکارتر از همه ارجاع بی‌ربط به سرور پیش و دست‌آویز قرار دادنش به عنوان یکی از همان "مشت‌های کورکورانه" و گذر کردن ازش..


    از اینا اسپم‌تر واقعا؟!


    ضمنا کیه که فروید رو نشناسه؟ اسم آوردن ازش نه اظهار فضل هست نه فخرفروشی، فقط خواستم بدونی معنای واژه‌ی نسبتا دهن پر کن "فرافکنی" که یهو همین جوری بکار می‌بری رو مراقب باش که از معنایش آگاه هستی یا نه..


    دو قسمت کوچک فقط مربوط به سرور و بحث‌مون بود که من اشاره و تمومش می‌کنم:


    - اون قسمت "تیم ما مستقل از مولتی.." رو عالی اومدی


    - برم سراغ جعفر ببینم چه کار داره می‌کنه؟! ناتار چیف کرده (که قطعا ده‌ها موج رووش بوده، بیش از نیمی از اون‌ها از خود ش.ش) و بعد تعمدی دف کرده شما لاست بدید؟ اونم هیچ کس نه جعفر =))) آمارش رو می‌گیرم بازم.. حله.


    پ.ن: بنده هم اسلیم رو بسیار دوست دارم اما الگوی من نیست که مقلدش باشم یا نباشم :) یاد آهنگ "مرغ مقلد" و داستان‌هاش افتادم.. بهرحال زندگی ‌همینه..


    یادش بخیر توی فروم آی‌آر هم مد بود ریپلای می‌کردن می‌گفتن "پستت اسپم زیاد داشت" یا مثلا "پستت محتوای مفید کم داشت" و فقط یک قسمتش رو جواب می‌دادن :) این "فقط یک تکه‌اش رو جواب بده" یکی از تکنیک‌های بسیار قدیمی سوفسطاییان هست. بگذریم..


    دیالوگ مفید بر قرار کردن با شما این طور که پیداست زیاد ارزش نداره (برای خوانندگان هم حوصله‌سربر هست)، در نتیجه فقط چند نکته:


    - لزوما ناشیانه نیست! گاهی اتفاق میوفته، ضمنا چه این حرکت رو "ناشیانه" تلقی کنیم و چه "اتفاق و یهویی گاهی" ارتباط دادنش با تیم لیدری و "کم کاری و بی‌تدبیری" تلقی کردنش به لیدری، مثل ربط دادن عدد پی به تابع زتای ریمان هست‌. اما بهرحال من می‌سپرم ام‌ام بزنن که "لطفا نوب نباشید و دقیقا لحظه‌ای که تروپ همراه چیفر لند میشه زودی بک بدید تا ما تدبیر خویش به رخ کشیدم"


    - متوجه نشدم چطور به اثبات تعمدی و سیستماتیک بودن این موضوع رسیدی ای مقتول خدا! جمله "طی همون نامه نگاری هایی که تو پستت بهش اشاره کردی، خود پلیر سایدت به همین قصد اشاره کرده" رو فکر می‌کنم اندازه تعداد دفعاتی که کرم چاله پوش گرفته هم بخونم نفهمم یعنی چی..


    - حرف بنده مغلطه نیست! معنی مغلطه رو هم باید توضیح بدم گرگ پیر تراوین؟ یک گزاره ساده در فلسفه داریم به نام "منطق"، حالا شما می‌تونی گوش بدی و ببینی و بخونی می‌تونی هم مغالطه تلقی‌اش کنی مختاری..


    - نه انتظار ندارم بایستی کتک بخوری، اما دو نکته ساده: ۱. ساید شما ماشالا بزنم به تخته مولتی کم نداره جا نماز آب نکشید. ۲. جواب مردانه‌اش غیرت و جسارت جنگ مستقیم هست تا ما کتک خور شما شیم (با افتخار) نه شامورتی بازی و دهکده زدن وسط ساید دیگه و پوش و دف مشکوک گرفتن.


    - واژه "فرافکنی" (projection) مرحوم فروید رو هم لازمه توضیح بدم دریا سالار ساحل ندیده؟ مسئله نه "عدم وقوف به ساید" هست و نه "مغالطه" بلکه صرفا مشکل این‌جاست که شما یک توضیح واضح و منطقی رو طوری می‌بینی که می‌خوای و به نفع‌ مواضع‌ات هست.


    - در پستم اون ده کذایی رو این‌جا تحت عنوان "چماق بالای سر طرف مذاکره" یاد کردم نه بازی کثیف. این رو می‌گن مغلطه عزیزم..


    - هوچی گری یعنی این: ای واااای ای هوااار توی فارمای ما دف ریختن (توی شمال شرق هم می‌ریزن اما شلوغش نمی‌کنه) ناتار چیف کردن لاست دادیم (شمال شرق هم لاست میده اما شلوغش نمی‌کنه) خیلی مولتی زیاد دارن (شمال شرق هم در رصد مصری‌های زیبای بیابان‌های جنوب هست اما شلوغش نمی‌کنه) و ... بله این هست معنای هوچی گری


    پ.ن: حریف خوبی برای بحث نیستی آدم سرحال بیاد از برقراری دیالوگ! از ترس کتک خوردن از شمال رفتی سراغ اثبات فرضیه کرم چاله، سفت بچسبش و زیاد توی فروم شلوغش نکن تا رنگی برای حنای شما بمانه..

    سلام رفقا.

    یه مسئله ای که چند روزه به وفور تو شمال شرق دیده میشه، اینه که با مولتی و اکانت اصلی، ناتار چیف میشه و دف میریزن توش تا مثلا موجب ناکامی سایر ساید ها بشن:دی

    این بحث اینقد سطحی و دم دستی هست که من شرمم میاد در موردش صحبت کنم و این صحبتها هم برمیگرده به اولین ورژن 4 که سرور 9راند 1 بود و دیگه از اون تایم به بعد اگه کسی سهواً دف میریخت تو ناتار چیف شده، با شرمندگی میومد میگفت اقا اشتباه کردم. نه اینکه از کرده خود غره بشن.

    خلاصه اگه مبنای بازیتون رو این چیندین که اینجوری نیرو گیری بکنین، مشکلی نیست.
    فقط 4 روز نیاین کف فروم گله و گریه کنید و دنبال توافق تازه باشین با لیدرا و سایدا !
    شما فقط میتونی جهت بدی به بازی، اونی که آخر این جهتُ مشخص میکنه شما نیستی دیگه

    مجدداً عیدتون مبارک


    خب به سلامتی پروژه جو سازی با تلفیقی از مظلوم نمایی و تهدید کلید خورد! خدایا من رو بکُش :دی


    همین امروز توی گپ خصوصی شمال شرق، دو نفر (هر دو هم از شمال شرق :دی) بحث داشتن که آقا ناتار چیف کردی چرا تروپ رو بک ندادی من لاست خوردم!!


    شما ممکن هست بخوای این طور القا کنی که این یک "حرکت سیستماتیک و برنامه ریزی شده" هست، اما می‌تونه کاملا یک سوتفاهم و اتفاق باشه! آیا تصور می‌کنی هر ناتاری که در شمال شرق چیف میشه، به این هدف هست که ریدرهای گرامی شما لاست بخورن؟ فکر نمی‌کنی اون ناتاری که چیف شده، یهو پلیر می‌بینه 40 تا موج رووش هست که 30 تاش هم از خودِ شمال شرق هست؟ =))


    گاهی ممکنه شخصی مثلا شب چیفر رو با مقداری تروپ بفرسته و در آخرین موج ناتار چیف بشه و به هر دلیلی فراموش کنه به موقع تروپ رو بک بده.


    آیا انتظار داری برای اثبات این که تعمدی و برای ضربه زدن به دوستانِ اس‌ای نبوده، طرف دونه دونه گزارش‌ها رو باز کنه ببینه کدوم‌ها از اس‌ای اومده بعد اکانت رو باز کنه پیام بده و با شرمندگی (!!!) بگه آقا ببخشید اشتباه کردم؟ پیر و سالار کل تراوین هستی شما که انتظار ابراز شرمندگی و "آقا" شنیدن داری؟


    والا بچه‌ها این‌جا گاهی حوصله ندارن از هم‌دیگه عذرخواهی کنن چه برسه به شما..


    در مورد گریه و گلایه، فعلا که دوستان دارن در فروم "گریه و گلایه" می‌کنن بابت چهارتا لاست خوردن :) شما فکر می‌کنی توی فارم‌های ساید شمال شرق دف یهو سبز نمیشه ما هم لاست بخوریم؟ میاییم وسط فروم می‌گیم آی مردم دارن سر تروپ‌های نازنین ما بلا میارن؟! عجب..


    در مورد عبارات "چهار روز دیگه" و "دنبال توافق بودن با سایدها و لیدرها" باید بگم که لیدر(ها) جان، اتفاقا ما ابتدا پیش قدم شدیم و پیشنهاد دادیم که با جنوب شرق حد و مرزهای بازی کثیف و تمیز رو مشخص کنیم (بابت سوتفاهم‌ها و مشکلات مرزی)، و استقبال کردیم از مفادِ پیشنهادی توتال گرامی اس‌ای، اما نه این که یک چماق اول بالا سر ما بذارن به عنوان "حکم ضمانت اثبات برادری و خوب بودن و بچه مثبت بودن" بعد بگن حالا بیا مذاکره کنیم که حد و مرزی بازی تمیز کجاست!


    والا توی این همه سال سابقه‌ی تراوین من یکی که چنین چیزی ندیده بودم..


    در زمان صلح، ناغاقل زحمت کشیدید اومدید بیابان‌های شمال شرق دهکده زدید و کل ساید خودتون (و احیانای ساید‌های دیگه :دی) رو بابت پوش منبع و دف‌ش به دردسر و زحمت انداختید، ما به جای کاتا کردن و شمشیر رو از رو کشیدن اومدیم محترمانه درب صحبت و دیپلماسی رو باز کردیم که آقا داستان چیه؟ از چیزی دلخور هستید یهو هیچی نشده مهاجرها رو به زحمت انداختید که بیان از اون سر مپ سر در بیارن؟


    بعد تازه یه دهکده دیگه هم وسط شمال شرق اضافه شد بعدش =)))


    حالا چنین سایدی با این رفتار (و با این منطقِ ابتر)، دم از بازی تمیز می‌زنه و از چنین چیزی گلایه می‌کنه؟ عجب :دی


    دوستِ من! اتفاقا دقیقا فروم جایی هست که "جهت‌دهی" رو داخلش شکل می‌دن (یا تلاش می‌کنن شکل بدن) نه بازی، منتها کمی چشم بینا و گوش شنوا کافی هست تا ببینیم این جهت‌دهی از روی منطق و حسن نیت هست یا تزویر و اطوار..

    شب همگی بخیر


    قبول دارم تاپیک این سرور کشش و جذابیت کافی رو نداره، و نمی‌دونم چرا با وجود این که دو ساید شرقی دارن همدیگر رو می‌زنن، کل کلی ندارن =)))


    از اون‌جایی که یکی از جذابیت‌های فروم به همین لینک‌هاش هست، بنده هم تاپیک رو به چند گزارش مزین می‌کنم.


    خودم که علی اصغری دارم می‌رم به وضوح :دی پست قبل هم توضیحش رو دادم، پروفایلم‌ هم ‌نوشتم فعلا پلن خفت دف هست : ))) اما بهرحال چند نمونه لینک تقدیم فروم خوانان:






    مجددا عید همگی مبارک <3

    پیش از هر چیز عید سال نو رو به همه‌ی عزیزان تبریک می‌گم، و برای همه دوستان اول سلامتی، بعد شادابی و دل خوش، و بعد برکت و فراوانی رو آرزو می‌کنم. <3



    عزیزمی <3


    مسئله‌ی ریختن دف در فارم بحث بغرنج و پیچیده‌ای هست! چه کسی دف ریخته؟ چه سایدی اول دف ریخته بعد ساید رقیب مقابله به مثل کرده؟ به قول راننده تاکسی‌ها اگر کار خودشون باشه چی؟ :دی


    اما قطعا شمال شرق هم از لاست خوردن بابت ریخته شدن دف در فارم داره ضرر می‌کنه، و ما هم قطعا از برگزاری جلسه و بحث در این مورد استقبال می‌کنیم..


    برخی حرکات ممکن هست "سیستماتیک و برنامه ریزی شده" باشن و برخی هم "توسط پلیر به صورت پراکنده و خودسر"


    قطعا شمال شرق این عمل رو تقبیح می‌کنه بی‌شک..


    پ.ن: من که خودم شخصا واقعا دوست دارم ببینم مرز کی به کیه دنیا دست کیه؟ اسکات بکشی چی می‌بینی؟ اسکات ‌دوم مثلا به فاصله دو ساعت چطور؟ بعد از اتک چی؟ اگر علی اصغری بزنی چی می‌شه؟ کی خواب هست و کی بیدار؟ الگوی جابجایی و ریختن دف چطور هست؟ سرعتش چطور؟


    آنالیز این‌ها ماجراجویی بامزه‌ای‌ست و خرجش هم مقادیری دمپایی :دی


    پ.ن ۲: اسمش رو توی پروفایل اکانتی که در ۱۹۵ - ۱۹۴ ان‌ای دهکده گرفته و پوش و دف مشکوکی ‌هم می‌گیره میشه خوند :دی



    نیزه دار نه، نگهبان خاکستر =))))