Posts by Motivated


    در مورد اینکه همری تو ان دبل مونده رو زمین یا نه و جزئیات اکانت ها و دلایل حذف تو پست های بعدی توضیح داده میشه


    سروری که ادمین‌بازی توش دست ببره بدون شک ارزش بازی نداره ، تا الان با تلفن هایی که ادمین دقیقا وسط لانچ گرفته و شواهدی که داریم برای ما دخالت خیلی واضحه

    سلام

    وقت بخیر


    دوست گرامی.... واقعا منتظر ارائه شواهد (یا لااقل دلایل حذف) هستیم. این هم حرف بنده و ربع جنوب شرقی نیست، احتمالا خیلی ها تو سرور خواهان همچین چیزی باشن.

    ولی به عنوان کسی که نظاره گر تلاش تیم دفکوردی بود و اینکه چطور تحت فشار بودیم برای دفسازی، این احتمال رو رد میکنم، مگه اینکه مدرکی ببینیم (اونوقت راحت میام به حقانیت شما اعتراف میکنم).


    ولی از اونجایی که این بلا (دف شدن تعدادی همر تو اتحاد) قبلا برای گریبان گیر ما هم شده، میتونم بگم بازی همینه! گاهی چند همر از یک اتحاد بخاطر صفر شدن و چیف میپره و گاهی هم بخاطر دیوار شدن... کما اینکه سرور 8 قدیم 16 تا همر از تری دات شمال شرق توی یک اکانت از جنوب شرق (اتحاد والس) دیوار شد. میشد اون موقع هم گفت ادمین دست داره و این حرفها، ولی فقط ادامه دادیم و احترام گذاشتیم به تیم دفاع والس و آیدین که به قول خودش تو روز تولدش 22 ساعت بیدار موند تا ما رو دیوار کنه. شایان ذکر هست که اگه شما الان بالای 30 تارگت داشتید و 8 تا real بوده، اون موقع 60 تا تارگت بود و فقط یکی هدف واقعی!


    پی نوشت: احسان جان، سرلشگر عزیز و سایر دفساز ها و..... دمتون گرم.

    پی نوشت 2: جوابی به ظاهر منطقی گذاشتم که اون عکس کپ سعید ملا رو توضیح بدم، فوری دیسلایک ها شروع شد.

    پی نوشت 3: تبریک به تیم شمال غرب بابت بازی زیبا، ویژه و پلن خوبشون. تبریک ویژه به تیم جنوب شرق برای ..... (دلیل میخواد؟ واضحه :دی)

    پی نوشت آخر: سامان جان باز خوبه شما ملایم تر و منطقی تر پست میگذاری و نشون دادی که حرفت درسته آرام هستی.


    رضا،

    سرباز جنوب شرق

    سامان عزیز... بنده خدای نکرده جسارت نکردم که بگم شما توهین کردی :) امیدوارم همه اینطور که میگید باشن و بخاطر بازی کسی رو با حرفهاشون ناراحت نکنن.

    از طرفی، روی صحبتم با افرادی بود که به راحتی الفاظ بد به کار میبرن، آدم رو به خیلی چیزها متهم میکنن، و یا میان حتی تو مکالمه خصوصی که شما فلان هستی و بهمان هستی (خلاصه اون قسمت پیام مخاطبش شما نبودی)



    آره سامان.... بحث فقط یک نفر نیست؛ به مراتب مشاهده شده که سایر پلیرهای ربع های دیگه هم میان وسط این جنگ و کلا همه مایل هستن تو مسائل دیگران دخالت کنن. فقط صحبت اینه که شاید بشه به جای این حرفها، بیشتر شاهد تحلیل و نقد سازنده باشیم.


    در اینکه شورای لیدری هر اتحادی تصمیم گیرنده هست، هیچ شکی نیست. اما قبول داری که الان درگیری که بین این دو Quarter صورت گرفته حتما باعث ضعف خودشون میشه؟ شما در نظر بگیر شمال غرب حتی یک همر هم از دست بده و در مقابل همه همر های جنوب شرق از بین بره، باز هم یک همر کمتر داره و اینجاست که شاید (و فقط شاید) اون دو تا ربع هیچ کدوم از طرفین درگیری رو برای متا انتخاب نکنن! البته اینا فعلا فقط فرضیه سازی هست و احتمالاً الان برای بحث متا خیلی زود باشه.



    پی نوشت: آقا یعنی اینکه واندر بدون رقیب 100 بشه، بازم بازی با استرس و سختی خودش همراه هست؟



    رضا،

    سرباز جنوب شرق


    در حقیقت پلن اندگیمی ما توی شمال غرب نیست

    ما به زودی ساپورتر های واندر و خمره ها مونو کنار واندر اس ای میزنیم و به زودی برنامه اندگیمی مارو اونجا میبینید :)

    تا الان 30 خونه رو تقریبا پاک کردیم یه 70 خونه دیگه مونده که به همت بچه ها اوکی میکنیم


    سلام سامان جان


    بقیه دوستان فروم نشین .... اول از همه بگم که این پست حاوی کل کل و یا مطالب کنایی نیست. لطفا فوری اون نقل قول رو نزنید و مقداری توهین نثار ما هم نکنید.


    سامان شما (و سایر پلیرها) چند باری گفتی که امرداد و SE دید از بالا به پایین داره و خودش رو خیلی بزرگ فرض میکنه و دلیل برخی شرایط (مثل اون دهکده تو خاک جنوب شرق) هم همین مساله هست.

    انصافا منم یکی دو بار بهتون گفتم اگه موضوع اینه و صحت داره، شما حق دارید.


    اما الان این دو تا پستی که نقل کردم، گویای همین صحبت ها از طرف شما نیست؟

    بگذریم که کی شروع کرده.... اصلا من شروع کردم! اما آیا بقیه هم باید ادامه بدن؟

    باور کنید ما دیگه اونقدر سیاست نداریم که از قبل برنامه متا زدن با سایدی رو داشته باشیم (اگه قراره متایی در کار باشه) ولی آیا شما مطمئن هستی که اندگیم واقعا در کنار ما نیستید؟


    در هر صورت و با اجازه سایر پلیرها من با اون قسمت از پست شما که بنفش کردم کاملا موافقم و معتقدم همه بهتره دنبال مسائل ربع و اتحاد خودشون باشن و خیلی به پر و پای بقیه نپیچن.



    رضا،

    سرباز جنوب شرق

    سلام به همه خوانندگان فروم و تحلیل گران عزیز


    کسی رو Reply نمیکنم چون بحثم فارغ از هر گونه کل کل هست؛ نمیخوایم به همدیگه بی احترامی کنیم.


    تبریک به پلنرها، لانچرها، و بازیکن های خوب جنوب شرقی که توی این پلن اخیر شرکت داشتن و موفق عمل کردن.

    تبریک به ربع شمال غرب که با بازی خوب و جذابشون که ربع ما رو به اجرای همچین پلنی سوق دادن.

    خیلی وقت بود توی تراوین شاهد بازی زیبا و زد و خورد های اینچنینی نبودیم. کاش بقیه ربع ها هم با اجرای پلن هایی بازی رو مهیج تر می کردن و idle نمیموندن (این صرفاً آرزو و پیشنهاد هست... لطفا بعنوان تفرقه افکنی و کنایه درنظر نگیرید)


    اما راجع به این پلن: انصافا خوب طرح ریزی و لانچ شد، همونطور که دوستان گفتن لینک ها سبز بودن! ولی خب به نظرم این اول راه هست و باید در آینده (نه چندان دور؟) منتظر حملات سنگین تری از ربع جنوب شرق باشیم. دقیقا به همین خاطر میشه گفت شروع خوبی بود.


    وقتی پلنی اجرا میشه، صرف نظر از نتیجه، کل کل های متعاقب اجتناب ناپذیر هست. با این حال، گاهی بعضی تحلیل ها و انتظارات به دور از واقعیت هست. یعنی واقعاً شمال غرب انتظار داشت که امرداد بیاد عین همون کار (پروندن همر) رو انجام بده؟ به نظر بنده این کمی تابلو میشد و تشخیص برای تیم def.cord. راحت حتی الان هم طبق اولویت بندی که انجام دادن، دفاع رو پخش کردن که مطمئن باشه. با این تفاسیر، اگه جنوب شرق روی همرهای اصلی این ربع تمرکز میکرد، خب ممکن بود دیوار بشه! چرا همچین ریسکی رو بپذیره؟ مگه نه اینکه یکی از اصول پایه پلن هجومی، استفاده از اصل غافلگیری هست؟ یا لااقل اینکه تیم مقابل نتونه تشخیص بده کدوم حمله واقعی و کدوم fake هست؟


    دوست عزیزی گفتن که ما دو برابر پلیر و همر داریم... از اون قضایای دو بهم زنی که بگذریم، شما فرض کن ما 4 برابر داریم اصلا! تا همین جا هم که این تعداد همر لانچ شده، دوستان خرده میگیرن که ارزش گندم منفی و لانچ و.... رو نداشت. پس این بحث هم واقعا به قصد کم کردن ارزش پلن باز شده.


    در خصوص اینکه پلن ارزش داشت یا نه، دیدگاه من اینه که چون مدام با پلن شمال غرب مقایسه میشه، باور بر اینه که خوب نبود. به همین دلیل هست که مدام میبینیم زدن کپ رو در مقابل پروندن همر قرار میدن. فکر میکنم اگه این 2 پلن جداگانه (Stand-alone) تحلیل بشن، هم ارزش خودشون بهتر مشخص میشه هم سودش برای پلیرهای دیگه بیشتره. در غیر این صورت، میشه پیشنهاد داد که دو ربع (یا هر چند طرفی که بعدا ممکنه درگیر بشن) بیان و لااقل پلن ها رو تو برهه زمانی با هم مقایسه کنن (مثلا ماه دوم، قبل کتیبه ها، 10 هفته دوم و از این قبیل دسته بندی ها).


    در کل، نظر شخصی من این هست که جنوب شرق تو این پلن کامل موفق عمل کرد و به چیزی که میخواست رسید. باید دید تکلیف کله پاچه جمعه چی میشه (سامان جان تیکه نبود :) )




    پی نوشت: ممنون از هر دو ربع شمال غرب و جنوب شرق بابت بازی زیبا.

    پی نوشت 2: احسان و سعید دیدید درست حدس زدم :دی

    پی نوشت 3: لطفا ارزش پلن ها رو زیر سوال نبریم؛ یه عده زحمت میکشن که برای ما دلگرمی و انگیزه فراهم کنند و نتیجه اش همین لینک ها میشه.

    پی نوشت آخر: خواهشاً پستی نذاریم که از شان همه اعضای این فروم به دور باشه... همچنان ادب حرف اول رو میزنه، و نه کل کل! اینکه اون حرف حتی توی چت شخصی بوده و اینجا به اشتراک گذاشته میشه به نظر بنده درست نبود.



    رضا،

    سرباز جنوب شرق


    سلام دوست گرامی


    در اینکه این بازی بستری برای به چالش کشیدن طرز فکر ها و توانایی کار گروهی (Team Work) هست، شکی نیست. کما اینکه خود این پست که به اشتراک گذاشتید هم ویترین فروشگاه سیاست بازی شماست. کلا بنده هر وقت پست شما رو میبینم، یاد همون جمله معروف میفتم که "تفرقه بنداز و .... حالشو ببر" (با اندکی دخل و تصرف :دی)


    حالا چی شده دوستانی که قبلا طعنه و کنایه میزدن (که جنوب شرق داره یکی در میون جنوب غرب رو تحویل میگیره و خودش رو به اونا میچسبونه) میان میگن جنوب غرب چنین است و چنان است، خدا میدونه چی پشت قضیه هست! البته نسبت به ربع جنوب غرب ارادت داریم هر چند که به قول خودشون دارن ما رو (تیم مقتدر و فوق العاده قوی آمرداد) کاتا میکنن :دی همونطور که قبلا گفتم این بازی هست که زد و خورد داره، یا میزنی یا تو رو میزنن، در هر صورت همین چیزها هست که بازی رو لذت بخش و هیجان انگیز میکنه.


    دوست عزیز .... بنده شخصیت ها و پلیرهای شکاک زیادی دیدم اما اولین بار هست که میبینم وقتی یک نفر میگه یک ربع که داره مرزهاش رو میزنه، باید به ربع دیگه شک کنیم :/:/:/ مگه اینکه قضیه سنگ اندازی و تفرقه افکنی باشه!




    پی نوشت (نکته آموزشی): این دو تا کلمه پرکاربرد Side و Quarter به ترتیب با عناوین "ساید" و "ربع" تو بازی مورد خطاب قرار میگیرن. مگه نه اینکه ساید به کل یک ضلع (غرب، شرق، شمال، جنوب) خطاب میشه و ربع به هر کدوم از 4 قسمت کل نقشه (مثل شمال شرق، جنوب غرب، جنوب شرق، شمال غرب) اشاره داره؟؟؟ پس چرا اغلب از واژه "ساید" بجای هر دو استفاده میشه؟



    رضا،

    سرباز جنوب شرقی

    دوستان ظاهرا یه ساید داره انبار ناتار جنوب غرب رو کاتا میکنه فقط خواستم بگم بقیه هم کاتا دارن استفادشم تا حدودی بلدن !!


    سلام دوست عزیز


    این اتفاق فقط برای ربع جنوب غرب نیست ..... لااقل تا جایی که من میدونم و میبینم تو جنوب شرق هم داره اتفاق می افته!

    حالا دیگه یا برای دوستان شمال هم هست یا نه (واقعا بدون منظور گفتم الان چند نفر نیان بگن توپ رو تو زمین شمال شرق و شمال غرب انداختم)

    با این تفاسیر، اگه این دو تا ربع هم بیان تایید کنن که برای اونا هم همینطور هست، پس این قضیه مربوط به موتور سرور و نحوه شکل گیری و ارتقای دهکده های ناتار میشه (که اخیرا تعدادشون خیلی هم زیاد شده)


    لطفا دوستان با تجربه تر تو این سرور های جدید، جناب اسمشو نبر، ادمین سرور و .... بیان توضیح بدن که ماجرا چیه



    رضا

    سرباز جنوب شرق

    رضا جان متاسفانه من با گوشیم با گوشی بلد نیستم دو نفر رو ریپلای کنم اما با حرفات کامل موافق نیستم شاید همین فروم ها باعث شده که ایمپریال اونجا باشه حتی به غلط

    سلام مجدد


    ببخشید فقط این قسمت به من ربط داشت که reply کردم:


    اگه واقعا اینطور هست پس حق دارید... ولی بازم شخصا دوست ندارم که تنها با بازی خودم رو سرگرم کنم (البته اینم قبول ندارم که فروم بی محتوا باشه) به عنوان مثال این مباحث آموزشی که تو چند پست اخیر مطرح شدند (از طرف سعید ملا، شما، و Diablo) برای منم جالب بود؛ امیدوارم بیشتر از این پست ها ببینیم.

    سلام


    درست میفرمایید، شوالیه شاید بهترین نیروی غارتگر نباشه اما اینکه کلا جزو تحلیل شما نبود (حذف شد) منو به شک انداخت که نکنه با تغییرات این سرور، این بندگان خدا (:دی) هم خدشه ای در عملکردشون وارد شده.


    یه ایده ای هم هست که من یکی دو بار از دوستان غارتگر سرور های IR شنیدم (و واقعا تا اینجای کار نمیدونم درسته یا نه! پس لطفا منو به نوبی خودم و بزرگی خودتون ببخشید): میگفتن، شوالیه رومن وقتی سطح آهنگریش (قدیم زره سازی و اسلحه سازی) بالا بره، مقاومت خیلی بهتری نسبت به بقیه رقبا پیدا میکنه و توی فارم هایی که دفاع بالا دارن (مثل دیوار و اقامتگاه) دیگه اون یه دونه هم نمیمیره و حالگیری نمیکنه. حالا دیگه دوستان رومن باز بیان تصدیق یا تکذیب کنن 8|




    پی نوشت: نه عزیز شما به قضیه مثبت نگاه کن و باور بفرما قصد بد و غرض در کار نبوده.




    رضا،

    سرباز جنوب شرق

    سلام بهنام جان


    والا چی بگم.... ما که از فنی حرفی برای گفتن نداریم اما کاش بجای این حرفهای توهین آمیز برخی پلیرها، کمی تحلیل و تفسیر گذاشته میشد و نه اسپم!

    بهر حال دوستان صاحب سبک بهتر میتونن بگن اما نظر شخصی بنده این هست که این حرکت در بلند مدت به ضرر این اکانت و کلا شمال غرب خواهد بود (و منکر این نیستم که جنوب شرق هم تا حدی متحمل ضرر میشه).


    سلام آقا سامان


    اتفاقاً با این ایده شما موافق هستم که اگه اکانت شما و حرکت های جالب (در نوع خودش) نبود، الان هیجانی نمیموند. قضیه مثل سرور 8 قدیم شده که اکانت جنجالی armama و پلیری که داشت (محک) همین شور و هیجان رو به بازی داد و موجبات درگیری تری دات و والس رو فراهم کرد.


    با این حال، فرق این سرور این هست که بیشتر پلیرها توی بازی به ادعا و تجربه تکیه کردن و توی فروم هم به تیکه انداختن و کل کل بی مورد. بالاخره یا شما میخوری یا میزنی دیگه.... که در هر صورت بازی لذت بخش تر میشه. اما اینکه بگید بیشتر به بازی بچسبیم و تو فروم کمتر باشیم واقعا از شما بعید هست، فروم همیشه نقش بسزایی توی سیاست ها و روند بازی داشته.




    پی نوشت: چند روز پیش آیدین اومد گفت ساید شمال غرب و جنوب شرق که درگیر بشن، اونا میتونن تو ساید شمال شرق Popcorn بخورن و لذت ببرن...واقعا بی طرف هستن یا در ادامه بازی میخوان توی این درگیری هایی که شروع شده شرکت کنن؟ لااقل شمال شرق (آقا مازیار) اومد گفت درگیر هماهنگی تیم های مختلف بودن.... همچنان موضع گیری درکار نیست؟



    رضا،

    سرباز جنوب شرقی

    سلام به دوستان اکانت IMPERIAL



    آقا میثم اینکه خودتون تو قسمت پی نوشت میفرمایید فن بیان شما مشکل داره، دلیل نمیشه طوری حرف بزنید که به کسی توهین بشه :)

    جمله هایی از قبیل "حرف اضافه تر نزن" صرفا وجهه شما رو کمی بد جلوه میده ... میدونیم که همیشه تو تاریخ تراوین گفتگوهای فروم و کل کل هاش (اگه به جا باشه) به هیجان بازی اضافه میکنه اما این طرز گفتار شما و جواب احتمالی دوستان دیگه جو این فروم رو مثل سرور همسایه میکنه.



    درخواست شعر هم فرموده بودید، خدمت شما و تمام پلیرهایی که به قول اون دوستمون ادعا دارند:



    تواضع سر رفعـــــــــت افرازدت

    تکـــــــــــــــبر به خاک اندر اندازدت

    به عزت هر آنکو فروتر نشست

    به خواری نیــــــفتد ز بالا به پســت







    رفع اسپم: دوست عزیزی (ِDiablo) که میزان و نحوه غارت رو تحلیل کردید، ازتون ممنونم. فقط میشه بفرمایید چرا رومن رو حذف کردید؟ صرفا خارج از حوصله بود یا دلیل فنی دیگه داشت؟



    رضا،

    سرباز جنوب شرقی

    سلام حمیدرضا (و همه اهالی خوب سرور)


    من با شما موافقم و البته باید طوری باشه که همه پلیر ها تشویق بشن، انگیزه داشته باشن و در عمل بخوان که با مولتی مقابله کنن (نه فقط بیایم اینجا حرفی بزنیم و چند نفر هم لایک و دیسلایک کنن). هر چند این بحث قدیمی شده دیگه اما باز هم شاید کمی امیدواری مونده باشه، کما اینکه بعضی دوستان تو همه سایدها توی قسمت پروفایل زدن که همچین کارهایی (زدن مولتی) میکنن.



    تبریک میگم به دوستان شمال غرب بابت این اتک...

    همچنین اینکه تقابل جنوب شرق و شمال غرب باعث شده بازی پر زد و خورد بشه و لذت بخش! همین ها انگیزه میده که دیگه زیاد کشاورزی نکرد و به بازی مهیج رو آورد! قطعا دوستان امرداد هم پاسخ این حملات رو میدن (و تا اینجا هم بیکار نبودن)


    پیشنهادم اینه که مثل پست های تحلیلی وقتی همچین حرکاتی زده میشه، عزیزان تحلیل گر مقداری چاشنی آموزشی (به دور از کل کل) هم به پست بدن یا دست کم میزان خسارت هر دو طرف رو مشخص کنن (حتی میشه دلیل انتخاب اون اکانت رو گفت....مثل سرورهای قدیم IR.... که البته این انتخاب میتونه کاملا تصادفی بوده باشه)


    داداش همه شیرازی ها دوست داشتنی هستن و خدمتشون سلام دارم .

    ولی خفت کردن ربطی به شیرازی بودن نداره خودش یه هنره ( راستی دیروز صبح همین ساعت ها بود که گروه تیزی بدستان پست گذاشتن ) فقط دفاعی خفت می کنیم حالا شما هم فکر دفاعی خفت کردیم و ربطی به فلج شدن نداره اصلا .


    پ.ن : بازی همین زد خوردش قشنگه

    جسارتا محض کنجکاوی میپرسم:

    شما از سرور حذف کردید یا هنوز تشریف دارید؟





    پی نوشت: امیداورم در ادامه باز هم شاهد این حرکات خوب از دو تا ساید باشیم.

    پی نوشت 2: جو فروم رو به سمت توهین و کل کل بی مورد نبریم.



    رضا

    سرباز جنوب شرقی

    سلام و عرض ادب


    آقا محسن، بدون غرض ورزی و جانب داری خدمت شما میگم:

    اینکه هر شخص یا اتحادی توی تاپ مهاجمین باشه، اثبات این موضوع نیست که غارت بالایی هم داشته باشه. ما تو سرور 8 قدیم (تری دات مقابل والز) چندین بار توی تاپ مهاجمین رفتیم اما غارتی معادل نصف نفرِ آخر تاپ هم نداشتیم!


    صحبت دوستان احتمالا اینه که آیا این دو اتحاد غارتشون منفی هست یا نه؟ (که متعاقبا نشون دهنده اینه که بعنوان فارم توافقی و محترمانه ازشون استفاده میشه)




    حالا قسمت جانب داری از جنوب شرق:

    از طرفی، نظر شخصی من این هست بیشتر پلیرهای جنوب شرق (مثل یکی دیگه از سایدها) تمرکز رو روی منابع و کشاورزی گذاشتن که شاید از جانب خودشون راحت باشن و بی دردسر بازی کنن.


    پی نوشت: من در جایگاه لیدری نیستم که بخوام رسماً از شما درخواست کنم عکس غارت اون دو تا اتحاد رو بگذارید، پس لطفا جبهه گیری نشه. با این وجود اگه این کار انجام بشه، شاید بهتر باشه کما اینکه شاید خیلی ها (مثل بنده، بعنوان عضوی از اتحاد سوانز سرور قبل) کنجکاو هستن که واقعاً نظام غارت صنعتی ولی قانونی برقرار هست یا نه!


    موفق باشید


    رضا

    سرباز جنوب شرقی

    سلام دوست عزیز (و همه اهالی سرور)


    اول از همه ورودتون رو به این سرور تبریک میگم و امیدوارم بازی جذاب تر بشه.


    من تا اینجای فروم فقط خواننده بودم و پستی نمیذاشتم ولی خب ترک عادت موجب مرضه! :دی (و از طرفی یه رسمی تو فروم بوده که بجای Dislike کردن الکی بیایم و مشکل رو با پست بگیم)


    کارو جان خوشبختانه یا متاسفانه بیشتر ماها سابقه تراوینی زیادی (لااقل چند ساله) داریم. شخصا اسم شما رو چه تو فروم و چه تو بازی زیاد شنیدم و با شما و تیم هایی که داخلش بودید همبازی بودم (امان از هادی علی، هادی لئو، یا هادی سیستم با اون خفت های شبانه) .... به هر حال با اسم و رسم شما و سایر عزیزان اینجا تا حدی آشنایی دارم. :)


    صحبت سر اینکه شما رقیب هستین یا نه و یا حتی برد و باخت نیست، موضوع اینه که بنده انتظار نداشتم این الفاظ رو استفاده کنید. شاید بیشتر دوستان این سرور و فروم هم تمایلی به اینکه لحن و نوع گفتار توی این فروم مثل سرور 3x بشه ندارن. بابا یه زمانی که همه ما کم سن و سال تر بودیم (خدا بگم چکارت نکنه آیدین با این واژه پاتال :دی) طرف که همرش خفت میشد یا دهکده اش صفر میشد، میرفت تو دنیای واقعی حریف رو پیدا میکرد و حالش رو میگرفت!!!=O اما از من، شما و بقیه پلیرهای با سابقه تر این حرف ها گذشته.


    پی نوشت: چرا همیشه پای پی نوشت برای کل کل در میان است؟

    پی نوشت 2: من پلیر خفنی نیستم و فقط نسبتا زیاد بازی کردم.

    پی نوشت 3: لطفا جو فروم رو با کل کل های "محترمانه" جذاب کنیم نه با ....


    رضا

    سرباز جنوب شرق