Posts by Moh3en

    الان من درست متوجه شدم؟

    تفاوت عکس قبل و بعد اتک اینه که دف پوینت اتحاد NE.TEAM کمتر از ۵۰۰ عدد تغییر کرده! یعنی از رتبه ۳ نیومده رتبه ۲، فقط ۴۷۵ تا تغییر کرده!

    خب الان ازین میشه نتیجه گیری کرد ان ای دف ریخته اونجا؟ به اندازه ای که مثلا ۴۷۵ دونه گرزی رو تلف کرده؟!

    شما هر یکی دو ساعت که تاپ تن رو رفرش کنی میبینی که این میزان تغییر داره اتفاق میفته و وقتی سایدها در حال خفت و زد و خورد هستن این کاملا طبیعیه بنظرم.


    نمیدونم، شاید چیزی هست این وسط، یا علت و معلول دیگه ای هست که من متوجه نشدم


    یوسف عزیز ممنون میشم بیشتر توضیح بدی


    ارادت

    محسن

    تبریک میگم به هر سه ساید بابت پلن خوبشون، خدا قوت به پلنرها و لانچرها که از حجم پلن مشخصه زحمت زیادی کشیدن


    الان سوالی که واسم پیش اومده اینه که اونایی که توی جبهه حق هستن ولی سبک بازیشون باطل گونه هست، تکلیف اونا چی میشه؟ قراره این آتش گریبان گیر اونا هم بشه یا یک سری بند و تبصره هایی هست که اسثنائاتی رو قائل میشه؟


    بیخیال رفقا، الکی حماسیش نکنیم. همه میدونیم چه خبره...


    پ.ن: باگ بازان دیروز... مخالفان مولتی باز امروز

    خلاصه: درسته من وقت کمی برای بازی دارم ولی چون نتونستم ۱۵ کراپی خوبی بگیرم پس مدیریت ساید ضعیفه!!

    با تشکر


    پ.ن: با تجربه ای که مدیریت اسپیدترا طی چند سرور قبل کسب کرده و با سعه صدر بیشتر پلیرها، امیدوارم این سرور شاهد حواشی و اتفاقات ناخوشایند سرورهای قبلی و متعاقبش حذف های گروهی و دسته جمعی نباشیم تا یک تجربه مهیج رو در کنار هم رقم بزنیم.

    درود


    اولین سرور نرمالِ بدون بات و مملو از باگ، شروع فوق العاده ای داشت. هر ۴ ساید شلوغ بود و پای خیلی از قدیمی ها و شناخته شده های تراوین مجدد به بازی باز شد.


    همه چیز حاکی از یک تجربه مهیج بود و ثبت یک سرور خاطره انگیز


    ولی متاسفانه خیلی زود روند کاهش پلیر و جذابیت سرور شروع شد و به جایی رسیدیم که فرومی که هر روز چند صفحه جلو میرفت، در یک هفته اخیر حتی یک پست جدید به خودش ندید!


    ما معتاد تراوینیم

    این سری جنس خوبی بهمون ندادند، قاطی زیاد داشت (باگ و ...)

    خودمون هم نتونستیم درست مصرفش کنیم (رفتارهای هیجانی، قهر کردن ها و حذف کردن ها)


    حقیقتش جنس بد به ما نمیسازه، جنس خوب هم خیلی گرونه (دات کام هر یه دونه گلد هزار تومن!). پس بهتره بزاریمش کنار تا ببینیم بعداً چی میشه


    امیدوارم سری بعدی اجناسی که قراره برسه (دو ایکس) کیفیت بهتری داشته باشه و مصرف کننده های عزیز هم شیوه مصرفش رو بهتر یاد گرفته باشن


    رفقای گلم خدا نگهدارتون باشه و رفقای امردادی عزیز، هت تریک مبارکتون باشه

    در پناه حق


    محسن

    درود


    اگر به فارم لیست گزینه ای اضافه بشه که امکان لانچ تمام لیست ها با یک کلیک فراهم بشه، به جذابیت بازی و صرفه جویی در وقت پلیرها کمک بزرگی میشه.


    اینکه هر نیم ساعت یا یک ساعت بخوای ده ها لیست رو یکی یکی لانچ کنی، کم کم خسته کننده میشه


    تشکر

    امیدوارم با استفاده کنندگانِ این باگ عجیب(چه رفیق، چه رقیب) به شایسته ترین و شدیدترین شکل ممکن برخورد صورت بگیره

    بنظرم این ماجرا نقطه عطفی واسه مدیریت اسپیدتراست، اگه بدون هیچ ملاحظاتی خاطیان رو شناسایی کنه و پانیش بزنه، قطعاً در آینده سرورهای شلوغتری رو شاهد خواهیم بود.


    پ.ن: اگر تخلف کردیم قطعاً حذف بهترین گزینه هست ولی اگر از باگ استفاده نکردیم و به مردانگی و انصاف و عدالت ادمین هم ایمان داریم، حذف چرا؟! اتفاقی که افتاده تراوین نیست؟ خب متخلفین بن میشن، پانیش میخورن، میشه تراوین.

    خطاب به رفقای لویالی


    میدونین چیه؟!


    تا وقتی شما با ما بودین:

    - اعصاب مازیار همیشه داغون بود، اعصاب ایرج همینطور، اعصاب محمد علی وگنس و بقیه کسایی که توی تیم لیدری بودن همینطور. قبلش اعصاب آیدین بنده خدا هم همینطور. ماها هم که مسئولیتی نداشتیم مدام توی گروه شاهد بحث و جدل بودیم و اعصابامون همگی بهم ریخته. اصلاً خود شمام همینطور...


    از وقتی شما با ما نیستین:

    - مازیار اعصابش راحته، ایرج مدام میخنده، محمد علی هم داره برنامه ها رو بدون اعصاب خردی سر و سامون میده و پلن میریزه، ماها هم توی گروه با طنازی های سالار کلی میخندیم و روانمون راحته. اصلاً خود شمام اونور همینطور...

    ما خوشحال، شما هم خوشحال


    این وسط هم یک ناتار شما کاتا میکنید یا یک فیدر غارت میکنید، ما هم یک کپ و نان کپ ازتون میپرونیم

    ما راضی، شما هم راضی


    اینکه بعضی دوستان پیشنهاد میکنن حذف کنید یا به ساید ارباب هاتون (masters) کوچ کنید، والا من موافق نیستم


    به قول تیرداد کلی داره خوش میگذره

    حیف نیست خرابش کنیم؟

    تاریخ تکرار میشه!


    آخرین سرور ۲x آی آر همین دوستان ساید جنوب غرب رو دو دسته کردن و اینجا هم همین اتفاق افتاد

    میخوام بگم بهم ریختن ساید و ایجاد دو دستگی تخصص آقایونه

    اونجا تفاوتی که با این سرور داشت این بود که یکی مثل سارنگ حضور داشت که تونست نصف دیگه ساید رو منسجم کنه، ولی متاسفانه این سرور همچین شخصی توی جنوب غرب نیست.


    در مورد پلن رفتن هم، اون سرور خفن ترین پلنی که از عزیزان تایگرز دیدیم غارت دهکده های ساپورت واندر ساید خودی بود، پس انتظار پلن آنچنانی هم از این عزیزان نداشته باشین.


    توصیه خیلی دوستانه من به عنوان یک پلیر خیلی معمولی اینه که ازین به بعد، در سرورهای آتی، شما عزیزان به عنوان یک پلیر خیلی معمولی رجیستر کنید و ردای لیدری از تن بیرون کنید. باور کنید هم به اندازه کافی از بازی لذت خواهید برد و هم کلی دعای خیر پشت سرتون خواهد بود.


    اگر این کار رو نکنید هر سروری که شما باشین:

    تاریخ تکرار میشه!

    درود


    فرض کنیم یه نفر میخواد الان وارد سرور بشه و توی ساید محبوبش که شمال شرق هست رجیستر کنه. میاد فروم رو میخونه و متوجه دو دستگی شمال شرق میشه، میگرده ببینه دوستاش کدوم طرفن میبینه نه اینور نه اونور دوست نزدیکی نداره (این دوست فرضیمون هیچ کینه ای با هیچ شخص و تیمی هم نداره و رزومه سرورهای قبل اشخاص هم واسش ملاک انتخاب نیست)


    خب، به این نتیجه میرسه بیاد اتفاقات رو تحلیل کنه و سعی کنه اون سمتی رو انتخاب کنه که تا اینجا حرفه ای تر عمل کردن:


    یه طرف اتحاد لویال

    تعداد اکانت: ۱۸ اکانت

    فعالیت های نظامی: اجرای چند پلن هجومی ناموفق، چند پلن دفاعی ناموفق، یک پلن دفاعی موفق. علاوه بر این به احتمال قریب به یقین زدن یک همر از رقیب به ناتار


    فعالیت های فرومی: این دوست فرضیمون فروم نویس های لویال رو رصد میکنه و سعی میکنه بهشون امتیاز بده (امتیاز از ۱ تا ۱۰، یک: بسیار ضعیف، ده: حرفه ای). لازم به توضیحه واسه این امتیاز دهی فاکتورهایی مثل ادبیات نوشتاری، قدرت اقناع دلایل و توجیهات، میزان تاثیرگذاری و نفوذ کلام، روانشناسی مخاطب و ... رو سعی میکنه لحاظ کنه.


    نتیجه:

    Hoj.hosein: امتیاز ۶

    norollah: امتیاز ۳

    Hosein TNT: امتیاز ۴

    Taha: امتیاز ۰.۵ (کمتر از یک)


    علاوه بر پست های ارسالی توسط فروم نویسان لویال، ایجاد اکانت های فیک جهت لایک و دیسلایک و ارسال متن "نه به دیکتاتور"، هم رو جزو رزومه و فعالیت های فرومی این عزیزان منظور میکنه.


    طرف دوم، مجموعه آریانا

    تعداد ۱۴۰ اکانت در ۴ اتحاد


    فعالیت های نظامی: اجرای چند پلن هجومی و تدافعی موفق، یک پلن چیف ناموفق


    فعالیت های فرومی: (نمره از یک تا ده)

    Tondar: امتیاز ۷

    Amir wall: امتیاز ۹.۵

    Grand: امتیاز ۸

    Vagnes: امتیاز ۸.۵

    Slim shady: امتیاز ۷

    WolfishAlone: امتیاز ۶.۵

    Fsh: امتیاز ۹

    و ... (تعداد فروم نویس های این طرف زیاده و خارج از حوصله این دوست فرضیمونه به همه امتیاز بده)


    جمع بندی نهایی: در نهایت دوست فرضی ما به این نتیجه میرسه بیخیال علاقه اش به ساید همیشگیش بشه، بره شمال غرب رجیستر کنه، یک ۱۵ کراپ از ناتار چیف کنه، کشاورزی کنه، همر تپل کنه و اندگیم واندر امرداد رو بزنه :)))

    درود بر عزیزان


    من یک نکته بگم و خلاص

    این نکته در واقع بنظر میرسه یه باگ باشه

    قضیه اینه وقتی هیرو لول آپ میشه همزمان سلامتیش هم فول میشه!

    مثلا اگه هیروی شما واسه لول بعدی ۵۰ پوینت لازم داره و سلامتیش ۲۰ درصده، کافیه بفرستی ماجراجویی تا همزمان که لول آپ میشه سلامتیش هم ۱۰۰ درصد بشه!

    این قضیه رو با ماجراجویی و کشتن حیوون های آبادی تست کردم درست بود، ولی موقع استفاده از کتیبه هم این اتفاق میفته یا نه رو اطلاع ندارم.

    اطلاع ازین نکته باعث میشه تا حد زیادی مصرف پماد بیاد پایین (قابل توجه عزیزانی که این تایم سرور واسه ۵ تا پماد حدود ۱۰۰۰ نقره هزینه میکنن)



    سربلند باشید

    درود


    به عنوان یک پلیر خیلی خیلی معمولی که روز ۲۴ بازی ثبت نام کرده و هنوز ده دوم نگرفته ( و طبیعتاً کسی واسه حرفش تره هم خرد نمیکنه :))، با پیشنهاد یوسف عزیز موافقم.


    این سرور امرداد اومده هتتریک کنه، یه سری هم اومدن نزارن امرداد ۱۰۰ کنه. من (و میدونم خیلی های دیگه) اومدیم از یک سرور بدون بات و مولتی لذت ببریم و اینکه نتیجه بازی قراره چی بشه اولویت دوممون هست.


    اگر اتفاقات سرور به شکلی پیش رفت که بزرگان هر ۴ ساید به این نتیجه برسن مرد و مردونه مولتی بازی رو کنار بزارن و در فضایی سالم با هم رقابت کنیم طبیعتاً اکانت من در خدمت ساید و کار تیمی خواهد بود، در غیر اینصورت (اگر توافقی صورت نگیره و سیاست عزیزان همچنان به زیرآبی رفتن و متهم کردن رقیب باشه) ترجیح میدم ازین دو گزینه یکی رو انتخاب کنم: الف) حذف اکانت ب) بمحض اینکه اکانتم جون بگیره و بیاد بالا فارغ از هر اتحاد و متا و نپی وقتم رو میزارم واسه شناسایی مولتی بازها و اذیت کردنشون (در هر ۴ ساید)

    شاید تنهایی کار آنچنان تاثیرگذاری نتونم انجام بدم ولی بهرحال در نهایت خوشحالم که به سهم خودم در راستای آرمان این سرور قدم برداشتم.


    من: محسن

    اکانتم: pakbazz

    سایدم: شمال شرقی

    نگارش این حجم از اسپم هم هنره حقیقتاً!

    یعنی اینکه شما بیای یک صحبت دو نفره رو در یک فروم عمومی تا چند صفحه پیش ببری و اصلاً هم به این فکر نکنی که این کل کلی که داری انجام میدی واسه هیچکس جذاب نیست (غیر از خودت و اون مخاطبت که هی دارین همو رپلای میکنین) بنظر من هنره!


    حالا این وسط دو نفر دیگه هم میان بحث سرور عهد بوق و دهکده ای که وسط الدرز زده شد رو تا ۵ صفحه ی فروم کش میدن که خب اینم باز خودش هنره!


    بعد آخرشم پ.ن میزنیم آیدین چرا ساکت و کم پیدایی! خب بنده خدا بیاد وسط این همه هنرنمایی چی بگه که به مباحث جاری مرتبط باشه؟!


    اصلاً همین پست منم یه مدل دیگه ای ازین اسپم های سرشار از هنره.


    آنتی هنر (اسپم): ویرایش ها و اصلاحات انجام شده از طرف تیم مدیریتی اسپیدترا، بویژه محدودیت اعمال شده روی استفاده از اثر هنری خبر خوبی بود و امیدواریم این نگاه منعطف و نقد پذیر تداوم داشته باشه.

    ببخشید سرتونو درد اوردم؛ کوچیک‌ همه، رضا

    انصافاً هم سرمون رو درد آوردی اینقدر که گسسته و کلیشه ای حرف میزنی، آسمون ریسمون بهم میبافی و از بافتن هات سعی میکنی به زور نتیجه مطلوبت رو بگیری

    قصد اهانت و جسارت ندارم، نگاهم انتقادیه

    چون میبینم داری تلاش میکنی فروم نویس خوبی باشی گفتم شاید انتقادم واست مفید باشه.

    امیدوارم لحن رک و صریحم رو به دل نگیری



    ارادتمند، محسن (یه تازه کار با دو تا پست)

    عجب حکایتی شده ها!

    امان از نسل جدید تراوین!


    رفیقمون اومده توی فروم و به عنوان نماینده یک سبک مذموم بازی(مولتی کشی صنعتی) یک استراتژی معمول تراوین (دف ریختن در فارم های رقیب) رو نکوهش میکنه! اونم با داد و فریاد و قیافه حق به جانب!


    پ.ن: درود بر اسپیدترابازان دوست داشتنی در هر ۴ ساید و به امید سروری جذاب و مهیج