Posts by Sadegh_PARTIZAN

    5. طی آپدیت جدید از این پس با هر سیستم فقط می توانید 1 اکانت ایجاد کنید و امکان ساخت چند اکانت با یک سیستم مقدور نمی باشد .

    عی بابا دوباره مدیریت مارو خرمون کرد?(

    چقدر سست عنصریم ماX/

    فقط اگر فرصتی هست یه قانون دیگه هم بزارید که با هر سیستمی که ثبت نام انجام شد اگر با همون سیستم ۷۲ ساعت لاگین انجام نشد اکانت بن بشه.


    من این گزینه ۵ رو حتماً امتحان میکنم در ابتدای سرور و اگر بر جا بود ایشالا این سرور هستیم در خدمتتان با جمعی از دوستان


    ساید هم احتمالاً جنوب غرب میریم که آقا یوسف بهمون خدمت کنه=O

    حرف شما درسته


    چالش اصلی نحوه توزیع تیکت هاست مگرنه اینکه تیکت موثرین و کم هزینه ترین راه برای جمع کردن بساط بات و مولتیه من شکی توش ندارم.


    پیشنهاد من اینه که همونطور که اختیار توزیع ۶۰ تا تیکت به نماینده ساید داده میشه ، اختیار منقضی کردن تیکت در صورت مشاهده سو استفاده از تیکت هم به نماینده هر ساید داده بشه.


    اینجوری اگر مثلا یک نفر از تیکت سو استفاده کنه و بره ساید دیگه دهکده بزنه یا زمانی به سرش بزنه اکانت رو به ساید حریف بفروشه ، نماینده ساید میتونه جلوش رو بگیره و اگر اکانت بدرد ساید میخورد در اختیار نماینده قرار بگیره و اگر نمی‌خورد حذف بشه و تیکت مجدداً در اختیار ساید قرار بگیره تا اکانت جدیدی بسازن.


    بعلاوه نماینده چهار ساید یک آیین نامه تنظیم کنند و خط قرمز هایی مشخص کنند و متعهد بشن که برای سوزوندن تیکت های ساید های دیگه اقدامی نکنند.

    سلام و درود


    اولاً مشکل من توی این تاپیک یکسری دوستان هستن که میان با این طرح مخالفت میکنن اما در مقابلش راه حل عملی ای ندارن و صرفاً یکسری بحث هایی رو مطرح میکنن که قبلاً به کرات مطرح شده و هیچ بازخوردی هم نداشته


    پس خواهشاً یا طرح بهتر ارایه کنید یا چوب لا چرخ نکنید خواهشاً


    فرهاد خیلی قشنگ گفت ، تو همون یک هفته اول معلوم میشه این طرح جواب میده یا نه برای همین قرار نیست چیزی باخت بدیم این وسط حتی اگه جواب نده تهش بعد از یک هفته تکلیف مون مشخص میشه.


    به این دید نگاه کنید یک سرور متفاوتی قراره ران بشه و اگر هم به این نتیجه برسیم که این کار جواب نمیده و هیچکس این وسط ضرر نمیکنه ، به عنوان یک تنوع بین این همه سرور تکراری بهش نگاه کنید.


    محمدعلی شما یک مثالی زدی که درسته اما کاربردی واسه این موضوع نداره.


    بجای مثال زدن دلیل بیار چرا مثلا ۶۰ تا کد باعث خراب شدن بازی میشه؟ عواقب اش رو بگو


    اما من دلیل واضحی آوردم که چرا ۱۵۰ تا کد خراب میکنه کار رو

    شما میری ۵۰ تا کد رو اکانت اصلی میسازی ۱۰۰ تا کد رو مولتی میسازی از توی این ۱۰۰ تا مولتی دو تا اکانت مثل تنسر با رید میلیاردی میاد تو تاپ و از هر ساید ۲ تا تنسر بیاد تو تاپ یعنی مولتی باز ها تاپ رو قبضه میکنن

    بعد ملت از تاپ این برداشت رو میکنن که این طرح هیچ تاثیری تو مولتی بازی نداشته و مولتی بازا هنوز دارن کار خودشون رو میکنن. در نهایت ازین تنسر ها بازم کلی سوپر همر وارد سرور میشه در صورتی که دف واندر ها نسبت به قبل خیلی کمتر شده و مجدد بحث عدم توازن قوای هجومی و دفاعی در سرور پیش میاد.


    در کل ۹۰ درصد حرفمون یکی عه اما اون ۱۰ درصد که محل اختلافه هرچند کم اما سرنوشت سازه

    جَاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ


    شاید هومن امام تو باشه اما امام ما تویی:love:

    به شما دو دوست که این مسئله رو دارید پیگیری میکنید در تفکراتتون خواهش میکنم به این موردی که میگم خیلی دقت کنید: اصلا کمال گرایی نکنید چرا که چیزی که شما بهش اشاره میکنید کمال گرایی است که منجر به نشدن میشه. این همه سرور ما اومدیم با مولتی بازی مقابله کنیم که در نهایت خودمون مجبور شدیم مولتی بازی کنیم... پس من تکرار میکنم سایدها معمولا 700 اکانت داشتند. قراره بشن مثلا 240 تا ! این پله اول هست. شما اول پله اول رو ببینید و بعد پله دوم و در نهایت به اون کمالی که پله دهم هست برسیم. نمیشه از پله 1 یهو بریم پله 10، شکست میخوریم. چیزی که من دنبالشم یک مسیر با چالش های زیاد هست.

    بحث کمال گرایی نیست اصلا


    شما اگه مجوز ساخت ۲۴۰ تا اکانت داشته باشی تهش ۱۰۰ تا اکانتت اکانت اصلی باشن ۱۴۰ تای دیگه مولتی هستن.

    همین ۱۴۰ تا مولتی کافیه که دوتا اکانت مثل تنسر و تارتاروس از شمال شرق بیاد بیرون

    بعد از همین دوتا اکانت همه به این نتیجه میرسن که این کار بی فایده هستش.


    برای همین اینکه اون تعداد چه مقدار باشه در سرنوشت این کار خیلی تاثیر داره نه صرفا کلیت ماجرا

    به نظرم راه برای جلوگیری از مولتی بازی زیاده ، خیلی سختش نکنید ، استفاده از شماره همراه معتبر به جای ایمیل ، بن و پانیش سنگین ، لیمیت و هزاران روش دیگه ...

    یوسف جان این هزاران روشی که میگی رو ۵ تاشو خواهشا نام ببر


    الان همین شماره همراه معتبر که گفتی به راحتی قابل دور زدن هست ، هر پلیر ساید شماره ۱۰ نفر از دوستان و آشنایان رو میگیره و باهاشون ۱۰ تا اکانت رجبستر میکنه و به همین شکل یه ساید ۵۰ نفره ۵۰۰ تا اکانت رجیستر میکنه و دوباره روز از نو روزی از نو.


    بن و پانیش هم برای وقتیه که مولتی بودن اون اکانت مسجل بشه که با متد هایی که دوستان بکار میبرن قابل ردیابی نیست


    به نظرم همه این حرف و حدیث ها قابل پیشگیریه اگر ۴ تا آدم حسابی پیدا بشن تو این سایت و یک جلسه بزارن و تعهد بدن از تیکت هاشون در جهت منافع ساید خودشون استفاده میکنن


    تغییر به سمت بهتر شدن هیچ وقت بدون هزینه نیست


    تهش اینه یک سرور امتحانش میکنیم میبینیم بدرد نمیخوره ، اجرا کردنش هم خیلی هزینه بری برای مدیریت سایت فکر نکنم باشه

    من میتونم ۵۰تا مصری بسازم واسه تولید بیشتر ۵تا توتن ۵تا گول بسازم یکی برای همر واندر زن یکی برای خفت و دف فقط از مصریا پوش کنم. دوباره داستان قبلی پیش میاد. (منابع اکانت برای اکانت دیگری مصرف میشه)

    مطمین باش این استراتژی که شما میگی رو یکسری ساید ها اجرا خواهند کرد اما به هیچ عنوان مثل قبل نمیشه و نتیجه دلخواهشون رو نمیده


    ۱. کمبود گندم در سرور


    با فرض استراتژی تو اون ۵۰ تا مصری میانگین تولید کپ شون ۵۰۰کی گندم در نظر بگیری (دست بالا گفتم) میشه ۲۵ میل در ساعت


    شما بگو ۶۰ درصد این تولید رو پارکینگ دفساز ها بکنن.


    میشه چیزی حدود ۱۵ میل گندمخور ، با مرتاض نهایت ۳۰ میل

    حالا شما اینو مقایسه با ۱۲۰ میل دفی که دو یا سه سرور قبل شمال شرق ساخت و گندم داد حالا جدا از ۳۰-۴۰ واندرزنی که گندم دادن.


    ۲. فدا کردن پتانسیل برای ساخت واندرزن


    اکانت هایی مثل تریدر-ناتار یا تنسر که حجم زیادی همر داشتن نزدیک به ۲۰۰ مولتی داشتن هر کدوم و تقریبا به ازای هر ۲۰ اکانت مولتی شون یک واندرزن می‌کشیدن


    اما شما اینجا ۲۰ تا اکانت معادل یک سوم تیکت هات رو بخوای فدا کنی برای یک اکانت که یک یا نهایت دو تا سوپرهمر بدی بیرون؟ منطق حکم میکنه که سمت این کار نری


    ۳. دفسازی که با این محدودیت ها بخواد تیکت سایدو حروم کنه که اصطبل و سربازخونه بزرگ شارژ کنه رو هم که باید اعدام کرد!


    پ.ن: به نظرم توی این کار جزییات خیلی اهمیت بیشتری داره از کلیات

    مثلا همین تعداد تیکت که سرش بحثه اگر زیادتر از حد اپتیمم باشه باعث میشه عملاً این طرح بدرد نخور بشه.

    سلام


    لطفاً تاپیک رو وارد فضای کل کل نکنید، جاش اینجا نیست


    کلیت ات قضیه که حله


    اما با توجه به اینکه ساید ها در چند سرور اخیر بین ۴۰ تا ۱۰۰ پلیر دارن و خیلی ازین پلیر ها هم مشترک روی یک اکانت بازی میکنن عدد ۱۵۰ اکانت برای هر ساید زیادن و عدد پیشنهاد ی من ۶۰ اکانت برای اولین سروری که قرار باشه با این فرمت برگزار بشه هست. حالا اگه بعداً پلیر ها بیشتر شدن تعداد اکانتا رو بالاتر ببرن.


    در ثانی اسپیدترا پلیر گذری خیلی کم داره و اکثرا از طریق پلیرهای حاضر در سایت آشنا میشن با اسپید ترا ولی نهایت اینه که اجر پلبر گذری خواست ثبت نام کنه برای هر ساید ۵ تا تیکت اضافه بذارن.


    افزایش لیمیت رو مخالفم چون علت منطقی نداره


    مپ هم ۲۰۰ در ۲۰۰ باشه منجر به افزایش زد و خورد میشه.

    مانی جان سلام


    آخر پست عرض کردم این روش بی نقص نیست ، مورد ۱ و ۲ که گل فرمایش کردی به نظر خودمم رسیده بود و بزرگترین ایراد این روش هست که البته به نظرم پلیر های سایت با یک توافق بین خودشون میتونن این دپ مورد رو حل کنن مثل همون جلسات بازی پاک که بین لیدر های چهار ساید معمولا اوایل هر سرور برگزار میشه.


    اما در موارد ۳ به بعد که فرمودی این متد هایی که شما میگی فقط میتونه جلوی رید مولتی رو بگیره اما در برابر ساخت دف مولتی هیچ کارایی نداره و این باعث میشه یک عدم توازن شدید بین قوای هجومی و دفاعی توی سرور به وجود بیاد اما تو روشی که بنده پیشنهاد کردم دف مولتی هم بساطش جمع میشه.

    سلام و درود
    این سرور که ظاهرا پرونده اش دیگه بسته شده...
    برای سرور بعدی یک پیشنهاد دارم

    اگر مدیریت سایت اراده ای در جهت جلوگیری از مولتی بازی داره به نظرم تنها راهکار عملی اعمال محدودیت روی رجیستر اکانت هست.بنا به عرف سرور های گذشته هر ساید یک لیدر یا نماینده ای داره.الان برای مثال شما به نماینده هر ساید ۶۰ تا کد ثبت نام میدی (یه چیزی شبیه ووچر کد های تورنومنت)حالا اینجا ساید برنده سایدی هست که از ظرفیت محدودش (اون ۶۰ اکانت) بهترین استفاده رو بکنه و بهترین استراتژی رو برای اونا در نظر بگیره.

    نتایج این کار:


    ۱. چون تعداد اکانت ها به قدری هست که بصورت دستی قابل هندل هستن دیگه نیازی به بات هایی که با سرعت کند اما یکنواخت اکانت رو بالا میاوردن نیست و بات مزیت نسبی خودش رو از دست میده (بات کمبود اپراتور رو جبران میکرد اما وقتی اپراتور به اندازه کافی باشه دیگه بات مزیتی نداره)


    ۲. رید مولتی جهت ساخت همر نیازمند فدا کردن تعدادی ازون ۶۰ تا اکانت هست که مساوی است با ساخت دف کمتر ، پارکینگ کمتر و غیره لذا اگر انجام بشه هم نسبت به گذشته بسیار کم خواهد بود بنابراین سایز و تعداد واندرزن ها کاهش چشمگیر پیدا خواهد کرد و معقول تر خواهد شد.


    ۳. اکانت کمتر یعنی تولید منابع کمتر بنابر‌این اکانت هایی که در پلن ها آسیب ببینند برخلاف گذشته به سختی ریکاوری میشن خصوصا تک تک کپ ها برخلاف گذشته اهمیت استراتژیک بسیار زیادی پیدا میکنند ، همچنین حجم دف کاهش پیدا میکنه که منجر به افزایش احتمال موفقیت پلن ها میشه و در کل این یعنی پلن رفتن توجیه منطقی پیدا می‌کنه و ساید ها برای برد مجبور هستن در طول سرور بازی تهاجمی از خودشون ارایه بدن و در نهایت جذابیت بیشتر سرور ها رو شاهد خواهیم بود.


    ۴. اهمیت بازی گروهی بسیار بیشتر از قبل میشه چون مثل قدیم هر اکانت ۲۰۰ تا مولتی نداره که تمام نیاز های خودش رو بتونه به تنهایی رفع کنه و همین کار گروهی بیشتر انگیزه بازیکنان رو بیشتر میکنه برای حضور و تداوم در سرور


    ۵. و در یک کلام برخلاف گذشته که کمیت اصالت داشت ، کیفیت اصالت پیدا میکنه.


    مدیریت سایت هم میتونه با افزایش قیمت گلد کم شدن تعداد اکانت هارو جبران کنه.

    نظر من اینه که این کار ارزش یکبار امتحان رو داره

    از نظر تکنیکال هم اجراش بسیار ساده تر از روش هایی مثل اسکن و بلاک کردن بات ها و IP ها هست.


    روش بی عیب و نقصی نیست اما ۹۰ درصد مشکلات رو حل میکنه.


    سلام و درود


    اینجانب صادق ۶ ماهی هست پاکم...😵‍💫


    آقا چرا همه سیخ کردید رو این یوسف بدبخت؟


    همه میدونیم بازی بلد نیست ولی مگه صف ۱۰ کیلومتری واسه لیدری کردن تو جنوب غرب بستن؟


    بازم خدا خیرش بده بواسطه حضورش چهار نفرو میبره جنوب غرب خالی نمونه ، ای کاش شمال غربم یه یوسف داشت.


    من خودم یه زمانی راجع بهش بد صحبت کردم الان پشیمونم.


    هم دیگه رو دلسرد نکنیم و فراری ندیم بلاخره هرکی هرچی در توانشه رو داره می‌ذاره.


    پ.ن: تبریک به برندگان و خسته نباشید به بازندگان

    قصدتون از حملات دیستروی کردن دهکده بوده نتیجه چی شد؟ دهکده هنوز هست. این یعنی شکست شما!!

    جاوید جان یه حکایتی هست که توی دادگاه قاضی برای یک مجرم حکم می‌کنه که از بین خوردن ۱۰ کیلو پیاز ، خوردن ۱۰۰ ضربه شلاق و دادن ۱۰۰ دینار جریمه یکی رو انتخاب کنه.

    مجرم میگه پیازا رو بیارید بخورم، ۲ کیلوشو میخوره دهنش آسفالت میشه میگه غلط کردم شلاقو بیارید، ۵۰ تا شلاق میخوره میگه دارم میمیرم همون ۱۰۰ دینار رو میدم، آخرش هم پیازو خورد هم شلاقو هم پولو داد...


    این دقیقا حکایت شماست عزیزم که کپت رو بدست خودت ناقص کردی تا همرت بمونه اونوقت همرت رو گذاشتی جلو اتکا! قطعا بازنده صد در صد شما بودی مگرنه گزارش هارو از وسط قیچی نمی‌کردید بذارید وسط فروم، اینکه میگی هدف دهکده بود اشتباه شماست چون دهکده بدون همر چه فرقی می‌کنه با فیدر مولتی؟ هدف همر شما بود که بچه ها زحمتشو کشیدن


    حالا همرت رو بذار کنار همر WarMaster و Bavaria و Guard تا متوجه بشی علاوه بر خودت ، سایدت هم بازنده قطعی سرور تا اینجای کار بوده.



    پ.ن: تا دیروز که با لینک سبز دیفالتاشون می‌پرید میگفتن دیفالت یه دهکده بو گندو و بدرد نخوره

    مَمَل خان هفته پیش که داشتی منو مواخذه میکردی چرا یه اکانت تو ساید دیگه رجیستر کردم، همون موقع فکر رجیستر کردن 200 اکانت تو NW تو ذهنت داشتی یا بعدش به ذهنت رسید؟



    حالا دیدی وقتی میگم دورو و منافقی چقدر باطن ات رو دقیق شناختم؟



    بعد الان پست گذاشتی واسه اینکه دروغای قبلی تو توجیه کنی صدتا دروغ جدید میگی؟



    آرمین نومرسی گفته بود نمیاد بعد یوهو با دو تا اکانت هجومی پیداش شد؟!




    این پست اعلام حضور آرمین دقیقا 3-4 روز قبل استارت سرور👇 (این دروغ اول)

    بعد میگی میلاد خودش گفته بیاید تو شمال غرب؟!

    میلاد تگزاس خودش بعد اینکه دید شما سایدشو به چهارمیخ کشیدید اکانتشو تو شمال غرب حذف کرد الان داره کنار ما بازی میکنه! (این دروغ دوم)


    بعد شما دوست ندارید سایدی رو تنها گیر بیارید؟

    سه سرور قبل شما با SW متا نکردید رو ساید جتوب شرق؟! اونم در حالی که با هر ترازویی شما قویترین ساید از بین سه ساید موجود در سرور بودید؟! (اینم دروغ سوم)



    حالا بشنو از من که این کاری که کردید جوری دامنتونو بگیره که عین قاشق تو عسل گیر کنید! دروغ گفتن بهایی داره که دیر یا زود خواهید پرداخت.

    سلام و درود

    نکته بعدی که میخواستم بهش اشاره کنم تعداد اکانت‌های داخل ساید جنوب شرق طبق نقشه کوچیک بازی بود، که خیلی بیشتر و پراکنده تر از ساید های دیگه به نظر میرسه ، و ساید شمال غرب که همونطور که پیشبینی میشد خلوت تر از بقیه ساید‌ها هستش

    امیر جان شما به موضوعی اشاره کردی که به نظر من نیاز به کمی روشنگری داره.


    اگه دوستان برن و مپ ساید شمال غرب رو آنالیز بکنند از حدود 400-450 اکانت موجود در شمال غرب فقط حدود 150 عدد از این اکانت ها داخل اتحاد هایی با تگ NW هستن در حالیکه نزدیک 200 اکانت داخل این ساید توسط شمال شرق رجیستر شده و علنا تگ NE هم دارند. (از جمله 40 اکانت هون احتمالا برای زدن کتیبه های این ساید هستن) تقریبا 100 اکانت هم بدون اتحاد هم هستن که هنوز وضعیت شون مشخص نیست.



    در هر حال شمال شرق در سرور های اخیر همیشه از متروکه بودن NW بیشترین سود رو بُرده و احتمالا این سرور هم همینجور خواهد شد.

    وگنس جان بشین بزار باد بیاد عزیزم


    اینکه اسمی از من بمونه یا نمونه اصلا برام مهم نیست، استراتژی من تو تراوین اینه که از لحظه لذت ببرم اسم و رسمش هم واسه شما و دوستات ببینم تهش کجا رو میگیرید.


    این رفتار های منافقانه رد هم بذار کنه چون تنها فرق شمال شرق و جنوب شرق اون سرور این بود که جنوب شرق روز کتیبه از اکانت نفوذی اش رونمایی کرد و شما روز 65-70 برای چیف واندر مرکزی جنوب شرق


    پس واسه من جانماز آب نکش دوست عزیزم


    در مورد چراغ هم هر دو طرف چراغ بین داشتن اما شما چون اون سرور نخودی بودی خبر نداری احتمالا

    هیچ توافقی هم صورت نگرفته بود که چراغ بین نباشه بین دو ساید


    در واقع عملکرد ما مثل همه فقط من مثل شما تظاهر و ریاکاری نمیکنم.

    شما لنگه همون یوسف ریتالینی هستی که اومده بود با مولتی بازی مبارزه کنه اونوقت ساید خودش داشت رو مولتی میچرخید.

    خدا در و تخته رو خوب با هم جور کرده.


    یک روز هم بذار از حرفات و پیشنهادات گهربارت بگذره بعد بیا روش تبصره بذار.



    پ.ن: هرکسی برخلاف سلیقه آقا مملی بازی کنه داره کثیف بازی میکنه.

    سلام و شب بخیر

    مرد اونه که بگه اون کتیبه چجوری از ساید مقابل زده شده بود و بعد بیاد اینجا از مردانگی روضه بخونه !

    یوسف جان من از شما میپرسم، مگه چجوری زده شده بود؟


    اون اکانت تو ساید شمال غرب رجیستر شده بود و هیچکدوم ازین شرایطی که وگنس برای سرور آینده پیشنهاد داد رو نقض نمی‌کرد یعنی حتی اگه سرور بعد هم به این شکل کتیبه ای زده بشه شمال شرق نمیتونه ادعایی داشته باشه حالا چه برسه که اون سرور اصلا توافقی سر این مسائل اتفاق نیوفتاده بود.


    در عوض شخص شما تصمیم گرفتی در شرایطی که جنوب شرق با تصور اینکه شما باهاشون متا هستید کتیبه ای رو به شما امانت بدن در صورتی که شما پشت پرده یک هفته ای حداقل بود که با شمال شرق بسته بودی ولی به روی خودت نیوردی تا ببینی چجوری میتونی یه خنجری از پشت به SE بزنی و بعد قضیه رو عمومی کنی!


    در هر صورت گذشته ها گذشته و اون جنوب غربی که شما 4 سرور با عملکردت تحقیرش کردی و تمام پلیر های خوبش به پای اشتباهات شما سوختن به نظرم بلاخره قراره رنگ آرامش و اقتدار رو ببینه این سرور.


    پ.ن: بعضی‌ها به هر قیمتی فقط میخوان سر زبون ها باشن.

    خود این سرور از نظر من تراوین واقعی نیست حالا موفقیتش چیه?! :دی

    آره آرمین جان آخه بچه محل های من بودن که 15 تا پست واسه تبریک وینری تو تست گذاشتن و هلیکوپتری میزدن.


    در ضمن گفته بودی ما هیچوقت به ((اینا)) نمیبازیم، میشه بگی دقیقا منظورت از ((اینا)) کیه؟

    آرمین با کی داری کل کل میکنی کسی که گلداکانت خودش و مولتی هاشو نمیتونه بده هر جا گلد مفت باشه اونجاس ^^

    یه سرور امین گلدشونو داد اومدن ان ای حالا هم اس ای داره گلد میده رفتن اس ای همین ها هستن میان فروم کل کل میکنن باعث میشن بازی بقیه هم خراب بشه

    سرور تست بود ماهم طبق قرارمون 1 روز دیرتر اومدیم وسط اس ای کلا 2روز هم تایم نذاشتیم آرمین یه پلن چیف رفت آی پی خوردیم وگرنه با لینک سبز چیف میشد احمق یونیکتونو زدیم و رفتیم بیشتر میموندیم و ادامه میدادیم واندرتونم میگرفتیم :d

    اون کسی که شما آمارشو گرفتی احتمالاً وحید و مانی پارتیزان بودن دوست عزیز بنده رو اشتباه گرفتی.


    من هیچ سرور داخلی تو شمال شرق بازی نکردم

    هیچوقت هم نه گلد اکانت کسی رو دادم نه کسی گلد منو داده.


    خلاصه قبل مطرح کردن اینجور حرفا توی فروم بیشتر تحقیق کن که بعداً مدیون نشی.

    ۳ به یک کردید یا نه هنوز

    بفرستم براتون یه دیپلمات ؟

    اگه ساید منم تو سرور تست 100 کرده بود غرور منو میگرفت.


    لعنتی های شکست ناپذیر


    پ.ن: یه سرور تست دیگه ران کنید آرمین همچنان تشنه موفقیته