Posts by A L B 0 R Z

    دوستان عزیز


    خواستم از دوستان سرور 3 ایکس خداحافظی کنم. این سرور به خاطر حضور دوستان گل بریو حضور داشتم و از اونجایی که هیچ گونه رقیبی و یا دشمنی برای کل کل برام بوجود نیومد انگیزه ای ایجاد نشد و به سرور دل نبستم. ( نه میتونم با مجید کل کل کنم نه زئوس :)) )

    تمام وقت من در مدت اخیر به یک شیف 4 ساعته بود که همون هم قادر به انجامش نیستم چون سرور های صنعتی بشدت پر کار و پر دردسر هستند و برای من جذابیتی متاسفانه نداره و ترجیح میدم در سرور نرمال بدون بات بازی کنم که از نظر زمانی بیشتر بدرد امثال من میخوره.



    امیدوارم که سرور خوب و جذابی داشته باشید. تلاش میکنم که به صورت محدود همراه دوستان بریو باشم.


    تشکر ویژه از محمد و سارنگ که واسشون کلی دردسر داشتم همیشه :دی . تشکر ویژه تر از شورا




    فکر کنم برای این سرور که تعداد اکانت ها و مولتی اکانت های کمتری نسبت به سرور های همراه با بات این سایت داره نیازمند به تزریق یک سری ایتم به بازی هستیم.


    همون طور که وبسایت اثر هنری رو منحصر به خودش کرده میتونه مقداری کتاب رو روزانه به بازی اضافه بکنه.


    بحث میزان نقره نیست . تعداد کتاب کم هست و کفاف نمیده ...


    نظری هست ایا ؟

    در مورد اکانت ما توی این فروم بحث بسیار شده و من به شخصه تشکر میکنم از همه رفقا که لطف میکنن و همواره مارو زیر نظر میگیرن این باعث خوشحالی ماست چون وقتی منتقد داری یعنی راه رو درست در پیش گرفتی

    نگاه مثبت به بازی رو دوست دارم عزیزم.

    اما در مورد شما...این پست شما حقیقتا باعث شد که همین اول سرور تو ذوق من بخوره..

    شرمندم کردی عزیز. امیدوارم روحیه قوی خودت رو بتونی حفظ بکنی که این تازه اولش هست و فروم قراره جذاب بشه بزودی. به این سادگی خودت رو نباز.


    دوست عزیز شما وقتی در غالب یک تیم به سایدی میری یعنی همه برنامه ریزی های اون ساید توسط تیم لیدری انجام شده طبیعتا بخشی از برنامه ریزی در رابطه با چینش اکانتها و کپ ها و صد البته 15 کراپی هاست...و طبق برنامه ای که تیم لیدری و برنامه ریزی شمالغرب به ما اعلام کرده 15 کراپ های خاص با اکانت های خاص گرفته میشه که اکانت ایمپریال جزو اون اکانت های خاص نخواهد بود.

    عزیزم درسته بنده اپدیت تراویان 3.6 به بالا نیستم ولی 15 کراپی 150 % با مصر رو دیگه هر کسی خبر داره چه قدر سودمند هست.



    بنده خبر دارم ساید شمال غرب به تعداد .... مصری ثبت نام کرده که تعدادش نزدیک به 2 برابر بیشتر از بقیه ساید ها هست ( نسبت چهل تا 50 در مقابل 90 شمال غرب - با تشکر از لقمان پایتون بابت امار)


    افرین به ساید قوی و با برنامه شمال غرب که همشون یه مولتی با مصر کشیدن بیرون و میخوان همه کپ ها رو با مصر بگیرن .


    فکر کنم خودتون هم باورتون شده که این برنامه ریزی ساده چه قدر جالب و منحصر به فرد هست.


    خود بزرگ بینی نداشته باشید . بشدت راه های بهتری برای انجام دادن بود تا این 7 گندمی که شما گرفتید و بهش افتخار میکنید.



    انقدر گفتید اکانت خاص که فکر کردم اسم مصر ممنوع هست بردنش توی فروم :)) . یه وقت بلند نگی لو بره :))

    Once in a life time idea :))



    یه جوری پست نذارید که نا امید شیم ازتون آبرویی که طی سال ها لیدراتون جم کردن با یه پست آبکی به باد ندید...

    دوست عزیز اگر یک مقدار سابقه داشتید با یه نگاه به اسم اکانت های من میفهمیدید که تک تکشون تا قبل از فیلتر ترواین در شورای لیدری ساید بودن (از جمله اخرین سرور ورژن 3.6 تراویان و ساید برنده سرور نهایی)... این لیدر ها که واسه ما ابرو جمع کردن رو بهم نشون بدید :))


    بنده خودم رو 2 ساله نوب میدونم چون هیچوقت تراویان جدید رو حرفه ای بازی نکردم و تفریحی بوده ولی این حجم از ادعا و غرور بابت 15 گندمی گرفتن با اکانت خاص رو کجای دلم بزارم.



    اگه میخواستیم 15 کراپ بگیریم روز سوم سرور ده دو رو زده بودیم :D


    خیلی خوش حالم که یاد گرفتم زدن ده 7 گندمی سخت تر از 15 گندمی هست و زمان بیشتری احتیاج داشتید براش.


    لطفا کارتتون رو برام پی وی کنید حتما برای کلاس خصوصی مزاحمتون میشم.

    امیدوارم اب پرتغال هم سرو بشه که تراویان بدون اون جذابیتی نداره.


    بوووم : تبریک به شمال شرق بابت خفت هاشون . مرسی از شما واسه ایجاد انگیزه .


    همه ی این عکس ها رو ارشیو کنید که وقتی تاوانش رو پس دادید بدونید دلیلش چی بوده.


    -----------------


    ساید شمال غرب با اغوش باز به تمام ساید ها نگاه میکنه و بازی برای ما تازه شروع شده :)


    ساید شمال شرق که با خفت هایی که انجام داد در های دیپلماسی رو به سمت خودش بست . افرین میگم به این گل به خودی :)



    اعلام رسمی میکنم به تمام دوستان در تمام ساید ها:


    سیاست و دیپلماسی ساید شمال غرب بر اساس پست ها و درگیری های هیچ شخصی در این ساید انجام نمیشه . جناب هادی خان و یا کارو بسیار محترم هستند ولی اگر کدورت و یا مشکلی با این اشخاص دارید زنگ اخر وایسید دم مدرسه مشکلاتتون رو با هم حل کنید!


    از اول تراویان در خدمت 2 چیز بودیم . حقیقت و ساید.

    و هر جفت این ها گفته شد. ساید شمال غرب ضعف داره. مولتی بازی هم الان مد چند سال اخیر هست . دیگه درسم رو گرفتم و دهنم و میبندم و از مولتی بازا حمایت میکنم.


    سبک بازی تیم اصلی من همواره به این بوده که 5 تا پلیر پیرمرد با هم 3 تا اکانت رجیستر میکنم و جانشینی لوگین میکردیم در حمایت از یک اکانت اصلی. این سبک منسوخ شده هست تو این سرور ها.


    دیگه من قبول کردم این قضیه رو. اگه قبول نکنم از سرور لذت نمیبرم . لذت و ارامش خودم و عدم ناراحتی دوستان از ارمان ها جلو زد.!



    لقمان عزیز. به صورت شخصی هم پیام دادم بهت که امار شما همواره حرفه ای و درست هست.


    ولی دیدگاهت مثل دیدگاه پارسال من هست که به امار به صورت سابق نگاه میکردی.


    تعداد مولتی بالا دلیل به برد نمیشه. شما نیازمند بازیکن برای پلن دفاع و هزاران چیز دیگه هستید که شمال غرب نداره.


    به قول ساید شمال شرق که یه زئوس هست که 2 تا اکانت داره با 400 تا مولتی . یه کارو هست با 4و5 تا پلیر و 200 تا مولتی . یه تیم سارنگ و محمد هست یه چند تا پلیر داره که همر هاشون همیشه شبیه دمپایی هست یه من هستم که اکانتش هنوز 2 ده داره :))



    وقتی میگم ساید ضعیفه نگید این همه اکانت مولتی داره .بریز دور همش رو. وقتی تعداد پلیر کم باشه و اتک بیاد هیچ کی نیست بهش برسه .

    الان سرور 2 ایکس پارسال بود. همین امین از همین شمال شرق اونجا بود. جنوب شرق از نظر مولتی کمی نداشت و از جنوب غرب 2 برابر قوی تر و با مولتی تر بود. ولی چون پلیری نبود واسه اکانت ها دف و پلن بریزه ساید به راحتی شخم خورد و ضعیف ترین و بی تاثییر ترین ساید بازی شد. در مقابل ساید نصفه و غیر یک پارچه جنوب غرب فقط و فقط به خاطر داشتن پلیر تونست 10 برابر بیشتر تاثییر بزاره.


    مولتی مهم هست که همر های لازم برای واندر زدن ساخته بشه. ولی اگه پلیر نداشته باشی سرور به اونجا نمیرسه که بخوای از همر هات اسفتاده کنی .از امین بپرس دقیقا از اون همه همر جنوب شرق سرور دو ایکس چند تا همر موندش روز واندر !


    ارادت


    جناب مجید خان. این از اون سرور هایی هست که کامل درکت میکنم و بهت حق میدم .


    من زمان انتخاب ساید هنوز به تراویان برنگشته بودم و شاید جای دیگه ای رو انتخاب میکردم ولی ساید الان انتخاب شده و اون ساید زئوس نیست. یه سایدی هست که میخواد به بازی توازن بیاره. حالا شما بگو زئوس من میگم 2 تا اکانت.


    این زئوس زئوس که میگید مگه چه قدر سابقه دارن که هر گروهی تو ساید باشه سرور به اسم زئوس تموم میشه!


    دو تا اکانت اسمشون رو نمیارن رو ساید.


    همین ایدینی که بالا اسمش رو لقمان اورد و یاداوری کرد اسمش رو تو ذهنم . فقط یک سرور با نام والز دوباره اومد و بعدش هر جا رفت با تیم های جدید و اسم جدید بود.


    زئوس هم اینجا همینه وضعش . ساید جدید . تیم جدید . اسم جدید . بخشی از مجموعه هستن و صاحب ساید هیچ کسی نیست .

    این روزا هر طرف بری یکی واسه خودش توتال بوده و توتال نداشته تا حالا . تو این شرایط یک تیم جدید تشکیل گرفته میشه.


    ما قبول کردیم برای جذابیت بازی بیایم تلاش کنیم ساید ها رو بالانس کنیم. اگه به این قضیه باور ندارید که ندارید کاریش نمیشه کرد.


    مجید جان یه توصیه صادقانه. اگه میخوای شانس داشته باشی . دف کوردی و یا پلنر سایدت رو بسپر به لقمان و به این پلیر های تازه به دوران رسیده نده.

    درسته خوب هماهنگی انجام دادی سایدت رو خوب بستی. ولی با یه پلنر و دف کورد بد کل زحمتات از بین میره ....

    دوستان یکی بیاد سرور رو تحلیل کنه ببینیم ایا واقعا شمال غرب همونقدر که مدعی هستن ضعیفن یا اینکه سیاست فرومیشون هست این تاکید بر ضعیف بودن؟

    به ظاهر که یکی از بیشترین تعداد مولتی های سرور رو دارن.

    قبلا ندیده بودم تا روز ۱۰ بازی بالای ۱۰ تا پست پلیر ها و لیدر های یک ساید بزارن بگن ما ضعیفیم ، معمولا تو تراوین از قدرت حرف میزنن.


    پ.ن: پست های من مستقل هست ، کارو جان ناراحت نشی باز عزیزم :)


    چون یک حقیقت هست .





    به چهار تا امار و اعداد مولتی توجه نکن . ببین چند تا اکانت واقعی هست تو ساید. حالا چون شمال غرب تعداد مولتی هاش نسبت به یک اکانت واقعی بیشتر هست هست این باعث نمیشه که این کمبود و ضعف رفع بشه.


    کسانی که امار تعداد اکانت در هر ساید رو هفته به هفته دنبال میکردند میدونند که شمال غرب تا هفته ی پیش رتبه ی اخر رو بدوش میکشید (نشون دهنده ی امار پلیر واقعی+ مولتی اصلی). این امار این هفته تصحیح شد و وضعیتش رو به رتبه ۲ و یا ۳ رسوند ولی این ضعیف بودن ساید رو حل نمیکنه . کمی بهبود میخشه.



    یک سری حقایق رو ساده بهتون عرض میکنم:

    ساید های شمال از نظر تعداد اکانت مولتی از نسبت به ساید های جنوبی بشدت فعال تر هستند .

    ساید شمال شرق از ساید شمال غرب از نظر تعداد پلیر واقعی بشدت جلو تر هست.

    ساید های جنوب از نظر تعداد اکانت های واقعی و خوبشون از شمال بهتر هست ولی مولتی هاشون کمتره.

    ساید های دیگه از استحکام بهتری در زمینه هماهنگی بین تیم ها هستند . ساید شمال غرب از درون تیم هایی با تاکنیک های کاملا متفاوت هست .


    حالا باز بگید ضعیف تر نیست !


    تکلیف ۴ اتحاد اول هم که واضح هست.


    من خودم توی ۲۰ تا اتحاد اول نیستم :)) به حرف من پیرمرد گوش بده :) حقیقت هست

    دوستانی که دنبال بازی پاک هستند پاشن برن سرور یک ایکس اونجا رو واسه امثال شما ها ساختن ....



    ساید شمال غرب از نظر پتانسیل جزو ساید های ضعیف این سرور هست و نبرد با هر کدوم از ساید های جنوب غرب و جنوب شرق و یا شمال شرق هیچ شانسی نداره. امیدوارم با هماهنگی بتونیم تلاشی برای بازگرداندن توازن بازی در بین 4 ساید انجام بدیم.


    سوال بزرگ اینجاست . ایا بعد از اتفاقات مشکوکی که برای ساید جنوب غرب برای اکانت های مولتی بازیکناشون پیش اومد تیم لیدری اون ساید هیچ تلاشی برای حمایت و هتک حرمت از اکانت های ساید به عمل نمیاوره ؟ یعنی بقیه ساید ها میتونن حرکتی که اون ساید شمالی انجام داد رو تکرار کنن ؟؟



    زنده باد شورا ! زنده باد معاون رایزن سیاسی شورا در امور شرق

    تا بحث نوع پانیش زدن و نحوه ادمینی هست یه یاد و خاطراتی کنیم دوران ادمینی تراویان توسط سورنا. نمی دونم یادتون هست یا نه ولی بعد از اولین بازگشت تراویان به ایران یک تیم جدیدی تراویان رو بدست گرفته بودند که قادر به درک ساده ترین قوانین تراویان نبودند در چند ماه اولشون.

    این عکسی هست که ما مجبور شدیم به المان شکایت کنیم که یه تیم بفرسته بهشون توضیح بده که جانشینی مولتی نیست . اصرار فراوانی داشت تیم سورنا که اگر جانشینی باید از یه کامپیوتر دیگه استفاده کنی :))

    تلاش به توضیح قوانین به ادمین :




    واقعا ضعیف ترین تیم مدریتی تراویان بودند ....

    ---------------------------


    تا اونجا که من هم شنیده بودم به این سادگی پانیش کراپ زده نمیشه... شاید تیم اسپید ترا این روش رو برای تاثییر گذاری پانیش انتخاب کرده باشند که هم جای تعجب و هم تحسین داره.


    من خودم بشدت موافق پانیش هستم ولی وقتی سرور همه جاش با پوش و مولتی هست و یکی سوتی میده از نظر من اول باید اخطار بگیره که داداش داری اشتباه میزنی نه اینکه پانیش سنگینی بخوره. چون باز عادلانه بودن بازی از بین میره.

    اگر بقیه پوش نداشتند این گونه پانیش ها منطقی بود. ولی اگر در ادامه مالتی هانتر همه رو همینجوری پانیش بزنه که باز عادلانه میشه ....



    ببینیم چی میشه :دی

    به عنوان مرجع بازی پاک اعلام میکنم .


    ریختن دف تو مولتی حریف آزاد هست . بازی رو ایزی مود که نیست دوست عزیز. هر چی خواستی غارت کن و حریف هم حق نداشته باشه تلاشی برای مقابله بکنه ؟


    بازی تراویان به اسکرین شات همر اخر سرور نیست که عزیزم به همین پلن ها و ضربه زدنش هست.



    من خبر ندارم کدوم ساید به کدوم ساید اصلا ضربه زده ولی دیگه بچه بازی رو نیارید تو فروم چرا منو زدی ... !



    اگه خواستید بازی های دیگه ای هست توصیه میکنم . مثل کندی کراش !



    باشد که رستگار شوید !

    میزان پاپ ایشون در این نوع سرور کاملا مورد قبول هست :) بیشتر دوست داشتم در مورد نحوه چرخوندن اکانت در این حجم و عدم امتیاز هجومی باهاش صحبت کنم.

    یک مقدار سریع پست رو نگاه کردید دوست عزیز. امتیاز هجومی اکانت کلا 11 هست . بیشتر مزاح به این بود که با وجود جابه جایی بالای منابع بین اکانت ها و زدن متداوم اباده ها نگه داشتن رنک هجومی به این پایینی توصت اکانتی که مقدار بالایی turn over منبع داره سخت و جالب هست.

    معمولا به اکانت های خودت هم اتک بدی بعضی مواقع بیشتر از 11 تا امتیاز هجومی میگیری چه برسه به اباده :)


    تشکر بابت توضیح نحوه ی پوش قهرمان به رنک های بالا :) . سعی میکنم استفاده کنم از توضیحاتت :)


    قربونت کارو . دیگه برگشتیم به اعتیاد تراویان.

    بحث های جذاب رو دوست دارم. من همیشه طعم های مختلف و جدید و ازش استقبال میکنم. بگو فقط کمتر اثر هنری بزنه :)) انگیزه بمونه واسه ادم :دی





    میگم مستر پرزیدنت . سهند خان :) خوشی ؟ . فقط پست های بقیه رو لایک میکنی . دلم برای صدات تنگ شد. ماروهم لایک کن :دی


    میگم این اکانت پلی بوی مال کیه ؟ . یه معرفی بده دوستمون ازش خوشم اومده :)

    عاشق امتیاز هجومی 11 هستم .





    دوستان من یکم اطلاعاتم ضعیفه از کلاس 3.6 بالاتر نرفتم . الان این نمایانگر این هست که 75% اکانت ها ساپورت هست و 25% اکانت ها واقعی ؟

    من به وجود 500 تا اکانت واقعی شک دارم پس یعنی 90% به 10% هست نسبت ؟ 95 به 5؟؟ . 99 به 1 ؟؟؟؟؟؟!!!



    یکی که اطلاعاتش بهتره توضیح بده بدونیم تقریبا با چندر نفر داریم بازی میکنیم :)










    اسم اکانت قهرمان اول سرور رو دوست دارم . دوستمون اهل دل هست. یکم فقط پیشنهاد میکنم این اب پرتغالی که اسمش رو گذاشته رو بزاره کنار و برند های بهتری استفاده کنه. تو بلند مدت تاثییرش معلوم میشه



    ایا این سطح از مولتی بازی به صورت واضح خجالت اور نیست ؟


    حداقل یه اسم درست بزار. z چیه تنبل ؟ . خوبه یه بات هست همه ی کارارو میکنه . فقط باید یه اسم انتخاب میکردی ... !


    B3yjKP0



    https://tx3.speedtra.com/allia…s=1&action=members&aid=72


    یک دست بودن پاپ اتحاد رو عشقه :دی


    اگه یه وقتی اتحاد مال یکی از دوستان بود به دل نگیره :)) .

    سرور رو جذاب کنید که منم با یه هفته تاخیر اومدم و انگار غرب زده شدم 8o باید یه ساید جدید واسه کل کل پیدا کنم کسی نبود واسه کل کل ؟

    موضوعات پیشنهادی واسه مورد هدف قرار داده شدن توسط من : بیای پز مولتی بدی . پز همرت رو که با مولتی ساختی بدی . احساس شاخ بودن بکنی و فقط ورژن4 بازی کرده باشی و ....



    من در حد نخودی و یک اکانت بی مولتی هستم خدممتون که سرور پلیر داشته باشه واسه کل کل . احساس خطر نکنید::rolleyes:


    بیشتر بحث سرگرمی هست وگرنه من تمام دوستان و گنده های جدید رو دوست دارم :دی. ای لاو یو به همه ی شاخای مولتی باز