Posts by SaMaN LOOT

    سلام و عرض ادب


    آقا محسن گل شما قطعا انسان فهمیده و منطقی هستین من 1 توضیح مختر به شما میدم با توجه به شناختم از شما انتظار دارم طرف حق رو بگیرین در غیر اینصورت نظرم راجع بهتون متاسفانه عوض میشه.


    محسن جان داداش ما که داشتیم با همه این تفاسیری که خدمتتون تو پست قبل اعلام کردم با تمام احترام بازی می کردیم کنار هم... درست؟ استارتشو کی زد؟ الان عرض می کنم خیانت چیه و شما وکیل مدافع شیطان شدین به طور ناخواسته.


    آقای مملی بعد 1 تایمی از سرور شروع کردن داخل فروم و گروه و جلسات به منم منم و اکانتم اکانتم گفتن . این قضیه به هیچ عنوان مورد توجه من و آرمان نشد و فقط برامون جای تعجب داشت . تا اینکه مملی و مانی جبهه ای تشکیل دادن علیه من و آرمان، هر کسی میدونه این قضایا پشتش برنامه ای بوده.


    آقای مملی دعوایی رو با موضوع اینکه آرمان تو تایمت رو اکانت کم شده استارت زدن و هر روز این قضیرو به اشکال مختلف با مانی تیکه وار داخل گروه بیان می کردند.آرمان چند روز آخر به دلیل مشکلات شخصی تایمش کمتر شده بود اما به صورت دردو دل مشکلشو بیان کرد.قطعا اون فرشته ای که شما اسمشو گذاشتین مملی در جواب مشکلان آرمان نباید اینجوری که تو عکس زیره جواب بده، درسته؟


    آدم به دوست قدیمیش به دوالش بابت کم کاری اخیرش این حرفارو میزنه؟ ما قرار بود رو ایمیل مشترک بازی کنیم از اعتمادمون سواستفاده شد اعتماد کردیم ادامه دادیم اما درسته جواب اعتمادمون این باشه؟


    خیانت یعنی چی داداش؟ اینی که کسای دیگه زحمت بیشتر بکشن(مملی کارای سایدو می کرد قطعا تایم از همه رو اکانت کمتر بود) درسته؟بعد تو چون 1 نفر کم کار میشه از اعتمادشون که ایمیل دست تویه سواستفاده کنی بی ادبی کنی پسورد عوض کنی؟ آقا محسن این آدم که شما ازش تعریف می کنید این رفتارو کرد با ما . شما با رفیقت این کارو می کنی؟


    ما تو جواب بی احترامی ، بی احترامی کردیم به ایشون؟

    بعد این پیام رمز عوض شد.


    دوستان ساید NE اگر با این مستندات بازم از مملی بت میسازین قطعا براتون منفعت داره وگرنه هیچ دلیلی نداره پشت ایشونو بگیرین.



    خواهشا این موضوع رو دیگه ریپلای نکنین فضای فروم داری خصومت شخصی میشه منم معذرت می خوام از بقیه پست آخرم بود.

    با سلام و احترام خدمت تمام دوستان پیشکسوتان عزیز


    خواهش می کنم اگر در متن پست من معرفی ای از خود میشه بد برداشت نشه ، دوستان من همه محترم و حرفه این.


    بنده زیاد اهل فروم نویسی نیستم اما نیاز دونستم بعد این همه پست، 1 پست بذارم تا 1 سری حرفارم از دهن بنده بشنوید



    بنده حرفام مستنده و از کسی ابایی ندارم، حضوری هم همین حرفارو می زنم ;)



    دوستانی که منو میشناسن میدونن من لب و دهن نیستم اهل خودنمایی نیستم و این رو می تونید با عدم فعالیتم داخل فروم متوجه شید.


    همونطور که مشاهده می کنید بنده سامان لوت هستم اکانت لوت ir. که از 3 تا سرور بعد آپگرید ورژن تراوین به 4 با آرمان آشنا شدم و شدیم رفیق و هم تیمی قدیمی .


    بنده بدون اغراق عرض می کنم هر سروری بازی کردم اکانتم داخل تاپ رید بوده و حرفی برای گفتن داشته، به همین سبب با توجه به سابقه 15 ساله ام تو این بازی یکم مدعیم.



    بریم سراغ این سرور .


    بدون احترام

    آقای مملی وگنس با شما شروع می کنم...


    برادر من شما اصلا افتخاری داخل تراوین نداری ... شما اصلا نبودی .. یادم نمیاد 1 اکانت مطرح اورده باشی بالا . اصلا اسمت غریبه برام.شما 1 فردی هستی که حاضری پول خرج کنی 1 نفر ازت تعریف کنه . به این میگن کمبود . شما از درب دوستی با کسایی که برات منفعت دارن وارد میشی زمانی که خرت از پل میگذره بهشون خیانت می کنی، گلد سایدو تامین کردی با ورود کلمه دموکراسی داخل ساید تیم جمع کردی بعد پشت همون تیم جلوی کسایی که برات بیشتر منفعت داشتن بد میگفتی .


    ساید NE فقط بخاطر این که وقت نداشتن توتال شن و تو عشقشو داشتی و زبون بازیات... بهت حال دادن و براشونم منفعت داشت. هم گلد ساپورت بودی هم کارای اکسل رو می کردی.


    زمانی که داشتی خودتو بهم معرفی می کردی گفتی اکانت Masterpiece فلانقدر همر داشت اما من آخر سرور روش لاگین کردم.


    موقع تقسیم کار قبل شروع سرور می گفتی من استعدادم پاپ بازیه پاپ رو بسپارین به من :))))) از کی تا حالا پاپ بازی شد هنر؟ زمان ما به نوب پلیر می گفتیم پاپ باز


    چجور Pro Player هستی افتخارت پاپ بازیه و فقط از اکانتی اسم می بری که روش پلی ندادی !!!!


    نتیجه سابقه بازی شما : پاپ بازی+گلد ساپورت= X خودتون X رو پیدا کنید.


    شما با چه سابقه ای افتخار آفرینی کردی؟


    یادمه گفتی پارسا laghooncher اگه رنک 1 پاپه تو بهشون پلن دادی؟؟؟؟؟؟؟ کل NE رو تو پلن دادی؟؟؟ (نمیخوام اسم بقیرم بیارم)


    داداش چه فکری کردی اینارو به من می گفتی ؟ :))))


    بنده 14 ساعت رو اکانت پلی میدادم تو روز ، نصف تایم من و آرمان صرف آموزش به شما و مانی تلف شد !!! مانی و مملی ذوقی که شما از دیدن مدال رو پروفایل داشتین رو کاش میشد بقیه هم میدیدن ... :)))))

    مملی اینجا از تو تشکر می کنم که وقتی سر گنده گویی مخالفت الکی می کردی و بعد قانع می شدی همیشه می پذیرفتی و عذر خواهی می کردی اما مانی رو نگم براتون.......... :)))))))) الان به اونم می رسم.

    مملی خلاصه بگم حاجی تو نصف تایم سرور رو اکانت نبودی ...3 بار مسافرت شمال 1 هفته ای میرفتی روزایی که تهران بودی می گفتی دارم کار سایدو می کنم در جریان هیچی هم نبودی زمانیم که بودی ازمون پلن می گرفتی بعد تو 1 چنل Announce حرفای خودمون رو واسه خودمون می فرستادی میگفتی پلن اکانت :....................:))))))

    سر این کارات من اصلا خودمو shave نمی کردم... :))))


    مملی شما شعارت رو اکانت این بود که تا زمانی که 1 ده 5 موتور نرفته تو شارژ بالای 18 ساعت اصلا نباید تو ده بعدی تروپ بسازین... داداش تو با این سطح پلی چجوری روت میشه تو فروم اکانت بسازی؟؟؟؟؟؟؟ چه برسه به این همه پست...




    مانی

    حاجی تو خودتم داری میگی سابقه هیچی نداری... سنتم نمیخوره به بقیه ... دوستان من از شما ناراحتم که پستای ایشونو ریپلای و لایک می کنید...

    شما کدوم سرور با چه اکانتی افتخار آفرینی کردی بچه جان؟؟؟ میشه بگی و دو نفر تایید کنن؟


    مانی جان تو زمانی که میذاشتی رو ماشین حساب سیستمت، من عین غذا خوردن داشتم رو اکانت پلی میدادم ...

    بازی تراوین برا امثال ما مثل غذا خوردنه... ما بهش فکر نمی کنیم ما محاسبه نمی کنیم ما اینارو 10 سال پیش تو بازی تجربه کردیم ما میایم رو اکانت خود به خود میفهمیم باید چی کار کنیم.

    پسسسسسسسسسسسسسررر تو پر رو ترینو نمک نشناس ترین آدمی بودی که تو طول زندگیم دیدم ... یعنی خدا در و تخترو به هم بسته قشنگ ( تو و مملی)


    یادته باهام دردو دل کردی از سابقت گفتی که بزرگترین افتخارت این بود که 1 اکانت فارمت کرد باهاش رفیق شدی براش دف ساختی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


    پس چی میگی الان اینجا؟؟؟


    کل روزای من و آرمان سر بحث با تو و آموزش تو تلف شد... جالب اینجاس همیشه با همه حرفا مخالفت می کردی اما بعدش (2 روز بعد) همونارو میگفتی ما انجام بدیم... :)))


    در ضمن دوستان طبق توافقات قبل سرور ،آقای مملی قرار بود فقط گلد بیاره رو اکانت و مولتیا و به کارای ساید برسه که همین کارو در عمل کرد (تو حرف نه) و آقای مانی قرار بود 1 پروژه برنامه نویسی پیاده کنه ( که اونام ما گفتیم چی کار کنه ) مانی جان ما خودمون تورو گنده کردیم که کارتو با عشق انجام بدی اما تو باورت شد فک کردی خبریه؟؟


    شما دو نفر این اکانت براتون همه چیزش جدید بود (رنک همر و مدال) حیف اون اکانت و زحمتای ما ...


    وقتی بازیو کامل یاد گرفتین گفتین آرمان رو از زبونا بندازیم به بهونه کم شدن تایم پلیش اومدین پشت قدیمی ترین رفیقم به من حرف زدین که منم بیام تو تیمتون .



    درسته پسورد چنج دادی مملی جان ... اما نذاشتم با (مال) ما پز بدی

    آموزشایی که گرفتین مفت چنگتون


    اما آرزوتونو به گور بردم،

    حالا بشن گریه کن همر رنک دارم زخمی شد مملی جان :)))))


    شما رو دیگه همه شناختن



    SaMaN LOOT