Posts by Serrano

    2-در مورد اتک اکانت نوپو یه سوال فنی میکنم دهکده با 21 موج قطعا تخریب میشه با 53 موج کاتا نتونستید تخریب کنید دلیل اینسرت شدنش رو من میدونم کل شمال شرق هم میدونه خیلی مساله ساده ای هست ربطی به باگ هم نداره حتی اگر اون 4 موج مورد بحث تو هم مینشست اون دهکده 11 تا اسلات جمعیت دار داشته باز تخریب نمیشد الان کی دنبال باج خواهی هست ؟ کسی که با 53 موج نتونسته یه دهکده رو بپرونه ؟؟ همرت برگرده ؟!!!


    دیابلو با منطق و دلیل داره میگه تو موج سیم سکند 4 تایی تراوین اینسرت اتفاق نمیفته. شما چند نفر دارید میگید شمال شرق میتونه و دلیلش رو میدونه و بقیه نوبن. دلیل رو به ما هم بگید مستفیض شیم.


    -----


    با توجه به آمار مختصر یوسف به نظر میاد جنوب غرب دارای تعداد کم ولی کیفیت خوبی هست. چیزی که در دفاع شون و تا جمع کردن کتیبه ها تا این لحظه شاهدیم. امیدوارم این موضوع به بالا رفتن کیفیت سرور کمک کنه.


    سلام یوسف جان


    شما اگر امکانش هست یک پست آماری بزار ببینیم ساید ها تو چه وضعیتی هستند. تنها عکسی که من دیدم اختلاف فاحش تعداد اکانت ها در شمال شرق و غرب بود.

    با سلام خدمت دوستان


    ظاهرا بین ساید ها توافق شده که کسی تو ساید دیگه ای دهکده نزنه. این یعنی ساید ها با خیال راحت کتیبه های خودشون رو جمع میکنند. مرحله بعدی چیه؟ به واندر هم دیگه اتک ندیم؟

    تراوین یک بازی استراتژیک هست و زدن دهکده در ساید های دیگه جزو استراتژی بازی. اگر سایدی به دنبال راحت بازی کردنه، به نظرم بازی اشتباهی رو انتخاب کرده.

    اگر میخواین بازی جوانمردانه انجام بدید از مواردی خودداری کنید که به خاطر ضعف های اسپیدترا بسیار گسترده شده. مانند مولتی بازی و یا به اشتراک گذاشتن پسورد و یا زدن اکانت تک دهکده در ساید حریف. به نظرم حتی داشتن جاسوس هم جزو استراتژی های بازی هست. لطفا قوانینی نگذارید که عملا نمیشه رعایت کرد و یا با رعایت کامل شون بازی بی مفهوم میشه.


    شاید این قانون تو اسپیدترا با این حجم مولتی توجیح داشته باشه ولی در تراوین توجیحی نداره. چون عملا اکانت های واقعی نمیتونن اتحاد عوض کنند.

    شاید این قانون با قانون اولیه تراوین در مورد پس فرستادن نیروها بعد از 12 ساعت اشتباه گرفته شده که الان به 1 ساعت تبدیل شده.

    قوانین کنفدراسیون دات کام اینجا هست:
    https://support.travian.com/en…60571-alliance-confed-nap



    قانون عدم امکان رسوندن دفاع تا 12 ساعت بعد از ورود به اتحاد اصلا منطقی نیست. در دات کام هم چنین قانونی وجوند نداره.

    من تمام نظرات در مورد مولتی بازی رو نخوندم ولی یک اشاره کوتاهی میکنم به روش های دات کام برای جلوگیری از اون. امیدوارم که تکرار مطالب نباشد.


    اکانت های مولتی رو از نظر لاگین میشه دو دسته کرد:


    ۱- آیپی مشترک:

    در واقع یک بازیکن چند اکانت میسازه و با سیستم مشترک روی اونها لاگین میشه. این دسته که نیاز به توضیح نداره و به راحتی تو اسپیدترا هم قابل شناسایی هست. دات کام یک سیستم اتوماتیک داره که بلافاصله در صورت تشخیص اکانت بن میشه و متناسب با خطا اکانت جریمه میشه.


    ۲- لاگین با سیستم های متفاوت و یا VPS:

    تشخیص مستقیم این گونه اکانت ها پیچیده است ولی طبق تعریف دات کام اکانت غیر مولتی اکانتی هست که به فرد یا اتحاد سود برساند. در واقع اکانتی مولتی هست که صرفا برای منفعت اکانت دیگری ساخته شده باشد. البته در این مکانیزم پارک کردن نیرو بلا مانع است. در دات کام دو راهکار برای تشخیص / جلوگیری از این اکانت ها وجود دارد:


    - امکان لاگین از طریق جانشینی محدود است و نیاز به لاگین پیوسته شخص بعد از تعداد روز مشخص است.

    - اگر اکانتی تحت غارت پیوسته باشد و دفاع نکند، توسط سیستم به عنوان مولتی در نظر گرفته میشود و احتمال حذف اکانت بسیار بالاست اگر به عنوان مولتی تشخیص داده شود. دات کام مکانیزم پیچیده ای برای یافتن این اکانت ها دارد و شرایط یافتن آنها را درز نمیکند.


    البته کسی منکر پارتی بازی در دات کام و شاید چشم پوشی تراوین بر بعضی تخلف ها نیست، چیزی که تورنمنت شاهد هستیم.


    ممکنه که کپ اکانت های حذف شده باشه. ولی خوب نکته خوبیه.


    اینکه یک سایدی به ساید دیگه کتیبه میده اصولا واسه بالانس کردن سرور هست. احتمالا شمال شرق هم به خاطر این کتیبه جنگ بزرگ داده که شما رو به عنوان یک رقیب جنوب شرق نگه داره و احتمالا چند همری ازشون بگیره. البته بر اساس اصول بازی تراوین. ولی خوب اگه شما بر مبنای مرام معرفت بازی میکنید اون بحث جدایی می طلبه. البته یک سری اصول بازی جوانمردانه تو هر بازی باید وجود داشته باشه ولی خوب اینهایی که شما میگید فرای اونه.


    سرزمین ایران، میزبان تمدن‌های کهنی چون ایلام و جیرفت بوده‌است. نخستین‌بار در سدهٔ هفتم پیش از میلاد، در دوران پادشاهی ماد بود که بخش‌های قابل توجهی از فلات ایران یکپارچه شد. در سدهٔ ششم پ. م، شاهنشاهی هخامنشی توسط کوروش بزرگ بنیان نهاده شد تا ایران یکی از بزرگ‌ترین امپراتوری‌های تاریخ را تشکیل دهد. در سدهٔ چهارم پ. م، اسکندر مقدونی این امپراتوری را پایان داد و ایران به بخشی از سرزمین‌های هلنیستی تبدیل شد. پدیداری شاهنشاهی اشکانی در سدهٔ سوم پ. م، بار دیگر این کشور را تحت فرمان یک شاهنشاهی ایرانی قرار داد. در سدهٔ سوم م، شاهنشاهی ساسانی، یک امپراتوری گستردهٔ دیگر، در ایران به قدرت رسید و برای چهار سده بر سرزمینی پهناور حکومت کرد و مزدیسنا به دین غالب آن، تبدیل شد.


    «ویکیپدیا»


    ظاهراً ادمین علاقه ای به پست های کوتاه نداره و اونها رو اسپم تشخیص میده.

    بعد هم اینکه شما ها چند سالتون هست که همه اش صحبت مردانگی و قول دادن میکنید؟ البته به سن هم نیست. دیگه از ادریس عزیز جوانتر که نداریم. فقط در مرز بازی، بازی شو میکنه و لذت میبره.


    کسی ممکنه تحت شرایطی به کسی یک قولی بده و با تغییر شرایط نتونه اون قول رو نگه داره.


    بعد هم این همه صحبت های جنسیتی و ضد زن؟!! خاله زنک بازی و برو آرایش کن و ... خجالت آوره

    الان مشکل تون این نیست که لیدر سایدتون پسورد داده، اینه که یکی بهتون قول داده کتیبه جنگ تون رو نمیزنن و زدن؟

    اگه عرضه دارید کتیبه ها رو خودتون جمع کنید. اگر هم نه اتحاد درست نکنید که یک سری رو علاف نکنید (نمونه چند پست قبلی اعتراض یکی از هم اتحادی هاتون).

    زمانی که وارد کنفدراسیون می شوید ( ورود اکانت به اتحاد ، ورود اتحاد به کنفدراسیون ) تا ۱۲ ساعت نمیتوانید از امکانات کنفدراسیون استفاده کنید ( دریافت نیروی کمکی+دریافت منابع )


    یکی از دوستان این پست رو ارجاع داده بود و من مشاهده کردم. و از اونجایی که سرور قبل تعدادی اکانت دچار خسارت های غیر قابل جبران به دلیل این قانون شدند لازم دونستم که توضیحی بدم. امیدوارم که ادمین مشاهده کند و مد نظر قرار دهد.


    در ترواین دات کام محدودیت زمانی برای دریافت نیروی کمکی ودریافت منبع بعد از ورود به اتحاد/کنفداراسیون وجود ندارد [1]. قانون 12 ساعته مربوط به خروج از اتحاد و بازگشت نیروهاست [1]. تنها محدودیتی که بعد از ورود به اتحاد وجود دارد بونوس اتحاد هست که مدت زمان غیر فعال بودن آن بستگی به سطح بونوس دارد [2].



    البته لزومی به اجرای یک به یک قوانین تراوین در اسپیدترا وجود ندارد. ولی اگر زمانی اکانتی به هر دلیل مجبور به جابجایی اتحاد شود با وجود این قانون اکانت میتواند بدون هیچ دفاعی تحت اتک قرار بگیرد.



    مراجع:

    [1] https://support.travian.com/en…60571-alliance-confed-nap

    [2] https://support.travian.com/en…00060369-alliance-bonuses


    تو بازی تراوین کتیبه بزرگ رو با یونیک جمع و تفریق نمیکنن حتی با احتساب اختلاف شون. کتیبه بزرگ مختص دفساز هاست و ارزشش از کتیبه کوچک هم کمتره (به غیر از استثنا ها مثل معماری). در برآورد آماری سرور یونیک ها مجزا تحلیل میشه. مثلاً اتحاد ایکس ۳ کتیبه یونیک داشت.


    اوایل سرور به بازیت امیدوار شده بودم ولی هر چی بیشتر پست گذاشتی و نظر دادی بیشتر خودت رو خراب کردی.


    راجع به سابقم پرسیدی، من این اولین سرور ایرانی بود که بازی کردم در کنار دوستان.


    اشتباه از منه جواب دون مایه ای مثل تو رو میدم که در قالب بازی صحبت کردن بلد نیستی.


    یعنی تو تنها نیستی. نصف صحبت های اینجا بحث «شرافت» و «مردانگی» و «غیرت» ا.


    اشکالات ریاضی ات رو هم میذارم واسه خودت که در جهل همیشگی ات بمیری. فقط در این حد بهت بگم من دکترای فیزیک نظری دارم. به اندازه سن تو (احتمالا خیلی بیشتر) خودکار دستم بوده و معادلات ریاضی حل کردم.


    جایی هم ریاضیات تدریس میکنید استاد؟


    اینکه به این نتیجه رسیدی یونیک یک چهارم از بزرگ بهتره خودش یه بحث جدایی می طلبه.


    ۱-۱.۵ ٪ سهم یونیک بودن شونه؟


    زودتر روشنمون میکردید استاد


    اینا شوخی ان زیاد جدی نگیر ;)


    همینکه ۱ از مجموع ۵ میشه ۱۹٪ یا ۲ از ۵ میشه ۳۷.۵٪ از عجایب این سروره.

    سلام دوستان

    یکی از دوستان همیشه میگه که باید توی فروم هم تیم داشته باشیم ، در واقع جنگ توی فروم رو هم باید ببریم، اما من موافق نیستم.

    ولی تو این سرور این موضوع رو به طور کامل از طرف دوستانمون توی اس ای دیدیم که پلنهای موفقیت آمیزی (در ظاهر) توی فروم داشتن.

    نمونه ش هم آخرین پلنی بود که روی ان دبل (مرتاض و واندر) داشتن، یکی از هدفهای مهمشون آوردن مرتاض منحصر بود که نتونستن این کارو انجام بدن، نیاز شدیدی به مرتاض داشتن و با اینکه پلنشون شکست خورده بود ولی توی فروم یجوری وانمود کردن که پلنشون موفق بوده و با 1000 دلیل، رسم شکل ، فیثاغورث و ... داشتن ثابت میکردن که آره ساید حریف باید فلان کارو میکرد در قبال پلن ما. در هر صورت مرتاض از جاش تکون نخورد و اس ای مجبور شده که از پلن B (استفاده از دف شناور جهت پوشش واندر) استفاده کنه. پلنی که سرور قبل شکست خورد. امیدوارم این سرور جواب بده. موفق باشید


    به دلیل اینکه هدف پلن زدن انبار های واندر بود که کاملا موفقیت آمیز بود. چند همری که روی مرتاض لانچ شد به این خاطر بود که اگر دفاعش کم شد برش داریم. ولی قسمت دیگه ای که پلن رو کاملا موفقیت آمیز کرد، کشتن ۴.۵ میلیون دفاع بود. الان آثار این پلن در شکل گیری واندر ها کاملا مشهوده.


    در مورد جنگ فروم، کاملا موافقم. البته شکست ساید های دیگه به این خاطر هست که بحث و جدال های بین خودشون که تو واتساپ باید حل بشه رو به اینجا می کشونند.


    موفق باشید


    قدرت حجوم کاتای رومن از بقیه نژاد ها بیشتر هست ولی قدرت تخریب کاتای همگی نژاد ها یکسان هست. میزان تخریب به قدرت حجوم و دفاع هم بستگی داره. تو این عکس ها قدرت تخریب رومن بیشتر بوده چون میزان حجوم کاتا ها با میزان دفاع قابل مقایسه بوده. در حالی که در ابعاد واندرزنی و دفاع واندر قدرت حجوم ۲۰ ک کاتا چندان قابل ملاحظه نیست. و حتی با توجه به اینکه رشد قدرت حجومی توتن و هون واندرزن از رومن سریعتر هست، اختلاف قدرت کاتا شون راحت جبران میشه.



    تنها مزیتی که واندرزن رومن داره مصرف گندم کمتر هست.


    فکر کنم این بحث انجام شد تو پست های قبلی.