Posts by M-KinG

    عرض سلام و ادب احترام دارم خدمت تمام عزیزانی که در این سرور به هر صورت (جنوبی و شمالی) در کنار هم برای سرگرم شدن خودمون به بازی زیبای تراوین مشغول هستیم، امیدوارم که بتونم دوست و رفیق خوبی برای دوستان گلُ و گلاب جنوبی باشم و شاید یک حریف نسبتاً خوب برای مهندسین بات پرست از خطه ی بات پرور شمال باشم.

    ابتداً عرض کنم به نظر میرسه این پست مقداری طولانی بشه، ولی شما بگذارید به حساب تمام حرفهایی که باید زودتر میامدم و میزدم ولی به خاطر وضعیت ناراحت کننده و مشمئز کننده سرور به ویژه در ساید شمالی انگیزه ای نمانده بود که بیام؛ لذا پیشاپیش از همتون پوزش میطلبم؛


    خب ، در زمان ثبت نام و شروع سرور بنا به دلایل شخصی! خیلی بی سر و صدا به همراه دوستان شفیقم با چهار اکانت در شمال شرق ثبت نام کردیم و البته وضعیت خوبی هم داشتیم ، منتها بعد از دو روز متوجه شدم اکانت های مولتی دوستان گل و گلاب فروش شمالی یکی پس از دیگری به اتحاد های NE Team 1.2.3…100! ملحق میشوند. در همین حین با مجید پرشیای با ادب در دنیای واقعی و ... در دنیای مجازی صبحتی داشتم و متوجه عمق فاجعه در ساید شمالی شدم ؛ همگی از شمال حذف اکانت کردیم و بنده به مجید پرشیایی که اون زمان به تازگی تارتاروس(TARTARUS) شده بودند اطمینان دادیم که اکانتی باقی نمی ماند که شاهد مولتی بازی شما در سطح جهانی باشد ! (چراکه ایشون به شدت نگران باقی موندن این اکانت ها در اون ساید بودند، البته به ایشون حق میدم که نگران این موضوع باشند!!!!)


    بنده به هیچ عنوان بخاطر پست های اخیر مهندسین شمال پست نگذاشته و نمیذارم، چراکه معتقدم شمالی های مولتی کــش یا هر چیز دیگری! جز چند پست تکراری و جنجال سیاسی و اراجیغ محض (این واژه به شدت از اراجیف بد تر و پر سر و صدا تر است)، موضوع دیگری ندارند و به حق، با احترام به برخی از آنان، خودم رو هیچگاه در سطح شعور و فهم برخی از پایین نیاورده که بخواهم پاسخگوی ایشان باشم ، به عنوان مثال همین آقای بزغاله (دلیل استفاده از این اسم خدای ناخواسته بی احترامی نیست، شمارو کم سن و سال تر از اسمی که انتخاب کردید میدونم(گوسفند)) چه مطلب مهمی برای ارائه داشته اند تاکنون ؟ چه بار مثبتی به فروم اضافه نمودند ؟ حالا شما فقط به پست های ارسال شده از سوی دیگر هم تیمی های ایشان در شمال نگاه ویژه ای داشته باشید !

    موضوع ساده ای مانند: اقدام یک اکانت به صورت خودسر و بدون هماهنگی و از روی خیر خواهی :دی، در ارسال دفاعی مورد نیاز برای مولتی های شمالی به قدری برای آنان گران تمام شده بود که بیش از10 صفحه از فروم رو به این موضوع اختصاص داده بودند.

    البته با یک بررسی ساده تر میشد متوجه شد که مابقی صفحات و پست های ارسالی دوستان عرق ساز و عرق گیر شمالی (با احترام به مخاطبین و ادمین محترم: منظور عرق خارخاسک، خارشتر و خار مریم است که ایشان مدعی پخش گسترده ی کتیبه ی یونیک آن در عالم هستی است) علاوه بر موضوع مذکور به چندین دسته مهم و حیاتی دیگر زیر تقسیم می شود


    1- تسلیت به برادر عزیزم علیرضا بود که بنده هم تسلیت عرض میکنم در همین جا خدایش بیامرزد

    2- تحلیل های بی نظیر، دقیق و کارشناسی شده ی عزیزان شمالی در مقایسه ی نوین و به روز، کتیبه رازهای پنهانی عمه لیلا (معماری) و کتیبه ی دستور رژیم غذایی آمیتا در معابد کاشانستان (مرتاض) بود. (دلیل استفاده ازعنوان طنزگونه این است که تحلیل های طنز گونه ی ارسالی! با کتیبه های راز معماری و مرتاضی که در تراوین مرسوم است ارتباطی نداشته است)

    3- ارسال متن های تکراری و ذخیره شده در فایل های بیشمار متنی پوشه ی داکیومنت : (متن شماره یک: پلن این اکانت برای کتیبه بود و دیگر نیازی بهش نبود -- متن شماره دو : این اتک خفت محسوب نمی شود و به درصد ها توجه شود – و..) البته این متون بعد از خواندن پست های خفت آقایان توهمی و اونجرز و اجرا نمودن ماشین حساب پین شده ی ایشان به تسکبار ویندوز و محاسبه ی ضرر و زیان خفت ها جستجو و ارسال می شد.


    مقداری بیش از حد توضیح دادم این موضوعات از حوصله فروم خارج است، هر عزیز تمایل داشت بنده می توانم به صورت حضوری این موضوعات را برایش توضیح دهم؛ لذا از خوانندگان پوزش ! به نظر حقیر که شاید تجربه بسیار کمتری از شما عزیزان داشته باشم، تراوین را امثال شمالی های عزیز با مولتی بازی شدید یا بهتر بگم کثیف بازی بی حد و مرز به لجن کشاندید و به شخصه که مدت ها به دور از سرورهای ایرانی بوده ام و در .Com برای سرگرمی در کنار دوستانم بازی میکردم برای آخرین بار است که در جمع شما عزیزان هستم و حقیقتاً ازین بابت که دوستان گل جنوبی ام را در سرورهای ایرانی نمیبینم ناراحتم و برعکس از همبازی نشدن با شمالی های مهندس که با مولتی بازی گسترده به دنبال حرفه ای دیده شدن هستند؛ خوشحالم!

    در تصدیق حرفه ای دیده شدن لازم میدونم این رو هم بگم: بعد از هر اتکی که به سمت اکانت ما می آمد و یا هر فیکی که از سوی ام کینگ ارسال می شد شاهد برخی نامه ها و شکلک ها و ... بودم که معتقدم این رفتارهای بچگانه ، تماماً ریشه در کمبودهای آن فرد در دوران کودکی و سعی در جبران آن در بازی آنلاین و بی صاحبی مانند تراوین دارد که بحمدالله با مولتی بازی و ایجاد قدرت کاذب در بازی می تواند آن را به خوبی جبران نماید.


    بنده در ابتدای سرور با انگیزه ای که متصور میشد و حال دیگر خبری از آن نیست ، در فرصت های فراغت به دنبال شناخت برخی هم بازی هایم در تراوین و فضای مجازی بودم ؛ تراوین را بنده صرفاً به دلیل سرگرمی و از همه مهمتر پیدا نمودن دوست های خوب در دنیای واقعی و شاید همکارهای خوب در محیط شرکت و شغلی ام هستم. در همین حین به موضوع جالبی بر خوردم که با صحبت آقا یوسف عزیز و مهربان که بسیار به دل حقیر نشست ، با مضمون " این جایگاه شماست که صحبت میکنه ، صحیح و دقیق حرف بزنیم" بی ارتباط نیست:

    پستی در تاپیک های گذشته ی فروم به چشمم خورد از آقای " ارادت مند همگی، مجید پرشیا" که گفته بودند از کل تراوین خداحافظی میکنند و در هیچ سرور دیگری حضور نخواهند داشت و ...


    اینکه ایشان در حال حاضر مشغول به بازی هستند برای بنده اصلاً اهمیتی ندارد، اینکه ایشان به عنوان لیدر روی حرف خود ماندند یا نماندند و این دست موضوعات هم به بنده ارتباطی ندارد ؛ ولی اینکه بنده و سایرین ندانیم ، عرق نعنای دو آتیشه را از تیم KharKharOS - لطفاً خارخاروس بخوانید(ایضاً با احترام از بابت خارخاسک و خارشتر) از کجا باید خریداری کنیم و یا از کدام سایت موسیقی موزیک هایمان را دانلود نمایید را ای کاش مقداری توضیح میدادند.


    حرفی نمی ماند

    به منظور جلوگیری از شبیه شدن پستم به پست های شمالی (اسپم) تصاویر پیوستی را مشاهده فرمایید.

    ارادتمند یه عده ای خاص که بی شمارند !

    محمد