Posts by Haj.Ali.Satin

    سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه ی دوستان عزیز،پلیرهای محترم سرور


    ابتدا جا داره خسته نباشید بگم به همه ی عزیزان بابت همه ی زحماتی که تا اینجا کشیدن. اما متاسفانه یک سری اتفاقات و بی تجربگی ها باعث تصمیم گیریهای احساسی شد ازطرف عزیزان ساید se که ای کاش این اتفاق نمیوفتاد تا اصل هیجان بازی از بین نره. در هر صورت این اتفاق افتاد . فکر میکنم بهتره همگی ما به جای بی احترامی و مباحث بچه گانه و کل کل های بی مورد . سعی در افزایش کیفیت بازی داشته باشیم و دنبال بهانه و مقصر نباشیم .و با احترام و معرفت متقابل از این بازی لذت ببریم و هدف از این بازی چیزی غیر از این نیست .


    اما مبحثی که جا داره بیان کنم ابتدا تشکر از بچه های ان ای هست . که کاملا حرفه ای عمل کردن در جریان متا.


    و اما مهمترین موضوع که میخواستم دربارش صحبت کنم. آوردن نام چندتا از بچه های اس دبل هست که 70درصد زحمات کل ساید در تمامی موارد بر عهدشون بوده و هست و فکر میکنم کمی بی مهری در مورد این عزیزان صورت گرفته.


    اولین نفرات آقا پیمان و آقامحمود هستن دوستان قدیمی بنده در تراوینir که روی اکانتهای LEGENDARY .LORD .BYT .SheZeN و چندین اکانت دفساز دیگه زحمت زیادی کشیدن و حدود 50درصد از پتانسیل هجومی و دفاعی ساید رو هندل کردن


    نفر بعدی آقا رامتین عزیز هست از اکانت Julius Caesar که فکر میکنم اگر وجود ایشون در این ساید نبود خیلی از از مسایل ساید روی زمین مانده بود . و بازی کردن کنارشون برای من بسیار لذت بخش بود.


    در آخر هم آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون دارم برای شما عزیزان در دنیای ریل.


    یاحق

    سلام و عرض خسته نباشید به همه ی عزیزان فعال در این سرور امیدوارم حال همگی خوب باشه و از بازی لذت ببرید .

    بعد از مدتها اومدیم تا دوباره در کنار دوستان جدید ار تراوین لذت ببریم.


    دیشب شاهد یک راند فایت بسیار خوب بین عزیزان شرقی بودیم .که منجر به از بین رفتن حدود 7 همر اس ای و 1واندر زن و 1 همر جنگی از ان ای شد. تبریک میگم به بچه های دفکورد ان ای . و همچنین به بچه های اس ای بابت همرهای خوبی که کشیده بودن و زدن تو دیوار.


    یه خسته نباشید هم میگم به بچه های ان ای بابت پلن محشرشون روی واندر اس ای که با کمک عزیزانم در اس دبل موفقیت آمیز بود. که میتونه نشانگر ضعف

    مدیریتی و لیدری در ساید اس ای باشه که هم از لحاظ تایم بازی و هم تعداد پلیرهای جدید تو وضعیت خوبی قرار داره.در تراوین اصلی در سرورهای نرمال اگر همچین اتفاقی در یک ساید میفتاد همه ی دست اندر کاران اون ساید از خجالت حذف میکردن و میرفتن. اما خوشحالم که دوستان عزیزم در اس ای همچنان پرقدرت دارن برای موفقیت میجنگن و این جای تحسین داره.


    امیدوارم بازیکن های با تجربه ی سرور به بازیکنهای سایدشون بازی رو یاد بدن به جای اینکه بفرستنشون تا اعتماد بقیرو جلب کنن که یا کتیبه بزنن یا پسوورد بخرن و هزار کثافت کاری دیگه که همگان بر آن آگاهیم. چون تهه این کارها جز بدنامی و رفتن توی دیوار و در نهایت باختن بازی نیست. البته که برد با هر قیمتی هم مثل این کارایی که این عزیزان انجام میدن تهه..........



    امیدوارم همگی از بازی لذت ببریم و از این به بعد به جای این کارهای چیپ شده در تراوین. بازی رو یاد بگیریم.


    موفق و سربلند باشید در زندگی