Posts by JAVID

    جاویدجان جهت #آموزش شما اگر کپ رو بی ارزش میدونید، نیازی به دریافت کپ ندارید که تایم پلن چنج کپ کنید و به اعتبار خودتون و ساید لطمه بزنید!

    بحث کردن در مورد مواردی که گفتی اشتباه دیگه. مسئله خیلی سادست بنظرم شما نمیخوایی متوجه بشی. بهرحال تو همه سایدی همه جور رفتاری دیده میشه عوض کردن پسورد و ندادن همر و از این حرفها هم جزئی از بازیه. ما با اصل اعتماد با شما بازی را شروع کردیم منتها شما با تناقضاتی که تو فروم داری نتونستی اعتماد کامل را به دست بیاری. انتخاب شما یا تیمت شمال شرق بود و باید پای اشتباهاتش اگر بود می ایستادی ولی .... بگذریم


    در مورد خط بالا

    ببین برادر من اکانت ما هون بود

    ما سه تا همر واندر زن داشتیم

    6تا هم همر جنگی داشتیم

    بیشتر از این هم نمیتونستیم بسازیم چون به محدودیت غارت خورده بودیم


    تا اینجا اوکی؟!

    مختصات نان کپ های من هم بیابون بود جوری که نزدیکترین ناتاری که در انتهای بازی سبز شد 80 خونه با من فاصله داشت.

    خب من برای تامین منابع نان کپ هام مولتی داشتم

    بنابراین بجز 3 تا نان کپ باید یکسری ده هم از 0 میزدم که بتونم توش انبار بزنم و منابع سیو بکنم برای وقتی که بخوام با جنگ آموز شارژ بکنم.

    من برای شارژ 10 روزه همرهام( 5 موتوره) خمره زده بودم.


    حالا بنظرت بیام بازم ده بزنم؟ جواب من اینه که نه چون نمیتونم ناتار پاپ بالا چیف بکنم وقت لازم هم برای بالا اوردن ده ندارم بنابراین زدن ده برای من منطقی نبود دیگه


    تمامی کپ های 15 گندمی بالای 100 درصد را با مصری گرفته بودم. 15 گندمی 50 درصد را اومدم بعنوان یکی از ده های خمره در نظر گرفتم چون سریعتر از 6 گندمی بالا میاد و تولیدش هم بیشتره.


    این ها را گفتم تا متوجه بشی چرا 15 گندمی گرفتم بعنوان خمره نه کپ

    انتظارم داشتم شمایی که رو اکانت من اومدی متوجه بشی کسی که مولتی میزنه کپ نمیخواد!!

    در مورد دیدگاه اندگیمی: من طالب هیجان بازی هستم تا صرفا سیمز سیتی. شاید ما جفتمون مولتی های خفنی داشتیم با دفاع میلیونی که گرز رستم هم بشکنه.

    منتها من برنده رو تروریست میدونم چون از هیجان بازی لذت بردند.

    ایلیا جان من اگر هر چی را اشتباه بکنم این مورد را مطمعن هستم که شما تو فروم دنبال لایک و محبوبیت هستی. چون اصلا این قسمت از حرفت هیچ ارتباطی به صحبت های من نداشت.

    پست قبلیتو لایک میکنم که خوشحال باشی.

    ارادت

    سلام مجدد جاوید عزیز

    بریم با هم نگاهی بندازیم به ریکاوری اکانت گوسفند در چند ساعت بعد از خوردن کراپا


    و اینکه ممنون از دعوتت , دعوتت رو قبول میکنم و سرور بعدی به همراه دوستان خوبم امیر دست طلا و ادریس عزیز در ساید شمال شرق ثبت نام میکنیم ولی فکر میکنم بعدا از این دعوت پشیمون بشید =))

    درود عرفان جان

    دو مسئله

    مواردی که گفتی دقیقا بر گفته سالار صحت میگذاره. من هم نوشتم اگر پلیری بازی بکنه ریکاوری راحت هست و خب مشخصه بازیکن این اکانت وقت لازم برای بازی کردن نداره یا نمیخواد روی این اکانت بازی بکنه. ولی توی گروه تلگرامی که هستم پیامی از طرف سالار مبنی بر پوش ندیدم بنابراین اصلا ایشون علاقه ای به ریکاوری هم نداشت. بنظر اکانت لب مرزی اندگیمی نیست و در سرور 5x با ارسال 5 دقیقه ای و سرعت بالای نیروهای هون میتونه راحت با لیست فارم و بدون نیاز به 15 گندمی مشکل گندمش را حل بکنه.

    مسئله بعدی اینه که تیم Brothers این سرور بازی نمیکنه و من بعنوان خواننده فروم نظرم را در مورد پلنت دادم. اگر بازی من را سرورهای پیش ندیدی مشکل از من نیست برادر^^


    پ.ن : ای بابا دو تا را هم با خودت اوردی مهمونی. خرجمون زیاد شد :D:D:D

    عرفان جان سلام

    ابتدا بگم من در مورد اتک های سیم سکند اکانت BROTHERS صحبت کردم الان من باید جوابگوی تمامی اتک ها باشم؟! در ثانی سوتی و اشتباه جزئی از بازی هست بهرحال این چنین اشتباهاتی برای هر شخص و هر سایدی اتفاق می افته


    در مورد پلنتون هم نظرم را گفتم. یه بحثی بود قبلا که میگفتند فلان اکانت کراپ لاک شده در عرض 2 روز کراپاش دوباره 18 شده

    حالا تصور کن این اتفاقات مال 2x بود. تو سرور 5x اگر پلیر واقعا بازی بکنه در عرض چند ساعت ریکاوری میشه.

    ولی اگر کپ میپرید قضیه خیلی فرق میکرد. بنابراین نحوه اجرای پلنتون اشکال نداشت هدف پلنتون و 9 تا اتک لانچ شدنش از دیدگاه من اشکال داشت.


    من در مورد سه تا پیشنهادت تشکر میکنم. روش فکر میکنم ولی من به شما تک پیشنهاد دارم

    شما سرور بعدی بیا شمال شرق به دو دلیل:

    هم بازی یاد میگیری برای آیندت خوبه

    هم کسانی که هم سایدت میشند باعث میشند به بلوغ فکری برسی و بفهمی چقدر دنیای بزرگتری هم هست.

    سلام

    جاوید جان جای خوشحالی داره که رو همرت تعصب داری

    سلام ایلیا جان من چون نمیخوام بحث ادامه دار باشه مختصر جواب میدم و مثل شما خط به خط جواب نمیدم. هر چند هر کاری میکنم طولانی میشه.


    در مورد چنج کپ که اصلا متوجه منظورت نمیشم بنظر من برای نژاد هون کپ بی معنیه و در یکی از جلسات اکانتمون من مخالف گرفتن 15 گندمی بودم چرا که نیازی به 15 گندمی نبود.هیچ وقت هم روی 15 گندمیمون سرمایه گذاری نکردیم و فکر نکنم لول گندمش از 12-13 بالاتر رفت. بنابراین چنج کپ هیچ تاثیری رو اکانت من نداشت خصوصا ظرفیت انبار غذا!! کپی که 300 خونه از دیفالت من فاصله داره


    در مورد پلن های اجرا شده توسط شما هم من بحثی نکردم و اگر به توانایی شما در این مورد شکی بود مطمعن باش اصلا پسوردی در اختیارت قرار نمیگرفت. علت چنج پس شدن اکانت ها عدم هماهنگی شما با پلیر اکانت و لاست نیرویی بود. این موضوع را هم مطرح کردم که در آینده این مسئله را خودت مدیریت بکنی که نتیجه بهتری قطعا خواهد داشت.


    در مورد دف کورد هم شما اطلاعاتت ناقصه و خیلی در جریان ساید ما نبودی بیشتر تو فروم دنبال لایک بودی. حتی تو پلن گسترده ای که ادریس و امیرحسین تریدر اجرا کردند تیم دفکوردی و بچه ها به خوبی مسئله گندم رسانی را حل کردند و تا صبح بیدار بودند. در ثانی من دارم به شما میگم منی که اکانتم تو پلن بوده خبر نداشتم که گندمم را تعدیل نزدم شما میگی دفکورد بیاد گندم بده ؟!؟! ^^


    یکسری مسائلی هم مطرح کردی در مورد نزده شدن کتیبه انبار یا نزدن اکانت خاص که تصمیمات این چنینی به عهده توتالمون بوده و من چون مملی را بعنوان توتالمون پذیرفته بودم حتی اگر تصمیماتش هم اشتباه بوده باز تمام قد پشتش هستم و خواهم بود.


    و پاراگراف آخرت خیلی مسخره بود . من شمال شرق را ضعیف نشون میدم!!! اولا در مورد مسئله چراغ من قبلا با فکت صحبت کردم هنوز هم اعتقاد دارم حرفهام درسته. مورد بعدی کتیبه هست اگر چه کتیبه خوبه ولی شرط لازم و کافی نیست. نحوه بازی شمال شرق در توزیع اکانت ها هم کاملا مشخصه که دیدگاه اندگیمی به بازی داشتند بنابراین اگر فکر میکنی با چند تا اتک تو ابتدای بازی ما قافیه را باختیم( که بعید میدونم طرز فکرت این باشه) باید ذهنت را بزرگ بکنی. و در آخر کیفیت پلیرهای شمال شرق اثبات شده هست و چند سرور قبلی که بچه ها حضور داشتند ما برنده سرور بودیم. بنابراین ما از موضع قدرت با شما صحبت میکنیم.


    توصیه اخر: اگر یک نفر اومد گفت شمال غرب مستعمره هست یک نظر شخصیه. این که بگی شمال شرق این حرف را زده عجیبه

    درمورد همرها 20 تا بود که پلیرها طاقت پلن فرسایشی و گندمرسانی رو نداشتن و رمز عوض میکردن

    سلام ایلیا جان

    من به عنوان شخص سوم دارم فروم را میخونم خیلی هم گفته ها و ناگفته ها در مورد سرور قبلی برام اهمیت نداره. ولی به شخصه با این قسمت حرفت خیلی مشکل داشتم.

    از جمله همرهایی که تو پلن هات بود دیفالت برادرز بود. بقول خودت دیفالت برادرز به همه جا نزدیک بود. پلن های زیادی هم با دیفالت برادرز زدی. کسی هم که رمز اکانت را عوض کرد من بودم نه به دلیل طاقت نداشتن و این حرفها.

    دیفالت برادرز به دلیل نزدیکی به اکانتهای مرزی ج ش دفاع ثابت داشت، و گندم منفی بالایی داشت ولی به دلیل اینکه رو مرز NE و SE بود و ناتارهای هر دو ساید را میزد نژاد هون هم بود گندمش اور هم میشد

    اگر لیست فارم خاموش میشد به دلیل ظرفیت بالای انبار های غذاش تا چند ساعت جوابگو بود.

    ولی

    شما خیلی مواقع پلن را اطلاع نمیدادی یا خیلی دیر اطلاع میدادی و اتفاقی که میافتاد به دلیل سیو نشدن منابع تروپ های ما میرفت رو لاست. و این اتفاق برای خیلی از بچه های ما هم افتاد و علت عوض شدن رمز ها خیلی از مواقع این بود. اگر زیر ساخت اکانتی هم درست نبود میومدی آموزش میدادی به پلیرش که چکار بکنه. تو قرار بود بسازی نه خراب بکنی!

    بنابراین علت این اتفاق بر میگرده به خود شما حالا به دلیل تک بودن یا شلوغ بودن سرت خیلی مواقع فراموش میشد یا هرچی به هر حال میشه گفت بی مدیریتی در این موضوع منجر به عوض شدن رمز ها شد نه بازی فرسایشی و از این حرفها.


    یه موردی هم که من بهش اعتقاد دارم تعصب هست. من اگر سرور پیش شمال شرق را انتخاب کردم پای انتخابم می ایستم و روش تعصب دارم. ازش دفاع میکنم حتی اگر اشتباهاتی هم دیده بشه باز نمیام بکوبونمش. بر عکس، شما فکر میکنم دوست داری جوری رفتار بکنی که همه بگن چقدر ایلیا منطقیه! چقدر اهل حساب کتابه!

    حالا سوال این دوستمون هم سوال خوبیه. منم جوابشو نمیدونم واقعیت. سرور پیش هم یک روز در میون تو پی وی مملی ازش میپرسیدم ایلیا با ماست یا بر ماست؟! اینو گفتم که بدونی ما بر پایه اعتماد به چه شخصی میومدیم رمز اکانتمون را میدادیم.


    هر کسی روشی داره من برات آرزوی موفقیت دارم


    پ.ن: در مورد سرور بدون مولتی هم خیلی خوبه پیشنهاد میکنم قوانین سختگیرانه ای که برای بازی انجام میشه ابتدا در مورد فرومش اجرا بشه. تو فروم دیده میشه یه نفر یک ماه بن شده ولی یک هفته بعد دوباره پست میذاره. این خودش باعث دلسردی در مورد اجرا نشدن و برخورد نشدن با تخلفات هست.

    پ.ن: سرور پیش دغدغه ما لانچ 24 موج کاتا همزمان از یک دهکده بود. الان تو سرور 5x چهارتا اکانت نمیتونن یک کپ را صفر بکنند.:D

    سلام دوستان

    امیدوارم حال دلتون خوب باشه


    بحث بیهوده ای دارین انجام میدین این فروم برای سرور 5x هست و سرور قبلی هر چی بود تموم شد حالا مانی پارتیزان دوست داره بگه سرور قبل جنوب شرق برده، بگه !، ولی واقعیت اینه که سرور قبلی ناتمام باقی ماند!


    ولی میلاد جان شما هم زحمت بکش پست ایلیا را که قبولش داری یبار دیگه بخون. یجاش نوشته "پلنی که نتیجه این سرور تغییر میداد و کنسل شد " سروری که قراره با یه پلن نتیجش تغییر بکنه 3-0 به نفع شما نبود!

    جنوب شرقی که ادعا میکنه شمال شرق براش کیسه بکس بوده نتونست یه همر واندرزن از شمال شرق بگیره. دو تا پلن رو واندرزن ها اومد یکیش تروریست تنسر را زد، یکیش هم رو نالنجی اومدید که پلنتون شکست خورد.

    بنابراین همر های واندرزن دو ساید بودند که نظر شخصی من مهم نیست چون هر سایدی قابلیت این را داشت که چندین بار لول واندر را بندازه. در اندگیم دفاع مهم هست که ساید ما پتانسیل بالایی داشت فقط کافی بود دفاع میلیونی مولتی های نورس برن رو واندر

    بنابراین از نظر من بازی در روزهای پایانی اگر ادامه پیدا میکرد پر هیجان دنبال میشد و هر دو ساید حرفهایی برای گفتن داشتند.



    امیدوارم سرور 5x بهتون خوش بگذره فعلا که فرومش خیلی شاعرانه و عارفانه هست جا بابا طاهر عریان خالی!

    پ.ن : تا به اینجای سرور 5x اسم مملی بیشتر از سرور قبلی اومده.:D

    با سلام و احترام

    و تسلیت بابت از دست دادن عزیزانمون

    بنده هم با نظر میلاد عزیز موافقم.

    درسته این سرور خیلی ها هزینه کردند ولی با باز شدن سرور باز هم باید هزینه کرد برای سروری که اول اعصاب خوردی هست از خوردن همرهای واندرزن و خفت شدن و غیره بخاطر نبودن پلیر یا بی انگیزه شدنشون.

    خیلی ها هم شرایط زندگشیون تغییر کرده و حتی اگر انگیزه بازی داشته باشند شرایط اون را ندارند.


    بنظرم این سرور بهمین صورت خاتمه پیدا بکنه و واندری هم 100 نشه که بشه اولین سرور بی نتیجه تا یادمون نره این روزها را.

    به امید 100 شدن واندر ایران

    ارادت

    ایلیا جان تراوین یه بازیه ارتباطی هست.

    خودت هم گفتی اپلیکشن های ارتباطی قطع هست پس هماهنگی ها سخت تر و حتی غیر ممکن میشه بنابراین تراوین هم بی معنی میشه.

    جدا از اون با اینکه سایت ها باز میشند ولی سرعت اینترنت کم شده برای ساعت هایی قطع هم هست! سر زدن به اکانت ها طولانی تر میشه و خب وقت گیر هم هست.


    با شرایطی که گفتم این بازی نه تنها لذتی هم نداره بلکه کاملا رو اعصاب خواهد بود. قطعا بازی نکردنش بهتر هست (برای ما).

    میشه بفرمایید بچه ها چطوری با هم ارتباط برقرار کنن؟ یه دف بخوای جابجا کنی یا پلن بزنی چه ساید مهاجم چه ساید مدافع از ساعت ۴ تا ۱۲ کلا هیچ راه ارتباطی نداره

    اره میشه واسه خودت پاپ‌ بزنی ولی این تراوین نشد

    تلگرام واتس اپ دیسکورد همه قطع هستن :)

    با دود ;)

    با سلام و تسلیت و تاسف بابت اتفاقات تلخ و ناگوار این روزها


    از مدیریت سایت خواهش دارم در مورد عادی شدن شرایط سرور، این کار با تامل و صبر زیاد انجام بگیرد و بر اساس شرایط یک یا دو شهر نباشد.


    متاسفانه در روزهای اخیر اینترنت در برخی از شهرها قطع بود و سبب متضرر شدن پلیر بابت تلاش های چندین روزه شده.

    خواهشمندم زمانی ساید به شرایط عادی برگردد که در تمامی شهر های ایران قطعی اینترنت نداشته باشیم.



    امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی برای ایران نباشیم ....

    همونطور که میبینی جوری زدیم که جاشون سوراخ شده زیر ساختی نمونده که حتی دوباره ساختش ولی اس ای داره بازیابی میکنه

    داداش میزنی یکم یواش تر بزن خودتو سوراخ نکنی یوقت


    اتک اصلی :



    اینسرت شکن:


    و 6 موج :


    یوقت بد نباشه رو مولتی لینک نمیگیرید!!!

    تو بازیابی هاتون همر یادت نره. اونا را هم سریع بازیابی بکنید.

    بیا خفت با رمر نشونتون بدم از مزدور سمی تره

    الان باز استادان میان وسط میگن تو ضرر کردی

    کی گفته شما ضرر کردید؟ صفحه شما از اول سبزه از ما قرمز خونین :D


    خدا میدونه این عکس تا چند تا فروم شما میخواد بیاد


    اشکال نداره من براتون عکس جدید میذارم




    شرمنده این دوستمون شدیم به کتیبه جنگ آموز علاقه داشتند.

    این همرم هم بعد از رفتو برگشت های فراوان بلاخره دیوار شد

    خسته نباشید به همه بچه های اس ای


    خسته نباشید به بچه های اس ای بابت دیوار کردن این همر اونم رو اکانت مولتی؟!!!

    خب پس خیلی خسته نباشید!!

    من هم یه خسته نباشید بگم به امیر حسین تریدر عزیز

    دیشب غوغا بپا کرد


    هنوز از مسافرت برنگشته بود

    بنده خدا با کلی خستگی اومد کلی از اتک های دیشب را لانچ کرد

    تازه در دقایق اخر هم دفاع ریخت


    تو اون شرایط ناراحت بود که اگر زودتر متوجه شده بود اصلا لینک هم نمیگرفتید.


    پ.ن زودهنگام : راستی از اتک های امروز 7 صبح چ خبر؟ یکی هم به ما آمار بده چند چند عقبیم :)))



    یه خفت خشگل هم ببینیم از تیم توهمی عزیز:



    خسته نباشید به امیر حسین تریدر

    خسته نباشید به ادریس و تیم خوب هجوم

    خسته نباشید به توهمی ها

    خسته نباشید اساسی به بچه های خوب اس ای

    حاجی دست خوش من ک گفتیم شما زدی

    ی جوری زدی ک دیگه نتونستم لاگین کنم

    ب قول دوستون دیگه اکانت فلج شد و باید چکمه یونیک جا ب جا بشه

    اقا یکی بیاد این چکمه رو ببره

    ی نگاه ب پوینت حجوم 3 میلیونی اکانت بندازی متوجه میشی چی میگم

    راستی محمد جان این آخرین اتک شما از ده 6 بوده . درسته؟

    مال خیلی وقت پیش بوده. الان باید در حدود 130ک گرزی بوده باشه



    بعدم داداش به پوینت هجومیت نگاه بکنم یا به چکمه منحصرت؟!

    جا داره یه خسته نباشید و خداقوتی هم خدمت دوستان جنوب شرقی داشته باشیم


    بهر حال دوستان ما کلی برنامه ریزی میکنند

    کلی زحمت میکشند.


    البته مقصر قطعا شمال شرق هست. وقتی میاد همرهای طرف را دیوار میکنه خب طرف باید بشینه با کاتاهاش یه قل دو قل بازی بکنه؟!

    یکم داره بازی را هیجانی میکنه برای خودش



    خسته نباشید همگی

    خواهشا بیایید یجوری بازی بکنیم وقتی بردیم رومون بشه بگیم کیا را بردیم

    در مورد توشی ک حاجی اون دو تا ده فکر کنم بالای 5 بار کامل دیوار شده و زخمی شده

    ده 2 ک فقط دوبار رو خودت دیوار شد

    محمد جان شما که تاحالا هر چی زدی رو ما رفتی دیوار، تعدادش از دستم در رفته:D:D:D:D

    ولی ده 9 گندمیت که تا حالا من رو شمال شرق ندیدم لانچ شده باشه! (البته مطمعن نیستم)


    توصیه ی برادرانه بهت دارم بهتره بجای اینکه بیایی توجیه مسخره بکنی تبریک محترمانه بگی

    چون من تو را میشناسم قبلا هم به خودم گفتی که همر میسازی دیوار بشه.

    اینم آماری که شما همر میساختی به چه شدت!!

    اسکات اکانت:

    و زمان اتک :


    بله همر ده 2 هم قبلا دیوار شده بود ولی اخیرا نه!

    در ثانی اگر فرض را بر این بذاریم که این دو دهکده همر نداشته ؛ دیستروی کامل دهکده ای اتفاق افتاده که پتانسیل همر سازی بالایی داره.

    در نهایت و در هر دو حالت برد با ماست

    بهرحال شما اگر خوشحالی از این اتفاق که خیلی خوبه^^

    چند تا خفت هم ببینیم









    آره عزیزم ما بودیم که رفتیم جدا از ساید خودمون ب ساید دیگه رو هم اکانت ساختیم مسعود جان شما با این کارتون باعث شدید خلیلی از پلیرای ساید ان دبل دیلیت بزنن،من، ممد ،ایمان, اسی, امیر ،والا من ک تابه حال حرکت اشتباهی از بچه های خودمون ندیدم غیر از این که زارت و زورت پلن میرفتن ،داستان اکانت تنسر هم ک هم پستای شمارو دیدم هم ساعتها با آرمان حرف زدم مانعی نداره مسعود جان عزیزمی من واسه خودم همین جای کار بازی رو بردم

    برادر شما تو ساید جنوب شرق همین سرور بازی میکنی؟!؟

    همین سرور؟؟؟!!!

    خیلی تعجبیه اصلا حرفی که میزنی انگار مال این سرور نیستی. یا کلا خبر نداری دور و برت چی میگذره.

    شما نشستی ببینی کی اول ناتار زده مثل این میمونه که اول مرغ بوده یا تخم مرغ!

    این که انگشت اتهامت به سمت شمال شرق هست خیلی بی انصافیه.

    ولی برای من منطقی هست که سایدی که بیاد تو بازی جاسوس وارد بکنه تو ساید دیگه دست به هر کاری میتونه بزنه برای بردن.

    هم با اکانت تو ساید دیگه کتیبه زدید هم خروج اکانت اتحاد ما را رصد کردید و از تایمش خبر داشتید که اتک دادید.

    خواهشا و ملتمسانه شما ها دیگه از بازی پاک صحبت نکنید!

    با سلام خدمت دوستان عزیز

    برخی از اتفاقات اخر هفته ، که فروم نشد .


    پلن : دیستروی کردن دو دهکده همر دار اکانت توشی که با موفقیت انجام شد. تشکر از دوستان خوبم ادریس و امیرحسین عزیز بابت اجرای این پلن زیبا






    سوزن جنوب شرق گیر کرده به اکانت Jaeger

    والا ما اگر اینو میدونستیم بعد از رفتن علیرضا اونجر و تغییر نام اکانت، یه اسم بهتری براش میذاشتیم



    هدف پلن چیف دهکده بود که کاملا دفاع شد.


    تشکر از سیروان و دانیال و بچه های دفکوردی


    ادامه دارد .........^^

    اگر واقعان دفکوردی که این همه از همراتون پریده نتونسته دف کنه

    دو تا یونیک و یه مرتاض بزرگو و یه چکمه کوچیکو و دو تا احمق رو هم نتونسته دف کنید سرتا پاش رو طلا میگیرید

    ما هم سرور بعد بیایم دفکورد شمال شرق وایستیم !

    بزارید لینک ها رو دیگه ببینیم سرتا پای پلنرتون رو هم باس طلا بگیرید یا نه !

    مانی جان دفکوردی معجزه نمیکنه

    تو خیلی از وضعیت ها مثل کتیبه مسئولیتش اول با پلیر هست نه دفکورد!

    این همه همر!!!!!!!!!!!!!! بشین حساب کن ببین چقدر همر از دست دادید!! هر چند قبلا نشون دادی حساب کتابت ضعیفه طرز استفاده از چرتکه هم بلد نیستی.


    بعدشم شما الان وظیفه سنگین تری تو جنوب شرق داری

    پستی داری که ما بهش احتیاج نداریم. برای این کارت تو جنوب شرق ارزش قائل میشند.

    به کارات ادامه بده ....

    تنها هنرت همینه