Posts by JAVID

    سلام جاوید جان


    سلام هومن جان خوشحالم که این سرور تو فروم هستی و امیدوارم شرایط زندگی اجازه بده از بازی کردن در کنار شما یا مقابل شما لذت ببریم. جنوب شرق همواره رقیب محترمی بوده و هست. موردی که من گفتم ربطی به توافق سرور های گذشته نداره از نظر بنده رجیستر اکانت در ساید رقیب در پوشش اتحاد ساید دیگه اشتباهه. فقط هم دیفالت ولی اینکه تو ساید دیگه در قالب اتحاد خودت ده بزنی مشکلی نیست.

    البته این مسئله با گفته های مجید و افشین برای ما مختومه هست. بهرحال خوشحال شدم از فرومت. موفق باشید.


    ایلیا


    اولا مردی و مردونگی به رفتار و مرامه. به اینه که رو حرفت حساب بکنند. نه موضع قدرت !! چیزی که تو اصلا رعایت نمیکنی!

    دوما اگر میبینی ساید شمال شرق خلوته واسه اینه که شرایط زندگی هر کسی متفاوته، و با کسب بردهای متوالی سرورهای قبلی انگیزه لازم بازی در خیلی از پلیرها نبود. وگرنه مهمان نوازی و این حرفها کشکه

    اینکه اختیار دیفالت ها به عهده خود پلیرهای شمال شرق هست که عالیه، ما به حرف تمامشون اعتماد داریم و واسه حرف یکی مثل تو تره هم خورد نمیکنیم.


    یادت نره رجیستر برای واندر 100 کردن دیر شده ولی برای 100 نشدن تو ساید دیگه اصلا دیر نیست زودم هست. سرور قبل سایدتو به فنا دادی این سرور حد و حدودتو رعایت کن ببین داری با کی و چجوری حرف میزنی. واست رنگی رنگی هم کردم که دوست داشته باشی.


    پ.ن: مجید پرشیا یکم یادش بده

    سلام و ارادت

    ممنون از حسن توجه شما

    حرف شما برای من سند


    با اکانت نالنجی این اتفاق افتاده و واقعیت اینه که ما تازه داریم اتحادها را تشکیل میدیم و ساماندهی میکنیم.

    نکته قابل تامل اینه که پلیر شمال شرقی ما میاد فروم میگه چیف یا دیستروی بکن. لیدر جنوب شرق (نمیدونم البته) میگه اعتبار سنجی بکن!


    با این سبک فروم نویسی، شیرینی متامون را نخریده باید حلواش بکنم.

    درود

    لطفا چند نمونه از تخریب بازی ش.ش توسط دیفالتهای جنوب شرق که در ش.ش هستند تا شب داخل فروم قرار بدید تا بررسی صورت بگیرد.

    در غیر این صورت جنوب شرق سیاست مظلومنمایی و اعتبار حرف شما را به عنوان لیدری قبول نخواهد داشت.

    تشریف ببرید دو اکانت ali 110 و sharaf را بررسی کنید خودتون مشاهده میکنید.

    من به دنبال کسب اعتبار از جنوب شرق نیستم ولی بهتره قبل از اینکه فروم کنید یه بررسی انجام بدید.


    حالا بیا فرض کنیم تخریب کاری هم نبوده. سرور گذشته مگه اکانت ما اتکی رو اکانتهای جنوب شرق داد که هومن خواستار حذف دیفالت اکانت شد. اون موقع بازی پاک بود الان شده سیاست های مظلوم نمایی؟!؟! بعد یکی مثل هومن میاد لایک میزنه!؟!

    والا اینقدری که تمرکز جنوب شرق تو جذب پلیرهای شمال شرقه و وتایمی که میذاره واسه زدن ده تو شمال شرق، ما یک چهارمش وقت داشتیم الان اوضاعمون این نبود. میخوایی واسه جذب پلیر هم چند نمونه بگذارم تا اعتبار بدی!؟!؟!


    ایلیا فروم واسه کسی اعتبار نمیاره. ما سرور قبل مردش بودیم دیفالتو حذف کردیم. شما مرد حذف کردن دیفالتها هستید؟


    پ.ن: تورج جان ارادت

    پ.ن: هومن لایک و دیسلایک را ولش کن. بیا وسط...

    سلام و درود

    دوستان در جریان حذف تعدادی زیادی اکانت و رفتن بسیاری از پلیرها به سایدهای دیگه از ساید شمال شرق هستید. به رسم ادب و احترام به رقیب این سرور بصورت خیلی محدود با تایم کم و با پتانسیل موجود، نهایت تلاش خودمون را برای داشتن ساید منسجم و زیبا تر شدن سرور داشته باشیم.

    برای برد نیومدیم ولی بهترین خودمون خواهیم بود.


    دیفالت یکسری اکانت ها در ساید شمال شرق هست و متاسفانه از این دهکده ها حرکت هایی هم در جهت تخریب بازی شمال شرق خصوصا از سمت اکانتهایی که به جنوب شرق رفتند، انجام میشه. امیدوارم هم پلیرهای اکانت و هم لیدرهای ساید در مورد دیفالتهای این اکانتها تصمیمات درست با در نظر گرفتن شرایط بازی پاک داشته باشند.

    پ.ن : سرور قبل هم دیفالت یکی از پلیرهای شمال شرق که در ساید جنوب شرق بود توسط خود پلیر دیستروی شد. آقای لیدر یادتون هست؟


    ارادت

    با سلام و احترام

    ما بردیم! حقمون بود و بردیم!

    یکی از با برنامه ترین شمال شرقی ها بودیم. با تجربه های خوب از سرورهای قبلی

    پر تنش بودیم. پر حاشیه بودیم ولی همگی یک هدف داشتیم. وینر شدن!

    در صورتیکه همه فکر میکردند با رفتن مملی به جنوب غرب متای شمال شرق و جنوب غرب پیش از سرور بسته شده قضیه کاملا بر عکس بود. موضع شمال غرب که کاملا مشخص بود. جنوب شرقی هم سایدی نبود که با ما متا بکنه بنابراین عملا این دو ساید اگر با هم متا نمیکردند هم سو و یک جهت در جریان سرور حرکت میکردند. فقط جنوب غرب بود که پیش از سرور شایعاتی توسط افرادی مبنی بر بستن متای دو ساید جنوبی بود. این ها را گفتم که بگم روزی که سرور را شروع کردیم با فرض 3 به 1 شدن روی شمال شرق استارت زدیم.

    ما با برنامه اکانتها را چیدمان کردیم. اکانتهای ne king که به درخواست ما قرار شد بیشتر بر روی واندرزن داشتن کار بکنند. بنابراین به مختصات های بالای نقشه کوچ کردند.

    با توجه به ساعت بالای آنلاینی شمال غرب اکانتهای شاخصی مثل mig mig، Attila، a3pick با مدیریت و پلنری ادریس بود. با اضافه شدن مانی پارتیزان به تیم شمال شرق و باز گذاشتن دست ما در انتخاب سبک بازیش. طبیعتا با توجه به آنالیز سرور اگر بازی ارلی گیم را میباختیم امید و شانسی برای بازی میدگیم و اندگیم نبود. بنابراین مانی هم به تیم هجومی شمال غرب اضافه شد.

    از این طرف در سمت جنوب شرق اکانتهای محمد توشی و علی فلوید و همچنین اکانتهایی مثلguard، BrotherS، napi و بعدا اضافه شدن اکانتهای ne king به مرزی جنوب شرق برتری ما را هم در مرز جنوب شرق حفظ کرد.

    قرار گرفتن اکانتهای دفاعی پشت دو جبهه هجومی مثل the queen, kalak, kolak chal, nokhod, togo, XYZ, merlin,quard, yeah you can در چیدمان اکانتها لحاظ شد.

    در چیدمان اکانتها هولدری واندر هم در نظر گرفته شد و با قرار گرفتن مجموعه تیم تندر و اکانت Parham-p.h در محدود 100/100 آینده نگری برای بحث هولدری واندر نیز انجام شد. همچنین واندر مرزی شمال شرق و شمال غرب بعنوان واندر دوم شمال شرق در روزهای اول شروع سرور برنامه ریزی شد و با قرار گرفتن اکانتهایی در کنار این واندر نشون دادیم چقدر هماهنگ شده و با برنامه بودیم. واندر مرکزی شمال غرب در جریانات سرور اتفاق افتاد و وجود همرهای شاخص در نزدیک اون واندر عملا واندری تضمین شده برای ما را میداد.

    برنامه ما جمع کردن شمال غرب تا قبل از کتیبه ها بود که با تلاش و همت ادریس نیما و مانی و امیرحسین این اتفاق افتاد. بازی اول سرور را ما با اقتدار بردیم. شمال شرق برگشته از جنگ باید میرفت سمت دو ساید جنوبی. پیشنهاد متا با جنوب غرب تنها گزینه پیش روی ما بود که پذیرفتیم و باید هم میذیرفتیم. اتک های مرزی ما با اس ای نشوندهنده سطح بالای دفاع در ساید اس ای بود.

    زمان کتیبه ها شد. ساید جنوب شرق در مختصات کتیبه های ما ده زد. گفتیم عجب ساید با برنامه ای هست. مجید پرشیای عزیز مدیریت کتیبه ها را پذیرفت . برنامه ریزی چند روزه و چندین ساعته با وجود زندگی متاهلی و بچه، به خوبی توسط این پلیر ارزشمند انجام شد (این موضوع را کسانی که مثل من و مجید زن و بچه دارند متوجه میشند که چقدر سخته زمان گذاشتن برای تراوین!)

    کتیبه ها آزاد شدند. برنامه ریزی مجید دقیق بود. ایده بستن مختصات یونیک با مهاجر عالی بود. البته مجید تنها نبود نیما ادریس و امیر حسین هم در کنارش بودند. اگر کسی بازم بود و اسمشو نیوردم من عذرخواهی میکنم از همینجا ، روز آزاد شدن نقشه ها من نبودم بنابراین در جریان نیستم.

    از کتیبه ها برامون مشخص شد اس ای بی برنامه بود! مختصات نقشه های خودشون را نبسته بودند. از نظر من مسئول کتیبه در اس ای هر کسی بود بیشتر به فکر بزرگ شدن و جنجال ایجاد کردن بوده تا منافع ساید خودش. ما اگر کتیبه ای از ساید دیگه زدیم اول کتیبه های خودمون را برنامه ریزی کرده بودیم.

    زد خورد اس ای با اجرا پلن کپ مولتی ما انجام شد امیر حسین اجرا کرد. ادریس پوشش گندم داد. با توجه به سطح سرور و دفاع بالا هر پلنی به احتمال زیاد منجر به شکست میشد. اس ای هم 3-4 بار پلن زد که دفاع شد.

    اینها را گفتم که تا مشخص بشه ما برنامه ریزی دقیقی برای این سرور داشتیم. واندر جنوب غرب توسط پلیرهایی از شمال شرق پیرو برخی مسائل خورده شد. متای ما از سر رفاقت و دوستی چندین ساله بوده و با این مسئله کوچک بهم که نخورد هیچ قوی تر هم شد. در نهایت واندر متا 100 شد.


    دوست دارم در ابتدا از امیرحسین تریدر عزیز تشکر بودم. بازیکن پرفکت و با اخلاق. امیر حسین در همه جای سرور بود. زمانی که دفاع نبود امیر حسین کمک کرد. زمانی که کپ مولتی ها خورد امیر حسین به بچه ها کپ میداد. آرام کردم جو در مواقعی که تنش زیاد بود. خلاصه آچار فرانسه ساید شمال شرق بود. خیلی زحمت کشید دمش گرم!


    تشکر از ادریس برای این ساید زحمت زیادی کشید و از خواب و خوراکش گذشت. در مورد کارهایی که کرده بود قبلا پست گذاشته بودم مضاف بر اینکه در مورد نقشه ها هم اگر نبود به مشکل میخوردیم. اکانت میگ میگ که برای ساید خیلی همر زد به شایستگی در رتبه مهاجمین قرار گرفت.


    مجید پرشیای عزیز برای ساید ما خیلی زحمت کشید. در کشیدن اکانت اسکات که همیشه زحمتش با مجید بود تا همرهای واندرزن زیاد که البته با نبودش قدرت همرها کمتر شد. و جمع کردن کتیبه و دفکوردی اتکها. جدای از اون مجید اگر هیچ کاری هم برای ساید نکنه همواره با تجربیاتی که داره ارزشمنده. صادقانه میگم اون اشتباه دفاعی که در مورد برادرز اتفاق افتاد اگر ریل اونجا میبود فدای یک تار مو مجید بود چون مجید انقدر برای ما کار انجام داده که با از دست رفتن یک همر واندرزن از من چیزی نشنوه!


    اکانت a3pick آرین و آرگین عزیز مثل همیشه درخشان. سبک بازی جنگی انتخاب این دو پلیر بود ولی متاسفانه شرایط سرور جوری شد که علارغم میل باطنیشون به سمت ساخت همرهای واندرزن بیشتر حرکت بکنند. دفاع بی نظیر اونها در اولین اتک چوکور که دفاع شخصیشون هم بود نقش کلیدی در برتری ما نسبت به چوکور شد.


    مانی پارتیزان واقعا نمیدونم اسم اکانتش چیه! خخخخ خیلی برای ساید ما زحمت کشید هزینه کرد. صحبتها و دلسوزی های زیادی داشت البته غر هم همیشه داشت. مانی جان اگر حرفی بین ما بوده از همینجا ازت عذرخواهی میکنم به توصیه تو میخوام گوش بدم و گوشیمو دیگه روی تراوین خاموش بکنم. برات آرزوی موفقیت دارم.


    اکانت درخشان Attila فوق العاده بود. اکانت همیشه در خدمت ساید نیمای عزیز به همراه موری، سیروان و امیر. اکانت اتیلا هیچ مولتی رید نمیرفت . غارتش تماماً از ناتار بود در تمامی سایدها هم حرفی برای گفتن داشت. تیم the mob سرور قبلی از مجموعه برادرز که با اضافه شدن موری عملکرد فوق العاده ای داشتند.

    اکانت BrotherS دانیال و نیما عزیز خیلی زحمت کشیدید این سرور کمترین وقت را من داشتم بخاطر مسائل سایدی و زحمت اکانت بر دوش شما دو عزیز بود.


    تیم هولدری واندر محسن جامی عزیز و دوست داشتنی، مسعود، هادی مالگانی عزیز. خیالمون از واندر و پوشش منابعش راحت بود.

    تشکر از جعفر که مثل همیشه با تجربه و منطقی هست و برای هر سایدی که بخواد برنده بشه یک جعفر شرط لازمه.

    مهران های عزیز و دوست داشتنی با عملکرد های مثل همیشه عالی . هر چی مهرانه دوست داشتنیه.


    تشکر و تقدیر میکنم از تورج عزیز به همراه ساناز خانم. افتخار آشنایی با شما برای من این سرور اتفاق افتاد. در بحث واندرزن خیالمون بخاطر حضور شما راحت بود هر چند اون اتفاق ناخوشایند افتاد ولی زحمات شما در بحث نقشه ها و جنگ مرزی با اس ای کاملا دیده شد. امیدوارم در ادامه بهترین اتفاقات برایتان بیفته.


    تشکر از رضا گارد و مصطفی بابت دفاع خوبی که کشیدند عملکردتون بسیار خوب و عالی بود. بزرگترین همر واندرزن گول سرور که جای درست خرج نشد.


    سیما خانم و سهیل عزیز انتظاری جز این هم از شما دو نفر نمیرفت مثل همیشه بودید. نفر اول پاپ و نفر اول دفاع با انویل های فوق العاده و دیدگاه فوق العاده حرفه ای.


    تشکر از علی ونگارد و سجاد عزیز اکانت kazz همر واندرزن محشری بود و همچنین پلن فوق العاده در زدن کتیبه


    تشکر از محمد توشی خاکی و دوست داشتنی و علی فلوید عزیز این سرور افتخار دادند در کنار ما بودند. محمد در تمامی پلن ها تا ساعت ها داشت پوشش میداد و منابع جابجا میکرد. خیلی برای ساید زحمت کشید دمش گرم!


    پرهام عزیز و حرفه ای، مثل همیشه انتظار دیگه هم ازش نمیرفت. فوق العاده ای پرهام جان چه تو همر چه تو دفاع رتبه 2 مدافعین


    مجی سامورایی عزیز و فروم نویسی خوبش که من شخصا خیلی پست هاشو دوست دارم. افتخار دادی داداش


    سالار عزیز اوایل سرور غارتی داشت ولی در ادامه به دلایل مشکلاتش کمتر با ما بود. سالار توتال همه ماست.


    تشکر از امید گیدورا، مجتبی، جمال از اکانت nokhod ، رضا آبادان عزیز اکانت feydos

    علی تری عزیز از اکانت kolak chal که مثل همیشه عالی و کار درست هست.

    تشکر از نوری با جنبه و کار درست . اکانت فوق العاده و دیدگاه درست به بازی.

    سپاس از امین سایلنس عزیز، رضا اشکبوس که از ما جدا شد، علیرضا ایران، افشین عزیز، پوریا ، پویان حجت عزیز

    تشکر از حمید شاه دامادمون شخصا قبولت دارم خیلی. مهدی مرلین عزیز که قراره به من پیام بده دیسکورد هنوز نداده، سهیل نپی عزیز که در میان سرور رفت! کیا عزیز، نعمت و محمد

    مازیار عزیز این سرور در کنار ما نبود ولی در گروه لیدری کنار ما نظر میداد ممنون ازش. ارزشمند هستی آقا مازیار.


    پ.ن: ادریس عزیز بعنوان شخصی که چند سالی از شما بزرگتره میخواستم بگم از نظر بازی فوق العاده هستی. هوش بازی بهمراه همت خیلی خوبی داری قطعا پلیر موفقی هستی و خواهی بود. خواهشا کمی در رفتار و کلامت دقت و تمرکز بیشتری بکن. درسته که شما برای این ساید زحمت زیادی کشیدی ولی شرایط زندگی دیگران جوری نیست که به اندازه شما وقت بگذارند. خیلی مسائل نباید گفته بشه! خیلی مسائل باید از کنارشون گذشت فقط! برای خیلی مسائل باید لحن تغییر بکنه. زندگی اصلا ارزش اینا نداره که بخواهی با همه از سر جنگ وارد بشی.

    برای تمامی دوستانم در تمامی سایدها آرزوی موفقیت دارم. آخرین پست من در فروم بود امیدوارم سطح گذشت همگی کمی بالاتر بره.


    و خب رفتیم جلوتر دیدیم عه بچهای اسدبل دارن زحمت میکشن میان برامون فارم لیست میزنن و باز این اقای جاوید اومد توی فروم که آقا اینا استفاده ای از چراغ نکردن چرا الکی دارید شلوغش میکنید؛

    رضا جان سلام

    با تاخیر چند روزه به دلیل کسالت جواب شما را میدم


    خب بخاطر پست اشتباه شما که یا اشتباه متوجه شدید یا اشتباه به شما گفته شده مجبور شدم به صفحات قبلی فروم برگردم

    که بهترین نشانه از جریان بازی خواهد بود.


    برای اینکه شما هم راحت تر پیدا بکنید خدمتتون میگم

    در صفحه 23 اولین بار موضوع داشتن چراغ (زدن لیست فارم) مطرح شد و این وسط تمامیت موضوع به شمال شرق ارتباطی نداشت جز یک خط از میلاد!



    و جواب من به این پیام در صفحه 24 موجود است:



    و جواب در همان صفحه



    این وسط دعوای بین پلیرهای شما و جنوب غرب شروع میشه تا نهایت میرسیم به تعیین تکلیف: پست بنده چند روز بعد دو صفحه جلوتر یعنی صفحه 26 فروم


    و جواب در همان صفحه :


    در پرایویت چیزی نگذشت جز شماره تماس که من زنگ بزنم.

    تو تماسم به میلاد گفتم که من به جریانات اس دبل علاقه ای ندارم اگر مدرکی دارید که نشون بده شمال شرق از چراغ استفاده کرده تو فروم مطرحش بکن اگر مدرکی نیست نباید اسم شمال شرق اورده میشد.

    میلاد هم گفت بچه های خودتون (اس ای) به این مسئله پر و بال نمیدند و میگن بهش ولش کن! و اینکه من مخاطبم شمال شرق نبود!

    من هم گفتم نه در چند جا اسم شمال شرق اومد و باید تکلیفش مشخص بشه یا تو فروم رو بشه یا معذرت خواهی بشه

    میلاد هم گفت براش عذرخواهی موردی نداره ولی تحقیقاتشو انجام میده و دیگه رفت که رفت!

    در صفحه 30 هم مجدد شمال شرق مورد اتهام قرار میگیره که باز هم جوابی از ساید شما برای این موضوع نیست:



    حالا شما لطف کن از صفحه 30 به بعد را بگرد ببین جایی ما از اس دبل حمایت کردیم یا نه!

    یا موج سواری ما یعنی دقیقا چکار کردیم که خودمون خبر نداریم.

    اون زمان ما با اس دبل متایی نبودیم که بخواییم از این موضوع حمایت بکنیم یا اس دبل را تبرئه بکنیم!



    موضوع کاتا کردن ناتار که خیلی مشخصه

    حسن نیت و اینا را بذار کنار اشتباه به سمع مبارکت رسوندند.

    ناتارهای ان ای کاتا شد خود پلیر که ایلیا باشه اومد گفت 350 تا کاتا کرده.

    علت این کار کاتا شدن ناتارهای اس ای بوده که ما اصلا مطلع نبودیم!

    یک حرکت سایدی در جواب حرکتی که مشخص هم نبود چه پلیری از چه اتحادی این کارو کرده

    قرار شد جلسه برگذار بشه همه میگفتند اول ناتار کاتا بکنیم بعد بریم تو مذاکره مخالفت کردم گفتم بذار بریم ببینیم چی میگن


    از طرف لیدر محترم اس ای پذیرفته شد که این حرکت اشتباه بوده حتی اگر پلیری این کار را انجام داده باید به لیدرهای دو ساید گفته میشده تا مقابله صورت بگیره نه اینکه ناتارهای ساید ان ای کاتا بشه!

    قرار شد در سریعترین زمان لیست ناتارهایی که از اس ای خورده به ما داده بشه که نشد!

    قرار شد لیست ناتارهایی که اس ای از ما زده به ما داده بشه که نشد!

    قرار شد ناتارهای ساید ما توسط اس ای کاتا بشه که شد! ولی با سرعت خیلی کم طبق آمار خود اس ای 15 ک کاتا برای دیستروی کردن ناتار! شما حساب کن حداقل 350 تا ناتار با 15ک چقدر زمان میبره دیستروی بشه!

    لیست فارمی که از پلیر ما تو فروم گذاشته شد که ناتارها فاقد منبع بودند همچنان هم بود و فقط تعداد کمی ناتار خورده شد.


    تا اینکه ناتاری چیف میشه و اتک از اکانت Rich kids به قصد تخریب انبار.

    طبق صحبت های لیدر اس ای قرار شد اگر این حرکت انجام بشه اکانت از اتحاد اخراج و توسط خود ساید صفر بشه که نشد!

    چرا نمیشه؟ رضا گارد را بعنوان جاسوس از اتحاد اخراج بکنید تا ما هم این کارو بکنیم.


    موضوع آی پی اکانت گارد و KGB که این طرف میگه گارد جاسوسه اینطرف ما میگیم جاسوس مال اس ای هست!

    از موضوع ای پی که بگذریم توافق ما با جنوب شرق شرط و شروط نداشت! پلیر خاطی باید اخراج میشد.

    بنابراین اون سایدی که زیر توافق زد جنوب شرق بود.

    توافق ما بهم خورد پس اگر ناتاری کاتا شد (14 روز بعد) خارج از توافقات ما با ساید شما بود.



    پ.ن: چیف اکانتی تو اس دبل را چرا اسم من اورده میشه نمیدونم!

    پ.ن: خفت کاتای شما میشه بازی کثیف از مایی که اتفاق نیفتاد میشه آگاهی و زرنگی! آر یو کیدینگ می؟!


    سه تا موضوع هست که امیدوارم ادمین محترم برای سرورهای بعدی این موضوعات را در نظر بگیره


    سرور تمام شد و متای ما برنده شد ولی خواهشا این سه مورد را قبول کنید برای زیبا تر شدن بازی نیست!


    اولین موضوع اتک تک نیرو روی دهکده هست. در روزهای پایانی سرور برای انجام یک پلن که هیچ وقت هم اجرا نشد اتک فیک تک نیرویی از اکانت برادرز به بعضی از اکانتها زده شد و جالب اینکه چندتاشون معترض شدند حتی کسری بود پیام داد که حساس شده و میدونه یه نقشه ای هست که حدسش هم درست بود.

    ولی دوستان اکانت ما هر روز اینجوریه :



    قبول کنید این موضوع برای اشخاصی که خیلی وقت بازی ندارند هر زمانی که لاگین میکنند باید تمام دهکده هاشون را چک بکنند و چقدر زمان میبره و از بازی دلسردش میکنه.

    اتک تک نیرو برای اجرای پلن خیلی خوبه ولی باید بصورت دستی این قضیه باشه یعنی تیم پلنری برای اجرای فیک باید زحمت بیشتری بکشند تا اینکه اینقدر راحت اتک فیک گذاشته بشه!
    پیشنهاد : وقتی برای غارت اکانت محدودیت گذاشته میشه برای لیست فارم غیر ناتار هم میشه محدودیت گذاشت این کار به بازی ضد مولتی هم کمک میکنه.



    موضوع دوم کاتا کردن ناتار هست.

    غیر ممکنه جلوی این موضوع گرفته بشه. سرور بعدی با تخلف اولین پلیر کل سایدها ناتارهای همدیگه را کاتا میکنند

    این کار هم نه بازی را جذاب میکنه و تمامی پلیرها را هم سوق میده به مولتی بازی!

    بنابراین پیشنهاد میکنم انبار ناتار جز اتک ها تصادفی بشه و خورده نشه. یعنی پلیر هیچ وقت نتونه انبار ناتار را هدف قرار بده!

    دلیلی هم نداره ! دیستروی ناتار هم که باید تعداد موج بیشتری بزنه


    موضوع سوم: بحث نقشه و کتیبه هاست

    بنظرم اینکه نقشه ها دقیقا در یک مختصات می افته اشتباهه و با امکاناتی مثل تعطیلات و تک دهکده با جمعیت صفر ( که باز همشون مولتی هستند) کار یک ساید برای جمع کردن نقشه ها راحت و حتی میره سراغ نقشه های سایدهای دیگه


    خواهشا از سرور بعدی مختصات های کتیبه و نقشه در محدوده بصورت رندوم اتفاق بیفته اینجوری اون ساید برای زدن نقشه و کتیبه های ساید خودش بایستی تلاش بیشتری بکنه



    با تشکر

    ادمین محترم با سلام

    با توجه به مشخص شدن وضعیت سرور تقاضای افزایش سرعت هر چ بیشتر برای اتمام هر چ سریعتر این سرور لعنتی را دارم.


    پ.ن الان مریضم حال ندارم جواب دوستان جنوب شرقی را بدم ، بعدا حتما جواب خواهم داد


    ارادت

    با سلام

    اومدم جواب این دوست مجهول الهویت را بدم که ظاهرا دوست ترسویی هست که جرات نداشته با اکانت اصلیش حرف دلشو بزنه


    عزیز دل

    این حرفها خیلی چیپ و قدیمی شده

    متای ما و اس دبل اونقدر قوی هست که اصلا بحث اینکه واندرمون کجا صد بشه نداریم. میشینیم مطابق همیشه یه تصمیمی دور هم میگیریم تا شما بیشتر فشاری بشی ^^

    سطح نوشتارت نشون میدی چقدر دنیای تو کوچیکه! ماشالله اطلاعات خوبی هم داری!

    هر کجا صد بشه واندر متا وینر شده.

    ولی خب فعلا کار داریم حیفه سرور زود تموم بشه ;)

    بقول مجید پرشیا : خبر آمد خبری در راه هست ....


    ارادت

    با سلام

    دو تا عکس میخواییم تو فروم بذاریم از وام گرفتن هم سخت تر شده!


    خوردن واندر مرکزی اس ای :



    اکانت خوب آسپیک آرین و آرگین دوست داشتنی




    اکانت تارتاروس مجید عزیز




    اکانت پرهام عزیز و کاردرست



    اتک اکانت رونان میخوره به واندر ما

    مثل اینکه سرور باگ خورده ایپی مشترک میزنه




    میان تارتاروس را چیف بکنند

    عه بازم باگ!!




    همر تارتاروس میخوره به واندر مرکزی اس ای

    دوباره باگه یعنی؟!



    این دیگه از باگ گذشته دوستان




    همر مجی عزیز و دوست داشتنی


    واندر اس ای به بادی هم تخریب میشه. میلاد جان دفاعتو اینجا بریز اینجوری آبرو ریزی نشه خداییش!



    در مورد دو تارگته زدن هم یکبار سرورهای قبلی بحث شد.

    تا اونجا که خودم هم یادم میاد شبیه سازی کردم

    هیچ فرقی در نتیجه نداره!


    حالا شما اومدی شبیه سازی کردی و دیدی فرق داشت بیا تو فروم عکسشو بذار اگر هم فرقی نداشت دیگه کلاس کلاس نکن





    ارادت

    با احترام

    امروز هم شاهد اتک هایی از هر دو متا بودیم. در متای جنوب شرق-شمال غرب همرهای رنک دار بر روی واندر مرکزی ان ای لانچ شد این در حالیست که همرهای رنک دار شمال شرق هنوز لانچ نشده اند.


    واندر مرکزی NE توسط دو همر رنک دار 14 لول سقوط کرد:

    همر اکانت دیابلو که با جنگ آموز اختصاصی شارژ شده



    همر خوب اکانت GOD FATHER تبریک به پلیرهای اکانت.


    واندر مرکزی SE هم توسط اکانت TARTARUS تخریب شد.

    تشکر از مجید عزیز


    اتک اکانت بلاچاو بر روی واندر مرکزی ان دبل


    هم اکنون وضعیت واندرهای بصورت زیر میباشد.

    موفق باشید.

    اتک های زده شده روی واندر مرکزی SE توسط بچه های ما :


    همر دیفالت اکانت TARTARUS مجید پرشیا عزیز با وجود لاست در نبودش



    اکانت Attila نیما سیروان امیر و موری دوست داشتنی پلیرهای همیشه در کنار ساید



    واندرزن خوب ساناز خانم تشکر از ایشون با وجود لاست باز همر فوق العاده ای هست.



    همر اکانت نخود جمال تشکر و خسته نباشید به ایشون



    واندرزن خوب اکانت SHEZEN تشکر از مهدی عزیز بابت این همر زیبای رومن




    در مجموع این حملات واندر جنوب شرق مجموعاً حدود 50 ساعت عقب افتاد


    با تشکر

    با سلام و احترام

    به رسم ادب و احترام به سازنندگان همرها لینک ها آخر هفته خدمت خوانندگان فروم تقدیم میشود.


    واندر مرکزی شمال شرق NE ، چهار بار مورد حمله قرار گرفت


    واندرزن اکانت miracle



    واندر زن اکانت Ronan




    واندرزن اکانت M S N



    واندر زن اکانت warg rider

    تبریک به سازندگان این واندر زن ها




    واندر مرزی NE-NW هم این حملات را داشت:


    رمر اکانت Thorin (مست شده)



    واندر زن اکانت king


    واندرزن هومن عزیز


    رمر اکانت Mr.oAA




    واندرزن اکانت king



    تبریک به سازنندگان این همرها


    ادامه در پست بعدی .....

    نام پلن : جنگ آمور غصبی

    با سلام

    پلیر lazybee خودش بیا جلو صف;)^^

    این جنگ آموز پشتش آه بوده . جنگ آموز غصبی خیر و برکت نداره.

    اسم دهکده lazybee به Brothers تغییر کرد تا خاطره خیلی خوبی برای این پلیر بجا گذاشته بشه







    تشکر از پلیرهای برادرز دانیال و سیروان و نیما از Attila و کسانی که همر دادند علی و محمد توهمی عزیز


    موفق باشید.

    چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه ساعت 17:30



    تشکر از امین عزیز بابت همر خوبش بازیکن با اخلاق و کار درست



    و مجدد تصور از دفاع بیشتر اس ای



    همر دیفالت برادرز که فقط کاتاهاش توی پلن های جنگی نبوده و از همرش استفاده شده. تشکر از دانیال و نیما

    امیر جان همرهای را نصف کن از سری بعدی :)^^


    واندر اس ای مجدد 26:34:00 عقب افتاد


    با سپاس

    با درود و احترام

    اتک های لانچ شده بر روی واندر مرکزی SE:


    رضا و آرش عزیز از اکانت کاپیتان




    علی فلوید و محمد عزیز


    با همرهای لانچ شده واندر اس ای به میزان 40:13:20 عقب افتاد.


    میزان دفاع واندر اس ای بیشتر از اینها تخمین زده میشد بنابراین این همرها بصورت تصادفی زده شد.




    اکانت سیگار محمد عزیز





    اکانت چیپس احمد و یوسف ریتالین عزیز




    اکانت آتیلا نیما سیروان امیر و موری عزیز




    اکانت cape علی فلوید و محمد عزیز



    تشکر از همه بچه های خوب متای جنوب غرب و شمال شرق

    البته دلیل این مقدار موفقیت شما مشکلات داخلی و کم کاری مسئول سابق کتیبه های شمال شرق بود چون در تاریخ 21/4/2023 مختصات کتیبه ها براش ارسال شد ولی هیچ اقدامی صورت نگرفت.

    ادریس جان

    مشکل آدم ها اینه که فکر میکنند هر کاری میکنند درسته و دیگران اشتباه میکنند

    وقت و زمانی که شما میتونی برای تراوین بگذاری را قطعا خیلی ها به خاطر مسائل زندگیشون نمیتونند بگذارند. از مسائل شخصی زندگی بگیر تا مشکلات کار و ....

    اینکه به چه دلیلی ما در نقشه ها به مشکل خوردیم قطعا برای سایدهای دیگه هیچ جذابیتی نداره و اصلا هم مهم نیست ! و تصورت از اینکه بخواهی یک نفر را با این حرفها تخریب بکنی اشتباهه

    مجید پلیر بزرگیه که وقتی سرور قبل، اکانتش حذف شد با اوج ناراحتی ای که داشت بازم اومد کتیبه ها را جمع کرد. بنابراین نماد غیرت و ارادست!

    مجید اگر وقت لازم را داشت مطمعن باش کتیبه های که جمع کرد و نقشه ای که وقت نکرد سهله، یه ساید را جمع میکنه.

    مجید هیچ تعهدی در قبال جمع کردن نقشه نداشته و این مسائل مربوط به ساید میشه نه شخص!!! کم کاری سایدی انجام شد که نهایت قضیه تمام شد.

    انشالله در پست آخرم از کارهایی که مجید کرده صحبت میکنم.


    پ.ن: مسائل سایدی مربوط به ساید هست. بحثش تو فروم نیست!!

    ارادت

    با درود و سلام خدمت دوستان عزیز


    تبریک به تیم روبرو بابت اینکه لحظاتی بازی را برای ما به اوج حساسیت رسوندند. عملکردشون و برنامه ریزیشون برای نقشه ها بسیار عالی بود.

    خدا را شکر تونستیم با تدابیری 3 نقشه بزنیم و در ادامه تعدادش را به 6 برسونیم.

    جا داره تشکر کنم از پلیرهامون که برای خنثی کردن این پلن بسیار تلاش کردند

    ادریس، نیما، سهیل، محمد ، امیرحسین، علی و سجاد، رضا و مصطفی، تورج و ساناز، مانی، مهران، دانیال، جعفر

    و سایر دوستان که اگر اسمشون از قلم افتاد بسیار بسیار شرمنده



    پ.ن: نظر شخصی من اگر مختصات نقشه یا کتیبه بصورت رندوم در محدوده بیفته بازی بمراتب قشنگ تر از این میشه که همیشه در یک مختصات بیفته

    با امکاناتی مثل تعطیلات و حذف اکانت تک دهکده ای کار برای گرفتن نقشه ها راحت تر میشه. ولی اگر در محدوده بیفته طبیعتا تلاش هر ساید برای نقشه های خودش دو چندان میشه


    پ.ن: اولین نقشه زده شده در سرور میشه اولین نقشه گاف سرور. اولین نقشه براحتی به شمال شرق رسید.


    موفق باشید

    سلام

    میلاد جان

    یا در جریان نمیذارندت یا جنسش قاطی داشته داری قاطی پاتی میگی در کل بنظرم حرفات ارزش جواب دادن هم نداره

    ما شروع کننده تمام مواردی که داری برای من قرمز میکنی نبودیم ولی تموم کننده هم هستیم

    الان هم فاز تمام شدن سرور برداشتید خبری نیست!

    ما تا واندرمون 100 نشه دست از تلاش نمیکشیم.

    تا اخرش هم می ایستیم

    تازه اولشه بشین پلن ببین




    ما تو ان ای افرادی داریم که شبانه روز دارند تلاش میکنند از زندگیشون زدند تا آخرش هم همدل کنار هم هستیم.

    از امروز بخش دوم سرور برای ما شروع میشه.


    جا داره از زحمات ادریس عزیز تشکر بکنم این پسر هر اراده ای کرد محقق شد.

    کل ساید ان دبل را جمع کرد!

    پلنر بدون رقیب در این سرور

    در پلن دستروی کردن کپ مولتی ها رکن اصلی داشت.

    زدن مرتاض کوچک از ان دبل

    زدن تمامی دهکده های داخل ان ای از سایدهای دیگه

    ساخت حدود 60 همر جنگی

    ساخت 20 میلیون دفاع

    جمع کردن کتیبه های سایدی و برون سایدی در کنار دوستان عزیزمون مجید و نیما

    دفکوردی پلن های اجرا شده توسط دو ساید اس ای و ان دبل

    و ..............


    چه واندر صد بشه چ نشه ما در بخش اول پیروز این سرور بودیم هم در کتیبه ها موفق تر بودیم هم در واندرها.

    انشالله در ادامه هم باز هم به اهدافمون میرسیم


    بعنوان پلیر شمال شرق از زحمات ادریس عزیز تشکر میکنم و برایش در ادامه سرور آرزوی موفقیت دارم چون این راه ادامه دارد....



    ارادت