Posts by Mehrad-robinhood

    سلام به شما دوست عزیز
    با یک خط از پستتون موافقم و بقیش تا جایی که خوندم مخالف و دلایل رو تک تک بهتون میگم برای مخالفت انشالله که قانع کننده باشه

    دخالت در روند بازی و تبدیل سرور به یک سرور غیر بالانس

    دخالتتون به چه معناست؟ یعنی نیرو یا منبعی به کسی اضافه شده ؟ یا زدن کسی رو غیر منصفانه بن کردن؟ یا گلد مجانی و نا محدود برای بازیکنایی خاص زدن؟(تراوین آی آر مجید گانر همیشه اینجوری بود)
    اگر در مورد دخالت در بازار میگید پایین توضیح میدم.
    اگر شما این دخالت رو ببینی دیگه چی میگی؟
    Rec 0006~3.mp4 - آپلود عکس و فایل رایگان
    سرور 1 دوستان مثل ماست دفاع میخریدن و به این ضایعی ریپورت میدادیم و داشتیم میدیدیم اما مولتی هانتر چون مجید جونش توی ساید حریف بود فقط میزد حذف مدیریتی که میتونید توی این فیلم ببینید که 4 روز دفاع میموند توی دهکده دشمن تا اکانت سیلورفروش حذف بشد..عملا یعنی هیچ :D


    لطفا وقت بگذارید و نگاه کنید همتون

    - سرور ضعیف (حتما تاخیر های چند ثانیه ای در لود صفحات رو در مقاطعی از روز دوستان تجربه کردن)

    عزیزم سرور های اوله تراوین شما چون دیال آپ داشتید و هنوز اینترنت های پرسرعت نبود متوجه ضعف سرور نمیشدید..و گذشت تا تراوین به این درآمد رسید که براش 5 میلیون در ماه چیزی نباشه..البته من این تاخیرهای چند ثانیه رو ندیدم فقط 1 یا 2 بار فروم ارور داد که بعد از رفرش درست شد.


    3- تاثیر پذیر بودن ادمین از کاربر ها

    فکر کنم شما دوست عزیز باید یکی مثل سورنا بالا سرت باشه که یه نامه میدی و 1 هفته بعد دیگه نهایت 3 روز بعد جوابت رو بده و بگه از آلمان رسیدگی میکنیم.....
    اما خوب من نمیگم که اون حرکت که 500 تا نوار گذاشتن درست بود..اون جرکت رو میگذاریم به پای تجربه اول بودن در ضمینه مدیریت سرور و از نظر من این که به سرعت حرکت خودشون رو اصلاح کردن و در فروم اعلام کردن بسیار پسندیده و قابل ستایش بود.
    مجید آخیلیوس توی صفحه سورنا اعتراض کرده که چرا مجید گانر و احسان دارن توی بازی دخالت میکنن و توی فروم یک طرفه همه چیزو ویرایش و بن میکنن و چرا مجید مولتی داره اما برای دیگران مولتی داشتن جرمه..اما در جواب سورنا گفته جریان بازی و فروم اصلا به هم ربطی نداره و کلا قضیه رو پیچونده...در حالی که خودم یکی از قربانی های ویرایش ها و بن های 1 ماهه بخاطره هیچی بودم در سرور 1 که خوشبختانه بردیم و با خاک یکسانشون کردیم.

    2- قوانینی رو وضع کنن و تمامی پلیر ها و مخصوصا خودشون!!! بهش عمل کنن و مخصوصا در قبال دوستانشون از کلمه نه! استفاده کنن.

    بله با این خط موافقم...قوانین مکتوبی من ندیدم و باید روی این قضیه یکم وقت گذاشته بشه...البته قوانینی که همه ما میدونیم هست و اجرا هم میشه تا حدی که باعث کاهش جذابیت سرور ها نشه..در خصوص مولتی اگر میفرمایید والله از نظر من هرکس مولتی بیاره بالا از شیره مادرم براش حلال تره..چون ما دهکده های خودمونو با بدبختی میکشیم بالا.



    در ضمن: این سایت نه برای فامیله منه...نه 1 ریال ازش به من میرسه. اما اینو بدون هیچ وقت تراوین آی آر که 10 12 سال تجربه کاری و شرکته بازی سازی داره رو با اسپیدترا که یک سایت نوظهوره از لحاظ کیفیت امکانات مقایسه نکن
    اما در خصوص مدیریت هرچقدر خواستی انتقادای منصفانه بکن.


    هرکدوم از دلایلم رو که نپسندیدی توضیح بده ..خوشحال میشم
    الان ساعت 2:48 دقیقه شبه خوابه خوابم ?(

    درود به تمامیه بازیکنان سرور

    اول از همه یه مقایسه برای اون بازیکنایی که نیومدن توی این سرور و گفتن اینجا سرور رسمی نیست بگذارم

    سرور مسیر پاندورا که این همه تبلیغ تراوین واسش کرد و من خودم به شخصه تو 2 تا سایت 3تا 3تا تبلیغ ازش دیدم و هزینه همون تبلیغات فقط 4 میلیونی پاشون افتاده (فقط توی همون 2 سایت بقیه رو نمیدونم)

    تعداده پلیر های واقعی در تراوین ir که دارن فعالیت میکنن از صفحه 10 به بعد کاملا سیلورفروش هستن.


    سرور اسپیدترا :



    کلا توی سرور مسیر پاندورا 200 تا اکانت که دسته بازیکن واقعی باشه نیست.. و از 4900 اکانت بیش از 4600 اکانتش سیلورفروش هستن...اما در سرور اسپیدترا همه اکانت ها توسط بازیکنان واقعی ساخته شده (چه مولتی چه اکانت اصلی)


    و با اینکه سرور اولش هست توی این مسئله از تراوین بهتر بوده.



    جا داره تشکر و خسته نباشید بگم به تیم مدیریتی..از سرعت عمل در پاسخگویی تیم مولتی هانتری واقعا شگفت زده شدم خخخ 5 نامه توی 5 دقیقه ارسال کردن..در سرور های تراوین ir مولتی هانتر اگر عشقش بکشید روزی 1 نامه جواب بداد.



    گلده ارزان قیمت یکی از ویژگیهای دیگه ی این سرور هست که طلا خریدن رو برای دوستان خیلی راحت تر کرده و این باعث میشه بازیکنان به فکره خریده سیلور و رفتن به سمتشم نباشن زیاد.چون هرکی بخواد از این ارزون تر بفروشه به نمیصرفه براش



    خوب حالا بریم سمته تحلیله ساید ها:



    تعداد پلیر در هر ساید پتانسیل بسیار مهمش هست. که در این سرور:



    جنوب غرب : 32595 امتیاز و 84 اکانت


    جنوب شرق : 32449 امتیاز و 79 اکانت


    شمال شرق : 23982 امتیاز و 56 اکانت


    شمال غرب : 6331 امتیاز و 24 اکانت



    تحلیل: جنوب غرب و جنوب شرق تقریبا در شرایط مساوی هستن و پتانسیله جمعیتی خوبی دارن اما شانس خوبی که جنوب غرب داره سایده هم جوارش شمال غرب تیمی که قرار بود رجیستر کنه به دلیل نبود بات رجیستر نکرد و از لحاظ امنیتی وضعیتشون کمی بهتر از جنوب شرقه..اگر متایی صورت نگیره جنوب شرق باید خیلی بیشتر حواسش به کتیبه هاش و اکانتای مرزیش باشه.



    غارت پتانسیل دفاعی و هجومی ساید :



    جنوب غرب : 26968990


    شمال شرق : 22438784


    جنوب شرق: 15585861


    شمال غرب: 1192015



    تحلیل: در زمینه غارت که نشون میده همرکش های سایدها وضغیتشون چطور هست میبینیم که جنوب غرب حرف اول رو میزنه و به ترتیب شمال شرق و جنوب شرق در رتبه دوم و سوم قرار میگیرن. وقتی آمار غارت ساید رو کناره تعداده اکانتهای سایدها بگذاریم میشه این رو حدس زد که شمال شرق تعداده اکانتهای دفاعی سازش بسیار کم هست و خیلیاشون دارن هجومی و غارت کار میکنن.جنوب غرب هم با توجه به اکانت هاش که توی تاپ هستن نشون میده که روی همر های گنده اما کم میخواد سرمایه گذاری کنه و خورده همره زیادی نخواهد داشت و از لحاظ دفاعی حدس میزنم توان دفاعیش کمتر از جنوب شرق باشه. جنوب شرق اما دقیقا برعکس جنوب غرب داره کار میکنه و خورده همره زیاد و همر سنگین کم خواهد داشت. و اما از لحاظ دفاعی قطعا بهتر از سایدهای دیگه خواهد بود..چون غارتگر کمتری داره و تعداد پلیره بهتر.شمال غرب هم جای بحث نداره.انشالله که یه تیم اعلام حضور کنه و اون ساید رو بگیره دست.



    در آخر: تراوین واقعا هیچیش معلوم نیست ممکنه همون شمال غرب برنده بازی بشه چون هر سه ساید همدیگه رو نابود کردن و شمال غرب رو نزدن. این فقط یه تحلیل از اوضاع فعلی بود و ممکنه یه هفته دیگه کلا شرایط فرق بکنه


    اگر دوست داشتید لایک کنید اگر نداشتید هم باید دوست داشته باشید :P

    حالا اینا بکنار . داداش سرور پره باگه . فوق اش یکی رو ریپرت بدیم . دوتارو ریپرت بدیم . تنها برتری اینجا نسبت به ir نداشتن سیلور فروشه . تیم پانیشر دیشب ثبت نام کرد . حتی تاپ غارت هم نماینده داشتیم . اما تصمیم بر این شد همون ir بازی کنیم .

    سلام
    دوست عزیز بنده خودم دارم میگردم صفحه به صفحه و رفرش به رفرش باگ پیدا کنم نیرو زیاد بشه یا 2 تا ساختمون بسازیم یا طلا کمتر مصرف بشه یا منبع اضافه کنم..اما چیزی ندیدم فعلا..
    فقط چندتا ایراده گرافیکی و نقص در نوشته بوده و 1 مورد در وظایف مشکله جایزه دیدم که بعدا فهمیدم خوده ir هم اینجوری شده اینم میشه پای سرور اول بودن و نو ظهور بودن سایت گذاشت.و در عوض میشه بگیم این نقص ها در مقابل اون همه بازی کثیف که در سرور های تراوین ir میشه واقعا قابل قیاس نیست.


    لطفا حالا که میگید باگ زیاد داره و تو 1 شب به این همه باگ دست پیدا کردید..خوشحال میشم چندتا از این باگ هاتونو به من بگید ببینم میتونم اکانتم رو بالا بکشم یا نه
    ^^


    مرد باشید بیاید بازی کنید جتی اگر فکر میکنید میبازید.


    ایستاده مردن بهتر از ترسیدن و فرار کردن هست. من خودم با فرزاد حرف میزنم اگر تونستم.

    خب با نام و یاد خدا


    بنده با توجه به خرابکاری های تراوین و وجود سیلورفروشها و مافیا در سرور های تراوین تصمیم به خداحافظی گرفته بودم
    این پست رو تحت فشار دارم میزارم:D
    با اومدن سرور های پاک و بدون زد و بند ما هم به تراوین برگشتیم تا چند سروری رو کنار دوستان از تراوین پاک و بدون حداقل باند و سیلور فروش بازی کنیم و لذت ببریم
    انشالله که خوش بگذره


    ساید هم هرجا نعمت یاغی بره من هم معکوسش میرم
    8)