Posts by Masoud.mhz

    با سلام خدمت همه عزیزان

    این سرور هم با همه قشنگی هاش به پایان رسید.

    تبریک میگم به تیم بزرگ شمال شرق.

    و تبریک به تیم جنوب بابت تلاششون تا انتهای بازی.


    تشکر میکنم از بچه های تیم تندر که اجازه دادن من رو اکانت ازشون بازی یاد بگیرم.


    آقا مازیار بزرگوار که همزمان بازی و اخلاق و رفاقت ازشون یاد گرفتیم ( بر خلاف بحث هایی که میشد با ایشون توی فروم من میدیدم که چه بیرون و چه توی بازی همیشه سعی بر رعایت اصول اخلاقی داشته و بقیه رو هم تشویق به این کار میکنه) و فقط این سرور بیشتر از کل دوران تراوینیش اذیت شد که فقط دلیلش رو مسعود فراهانی میدونه


    محسن عزیز که همیشه زحمت حساب کتاب باهاش بود و وقتی روی اکانت بود خیالت از همه چیز راحت بود و بیشترین زحمت اکانت با محسن بود، فقط سر چیف احمق یکم بدشانس بود


    آقا مسعود فراهانی گل که بمب انرژی تیم تندر بود و هروقت رو اکانت بود خیالت از همه چیز راحت نبود :دی اما شاید اگر تحلیل های مسعود تو شرایط پیچیده سرور نبود نتیجه بازی عوض میشد (خیلی مخلصیم آقا مسعود. مرد خستگی ناپذیر تیم تندر)


    مسعود میو میو عزیزم که با اضافه شدنش به تیم تندر هم پیشرفت دف سازی ما خوب شد هم یه تکونی به مهران داد با اون اکانتش


    مهران رفیق 10-12 ساله تراوینی من که تراوین بدون مهران برای من مثل تراوین بدون سرباز و منابع هست (ندارد بازیه) امیدوارم که توی این سرور دفسازی رو یاد گرفته باشی.


    تشکر از بچه های عزیز شمال شرق مجید، کیا، کاوه، مملی، جعفر، آرگین، علیرضا، نیما،مهران زرشک، سالار، امیرحسین تریدر، دانی، جاوید،سیروان و تمااااام بچه های شمال شرق که من کمتر افتخار آشنایی باهاتون دارم ولی توی گروه NE Team از همتون یاد گرفتم و در کنارتون لذت بردم.



    به نظر شخصی بنده 2 دلیل برای باخت جنوب وجود داره


    دلیل اول اینکه الان که انتهای سرور هست داریم میبینیم که اون اختلافی که تو طول سرور گاها تیم شمال شرق بهش اشاره میکرد و تیم جنوب همیشه کتمان میکرد در اصل وجود داشته و به جای حل شدن و از بین رفتن اون اختلاف ها همیشه سرپوش گذاشته شده روی این اختلاف.

    شاید اگر این اختلاف حل میشد تیم جنوب عملکرد خیلی بهتری داشت و حتی شاید اگر این اختلاف باعث از بین رفتن متا میشد هم عملکرد فردی هر دو ساید جنوب غرب و جنوب شرق میتونست بهتر باشه.


    دلیل دوم اینکه تیم شمال شروع منظم، با برنامه و منسجمی رو داشت و در ادامه هم همین روند رو حفظ کرد و متای جنوب باعث شد تمام بچه ها انرژی مضاعفی رو به خرج بدن و تلاششون رو دو چندان کنند.

    اما برخلاف این اتفاق زمانی که یه تعدادی از تیم فونیکس به شمال شرق اضافه شدن به جای اینکه همون انرژی مضاعف توی تیم جنوب هم ایجاد بشه انگیزه ها از دست رفت.



    پ.ن 1 : مهران و مسعود فراهانی اگر قرار بر بازی توی سرور بعدی بود نمیشه نباشید.

    پ.ن 2 : مملی و جعفر من ازتون ناراحتم همچنان بخاطر اون جلسه توی دیسکورد :دی

    پ.ن 3 : ببخشید که طولانی شد.


    با سپاس فراوان

    مسعود تامی