Posts by Amirkhan

    در تمام تارگت ها همر یا جلوی اتک یا به صورت اینسرت قرار داده شده. این نشوندهنده دفاع کم شمال شرق هست که در ادمه اثباتش میکنم.

    حتی اگر تارگت دقیق ترین حالت ممکن هم تشخیص داده بشه بازم این حرکت به نظرم اشتباه هست. 8 ک کاتا!!!


    سلام و ارادت

    یکی تز تارگتهایی که بوسیله تیم دفکوردی پر شد اکانت ناچیز دکتر مورتون بود و این حجم دف موجود ر‌و قبل از اتک نشون میده، و میتونه بهتون چند نکته رو ثابت کنه:

    ١. دف تا جاییکه همه همرهاتون با دیوارای بلند شمال اشنا بشه وجود داره.

    ٢. همر بدلیل نبودن دف برخلاف تحلیل شما (البته تحلیلتون منطقی هم هست) جلو اتک گذاشته نشده و در صورت نیاز برای اینسرت استفاده شدنش کاملا طبیعی و عقلانیه.

    ٣. با توجه به گستردگی پلن که انصافا زیبا بود و باز هم بهتون تبریک میگم حجم دف پخش شده خیلی بیشتر از محاسبات شما بزرگوار بوده.


    امیدوارم پلنها از هر دو طرف تکرار بشه و جذابیت سرور برامون دو چندان بشه.

    از تیم دفکوردی عذرخواهی میکنم که با وجود غیبتم روی اکانت تمام زحمات جابجایی دف و مسیر گندم و تعدیل رو انجام دادن

    ارادت

    سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان چه در بازی چه فروم نشینان عزیز


    اول از همه تبریک به تمام پلیرهای شرقی بابت پلن و لانچ و دفاع زیبا که باعث گرمی سرور شد


    تشکر ویژه و خسته نباشید به بچه های تیم دفکوردی شمال برای تلاش زیاد و تشخیص اتکها و پر کردن تارگتها تا حتی تعدیل گندم رو اکانت خودم 😅😅


    و امااا تبریک خیلی ویژه دارم به بچه های خوب جنوب برای مدالهای رنگارنگ هجوم (باز هم با صدای حامد اهنگی)

    (پویا اینم قولم 😅😅)


    بعد از سالها بازی کردن در جنوب غرب از اواسط سرور قبل به تمام دوستانم گفتم که از این سرور علاقه دارم به ساید شمال شرق کوچ کنم و البته هم گفتم اگر روزی امرداد دوباره اعلام حضور کنه حتما یک سرور رو وارد این تیم میشم. فعلا که اولی محقق شد.

    از ابتدای سرور هم بچه های خوب شمال شرق به خوبی از این عضو کوچک تازه وارد استقبال کردن و به سرعت وارد خانواده دوست داشتنی شمال شرق شدیم.

    سپاس از مملی وگنس عزیز برای تمام زحماتش برای ساید، نیما و دنی و بچه های تیم دفکوردی، محسن و مجید پرشیا، اقا مازیار عزیز و سالار و بقیه دوستان شمال شرق برای همه چیز

    پ. ن: ممد اولدارک اسم اکانت که نمیدی لااقل من که الان اصفهانم بیا بریم یه بریون بزنیم شفاعت مهمون من.

    پ.ن: دنی و ممد خدا ازتون نگذره هی با این اکانت ناچیز، ازشون چیف و خفت میکنید بعد میگید چرا پلن اومدن؟؟؟😅😅😅 نکنید اقا بسه چیفم یدونه دو تا نه چهارتا لااقل اسم دهها رو عوض کنید صاحبای قبلی یادشون بره🤪🤪🤪

    پ. ن: میگن فیتیله ای ها این سرور نطقشون دوباره باز شده، اخه اونی که جنگ بزرگ رو با لینک سبز ازش میبرن و چه به تحلیل 😂😂😂😂 برو دم خونتون عمو جون شب میشه لولو میاد میخوردت