Posts by Reza_LATI

    سلام و خداحافظ به ساکنین سرور سه ایکس :دی


    این اولین و آخرین پیامم توی این سرور هست


    این سرور به دعوت کارو چپ دست تو این سرور اومدم که علی رغم اینکه تایمم فول بود و از بچه های تیمم هم کسی وقت نداشت باهام بیاد ولی تا جایی که تونستم اومدم کمکش .

    امیدوارم اتفاقاتی که از طرف ادمین سرور ها افتاده واقعی نباشه ؛ هر چند که مدارک موجود این رو نمیگن :)، چون این سرور ها و بازی ها و ... ارزشش رو نداره آدم شرافتش رو بفروشه و بخاطرش زحمات و وقت های بقیه رو هدر برده .....واقعی نباشه هر چند که مدارک موجود این رو نمیگن :)


    امیدوارم بعد از حذف اکانت های شمال ، بازی برای جنوب همچنان جذاب بمونه ! یاد شازده کوچولویی افتادم که تو سیاره تنهایی ، خودش هم قاضی شد هم وزیر شد هم ... :دی


    تشکر و خسته نباشید خدمت همه بچه های عزیزمون توی شمال ...


    متن زیبای زیر رو هم بهتون تقدیم میکنم :


    مریم عزیزم سلام . من در چهل و یک سالگی به بسیاری از آن چیزهایی که امروز آرزوی جوانان و دانشجویان است رسیده ام. پزشک ، جراح ، فوق تخصص ، استاد و حتی رییس!
    اما امروز بعد از این راهِ دراز و پر مشقّت ، یک آرزو بیشتر ندارم . همه این ها که برشمردم را پس بدهم. در عوض لحظه ای کنارِ تو بنشینم، در چشمانت نگاه کنم و فنجان چایی با هم بنوشیم و این بار قول میدهم که چای را نه یکباره و داغ ؛ که با آرامش و پا به پای تو بنوشم.
    ***مریم عزیزم ؛ این روزها جوانترها آنچنان برای پیشرفت ، عجله دارند که نگاهِ مادر ؛ نفسِ پدر و عشقِ همسر را نمی بینند و برای رسیدنِ هر چه سریعتر به قله ، بسیاری را در دامنه جای میگذارند .

    ***مریم عزیزم ، من پشیمانم از تمامِ شبهایی که صحبتِ تو را نمی شنیدم و به فکرِ تشویقِ حاضرینِ در سخنرانیِ فردایم بودم. من پشیمانم.

    مریم جان بگذار جوانترها را نصیحتی کنم .
    در بالای قلّه ها و آن سوی ابرها خبری نیست ، هر چه هست در دامنه زندگی شماست

    پیام دکتر سعید مهرپور متخصص و جراح ارتوپدی خطاب به همسر مرحومش ، پس از فوت ایشان


    تموم شد و رفت :) خدا یار و نگهدارتون .
    REZA_LATI