Posts by Need4Relax

    اگر الان سرور سه به یک مقابل ج.ش شده و شما سخنگوی متا هستی و داری به نمایندگی از سه تا ساید سرور داری پست میزاری اطلاع رسانی بشه که بقیه هم مطلع باشن!در غیر این صورت حق نداری از جیب بقیه مایع بذاری دوست عزیز.

    در نقض حرفاتفعلا تا به این لحظه:

    مولتی بازی عده ای از دوستان و غارت توافقیشون با سند محرز شده

    یه فیلم بالیوودی غیر علمی اما بسیار تخیلی هم اکران شده که مسعود فراستی جیغ اش دراومده داره خود زنی

    تا جایی که من دوستان داخل فروم رو میشناسم حداقل از دو ساید NE , SE اومدن کاره زشت شمارو نقد کردن که نشون میده حداقل شمالشرق در جریان موافق جنوب شرق با این بحث قرار داره.


    حوصله ی سه ساید وقتی سر رفت که عذر بدتر از گناه رو کردین،بدترین سناریو ممکن رو انتخاب کردین،اونهم نسنجیده.

    سلام و عرض ادب


    در مورد لانچ اون پلن واندر زنی در اون سرور خدمتتون عارضم بنده صاحب اون اکانت و همر بودم و لانچ صفر تا صد اون پلن هم خودم انجام دادم

    اکانت ما به لحاظ حساسیتهایی که داشت حتی برای بازرسی هم سخت گیری میشد و به جز خودمون و عرفان عزیز و علی ایندرا هیچ احدی روی اون اکانت لاگین نکردند و اگر درست خاطرم باشه در اون برهه تنها عرفان پسوررد مارو داشت که ایشون برای ما از چشمهامون هم قابل اعتمادتر بودند و هستند،اکانتی که خوده بچه های تری دات نمیدونستن داخلش چه خبره قبل از آزاد شدن واندرها تمام جزییاتش دست ساید شمالشرق بود!

    یه رمر سنگین جلوی همر ما لانچ شد که بنده خودم لانچ کردم با حساسیت بیشتر همر خودم رو هم لانچ کردم که متاسفانه اون اتفاق افتاد.

    تیمی که میاد 5 همر واندر زن از یه اکانت میکشه و بالای یک میلیون دفاع برای ساید میسازه و بدونه کوچکترین حاشیه تا روز اخر بازی میکنه چرا باید تمام زحماتش بخاطر خودخواهی یه عده به تمسخر گرفته بشه!در هر صورت ما مسبب اون اتفاق رو بخشیدیم و امیدوارم حداقل با وجدان خودشون هم تونسته باشن کنار بیان.

    شاید بقیه دوستان نظرشون جدای نظر بنده باشه ولی من انتظار داشتم میبایست ادمین و تیم نظارت به این پیش امد ورود میکرد الانهم وقتی شنیدم ادمین سایت شخصا با فروش کتیبه برخورد کردن واقعا تحسینشون کردم.


    اما موضوع دوم بحث ده گرفتن دوستان در ج.ش از نظره من اون اکانت و تیم بیشتر از سودی که به دنبالش بودن ضرر عایدشون خواهد شد،مطمنا" مقداری ج.ش رو به درد سر میندازن ولی بیشتر دود این قضیه به چشم خودشون خواهد رفت،با احترام به تیم مقابل معتقدم عملی بوده که بدونه فکر به عواقبش انجام شده،علی ایحال زمان همه چیز رو مشخص خواهد کرد.



    سرور خوبی رو برای همگی عزیزان آرزومندم