Posts by VaGNeS

    چرا فکر میکنید کسی هوشمندانه اتک بده یا خفت بزنه یعنی چراغ داشته؟


    درود بر ادریس کوچولو. اول از همه بگم که این کوچولویی که میگم برای صمیمیتم باهاته نه برای تخریب کردن. در هر صورت پستت رو جواب میدم چون از اونجایی که میدونم بچه با تفکری هستی و پست رو با دقت خوندی و جواب دادی. البته جوابات هیچ ربطی به پست من نداشت عزیزم، پس من شاید بد نوشتم. اون زمانی که پست زیر رو نقل قول کردی و گفتی ما هم میکنیم:


    نقل قول

    مرتاض منحصر (عشق من) و مرتاض بزرگ

    این کتیبه اگر از سایدی بره اون ساید بهتره تمرکز و برنامه ریزی رو بزاره روی مرتاض های باقی مونده. مرتاض کوچک و حتی بزرگ. اگر شما برنامه ریزی مداوم داشته باشید و دقیق عمل کنید و استمرار داشته باشید جای این کتیبه رو میتونید پر کنید. البته نوع استفاده از این کتیبه بسیار مهمه و میتونه با پلن و مدیریت این کتیبه به سایدی که این کتیبه رو داره به شدت کمک کنه.

    منم در جواب گفتم:


    نقل قول

    ادریس کوچولو زمانی که پست رو نقل قول میکردی با دقت بیشتری میخوندی. نوشته شده نیازمند برنامه ریزی دقیق و استمرار است. استراتژی و زمان زیاد و همکاری ساید رو میطلبه. با یک چک کردن کوچیک متوجه میشی همچین چیزی شما ندارید. متاتون هم نداره...


    بقیه پستم هیچ ربطی به تو نداشت، اون کسایی که باید بیان جواب بدن خوابن :) یا خودشونو زدن به خواب. در هر صورت علی Volcano رفیق خودمه و داشته مسخره میکرده و چون روی کل دهکده هاش سالهاست دارید اتک تک برده :)) میدید اومده با مزاح و اون لهجه شیرین گفته داداچ این اکانت 100ک دفاع داره نیازی داری بهش؟



    پ.ن .تنها پلن موفق متای دیوار کاتای انبار ناتار بوده ;)^^^^ از اتحادتون اسکرین گرفتم بعدن شاخ نشین:*:*

    :D



    پی نوشت: شنیده ها حاکی است طرف اومده خودش زنگ زده، حرف زده، گریه کرده و بعدش بدو بدو رفته تمسخر کردن، کلاس داره لنپن بودن؟!

    پی نوشت: از بای بای ها و مظلوم نمایی ها دیگه کهنه شده، از یک راه دیگه وارد شید. نقشه های متا اومدن اینا بعد میگن خدافظ خدافظ. ناتار کاتا میشه بعد میگن خدافظ خدافظ، باور نکنید بچه های خودی !


    شادزی



    درود


    ادریس کوچولو زمانی که پست رو نقل قول میکردی با دقت بیشتری میخوندی. نوشته شده نیازمند برنامه ریزی دقیق و استمرار است. استراتژی و زمان زیاد و همکاری ساید رو میطلبه. با یک چک کردن کوچیک متوجه میشی همچین چیزی شما ندارید. متاتون هم نداره...


    سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما عزیزان



    یوسف عزیز داری چی میگی؟ داری با کی حرف میزنی؟ اصن متوجه هستی؟


    توی ساید ما دهکده زدن تخریب انجام بدن گفتیم نکنید گفتن مگه خاله بازیه؟

    اومدن برای کتیبه های ما گفتیم چرا؟ گفتن مگه منچه؟

    آی پی خورده روی اکانت جاسوسش و عنکبوتی با گارد آی پی خورده، میگیم خلاف توافقاته میگن ما بازیکنامونو آزاد گذاشتیم.

    چراغ و جاسوسی رو دارن همچنان انجام میدن و ما هم نگاه... چرا؟ چون گفتیم خلاف توافقات اول بازیمونه و اینکارو نمیکنیم.

    (جالبه بدونید از خود اتحادتون اومدن پیشنهاد مجانی دادن ما نگرفتیم)

    ناتارارو با سری برافراشته میزنن و وقتی ما میزنیم میان وسط فروم زن و مرد رو میکشن به فحش!

    مولتی هارو کاتا میکنن ولی تا ما میزنیم میشیم بده!


    جالبه بدونید تمام موارد بالا اولین جنوب شرق بوده.

    کی اول دهکده زد؟ کی اول ناتار کاتا کرد؟ کی از روز یک چراغ داشت؟ کی اول مولتی کاتا کرد؟ کی اول رفت برای کتیبه ساید دیگه؟

    سئوالات رو دونه دونه بخون با وجدان خودت جواب بده...


    پی نوشت: لطفا الان جفت پا نپرید بگید مهدی لاگین داشت و فلان و بیسار... با خود هومن هم حرف زدم گفت من ایمان دارم این لاگین رو نه شما و نه یوسف و نه هیچ کس دیگه ای خبر داشته و رفاقتی بوده و هیچ راهبرد نظامی از اون لاگین نشده. در مورد همر Man.j هم من با فرهاد مفصل صحبت کردم. بنده ایمان دارم فرهاد ساعت 3 جاسوسی داشتن و دفاعی نبوده. اگرم بعد از ساعت 3 دفاعی اومده فرهاد عزیز هیچ دفاعی بک نداده و لاگینی نبوده. این بحث مختومه هست.


    پی نوشت: بچه های ما اینقدر شیک رفتار میکنن. خسته نباشید میگم به دست اندرکاران حملات دیروز.


    شادزی <3

    درود


    چندتا موضوع هست که فکر میکنم در موردش صحبت کنم بد نیست.


    - رفتن جنگ آموز که واقعا خیلی جالب بود. اتک روی دهکده ای که نه همر داره و نه انویل داره و نه کتیبه داره لانچ میشه. جنگاموز میره روی اون دهکده و اتک لند میشه و سبز جنگاموز میره جنوب شرق!


    - آی پی که ما خوردیم و حتی 100 تا مزدور هم خفت یا دهکده ای دیستروی نشده بود و هیچ احدی جز دوتاشون خبر نداشتن. بعدش توسط همه ی جنوب شرق میان در موردش صحبت میکنند. برداران آی پی که جاسوس شما به صورت عنکبوتی روی گارد انداخت چی شد؟ آقایی که داشتی پیگیری میکردی. ما هم داشتیم میکردیم. مشخص شد جاسوس شما سوتی داده!


    - همر منصور راس ساعت 5:12 توی شیت آپدیت شده. هم دفاعش و هم مقدارش و هم رنک و داستاناش.... عکس زیر:

    untitled_l1n9.jpg

    اون 200ک ته رو میبینید ؟ اون مقدار دفاعشه... و اون 49 هم رنک همرش توی سروره.


    در مورد جنگاموز ما میگیم رونالدینیویی زده شد و احتمالش هست. در مورد همر منصور هم که ما میگیم شاید یکی سوتی داده و احتمالش هست. در مورد آی پی خیلی شیک و مجلسی اومدیم از لیدری پیگیری کردیم ولی وقتی جوابی که گرفتیم بود رضا گارد رو اخراج کنید واقعا برگهامون ریخت. امیدوارم هرچه زودتر جاوید بیاد این مسائلی که ناپاکی رو دوباره مثل سرورهای گذشته به سرور آورد رو روشنگری کنه، چرا که خیلی ها از جنوب شرق (بازیکنان) واقعا فکر میکنن ما کار خارج از عرف انجام دادیم، اون هم بخاطر متانت و حجب و حیایی هست که داشتیم و چیزی نگفتیم و مثل یه سری ها نیومدیم وسط فروم شلوغ بازی کنیم.



    پی نوشت: از ادمین عزیز خواهش میکنم هر اکانت داخل فروم روزانه بیش از 2 پست نتونه بزاره... 70% پست های فروم مربوط به جنوب شرق و شمال غرب هست و بیش از 15% برای یک شخص (بیش از 112 پست)


    پی نوشت: شما هرچقدر هم مختصات نقشه رو کور کنید لحظه آخر یک دهکده توسط اکانت های اون منطقه صفر میشه و ناتار چسب خودشون ظاهر میشه. از قدیم گفتند عقل در بدن نیست جان در عذاب است. تراوین هم یاد بگیرید: همیشه به بچه ها گفتم هر وقت کارهای درون سایدی خودتون اشباء شد اون موقع بریم سراغ برون سایدی... مثلا جنوب شرق برای کتیبه های خودش نیومده بود ولی برای کتیبه های ما اومده بود. ما اول کتیبه های خودمون رو زیرساخت آماده کردیم و بعدش رفتیم سراغ کتیبه های جنوب شرق. نتیجش هم مشخص شد.


    پی نوشت: آقا فی خرید رسید خرید چنده؟ ای عزیزی که داری اینو میخونی... من ازت میخرم اون رسید رو... هرچقدر که بگی میریزم برات. همتون هم شمارمو دارید. زنگ بزن معامله کنیم.


    پی نوشت: ما همیشه پاک بردیم ولی گروه آشیانه هم بخوایم میتونیم، داریم که استخدام کنیم (بهروز هم رفیق خیلی قدیمیه). ولی برای ما بردن اینجوری هیچ لذتی نه داشته و نداره... همیشه پاک بازی کردیم و جالبیش اینه که خیلی هاشون میخوان بگن نه شما کثیفی... داداش تو نمیتونی تمیز بازی کنی و ببری چرا مارو میچسبونی به خودت دیگه؟


    شادزی<3


    یوسف جان من صحبت شما رو اصلاح کنم فرمودید ایلیا اس ای رو به اینجا نرسونده اتفاقا من میگم ایلیا اس ای رو به اینجا رسونده که با سه برابر همر و پلیر و مولتی خودشو با اس دبل هم تنه کرده و چک خور شده :دی


    درود


    نمیدونم چطور این مطالب رو بیان کنم ولی جنوب شرق سرورهای قبل در مقابل جنوب غرب کجا و جنوب شرق این سرور در مقابل جنوب غرب کجا. صد البته این سرور جنوب غرب در کمترین و ضعیفترین تعداد پلیر خودش قرار داره و این مسئله رو یوسف و علی و بقیه دوستان همسایدی میتونن تایید کنند.


    داستان از اینجا شروع شد که چند دهکده وسط جنوب غرب توسط جنوب شرق زده شد. چهار دهکده اکانت Got You و چهار دهکده اکانت M S N دهکده احداث کردند. این دهکده ها دوتاش جای جنگ آموز کوچک ما بود که به شکل زیر با برنامه ریزی و پشت کار صفر شدند: همرها چیزی حدود 30-40 ک مزدور و تیرانداز بود:


    amoxicillin_chief_got_you_01_py2z.jpg

    این دهکده چیف شد و همر بعدی در مختصات جنگ آموز ما صفر شد:


    vagnity_zero_t99e.jpg


    با ناصر عزیز و شیرین داشتیم حرف میزدیم که قرار شد وقتی اونا برای جنگ ما میان، ما هم برای جنگ اونا بریم که نتیجش شد این:


    jang_koochik_se_3v4q.jpg


    چیزی که برام سئوال بود اینه که استراتژیست جنوب شرق کیه؟ شما برای کتیبه های خودتون پلن نریخته بودید و اومده بودید جنگ آموز مارو بزنید ؟! چطور میشه شما اول ساید خودتون رو ندیدید و برنامه ای براش نداشتید و برای ساید ما برنامه ریختید ؟! نتیجه ی پلن های شخصی و ندید گرفتن سایدتون و عدم برنامه ریزی شد این !


    در مورد باقی دهکده ها هم که دوتاش تو مختصات معماری کوچک بود :D:D:/ دوتای دیگه هم صفر و چیف شد و آخری هم یکروز قبل کتیبه با لینک سبز چیف شد:


    amiremun_kheft_tgnl.jpg


    felfel_chief_amp_kheft_zt5h.jpg


    felfel_chief_v7t1.jpg


    felfel_kheft_kpid.jpg


    سایدی که پر از پلیر پر قدرت و بازی بلد، پر از بازیکن مهربان و با شخصیت (مثل مهدی، مثل هومن، مثل فرهاد - اسم ها خیلی زیاده) در مقابل سایدی که تمام بازیکناش رفته بودند. جنوب غرب این سرور خلوت ترین جنوب غرب 6 سرور گذشته بود. سایدی پر از همر و پر از دفاع های میلیونی، سایدی پر از اکانت (330 اکانت) چطور در مقابل سایدی با 60 اکانت چه در زدن کتیبه و چه در حمله و دفاع اینطور به زانو در میاد؟ واقعا نمیدونم چی بگم ولی امیدوارم جنوب شرق رو دیگه اینجوری نبینم.


    ادامه صحبتم با همسایدی های عزیزم هست، شما همین الان هم برنده اید. کارهایی که شما این سرور کردید جنوب غرب تو چندین سرور گذشته نتونسته بود بکنه و تمام این افتخارات مدیون تک تک بازیکنانی هست که توی جنوب غرب زحمت کشیدند و همدل و یکصدا بودند و برای سایدشون زحمت کشیدند.


    پی نوشت: اینطور که به نظر میاد شمال شرق هم برنده این سرور هست. ما هم که با شمال شرق متا کردیم. حتما همه میدونن دیگه با کتیبه هایی که بین دو ساید داره رد و بدل میشه این یک چیز واضح هست.


    شادزی <3

    درود


    واقعیتش ما نمیخواستیم عکس و اینارو بزاریم وسط فروم، همین که به دو سه نفر تو اس ایی نشون دادم کفایت میکرد ولی خوب من تنها روی اکانت نیستم و همینطور بچه های ساید گفتن بزارم. امروز جنوب شرق یک پلن گسترده روی ما اومدن. تمام تارگت های مهم ساید توی کمتر از 4-5 ساعت پر از دفاع شدن. در حدی دفاع اضافه بود که چند تا از دهکده های دمپایی خودم هم پر کردیم، البته نا گفته نمونه مثل تارگت مهم ها پر نکردیم. خلاصه جنوب شرق روی دهکده پنجم من و مهدی که کمتر از 50ک گندم خور داشت دیوار شدند و دهکده شش و هشت مارو پروندند که تقریبا چیزی نداشت. عکس دهکده هارو میزارم (چند نفر توی اس ایی فیلمشم دیدن)


    post_05__pdmd.jpg


    برای دیستروی کردن اون دهکده و اون همر متاسفانه همرهای زیر دیوار شد + چند ک کاتا، خسته نباشید میگم به سازنده های این همرها. همرهای جنگی خیلی خوبی بود.


    vagnity_01_lnrg.jpg


    این همر گرزی خیلی خوب بود

    vagnity_02_t4si.jpg



    عمده دفاع هم برای اکانت فول دفاعی Felfel بود که تمام دهکده هاش انویل هست و در 2 ساعت آخر به دهکده ارسال شد. (دفاع اضافی ساید بعد از پر کردن تارگت های مهم بود) عکس دفاع هم برای علاقه مندان :


    felfel_01_jexq.jpg


    به نظرم اون دهکده 05 اصلا ارزش این همرهارو نداشت که موفق هم نشدند. دهکده 6 و 8 هم که پرید نیروهاش رو میبینید، جمعا دهکده 6+8 چهل ک گندم خور نمیشد. در هر صورت خسته نباشید میگم به کسانی که زحمت این همرهارو کشیده بودند. در آخر هم تبریک میگم به همسایدی های عزیزم و دفاع سازهای عزیز و گل، دستتون درد نکنه.


    80% گندم خورهای اکانت VaGNiTY دفاع هست. شادزی <3


    درود هومن. امیدوارم ماه رمضون وقت شما رو روی اکانت بیشتر کرده باشه... این اخلاق شما خیلی شبیه به آیدین هست ولی فریار همچین اخلاقی نداشت و همیشه صاف و منظقی حرف میزد. پست مهدی رو در زیر برای شما میزارم:


    نقل قول

    در مورد اون بنده خدا ک پلیر قدیمیه هم بهش بگو تو که داستانی نداشتی چرا چت های تلگرام رو پاک کردی خب میزاشتی ۴ تا اسکرین میزاشتیم وسط همه قضاوت کنن ما که دروغگوییم میلادم که بزن بهادر تراوین شده اسکرین شات میزاشتیم همه بخونن این که نشد پیاما رو پاک کنی بعد هرچی دلت خواست ببندی به ریش ما :دی

    پسر خوب زنگ زدم بهت جرات نداشتی جواب بدی میدونی چرا؟چون خوب میدونی آدمی که صادقانه حرف میزنه صداش نمیلرزه ولی تویی که میشینی پای حرف یکی که از خودت ضعیف تره و نصف حرفاش دروغه میترسی پای تلفن صحبت کنی پیام میدی که حرفاتو بیار تو فروم بزن

    دوس نداشتم پست بزارم خیلی زشت بود یه سری حرفا توی فضای عمومی فروم زده بشه ولی دیگه خیلی شلوغش کردی خداییش

    بنظرم وقت کافی نذاشتید تا بفهمید داستان چی بوده. در هر صورت احساس میکنم مهدی یک پلیر بسیار ساده و دوست داشتنی خیلی بهتر و شیک تر عمل کرده و از همون اولش هیچ چیزی رو کتمان نکرده و داره میگه من زنگ زدم خیلی ساده بگم قضیه چیه و ممل و دوستان و فروم درگیر قضیه نشن (که حتی بازیکنان ان ایی هم دارن جوک میسازن دیگه) از همون اولش با تماس تلفنی با میلاد سعی کرده قضیه رو خیلی ساده توضیح بده ولی میلاد خواسته به فروم بکشه و بگه :


    - شماها کثیف هستید

    - من مدرک دارم

    - شماها مرد نیستید

    - من روانشناس هستم و نمیتونید وجهه من رو تخریب کنید

    - من دارم خدمت میکنم

    - من مچ بگیر محل هستم و مچ میگیرم

    (دیگه انقدر اینارو گفته خود بازیکنان اس ایی زنگ زدن میگن توروخدا اینو خاموش کن)


    خلاصه بعد از این همه شفاف سازی و پیگیری من باز هم میاید میگید ما کتمان میکردیم واقعا خیلی خنده داره... در ادامه گفتی ما دست پیش گرفتیم پس نیفتیم و از سکوت شما سو استفاده کردیم؟ خیلی ساده و شفاف اومدیم داریم توضیح میدیم. مهدی هم به عنوان یک بازیکن ساده خیلی شیک تر به قضیه خواسته رسیدگی کنه که مثل اینکه پشت این قضیه چیزی فراتر از یک لاگین ساده هست که به فروم کشونده شده، که در ادامه ترجیح من اینه توی فروم ادامه ندم و با شما تماس تلفنی داشته باشم و دوتا سئوال بکنم.


    ما که چیزی رو خبر نداشتیم. مهدی هم هیچ چیز رو کتمان نکرده. جنوب غرب خیلی شیک به قضیه رسیدگی کرده و توی فروم اعلام عمومی کرده و هزاران مرتبه خدارو شاکرم هیچ ضرر سیاسی و نظامی به ساید جنوب شرق وارد نشده !

    میلاد جان فکر کن ما هم اکانت داریم

    هم چراغ داریم

    هم توی شورای لیدری جنوب غرب هستیم

    هم اون اکانتی که میگی لاگین داشته رو اکانت جنوب شرق کار ما بود

    چرا به من نگفتی زودتر تا جلوشو بگیرم؟ 8o


    درود به تمامی عزیزان



    موفق باشید؛ رضا

    چیزی شده که با تمسخر کردن حرف میزنی؟ خبریه؟ اگر نه و یا آره در هر دو صورت داری کار اشتباهی میکنی... بیا این مطلب رو بخون برای آیندت خوبه:


    افرادی که دچار عقده حقارت شدید می شوند برای مبارزه علیه حقارت خود و همسان کردن خویش با فرد دیگر به تمسخر روی می آورند، در حقیقت برای پنهان کردن عیب خود آن را به شخص دیگر فرافکنی می کنند یعنی عیب خود را به فرد دیگر نسبت می دهند.بعنوان مثال شخصی که خودش نمی تواند خوب رانندگی کند دائما از رانندگی دیگران ایراد می گیرد. این افراد کنترلی بر احساس خود ندارند و دچار ضعف روانی هستند .استهزاء و مسخره کردن دیگران یا از روی حسد است، یا کینه و دشمنی، یا برای جبران کمبودهای شخصیتی است، یا برای برتربینی. از نظر روانکاوی کسانی که مردم را مسخره می کنند نوعی کمبود شخصیت دارند و از طریق کوچک کردن مردم می خواهند کمبودهای خود را جبران کنند و از این راه خود را اشباع نمایند


    در مورد پیشنهاداتت خیلی موافقم. به نظرم 180 ضربه شلاق هم اضافه کنیم و دو سال کارهای اجتماعی و عام و المنفعه تا طرف حسابی جریمه بشه. بخاطر این پیشنهادتون من اکانت VaGNiTY رو بخاطر هیچ ضربه ای چه از لحاظ نظامی و عاطفی به جنوب شرق زده رو میزارم روی حذف... اون هم بخاطر لاگین مهدی روی اکانت دوستش بدون اطلاع هیچکس توی کل سرور. (مطلب بالا رو خودم دارم میخونم)


    شادزی


    پ.ن:ما هنوز لاگین مهدی رو اکانتای جنوب شرقو فراموش نکردیم و نخواهیم کرد :)))))))

    :D

    سلام

    عزیزان لیدر اس ای من یه دوستی دارم داخل اس ای خیلی وقته میخوام زنگ بزنم بهش عید تبریک بگم اگر اسکرین تماس مارو نمیزارید زنگ بزنم بهش :saint::saint:


    پ.ن وگنس ما هنوز یادمون نرفته توی اس ای چراغ داشتید ولی استفاده نکردید :D:D:Dاز فرصت ها استفاده کنید 8)


    :D



    ولی از مملی وگنس واقعا ناراحتم چرا برای اس ای فارم لیست میزنه نمیاد حال مارو بپرسه وگنس بیا شفاف سازی بکن الان تراکتورها دست کیه چرا به من تراکتور ندادی:cursing::cursing::cursing:

    واقعا چرا برای شماها نفرستادم تا الان؟ برای مهدی کلت توی اس ایی فرستادم بعد برای شما فیلم و کدشو نفرستادم راحت ادد کنید. واقعا حرفی ندارم. :D=O


    شادزی <3

    من ببینم یه ناتار انبار و انبار غذا نداشته باشه میزنم کل ناتارا رو کاتا میکنم تا بفهمین ناتار کاتا شده چطوره :)


    تهدید نکن چرا که تهش دو سر سوخته. دو لیوان آب خنک بخور و فروم رو ببند و برو ناتارهایی که منابع نمیده رو صفر کن.


    در هرصورت چه ناتار های ما کاتا شه، چه نشه ما فعلا راه حل رو برای ساید خودمون کاتا کردن ناتار های حریف نمیبینم، هر وقت خواستیم کاتا کنیم اول تو فروم یه یاالله میگیم بعد میزنیم که کسی ناراحت نشه^^

    فرهاد جان درود. بابت اکانتی که مهدی لاگین داشت از شما و هومن عزیز عذرخواهی میکنم. صد البته خداروشکر مهدی به شدت پسر سالمی هست و هیچ راهبرد نظامی از اون اکانت توسط مهدی که به ساید جنوب شرق ضرر بزنه نشده بود و این مسئله در نطفه خفه شد. در مورد کاتا کردن و یا شدن ناتار به نظرم این مسئله برمیگرده به بازیکن های ساید. اینکه بدون اسکات میان به هوای اقامتگاه میرن که در 90% اوقات این به انبار میخوره (نمیدونم چرا) به عکس زیر توجه کنید خواسته اقامتگاه بزنه خورده روی انبار :)


    post_04-1_6bvc.jpg


    در مورد مدرک ما هیچ مدرکی دال بر این قضیه نداریم. فقط کلام هست. مثلا ناتارهای اطراف آرش عزیز پاپشون روی 400 الی 600 بود که الان روی 200-300 هست. چند مورد اینطوری هست. صد البته ناتارهای مرکز اگر قرار باشه کاتا بشه، نمیشه چرا که مشترک المنافع هست. ناتارهای بالا این اتفاق میفته که به بازیکنان بیابون ضربه زده بشه. از اونجایی هم که با خوشحالی فراوان از زدن مولتی های آرش رونمایی شده بود این مسئله دور از ذهن نیست. صد البته ما مدرکی بر این اساس نداریم و اگر هم داشتیم همونطور که به آرش گفتم با لیدرهای جنوب شرق در میون میزارم نه اینکه بیام وسط فروم حرفشو بزنم، که مطمئنا اونها خبری نخواهند داشت ولی از این کار در ادامه جلوگیری خواهند کرد چرا که به حسن نیت اونها اعتقاد دارم. که انتظار میرفت این مسئله دو طرفه باشه و سر اون لاگین مهدی شما و هومن وسط فروم اون صحبت هارو نمیکردید، خیلی شیک با چند تماس ته قضیه مشخص میشد. 8)


    رفع اسپم :

    felfel_chief_amp_kheft_lc91.jpg

    این دهکده هم چیف شد هم از همرش به عنوان دفاع استفاده شد.


    پی نوشت: فرهاد یکی از بچه ها دیروز سرخود به 6-7 ناتار جنوب شرق جهت زدن انبار حمله کرده بود که امروز با اون نامه از این مسئله در ابعاد بزرگتر جلوگیری شد.


    شادزی :love:

    درود خدمت خوانندگان فروم. از همتون عذرمیخوام که این دو صفحه فروم این شکلی رفته جلو:


    میلاد

    - شماها کثیف هستید

    - من مدرک دارم

    - شماها مرد نیستید (لیدرها لایک میکنند، اینجاش جای تاسف داره)

    - حرفتون حرف نیست

    - من روانشناس هستم و نمیتونید وجهه من رو تخریب کنید

    - من دارم خدمت میکنم (منظورش اینه اینور اونور میره دنبال اهدای مالی، فقط نمیدونم چرا موقع اهدا حساب شخصیشو میده)


    بنده در جواب تمام بی احترامی هایی که هم به خودم و هم به سایدم داره میشه

    - احتمالا میلاد جان آی پی عنکبوتی بوده

    - مشکل آی اس پی هم میتونه باشه


    میلاد (این حرف ها دوباره تکرار شده میتونید نخونید. کلا داره یه چیز میگه)

    - شماها کثیف هستید

    - من مدرک دارم

    - شماها مرد نیستید (لیدرها لایک میکنند، اینجاش جای تاسف داره)

    - حرفتون حرف نیست

    - من روانشناس هستم و نمیتونید وجهه من رو تخریب کنید

    - من دارم خدمت میکنم


    بنده

    - با پیگیری ها متوجه شدم که بین دو رفیق بوده و ساید و تیم پلنری خبری نداشتند.


    میلاد (این حرف ها دوباره تکرار شده میتونید نخونید. کلا داره یه چیز میگه)

    - شماها کثیف هستید

    - من مدرک دارم

    - شماها مرد نیستید (لیدرها لایک میکنند، اینجاش جای تاسف داره)

    - حرفتون حرف نیست

    - من روانشناس هستم و نمیتونید وجهه من رو تخریب کنید

    - من دارم خدمت میکنم (منظورش اینه اینور اونور میره دنبال اهدای مالی، فقط نمیدونم چرا موقع اهدا حساب شخصیشو میده)


    بنده

    - آیا همری چیف شده؟

    - آیا دهکده ای چیف شده؟

    - آیا خفتی انجام شده؟

    - آیا اتفاقی افتاده که نشون بده مهدی روی اون اکانت فقط رفاقتی لاگین کرده و نشون بده اون زمان مهدی از این مسئله در جهت ضرر ساید اس ایی استفاده کرده؟



    میلاد (این حرف ها دوباره تکرار شده میتونید نخونید. کلا داره یه چیز میگه)

    - شماها کثیف هستید

    - من مدرک دارم

    - شماها مرد نیستید (لیدرها لایک میکنند، اینجاش جای تاسف داره)

    - حرفتون حرف نیست

    - من روانشناس هستم و نمیتونید وجهه من رو تخریب کنید

    - من دارم خدمت میکنم (منظورش اینه اینور اونور میره دنبال اهدای مالی، فقط نمیدونم چرا موقع اهدا حساب شخصیشو میده)


    میلاد نه بی احترامی کردم بهت نه چیزی... فقط مسئله ای رو که میشد خیلی شیک تر از طریق لیدرها پیگیری بشه اومد کف فروم رو خیلی راحت و منطقی پیگیری کردم و به نتیجه هم رسوندم. مهدی عزیز رفاقتی روی اون اکانت لاگین داشت. هیچ وقت هم استفاده ای نشد که به ضرر ساید اس ایی باشه. نه خفتی شد. نه همری چیف شد و نه چیزی. این پا فشاری شما برمیگرده به چی نمیدونم (احتمالا دیپورت شدن به قسمت جنوبی شرق بوده که به قصد انتقام فقط باخت رو بغل کردی) در هر صورت هرطور دلت میخواد اینجا روی این موضوع حرف بزن و پا فشاری کن. برای من یکی دیگه مهم نیست. پیگیری انجام شد و نتیجه اعلام شد. این مدل پست گذاشتنات هم قبلا دیدم. یکبار کافیه مثل خودت تخریبت کنم تا بری یک ماه دیگه بیای فروم. قبلا تست شدی. در حال حاضر یک نفر تو بلاک لیست من هست که اون هم با افتخار خودتی... دیگه نیازی نمیبینم به این مسئله مسخره جوابی بدم چرا که مهدی با اون لاگین هیچ کاری جز کمک به دوستش نکرده بود.


    شادزی

    سلام یوسف جان.

    ما اگه میخواستیم از چیزی کره بگیریم که با توجه به مدارک موجود میکشیدیم زیر تمام حرفامون و توافق رو نادیده میگرفتیم.

    ولی من اعلام میکنم برای بار اخر ما روی حرفمون میمونیم و توافقات رو همچنان قبول داریم.

    اما با توجه به حرفای محمد علی دیگه رو حرف هیچ کسی حساب نمیکنیم و فقط رو حساب اعتبار حرف خودمون رو توافق میمونیم.

    امیدوارم شماهم حد اقل بخاطر خودتونم که شده یه تحقیق تو سایدتون بکنید که بعد مدرک رو کردن ما مجبور به توجیح و شفاف سازی نشید.

    درود هومن جان


    هومن جان این مسئله کاملا مشخصه بین دو رفیق بوده. از اونجایی هم که من با مهدی صحبت کردم گفت میرفتم براش لیست اوکی میکردم و... مسئله مهم اینه که چرا این موضوعی که نه ضرری به ساید شما رسونده و نه تیم پلنری و یا لیدری ازش خبر داشتن باید انقدر بولد بشه وسط فروم؟! اینکه بازیکنتون میاد وسط فروم در مورد مردانگی ما حرف میزنه؟ برادر من آیا کتیبه ای بلند شده از سایدتون؟ آیا پایتختی صفر شده؟ آیا خفتی انجام شده؟ واقعا هیچ اتفاقی نیفتاده در صورتی که هم شما میدونی و هم ما... دو خونه ای لب مرز پر از همر و کاتا و چیف، هم از ما، هم از شما هست. یعنی نمیشد با این چراغ خفت یا چیف یا دیستروی کرد؟! میشد ولی اگر میدونستیم و ازش اطلاع داشتیم. پس یه چیزی بوده بین دو رفیق. تموم شد و رفت.


    این قسمت پست هم ربطی به شما نداره آقا هومن. صرفا جهت اطلاع از یه سری ها که میان این وسط هوچی گری و بی ادبانه همراه با تخریب شخصیت حرف میزنند گذاشته میشه تا خودشون رو به صورت علمی و روانشناسی بیشتر بشناسند.


    افرادی که دچار عقده حقارت شدید می شوند برای مبارزه علیه حقارت خود و همسان کردن خویش با فرد دیگر به تمسخر روی می آورند، در حقیقت برای پنهان کردن عیب خود آن را به شخص دیگر فرافکنی می کنند یعنی عیب خود را به فرد دیگر نسبت می دهند.بعنوان مثال شخصی که خودش نمی تواند خوب رانندگی کند دائما از رانندگی دیگران ایراد می گیرد. این افراد کنترلی بر احساس خود ندارند و دچار ضعف روانی هستند .استهزاء و مسخره کردن دیگران یا از روی حسد است، یا کینه و دشمنی، یا برای جبران کمبودهای شخصیتی است، یا برای برتربینی. از نظر روانکاوی کسانی که مردم را مسخره می کنند نوعی کمبود شخصیت دارند و از طریق کوچک کردن مردم می خواهند کمبودهای خود را جبران کنند و از این راه خود را اشباع نمایند


    پی نوشت: از دوستانم (مخصوصا همسایدی های عزیزم) خواهش میکنم به این دسته پست ها پاسخ ندید. حتما با خوندن مطلب بالا هم فهمیدید که با چه جور افرادی دارید ارتباط میگیرد.



    با سلام


    محیط خانوادگی و لایک و فلان؟ لایک و پستای سرور ۲ایکس رو برم پیدا کنم وقتی پستارو لایک میکردین؟


    لایک رضا.


    پی نوشت: یک سئوال از بچه های شمال شرق. یک سری اکانت داخل ساید شمال غرب ساخته بودید. من تمام لینک هایی که از شما دارم میبینم برای اونا نیست. آیا اون همرها دست نخورده مونده یعنی؟ اصلا مونده اونا؟ میبینم که حذف نشدند. چه اتفاقی براشون مونده؟


    شادزی <3

    درود


    در مورد اون فلش بک چون خودم در جریانش هستم کامل براتون میگم. یک روز مانی پیام گذاشت که آقا من از اس ایی جدا شدم و مارو نزن. بعدشم زنگ زد و گفت آقا این چندتا اکانت رو نزن من میخوام یک چیزیو تست کنم. ما هم طبق 3داتی بودنمون گفتیم باشه. به بچه ها و آرمین و نیما و دانیال گفتیم آقا نزنید. مثل اینکه با لیدری اس ایی قهر کرده بود که چند روز بعدش آشتی کرد.


    post_03_am7v.jpg


    که چت های بعدیش هم هست کلی حرف شنیده سر اینکه چرا اتک داده وقتی میگه نزنید چرا خودشون لانچ میکنن، چرا که مانی و علی فلوید و مهدی کسایی بودن که مولتی های من رو سوراخ کرده بودن و بیش از 60 پایتخت از مولتی های من رو زده بودن (وقتی دوباره آشتی کردن با لیدرا) البته تا اونجایی که من خبر دارم مهدی خیلی قبل تر از رو اکانت ها رفته بود. این فلش بک شما به عقب. حالا این سرور رو با عکسی از سرور قبلتر جوابشو میدم.


    ww_def_2_mk6k.jpg


    دقت کنید اینجا واندر ما با یکی از همرهای اس ایی آی پی خورده. قضیه مشکل آی پی عنکبوتی و آی اس پی های اینترنتی همراه اول و ایرانسل هست که بعضا پیش میاد. این مورد ما هم آی پی عنکبوتی بود. این موردی هم که شما گذاشتی از این مسئله مستثنا نیست چرا که اگر چراغی بود حتما ما خبر داشتیم و یا اگر هم بود چه استفاده ای ازش شده تا الان؟! اصلا استفاده ای شده که این چراغ به درد ما بخوره ؟ در هر صورت این وصله ها به ما نمیچسبه.


    شادزی

    سلام و درود به همه دوستان


    پ.ن ۲: در مورد مهدی اینفینیتی لازم دونستم بگم این وصله ها بهش نمی چسبه

    سلام سعید جون. واقعیتش این جمله رو رضا اشکبوس بهم گفت. میگفت کسی که داره غرق میشه دست به همه جا میزنه که وضعیت خودش رو کمی بهتر کنه. این ربطی هم که این معلوم الحال داد یه چیزی تو مایه های سریال ترکی بود. میگه مهدی که تو اس ایی بود جاسوس من بوده ! بعد میان نزدیک منحصر ساید من که به صورت چرخشی میاد روی اکانت من و امیرحسین، دهکده میزنن و بعدش کتیبه رو میدزدن میبرن اس ایی (ساید رقیب). من موندم این چجور ربطیه و بعدش مهدی چجور جاسوسیه که به ضرر اکانت من و ساید من عمل میکنه. واقعا سریال ترکی باید بیاد بوغ بزنه.


    تو خیلی سالمی داداش... ول کن کسایی که پشتت حرف میزنن. هم تو سایدی که بودم بازی کردی و هم رقیبم بودی و بازی کردی. کوچکترین کار کثیفی من از شما چه به نفعم باشه چه به ضررم ندیدم. دمتم گرم. چایی آماده کن دارم میام.


    پی نوشت: ایلیا دستت درد نکنه. تا دیروز مهدی بهم میگفت گلد ساپورتر کلیک کن. الان چند روزه بهش میگم سلام جاسوسم :D


    شادزی

    سلام و عرض ادب


    آقا بچه های SW گذاشتن رو حذف؟ یا چی؟ 🤔

    مدل استدلال های علی تهرانی :


    سلام و عرض ادب


    به نظرتون SW زده NE رو فارم کرده؟ یا چی؟ :/


    post_02_3ipl.jpg


    یا اگر بر اساس استدلال علی بریم جلو SE زده SW رو فارم کرده، بعدش SW زده NE رو فارم کرده، بعدش NE زده NW رو فارم کرده. یا چی؟ :/

    پی نوشت: اون یا چی آخرش خیلی مهمه

    پی نوشت: عکس برای چند روز پیشه، حال نداشتم پستتو پیدا کنم


    شادزی

    درود


    از تمام خوانندگان فروم عذرخواهی میکنم، چون این پست ربطی به این سرور نداره. سعی میکنم تفکیک شده پاسخ بدم که درکش راحت تر باشه.


    در مورد پخش 15 کراپی ها صحبت شد که ساید شمال شرق سرور دو ایکس قبلی خیلی از 15 کراپی هارو نگرفته بود. که میشه گفت اکثرا مختصات های +250 و +300 بودند که برنامه برای گرفتن اونها نداشتیم چرا که وقتی شما میخواید 15 کراپی پخش کنید نه تنها به رید اون باید فکر کنی بلکه باید به ساپورت و استفاده از اون هم فکر کنی. مثلا یک کپ سطح 17 که 150% هم باشه چیزی حدود 15 تجارتخونه سطح 20 میخواد که منابعش رو به واندر مرکزی ساید انتقال بده. میشه گفت معایبش به مراتب بالاتر از 15 گندمی 100% با فاصله 100 خونه از واندر مرکزی هست. تنها برتری 15 گندمی 150% سطح 17 نسبت به 15 گندمی 100% سطح 17 فقط و فقط تولید 60-70 ک منابع بیشتر هست که میشه گفت آخر بازی هم هیچ فایده ای نداره و حتی رید دادن اون میره برای بعد از مید گیم ! پایتختی رو بگیری که نصف بازی هیچ استفاده ای ازش نکنی و آخر بازی هم هیچ استفاده ای ازش نشه و ساپورتش هم خیلی سخت باشه بخاطر 60-70 ک تولید بیشتر ؟ شما بکنید و ما نمیکنیم.


    صحبت از این جمله میشه که دوستان دوست دارند خیلی روش مانوور بدن چرا تنها جایی هست که میتونن با تحریف بگن حرف ممل یکی نیست. (داشتن اکانت در ساید دیگر جهت پیشبرد اهداف نظامی خلاف میباشد. مانند چراغ گرفتن و خفت زدن. مانند کتیبه زدن (کیلین و یا کاتا زدن از اکانت داخل ساید دیگر) مجاز نمیباشد.) کاملا مشخصه منظور چجور اکانتی است. مثل اکانتی که توی اتحاد SE team باشه یهو بیاد بشه NE Team و شروع کنه اهداف نظامی خودش رو پیش ببره. به عبارتی همون جاسوس خودمون.


    خوب تا اینجای کار مسائل عمومی بود. از این به بعد خصوصی میشه: ایلیا اول از همه شما قرار بود بیای ان ایی بازی کنی که فاز برداشتی و رفتی تا اینکه یهو تو ان دبل روی اکانت آرمین ظاهر شدی. در جریان خیلی از مسائل نیستی و همون قدری هم که در جریان قرار گرفتی به لطف آرمین بود که بدون هماهنگی اددت کرد توی گروه لیدری شمال شرق. قبل از شروع سرور ما با مجید آخیل و آرمین جلسه گذاشتیم. صحبت از این شد که دیگه زئوس نمیاد و این دو عزیز خواستند با شمال شرق بازی کنند که باز یک سری درخواست ها داشتند که یکیش داشتن اسم مجزا از شمال شرق برای بازی راحت و بدون دردسر بود که قرار بود قبل کتیبه ها اسمشون بشه NE.Team که باز تصمیم شد قبل نقشه ها اسمشون رو NE.Team بزارند (باز برای بازی راحت بدور از حملات). حتی آرمین توی گروه لیدری قبل از شروع سرور هم بود. حتی ادمین بود مانند بقیه !


    خوب نتیجه گیری اینه که شمال غرب همون شمال شرق بود چون شما در جریان نبودید حتما اطمینان کافی رو از طرف لیدرها کسب نکرده بودی که شمارو در جریان بیشتر از 10% مسائل بزارند.


    تا اینجای کار سه مسئله مهم روشنگری شد و از اینجا به بعد مسائل کمی شخصی تر میشه. زمانی که شما رو آرمین بدون هماهنگی داخل گروه لیدری ادد کرد مورد بازخواست قرار گرفت که میگفت نوبه ولی وقت میزاره، پس بهش یاد بدید. از اونجا بود من تصمیم گرفتم به شما یاد بدم.


    - نحوه استاپ کردن همر ها بدون هماهنگی بالای 30 بار این اتفاق افتاد و همرها، دفاع ها میرفت روی لاست - در جهت ضرر به ساید

    بنده بارها بهتون گفتم و حتی نامه ای بر اساس اینکه روی اکانت بزارید آماده کردم و گفتم 8 تا 12 ساعت قبل از استاپ همر به اون بدبخت بگو که بتونه گندم رو جور کنه و یا منابع رو خرج نکنه که از قصد باز هم اجرا نمیشد و یا خیلی کم


    - زمانی که شما توی گروه لیدری شمال شرق بودی در فروم در حال تعربف و تمجید از سایدهای دیگه بودی و تخریب ساید خودت - در جهت ضرر به ساید

    بارها باهات صحبت شد که معلوم شد دنبال پیدا کردن رفیق و لایک بودی، در صورتی که ما از شما بخاطر لانچ های داغونت حمایت میکردیم. مثلا بهت میگفتم آقا جان فیک رو بزن. حتی لینکش رو میدادم باز میدیدم همر میکردی تو دیوار و میگفتی فیک به چه دردی میخوره از 4 ساعتی ؟! شما بگو نیم ساعتی اصلا ! فیک بزن


    - زمانی که پسورد بچه ها رو برای کارهای لانچ میدادیم بهت روی اکانت بچه ها با بقیه سایدها کل کل و نامه نگاری میکردی. البته این شاخصه بارز شماست که اکانت های دیگران رو به نام خودت بزنی. مثلا بهنام هولی بیچاره وقتی تلفنی باهاش حرف میزدم میگفت 90% کارای اکانت رو خودم میکنم ولی تا قبل اون من فکر میکردم اون اکانت شماست. یا اکانت آرمین که تمام و کمال کاراشو میکرد جدیدا میگن اکانت ایلیا. به پست خود آرمین هم رجوع کنی متوجه میشی نوشته ممنون از ایلیا که دفاع اکانت رو ردیف میکرد. میشه گفت شما دفاع ساز اون اکانت بود. کلیک کن معروف، تازه متوجه شدم 150ک گلد اون دفاع ها رو هم من دادم و بالا آوردن اون اکانت ها هم بات بوده. شما دقیقا نقش ثبت نام دفاع سازهای اون اکانت آرمین رو داشتید بعد انقدر نشتستی اینور اونور حرف زدی شده اکانت ایلیا !!!!! خدارو صد هزار مرتبه شکر که ما اکانت Ronan رو هم بازیکنش رو میشناسیم. اونم میگفتی خودتی... این که با اکانت دیگران پز بدی و بگی اکانت من، اکانت من نمیدونم چه سودی برات داره (ماه پشت ابر نمیمونه) ولی این نشونه بارز شماست. تا حالا یک اکانت خیلی معمولی ازت ندیدیم. تقریبا هیچ کار خاصی جز فروم نویسی ازت ندیدیم.


    - یک اکانت از اتحاد SW خارج شد و قرار شد شما بزنیش که هیچ دفاع و کنفدراسیونی نبود. انقدر بد زدی که ظرف راحت با اینسرت تونست دهکده رو با کمترین هزینه نجات بده. یک جورایی مشخص بود از قصد با فاصله زدی - در جهت ضرر به ساید


    - موضوع دادن جنگ یونیک که بارها همون روز امیرحسین بهت گفت پسورد بده بخوام جا ب جا کنم ولی برعکس دفعات قبل که همون موقع پسورد میدادی اینسری پسورد رو ندادی و ساعت ها غیب شدی و جنگ یونیک رو دادی رفت. آخرش هم با کمال وقاحت اومدی گفتی مال ساید خودمون بود. اولا توضیح ساید رو بالا دادم. دوما حتی اکانتی که توی ساید رجیستر میشه دیگه برای خودش نیست. برای سایده... مثال اگر من 15 کراپ 150% دور واندر رو میدم به یک مصری و منابع ساید براش هدر میره اون اکانت برای سایده... اون نبود یکی دیگه میرفت میگرفت. اگر آرمین نبود شما نبودی و باز اون کتیبه برای ما بود. خیلی فرصت ها داشتی که اون کتیبه رو نجات بدی ولی صحبت هایی که شده بود :

    1. اومدی به دروغ به من گفتی نوبت آرمین بود و کلی با آرمین دعوا کردی و... در صورتی که تایم تو بود و همه ما اینو میدونیم

    2. پسورد به امیر حسین ندادی تا پلن جنوب اجرا بشه

    3. دفاعی که قرار بود بریزی رو نریختی و گفتی رفتن دانشگاه ثبت نام کنم که باز اومدی به دروغ به من میگفتی آرمین باید دفاع میریخت.

    4. میتونستی به بچه های ساید بگی که بیش از 1 میلیون دفاعی زیر یک ساعت باهات بود ولی باز نبودی تا پلن جنوب تکمیل بشه

    5. وقتی من و امیر داشتیم داخل فروم میگفتیم ایرادی نداره با احمق و بزرگ شارژ میکنیم تا فشار از روی تو بلند بشه شما داشتی توی فروم داد میزدی کتیبه برای ساید خودمه دلم خواست دادمش. در جهت ضرر به ساید


    - در زمانی جنگ کوچک از روی اکانت فستر زده شد و دوباره با لینک سبز برگردونده شد. این هم در نوع خودش جالب بود. در جواب گفتی خودم زدم خودم هم دادم ! در جهت ضرر به ساید


    - در نهایت هم پیشنهاداتی که به آرمین میدادی در مورد متا با جنوب و کشیدن زیر شمال شرقی که گلد و ساپورت اکانت آرمین بود. که آرمین فقط بهت میگفت شکر نخور ! در جهت ضرر به ساید


    در نهایت تمام این موضوعات رو نیازی نیست به لیدر های قدیمی سایدهای دیگه بگی. کافیه بازیکنان بخونن تا بتونن رو شما اسم لایقت رو بزارن. در تمامی مراحل اشتباهاتی میکردی که در نهایت تمام اختیارات ازت گرفته شد باز حمایت ما داخل جوامع عمومی همراه بود ولی شما...


    جالبه بعد این همه خرابکاری و این همه محبت مادی و معنوی ساید باز میای نه تنها همون زمان بلکه بعد از اون بالا پایین میپری و بد مارو میگی. برادر شما اگه فکر میکنی با این روش چیزی نصیبت میشه سخت در اشتباهی. فقط آشنایی عموم باهات بیشتر میشه، اون هم در جهت منفی.


    پی نوشت: در جهت ضرر به ساید اشتباهه ! در جهت ساید دیگه درسته !

    پی نوشت: ادریس شما درست میگفتی من فکر کردم درست میشه، معذرت میخوام

    پی نوشت: وقتی آرمان رو از نزدیک دیدم گفت اون زمان من چیزی رو که داشتم حس نکردم. قدرشو ندونستم. ببخشید. آرمان کجایی ؟!

    پی نوشت: کلا چه درست چه غلط هیچ وقت بد سایدی که توش بازی کردید رو نگید. هرکسی جلوتون نشسته داره گوش میده تو دلش میگه فردا بد من هم میگه ! اینو با شما نیستم ایلیا. شما که ثابت شده ای


    شادزی


    بات بسته شه ، ای پی مشترک درجا بن اتوماتیک شه ، قیمت گلد بشه دونه ۲۰۰ ۳۰۰ ببینم چند نفر میرن چند تا وی پی اس بگیرن از روی وی پی اس اکانت دستی بکشن بالا و گلد اپ کنن ، قطعا تعداد محدوده و داخل بازی تابلو میشه ، ۲بار بن بشن دیگه سمت مولتی نمیرن یا اگر جرأت بازی بدون مولتی ندارن بای تراوین میگن و میرن


    سلام میلاد جان


    شخصا اگر گلد بشه دونه ای 1000 تومن هم میخرم... همینجوری که برای مولتیم الان دارم خرج میکنم اون موقع هم خرج میکنم. اگر بشه هر آی پی و مک آی دی یک اکانت شخصا 20 تا وی پی اس میگیرم و میکشم بالا. برادر من توی خود دات کامش هم راحت میتونم مولتی بکشم. 10 تا گوشی و دوتا لپ تاپ و یک سیستم و هر دو روز به خودم با صدتا برده حمله میکنم و بعضی موقع ها روی مولتیم 200 تا برده میکشم میرم وسطشون. تند تند هم اسکات میکشم ازش و کلا مولتی هانتر هیچ غلطی نمی تونه بکنه. چندتا تیریک دیگه هم هست که خیلی راحت میشه شما هرچقدر دلت خواست مولتی بکشی و بزاری زیر لیست ریدت. پس هیچ فرقی برای حال بعضی ها نمیکنه که شما قوانینی حتی سخت تر از دات کام بزاری. بزار اینجوری بهت بگم که قشنگ بدونی. تمام تیم مولتی هانتری و ادمینی و ساپورتی و مدیریت فروم کل سرورهای جهان هر سال یک سرور ران میکنن بین خودشون که باید پاک ترین سرور باشه و هیچ مولتی توش نباشه چون آبروی خودشونه ! میدونی چیکار میکنن؟! تیکت میدن برادر من. تیکت تنها راه یک سرور زیبا و بدور از حاشیه هست که هیچ سایدی نمیتونه به اون یکی ساید زور بگه چون مولتی بیشتری داره...


    حالا شماها بشینین در مورد فلسفه و یا باید از خودمون شروع کنیم (این یکی که ته خندست) حرف بزنید و یا بگید آقا باید قوانین مثل دات کام بشه. هیچ راهی جز تیکت نیست. تمام



    درود


    داخل این تاپیک هم چیزای مفید تری‌ارسال کنید...

    کاملا موافقم. با اینکه خیلی عذاب آوره که دو ساید شرقی بدین شکل دارن مولتی میکشن درحالی که از دو ساید غربی به مراتب تعداد کمتری هستند ولی اینجا جای این صحبت ها نیست. یک تاپیک دیگه بزنید یا همونی که من استارت کردم رو ادامه بدید.


    پی نوشت: سالار مولتی نمیزنه. رفتم دیدم


    شادزی<3

    درود


    دو هفته قبل از شروع سرور پیشنهاد سرورهای بدون مولتی رو با تاپیکی دادم. حتی مسائل پایه ای رو توش مشخص کردم و به نظرم هر حرف دیگه ای شما بزنی خیلی خوب بشی میشی نهایت دات کام که اونجاش هم ما دیدیم و شنیدیم که چطور رید مولتی میرن و راهکارش چیه !


    حالا فرض کنیم همون تیکت 150 تایی برای هر ساید رو الان داشتیم. چه اتفاقی میفتاد ؟! شماها خودتون تو گروه های اصلی ساید ها هستید. ساید ما 48 نفریم که 10 نفرشون توی گروه نیستند. ما ساید 58 نفری (بعضا تک اکانت اومده ولی دو سه نفر روی همون تک اکانت بازی میکنن) 82 تا اکانت داریم ! ولی ساید 35 تا 40 نفری 300 تا اکانت هست. فرض کنید الان همون تیکت 150 تایی بود !


    • چقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــدر توی ارتقای سطح بازی تراوین کمک شده بود.
    • آیا سایدی با داشتن مولتی بیشتر میتونست به یک ساید دیگه زور بگه؟!
    • الان قطعا ساید شمالغرب قویترین ساید بود و آیا بخاطر نداشتن مولتی به ساید سوم نزول پیدا میکرد؟
    • الان بازیکنا و یا لیدرهای ساید میتونستن بگن خوب ما 200 تا مولتی داریم هرکدوم 200ک دفاع بسازه ان میلیون دفاع داریم. یا باید با مدیریت اکانت و مدیریت منابع سایدی دفاع واندر رو تبدیل میکرد؟
    • الان لیدر یا بازیکن سایدی میتونست بگه ما 200 تا مولتی داریم هرکدوم 5 تا دهکده بزنن میشه 1000 تا دهکده و روی 1 میلیون دفاعی حداقل میاد بیرون؟ و بجاش ساید اس دبل مجبوره الان بجای اینکه تفاوتش رو با سایدهای دیگه جبران کنه 5 برابر ساید روبرو دهکده بزنه !

    واقعا بخوام به این سئوالات ادامه بدم 100 تا سئوال مینویسم و این سئوالات در قالب تیکت 150 تایی برای هر ساید میتونه در مورد این سرور هی بیشتر و بیشتر بشه... مثل هشتگ برای ! ولی وقتی من اومدم اون تاپیک رو ران کردم و از همه خواهش کردم کمال گرا نباشید و سختش نکنید خواهشا این مسائل رو تموم کنید چون نمیشه چون این مسیر رو 10000 بار رفتید و آخرش دیدید که نشده ! گفتم برای یکبار هم که شده بیاید تیکت رو بریم جلو و مطمئن باشید برنده ماییم که داریم برای سرور پاک قدم برمیدارم. گفتم آقایون لطفا بیاید با هم روی پله یک قرار بگیریم و چیزی جز مسخره کردن و رانده شدن ندیدم. حتی اون تاپیک رو دیگه باز نکردم و تو دلم گفتم من رضا شاه نیستم که خوشبختی رو تحمیل کنم که ! من راحت میگذرم از کنارش... و گذشتم. این چیزیه که گیرتون اومده. لذت ببرید حالا ! (قطعا یه سری ها که نه بازی بلدن و نه عرضه اینو دارن توی شرایط مساوی بازی کنن الان دارن لذت میبرن)




    قسمت اگر:


    • 10 تا اکانت رید دادن قطعا قدمی هست برای سروهای پاک ولی راهکار دور زدنش: یک اکانت خفن رو تقسیم بر 3 و یا 4 کنید. همین. اگر 150 تا تیکت بود این جلوش گرفته میشد
    • الان رید از مولتی ساید روبرو کلا قطع شده بخاطر اینکه به ماکسیموم رسیده ! یعنی چی دیگه این؟! اگر 150 تا تیکت بود قطعا این نمیشد
    • الان سایدها خیلی خیلی خارج از پتانسیل نیروی انسانیشون اکانت دارند. ساید 40 نفره 300 اکانت و ساید 70 نفره 90 اکانت ! اگر 150 تا تیکت بود قطعا این نمیشد
    • الان قدرت دفاع خیلی زیادتر از قبل شد... چون بجای اینکه بسازه رید کنه میسازه دفاع میکشه ! و همرها چون ریدشون کمتر شده پس کوچکتر هم میشن پس دفاع قوی تر و قوی تر و قوی تر شد. اگر 150 تا تیکت بود قطعا این نمیشد !
    • الان شاهد این هستیم خیلی راحت نیروی انسانی و اکانتی داخل ساید روبرو و رقیب اکانت ساخته میشه و اتحاد تشکیل میشه ! قطعا اگر تیکتی بود این اتفاق نمیفتاد...


    این اگر ها هم اگر بخوام ادامه بدم تا 100 تا براتون مینویسم. من همه اینارو رفتم. دات کامشم رفتم و دیدم. تنها راه بازی سالم و مساوی تیکت مساوی بین هر ساید هست. باگ هاش هم راحت میشه گرفت ولی غیر این باشه دور زدنش خیلی آسونه ! این روزهارو میدیدم که اون تاپیک رو راه انداختم.


    بازم مسخره کنید...


    شادزی <3


    سلام مملی

    اگه نصف اسم منم بزاری که میشه VaGNiTYRiS

    درود ادی. خیلی باحال میشه (وگنیتیریس) عین این اسم های یونانی میشه. سردارایی که میرفتن جنگ میزدن همه رو ناکار میکردن.

    به منم میگفت و تو پروفایلش میزد تحت حمایت مهدی ولی اون اینفینیتو دوست داشت :(

    شلوغ نکن. تو عشق ممنوعه هستی. کسی بفهمه سنگسار میشیم.



    شادزی

    درود


    علی جان پلن اسپاون دیفالت که چیز تازه ای نیست چند سروره دوستان با برنامه ریزی میان خبری نداریا:)))


    درود فرهاد جان، از شما دو مورد بعیده. 1- بیای سبک (فرومایه) حالت پست بزاری 2- سطح بازیت پایین باشه که جای دیفالت رو تعیین کردن توسط ساید مسخره باشه.مورد اول رو کاری ندارم. حتما ناراحتی یا چیزی شده که من دخالت نمیکنم چرا که کلا تمسخر کردن یک عمل سبک و فرومایه حساب میاد. ولی توی قسمت دوم ورود میکنم و چند خطی توضیح میدم شاید سطح استراتژی سایدی بالا رفت. اول از شما دعوت میکنم به عکس زیر دقت کنید:


    post_yu38.jpg


    عکس لقمان برای همین سرور جنوب شرق هست. محدوده های آبی دفاع سازها هستند. محدوده های قرمز هون / توتن یا به اصلاح جنگی های لب مرزی هستند و محدوده های سبز هم که همردارها و اکانت های سنگین ساید هستند. شما این کلونی ها رو بر اساس چند فاکتور باید پخش کنی که خارج بحث دیفالت هست که ادامه نمیدم و اما بریم سراغ جای بحث دیفالت. توی شروع سرور ممکنه چند بازیکن باشن که بخوان در همان محدوده دیفالتشون بازی کنند. مثل جنگی های هون لب مرزی که هم دفاع میکنند و هم میجنگند. در اینجا مثلا آقای حمزه میخواد شمال شرق رو بزنه و آقای امیر میخواد جنوب غرب رو بزنه. پس بهشون یک مختصاتی که بر اساس فاکتورهای زیادی که چیندی بهشون میدید. مثلا به آقای حمزه میگی انقدر ثبت نام کن که دیفالتت بیفته این محدوده X:35 و Y:-10 حالا دقیقا اینجا نمیفته ولی این محدوده افتاد دیگه نمیخواد بسازی و باقی اکانت ها رو به ساید بده... یا به آقای امیر که میخواد با جنوب غرب درگیر بشه میگی انقدر اکانت بساز که X:5 و Y:-45 باشه. اینجوری محدوده رو اختصاصی کردی پس واحه های اول بازی و ناتارهای اول بازی خیلی نزدیکتر به مثلا حمزه هست. اینجوری سرعت رشد سریعتری خواهد داشت. از طرفی هم محدوده دفاع ساز نزدیکشو مشخص کردی که مثلا ممل هست و با حمزه دوستند و هماهنگ تر میتونن اون منطقه موفق تر بازی کنند. از طرفی هردو رو دیفالتشون رو نزدیک بقیه دهکده هاشون گذاشتی و میتونن خیلی راحت کاور کنند. این در مورد محدوده های قرمز و آبی لب مرز... اما در مورد محدوده شماره 1 و 2 و 3 ... مثلا اکانت MR.Scary میخواد رو مختصات دیفالتش بازی کنه و همونجا همرهای فراوانی بکشه ! پس مثلا محدوده شماره 1 رو به این اکانت اختصاص میدی و میگی انقدر بساز که تو محدوده فلان بیفتی و محدوده شماره 1 و پونزده کراپی ها اون محدوده میشه برای اکانت MR.Scary + اکانت های ساپورت و دفاع سازهاش... حالا اکانت Godfather هم میخواد همینکارو بکنه خوب محدوده شماره 2 رو میدی بهش... و یا اکانت Bella Ciao دقیقا با همین روش شما هم دیفالت و هم ناتار و واحه سایدتو بین قوی ترین اکانت های سایدت به تمیز ترین حالت ممکن تقسیم کردی و سرعت پیشرفت اونها رو بدون هیچ تداخلی چند برابر کردی. فرهاد جان این سر نخ هست و شما 10% تقسیم بندی سایدی رو هم اونجوری که من انجام میدم نشنیدی... امیدوارم همین گوشه ای ابهامات و تمسخرهای این چند سرورت رو مرتفع کرده باشه.


    نقل قول

    عجیبه که محمد علی سر اینکه ما پست یه نفرو لایک کردیم یه پست گذاشت که اینا فتنه گرن و میخوان شمال شرق دو پارچه بشه و مسائل شمال شرق چه ربطی به جنوب شرق داره.

    باز این بحث اومد وسط... نمی دونم چرا فقط اس ایی روی این قضیه داره ناراحت میشه. هنوز نفهمیدم. جالبه من نوشتم چرا بازار مشترک لایک شدی؟ یعنی تمام سایدها لایکت کردند. جالبه از اس دبل و ان دبل هم لایک کردند ولی اونا هیچکدوم بهشون بر نخورد و چیزی بابت این یک جمله نگفتند ولی شما همچنان ناراحت هستید و دارید در موردش پست میزارید. چیزی بود بین من و نعمت که تموم شد که باعث شد چند علامت سئوال برای خیلی ها حل بشه. دیگه ربطش به شما رو نمیدونم. صد البته علامت سئوال های زیادی با این ادامه دادن شما به این مسئله میتونه شکل بگیره. در ضمن من نه گفتم شما فتنه گر هستید و نه هیچ ساید و یا شخصی رو اینطور خطاب کردم. امیدوارم قضیه حرف رو بنداز رو زمین صاحبش برمیداره نباشه !


    نقل قول

    ولی وقتی پلیر سایدش راجب اختلاف دو ساید شرقی پست میذاره نه تنها رگ گردنش باد نمیکنه که به خودشون مربوطه کسی دخالت نکنه ،میاد پستشونم لایک میکنه. حاج علی مخاطب این بخش اخر شما نبودی، شما سوال داشتی جواب گرفتی ولی برای منم رفتار لیدرتون سوال شد گفتم بپرسم:)

    اگر زمانی که نوشتم ساید جنوب غرب همه پلیر ساده و توتال هستن و به صورت همه پرسی اداره میشه، درک میکردید دیگه نمیومدید این رو بگید. که متاسفانه اون جمله ساده رو نتونستید بفهمید بعید میدونم بتونید توضیحات جای دیفالت رو بفهمید.


    سلام


    خیلی با نمک بود. مرسی


    سلام و درود

    اما قبضش اومد در خونه محمدعلی دیگه کاملاً متوجه قضیه میشدی.


    سلام و درود یک معنی رو نمیده صادق جان؟ در هر صورت سلام سلام و یا درود درود. صادق جان اشتباه متوجه شدید. ما چند روز پیش دیسکورد چوکور بودیم که با پرهام متا رو بستیم چرا که با مولتی بازهای شرقی حال نکردیم. خبر نداری ازش بپرس. همینجا هم رسما اعلام میکنم غرب سرور متا شد.


    شادزی <3