Posts by tondar

    فک کنم با توجه به پست وگنس اقا ایرج از کرسی لیدری کنار گذاشته شده (متاسفانه پرتش کردن)
    بنده به شخصه از بیرون به ساید ان ای نگاه کردم ایرج کم وقت نذاشته برای سایدش و اینکه یکی بیاد اینقدر زشت و بدون رعایت احترام صحبت از اعضای تیم لیدری بکنه واقعا جای تاسف داره!!!
    امیدوارم برداشتم از پست وگنس کاملا اشتباه باشه

    سلام


    شما از کدوم پست این برداشت رو داشتید میشه پست وگنس رو نقل قول کنید؟

    سلام مانی جان


    شکر خدا این سرور میتونم بدون هیچ دغدغه ای تو فروم به عنوان یک پلیر پست بذارم.


    مانی عزیز ایا همیشه متحدین باید قدرتهای یکسانی داشته باشند یعنی مثلا ترکیه و امریکا به دلیل تفاوت قدرتهاشون نمیتونن تو ناتو باهم متحد باشن؟


    ایا شما اطمینان دارید که جنوب غرب یا شمال شرق کدوم قدرت بیشتری دارن(قدرت فقط قدرت نظامی نیست دیپلماسی و خیلی عوامل دیگه درش دخیل هستن)


    جنوب شرق خیلی عالی سرور رو شروع کرد چینش اکانتها و خیلی موضوعات دیگه نشون داد که تیمی با برنامه هستند تو سرور از نظر دیپلماسی هم که تقریبا بار خودشون رو بسته بودن من در جریان قضایا نیستم اصلا اما بی شک عاملی باعث شد که که خودشون برد نود درصدی خودشون رو از دست بدن و کار رو برای خودشون مشکل کنند.


    متاسفانه در ادامه هم دارن بیشتر این داستان رو ادامه میدن انقدر تخریب ربعی که باهاشون متا بوده به نظرم هیچ سودی براشون نداره امیدوارم دوستان یک باز بینی از اول سرور تا الان از حرکاتشون انجام بدند تا بتونیم در ادامه سروری جذاب در پیش رو داشته باشیم.


    پ.ن:به نظرم هنوز دیر نشده که لیدرهای چهار ربع به توافقی برسن برای تعیین حد و مرز بازی کثیف تا سرور جذابتر از این که هست بشه


    با سپاس

    سلام محمد جان


    اینکه سرور قبل چی شده و چی نشده بین دوستان من اطلاعی ندارم و چون هیچ کاره هم هستم این سرور اصلا پیگیر نشدم اما نکته اینجاست که تعداد زیادی از دوستانی که اینجا پست میذارن و نکوهش میکنن این کارهارو یا قبلا خودشون انجامشون دادن یا اگر ندادن شرایطش نبوده وگرنه میکردن اینکارهارو وقطعا در اینده بهترش رو انجام خواهند داد.


    کل مطلب اینه وقتی به هر دلیل لیدرها نتونستن سر حد و مرز کثیف بازی به توافق برسن پس معیار و ملاک فقط و فقط میشه قوانین خود بازی و کاری که در چهار چوب این قوانین باشه حتی اگر من و شما باهاش مخالف باشیم و انجامش ندیم نمیتونه مذموم شمرده بشه.


    من شخصا با تمام اینکارها مخالفم و هیچ قدمی در راستای کارهای که به نظرم اشتباه هست انجام نمیدم اما از سیاه بازی و جانماز اب کشیدن هم به همون حد ناراحت میشم.


    وقتی مملی میاد یک پست میذاره و کلی ادم بهش میتوپن و پرچم عثمانش میکنن من نگران مملکتم میشم زمانی که میبینم کسی که کمری هیبریدی سواره و همه جا باهاش میره و همه میدونن شماتت میشه از طرف کسانی که مازراتی توی پارکینگ خونشون قایم کردن و روش چادر کشیدن و با پراید میرن اینور اونور و شبها دزدکی سوار مازراتیشون میشن برای دور دور و مخ زنی.


    اصل مطلب اینه محمد جان که رطب خورده منع رطب کی کند.وگرنه همه میدونن شخص من از بیخ و بن با همه اینکارها مخالفم و مشکل دارم اما مشکل مهمتر جای دیگست.


    که یه اکانت چجوری تر زد تو ne :)))

    SE_GUARD

    سلام دوست عزیز


    با بقیه قسمتهای پستتون کاری ندارم اما میشه در این مورد یک توضیح بدید.


    من به عنوان یک پلیر ساده شمال شرق چیز خاصی تو این ربع ندیدم و یا متوجه نشدم چیزی توش خورده باشه.


    مثل همه ربعهای دیگه ما داریم بازی میکنیم لیدرها زحمت میکشن پلیرها همکاری میکنن و.....


    اگر در این مورد خاص مطلب رو روشن کنید ممنون میشم شاید ما داخل گودیم یا داغیم هنوز نفهمیدیم چون تنها چیزی که من میبینم همکاری و هم دلی هست تو این ربع.


    سپاس

    سلام

    این یک پست شخصی هست و هیچ ربطی به ربع خودم و ربعهای دیگه نداره فقط پست یک پلیر این سرور هست که میخواد تکلیف خودش رو بدونه.


    من با اینکه لیدرهای ربعها کی هستن کارندارم و از صحبتهایی که بینشون رد و بدل شده هم خبر ندارم. اما میدونم تو جنوب شرق تعدادی از


    بچه های والس بازی میکنن تو جنوب غرب یوسف عزیز و محترم از شمال غرب اطلاعی ندارم و تو ربع خودمون هم که.....


    سوال من اینه هر کثیف کاری که تا حالا شده میخواد ادامه پیدا کنه؟


    ایا لیدرهای چهار ربع این سرور نمیتونن جدا از زد و خوردها جلسه ای بذارن و حد و مرض بازی تمیز و کثیف رو روشن کنن؟


    اگر امکان این کار هست که به نظر من سریع و بی فوت وقت انجامش بدید اگر هم قرار رکورد گینس بازی نا متعارف رو بزنید که مبارک و ارزونی خودتون باشه


    این مرز بسیار مهمه.


    اگر امکان توافقی بینتون نیست پس لطفا هنرنمایی همدیگه رو از کف فروم جمع کنید چون جز خستگی و دل زدگی پلیرها از بازی نفع دیگه ای نداره.


    پ ن.با عرض پوزش تحلیلهایی که از بازی کثیف میشه تو این تاپیک بسیار مزخرف هست لطفا از مزخرف دوری کنید و برنامه اینده در دستور کارتون باشه


    سپاس

    سلام


    نمیخوام تو این سرور دخالتی بکنم و پست بذارم اما جواجیج(جمع جوجه:P)نمیذارن ادم یک گوشه بشینه مجبورمیکنن تو فروم باهاشون باز بازی کنیم اه.


    درمورد سرور قبل ما راضی جنوب شرق راضی متا وینر اونجای دماغ ناراضی در رفتید ادعای شجاعتتون میشه فرار از ترس هست اقایون نسبتن محترم ترسیدید رفتید لاقال دیگه نخندونید مارو!!!


    در مورد ایرج و صحبتهای گفته شده عارضم که ایدین اگه لازم به گفتن چیزی باشه هزارتا مثل شمارو باهاشون فلافل درست میکنه میزنه بر بدن لازم نیست کسی وکیل وصیش باشه در مورد ارتباطش با ایرج و مسایلی که پیش امده

    پس لطفا طبق گفته رییس جمهور قبلی اب یخ بریزید همونجا که لازمه و نخود اش نشید مرسی اه.


    در مورد شمال شرق این سرور هم بچه های اریانا هستن هم تعدادی از لویال و همچنین تیم منسجم و عالی فونیکس که بهشون اضافه شده با لیدری عالی دارن پیش میرن خودتون هم اینو فهمیدید از الان دارید بحث مولتی رو میکشید وسط که از الان بهانه جور کنید برای فرار(طبق معمول)لطفا چند روز دیگه که رفتید درب رو هم پشت سرتون ببندید ممنون.


    درنهایت ممنون از پلیرها و تیم لیدری شمال شرق که هنوز هیچی نشده باعث شدن یک تعداد مشغول خرید حب جیم باشن.


    سپاس

    پ.ن۳: یک پیشنهاد در خصوص دف ریختن در فارم ها دارم که لیدرها و مدیریت محترم ساید می توانند به آن فکر کنند. اگر پلیرها نتوانند به اکانتهایی که زیر ۲۰۰ جمعیت دارند و ۷۲ ساعت آنلاین نشده اند دفاع ارسال کنند این مشکل تا حدود زیادی مرتفع می شود. البته نمیدانم امکان اجرای این فیلتر در سرور وجود دارد یا خیر اما به نظرم می تواند بسیار موثر باشد.

    سلام اقا رضای عزیز


    اولا خوشبختانه برای اولین بار تو یک سرور فقط پلیر هستم (حسش عالیه حسی هست که تا حالا لمس نکرده بودم حتی تو بدترین سرور تراوین هم عالیه)اما درمورد صحبت شما:


    چرا همش چشممون به دیگرانه خوب انسانهای درستی باشیم و نکنیم این کارهارو.


    ایرادی داره؟

    پ.ن : ممنون مازیار جان که گفتی هیرو رو شمال شرق داده به اون ده اینجوری به قول سعید ملا قفل بعضی اسلحه ها اینجوری برای ما باز میشه

    سلام ناصر جان


    بنده نگفتم نه میدونم کی قهرمان ارسال کرده بلکه عارض شدم خدمتتون که تو گروه ارمین گفت قهرمان نفرستید حالا اینکه کی قهرمان فرستاده و ایا برای کمک بوده یا فقط لول اپ قهرمان بنده در جریان نیستم قطعا اگه خود ارمین صلاح بدونه توضیح میده.

    سپاس

    سلام

    من این سرور هیچ کاره هستم فقط و فقط اکانت میارم بالا که بگم اکانت بلدیم بیاریم بالا اما لیدری نمیذاشت اما اصل مطلب:


    همه میدونن بنده هیجوقت درکنار مجید و ارمین بازی نکردم و همیشه مقابلشون بودم(خدایی این سرور فهمیدم ارمین چقدر با حال و اهل دل هست دمت گرم پسر)


    اما اینجا تایید و تاکید میکنم خیلی بیشتر قهرمان تو دهکده ارمین جمع میشد اگر اراده میکرد.


    تو گروه واتساپ گفت رو حذف هست و کمکی نمیخواد باز این تعداد هیرو امد قطعا اگه قرار به موندنش بود خیلی خیلی بیشتر حمایت میشد.


    ارمین جان خوشحال شدم از اشنایی باهات.


    موفق و موید باشی مرد.

    سلام

    رضا جان از اون پست کذایی و دلیلش نه من اطلاع داشتم نه بهنام من به بهنام زنگ زدم و لطف کرد گفت پیگیری میکنه اما بعد از صحبت با اشکان وقتی مملی زنگ زد به بهنام توضیحاتی داد در مورد توهین و....که باعث پاک نشدن پست شد دیشب هم به خودت گفتم بدون تایید درست بودن یا غلط بودنش.


    رضا جان شما و تمام پلیرهای شمال شرق که موندن الان که ما رفتیم میتونید به هر شکلی بازی و کل کل کنن اما لطفا نه با سیاستها نه اعضایی که رفتند، دو طرف زد و خورد کاری نداشته باشن و به لذت خودشون از بازی برسن اینکه سیاستهای ما غلط بود یا نبود یا هر چیز دیگه از اول سرور در موردش صحبت شده و دیگه نه حالی براش مونده نه حوصله ای نه انقدر بیکار هستم که در مورد سرور تموم شده بخوام نبش قبری کنم پس بزنید و بخورید و لذت ببرید به ما ربطی نداره لطفا پای مارو وسط نکشید

    با سپاس


    پ.ن:خوشحالم که لویال با اون حجم مخالفت با متا واختلافاتی که پیش امد الان دارن با امرداد میجنگن میزنن و میخورن بدون هیچ کینه و دشمنی و فقط دارن لذت میبرن اینو من بهش میگم لذت بردن از بازی ممنون از هر دوطرف جنگ.

    مهدی جان سلام

    همیشه گفتم باز هم میگم من بازی تراوین رو اول از محمد علی و بعد از نیمای عزیز و گرامی یاد گرفتم هرچند متاسفانه شاگرد خوبی نبودم و هنوز نوب هستم اما بعد از این دو بزرگوار چند اسطوره تراوین سرمشق من شدن کسانی مانند ایدین،پیمان،فریار،ممد موکسی و....هر کدام در یک زمینه(دیپلماسی،نظامی و....)


    در این سرور سعادت بازی در کنار بزرگانی چون شما را داشتم و بسیار از محضرتون تلمذ کرده و درس یاد گرفتم خوشحالم جدا از محمدعلی که همیشه ارادت دارم بهش و بیخ ریشم هست(علی رغم همه حرفهایی که زده میشه شخصا به عنوان بهترین پلیر و پلنر حال حاضر تراوین ایران قبولش دارم)با بزرگانی چون شما هم بازی شدم

    سپاسگزارم از شما و همه بزرگوارانی که تحمل کردن من رو

    ناکسان را ترک کن بهر کسان

    قصه را پایان بر و مخلص رسان

    سلام

    این سرور هم برای ما تموم شد در همینجا با تمام تلاشی که شد از طرف من و جعفر و مملی برای سعی در ماندن در بازی در دو مرحله رایزنی با اعضای معظم اتحاد و نظرسنجی با دوستان با توجه به اتفاقات افتاده در ربع شمال شرق تصمیم به حذف اکانت ها گرفته شد.


    لازمه اینجا از تمام اعضای اتحادبابت تمام زحمتهاشون تشکر کنم و تا جایی که حافظه یاری میکنه اسامیشون رو میبرم اگر دوستی از قلم افتاد به بزرگی خودش قصور من رو ببخشه هیچ ترتیب خاصی در بردن اسامی لحاظ نشده:


    سالار گل(king ne)پسری بسیار تیزهوش و بذله گو که استعداد خودش رو داره هدر میده با کمی تمرین میتونه یکی از بهترین استنداپ کمدین های ایران بشه در تمام طول سرور بمب روحیه بود برای همه در گروه های اتحاد.


    سعید گرامی و محترم(italiano)انسانی بسیار شریف و محترم و دوست داشتنی


    نورالله(monako)ذلیل مرده شمال شرق و یک گاد بی خاصیت در بازی مافیا با تمام مصیبتاش نمیدونم چرا دوستش دارم اه.;)


    فرشید با شخصیت و بزرگوار(someone)افتخاری بود برام بعد از سالها بازی کردن در مقابل هم تونستم این سرور در رکابش باشم.


    سبیکه خانوم متین و دوست داشتنی(someone)بسیار زحمتکش و بی حاشیه افتخاری بود برام بازی در کنار شما.


    ارینه خانوم بی حاشیه اما زحمت کش(shahgoosh)بودن پلیری مانند شما برای هر اتحادی یک نعمت تمام عیار هست ممنون از زحماتتون)


    سامان دوست داشتنی(permoment)بسیار از اشنایی با شما مشعوف هستم دوست عزیزم.


    مهران محترم و مودب(purple goofy)بسیار چیز یاد گرفتم در کنارت عزیزم اما اگر سرور دیگه همچین اسمی رو اکانتت بذاری نه من نه تو من و مسعود تا اخر سرور نتونستیم درست بگیم اسم اکانتو اه.^^^^


    مسعود جان(purple goofi)بسیار سپاسگزارم از تمام زحماتت مسعودخان.


    مسعود خودم(miaw miaw)یک یک حرفات بوی مافیا میده عزیزم امشب بهت رای میدم.^^^^


    مسعود فرهانی گل(power hun)مرد زحمت کش و بی سرو صدا همه کار برای اتحاد میکنه اما هیچ جا نمیخواد اسمی ازش بیاد بسیار چیز ازت یاد گرفتم در این سالها که در رکابت بودم ممنونم ازت


    محسن دلبر خودم(pakbazz)بدون صر صدا و کاملا یک پلیر در خدمت اتحاد خوشحالم از بودن در کنارت.


    دانیال عزیز(brothers)ممنونم از بودنت در اتحاد و پر بار کردن این اتحاد


    امیر علی زحمت کش(don flamingo)اشنایی با شما افتخاری بود برای من.


    محمد خوش زبون;)(king mma)واقعا محشری تو پسر استوریهای اینستای هم که میذاری بی نظیره مرسی که هستی پسر


    حسین جان(u900)حسین جان من شخصا واقعا شرمنده شما هستم برای اتفاقاتی که افتاد ببخش منو


    نیمای عزیز(zapa)اقا چیکار کردی جعفر میخواد اخر بازی کراپ لاکت کنه;)


    سهیل مشتی و باحال(napi)پلیری عالی و پر دردسر;);)ای کاشک از اول سرور بودی و میشناختیم تواناییهاتو ممنون ازت


    محمد عزیز(admin)بازی در کنار شما افتخاری بود محمدجان


    افشین(nemesis)ممنون از همکاریت عزیزم


    محمد جان(nini1)مرسی که بودی عزیز


    رضای گل(ashkboos)پلیری شجاع و بی باک لذتی بود برام دیدن سبک بازی خوبت ولی حیف کارگاه خوبی نیستی تو مافیا تالاپ استعلام من رو میگیری همیشه اه;);)


    بابک با شخصیت(soul+lilers)پلیری بسیار قابل و بازی بلد که خیلی یاد گرفتم ازت بابک جان مرسی که بودی


    علیرضا(kabir)ممنون از بودنت و همکاریت برای اتحاد


    علیرضا(iran)کرونایی بی اعصاب خودم با گاردهای معروفش;)کاشک بیشتر کنار هم میموندیم تو بازی


    هادی عزیز(xbox)هادی جان عالی بودی لذت بردم از کنارت بودن


    هوتن گرامی(livika)هوتن جان افتخاری بود کنارت بودن


    ارگین عزیز(noob kabir)معنی واقعی بازی تیمی بودی برام سپاس ازت


    اگر اسمی از قلم افتاد حمل بر بی ادبی نشه و به حساب کهولت سن و فراموشی بنده گذاشته و به بزرگی خودتون ببخشید.


    اما باید تشکر کنم از پلیرهایی که بسیار و بسیار برای اتحاد زحمت کشیدن مجید پرشیای عزیز مهدی عشقی عصبانی;) علیرضا و سعید عزیز و مهران گل اما یک گله همیشه جاش برای من باز هست از شما که ایشالا به وقتش از طریق مهدی عشقی خدمتتون عرض میکنم بدون اینکه فراموش کنم که تا بودید شاکله اتحاد بودید مخصوصا علیرضا و مجید عزیز.


    یادی هم میکنم از کسانی که از کنارمون رفتن ایدین و ایرج عزیز با همه داستانها از شما هم متشکرم


    و در نهایت دو نفری که هر چی ازشون بگم نمیتونم اصل مطلب را ادا کنم


    جعفر عزیز که واقعا نمیتونم چطوری باید از زحماتش بگم که حق مطلب رو ادا کنم در موردش گردش کتیبه به نحو احسنت که نه محشر اداره بیشتر از 30 اکانت اون هم اکانتهای همر دارو دفاعی سنگین هماهنگ کردن پوش اکانتها و.....که اگر بخوام همش رو بگم مثنوی هفتاد من کاغذ میشه فقط بگم بزرگترین افتخار من تو این سرور بازی در کنارت بود عزیزم دوستت دارم جعفر جان<3<3


    و اما مصیبت داستان محمد علی دوست داشتنی که همیشه بیخ ریش هم هستیم خیلی زحمت کشیدی بیشتر از حد تصور مثل جعفر حرفهات و پلنهات از نظر خیلیها غیر قابل اجرا بود اما من و جعفر میدونیم که گام به گام پلنهاتو اجرا کردی و اگر میموندیم به تمام گفته هات میرسیدیم(این رو امار نیروهای هجومی و دفاعی اتحاد که الان همه بچه ها میدونن نشون داد)از صمیم قلب ازت متشکرم که انقدر توان گذاشتی اش کشک خاله خودم که همیشه پامی چه بخورمت چه نخورمت;);)


    حتما باید از دوستان اتحاد امرداد نام ببرم که نشون دادن نه تنهازیر متا بکش نیستن بلکه فقط برد به هر قیمت براشون مهم نیست و به جرات میگم حرفه ای ترین اتحاد حال حاظر ایران هستن.

    تشکر از بهنام و سعید و اشکان و ارمین از اوجب واجبات هست برای من بازی کنار شمابرام تجربه محشری بود. مرسی که بودید


    و درنهایت تشکر از دوستان لویال که باعث شدن بیشترین جنگ رو تو سرور داشته باشیم و از بازی لذت ببریم مخصوصا اشنایی با وحید برای من دست اوردی عالی بود(کی بشینیم وحید^^^^)


    کلام پایانی درست که سرور باگ داشت و کمی و کاستیهای بود اما کاشک خودمون باگ نداشتیم که باگ سرور درست میشه اما باگ سو استفاده از ضعفهای یک سیستم که تو وجود اشخاص هست هیچ وقت اصلاح شدنی نیست


    پ.ن:لطفاتمام دوستان با خودشون عهد ببندن اگر در سروری ثبت نام کردن با تمام کمی و کاستی تا اخرش بمونن و با زدن دکمه حذف بازی دیگران را خراب نکنن.


    پ.ن1:یک تشکر هم از محمد موکسی و پیمان عزیز که در مقاطعی از سرور کمکهای فکری مهمی به ما دادن.


    بزرگان نلغزند در هیچ راه

    کاز آغاز تدبیر پایان کنند

    با سپاس

    من عذر میخوام یکسری اسم فراموشم شد یاداوری شد از طرف دوستان

    مهمترین اسمی که یادم رفت و واقعا شرمندش هستم

    امیر و مهدی دوست داشتنی(rate)امیر جان مخلصم و اما مهدی قندیل بی نظیر یکی از بهترین پلیرها و لیدرهای تراوین ایران عاشقتم مهدی خوشکل خودم


    کیای قلیونی معروف به قل قل(revenger)قل قلات یک طرف اون اتکای اخرت اگه مینشست میکشتمت اما هیچ وقت یادم نمیره ۳کی دفاع منو کشتی رو اکانتت و لاست دادی ببینمت از حلقومت میکشم بیرون


    امیر دومنیک عزیز (noob kabir)یک مافیای بیخود که همش تیم مافیارو به چوخ میده اه;);)


    سیروان محترم و گرامی(NormAndy _)انسانی شریف و ماندگار در ذهن من تا همیشه دوست دارم سیروان


    امیر وال عزیز هم مدتی در خدمتش بودیم امیدوارم کورونا اسیبی بهش نرسونده باشه و بیماریش خوب شده باشه


    محتمل هست این اسامی تکمیل شود

    سلام

    وگنس یک پست گذاشت تو فروم یک تعداد هی دارن میپرن بالا و پایین اگه قوانین دست و بال من رو نبسته بود صدبار بدترش رو بار کسانی که اینکارو کردن میکردم فرقی نداره کدوم تیم یا کدوم ربع و ااتحاد هرکسی که اینکارو با پلیرها و این سایت که یک تعدادی از قبلش نون در میارن برای زندگیشون کرده لیاقتش بدتر از این حرفهاست.


    از قدیم گفتن چوب رو که بلندکنی گربه دزده خودش فرار میکنه نه اسمی برده شد نه نامی چرا بعضیها به خودشون گرفتن؟چرا جز چند نفر هیچکی بهش بر نخورد؟


    باگ بوده سو استفاده شده مدیران سایت نهایت تلاششون رو کردن و میکنن که مشکل رو تا جایی که میشه حل کنن هرکی با این شرایط بازی میکنه بمونه هر کی نه بره اما کسانی که از این شرایط سو استفاده کردن همونایی هستن که اگه شرایط براشون مهیا بشه کرور کرور سرمایه ملت و مملکت رو میدزدن خودشونو از همه هم پاکتر نشون میدن.


    ما نه میدونستیم باگی هست نه میدونستیم هم استفاده میکردیم لطفا هر کی استفاده کرده بره.


    به سلامت ناخوش امدید نا خوش هم برید.

    اکانت LORD

    SW هستم در خدمت دوستان

    بدون بات

    لیست فارم اتوماتیک باشه عالیه

    سلام

    با عرض پوزش با توجه به این همه باگ و اینکه تیم شما اعلام کردن به دلیل باگ از سرور حذف میکنن میتونم دلیل اعلام امادگیتون تو سرور دو ایکس رو با توجه به این حجم از نارضایتی شما بدونم؟!


    واقعا دلیل حذف گروهی باگ هست؟

    با سپاس

    سلام

    اولا متاسفم برای هر شخصی که از این باگ استفاده کرده امتحان و غیر امتحان هم نداره کسی که میدونسته و اعلام نکرده یا برای رد گم کنی دیر اعلام کرده تفاوتی از نظر من نداره.


    و اما صحبت اصلی با ادمین اسپید ترا هست داشتن باگ موردی هست که برای هر سیستمی ممکنه پیش بیاد مهم برخورد سریع و قاطع با سواستفاده کنندگان و رفع باگ هست که اطمینان دارم این مهم در حال انجام هست اما درخواست شخص من و فکر کنم خیلی از پلیرهای این سرور شفافیت کامل از طرف شماست اعلام نام تمام اکانتهای سو استفاده کننده هم بحثهای بی پایه و اساس را در فروم به اتمام میرسونه هم باعث اطمینان بیشتر به شما خواهد شد و مهمتر از همه اینکه اگر قرار بر ادامه بازی در اسپیدترا باشه بسیار لازم و ضروری هست که تمام پلیرها بدونن افراد خاطی چه کسانی هستند تا در سرورهای بعد با احتیاط بیشتری با این افراد برخورد بشه.


    این خواسته شخص من و فکر کنم اکثر پلیرهای این سرور هست امیدوارم به عنوان یک مدیر در راستای حفظ و نگهداری پلیرهایی که باعث ماندگاری این سایت در اینده خواهند شد اهتمام لازم را به کار برده و اسامی اکانتهای خاطی را در همین فروم اعلام کنید.


    با سپاس

    سلام

    اینم اخرین پست در مورد کتیبه زده شده از شمال غرب دیگه هم جوابی به هیچکس داده نمیشه.


    همونطور که بهنام گفت روز 60 ماتوافق کردیم شمال غرب تو ارامش باشه(ما یعنی شرق و هیچ صحبتی با کسی از ربعهای دیگه نشد)نزدیک کتیبه ها باز ما تصمیم به نپ گرفتیم با شمال غرب تا یک ماه بعد کتیبه تو جلسه شرق قرار شد ما با شمال غرب صحبت کنیم و بنده شماره اقا علیرضا رو از محمد گرفتم و با ایشون صحبت کردم و نتیجه صحبتها این شد که کتیبه از زمین برداشته میشه اما به هیچ پلیری از ربع شمال غرب اتک داده نمیشه و در مقابل شمال غرب هم کاملا تو جنگ بی طرف میمونه وهیچ کمکی به دو طرف درگیری نمیکنه.

    طبق صحبت با اقا علیرضا بنده یک پست گذاشتم که شرق هیچ کتیبه ای با تک هیرو یا اکانت داخل ربعی بلند نمیکنه ولی کتیبه سالم از رو ناتار زدن ازاده این تا اینجای مطلب تا برسیم به بقیش.


    بعد از این صحبتها از طرف شمال غرب 8 دهکده تو شمال شرق زده شد و بعد از درخواست که این دهکده ها باید صفر بشه اعلام میشه که این دهکده ها فقط دفاعی میسازن و میتونید با تک اسکات این مطلب رو چک کنید باز ما کوتاه امدیم و قبول کردیم دهکده ها بمونه به شرط اضافه نشدن فکر کنم اون دهکده ها الان نزدیک 80 دهکده شده باشه.(این اولین نقض صحبت شمال غرب)


    قرار بود شمال غرب به هیچ طرف جنگ کمکی نکنه اما دو بار تو اتکهای ما چند اکانت از شمال غرب رفتن تو تاپ دفاع بعد از پیگیری جواب شنیدیم اکانتها توسط جنوب غرب خریداری شده یا دوستانه دفاع ارسال شده و.....در نهایت هیچ پیگیری در مورد اکانتهایی که دفاع داده بودن نشد.(دومین نقض توافق)



    ظاهرا شمال غرب میدونست تو جمع کردن کتیبه ها مشکل پیدا میکنه لذا جدا از این توافق از شمال غرب با جنوب شرق صحبت میکنن که کتیبه از روی زمین بلند نشه و بهنام هم گفته ما میزنیم و صحبتهای من در اوردی که سو تفاهم نپ کتیبه حتی برای جنوب غرب هم پیش امده بود و اخرش کاشف به عمل امده که راوی طبق خواست خودش از هر دو طرف نقل قول کرده.


    با تمام این نقض کردنهای صحبتها و تمام نقض عهدها تصمیم ما به بازگشت کتیبه به شمال غرب شد که درست روز قبل پس دادن کتیبه اتکهای لقمان عزیز لند شد رو جنوب غرب و حدود 100 کی شمال غرب پوینت دفاع گرفت بعد از این اتکها و دیدن اینکه شمال غرب برعکس ادعاش به هیچ تعهدی پایبند نیست و پاسخ لیدرشمال غرب(جناب مانی پارتیزان)که ما به هر کی دوست داشته باشیم دفاع میدیم و به شمال شرق ارتباط نداره ما هم تصمیم به پس ندادن کتیبه گرفتیم چون ظاهرا تعدادی تو شمال غرب فکر کردن پیش خودشون که بابا اینا که ما هر کاری کردیم برخوردی نکردن بازم هرکاری کنیم میتونیم با راه انداختن گروه فشار تو فروم و حربه های بچگانه حرفمون رو پیش ببریم.


    همین جا اعلام میکنم اولا تمام دهکده های تو شمال شرق رو صفر کنید و تو فروم اعلام کنید هیچ کمکی به دو طرف درگیر تو سرور نمیکنید و بیایید کتیبه را ببرید در غیر این صورت هیچ ننه من غریبم بازی مورد قبول نیست.

    والسلام

    سلام

    خلاصه با ما توافقی بوده یا نبوده؟


    از شمال غرب چندتا پست تو فروم گذاشته شد:

    یکی گفت توافقی نبوده با شمال شرق(توهمین پست هم من خلاصه نفهمیدم بوده یا نه؟)


    یکی میگه اصلا دفاع تو جنگ شمال شرق ندادیم(حالا شما میگید امده و رفاقتی بوده!!!)


    یکی میاد مثل خواننده های رپ که ادم اصلا نمیفهمه چی میخونن پست میذاره من که نفهمیدم چی گفت اما ترجمش رو برام فرستادن میشه میتونوم میکونم دفاع میدم!!!!


    اولا تکلیف اینا رو تو ربع خودتون روشن کنید بعد ایشالا سر فرصت سر مفاد توافقی که اخر نفهمیدیم با ما داشتید یا نداشتید صحبت میکنیم!!!!

    سلام

    هی میخواستم در مورد بعضی چیزها مطلبی نگم اما ظاهرا نمیشه نگفت

    طبق این پست لیدر کل شمال غرب توافقاتشون با جنوب شرق بوده نه ما و توافقات شمال شرق و شمال غرب فرضیه یک عده ادمی هست که فقط فرضیه میچینن تو شمال شرق و اصلا هم طبق فرضیه تو همین فروم وقتی چندتا اکانت شمال غرب تو جنگ لویال رفتن تو تاپ تن گفته شد اکانتها توسط جنوب غرب خریده شده و....

    بهانه های بسیار عالی!!!!


    اصلا من کاملا با حرف شما موافقم که هیچ توافقی بین شمال غرب و شمال شرق نبوده خدا خیرتون بده پس ما باید به توافق اول سرور بین ربعها متعهد باشیم و لینک اتک به ناتار رو بذاریم به روی چشم این عکس خدمت شما

    امیدوارم مشکل حل شده باشه و همه پای حرفهاشون بمونن نه انقدری که فقط به نفع خودشون هست بگن و با اون منقطع گویی سعی در جذب پوینت برای خودشون داشته باشن


    با سپاس

    پ.ن آخر و مهم: خود لیدرهای شمال شرق حواسشون جمع باشه که چه مطالبی رو لایک می کنند. همین موضوع می تواند عامل تفرقه بین خودتون باشه. دقت رو بالا ببرید.

    ممنونم

    سلام اقا رضا

    من با کل صحبتها و کل کل ها کاری ندارم و دخالت نمیکنم چون عقل حکم میکنه وقتی نپ در حال شکل گیریه دو طرف این مصالحه سکوت اختیار کنن تا حصول نتیجه نهایی.


    اما اصلا متوجه این صحبتهای شما که گاهی تحکم امیز و گاهی با مثلا ملاطفت بیان میشه نمیشم چرا شما حس میکنید میتونید در هر موردی در این سرور پیش میاد به همه امر و نهی کنید؟!


    کلماتی مثل اگر اینکارو بکنید،حتما اونکارو بکنید،حواستون باشه هردوکارو بکنید،من میگم هیچ کدوم از کارها رو نکنید و.....به وفور در پستهای اخیر شما تکرار میشه امیدوارم این کلمات از غرور کاذب نباشه و پشت همش نیت خیری در جریان باشه.


    نردبان اين جهان ما و منی است عاقبت اين نردبان افتادنی است


    لاجرم آن كس كه بالاتر نشست استخوانش سخت تر خواهد شکست


    با سپاس

    با سلام خدمت اهالی سرور

    پیرو جلسه برگزار شده با حضور نمایندگان طرفین شمال شرق توافق شد که به مدت یکماه طرفین اعلام آتش بس نموده و نپ توافق شده را اعلام رسمی نمایند.

    اعضای اتحادهای طرفین متعهد به انجام این تعهد خواهند بود.


    سلام

    در ابتدا باید تشکر کنم از ایرج عزیز بابت تمام زحماتی که در این مدت برای اتحاد شرق کشید و ابراز ناراحتی از اینکه از این به بعد به علت کمبود وقت نمیتونه در امر دیپلماسی و اداره اتحاد در کنار ما باشه و از امروز دوست خوبم فرشید گرامی ادامه دهنده کارهای ایشون هستند و به عنوان دیپلمات ما در کنارشون یاد میگیریم.

    همچنین ارزوی شفای عاجل دارم برای امیر وال.


    نپ مورد نظر مورد توافق طرفین میباشد.

    با سپاس