Posts by Majid.Persia

    طبق توافقی که با ایلیا در مورد اکانت Shacu داشتیم این اکانت حذف شد و پلیر خارجی پر حاشیه به آغوش آشنایان خودش برگشت.

    دروود خدمت نعمت عزیزم، خدارو شکر که این مسئله که چندی در فروم راجع بهش صحبتی میشده رو حل کردید.

    خراب اون ناقص الحالی شدم که میگفت این اکانت مال مجیده(تورو نمیگم نعمت تو یکبار پرسیدی منم گفتم نه مال منه نه میشناسم مال کیه).

    بحث جنم و جیگر شد یاد یه سروری افتادم.

    یه سرور هنوز با یوسف خیلی اشنا اینا نبودیم تیز کرده بودیم روی اس دبل

    همون سرور اولین بار تارتاروس ساخته شد(تف تو روت کیا با این اسم انتخاب کردنت). با همون اکانت تارتاروس رفتیم وسط اس دبل ده زدیم و کتیبه هم زدیم و البته + چند اکانت دیگه که از ان ای رفت تو اس دبل ده زد.و بعدشم اس دبلیا زدنمون با وجود گرفتن چند دیواری ده رو تقدیمشون کردیم.

    میخام بفهمونم که ما جنم و جیگر و فلانمون در حدیه که بخایم گلیممون رو از پامون درازتر کنیم بیشتر از حد تصورتون جنم،جیگر و فلانشو داریم.و با اکانت اصلیمم اینکارو میکنم.

    ولی بازهم میگم اون اکانت زپرتی رو من لاگینم نداشتم.یکی دوبارم گفته شد کپهاتو میزنیم و فلان بزنید دمتون گرم بازیه یا میزنی یا میخوری این سرور من به شخصه قطعا میخورم چون اصلا تایم بازی ندارم.

    بقول یه دوست قدیمی تو ای ار که میگفت نیم کیلو باش ولی مرد باش.


    پ.ن: از تمامی رفقا و رقبا دعوت میشود در جشنواره گل و گلاب امسال شرکت به عمل اورند.

    زمان معلوم نی

    مکان ناکجا آبادی در قمصر.

    سلامی مجدد.

    چه فازیه که بحث ۱۰ سال پیش و مثلا به چه هدفی به فروم این سرور که هیچ ربطی نداره میکشونید واقعا نمیفهمم.

    اولا ما میگیم حذف شوما میگی فرار حق با شماست.

    دوما ما میگیم ۴ نفر بودیم هنوز زنده ایم و هستیم گتیبه هامونو خودمون زدیم چلاق نبودیم یه دختر جاسوس برامون کتیبه بزنه باز شوما میگی زدم بازم میگیم قبول.

    سوما بدترین پلیر که هیچ مزخرفترین پلیر تاریخ تراوین دنیا بنده هستم بازم میگیم قبول.


    فقط یک چیزی بگم خدمت شوما:

    من هر گندی که بودم،زدم،خواهم زد، ساید و تیممو نفروختم. و خود فروخته به کسی نیستم و از کسی اویزون نشدم.این ننگ تا ابد روی پیشونیت هست و حملش کن.

    از سرور ۲ هم بگذریم که تک تکون رو جوری زدیم که هنوز‌که هنوزه جرات بازی در مقابل الدرز و ندارید.

    پس عزیزکم اگه قراره بحثی باز بشه باید در جایگاه خودش باز بشه که همه ی طرفین باشن. دیدگاه یه خود فروخته برای من پشیزی ارزش نداره که حتی بخام روش ریپلی کنم چه برسه ریپلی بگیرم:دی

    چند روزی بود بالا پایین میپریدی.باز هم‌بپر.

    ۱۰ سال گذشته از زمانی که از رو اکانت خودم و از ساید پرتت کردیم بیرون و رفتی راه افتادی دنبال اقات. هنوزم بزرگ نشدی و با چرت و پرت و اسم این و اون رو اوردن دنبال حاشیه ای.

    یادش بخیر کل زئوس و ۲۵ روز به کتیبه شخم زدیم که‌۲ سال هیچ خبری ازشون نبوود. کی به کی میگه روت سیاه:دی


    اینجا اسپیدترا. بنده یک نوبه فراریه مزخرفه فلان فلان شده هستم. بازیتو بکن دختر خوب🌹ماهم بازیمونو میکنیم.


    پ.ن: با نادان هیچ وقت بحث نکنید. چونکه سر بحث و وقتی باز کرد انقدر با سطح سواد و فهم و شعورش، فهم و شعور شمارو به چالش کشیده و پاین میاورد و در همون سطح فهم و شعور خودش شمارو شکست میدهد. پس در سطح بی فهمی و بی علمی بگذارید به حال خودش باشد و خوش بگذراند.

    من بعد هم‌ شوما هرچی بگی‌حق با شوماست. من هم تایید میکنم چرندیات شوما رو.❤️

    ایام به کام.

    --مجید پرشیا(شوما بازم بخونید پیکان حق با شوماست :دی)

    من هی هرچی میخام هیچی نگم و یسریارو اصلا ادم حساب نکنم ولی نمیشه ، نمیزارن، دیگه گزافه گویی و چرندیاتششون تبدیل شده به درووووووغ تو روز روشن تحریف تاریخ جالبه واقعا.

    اون سرور پرهام در به در بشی اره گفتی مچ بشیم گفتم باشه گفتی ۲ تا پلیر دارم یکیش یه پسره بود یادم نیست اسمشو بچه خیلی خوبی بود یکیم یه خائن نفوذیه خودفروخته به زئوس.

    اون سرور در کمترین تعداد ان ای به سر میبرد تیم ما، ۳ دستگی ساید و داشتیم، شورای لیدری ساید ۲ نفر از ۵ نفرش خود فروخته به زئوس و جاسوس بودن، طبیعی هم بود اولبن سرور بعد سالها ران شده بود و خیلی شیر تو شیر بود. زرشک هنوز زندست میتونه صحه بر حرفام بزاره مهران جوکر ، عشقی اینا هنوز هستن و سهیل نپی گور به گور شده،

    اون سروور تیم ما با گمترین پلیر هم با ان ای درگیر بود هم با زئوس.ن تنها اکثر گتیبه های ان ای رو عشقی سهیل و من مخصوصا یونیکشو زدیم بلکه یه یونیگ زئوسم زدیم.

    کی و چطوری یونیک برای ان ای زده رو نه به عمرم دیدم نه شنیدم. ما اون سرور ب دلیل کمترین پتانسیل و تعداد کم و عدم مولتی نسبت به زئوس توان مقابله نداشتیم با اینکه عملکرد خوبی در کتیبه داشتیم بچه ها گفتن حذف کنیم و کردیم و سرور بعد تک تک زئوسیارو توی سرور الدرز مورد عنایت از ۷۰ جهت قرار دادیم.ولی هنوز ندیدم یک الدرزی بیاد بگه اااااییی ما فلان کردیم ما فیسان کردیم.

    .دختر جون از بالارفتن اسم کسی ،هنوز کسی گنده نشده.پستهات یکی در میون شده بالارفتن از من.

    خودت باش مطمین باش موفقتری.داستان ۱۰ ۱۱ سال پیش رو با خاطره باس تعریف کرد حتی اگه تلخ باشه نه به دروغ تا بخای اعتبار کسب کنی.من هیچ عددی نیستم یک پلیر معمولی در ساید بزرگ ج ش هستم و پذیرای هر تهدید و اتکی که چه تو چه هرکسی بخاد تو فروم تهدید به حذفم گنه هستم. فقط در فرومتون رو تخته کنید جو فروم ۲ روزه ملایم شده هی گزافه گویی نکنید والا بالله نمیگیم لالید.مرسی اه.


    شمایی که پرونده کثافت کاریاتون از ۱۰ سال پیش زیر بغل من هست، لطفا سکوت پیشه کرده و کمتر حرف مفت بزنید..


    پرهام مردک ساعت ۱۲ شب تو خواب نداری؟ تو تایم روز زنگ میزنن نه اخر شب. اوف به روحت.


    سالار کینگ گوسفند بیا ۲ تا عرق بدم شاید وضعیت اونور دگرگونه شد:دی


    از صبح چن نفری مباحثی مبنی بر حذف و این چیزا طی تماس بهم گفتن. ج ش پابرجا هست،بوده،و خواهد بود و من نیز بعنوان یک سرباز کوچک این تیم در رکاب بزرگانمون در این ساید پر قدرت خواهیم بود.

    کسانیکه از ش ش رفتن ب هر دلیلی ادب حکم میکنه تمامی دیفالتها دیستروی بشن.یا توسط خودشون و ج ش و یا ش ش. هرچقدر کوتاه و کم باشه این سرور ابتدا توی اون خاک بوده ایم. حتی کسانی هستیم که چندین سرور در ش ش بودیم. با کامل احترام برای لیدرهای ج ش و همچنین ش ش بنده نظر شخصیم و تصمیم قطعیم به دیستروی دیفالتهام بوده و هست.

    همرهایی که از روی اعتماد به منش تیم برادرز روی مرتاض اونها پارک شده بود که پسوررد عوض میشه نصف شبی و خفت رخ میده

    شیب بام پشت بوم؟

    سلامی به لطافت گل و به تلخی تحریف تاریخ سرور پیش


    البته لازم به ذکر میدونم که این تحریف شاید از روی نل اگاهی و یا فراموشی انجام گرفته باشد.

    آقا جاوید عزیز که سرور سابق لیدر ان ای بود هیچ اختیاری من باب کتیبه نکرد که چطور و کجا پخش شود خود بنده خداش برای کتیبه نفرات اخر بود.

    مسئول کامل کتیبه با من و مسئولیتش هم با من و مخصوصا مرتاضی که به برادرز نسبتش میدید هم اتفاقا رو من یعنی اکانت مضحک و لعنتی تارتاروس بود.

    تا بودم هیچ مشکلی نبود و بخاطر اختلافاتی که با ادریس بینمون پیش اومد و کل سرور هم دیگه در جریانش بودند من مغزم سرویس شد و کنار کشیدم و فکر میکنم ۲ یا ۳ هفته قبل از خفت همرها من رفته بودم و اتفاقا رمز اکانت من بیشتر دست بچه های زوپیر بود تا ان ای.چون اکثر همرهای پارک شده روی منفی ۶ ۷ میلیون مرتاض مال زوپیر بود که بارها قر زده شد لاست گندم دادیم گفتم وقتی نیستم هیچیش بمن مربوط نیست حتی گفته شد مرتاض و ببرید دست خودتون ولی نخاستید یا نکردید و یادم نمیاد. خفت روی تارتاروس انجام شد توی اون تایم من ابدا روی اکانت نبودم من قبلترش رفته بودم و همه میدونن مدارکشم هست و هیچ نسبتی به تیم برادرز یا بقیه نداره به کسیم بخاید نسبتش بدید به من باید باشه چون اکانت مال من بود اما بارها گفتم همانطور که یک عتیقه ای کتیبه جنگاموز رو فروخت و چند تا عتیقه ی دیگه صبح جمعه جمع شدن و گفتن مجید کتیبه فروخته این انگ رو هم من گردن نمیگیرم چون نکردم اگر کرده بودم هم تورج هم رضا میدونن گردن میگرفتم.

    اما به جاوید و برادرز قلبا و صادقانه میگم هیچ ربطی نداره چوت خود جاوید منو سیمجین میکرد سر این داستان.

    دنبال مقصر اصلی بخاید بگردید فقط و فقط مملی وگنس به ذهن منم میرسه ولا غیر.

    بدلیل جوی که ان ای چند سرور برای شخص من درست کرد در زمینه مسئولیت ساید من تحت فشار زمانی بودم و چون تایم بازی هم نداشتم چ برسه کاراای ساید ۳ ۴ سرور هست تصمیم داشتم جدا بشم تا این سرور قسمت شد و به ج ش رفتم و عین یه پلیر خاک بر سر معمولی بازیمو در حد نوب اولین سروری میکنم نه تایم دارم نه حال دارم ۳ ۴ صفحه هست هی اسم اورده میشه یا چرتو پرت گفته میشه من هیچی نگفتم هرکی از ی ساید پاشده امده فروم ادای روشنفکری در میاره که چی بشه مسخرش رو در نیارید نشستیم یه سرور بازی گنیم هی گذشته ی سرور پیش رو هم میزنید؟ زوپیر امده ان ای رو بزنه دمش گرم بزنه تشویقشون هم میکنم شخصا دیگه چکار ب این و اون دارید هی پست ها شده مسخره بازی.

    نعمت هزیزم درسته ریپلی روی تو بود اما ۹۰ درصد صحبتم با تو نبود سو تفاهم نشه من فقط تیکه برادرز و ک گفتی مخاطبم تویی بقیش در مورد کل شماله چه ان ای چه زوپیر.


    پ.ن:بازی کردن بدون مسئولیت بی نظیره.اینو ش ش باید یاد میگرفت.نه تنها من یکسری دیگه از بچه ها هم هستن که بخاطر کم کاری خیلی ها و بیخیالی و

    تنبلی یسری ها هر سرور اذیت میشدند.


    انشاالله اخرین پستم در این تاپیک همین باشه و از دوستان متخصص خواهشدمیکنم روند فروم رو به بخش فنی و ۴ تا امار مثل مانی چه مبتدی چه‌تخصصی ارائه بدن یکچیز مفید ببینیم و لذت ببریم.


    پ.ن: پرهام کل کل باهات رو دوست دارم ولی راجع به پیشوا هر سرور چرتوو پرتت زیادی میشه خسته شدیم ما قبول میکنیم پیشوا بهترینه خواهشا بزار تو این سرور سیر کنیم.قلبا هم دوستت دارم.ولی اخلاقت منفوره.

    ارادتمند همگی بجز پرهام + وگنس

    --مجید پرشیا


    ادیت: من از همه عذر میخام گوچیک همتونم لحنم اگه تند و تیزه بخاطد پستهای اخیری هست که هیچ بار مثبتی نداره و اعصاب ملت رو خراب میکنه.

    سلام و عرض ادب خدمت عزیزان


    پیرو صحبت جاوید عزیز و ایلیا و هومن عزیز من باب دیفالتهای اکانتهایی که متاسفانه از ش ش کوچ کرده و به ساید جنوب شرق منتقل شده اند ، نظر خودم و اقدام شخص خودم رو لازم دونستم خدمتتون عرض کنم.

    کسانیکه از ش ش رفتن ب هر دلیلی ادب حکم میکنه تمامی دیفالتها دیستروی بشن.یا توسط خودشون و ج ش و یا ش ش. هرچقدر کوتاه و کم باشه این سرور ابتدا توی اون خاک بوده ایم. حتی کسانی هستیم که چندین سرور در ش ش بودیم. با کامل احترام برای لیدرهای ج ش و همچنین ش ش بنده نظر شخصیم و تصمیم قطعیم به دیستروی دیفالتهام بوده و هست و روز اولی که رفتم به 2 نفر در ش ش گفتم هروقت کاتاتون در امد خبر بده بم کاتاش کنید. و اگر تصمیم به حرکتی داشتم دیفالتها از روز 3 4 بازی ول نمیشدن و هیچ پاپی زده نشده براشون.

    افشین عزیز هم نظر و تصمیمشون رو اعلام کردن فکرنکنم آنچنان موردی باشه که نیاز باشه بولد بشه.این بحث و خواهشی که از هر 3 شخص عزیز و محترم جاوید هومن ایلیا دارم مختومه اش کنند.اگه موردی بود خودم شخصا با هماهنگی لیدر سایدم پیگیرش میشوم.

    سپاسگزارم ازتون

    اراداتمند همگی (بجز پرهام لعنتی 8o:D^^:P)

    --مجید پرشیا

    خدایی خسته نمیشی خودت؟

    اخه این حجم از دری وری و چطوری سرهم میکنی؟:|:rolleyes::/

    دروودی بی کران بر سعید عزیزم.

    مایه مباهات و افتخار بنده است برای چندمین بار شمارو در سرور زیارت کنیم و از رقابت و رفاقت با شما لذت ببریم همچنین اعلام حضور سرور ما جناب حسین کینگ بالای عزیز مایه خرسندی و مباهات ما هستش.

    وجود اشخاص عزیز و بزرگواری چون شما در سرور قطعا به کیفیت بالای بازی تاثیر خواهد کرد.


    پ.ن

    از دوستانی که همچنان قصد بازی دارن و اسامی خیای ها به گوشمان رسیده و هنوز پستی نزاشتن استدعا میکنم قرار نیست آپولو هوا کنید بیاید و بگید هستید گه ۴ نفر خارج از گود ببینن یسریا میان اوتاهم ترغیب به امدن بشن.هدف ما هممون هر ۴ وینگ بعد این همه سال دیدن و چشیدن مزه یک سرور جذاب و دلچسبه پس خواهشی که دارم جهت انگیزه بیشتر برای کسانیکه نمیخاهند بیان، اون افرادی که قراره بیان حضورشون رو اعلام کنند.

    گشاد نباشید. یه پسته دیگه😂

    و من الله التوفیق.

    دروودی بی انتها به عزیزان سروران گرامی

    ضمن تبریک فرارسیدن نوروز باستانی خدمت یکایک شما اساتید و همچنین قبولی طاعات و عباداتتان در بهاره ی رمضان.

    ما هم به رسم ادب اعلام امادگی میکنیم ساید تا روز رجیستر مشخص نیست.


    از تمام ساید ها و پلیرها تقاضا میکنم همه باهم یا بازی کنیم که بهمون بچسبه یا اگه قراره خلوت باشه ماهم نیایم نه وقتمون نه هزینمونو تلف نکنیم.

    به شخصه اگه اس ای نباشه بازی برام معنی نداره.رقیب باید رقیبی باشه که ایجاد انگیزه و لذت رقابت ۲ چندان بشه اینکه هی بیایم تو سرور خلوت اون واندر زشت کوفتی رو بخایم صد کنیم برای تک تکمون خاطره ها شده و لذتی نداره اما اینکه شلوغ باشه سرور باهم به رقابت بپردازیم یا پلن رو هم بریم این ۵۰ سال دیگه هم بگذره لذتش تمام نمیشه.

    علی ایحال بنده از دوستان جنوبی و شمالی تقاضا میکنم در قالب یک جمله هم شده تکلیف خودشون و همه‌رو مشخص کنن بخصوص ساید جنوب شرق .

    شخصا و اکثر دوستانی که صحبت کردیم علاقه زیادی به پلی مجدد داریم اما لازمه اش وجود پلیرهای بزرگ هر ۴ سایده که انگیزه ی بازی داشته باشیم وگرنه ماهم اعلام امادگی مون رو باطله در نظر بگیرید.


    حمزه ی عزیزم سبکتون در شمال احیانا اشاره به کرم چاله که نداره؟ اخه جای مهران هنوز زخمه😂😂😂

    سلام علیکم

    تاریخ جفتش مزخرف بود اما نهم از اونیکی بهتره

    سرعتم بالای یک باشه بعیده ما بتونیم بازی کنیم.

    سرعت فقط و فقط 1 ایکس حتی لشکریان



    پ.ن: مملی کسی بجز من در حدت نیست بخاد سر رکورد بات ببنده بیا قول میدم اینبار بجای چادر سر یچیز دیگه ببندیم باهم


    پ.ن: کبیر فقط ناتار


    لاو کاوه

    لاو تریدر

    تف تو ان ای