Posts by Danak

    درود بر فروم نویسان و فروم خوانان


    در فرومی که زیباترین دیوار سرور مورد تمسخر قرار بگیرد و چیف دو عدد فیدر که از قبل توسط خود بازیکنان تخریب شده و با علم قبلی به پلن جنوب شرق تغییر نام داده شده (بیا چیف کن...) مورد تحسین و تمجید قرار بگیرد باید گریست.

    شما تعریف فیدر را می دانید؟ اصلاً هیچ آگاهی از معنی کلماتی که بکار می برید، دارید؟

    هر شهری در تراوین تعریف، کاربرد و زیرساخت هاش مشخص شده هست.

    فیدر: وظیفه این شهرها ارسال منابع به شهرهای دفاعی، کپ یا نان کپ هست. بنابراین سعی می شود حداقل فاصله را تا شهرهای مذکور داشته باشند که بازار سطح 20 با تجارتخانه سطح 10 برای عملکرد بهینه این شهرها کفایت می کند.

    اکانت ام کی ام جی با فاصله 98 از کپ فیدر زده؟!

    اکانت سورنا با فاصله 115 از کپ فیدر زده؟!

    لطفا با نگرش کوتاه، مهارت ها و اطلاعات ناقص، شعور و سطح بازی خوانندگان فروم و بازیکنان خود را زیر سوال نبرید.

    سه شهر (به ظاهر فیدر!) از جنوب غرب در پلن هایی واضح، مشابه و بدون فیک چیف شده که کاملاً مشخص بوده پلن و هدف پلن چیست. حال شما می فرمایید علم قبلی به پلن!! یعنی چند روز قبل اسم تغییر کرده یا چند ساعت قبل از پلن؟! یا این که وقتی اتک ها لانچ و دهکده مدافع با گلد کامل تخریب شده ، در دقایقی مانده به لند، اسم دهکده تغییر داده شد. بزرگوار این دیگه اسمش علم قبلی به پلن نیست بهش میگن یقین به نتیجه پلن. از یه منظر دیگه این تغییر اسم دقیقه نودی یعنی من هیچ دفی ندارم و تسلیم شدم.

    بهتر نیست جای این که به حاشیه ها و حاشیه سازی بپرداریم، وقتی پلنی زده میشه طرفین در مورد علت ها و نتایج پلن صحبت کنند؟ اونوقت فروم به سمتی تغییر مسیر می دهد که نیاز به گریستن نیست.

    پلن چیف سه دهکده از سه اکانت در جنوب غرب زده شد، مهاجم علت پلن را کوتاه و مختصر گفت، مدافع هم به جای سکوت بهتر نبود توضیح میداد که :

    - هدف از تاسیس ده های لب مرز چه بوده و چند درصد اون اهداف محقق شد؟

    - چرا این ده ها با اون موقعیت دف نداشته؟ (اونم سایدی که زیباترین دیوار را ساخته!!)

    - تروپ این دهکده ها چقدر بوده؟

    - واقعاً این دهکده ها فیدر بودن؟ علت فیدر زدن با این فاصله چیست؟


    • همچنان به گریستن ادامه دهید