Posts by HOSSEIN.TNT

    با سلام خدمت اهالی فروم

    امیدوارم تا اینجای سرور به همگی خوش گذشته باشه و لذت برده باشین یه نصیحت برادرانه به نظرم بحث در مورد سرور گذشته رو تموم کنیم اینکه چه اتفاقاتی افتاده و هرچی بوده تموم شده رفته و تکرارش فقط باعث دلخوری و ناراحتی خوانندگان فروم میشه که میان اخبار این سرور رو اینجا دنبال کنن نه سرورهای گذشته.

    جا داره یه تشکر ویژه کنم از لقمان عزیز که واقعا به شخصه واسه خوندن پست هاش به فروم سر میزنم امیدوارم که بیشتر واسمون از این پست های تحلیلی بزاره.

    انشاالله این سرور شاهد یه بازیه جذاب باشیم و همه لذت ببرن.

    موفق باشین

    حسین

    سلام تبریک میگم بهتون همر خوبی بود عکسارو میزارم امیدوارم واضح تر باشه

    سلام به همگی

    خب قصه اکانت منم اینجا به پایان رسید هرچند دیگه خیلی وقته دل و دماغ بازی نبود ولی به احترام دوستانم و رقبای عزیز سعی کردیم حریف خوبی باشیم و تا اخرین سرباز بجنگیم.

    تبریک میگم به مهاجمین عزیز همرهای زیبایی بود

    جذابیت بازی به همین زد و خوردا و بیخوابی هاشه

    در پایان هم لینک یکی از همر هایی که دیشب به اکانت خورد رو واستون میزارم.

    امیدوارم همگی موفق و سربلند باشین.

    با سلام خدمت بازماندگان سرور

    از اونجا که خیلی وقته تو فروم پرنده پر نمیزنه گفتم چند تا لینک بزارم یکم جو عوض شه و دوستانی که تو سرور نیستن هم از اوضاع سرور باخبر بشن;)

    اول از همه تشکر میکنم از همه دوستان و هم اتحادیای عزیزم در شمال شرق که واقعا سنگ تموم گذاشتن واسم و دفاع دادن

    بعدشم تشکر میکنم از بچه های تیم امرداد و خسته نباشید میگم بهشون ک این چند روز اخر، بازی رو واسه ما جذاب کردن و سرور رو از حالت یه نواختی در اوردن امیدوارم همگی موفق باشین.

    پ.ن: لینکای بعدی هم واستون میزارم بعد لند شدن8o




    با سلام

    فرشید جان در مورد جابجایی انبار هیچ نظر خواهی از لویال نشده و اصولا به لویال هم مربوط نمیشه چون تو جلسه بین شما و شمال غرب حضور نداشته در مورد پس دادن کتیبه انبار به شمال غرب به نظر من هر توافقی صورت گرفته بین طرفین باید تمام و کمال بهش عمل بشه چون یه کتیبه ارزش نداره ادم حرفش رو خراب کنه اگه توافق کردین برگردونین پس بدین بهشون

    اگرم صحبت چیزه دیگه بوده ما در جریان نیستیم و دخالتیم نمیکنیم.

    در مورد جابجایی کتیبه بین لویال و جنوب غرب قبلا هم توضیح دادم که جابجایی کتیبه بین دو متحد یه چیز بسیار عادی هست و با توجه به رفاقت و اعتماد قلبی بسیار زیاد بین لویال و جنوب غرب باز هم هر کتیبه ای که ما نیاز داشته باشیم از جنوب غرب میگیرم و اونام کتیبه ای لازم داشته باشن میدیم بهشون.

    در مورد دوستانی که به مانی عزیز گفتن انبار لویال رو با ۱۵۰ هزار تومن بخرین باید عرض کنم که شکر خدا پلیرهای لویال همشون از مال دنیا بی نیازن و شرافت خودشون رو به پول نمیفروشن که قطعا اگه فروشنده بودن و با توجه به پیشنهاد های بسیار زیاد دوستان جهت خرید اکانتها،الان لویالی وجود نداشت و کل اکانتها همون لحظه جدا شدن از اریانا واگذار شده بود.

    پ.ن: هرگونه موضع لویال از طریق اینجانب در فروم اعلام میشود پس لطفا نظرات شخصی خود را به لویال نسبت ندهید.

    موفق باشید

    با سلام

    فرشید جان متاسفانه جنوب شرق مرتب رو کتیبه های لویال فیک میزاره واینم شاهکار جدیدشون هست که دیوار شدن من نمیدونم معنی این کار یعنی چی و چجوری شما میگین فیک نمیزارن


    با سلام خدمت اهالی سرور

    دوست عزیز اول خیالتون رو راحت کنم که زیاد غصه نخورین کتیبه با تک هیرو رفت با تک هیرو هم برگشت و باز هم هر تبادل کتیبه ای که صلاح بدونیم بین لویال ودوستانمون در جنوب غرب انجام میدیم من نمیدونم چرا یه جابجایی ساده کتیبه بین دو متحد اینقدر فکر شمارو مشغول کرده این یه چیز بسیار عادی هست .

    متاسفانه مشکل شما اینه که فکر میکنین هر اتفاقی میوفته حتما باید یه سودی واسه یه طرف ماجرا داشته باشه و تنها چیزی که در نظر نمیگیرین رفاقت و اعتماد بین طرفین هست که از همه چی با ارزش تره. باید قبول کنین هنوز هستند ادمهای با شرافت و با صداقتی که واسه حرفشون ارزش قائل هستند و واسه خاطر چهار تا عددو یه بازی مجازی اعتبار خودشون خراب نمیکنن .

    دوستی لویال و جنوب غرب یه دوستی بسیار عمیق و بر پایه صداقت و رفاقت هست و با این حرفا خراب نمیشه به شمام برادرانه توصیه میکنم تو مسائل داخلی ساید دیگه دخالت نکنین.

    با تشکر


    با سلام خدمت اهالی سرور

    پیرو جلسه برگزار شده با حضور نمایندگان طرفین شمال شرق توافق شد که به مدت یکماه طرفین اعلام آتش بس نموده و نپ توافق شده را اعلام رسمی نمایند.

    اعضای اتحادهای طرفین متعهد به انجام این تعهد خواهند بود.


    متاسفانه اینقدر بی ادبی که حتی ارزش ریپلای هم نداری ولی این یه بار رو جواب میدم که به رزومت و افتخاراتت اضافه کنی

    به نظرم شما وقتی که تو فروم میزاری اگه رو اکانتت میزاشتی الان مجبور نبودی بیای اینجا بگی کل کتیبه ها نزدیک لویال افتاد. همینه که هست سعی کن جای اینکه به خودت فشار بیاری و مریض بشی با خودت خلوت کنی و ببینی کجای کار رواشتباه کردین که ساید رو به اینجا کشوندین اونم سایدی که بیشتر پتانسیل رو داشت.

    توصیه میکنم بری به خفت کردن نیزه دارا برسی و حواست به اکانتت باشه که سواره هاش خفت نشن نصف شب و تا صبح لاست بی گندمی ندی.

    به جای نصیحت کردن بقیه وتهمت و فرافکنی و بی احترامی برو توتالتون رو نصیحت کن که ساید و با جاش با کل چربیاش فروخت و چکشم خیلی وقت هست نقد کرده وتو حسابشه و همه شما رو بازی داده

    موفق باشی

    با سلام خدمت اهالی فروم

    تبریک میگم به دوستانم در اتحاد لویال که واقعا سنگ تموم گذاشتن و تونستن با همکاری بینظیرشون و در کمترین زمان ممکن بهترین کتیبه های شمال شرق رو جمع کنن .

    ما در مجموع هفت کتیبه زدیم که شامل کتیبه های

    ۱-جنگ اموز کوچیک

    ۲-مرتاض کوچیک

    ۳-چکمه کوچیک

    ۴-انبار کوچیک

    ۵-چشمان کوچیک

    ۶-احمق کوچیک

    ۷-احمق منحصر به فرد

    امیدوارم بازیکنان دلسوز شمال شرق ببینن و قضاوت کنن که تیم لیدری پر ادعاشون با ۲۰۰ تا اکانت چه عملکرد ضعیفی در جمع کردن کتیبه ها داشتن و قلبن به این یقین برسن که تیم لیدری کنونی دلش واسه شمال شرق نمیسوزه و فقط هدفش مستعمره کردن ساید بوده و هست.

    در مورد جابجایی کتیبه بین ما و جنوب غرب که بعضی ادم های معلوم الحال هرچی لایق خودشونه به ما نسبت میدن باید عرض کنم که ساید جنوب غرب ساید متای ما و برادران و دوستان ما هستن و هرگونه جابجایی کتیبه که صلاح بدونیم بینمون انجام میدیم‌.

    موفق باشید

    الله اکبر این همه آیا

    ایا مازیار نگفت اگه به جنوب شرق کمک نکنیم تو درگیری با ان دبل جنوب شرق حذف میشه و سرور از بالانس خارج میشه ولی با حذف ان دبل مشکلی نداشت


    ایا مازیار نگفت حتما باید متا کنیم یا با اس ای یا ان دبل و گزینه سوم عدم متا تا کتیبه اصلا وجود نداشت که البته میگفت لیدرا ان دبل اصلا به ما محل نزاشتن و گفتن بشینین چیپس و ماستتون رو بخورین و باید با اس ای متا کنیم


    ایا مازیار فردای جلسه انتخاب متا بدون اطلاع شورای لیدری دفاع ارسال نکرد به اس ای و صداشو در نیاورد

    ایا مازیار دوبار در تیم اسپیک نگفت ما میزاریم رو حذف ولی رو حرفش نموند


    ایا مازیار نگفت اگه کسی با ما مخالفه بره اتحاد جدا بزنه و ما هیچ درگیری باهاش نداریم ولی شبونه اکانتی که هنوز تو اتحادش بود رو با چک چراغ خفت کرد


    ایا مازیار به خاطر بدبینی به کلیه پلیرها هر روز نمیگفت فلانی خائن هست و باید بزنمیش


    ایا مازیار به خاطر تئوری توطئه اختیارات لیدرهای اتحاد رو نگرفت و بعدش هر بار یه بهونه اورد


    ایا مازیاروقتی میخاست سایدی که با کسی مشکل نداشت رو وارد جنگ با اس دبل بکنه قبل کتیبه و وقتی من بهش گفتم اینجوری پتانسیل ساید از بین میره به من نگفت شما تجربه جنگی ندارین

    ایا مازیار در چند پست قبل فاز هیتلر نگرفته بودو نگفت من تا 20 روز دیگه هیچ پستی تو فروم نمیزارم ولی چپ و راست پست گذاشت

    پ.ن: آیا مرد نباید روی حرفای خودش وایسه

    الله اکبر این همه ظریف

    الله اکبر به این مذاکره


    خب خدا رو شکر نمردیم و معنی مذاکره هم فهمیدیم تو این سرور اول اتک رو هم سایدی با چک چراغ

    دوم هم توجه شما رو جلب میکنم به این عکس و سبک جدید مذاکرات


    الله اکبر اینهمه جومونگ

    الله اکبر اینهمه هیتلر


    مازیار جان با توجه به سن و سالتون توصیه میکنم یه لیوان اب خنک بخورین و سر یه بازی اینقدر حرص نخورین ممکنه باعث حذفتون از سرور زندگی واقعی بشه و خونتون بیوفته گردن ما


    با تشکر

    سلام رفیق..

    فک میکنم من یه بار بابت یه آبادی توی واتس اپ با شما حرف زدم..

    ولی متاسفانه تا حالا توی تیم اسپیک و علی الخصوص توی جلسه زمانیکه داشت برای متا تصمیم گیری میشد ملاقات نکردم..

    میشه واضح تر توضیح بدید که این موضوع "یهویی از اول" از کجا اومده؟

    و اینکه شما که احتمالا ذیق وقت بهتون فرصت نداده که توی اون جلسه حضور داشته باشید در جریان نیستید که جمیع حاضرین موافق ایجاد متا با ساید جنوب شرق بودن؟؟

    سلام امیر جان

    موضوع یهویی از اول از اونجا اومد که دوستان کاراشون رو کرده بودن متاشونم بسته بودن یه جلسه صوری گذاشتن با حضور اکثر دوستاشون (مثل شورای لیدریشون که تو پست قبل اشاره کردم البته بیشتر شورای رفاقتیه خودشون) گفتن از بین ان دبل و اس ای یکی رو انتخاب کنین که من به شخصه کلا مخالف متا قبل کتیبه بودم و گزینه سومی هم نذاشته بودن خودتون که تشریف داشتین که اونم قرار شد اقا مازیار بره صحبت کنه ببینه اس ای قبول میکنه یا نه دقیقا همین جمله رو گفتن اقا مازیار فرداش تاپ رو چک کردیم که از شمال شرق دفاع رفته واسه جنوب شرق و مازیار جان بازم نمیخاست به اعضای شورا بگه که دفاع دادیم واگه تو تاپ نمیرفت اتحاد اصلا صداشو در نمیاورد چه دلیلی داره وقتی هنوز هیچ متایی بسته نشده دفاع بدن به ساید دیگه؟ متاسفانه با هیچ کس رو راست نبودن ایشون وهمین نداشتن صداقت باعث این مشکلات شد



    الله اکبر اینهمه دروغ


    الله اکبر اینهمه چاخان


    سلام خدمت تمامی اهالی سرور


    ایرج جان اول پیشنهاد میکنم یه لیوان اب خنک بخوری اخه از لحن حرف زدنت معلومه رزومه بازی من خیلی اذیتت کرده
    که امروز چند بار همینجا پست تکراری در مورد من گذاشتی نمیخواستم جوابتو بدم چون جواب انسان نادان سکوت است و شما سعی داری با تخریب من خودتو بزرگ نشون بدی ولی اینجوری خودت رو کوچیک میکنی .

    ادعایی ندارم ولی خدا رو شکر سابقم جوری هست که ادمای ساید فروشی مثل تو نتونن خرابش کنن


    اول از همه شما که خودت استاد دروغ گفتن و مغلطه کردنی جوری دروغ میگی که ادم به خودشم شک میکنه ولی در مورد ام ام یه پستی گذاشتی که باعث خنده همه شدی اخه اون رو نوه 18 ماهه مازیارهم بلده ;)


    اون از اول سرور که ایدین اومد و شما با اطرافیانت که دم از رفاقت باهاش میزدین بر علیه ش کودتا کردین و زدینش کنار که ساید رو تو دستتون بگیرین اینم از حرکت الانتون که ساید رو کامل مستعمره کردین کلا به قصد متا کردن لاگین کردین .

    اخه کدوم شورای لیدری پنج نفره چهارنفرش از یه تیمه و یک نفر هم به عنوان نماینده از بقیه تیمهاست و هرچی یکی از اون چهار نفر میگه سه نفر دیگه تایید میکنن خب داداش کلا در شورا رو ببندین دیگه.

    این کارا یعنی چی وقتی قراره فقط بله قربان گو باشین و پشت هم رو بگیرین . یادمه تو جلسه تیم اسپیک مازیار گفت اگه یه نفرم به من رای منفی بده حذف میکنم میرم و قرار شد نفراتی که بودن رای رو به من بگن پس چرا با وجود اینهمه رای منفی که داشت نرفت یعنی دل کندن از توتالی اینقدر واسش سخت بود؟

    در مورد ساکت بودن بنده باید بگم متاسفانه تو گروه شورای لیدری جز نقشه ی زدن و حذف هر بازیکنی که با شما مخالفت میکرد صحبتی نمیشد و متاسفانه نسبت به همه تئوری توطئه داشتین و کلا به همه بدبین بودین ومن ترجیح میدادم سکوت کنم تا اینکه رای به زدن هم سایدیم بدم چون من مثل شما نیستم که تو روی همه چاکرم مخلصم بگم پشتش نقشه حذفشو بریزم و احترام همه برام واجبه ولی شما .....


    پ.ن : ایرج در مورد همر و گندم خور لطف میکنی یه عکس از دستاوردات بزاری ببینیم چیکار کردی تو این سال ها؟


    پ.ن: سلامتی اونی که تو پروفایلش نوشته رفیق مقدسه باید جلوش زانو بزنی ولی رفاقتشو با بلند کردن همرش خوب نشون داد :)


    نه به توتال دیکتاتور!


    من بعنوان سرباز شمال شرق و بعنوان یک پلیر دلسوز برای ساید خودم به هیچ عنوان توتال و لیدری افرادی چون جناب مازیار را تایید نمیکنم! ایشان با دغل کاری و گمراه کردن ما ساید را از مسیر و هدف خود دور کرد و ما نیز با وجود تعداد بالای پلیر حرفمان هیچ اثری در سیاست های ساید نداشت و ایشان تنها با جمع کردن دوستانشان در شورای لیدری و رای گیری های از پیش تعیین شده مسیر ساید را به قهقهرا برد و ما تمامی سیاست این مرد را برخلاف اصول حرفه ای گری میدانیم


    مازیار با دستمال به دستان اطرافش با ادعای اینکه اگر شمالغرب به پلن های خود ادامه بدهد آمرداد حذف میکند !!! و آنموقع توازن سرور بهم میخورد درحالی که این ادعای مضحک و صد البته دروغ درحالی مشخص شد که با با دف دادن به آمرداد کمک به حذف شمالغرب کردن آیا این حرکت توازن سرور را بهم نمیزند؟ جز این است که این لیدرای های شاخ فقط در جهت آمرداد بازی کردن و برای خاله بازی آماده میشدن؟ زمانی که ما بعنوان سربازان دلسوز شمال شرق در مقابل چنین سیاست هایی غیر اخلاقی ایستادیم با انواع تهمت ها و انگ ها روبرو شدیم تا اینکه چند روز پیش بچه های میلیتاری درحال برنامه ریزی برای پلن رفتن روی جنوب غرب بودن! سوال بزرگ برای تمام پلیر های شمال شرق این بود که با حذف شمالغرب و جنوب غرب توازنی در سرور باقی میماند؟ اصولا چنین بازی چه لذتی دارد ؟ جز برای پرکردن رزومه آقایان با صد کردن واندر مشترک بدون هیچ رقیبی!


    ما اگر واقعا به دنبال جنگ داخلی بودیم اکانت های اصلی دف سازمون رو به این لیدرهای خود فروخته نمیدادیم و حداقل با پلن های تیمی تنها 2 3تا همری که داشتن درون ساید رو میپروندیم!


    اما هیچ پلن تیمی بر روی همر های سایدمون بلند نکردیم و بی حرف و حدیث اکانت ها واگذار شد! اما دروغ و تهمت و سیاستی جیره خوارانه مارو وادار به برملا کردن حقیقت کرد!


    من بعنوان عضو کوچک شمال شرق جناب مازیار از اکانت دو دهکده ای تندر را به هیچ عنوان شایسته توتالی این ساید بزرگ و پرسابقه نمیدانم و ادعای ایشان و دوستانشان بر پیروزی ایشان با رای بالا را کاملا تکذیب میکنم چون جناب توتال تنها با 6رای مساوی در بین شورای لیدری رای آورد البته که نصف بیشتر اون با اعضایی بود که بواسطه آیدین وارد شده بودن و صد البته که ما موافق سیستم مدیریت توتالی نبودیم و موافق سیستم شورایی بودیم که هر تیم لیدری داشته باشه نه اینکه شورای لیدری 5نفره 4 نفر از یک تیم باشند!


    ختم کلام!