Posts by WolfishAlone

    سلام و درود بر عزیزانم در سرور

    باشد که در آرامش باشیم


    متاسفانه با توجه به مشکلاتی که پیش آمده آقا تورج عزیز بزرگی فرمودند و بابت منافع ساید شمال شرق اکانت خود را تحویل ساید ( بنده دادند ) و توافق شد به هیچ عنوان از روی این اکانت بر روی اعضای ساید شمال شرق همر بلند نشود.


    تورج عزیزم از آشنایی با شما بسیار خوشوقت شدم و خوشحالم هستید همچون شما عزیزانی که منفعت ساید را به شخص خود ارجعیت میدهند و امیدوارم روزی روزگاری بتوانیم در آرامش کنار هم روزگار تراوینی بگذرانیم.


    عده ای متاسفانه دوست داشتن تمام مشکلات را به گریبان عزیزمان اقا تورج بی اندازند اما فارق از این که ایشون افتاده تر و خاکی تر از این صحبت ها عمل نمودند .


    با تشکر و احترام

    سلام علیکم جمیع دوستان قدیم و جدید ...


    انا لله و انا الیه راجعون ... ابتدا پر کشیدن مرغ سحر ایران افتخار ایرانی و آرامش قلبها را به تمامی هم میهنان و رفقای خودم تسلیت عرض میکنم


    آیدین جان خوب است انسان مانند خوبان باشد تا وقتی پرکشید همچون نیمای ما که نامش همیشه در قلبهایمان هست یا استاد شجریان که با رفتنش بغض هایمان را آزاد کرد مردمان بیتاب شوند و دلتنگ او اما طی سالها تنها چیزی که در مورد شما برای کسی به جز انگشت شمار افرادی در کنارت که انها را هم رنجاندی کسی دلتنگت نمیشود بهتر است اینگونه بگویم همه حاضرند یه چیزی بدند یه قراری بگذارند و تو نباشی تو محفلشان !


    ابتدای سرور آمدم پستی گذاشتم به جای سلام به رفقایی که به من ابراز لطف کرده بودند تکذیب حضور کردم و در آخر پستم نوشتم میخواستم باشم اما حضور کسی احساس میشود که نمیتوانم با حضورش کنار بیایم البته تند تر نوشتم اما خوب هممون میدونیم اون ضخص تو بودی ! با اصرار بزرگ و سرور خودم آقا مازیار کدورت ها را کنار گذاشتم سعی کردم آیدینی را که میشناسم در دل بکشم و تو را گونه ای دیگر ببینم و کنارت همکاری کنم !


    یه خواهشی ازت دارم ! برو همون گوشه ای که داری زیر زیرکی بازی میکنی بشین بازیت رو بکن دستت رو از تو شلوار شمال شرق و تیم ما بکش بیرون چون یه سری اسکرین شات از رفتارای زشتت و حرفای نامربوطت و منطق نداشتت دارم که فقط به حرمت یک نفر اونم ایرج عزیزم هست تا الان ازشون استفاده نکردم میام میذارم کف فروم یه کار میکنم بری بشینی مک دونالد همبرگرتو بخوری !


    آخه انسان اینقدر معیوب خدا وکیلی و غیر منطقی !؟


    دوستان این بابایی که دارید ازش بت میسازید هیچ وقت نتونست نفر اول تراوین ایران باشه بذارید بتتون رو براتون تشریح کنم !


    - همیشه دنبال نفر اول تراوین ایران یعنی نیمای بزرگ و با اخلاق تراوین ایران فرزان مهربون و مرد و انسان تراوین ایران نیما رونجر دوست داشتنی بود اگر استاد آموزشی در تراوین ایران وجود داشت نیما بود و مقلدش آیدین ! اگر استادی در بازی وجود داشت نیما بود و با اختلاف فاحش دنبالش آیدین ! حتی سرور 1 راند 1 هم که یادته به گرد پای نیما نرسیدی قاطی کردی زدی بیرون !؟


    - به قول امیر وال حتی یک سرور رو هم از وسطاش به بعد نبوده یه جایی قهر کرده رفته بالاخره اگر به زور بزرگانی مانند اقا فریار و معین نبوده که همیشه نازش رو بخرن یا محمد ایمورتال عزیزم و پیمان همیشه مینداختنش دور نمیذاشتن به قهر کردنش برسه حتی !


    - کسی که با حضور خودش به عنوان یه آدم پاک باز کثیف ترین آدم تراوین که نه بلکه از نظر من کثیف ترین آدم در اطرافمان در زندگی شخصی به نام ساسان ایلیدان که نه تنها کثیف بازی میکنه بلکه با آبروی افراد نیز بازی میکنه رو تو چمدونش داره و سریع میذارتش رو میز به نظرتون تمیزه !؟ بارها گفتم الانم فقط دو تا مثال میزنم بهشت رو در تراوین ایران ایشون ساخت اولین بار اگر اشتباه نکنم و یادمون نمیره اون کثافط کاری که برای خالی کردن عقده های همیشگیش تو سرور یه طرفه با درست کردن نرم افزار چکش زن و زدن چکش رو رفیق و هم اتحادیش و رنک 1 شدن به اون قیمت با همین اسم مسخره کافی پلیز اونم وقتی که تمام سرور حتی ادمین دست به دست هم دادن تا دل یه مرد بزرگ رو شاد کنن این ادم اسمش رو تغییر نداد و هزار مسئله دیگه بماند که اصلا قد کلاغ نمیتونی به این ادم اعتماد کنی و بهش مثلا یه جانشینی بدی برای اینکه بازی کثیف خودش رو بپوشونه میاد رو اکانتت یه سوتی میگیره میاد میذاره کف فروم خود زنی میکنه بگه من تمیزم ...


    - ... حرف برای گفتن خیلی زیاده اما حوصلتو ندارم بیشتر بخوام بنویسم !


    توضیح بابت اتفاقاتی که ما را خوشبختانه به سمت پرت کردن آیدین از شمال شرق به بیرون سوق داد !


    وقتی آقا مازیار به بنده امر کرد و ما هم اطاعت کردیم از همون لحظه اصلا بدون هیچ موردی ایشون رفت راس قرار گرفت بدون نظر سنجی چیزی ما هم اجابت کردیم گفتیم خودزنی نکنیم از روز دوم دیدیم هی یکی یکی داره به همه میتوپه اول فلانی دوم بهمانی این رو بشور بذار کنار اون یکی لفت بده طرف ازش پیام داده یه سوال بپرسه به جایی رسوندش فحش کشش کرده اونم گفته برو تا بیشتر از این فحش ندادم این باز واستاده اونو تحریک کرده حالا میگه به من فحش دادن نمیدونم چرا ما فحش نخوردیم بعد اومدیم به اقا گفتیم ایدین جان تخم طلای تراوین ایران جیگیلی میگیلی ما عزیز دلم گوگولی جان با هزار قربون صدقه که به اقا بر نخوره داری بد صحبت میکنی با همه داری همه رومیرونی از ربع خودشون یا حذف میکنن یا علیه ما میشن دیدیم نه حرف نمیفهمه هی داره میگه شما طرف من و نمیگیرید یارو به من فحش داده ! دیگه من شخص من امپرم چسبید گفتم اقا لپ مطلب یا بیا پائین بشین بازیت و بکن به عنوان بازیکن ساده یا ما نیستیم ! دقیقا بعد دو ساعت حرف زدن چهار به یک من و ایرج و مازیار واحسان با ایدین تو گروه نتیجه شد کودتای نافرجام علیه ایدین که گفتیم اقا درست با بچه ها صحبت کن !


    البته اون وسطاش یه بار دیگه قهر کرده بود بعد نمیدونم چی شد ساعت دو نصف شب اشتی کرد صبح بیدار شدیم دیدیم سمتها رو هم نوشته خودشم شده توتال مجموعه خدا شاهده اگر دروغ بگم از هر کی میخواید بپرسید !


    خلاصه ما دیدیم کوتاه نمیاد من و اقا مازیار و اقا ایرج خداحافظی کردیم گفتیم ما دیگه نیستیم شما بمان در کنار مجموعه ما هم یا حذف میکنیم یا بازیکن ساده در اختیار مجموعه قرار میگیریم ! ( ایدین عکس همه اینا رو دارم مرد میخوام بیاد تکذیب کنه ! ) وجود داشته باش نیا ! بعضی وقتا بستن اون دهن همیشه بازت بهتره و بیشتر به نفعت هست !


    خلاصه از گروه زدیم بیرون در کنارش سعی کردیم بچه ها رو تیم رو اروم نگه داریم و کوچیکتری حرفی پشت ایدین نزدیم ! اگر زدیم یکی بیاد بگه !


    فرداش اقا اومده داره منت کشی میکنه 4 ساعت تمام به خدا تمام عکساش هست اما هر ده دقیقه میگه خوب کودتا کردیدا ! خلاصه به هزار ضرب و زور ما رو دوباره جمع کرد تو یه گروه 5 نفره سلام نکرده دوباره همون حرفا رو زد ما هم در جا لفت دادیم و گفتیم نیستیم خودتی و خحودت هر کار صلاح میدونی انجام بده !


    به مازیار برگشته میگه تو میخوای من و بکشی پائین خودت واستی توتال خوب مردک باقالی تو به زور مازیار رو کشوندی اصلا تو سرور بعدشم ما سه تا که رفتیم کنار که ! به ایرج که همیشه رفیق و پشتت بود میگی نا مرد و بی معرفت حالا ما که هیچی حجسابمون مشخصه !


    آخر کار هم دیدیم اقا اومد تو فروم اون پست دری وری رو گذاشت و خداحافظی کرد و چند بارم اومده گفته انداختیمش بیرون از ساید در صورتی که خودش کاسه کوزش رو جم کرد رفت ایکاش پرتش میکردیم بیرون واقعا خودمون !


    این هم توضیحاتی بود در مورد حضصورت این دوست الکیمون تو شمال شرق که فقط ادعا داره باور کنید هیچ چیز دیگه ای نداره !



    پ.ن : ایرج جان خیلی خیلی خیلی عذر میخوام ازت میدونم قول داده بودیم احترام این ادم الکی رو نگه داریم به حرمت تو اما این ادم خودش احترام خودش رو نگه نداشت


    پ.ن : خوشحالم که راه اینگونه پیموده شد چون اگر خلاف این بود با عمو حسین و عمو وحید بزرگوار دوست داشتنی یا نورالله که خدای جنبس و بیار انسان خوبیه یا حسام و میلاد و عمو تورج و خیلی های دیگه افتخار دوستی و اشنایی پیدا نمیکردم ممد کینگی که به ایدین فحش داد اما من تا الان تو ازش نشنیدم و دوستش دارم انسانهایی که به هر نحوی از ایدین رنجیدند اما بهش توهین نکردند و موندن کنار سایدشون و به اینکه کنارشون هستم افتخار میکنم علیرضا ایران جیگیلی میگیلی دوست داشتنی دم همتون گرم که هستید.


    پ.ن : امیدوارم اون سوراخی که رفتی توش داری بازی میکنی رو به گند نکشی یا حد اقل وسطش دوبیاره قهر نکنی بری یا گند بزنی به بازیشون !


    پ.ن : اگر غلط املایی دیدید به سواد خودتون و بی سوادی ما نندازید با یه حرص خاصی تمام عقده های این چند سالم رو که یا موکسی یا پیمان یا ایرج یا فریار یا مازیار هی گفتن اروم باش نگو گناه داره خالی کردم که نمیتونستم به غلط املایی فکر کنم یه عمره داری مردم و اطرافیانت رو ازار میدی میرنجونی بس کن برو دست از سر ما بردار !


    دوستان یکمی دیر خدمت همگی سلام عرض میکنم اما الان دیگه مجبور نیستم به خاطر یک انسان منفور خودم رو پنهان کنم هستم خدمتتان در این سرور و برای همگیتون آرزوی یک سرور سلامت و پر تنش و انرژی دارم امیدوارم این سرور در کنار هم لذت ببریم و دوست پیدا کنیم و رفاقتامون رو قویتر کنیم.



    اما لپ مطلب ... بیایید با هم بخندیم نه اینکه به هم بخندیم !

    سلام علیکم عزیزان و دوستان قدیم و جدید گلمون


    والا من دلم برای فروم خیلی تنگ شده بود و از اونجایی که فروم تراوین برای من در دوران جوانی بسیار جذاب بوده الان با توجه به اینکه دیگه اعصاب و روان سابق رو ندارم ترجیح میدم صرفا خواننده باشم و از بازی و قلم حضرات لذت ببرم قصد هم نداشتم مطلبی بنویسم اما خوب دیدم دوستان لطف دارن من هم بر حسب ادب پاسخ سلامی بعد از سالها به عزیزانم میدهم و ابراز دلتنگی و غیره میکنم خدمت همگی.


    اینکه فقط این فروم رو مطالعه میکنم دلیلش اینه که هم افراد متشخص و دانا و صاحب سبکی داخلش هستند هم عده زیادی از دوستانم اینجا حضور دارند و یک دلیل هم این هست که کسانی که مایل نیستم زیارتشان کنم به دلیل رفتار های نا بهنجارشان در دیگر سرورها حضور دارند لذا تا به اینجای کار که واقعا از این سرور و خواندن مطالب لذت بردم تیم های قدر و خوبی حضور دارند سرور به نظر سالم و پر رقیب و سنگین است و امیدوارم یک سال تراوینی زیبای دیگر را در کنار هم بگذرانید.


    خوشبختانه تراوین در کنار اتلاف وقتی که همیشه برای ما داشته طی سالیان گذشته اما یکی از زیباترین و بهترین مزایای آن آشنایی با دوستان بسیار نیکی بوده که سالهاست در کنار هم رفاقت میکنیم.


    خیلی وسوسه شده بودم در سرور حضور داشته باشم اکانت هم ساختم اما متاسفانه صدای حضور شخصی به گوشم خورد که متاسفانه بر عکس نام زیبایش شخصیت نا رفیق و مارموز و بازی خراب کنی دارد به همین دلیل ترجیح دادم دورا دور بازی زیبای شما عزیزانم را نگاه کنم و لذت ببرم.


    ببخشید سر همگی را بدرد آوردم

    برای شما آرزوی سروری سالم جذاب و سنگین را دارم


    پ.ن : به یاد گذشته ها : بیایید با هم بخندیم نه اینکه به هم بخندیم <3:saint::love: