Posts by SeRmiLO

    سلام خدمت همه دوستان

    در وهله اول باید این جمله کلیشه ای رو بگم که زیاد اهل فروم نویسی نیستم ولی فروم نویسان را دوست دارم و نوشته هاشون میخونم و جز در موارد خاص فروم نویسی نکردم چون عقیده ام بر اینکه به عمل کار برآید به سخنرانی نیست و آخرین فروم نویسی من بر میگرده به قبل از فیلتر که داستانش مفصله و در این مقال نمیگنجه.

    توی همه این سالها شخصا عقیده ام بر این بوده که بازی یک تفریح و نباید انقدر جدی گرفته بشه که اخلاق زیر پا گذاشته بشه من تیم زئوس هیچ وقت بخاطر بازی صنعتی مذمت نکردم چون عقیده ام بر اینکه هر کسی یه سبک بازی خاصی داره و وقتی این امکان وجود داره که میشه صنعتی بازی کرد چرا بازی نکنی و به اون عده ای که مخالف این نوع بازی هستند میگم اگه تو هم میتونی و پولش داری بازی کن. اما جایی که زئوس اخلاق رو زیر پا گذاشت برای من قابل هضم نبود و اون هم مربوط میشه به سروری که زندگی شخصی یکی از لیدرهای شمالشرق رو مضحکه خودشون قرار دادند و توی فروم و بازی ، با آبروی یک نفر بازی کردند.

    من در مقام دفاع از ایشون برنمیام اما میگم اگه شیر شیر است حتی اگه پیر باشد

    باید مرامش هم شیر باشه و انقدر سلطان باشه که توی قلمروش نزاره کسی چیزی به دشمنش بی حرمتی کنه حتی اگه طرف بی ادب و عفت باشه و توی میدون مبارزه نشون بده که نشون هم دادند.

    ولی از جایی که زمین گرده و به قول بزرگواری اگر کسی را بخاطر چیزی مذمت کنی نمیمری مگر اینکه به اون درد دچار بشی حالا همون شرایط برای زئوس بوجود آمده که یه اتفاقی توی گذشته که صحت و سقمش مشخص نیست ، حرف روز محافل خصوصی سایدهای دیگه شده و علت تارگت شدن شمالغرب سر یک موضوع شخصی میدونند.

    این سرور متوجه شدم که یکسری از دوستام که اتفاقا از زبده ترین دفکوردها (محمد) و به جرات بهترین پلنری که توی عمرم دیدم(سارنگ) و لانچر های حرفه ای (پوریا) و یکی از بی کله ترین ها (ایمان) و سبحان(مغز محاسبات خاص تراوینی) و حسین عزیز شمالغرب رجیستر کردند و خیلی برام تعجب برانگیز بود.

    وقتی باهاشون صحبت کردم متوجه شدم که قصدشون زدن زئوس بوده و رفتند اونجا ولی زئوس در وهله اول اعلام حضور نکرده و دوستام به هدفشون نرسیدند ولی طبق صحبتهایی که توسط یک واسطه انجام شده و تضمین دادن این دوستام ، زئوس وارد بازی شده و با هم متحد شدند.

    برای تیمی که یک برند رو به اسم بریو توی سرور دو ایکس بوجود آورده و با کمترین امکانات نسبت به ساید دیگه ( جنوب شرق) و علی رغم جنگ داخلی ناخواسته بهترین نتیجه ها رو توی اون سرور گرفته بود و پلنهای قشنگ برای زمین گیر کردن بزرگترین متا شمال انجام داده بود این متحدی جای سوال برام داشت و شک برانگیز بود. برای رفع ابهام خودم با ایمان صحبت کردم و بهش گفتم که تو که همیشه میگفتی زئوس فلانه و بحث اخلاق اینا رو مطرح میکردی چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و در جواب گفت که اومدیم به زئوس شخصیت و ادب بدیم.

    امیدوارم که این درس با مهربانی باشه نه بقول فردوسی :

    چنان کوبمت با گرز گران/ که فولاد کوبند آهنگران

    ^^^^^^^^

    دیشب وقتی مپ بازی و آمار غارت ها را میدیدم به یک جمع بندی رسیدم که لازم میدانم چند نکته راجبش بگم :

    1-غارت یک ملیاردو دویستی جنوب شرق و همچنین جمع شدن اکانت ها در انتهای ساید نشان دهنده ی واندر زن های بیش از حد در جنوب شرق میباشد و این دور از حاشیه بودن جنوب شرق من یاد جنوب غرب دو ایکس میندازه که چراغ خاموش میاد بالا ولی عملا واندرزن سازی زیاد میتونه بی ارزش باشه که توی مورد دوم بهش پرداخته میشه.

    2-تعداد مولتی های زیاد در شمال غرب و پایین بودن غارت این ساید نشون دهنده دفسازی سنگینه و شاهد حجم دف سنگین بر روی واندر در اندگیم خواهیم بود که اگر شمال غرب خوش شانس باشه و استحکام را داشته باشه توی یک دور واندر رو صد میکند و هیچ همر واندر زنی کاری از دستش برنمیاید.

    3- شمالشرق هم غارتش خوبه ولی این کل کل های توی فروم نشون دهنده انتحاری و جنگی بازی کردن این ساید و با توجه به تجربه های قبلی که از لیدرهای شمال شرق موجود احتمال بروز اختلافات داخلی تا زمان کتیبه ها وجود داره ولی اگه اتحادشون تا انتهای سرور پایدار بمونه میتونه اتفاقات خوبی براشون رقم بخوره

    4-جنوب غرب هم که توی یک برزخ قرار گرفته و معلوم نیست میخواد بره بهشت یا به جهنم و باید منتظر باشه که سایدهای دیگه تصمیم بگیرند چون نه حجم غارت بالایی مثل ساید رو به روش داره نه مولتی های زیادی داره و نه پلیرهای زیاد.

    پ.ن: توی همه ی جنگهای تاریخ از قدیم تا الان همیشه پای یک زن در میان بوده



    پ.ن: دشمن همیشه دشمنه...... دشمنان مشترکتون حرمت گندم پوش شده رو حفظ میکنند تا دست دوستی تو رو.

    پ.ن: شیرها با چشمان بسته میخوابند ولی گرگهای وال استریت با چشم باز میخوابند.

    پ.ن: یه نصیحت تراوینی هست که میگه زمان گزارش و با تایم چت کردن با دوستان نزدیکت رو چک کن

    آن جا که عقاب پر بریزد/ از مورچه ناتوان چه ریزد