Posts by R!TAL!N

    سلام و عرض ادب

    قبل از هرچیزی از مدیریت محترم اسپیدترا تشکر میکنم که چنین بستریو فراهم کردن تا ما باز هم دور هم جمع شیم .

    و اما بعد

    با این پست های جدیدی که اومد لازم دونستم چند تا نکته رو عرض کنم :

    1 : هنگ کردن سایت : خب در چنین سایت هایی طبیعیه که گاهی سایت هنگ کنه اما امیدوارم الان که ادمین محترم متوجه حضور قابل توجه ای پلیر هستن کمی بیشتر به این نکته توجه کنن تا خدای نکرده اول سرور با بالانیومدن سایت و وسط سرور با ارور اتک ها مواجه نشیم . امروز یکی از دوستان لینک سایتو از بنده خواست و با گوشی نتونست وارد سایت بشه ولی با ف.ل.ت.ر شکن تونست وارد بشه . از مدیریت تقاضا دارم پیگیری کنن .

    2 : دخالت ادمین در روند بازی : با خوندن فروم سرور های گذشته متاسفانه چیزی دیدم که باور نکردم و بعید میدونم از مدیریت محترم که چنین کاری کرده باشن و یا در این سرور بکنن و فکر میکنم بیشتر جنبه تخریب این سایتو داشت !

    3 : مولتی بازی یا بات مسئله این است : مشکل اصلی دوستان در سرور های گذشته و سرور های ایران وجود مولتی باز های صنعتی و شهرک ساز های حرفه ای بود ! ادمین محترم تدبیری اندیشیدن و فرمودن اگه بات نباشه مولتی بازی هم نیست و به همین علت این سرور با این تاپیک ایجاد شد . این سرور اکثر دوستان به خاطر تیتر زیبایی که داشت وسوسه شدن و اومدن اما حالا میشنویم که قراره نیم بات ( بات نصفه ، نصفه ای از بات یا هرچی :دی ) به بازی اضافه بشه ! رید اتوماتیک در واقع به علتی که بهنام عزیز گفتن به نظر من هم میتونه غارتو از حالت طبیعی و قدیمی خارج کنه .

    5 : هوش های سیاه :
    از گوشه و کنار به گوش میرسه ایرانی های دارای هوش سیاه این سرور میخوان مولتی دستی و سنتی بکشن و اونو غارت کنن ! از مدیریت تقاضا دارم بیان و روشنگری کنن که آیا غارت محدود و ارسال منابع محدود داریم یا خیر و به چه صورته قوانین در این باره ؟

    6 : ناتار شیرده یا ناتار وحشی ؟ : بعضی از دوستان در مورد ناتار ها میپرسن . آیا ده ناتار به صورت دستی توسط ادمین قراره به عنوان منابع غارت اضافه بشه یا مثل قدیم و به شیوه گذشته ی تراوین ؟ از مدیریت تقاضا دارم در این باره هم روشنگری بفرمایند .

    7 : تولید مثل حیوانات دغدغه امروز بشر : تولید مثل حیوانات در واحه ها در اپدیت جدید به سرعتی عجیب رو به رشد بوده و این باعث میشد به نحوی غارت از واحه در اول سرور سخت بشه و گویا این کار به خاطر این بوده که زد و خورد درون سایدی از اول سرور شروع بشه . از مدیریت محترم تقاضا دارم در این باره هم قوانین موجود در این سرور را بیان کنند .

    پ.ن : هر کودوم از ما با تیمی حضور پیدا کردیم و به قول معروف ریش گرو گذاشتیم که دوستان قدم سر چشم ما بزارن و بیان این سایت امیدوارم که رو سفید بشیم !

    با تشکر


    کوچیک همه ی شما یوسف

    سلام و عرض ادب

    در چند صفحه پیش عرض کردم بنده زیاد با دموکراسی موافق نیستم یکی از دلایلش همین بود ! جایی باید دموکراسی باشه که به دموکراسی اعتقادی باشه ! گاهی وقتا دموکراسی نتیجه عکس میده و جای اینکه رضایت بیاره و به دنبالش آرامش بیاد متاسفانه باعث کاهش رضایت و ایجاد تفرقه و به نوعی هرج و مرج میشه . صحبت در این باره زیاد و از حوصله جمع خارجه .

    بگذریم ...




    سلام آقای امیرعلی عزیز

    دلایلی که گفتید برای عدم بازی جلوی تیم آمرداد برای من به عنوان کسی که در ساید دیگه و در تیم دیگه بازی میکنه قانع کننده نیست !

    مثلا من زمانی میام و میگم بازی نمیکنم تو فلان سرور یا سایت که مثلا ادمینش تو بازی دخالت کنه و رفیق بازی کنه ! ولی اینکه یه تیم چون سیاست کثیفی داره جلوش بازی نمیکنم مثل این میمونه تو فوتبال یه تیم بیاد بگه چون فلان تیم دفاع اتوبوسی میچینه و خشن بازی میکنه من جلوش بازی نمیکنم !
    مثلا تو آخرین سرور یک ایران من جلوی آمرداد بازی کردم و واقعا اصلا قصد نداشتم باهاشون متا کنم و اتفاقا درگیری هایی در مرز باهاشون داشتیم و همون اول سرور پلن خودمونو برده بودیم به سمت اس ای!
    اما نهایت سیاست ضعیف شمال باعث شد ما با آمرداد متا کنیم . چرا ؟ چون تنها سیاست شمال در اون سرور سه به یک کردن علیه امرداد بود ! هیچ سیاست و هیچ پلن دیگه ای نداشتن . منم چون کلا با سه به یک کردن مخالفم اون سرور این پیشنهادو قبول نکردم . حتی از لیدرای 4 ساید دعوت کردم تو یه جلسه شرکت کردیم بهشون پیشنهادی دادم که اگه قبول میکردن نتیجه سرور ممکن بود به کلی عوض شه و بازی خیلی جذاب تر میشد ولی بازم اونجا شمال سر یه موضوعی که دقیقا میتونست برگ برنده خودشون باشه خراب کرد همه چیو ! خلاصه ما پیشنهادو دادیم و اونا هم گفتن اِ اِ اِ اِ پس ما بزنیم ، پیشوا کنار بمونه تهش برنده بشه ؟! و با گفتن جمله ای چرچیل زمانه خود را بشناس متای شمالو بستن و شروع کردن جنوب غربو زدن و شد آنچه شد !
    تمام عرض بنده اینه که اگه رقیب ما با سیاست رفتار میکنه ( حتی سیاست کثیف ) و ما جلوشون میبازیم باید بگیم شاید سیاست ما اشتباه بوده . مثلا تو همون سرور به من گفتن چرا با آمرداد متا کردی !!! واقعا انتظار داشتن من با کسی متا کنم که اصلا به حرفم گوش نمیده و حرف خودشو تکرار میکنه و بعدش رو سایدم لانچ میکنه که منو بترسونه ؟ به نظرت این سیاست خنده دار نیست ؟

    شما میگی آمرداد هی جو میده که 4 تا پلیر بیاد نگن تو بیابون صد کردن . خب برادر من ، شما خودتو از الان بازنده میدونی جلوی این تیم . چرا ؟ چون مولتی بازی میکنن ؟ خب الان هر سایدی ممکنه این کارو کنه و مشخص نیست چیزی . یا چون ساید ضعیفو مستعمره میکنن ؟ مگه به زور سایدیو مستعمره میکنن ؟
    آقا اگه واقعا دستشون تو دست ادمینه بیا و با سند بگو من خودم اولین نفرم که تیمو جمع میکنم میرم از این سایت ! اگه دستشون با ادمین یکی نیست این بازنده دونستن خودت از اول واقعا برازنده شما نیست . با شرکت نکردن تو این سرور در واقع مانع پیروزی آمرداد نمیشی بلکه حتی ممکنه باعث پیروزیش هم بشی !

    پ.ن1: تمام لذت تراوین به همین سیاست بازیه

    پ.ن2: شمال همچنان چراغ خاموش ؟ یه چراغ سلام بزن یهو شاخ به شاخ نخوریم به هم ، جاده تاریکه !

    پ.ن3: امسال باید تو خونه عزاداری کنیم پس نگران عزاداری نباشید.

    پ.ن 4 : دموکراسی یا دیکتاتوری ؟ مسئله این است !


    با سلام خدمت همه همراهان‌ و بازیکنان عزیز اسپیدترا


    با توجه به تقاضای بازیکنان مبنی بر تجدید نظر در تاریخ استارت سرور نرمال آنتی بات ، تصمیم به برگزاری نظرسنجی گرفتیم تا تاریخ شروع طبق‌ نظر‌ شما تایین شود.

    سلام و عرض ادب


    تشکر میکنم از ادمین محترم که با نظرسنجی سعی در ایجاد فضایی مناسب برای پلیرهای این سایت دارن .



    با این وجود فک میکنم تیم های دیگه که نمیتونستن بیان ، شرایطشو پیدا کنن و بیان .



    خبرهایی رسیده که شمال هم داره میاد ولی خب چون هنوز قطعی نشده بود تو فروم پست نزاشتن گویا ! امیدوارم که بیان و سرور جذاب تر بشه و نیاز نباشه ما خودمون تقسیم شیم !:دی


    پ.ن1 : من خودم زیاد اهل دموکراسی نیستم :دی چون ممکنه اکثریت اشتباه کنن !



    پ.ن2 : سعید به اشکان بگو قیمت خوب بده شاید خریدم :دی

    سلام و عرض ادب

    یه روز دیگه گذشت و خبری از شمال نیومد !!!
    اگه کسی از شمال خبری داره بگه ، دیگه دارم کم کم نگران میشم :دی

    فقط خیلی خوشحال تر میشم تیم های شمالی هم اعلان حضور کنن که شاهد سرور بهتری باشیم و 2 ساید دست به یقه نشن و 2 ساید دیگه شلغم بکارن



    فک کنم باید خودمون بریم تو شمال بازی کنیم :دی

    ولی جدای از شوخی ، تا الان پلیرهای خوبی اعلام آمادگی کردن ولی فقط سایدین ( جمع مثنی مذکر ساید :دی ) جنوبیو انتخاب کردن و شمال خالی از سکنه شده ! با این وجود سیاست و نظم بازی مشخصه و از جذابیت این سرور قطعا کاسته خواهد شد . حالا که مدیریت محترم اسپیدترا زحمت کشیدن و این سرور جذابو راه اندازی کردن به نظرم بهتره ما هم به این جذابیت اضافه کنیم . نظر شخصی من اینه از گروه هایی که اومدن تقسیم شیم و در شمال هم تیم بره .

    اکثر کسایی که در این سایت دارن بازی میکنن از قدیمی های تراوین هستن و من بی تجربه ترین شما هستم ، اکثر شما عزیزان به رکورد ها و دستاورد های زیادی در تراوین اصلی دست پیدا کردید و میدونم که این سرور برای شما بیشتر جنبه سرگرمی و دورهمی و مرور خاطرات داره . قطعا شما هم قبول دارید اگه شمال واقعا به این شکل باشه جذابیت بازی به شدت کاهش پیدا میکنه . پس به نظرم بهتره یه فکری برای این سرور بکنیم ، واقعا حیفه این سرور که تیتر جذابی داره ، گیم پلی جذابی نداشته باشه .

    با تشکر

    کوچیک همه شما یوسف

    پ.ن 1 :

    پ.ن یوسف کجا رفتی بودی حالا؟

    دیگه ممکن بود شبهه ایجاد بشه :دی


    پ.ن2:

    پ.ن:یوسف اینقد انرژی گذاشتی برای پی نوشت هات به خدا برای اکانتت نزاشتی:D

    همش تقصیر امیرناجیه :دی

    سلام و عرض ادب خدمت همه شما عزیزان

    به به میبینم که جمع همه ی بزرگان جمعه ، اگه اشکالی نداره ما کوچیکا رو هم تو جمع خودتون جا بدید <3

    بنده هم به نوبه خودم از همین جا اعلام میکنم به همراه تعدادی از دوستان قصد حضور داریم .

    ساید انتخابی مثل همیشه
    جنوب غرب خواهد بود .

    امیدوارم سرور خوبیو شاهد باشیم .

    پ.ن 1 : میبینم که آمرداد گرد و خاک به پا کرده :دی

    پ.ن 2 : از شمال چه خبر ؟ کسی شمالو گردن نمیگیره ؟

    پ.ن 3 : میدونم اکثرا درگیر هستن و وقت کمی دارن ولی قطعا این سرور با این تیتر واقعا وسوسه کننده بود

    پ.ن 4 : فک کنم با این پستم بایگوش و ترانتولا امشب تو پی وی به خدمتم برسن که تو میگفتی وقت نداری اکانت تورنمنت بالا بیاری الان میای اسپیدترا تیم میاری ؟ :دی

    پ.ن 5 : همش تقصیر امیر ناجیه منو وسوسه کرد بیام :دی

    پ.ن 6 : فک کنم رکورد پ.ن تو یه پستو شکوندم :دی

    شاد باشید

    کوچیک همه یوسف