Posts by A$HKAN

    سلام خدمت همه خوانندگان تاپیک


    یه روز با یه دوستی داشتم حرف میزدم میگفت اسپیدترا اسپیدتراست ، دژکوب دژکوبه ، تراوینم تراوینه.هر کدوم قانون و سیستم خودشو داره و دنبال تراوین‌توی اینا نباش.الحق که خوب گفتی !

    دوستان روزی که این تاپیک زده شد ، ما به قصد تراوین بازی کردن اومدیم.تراوینم ۴چوب و قوانینش مشخصه و چیزای من دراوردی مثل رید اتوماتیک و اینا ، تراوینو تبدیل به یه بازی دیگه میکنه.طبق قانون بات یا هست یا نیست.بات خوب و بد نداریم.میخاین تا بات ساخت و سازم بزارن واستون راحت تر باشین یا اینکه منابعو بسته بندی بفرستن دهکده خسته نشین یه وقت.غارنشین هایی که ای ار ندیدمتون ، اگر وقت نداری بچسب قد زندگیت.یا برو همون دژکوبتو بزن.ناتار اینجا که گاو شیردست.یه بات ریدم واسه اقایون بزارن با پیاده گول رید بزنن و ادعاشون شه.داداش اون دیگه اسمش غارت نیست.اون دوشیدن شیره دیگه.صبح تا صبح فقط تایم غارتتو تنطیم کنی و خداحافظ.


    موفق باشید

    با سلام خدمت همه خوانندگان سرور


    همونطور که مستحضر هستید سرور 1 پنجشنبه این هفته استارت خواهد خورد.وضعیت ساید ها بر اساس دیده ها و شنیده ها به صورت زیر است


    جنوب شرق : آمرداد


    تیم آمرداد به عنوان اولین در این ربع اعلام آمادگی خودشو اعلام کرده.این تیم در ۲ راند اخر سرور ۱ ، عملکرد خوبی رو از خودش به جا گذشته و انتظار میره که جزو یکی از مجموعه های تاثیر گذار سرور باشه.این تیم رقبای خودشو در سایر راند ها کنار زده و در حال حاضر رقباش در حال رقابت توی سرور های دیگه هستند و میلی به رقابت دوباره با این تیم (به هر دلیلی) علی رغم کری های خوانده شده ندارند.


    جنوب غرب : کلاهبرداران ، تایگرز ، پیشوا


    تیم کلاهبرداران ، تایگرز و پیشوا به عنوان محتمل ترین تیم های حاضر در این ربع شناخته میشوند.تیم کلاهبرداران و تایگرز از تیم هایی هستند که به با سبک پارتیزانیشون شناخته شده هستند و در سرور های اخیر کام تا بازه زمانی مشخصی عملکرد خوبی داشتند.تیم تایگرز نیز از جمله تیم هایی هست که معرف حضور دوستان از سرور 2 ایکس هستند.تیم پیشوا نیز اخرین راند سرور ۱ ، اخرین حضور تیمیشون در بازی بود.اگرچه تیم پیشوا دیگری به توتالی دانیال نیز هست که حضور اونا در این سرور هنوز در حاله ای از ابهام به سر میبره.به نظر من هماهنگی بین تیم ها میتونه عامل کلیدی در میزان پتانسیل این ربع در اینده باشه اما در صورتی که این قدرت ها ، همسو و در کنار هم پیش روند.


    شمال غرب : اکسفورد و کمپانی برادران


    این دو تیم از تیم های شناخته شده در دژکوب و سرور 1 نرمال قبلی اسپیدترا هستند.ظاهرا با توجه به اعلام امادگی که کردند ، این ۲ تیم تصمیم به بازی در کنار هم گرفتند و خب مسلما ربع پر پتانسیلی هستند.با توجه به تعداد نفراتی که هستند ، انتظار میره تا به عنوان یکی از وزنه های قدرت سرور ، نقش فعال در تعیین روند بازی داشته باشند.

    لازم به ذکر است با توجه به وضعیت فروم ، تیم دیگری (وارین بازان) نیز قصد بازی در این ربع رو داره که میتونه به عنوان یه چالش برای تعیین سیاست گذاری های این ربع تعیین بشه و این ربع نیز مانند جنوب غرب چالشی برای هماهنگ شدن با هم دارند.


    شمال شرق : بی صدا ، تاریک ، مبهم


    این ربع به عنوان تنها ربعی هست که هنوز هیچ تیمی به صورت رسمی اعلام امادگی نکرده.اگرچه شنیده ها حاکی از چیز دیگه ای هست.امیدوارم زودتر سیاستگذاران این ساید هم تصمیم به اعلام امادگی بگیرند و کیفیت خوبشون رو فراموش نکنند.


    سپاس

    با سلام خدمت همه دوستان

    جالبه چون من شنیدم تیم شما این پیشنهادو داده!!! البته که باور نکردم ولی گزینه بدی هم نبود!!!! حتی شنیدم هر30 مین یک بار رید میزنه!!!

    از اونجایی که من با رسول در ارتباط بودم ، تعجبم این نقل قول جدید رو از شما میشنوم :) نکنه شما نسبتی با نوستراداموس دارین؟

    دوست عزیز من از روز اول خودم به شخصه مخالف هر گونه ابزار اینجوری بودم.اگرم پیشنهادی بوده به عنوان شنونده گوش دادم و با دوستان در میان گذاشتم.اصلی ترین پیشنهاد جدی من برداشته شدن بات به صورت کلی بود که خوشحالم مدیریت از این پیشنهاد استقبال کرد.

    علی ای حال میخایم بازی کنیم ، نه بات بازی کنیم :)))) وجود بات واسه ما حالت 0 و 1 داره.یا هست یا نیست.حد واسطی به عنوان بات غارت و ابزاز فلان و هر چیزی که بازی رو از روال عادش خارج کنه جالب نیست.


    سجاد و دانیال جان چون موضوع خارج از موضوع تاپیکه اگر واسه ادامش دوست داشتین میتونیم یه گروه بزنیم راجبش صحبت کنیم.اما با کلیت حرف مبنی بر حرف رو هوا زدن موافقم.ضمنا سیستم ما هم موتونیم موکونیم ، موتونید بکنید نیست.همیشه منطق حاکم بوده و رفتار ما هویداست.تعجبم نیسان که نسیه هست رو سفت چسبیدین.رمز ونچر که نقد بود رو کلا فراموش کردین یا شایدم توتال روش نشده بهتون بگه داستان رو :) .فقط میتونم بهتون پیشنهاد کنم از زوایای دیگه به قضیه نگاه کنین.شاید به نتیجه بهتری رسیدین


    سپاس


    پ.ن : پستا پینوشتن تا پست :) پیونشت ۱ خط تو ۴ خط نه اینکه ۴ خط پی نوشت باشه ۲ خط پست حال احوال پرسی

    پ.ن : مهرشاد بیخیال :) بیب بیب ، فلوید ، علی ستاره ها ، انجل و .... گذشته ها گذشته.

    شایعه پراکنی نکن من اصلا نه تیم اسپیک شما اومدم نه دیسکورد شما:)) از کجا شنیدی نمیدونم

    آرمینم که کلا اون سرور نبود بنده خدا آرمین نیومده دیپورتیش کردین :))) آرمین داشت تورنومنت میباخت سرور 1 صفایی




    سلام بر دانیال عزیز


    این مورد حق با شماست.من سهوا اسم شمارو با مازیار جی اشتباه گرفتم.ارشیوم رو الان داشتم چک میکردم متوجه شدم که بله ، اون روز ما میزبان این ۳ بزرگوار بودیم.


    دانیال جان من بالا گفتم.اینجا باز ترش میکنم.دوست من شمال شرق 24 ساعت بعد کتیبه متاشو با ما به هم زد و با شما متاشو علنی کرد که بعد هم مشخص شد یه بازی بوده که ما ازشون کتیبه نزنیم (که البته همه اینا خودسرانه از جانب علی هدشات صورت گرفته بود چون ان دبلیو سر کیسه رو واسش شل کرده بود :) این بنده خدا هم غشی تشریف داشته).چرا شما نتونسین متحدتونو راضی نگه دارین؟چرا شروع کردین به انتقال کتیبه جنگ یونیک به ربع خودتون؟اون بازه شما راز یونیک ، چکمه یونیک و احمق یونیک داشتین.شمال شرق رژیم و جنگ یونیک و متای جنوب هم سایر کتیبه هارو (از شانس ما فقط گیج یونیک اسپان شد جنوب شرق :) و جنوب غربم فقط چشمش رو تونست بزنه ).دوست من کفه ترازو کاملا به نفع شما بود و شما حتی با حفظ شمال شرق تنها در کنارتون به عنوان یه متحد شانس اصلی برای برد رو داشتین.ضمن اینکه به قول خودت تیم ما تازه تاسیس بود و کیفیتی که امروز داره رو نداشت.اینکه شما خاسین به بخت خودتون لگد بزنین ، متحدتونو از بازی بندازین بیرون و تجزیش کنین تقصیر ما بوده یعنی؟

    بچه های جنوب غرب با اکانت ژیان مشکل شدید داشتند به خاطر کری هایی که خونده بودیم و درگیری هایی که اول سرور داشتیم و تمایل به متا با شما داشتند.باقی مسایل دیگه هم به کنار.اینکه چرا که اول دعوت شمارو برای صحبت درباره اینده سایدشون قبول کرده بودند و پیش شما اومده بودن ، دلیلش چیزی جز تمایلشون به متا با شما نسبت به ما نبود.چی شد که اونارم پروندین؟ساید نوب ها و صفت هایی که بهشون میدادین فراموش کردین؟

    شما حتی پلیر های سایدتونم شاکی بودن ازتون.قضیه سرهنگ رو فراموش کردی؟طرف از شما به ما پناه اورده بود :)))))


    ضمنا دانیال عزیز من تا اونجا که یادمه نیسان به تته پته شدید افتاده بود (سر داستان زدن مولتی ها و دف ریختن تو مولتی ها).من دقیق یادمه که نیسان همزمان با اسپانش 40ک شمشیر 20ک سزار بدون هیرو :huh: هم لانچ کرد که روی گان هیرو دیوار شد و حتی لینک هم نگرفتین.حالا شما یادت نیست از دوستات بپرس یادت میارن.شما میخای حالا بگی غارت ما راحت بود و مشکلی واسه انتقال منابع مولتیامون نداشتم و اکانتمونم قفل نشده بود بگو ولی خب این یه نکته تو کت من یکی نمیره :) چون قشنگ صنعتی بازای اون سرور پدر مولتی های همو همه مدلی دراورده بودن.


    علی ای حال سیاست سرور ۱ تمام و کمال در دستان توانای ان دبلیو لندز بود.ما شاخ و شونه کش و نظاره گر بودیم طبق روال همیشگی.ما دم دروازه واستاده بودیم.شما دیپلماتتون مرتب پاس گل میداد اینور.توقع که نداشتی گل نکنیم؟


    سپاس


    پ.ن : انصافا 5ک سزار روزبه هادس اینقدر فشار اورد بهتون یعنی؟

    پ.ن : دانیال اکانت گت رایت اسپیدتم سرنوشتش مثل نیسانت شد.اونجا امرداد تاسیس نشده بود ولی باشه بگین امرداد بوده اونم.سقوط اخیر بورسم کار امرداده

    پ.ن : خب طرف رات نمیده ناراحتی که نداره : ) به فشار ۳ به ۱ هم عادت کردی شکر خدا.تبحر دارین تو دوشیدن متحداتون :)))) دیدگاهتو به متحد عوض کن

    "هر چه بیشتر سکوت کنی، شیطان هراس‌انگیزتر نعره می‌کشد".


    سلام خدمت رقبت قدیمی و سایر خوانندگان


    امیرعلی عزیز شما خاطرات تلخ زیادی از امرداد دارین.امیدوارم شبا کابوس خواب هات نشده باشه این خاطرات.هنوز شبی که اومده بودین تیم اسپیک ما (قبل از استارت سرور) به هدف ایجاد بی نظمی در جنوب شرق رو یادم نرفته.چی شد تو اون جلسه که شما رفتین شمال غرب و عطای جنوب شرق رو به لقاش بخشیدین ، بماند بین من و شما و ارمین نومرسی و دانیال!


    جنوب غرب رو که مجید هول داد سمت ما.از اول سرور به هر طریقی مسخرشون میکردین و کم میگرفتینشون در حالی که بسیار پلیرهای قابلی بودن.یادمه 5ک کاتای مجید با 60 گرزشو حدود روز 115 بازی خفت کردن روزبه.ضمنا روزبه هادس میگفت زمانی که واسه جلسه رفتیم پیش شمال غربیا میگفتن یونیت دفاعی رومن چیه؟خب این برخورد اولیه به نظرت با خودت بشه چه برداشتی ازش میکنی؟

    شمال شرقم که متحد شما بود.شمال شرقم وقتی داشتی واسه جنگ یونیک علی ستاره ها کارت به کارت میکردی باید فکر این میکردی که بیابون میشه.چرا جنگ یونیکشونو پس ندادین اگر رفاقتی اومده بود تا متحدتونو حفظ کنین و کدورت ها از بین بره؟نکنه توقع داشتی کتیبشونو بخری بعدم بیان تشکر کنن ازتون؟چیز دیگه ای نمیخاسی ازشون دیگه؟عزیز من متحد ، دشمنت نیست که همه جوره بدوشیش داداشم.۴ تا دفاعی ، همکاری ، پلن مشترکی ، چرخش کتیبه ای ، احترامی ...

    دلیل اصلی اینکه هیج وقتم کسی روی شما حساب نکرده همین بوده.


    ضمنا بعد از اون تصادف هولناک (لانچ ۲ همر همزمان شما و دیدن اسکات ها از تارگت هایی که زده بودین) نمیدونم نیسانتون چرا به تته پته افتاد.شاید بازی بدون مولتی واستون نشدنی بود.چون مولتیاتونم سالاد شیرازی شده بودن :D بچه ها هنوز دیوار گان هیرو رو یادشون نرفته


    صحبت از مردانگی کردی ، خواستم اشاره کنم به شبی که با محمد کوماتسو گپ میزدیم.محمد فک میکرد زنگ زدم بگم متای شمال شرقو بیخیال شین چون کفه ترازو به نفع متای شمال بود.یادمه موقعی که گفتم رمز اکانتش دستمونه تن صداش سریع عوض شد.باورش نمیشد و تا لحظه ای که رمز اکانتشو نگفتمش باورش نشد.این صحبت ها به ما نمیچسبه چون جای دیگه قبل ترش امتحانمونو پس دادیم.مکانیکتو عوض کن شاید درد نیسانتو پیدا کرد.;)


    امیرعلی راجب انتی بات بودن سرور همه میدونیم که راه های رسیدن به خدا زیاده ولی ما رسمی داریم‌ خلع سلاح میایم.توافق هسته ایی شده سالارا رو‌ جمع کردیم.


    از قدیم گفتن شکست مقدمه هر پیروزی هست.اشکال نداره.ناراحت نباش.نوبت شما هم میشه.

    فقط خواسی بیای چون ما میریم جنوب شرق برو شمال غرب که دورتر باشی بیشتر از حضورت لذت ببرن.سایدای دیگم پره میترسم بری اونجاها ۲ تیکه شن بدتر متضرر بشن.فقط هر جا رفتی نزار مستعمره بشن :)


    سپاس


    پ.ن : از پشت صحنه اشاره میکنن ش غ هم رات نمیدن

    پ.ن : نصف ان ای دست شما بود باهاش کتیبه هم میزدین :) اس دبلیو هم که ۵۰۰ پلیر داشت.زیر این ۳ به ۱ خیلی فشار اومد بهتونا.خداقوت

    پ.ن : این رفیقات که لایکت کردن همونایی نبودن که راز یونیک رو با رمز مشترک زدن؟اینا جزو اون ۴ تا هستن که میخای بیاری؟اینارو نیار لطفا بازی خراب کنن.

    پ.ن : میا سن میا

    سلام دوباره


    سرور 1 خیلی وقته که گذشته و خب از یه بازه ای به بعد هم سرور تمام شد.ضمنا جا داره خدمتتون عرض کنم سرور ۱ راند 4 سالار های میلیونی در خواب زمستانی بودند و پلن هایی که اجرا میشد که بدون هیچ نیرویی با فقط چن تا منجنیق و قهرمان کتیبه یونیک میزد.از طرفی لیدر ساید شمال شرقم ادعا میکرد که دست ما براشون رو هست و تولیدکننده محتوا اموزشی پلن های چیپی میزنه ولی بعد لند پلن چهرش شبیه یه استیکر پوکر (:|) میشد :D به هر جهت بهتره خیلی تو گذشته کنکاش نکنیم و چون دیگه گذشته و غیر قابل تغییره !!!

    از اونجایی که دوست ندارم شعار بدم و با کلمات جواب شمارو بدم ، لازم میدونم با ارایه یه سری توضیحات و نحوه برخورد تیم ما ، یافتن پاسخ سوال رو به شما و سایر خوانندگان بسپارم !

    از اونجایی که دوستان لطف زیادی به ما دارند از تیم ما در چندین راند دعوت شد تا به اسپید ها بیایم.چه اسپید قبلی ها ، چه اسپید فعلی.حتی شایعاتی قوی مبنی بر حضور تیم ما در سرور صورت گرفت و دوستان در ربع های مختلف لطف داشتند با ما تماس و دعوت کردند به ربعشون بریم.

    اما الان تیم ما قصد داره تو سرور دیگه ای با شرایط کاملا متفاوت بازی کنه و خب فکر کنم با یه استدلال کوچیک نسبت به این قضایا ، دیدگاه ما نسبت به این موضوع مولتی روشن و مشخص هست.


    سپاس


    پ.ن : پوکر فیس کجایی :)
    پ.ن : وقتی کسی رو در طباخی میبینی مشخصه که اون فرد کله پاچه رو به هات داگ ترجیح میده :)

    با سلام خدمت همه خوانندگان محترم این تاپیک


    با توجه به نظرسنجی اخیر منم لازم دونستم چن تا نکته رو یاددآوری کنم.

    • بهتره یه مقدار احترام به همدیگه رو یاد بگیریم و زمانی که اکثر جمع نظرشون بر انجام یه کاری هست نه و نوچ توی اون کار نیاریم.درسته نظر هر شخصی محترم هست اما به عقیده بنده نظر جمع به شخص همیشه ارجعیت داره.
    • تعویق سرور (بنده شخصا از مخالفین تعویق سرور بودم تا قبل از رویت نظر جمع) چند جنبه مثبت داره که بهتره اونا هم در نظر بگیریم.از جمله اینکه تیمایی که دیر بهشون اطلاع رسانی شده فرصت بیشتری برای برنامه ریزی و حضور قوی تر در سرور رو دارند و ضمنا امکان اضاف شدن تیم های جدید با تعویق سرور وجود داره.

    در ضمن فراموش نکنیم ، این سرور از جمله سرور هایی هست که تکرار شدن یا نشدن منوط به هیجان انگیز بودنش هست.فلذا در صورت عدم استقبال از این سرور ، مطمینا در صورت ریست دوباره ، همین تیم های که قصد شرکت در سرور پیش رو را دارند در سرور های آتی حتی اگر شرکت نکنند ، با یک تجربه تلخ و اکراه شرکت خواهند کرد.

    پس بهتره متوجه باشیم که تصمیم شخص میتونه پرونده سرور های آنتی بات رو ببنده یا فصل اصلی بازی که خیلی وقته فراموش شده رو ، دوباره احیا کنه !!!

    همیشه از حضور نیمه اولی ها ، قهر قهرو ها و امثالهم استقبال نکردم و نمیکنم چراکه با حضورشون به ظاهر یه ساید رو پر میکنن و در میدگیم با قهر و حذفشون ساید رو از راند پرت میکنن بیرون.شاید خلوتی به نفع یه ساید و سرور باشه تا پر شدن توسط قهر قهرو ها


    سپاس


    پ.ن : اکسور رو منصفانه فروختیم یوسف جان :S این راند پایه پیاده اومدیم بدون کفش ببینیم مدعان شکننده شاخ دیو سپید و غول چراغ جادو ، چن مرده حلاجن

    پ.ن : نمیدونم این تعویق سرور میشه بهونه واسه فرار یه عده ، یا فرصت واسه ورود یه عده جدید.نظر شما چیه ؟!!!

    تو وقتی هیچ سرور نرمالی بازی نکردی چه طلبی از من میتونی داشته باشی؟منم تالا هیچ اسپیدی بازی نکردم !!!

    بعد تو چرا هر سروری میری یا هم بازیت یه کاری میکنه یا دست غیب یه خراب کاری میکنه.نشد یه سرور بشنویم که خیانت و حاشیه و کاسبی دور تو نباشه.منتظریم ببینم اسپید چی کار میکنی ! این سری ببینیم کی سر کیسه رو شل تر میکنه تا شما غش کنی اون ور :)))

    در مورد دعوتت به اسپیدم یه ضرب المثل هست میگه «شهر که خالی میشه قورباغه هفت تیر کش میشه.»

    تو طلب داری به من و جایی که من میگم باید بیای :) من بر خلاف تو تیمی بازی میکنم چون هر سرور رفتم گند نزدم به اعتماد بقیه که تک بشم.

    بعدم کسی که دیوار ۲۰ نمیکنه مرام من اجازه نمیده تکی بزنم.حداقل کمک داشته باشه پتکش نشکه بره بیمارستان :D


    حالا رضا رو میخای شرت کنی ، شرتو میخای رضا کنی ، دستت به سعید میرسه ، سعید به دستت نمیرسه ، به من ربط نداره.یالله پاشو بیا طلب منو بده.

    البته من دلیل اصلی نیامدنت رو میدونم.هیچ سایدی دوست نداری پلیر غشی داشته باشه اما نگران نباش ما آمردادیا عاشق غشی هاییم.کتک خوردن و جلز ولیز کردنشون دیدنیه !


    ضمنا یه توضیح بده تو که نرمال بازی نکردی ، پس چرا باید رضارو شرت کنی؟ :/ اخرش نفهمیدم


    سپاس


    پ.ن : اسپید واسه شیرازیا حرومه.پاسپورت شیرازمون رو باطل میکنن تو شهر دیگه رامون نمیدن :))

    پ.ن : اوستاد دمت گرم.کجایی که پیش این پادشاهی بودی واسه خودت تو

    من یک ایکس باز نیستم و اون سرور هم هرکاری کرد سعید کرد و در جریانش نیستم !

    اما در مورد سرور پیش اکانت به فروش نرفت و پلیر خودم (حسین) اکانت رو به خاطر زحمتی که خودش کشیده بود با گلد تخریب کرد و نیروهاشو کوبید در و دیوار. منم هیچ گله ای ازش ندارم . اما دفی که خودم رو مولتیای خودم کشیده بودم بنا به یه سری اتفاقایی که افتاده بود تصمیم گرفتم بدم به ساید ان ای که در واقع تیم اصلی خودمونه (سپهر و بهنام ویوا و بقیه دوستان).اگه هنوزم برگردیم به گذشته باز هم همون کارو میکنم

    حالا کاری ندارم سعید ورضا چیکار کردن با همرات و به منم ربطی نداره . چیزی که به من مربوطه قرضیه که از وقتی دلار هزار تومن بود بهم بدهکار بودی!

    دارم طلبمو ازت میگیرم
    پینوشت : اون موقع فقیر بودی دستتو گرفتم کمکت کردم . حالا که خداروشکر خودت داری میگی میلیاردر شدی بیا طلبتو صاف کن

    با سلام دوباره


    احسان من ۴ سال تراوین بعد فیلترینگ ، در تمامی 4 راند سرور ۱ حضور فعال داشتم.ضمن اینکه حدود ۳ سال آخر جزو معدود افرادی بودم که به عنوان مدیر فروم و مسیول اموزش فروم فعالیت داشتم پس جوری نبوده که توی غار بوده باشم.تعجبم که شما که این قدر پیگیر طلبت بودی این n سال کجا بودی؟در کل من طلبام صافه.به کسی هم بدهی هم ندارم.کسایی هم که به من بدهکاران و دورغ میگن واگذار کردم.

    راجب سرور 1 راند ۲ ، جالبه اتفاقا سعید و جواد میگفتن احسان شانیز و رضا هدف همرای تورو به در و دیوار کوبیدن و ساید رو به هم ریختن.

    احسان تو خودت تو همین پستت داری اینجا میگی من اگر زمان برگرده به عقب سرور قبل باز همبازی ها و سایدمو میفروشم.به نظرت واقعا من میتونم باور کنم تو از عوامل اصلی خرابکاری سرور 1 راند ۲ نیسی؟تو که به هیچ اصولی پایبند نیسی و توی روز روشن دروغ میگی؟

    تا قبل از این ، وقتی کسی اکانت کسیو خراب میکرد یا به سایدش خیانت میکرد واسه اینکه قبح کار نریزه اصلا زیر بار نمیرفت اما گروه شما ( منظورم شخص خودت و دوستاته که اسم بردی) انقدر براشون عادیه که زحمت دیگران رو به گند بکشن و خیلی راحت تو یه فروم عمومی بهش افتخار کنن.

    حیف تراوین بستست وگرنه پستای سعیدو که میگفت کار خودته رو نشونت میدادم.


    سپاس


    پ.ن:خداروشکر که حالا شاخ شدی و بعد n سال اومدی طلبتو صاف کنی ، بیا تو بازی طلباتو صاف کن.یه جور صافت نمیکنم که اکانتتو مجبور بشی به رقیب مستقیم سایدت بفروشی و بعدشم واسه ماس مالی ساختموناشو خراب کنی بندازی گردن هم بازیت

    پ.ن:راستی خواستی بیای ، همرای مارو دیدی دیوار اکانتتو حتما ۲۰ کن.با گلد میشه دیوار اپ کرد :)

    صحبت از گلد و پول رایج مملکت شد یادم افتاد

    وقتی دلار هزار تومن بود 100هزار تومن گلد بهم بدهکار بودی(اون موقع هنوز امردادی در کار نبود و فریدم خالی بودی)

    با دلار روز اینو حساب کن بده 3 ایکس مولتیا گلد ندارن

    با تشکر احسان شانیز

    سلام احسان

    همون موقعش عددی نبودی و جزو کسبه تراوین بودی.الانشم عددی نشدی و هنوز جز کسبه ای ! (نمونش فروش اکانتت سرور قبل)

    یه زمانی که همر رکوردی منو توی سرور ۱ راند ۲ (ارزشش اون موقع ۲۰ت بود) ، تو با دوستای گرمابه گلستانت رضا هدف و سعید ام کا به واندر زدی.زحمت حساب کتابشو بکش.اگر طلبکار شدی شماره کارت بده فرض میکنم به فقیر کمک کردم.اگرم چیزی طرف من اومد فدا سر رفیقام.


    سپاس


    پ.ن:آمرداد خیرخواه زیاد داره و به فقیرا زیاد کمک میکنیم.واسه مولتیات بازم گلد خواسی بگو واست گلریزون میزاریم ولی قول بده اکانتارو تهش نفروشی :)

    پ.ن:سعید و رضا راند بعدیش اومدن حسابی زدیمشون.تو این راند نمیای تو رو هم بزنیم؟

    درود خدمت همه خوانندگان این تاپیک


    همانطور که دوستان قبل تر اشاره کردند ، تیم آمرداد به همراه دوستان سوانزیمون با توجه به شرایط خاص این سرور ، نبود بات ، تصمیم به حضور در سرور رو گرفته.طبق روال همیشگی در ربع جنوب شرق استارت میزنیم و خارج از تمامی اتفاقات گذشته ، سعی در رقم زدن یک سرور مهیج و به یادموندنی رو داریم.

    ضمن اینکه بهتره خودمونو مثل عادت همیشگی درگیر حواشی و جزییات نکنیم.کلیت اینه

    • یه سرور بدون بات قراره ران بشه .
    • مطابق اخرین اپدیت های سرور اصلی تراوین پیش رفته.
    • چیزی که بر سرور حاکمه توانایی و مهارت های فردی پلیر و کیفیت بازی تیم ها هست و تایم آزاد و جیب پر پول نقش تعیین کننده ای در این سرور نداره.

    پس دوستانی که به دنبال یه سرور تراوین با تیم ورک و زد و خورد به شدت بالاتر هستند میتونند به عنوان یه انتخاب منطقی به این سرور فکر کنند.سایر صحبت ها مثل تایم ران شدن سرور و ... جزییات هست که به نظرم تنها بهونه هایی هست برای گول زدن خودمون و اطرافیانمون.چراکه همه نرمال بازا خوب میدونیم به سرور نرمال بدون مولتی ، حتی با تاخیر 1 یا 2 هفته ای به شرط بازی منطقی معقول ، میشه رسید و مثل اسپید نیست که با گذشت 1 هفته ۲۰٪ ابتدای بازی رو از دست داده بشه.


    لذا از تمامی رفقا و رقبا ، اونایی که ادعا میکردند تیم امرداد و سوانز بدون مولتی حرفی واسه گفتن نداره و به همین دلیل ، کلیک دیلیت اکانت و فرار از سرور رو میزدن + سایر دوستانی که ادعاشون میشد فرصت رقابت با این تیم رو نداشتیم ، اعلام میکنم که این گوی و این میدان ! ;)


    موفق باشید


    پ.ن :‌ در کانال تلگرامی امرداد همراه ما باشید :) AmOrdaD_TeaM

    پ.ن :‌ روزی رو نمیدیدم که واحد پول مملکتم معادل یه گلد تراوین بشه.پناه میبرم به خدا از 1600 گلد 1.5 میلیون تومنی

    پ.ن : ایران از تایلند زیباتر است.به وطن خود بازگردید :*