Posts by MaJnOoN

    سلام


    تشکر میکنم از مدیریت سایت اسپیدترا برای این ابتکارشون

    بنده هم ان شاالله حضور خواهم داشت. ساید هم با توجه به حضور تیم ها و دوستان خواهد بود.

    اومدم تو واتساپ بپرسم تکلیف چیه که مشخص کردی.

    برو که رفتیم.

    آنتی بات خوبم میکنه8o


    ممنون
    ولی همون طور که یاغی عزیز گفت، این واقعا تحلیل نیست. داده خام هستش.



    پست اول شروع کار بود. فقط برای اینکه یه دید کلی داشته باشیم.
    هدفم از ارائه آمار این نبود که بگم شما‌ل‌شرق خفن و قویه.


    کاملا حرفتون درسته. وقتی داشتم داده‌ها رو جمع می‌کردم، متوجه تعداد زیادی اکانت بن شدم که اتفاقا جمعیت‌های پایینی داشتن.
    یه ذره وقت بدین میتونیم دید دقیق‌تری داشته باشیم. مثلا بررسی 500 اکانت برتر که فعال هستن و بن نیستن.

    سلام و خسته نباشید خدمت پاک‌بازان و مولتی‌بازان گرامی ^^


    با توجه به اینکه خیلی درباره تعداد اکانت و ... بحث شده بود، دیروز حوالی غروب (روز ۱۲ بازی) آمار اکانت‌هایی که جمعیتشون بیشتر از ۲۰۰ بود رو تو یه فایل اکسل جمع کردم. این مجموعه داده شامل ۲۱۱۵ اکانت بود. با توجه به اینکه ۲۰٪ داده‌ها به صورت دستی جمع‌آوری شده، احتمال خطا وجود داره؛ اما میشه گفت این خطا آنچنان زیاد نیست که نتایج رو زیر سوال ببره.



    تعداد اکانت در هر ساید


    طبق جدولی که می‌بینین، ۴۶٪ اکانت‌ها، یعنی ۹۸۳ اکانت، در ساید شمال‌شرق ثبت‌نام کردند. تعداد اکانت‌های شمال‌شرق ۲/۳ برابر تعداد اکانت جنوب‌شرق در رتبه دوم با ۴۲۵ اکانت هست. کمترین تعداد اکانت هم تو ساید شمال‌غرب ثبت‌نام کردند.



    جمعیت کل هر ساید


    با توجه به تعداد بیشتر اکانت در ساید شمال‌شرق ، طبیعیه که جمعیت اکانت‌های این ساید بیشتر باشه. جمعیت کل اکانت‌های هر ساید و سهمشون از جمعیت کل رو می‌تونین تو جدول زیر ببینین. اینجا هم شمال‌شرق تقریبا ۲/۱ برابر ساید دوم، یعنی جنوب‌شرق جمعیت داره. کمترین جمعیت هم متعلق به ساید شمال‌غرب هست.


    تعداد دهکده


    همون طور که در جدول مشخصه، تقریباً میشه گفت که تعداد دهکده‌ها با تعداد اکانت‌ها رابطه مستقیم داره و سهم هر ساید تقریباً شبیه تعداد اکانت‌ها هست. البته به خاطر اینکه اوایل سرور هستیم، منطقیه و بسته به کیفیت پاپ‌بازی سایدا می‌تونه خیلی تغییر داشته باشه. کمافی‌السابق ساید شمال‌شرق با ۱۷۳۱ و شمال‌غرب با ۵۶۳، بیشترین و کمترین تعداد دهکده رو دارن.



    پ.ن: فعلاً این آمار و ارقام رو داشته باشین به عنوان داده خام . اگر کرونا نکشتمون و اینجا هم بچه‌ها به آماری که دراومده واکنش خوبی نشون بدن، سعی می‌کنم در حد توانایی که دارم از آمار موجود تحلیل‌های مختلفی بدم.


    پ.ن: بازم تکرار می‌کنم که آماری که اینجا نوشتم مربوط به روز ۱۲ بازی هست و تنها اکانت‌هایی با جمعیت بیش از ۲۰۰ مورد بررسی قرار گرفتند.


    پ.ن: از بابت لحن نوشته و این که یه جا رسمی میشه و یه جا خودمونی، عذر من رو بپذیرین. اونقدر رسمی نوشتم که خودمونی نوشتن یادم رفته. <3