Posts by Sadegh_PARTIZAN

    سلام محمد جان



    برخلاف یکی از دوستامون که شما رو نوب دونست من برخلافش فکر میکنم تیم کوچیک شما پلیر هاش همگی جزو 10 تا پلیر برتر ساید هستن و دقیقا میدونن باید چیکار کنن.


    اما مشکل اینجاست که من اینو هر روز هم به پلیرهام میگم: طرف اگه همرکش اول ایرانم باشه اما مرام و اخلاق نداشته باشه بین ما جایی نداره.


    ما تو تیممون پلیر داریم هنوز کاربرد عمارت قهرمان رو نمیدونه چیه اما انقدر با معرفته که با ده تا از این پلیرای به اصطلاح شاخ از خودراضی و بی اخلاق عوض نمیکنم.


    شما از روز اول اومده بودی تو ساید که پرت به پر یکی بگیره و شروع کنی به اجرای سناریوت.


    توی ساید ما تیم ایکس هم به لیدری دانیال پیشوای عزیز هم بود که ما با هم نشستیم مث آدم بزرگا صحبت کردیم و دیدیم اهدافمون به هم نمیخوره و الان اونا دارن راه خودشونو میرن ما هم راه خودمون رو میریم.


    اما شما از روز اول زیرآبی اومدی و در جواب هر نامه ای که بهت اومد گفتی ما اومدیم تفریحی بازی کنیم و همین فردا پسفردا دیلیت میکنیم، وا با همین ترفند دو هفته همه رو سر دوندی و حاضر نشدی مث مرد بیای جلو بگی هدفت چیه.


    میگی مخالف مولتی بازی هستی؟ اون موقع که ما اینجا جلو 30 نفر داشتیم برعلیه مولتی بازی مجادله میکردیم شما کجا بودی؟! چرا نیومدی حمایت کنی اگه مخالف این کاری؟


    اگه تو بازی اخلاقیات مهمه چرا اومدی تو فارما دف ریختی؟ آدم اگه به یه چیزی ((اعتقاد)) داشته باشه تحت هر شرایطی ازش پیروی میکنه. اگه نکنه پس داره ((تظاهر)) میکنه.

    بعدش اومدید به دروغ میگید ما مولتی داریم. دیگه اونایی که دشمن خونی ما هم هستن میدونن تنها تیمی که داره روی اصول بازی میکنه ماییم. چرا به ما برچسب دروغ میزنید؟

    چرا اومدید این مسأله رو کشوندید به فروم؟ جز این بود که وجهه تیم ما و ساید ما رو خراب کنید؟ لیدر فلان ساید ناراحته که چرا دف ریختنشون توی یه ساید دیگه علنی شده بعد شما اومدی یه مسأله درون سایدی رو الم کردی تا یکسری منفعت ببرن این وسط؟


    با تمام اینا شما جای من بودی چه فکری در مورد خودت میکردی؟


    نیم کیلو باشیم، مرد باشیم


    پ.ن: دانیال پیشوا عزیز حال جسمانی مساعدی نداره، برای سلامتیش دعا کنید

    اون زمان که بچه های سایدای دیگه میومدن اینجا جانانه از مولتی و بات حمایت میکردن شما کجا بودی عزیزم؟

    اخلاقیاتت تا این مسأله رسید به جنوب غرب گل کرد؟

    شمایی که تو فارما دف میریزی بیای از اخلاقیات صحبت کنی مث اینه که داعش بیاد از حقوق بشر صحبت کنه.



    دوما اینقدر دروغ نگو
    شما فقط روی مولتی های ربلز دف نریختید بلکه رو تمام فارمای کم جمعیت و بی نام و نشون ساید دف ریختید تا از کل ساید تلفات بگیرید

    اولا برای بسته شدن دهن شما دوست گرامی بگم ما دیروز در عرض 6 ساعت سه میل از مولتی های شمال شرق غارت کردیم که اکانت تروریست که صاحب مولتی هاست و اون بنده خدایی که پشت مولتی ها بود مجبور شده بود برا اینکه ما بیشتر منابع نبریم بره پشت دونه دونه مولتی ها لاگین کنه و منابعو بزنه بونوس اتحاد و طرف داشت نامه میداد میگفت داداش تورو خدا غارت نکن.
    حتی اولین اتحادی که قصد واقعی شما رو فهمید و سعی کرد کاتاتون کنه ما بودیم.


    دوما دیگه چهارتا حرف صاحب کارهات قبلا زدن تو نیا اینجا تکرار کن که دیگه واسه طفره رفتن دستت رو شده.
    دیگه همه خودشون عقل دارن که اگه ما مولتی باز بودیم اوضاعمون توی تاپ غارت این نبود.
    در ضمن مث اینکه همکاری ما و پارسا فیها خالدون خیلی هارو سوزونده، بنده و مابقی لیدر کلاهبرداران از روزی که پامونو گذاشتیم این سرور و فهمیدیم با کیا طرفیم و متوجه شدیم اگه بخوایم ساید رو به هم بریزیم دل همون دوستانی رو شاد کردیم که برای شما کارت به کارت کردن بیای اینجا این کارا رو بکنی، تصمیم درست رو گرفتیم.



    اصلا هرچی شما راجع به تیم ما میگی درست، حداقل ما داریم واسه دلمون بازی می‌کنیم، نه اینکه مزدور ساید خراب کن باشیم.


    [/b]
    پ.ن: زدم وسط خال،نه؟

    سلام
    شبتون بخیر


    یک سری دوستان میگفتن این اتحاد elisifino چندتا کارگر ساده ان اومدن اوغات فراغتشونو تو جنوب غرب بگذرونن، الان متوجه شدیم دوستانمون توی فارم های جنوب غرب دارن دف میریزن تا از کل ساید تلفات بگیرن.


    به دو تا اسکرین شات زیر دقت کنید.
    این اسکرین شات ها در فاصله 4 دقیقه گرفته شده و امتیاز دفاعی اتحاد کذایی در همین مدت افزایش پیدا کرده و این اتفاق به صورت لحظه ای داره میوفته و 100 تا 100 تا داره امتیاز دفاعی بالا میره.


    حالا اینکه پشت پرده این ترفند های کثیف از کجا منشا میگیره و این دوستان قراره به چه کارهای دیگه ای برای خسارت زدن به اتحاد ما و جنوب غرب قراره متوسل بشن رو دیگه خدا داند.


    ای کاش کمی مردونه بازی کنیم.
    اون کاری که شما کردی واسه ما قفل نیست تا روی صاحب کارهای شما اجرا کنیم ولی ما برای زسیدن به هدف حاضر نیستیم روی شرافت پا بذاریم.



    یاعلی

    گفتم یه مدت پست نذارم ببینم دلتون واسم تنگ میشه یا نه :D


    والا ما هم ازین آمار ارقام سر در نیوردیم فقط میدونم با سالم و اصولی بازی کردن تا الان تهش میشد 15کی گرزی کشید که یکی از بچه های ما کشیده(این دوستمون توی چند سرور دات کام همر رنک یک سرور رو کشید)


    حالا این اعداد و ارقام بالقوه امکان پذیر هست اما بالفعل توی حالت عادی نیست


    البته تاپ همرای هر چهار ساید به نظرم الان روی 40کی گرزی هست الان و از لحاظ تعداد فاصله زیادی وجود نداره توی تاپ همر ها


    بلاخره شما 200 تا مولتی هم داشته باشی یه سربازخونه بزرگ و کوچیک که بیشتر نداری بخوای توش نیرو بسازی



    مخلص همگی <3

    سلام خدمت هم قرنطینه ای های عزیز❤️
    روزگار حوصله سر برتون بخیر


    اول یک حرفی داشتم پیرو پلن ناموفق تیممون روی بچه های اتحاد esifino


    بنده تمام مسؤلیت ناموفق بودن این پلن رو به عهده میگیرم و دلیلش هم بیشتر اشتباه از سمت ما بود تا دفاع خوب از تیم مقابل


    توی تیم ما قوانینی وضع شده تا بچه ها بیشترین لذت رو از بازی ببرن و یکی از این قوانین اینه که هرکس حق لانچ همر خودشو داره و این اتفاق نتیجه ناهماهنگی سه تا پلیر شرکت کننده در پلن بود که من بازم دستشونو میبوسم که ساعت 4 صبح از خوابشون زدن تا این پلن رو اجرا کنن


    اگر بیست بار دیگه هم این اتفاق بیوفته بازم دست بوسشون هستم و بهشون افتخار میکنم که حداقل این شجاعت رو داشتن دمپایی هاشون رو بلند کنند تو این تایم سرور.


    همین ترس از عدم موفقیته که باعث کم هیجان شدن سرورهای ایران و عدم وجود زد و خورد تا زمان واندر شده اما دیگه همه باید فهمیده باشن ما بی کله تر از این حرفا هستیم و تا زمان کتیبه ها کلی پلن دیگه از تیم ما شاهد خواهید بود، چه موفق چه ناموفق.




    اما بحثایی که بعد از پلن صورت گرفت خیلی برام جالب بود.
    اول یه دوستی که فکر کنم سرپرست همون اتحاد بود از روی تایم اتکا شجره نامه ما رو حدس زد که ما عضو یه تیم ((تایگر)) نامی هستیم.
    اولا من چون این دومین سرور اسپیدم هست با این تیم آشنایی ندارم و سرور قبلم در خدمت امید جان بودیم که بعید میدونم اسم تیمشون تایگر باشه.


    از مابقی تیم لیدری ما هم دو نفر قبلا عضو تیم ir.cob بودن و تنها آقا سجاد هست که نمیدونم تو چه تیمی بازی کرده قبلا که باید از خودش بپرسید.
    حالا اینکه این شایعات علیه تیم ما از کجا رهبری داره میشه دیگه خود دوستان براشون واضحه و نیاز به توضیح نیست.


    نکته بسیار جالب بعدی ادعای جالب تیم esifino مبنی بر بازی تفننی توی این سرور هستش که من سه تا نکته رو راجع بهش عرض میکنم اما در کل خدا داند:


    1. این دوستان ادعا میکنن برا پر کردن اوقات فراغت اومدن، بسیار هم عالی؛ اما نکته جالب توجه اینه که چهارتا اکانت اول این اتحاد زمانی که ما تازه میخواستیم مهاجر اولمونو بسازیم و حتی قبل اینکه بچه های ربلز ده دوم رو بزنن زمین، هر چهارتاشون کپشونو گرفتن و اونم دقیقا کلیدی ترین 15 کراپ های ساید که نزدیک به مختصات کتیبه های منحصر ساید هست رو گرفتن.(زمان تاسیس ده دوم قبل از شروع تعطیلی های کرونا بود)


    توی دهکده های این عزیزان هرکدوم 1000 تا حیوون موجوده که توی گزارش ها هم قابل مشاهده اس.


    این دوستان صاحب مال و وقتشون هستن ولی از شواهدی که ما داریم میبینیم هیچ اثری از بازی تفننی یا وقت پر کنی دیده نمیشه بلکه کاملا منسجم و هدفمند از روز اول حضور داشتن و این اکانت ها وقت و هزینه زیادی براش گذاشته شده.
    حتی این دوستمون ساعت 4 صبح پای اکانت بوده و اتکا رو دیده.
    حالا ما نمیدونیم شما تفننی بازی کردنت اینه جدی بازی کردنت دیگه چیه تیمسار


    2.و اما بعد از پلن اتفاقاتی توی فروم افتاد که منو خیلی توی فکر فرو برد
    من تا قبل این خبر نداشتم این دوستان توی فروم حضور دارن و اکانتای فرومشون رو که شناختم دیدم از پای ثابت لایک کردن پست های بچه های شمال شرقن که ایشالا اتفاقی بوده.


    3. بعد از پلن، بچه های شمال شرق مشغول به ماهیگیری از آب گل آلود و نخ دادن به همین دوستان بودن در صورتی نه سر پیاز این ماجرا هستن نه ته پیاز
    ایشالا اینم اتفاقی بوده.


    4. بعد از این اتفاقات هم خبردار شدیم ساید شمال شرق توی یکی از اکانت های جنوب شرق دف ریخته که مارو مشکوک به یکسری سناریو هایی کرد اما ایشالا اونم اتفاقی بوده.




    همچنان هم دوستان شمال شرق هیچ نماینده ای از طرف خودشون معرفی نمیکنن تا از پاسخگویی طفره برن که ایشالا اونم اتفاقیه.



    شب و روزتون خوش❤️
    صادق

    مث کل تیم دیگه ای که اینجا هستن میتونستیم از روز اول بیایم بریم ته مپ یه جا لونه کنیم بی دردسر چهارتا همر بکشیم بکوبیم به واندر اسکرین ویترینی بگیریم و تهش به عنوان لیدر محترم(تو سری خور و منفعل) فلان تیم شناخته بشیم که واندرو 10 سطح آورده پایین و سرش تو لاکشه و تو کارایی که به زعم دیگران بهش مربوط نیست دخالت نمیکنه.


    اما ترجیح دادیم با شرافت باشیم بیایم وسط با کاری که غلطه علنا مخالفت کنیم، عیبی هم نداره تو این راه چیا رو از دست میدیم، از اون چیزایی که بخاطر نگفتن حقیقت حفظ کردیم باید بترسیم.


    ایشالا هرچی فحشه من بخورم تا خدایی نکرده یه روزی باب نشه تو تراوین ایران راه بردن این بشه بری گدایی پلیر بکنی روشم هزارتا مولتی بسازی بعدشم. ویرایش شد






    بزارید تمام فحشاشو من و لیدرای کلاهبرداران بخوریم اما این روش بازی مد نشه.









    چون شما توانایی تایپ کردن داری دلیل نمیشه فروم نویس باشی دوست عزیز


    ما هم اینجا اومدیم بت دروغگویی و تقلب رو بشکنیم که مظهرش شما و دوستانتی


    اگه مث شما دنبال یار جمع کردم بودیم که مث همون رفیقتون قبل شروع سرور میوفتادیم به گدایی پلیر تو این سرور و اون سرور

    سلام خدمت همه بزرگواران
    در این روزها که آفت بیماری کشور رو فرا گرفته امیدوارم تن خودتون و خانواده گرامی سلامت باشه.❤️



    ما یه دو سه روزی نبودیم و فروم رو دنبال نمیکردیم به گوشمون خورد دوستان شمال شرقی یک سری سخنان جالبی رو به میون آوردن.



    اولا یک سوال ساده...
    چرا یک اتحاد رده متوسط با 40 تا اکانت معمولی تبدیل به بزرگترین دغدغه و بحث یک ساید بی نقص از لحاظ تعداد اکانت و پلیر مثل شمال شرق شده؟
    آیا ما از لحاظ استراتژیک تهدیدی برای شمال شرق محسوب میشیم؟ قطعا نه


    دلیل تمام این شوی ((مهندسی شده)) توسط لیدرهای شمال شرق علیه اتحاد کلاهبرداران ناکام موندن توطئه لیدرهای این ساید برای فتح بی دردسر این سرور بود اون هم توسط بچه های ما.


    حالا چرا میگم مهندسی شده؟
    اول اینکه شما عقل و منطقت قبول میکنه سایدی که با برنامه قبلی تو تمام سرور های دات کام و تورنومنت دنبال پلیر میگشته الان به ادعای پلیرهاش روی هوا اداره بشه و تیم لیدری نداشت باشه؟
    (سند این حرفم ورود آرمین نومرسی به دیسکورد بچه های ایران توی سرور6 دات کام برای دعوت به این سرور بود که بنده اجازه این کار رو بهش ندادم و از دیسکورد اخراجش کردم)


    در واقع بعد از تحریف تعداد اکانت ها و سعی در ارائه آمار جعلی دومین توطئه ساید شمال شرق تظاهر به عدم وجود تیم لیدری متمرکزه که بسیار نقشه زیرکانه ایه.


    همونطور که سان تزو در کتاب ((هنرهای جنگ)) میگه: پنهان کردن نظم و استحکام در ورای بی نظمی باعث اشتباه دشمن در تخمین قدرت نظامی شما میشه.


    علت دیگه ای که ساید شمال شرق برای این کار داره اینه که ((جو فروم)) رو به دست بگیره.


    الان شما به صفحات قبل نگاه بندازی از هر ساید فقط نماینده ها و لیدر های ساید دارن اظهار نظر میکنن، اما ساید شمال شرق به صورت کاملا مهندسی شده با تعداد بالا سعی در گرفتن جو فروم داخل دستشون دارن و این از طرفی باعث ابهام و عدم نیاز به جوابگویی از طرف لیدرهای این ساید شده و هر سوال یا مطالبه ای از این ساید با هجمه تعداد زیادی کاربر از این ساید مواجه میشه.




    اما هدف نهایی ساید شمال شرق از تمام این نقشه های و حربه های عجیب و غریب توی دو کلمه خلاصه میشه:

    ((خریدن زمان))


    شاید دقت نکرده باشید، هر وقت از پلیر های شمال شرق در مورد تعداد اکانت ها سوال کردیم جواب دادن: بذارید زمان بگذره مشخص میشه


    بنده از همینجا به عنوان لیدر تیم مستقل کلاهبرداران هشدار میدم که اگر زمان طلایی برای ضربه زدن به این ساید رو از دست بدید و به اصطلاح ((خر این دوستان از پل بگذره)) قطعا چهره متفاوتی از این ساید به ظاهر مظلوم و بی نظم رو خواهید دید.
    چهره ای که من از روز اول به وضوح میدیدم.




    یاعلی❤️







    شما خودتو با امثال امید یا پارسا یا حسین مایا یکی نکن


    امید جان که سرور قبل مدت کوتاهی در خدمتش بودیم و بسیار باعث افتخار بود همون مدت کوتاه


    حسین جان که از قدیمی های ساید خودشه و توی دات کام2 باهاشون آشنا شدیم بسیار انسان محجوبیه


    پارسا جان هم که تاج سر ماست


    با این وجود ما هر دو ساید مجاور رو داریم میزنیم و ازشون میخوریم اما تو یه رقابت سالم و دوستانه



    اما شما بی حیاهایی که نه از توهین ناموسی و زیر کمری هراسی دارید، درد و بدبختی مردمو مسخره میکنید و چپ و راست دروغ میگید تو فروم حسابتون از همه جداس

    حسین جان سلام


    مشکل اینجاست این دوستان اصلا از مردم نیستن و از درد مردم خبر ندارن


    روز اول سرور گفتن آقا یک سری افراد بضاعت مالی ندارن تو این بازی زیاد خرج کنن برا همین لطفا مولتی بازی نکنید بزارید همه از بازی لذن ببرن، من خودم پلیر دارم که کارگره حقوق ماهانه اش 1.200.000 عه اما مگه اون دل نداره؟اون حق لذت بردن نداره؟
    بعد به همون شیوه هميشگی 30 نفری ریختن مسخره کردن


    الان هم دارن دل خون مردم رو مسخره میکنن


    بری تو زندگی های اینا سرک بکشی چنتا بچه پولدار و آقازاده ان که اصولا هیچ چیز و هیچ کس جز لذت بردن خودشون براشون اهمیت نداره


    درد و نداری مرد هم براشون جوکه


    بعد میگن چرا با شمال شرق مشکل داری؟ چون شما یک مشت مرفه بی درد هستید که برای هیچ کس و هیچ چیز ارزش قائل نیستید و مشکل مردم براتون دستمایه شوخی و خنده اس.

    ما ترسو ایم؟
    با 40 تا اکانت جلوی 1000 و خورده ای اکانتتون قد علم کردیم.
    در حالی که جو فروم رو اونقدر سنگین کردید که هرکی بگه بالا چشمتون ابرو عه 25-30 نفری میریزید سرش بعد بازم من تک و تنها اینجا جلوتون محکم وایسادم


    ترسو اونیه که 300 تا پلیر تو ساید جمع میکنه اما بازم انقدر از باخت میترسه که 700-800 تا مولتی میسازه.


    ته این سرور هرچی بشه افتخار میکنم به خودم و تیمم که مثل مرد جلوی همه اینا وایسادیم و از ترس کم بودن یا نابربرای نرفتیم قایم بشیم.
    اگه دشمنمون متقلب بود ولی بازم ما سالم بازی کردیم.


    تاریخ همیشه اثبات کرده اونی که حقیقتو بگه سرشو میبرن.
    با افتخار سرمون هم این سرور بریده بشه بازم در حال انجام کار درست بوده که نابود شدیم نه اینکه با هر لکه ننگی باقی بمونیم


    شمایی که ترس وجودتو گرفته نه ما

    بهتون میگم نامرد چون مث دیروز 20 نفر ریخته بودین سر احسان شانیز
    شما دو نفر مث من بودن تو فروم که جواب یاوه گویی هاتونو بدن جرعت حرف زدن نداشتید که


    به یکیتون گفتم خاعن و وطن فروش چون توی سرور 4دات کام در حالی که لیدر ساید بود از اختیاراتش سو استفاده کرد و کتیبه جنگ آموز رو به ساید مقابل هموطناش فروخت و از سرور فرار کرد همه اونایی که اون سرور بودن هم میشناسنش.


    بهتون میگم ارازل چون از هیچ توهین زیرکمری و ناموسی ای ابایی ندارید


    من بی دلیل حرفی نمیزنم.



    دوما آقای دکتری که آبروی دکترای این مملکت رو بردی
    من این مدارکو گذاشتم مجبوری بیای جای شعر خوندن اینجا مداحی کنی.


    من اطلاعات باارزشی مثل اینو انقدر راحت لوث نمیکنم، وقتی این اطلاعات منتشر بشه ساید شمال شرق باید پاسخگو باشه و من تا یه نماینده از این ساید معرفی نشه تا جوابگوی اینکار نشه کامل قضیه رو باز نخواهم کرد.



    اما برای اینکه بدونید بلوف نمیزنم امشب یه گوشه از این قضیه رو باز میکنم نه همشو


    کلیت قضیه هم از این قراره که یک پلیر نفوذی جنوب غرب از طرف شمال شرق مبلغی رو دریافت کرده تا یکسری خراب کاری ها توی ساید ما انجام بده
    انگیزه دقیقش رو نمیدونیم اما احتمال میدیم اومده تا کتیبه بدزده و یا جو رو متشنج کنه.


    پینوشت: شما جماعتی هستید که برای برد به هر حربه ای متوسل میشید. یه واندر صد کردن چقدر ارزش داره که همه چیتونو بخاطرش گذاشتید وسط؟

    خب تنها خط قرمزی که رد نکرده بودید توهین خانوادگی و ناموسی بود که اونم کردید...


    دو تا دعا میکنم برات
    اول اینکه خدا یک جون غیرت و حیا بهت بده چون به کارت میاد
    من ده سالم با یکی مجادله کنم جرعت نمیکنم به هیچ پدر و مادر عزیزی و نونی که سر سفره میبرن توهین کنم.


    دوما اینکه من بخشیدمت امیدوارم فقط خدا از سر تقصیرت بگذره



    یک بار قبلا هم گفتم من اسمم رو هر سرور عوض میکنم و این اسم پارتیزان رو هم از یک سریال اسپانیایی مورد علاقم انتخاب کردم و نمیدونستم کس دیگه هم با این اسم وجود خارجی داره برام مهمم نیست شما چی میگی، مختارم هر اسمی دوست دارم انتخاب کنم.


    در مورد ادعای شما که تو سرور بتا برای شما میمالیدم من تا حالا هیچ سرور بتایی شرکت نکردم، اینم یک دروغ دیگه از جانب شما

    سلام


    اولا تشکر ویژه کنم از بچه های شمال شرق که برنامه زندگی و تایم من به دغدغه اصلیشون تبدیل شده، اما نگران نباشید، شما فرض کن من اصلا رسالتم اینه هر روز بیام امثال شما رو سر جاشون بشونم.



    دوم؛ شما هنوز هم نفهمیدین همه این داستانا مال چیه، ما و لیدرای اتحاد کلاهبرداران اگه بخوایم سیاستی رو مث 3به1 به کرسی بنشونیم نمیایم تو فروم جار بزنیم، بلکه مخفیانه با لیدرای سایدای دیگه صحبت میکنیم.
    کل این داستان واسه برملا کردن این شو و ننه غریبم بازی شما تو فروم بود. همینکه دیگه جرعت تو روز روشن دروغ گفتن اینجا رو ندارید برای من کافیه.


    سوم؛ یه هفته اس از بزرگ تا کوچیک سایدتون رو دارم پوزه شون رو به خاک می‌مالم ولی در مقابل تمام تلاش شما واسه کوبیدن من تمسخر اسم و پاپ اکانتمه دلمم براتون میسوزه واقعیتش نمیخوام بیشتر از این حیثیت و اعتبارتون به باد بره


    چهارم؛ من بعد بحثای پریروز تقريبا 24 ساعت سکوت کرده بودم و قصد ادامه این بحثو نداشتم چون به تمام خواسته هام رسیده بودم، اما دوباره یه پلیر بلبل زبون پیدا شد گفت ((پس مدارک جاسوسی چی شد)). ویرایش شد

    لیدر بین المللی چی شد ؟ اسناد رو موریانه خورد ؟

    کرونا کم بود شما نمکدون هارو هم باید تحمل کنیم؟


    بعله اسناد در غالب چنتا اسکرین شات از چت های یکی از پلیرهای شاخص سایدتون موجوده، همینه که بفرستم احتمالا فک اون دوستمون بیوفته چون بدجور از ما رو دست خورده


    اما قبلش منتظرم یکی از ساید شمال شرق پیدا شده و جواب بده با توجه به اینکه آمار کامل اکانتا منتشر شد چرا ادعا کردید که سایدتون ((50-60 تا اکانت از سایدای دیگه بیشتر داره)) و مدام دروغ گفتید این مدت؟

    اوکی من از پست +18 شما بد برداشت کردم
    اون هشت نفر دیگه که از هر سه ساید دیگه تو رو دیسلایک کردن هم دروغگو و نفهمن؟


    مارو چی فرض کردی تو؟

    و اما برادر ناجی
    در مورد ادعاتون که من ((این همه)) به بچه های شما بی احترامی کردم و اینکه ((من مقصر بودم))، شما رو ارجاع میدم به آغاز تمام این درگیری ها یعنی به صفحه 7 فروم که اکانت yaghi در جواب به یه پست تحلیلی من که توش هیچ اثری از بی احترامی نبود(شاید فقط کمی کری خونی محترمانه) اومد چهارتا فحش کمر به پایین نسیب ما کرد و ازون جالبتر اون پست هنوز هم توسط ادمین فروم ویرایش نشده و حتی ازون هم جالبتر اینکه درحالیکه تمام اعضای فروم حرکت اون فرد رو تقبیح کردن، 8 نفر از اعضای ساید شما اومدن و پست اون فردو لایک و ازش حمایت کردن...


    شما وقتی جرقه یه اتفاقی رو میزنی مسوولیت تمام اتفاقات بعدش با شماس...

    سلام ممنون


    اگه کامل پست رو با دقت بخونید کل اکانتای سرور 2800 تا هستن.


    از این تعداد رقمی حدود 400(تعداد دقیقش تو خود پست آورده شده) زیر 20 نفر جمعیت داشتن که از آمار حذف شدن چون اکانتای فیک و غیر فعال بودن


    پس میمونه حدود 2400 اکانت


    از این 2400 اکانت حدود 1600 تاش توی اتحاد بودن که شمارش رو ساده کرده بود و توی نیم ساعت شمرده شدن.


    با این اوصاف چیزی حدود 700-800 اکانت بدون اتحاد باقی میموند که وقت گیر ترین قسمت شمارش بود.


    از این تعداد 350 اکانت شمارش شد که چیزی حدود دو ساعت زمان برد و برای همین 400 اکانت باقی مونده رو بیخیال شدم.اما برای اینکه آماری با جهت گیری علیه شمال شرق منتشر نشه و بی‌طرفی رعایت بشه سهم ساید شمال شرق رو از این 400 اکانت صفر در نظر گرفتیم و بین سه ساید دیگه به نسبت مساوی تقسیم کردیم.


    در ضمن اگه فروم رو مرور کنید من حدودا 48 ساعت قبل اعلام کردم که بزودی آمار کامل اکانتا رو منتشر میکنم.


    کل این پروسه کمتر از 3 ساعت زمان برد.


    با تشکر

    سلام خدمت همه بزرگواران


    این آمار رو به درخواست چنتا از دوستان شمال شرقی کلی وقت گذاشتم به دست آوردم بعد فیدبک اینجوریه


    آمار میذاری میان توهین میکنن.
    یکیشون یه روز میاد میگه ((دستتو بیار اونجامو بگیر)) در حالی چنتا خانوم دارن پستا رو میخونن.
    یکیشون میاد به ناصر توهین میکنه در حالی که ناصر اصلا تو فروم حضور فعال نداره.



    بعد ما بگیم بهشون ((اراذل اوباش)) میشیم بی شخصیت و بی ادب این دوستان هم هر چیزی بگم حتما حق دارن.



    اشکالی نداره بذار فحششو ما بخوریم حداقل حرف حق بزنیم.
    بهتر از اینه یاوه گویی کنم بقیه برامون کف و سوت بزنن.