Posts by Sadegh_PARTIZAN

    سلام و روز بخیر خدمت همگی


    در واقع تو تمام ورژن های تراوین گیج کوچیک و بزرگ خزانه رو پشتیبانی نمیکنن اما اینجا کلا داستانش تو همه امور متفاوته و یکی از دوستان که دو سرور اخیر این سایت رو بازی کرده بود این قابلیت گیج بزرگ تو این سایت رو به ما گفته بود و بخاطر همین بچه ریختن تموم گیج بزرگا رو بلند کردن.😬


    و در مورد اتک دیشب برای بلند کردن کتیبه چکمه با رصدی که از هیرو کرده بودیم دیدیم کلاه خودش عوض شد و مطمئن بودیم که هیرو با همر(دمپایی) نیست اما کلا با توجه به شرایط سرور همیشه انتظار داریم تو ده دقیقه آخر یه هیرویی از یه جایی لانچ بشه برا همین دف ثابت رو تمام کتیبه ها هست همیشه اما اینبار هیرو از فاصله بیش از یک ساعتی لانچ شد که خیلی راحت هدف تشخیص داده شد و اتک ناکام موند.


    و در نهایت این قلب تقدیم به بر و بچ اکانت Honors Theif و دست اندرکاران♥️😌


    سلام و شب بخیر خدمت دوستان


    دیشب حوالی همین ساعتا اکانت Immortal برای خفت یکی از همر های اکانت Lord of Teouten در شمال شرق اقدام کرد که همر ایمورتال در اواسط راه غیب شد! در نهایت هم پلیر این اکانت و دوستانشون بعد از افتادن این اتفاق از این حجم مشکلات سرور به ستوه اومدن و قصد حذف دارن و توی سایدای دیگه هم این ریزش پلیر کم و بیش مشاهده میشه.


    مخلص کلام تنها راه جلوگیری از برد NE توی این سرور حفظ فشار و تداوم پلن ها مثل 10 روز بعد از کتیبه ها بود که با توجه به شرایط و اشکالات زیرساختی سرور انجام هرگونه پلنی کاملا ریسک هستش و توالی این اتفاقات به نفع سیاست های NE جهت امتناع از درگیری و اندوختن دف و همرسازی هستش.


    در هر صورت ما عادت نداریم پروژه ای رو نیمه کاره رها کنیم و تا آخر هستیم اما امیدوارم سرور به ثباتی برسه که حداقل بشه حرکتی زد.

    واقعا ضعیف عمل میکنن در درست کردن سرور!!! یک بار ما کلا حذف کردیم یه سایدو بخاطرش در یک ایکس!!! به نظرم اینبار کل سرور حذف کنیم اگه مشکل دار بود!!! شاید شنیدن صدامونو!!

    مهدی جان بحث شنیدن نیست.

    بحث اینه با وجود درآمد چند صد میلیونی از این سرور حاضر نیستن هزینه ای برای امنیت و توسعه زیرساخت های سرور بکنن چون میبینن پلیرها که با همین وضعیت بازم دارن پلی میدن پس چرا ما خودمونو توی خرج و زحمت بندازیم.


    و نکته جالب اینجاست که با وجود اینکه ادعا میشه این سرور مجزا از تراوینه اما دیتاسنترش داخل خود آلمانه و از تمام زحمات این دوستان فقط زحمت اداره سرور رو به دوش داشتن که اصلا توش موفق عمل نکردن.


    حالا این یه انتقاد دوستانه بود، اگه تیم مدیریت این بازی از استقبالی که این سرور ازین سایت شد رو مغتنم میشمردن و قوی عمل میکردن میتونستن یک برند بشن که بعد از مدت ها جانشین تراوین IR باشه اما با این وضع به سرنوشت مابقی سایت های فیک که بعد تراوین IR اومدن و نتونستن جایی برای خودشون پیدا کنن دچار میشن.

    من به احترام به حرف پویا جان میگم اصلا این دعواهای اخیر سیاه بازی نبوده و واقعیت داشته هرچند مشکل به نظر دیگه رفع شده.


    حالا بحث اینجاست کسانی که توی NE هدف مشترک دارند و قراره یک واندر رو صد کنند اینجوری با هم به اختلاف خوردند قطعا حسادت میکنند که تیم هایی که حتی توی یک خاک بازی نمیکنند اینقدر با هم هماهنگ و متحدند.


    اگر دوست دارید علت این کار رو بدونید پشتش رفاقت و فداکاری هستش که چاشنی اعتماد هم به اون اضافه شده، مثلا کتیبه انبار از ربلز میره رو اکانت بچه های SE بدون اینکه از بابت برگشتنش نگرانی وجود داشته باشه ویا مثلا کتیبه های جنگ آموز و احمق کلاهبرداران در اختیار ربلز و شمال غرب قرار میگیره تا بهترین استفاده ازش بشه و هزاران مثال مشابه.


    و هدف این سه ساید برگردوندن سرنوشت سروری هستش که تمام معادلاتش در جهت پیروزی NE هستش و خود شخص بنده هر سایدی جز NE واندرو صد کنه بسیار خوشحال میشم.


    بجای سعی در ایجاد تفرقه سعی کنید این روابط رو الگویی برای روابط داخلی توی ساید خودتون قرار بدید.

    سلام پویا جان

    شبت بخیر


    لقب ((ساید پنجم)) لقبی هست که توی اسپیدترا‌ مصطلح هستش چون اینجا از روز اول تمام سایدها معمولا یکپارچه و هماهنگ پا به سرور میذارن، حالا اگه یه تیم نخواد توی این چهارچوب فعالیت کنه و خودش سیاست ها و تصمیماتش رو مستقل تعیین کنه میشه ساید پنجم به گفته شما.


    حالا جایی آیا گفته شده ما بعنوان ((تیم پنجم)) حاضر در بازی حق نداریم با هیچ کس مراوده و تعامل داشته باشیم؟ یا خودمون جایی گفتیم که ما قراره کنج عزلت بشینیم و با هیچ کس ارتباطی نداشته باشیم؟


    اما بحث در مورد خودتون مگه نمیگید به تنهایی از پس هر سه تا ساید بر میاید در حالی که توانش رو هم دارید،خب دیگه این فیلم بازی کردنا توی فروم چیه پس؟بعد اینکارو انقدر ناشیانه انجام میدید که آدم خنده اش میگیره.


    ما کاملا شفاف با هرکس تصمیم به همکاری گرفتیم علنا گفتیم، تصمیم به دشمنی گرفتیم علنا گفتیم حتی کتیبه هم دادیم و گرفتیم علتش و چیزایی که در مقابل گرفتیم رو کامل گفتیم.


    اون پست رو هم برای شما نذاشتم، شما هرکاری دوست دارید بکنید بلاخره اینم یه سیاستیه واسه خودش؛ اون پست رو گذاشتم چون دیدم یکسری ها انگار واقعا این تئاتر شمارو توی فروم رو باور کردن.

    تصاویری از درگیری شدید در شمال شرق :دی (البته بعد از درگیری خونین بین اکانت تریدر ناتار و یاغی که منجر به ضربه جبران ناپذیر به اکانت یاغی و تخریب فیدر 250 جمعیتی اش شد)


    پ.ن: برای اینکه دعوا نامردی نباشه بهم جنگ آموز قرض میدن:/

    آقا مجید شما بچه کجایی اینقد زرنگی؟ :دی

    اگه ne ببازه طبيعيه؟ :دی

    سایدی که به اندازه مجموع کل سرور و حتی بیشتر پلیر داره و بیشتر از همه سایدها داره واسه مولتی اکانت هاش خرج میکنه که خود اعضاشون هم به این موضوع واقف هستن اتفاقا اگه غیر برد نتیجه ای رو کسب کنه قطعا لیدرهاش باید به پلیر ها جوابگو باشن بخاطر سیاست های غلط شون چون از یک برتری آشکار نتونستن استفاده کنند.


    البته بماند که یه S‌E به تنهایی تمام توانایی های این ساید رو به چالش کشید و ضعف لیدری این ساید رو به رخ همه کشیدن با پلن های خوبشون.


    و دعوایی که هرچی میگذره شواهد مبنی بر ساختگی بودنش هستیم تا چند روزی حواسا پرت بشه و فشار از روی NE برداشته بشه.



    پ.ن: از قدیم گفتن زن و شوهر(در اینجا منظور هم سایدی ها) دعوا کنند، ابلهان باور کنند :دی

    خب کم کم داشتیم نگران ساید NE میشدیم چون یه چند ساعتی بود که همراشونو به رخ ما نکشیده بودن و مابقی سرور رو تهدید نکرده بودن :دی


    خداروشکر مث اینکه مسائل داخلی شون داره حل میشه و با انرژی دوباره رویه سابق رو در پی میگیرن.

    سرعت سرور انقدر بالاست که یه دستشویی میری برمیگردی چندتا همر دیوار شده :دی


    ماشالا سرور بوی خون میده.


    تبریک به همه ساید های بازی که با هم داریم سروری به این قشنگی و پرهیجانی میسازیم.

    با بحث کردن در مورد دست های پشت پرده و تخریب همدیگه خرابش نکنیم.

    آقای آرمین خان یه سرور ارزششو نداشت که خودتو بدنام ابدی تراوین بکنی.

    روت همین الان به اندازه کافی سیاه هست ازین سیاه ترش نکن.


    یعنی من واقعا میخوام بدونم کی دیگه حتی یه ارزن واسه حرف تو ازین به بعد ارزش قائل خواهد شد.


    ما اومدیم که خودمون رو به بقیه بشناسونیم؟

    اگه اینجوره واسه چی بدون مولتی اومدیم؟ که خودمون رو سنگ روی یخ بکنیم؟


    یکی مثل مهدی ایمورتال که هیچ سرور دات کامی وارد نشده مگر اینکه همر رنک یک اون سرورو بکشه چه نیازی داره یکی مثل تو بشناسدش؟


    منم اگه 24 ساعته تو فروم تحليلای قشنگ میذاشتم و بعدش پلن ضایع خودم که تارگت اصلیش همر گاو پیشونی سفید se گذاشته‌ بودم دیوار میشد،تقصیرو مینداختم گردن دستای پشت پرده

    هر سایدی واسه خودش پلیرای قابل احترامی و قدیمی داره که تمام سرور قبولشون دارن و به واسطه اونا شخصیت اون ساید شکل گرفته.


    حال و روز امروز NE بخاطر اینه که این افراد قابل احترام و قدیمی منزوی هستن و جاش یکسری افراد بی هویت دارن پادشاهی میکنن و فقط دنبال اینن که از پتانسیل های این ساید استفاده کنند تا از کسایی که قبلا حالشون رو گرفتن (تیم زئوس) انتقام بگیرن.


    بودن این افراد توی هر سایدی بیشتر از همرا و دف هایی که میسازن واسه اون ساید هزینه داره.


    گفته بودن چرا کلاهبرداران به فلان جا کتیبه داده و برای فلان کس داره دفسازی میکنه.

    فرق ما و اون گروه خاص توی شمال شرق اینه که ما اهداف دم دستی خودمون مثل لذت بردن خودمونو فدای هدف های بزرگتر متامون کردیم ولی شما یه سایدو فدای خودتون کردید تا حال زئوس یا امید و رضا انزلی رو بگیرید و الانم دارید همه ی اون ساید رو با خودتون میبرید ته دره.


    امیدوارم موفق باشید.

    1) کلاهبرداران تنها تیمیه که تا الان از هر چهار ساید سرور همر دیوار کرده(البته اکانت Yaghi‌ هم رکورد مشابهی رو ثبت کرده) گزارشاتشم موجوده. همین SE که شما میگی ما سربازان مخلصشون هستیم اسکرین تمام همر بلند کردناشون روی ما و پیامای تهدیدآمیز لیدراشون برای نزدن مولتی هاشون هست.


    2) عکس 60کی رعدی که از سه اکانت از منطقه خاکستری روی جنگ یونیک شما لانچ کرده بودیم رو هم تو فروم گذاشتیم.

    کاتا رو هم که توی مختصات x=51 y=16 سایدتون توسط اکانت black fighter دهکده زده بودیم لانچ کردیم.

    در مورد کتیبه جنگ یونیک هم شما یکبار میگید se میخواسته با nw بلند کنه الانم میگید با ما میخواسته بلند کنه.

    کلا کنتور که نمیندازه همینطور میگید.


    3) تمام کتیبه هایی هم که رد و بدل شده بصورت جابجایی دو طرفه بوده و کتیبه های چکمه یونیک و کوچیک جاش گرفتیم و به جای کتیبه مرتاض هم پارکینگ دریافت کردیم.


    4) توی روز پلن چیف ما هم هیچ پلنی همزمان از هیچ سایدی در جریان نبود و روز قبلش بود که se و sw پلن رفته بودن و فردای ما هم nw پلن رفت.


    5) واندرمون هم بوسیله توافقی که با امیدجان روز 15 فروردین جهت تخلیه دهکده مخفی مون تو ساید ne و دیوار نکردن همر honors theif کردیم گرفتیم چون امید جان بطور مستقیم با آرمین نومرسی نپ کتیبه بست و البته شمال شرق در نهایت زیر توافقش زد ولی امید پای حرفش و قولش با ما موند(فرق مرد و نامرد)


    همونجور که میبینید تمام حرفاتون مهمله و هیچ پایه و اساسی نداره.

    اما چرا اتحاد کلاهبرداران اینقدر رو مخ شماست؟


    دیدن اینکه یه اتحادی مثل کلاهبرداران با اینکه سرور اولشه تشکیل شده اینقدر خوب با تمام سایدها تعامل داره برای شما هضمش سخته.

    و از طرف مقابل پلیر های ne این سوال براشون پیش میاد که ساید ne که 20 تا لیدر توش حضور داره چرا باید اینقدر توی سیاست خارجه اش فاجعه عمل کرده باشه در صورتی که حتی یه تیم کوچیکی مثل کلاهبرداران هم توی این زمینه وضعیت بهتری نسبت بهشون داشته باشه.


    حالا اشکالی نداره

    بیاید زیر و روی اتحاد مارو انقدر بررسی کنید تا جونتون در بیاد

    ولی اینکارا شمارو برنده این سرور نمیکنه عزیزان

    اول که ارتش مخفی ربلز بودیم.

    بعدش شدیم مزدوران زئوس.

    الان سربازان گمنام SE هستیم.


    شما با هم سر یه چیز رو توافق کنید ما همونی میشیم که شما دوست داری عشقم.


    پ.ن: قبلنا که تلویزیون سریال جومونگ پخش میکرد ملت تو خیابون شمشیر میبستن به کمرشون راه میرفتن، متاسفانه همین معضل رو الان با سریال ((گیم آف ترونز)) و ((Money Heist)) داریم.


    پ.ن: جوگیر نباشیم



    به به به

    سلطان تحلیل خاورمیانه و رائفی پور برحق تراوین پس از مدتی غارنشینی یه فروم برگشته


    اولا جالبه که همیشه بقیه رو به داعش تشبیه میکنی و خودتون هم حتما شوالیه های سوار بر اسب سفید هستید.


    اتفاقا کسی اینجا شبیه داعش باشه شمایید که یه شبه ریختید کلی کتیبه از طریق نفوذی هاتون بلند کردید و الان ملت دارن دونه دونه از حلقومتون بیرون میکشن اون کتیبه هارو و پایانتون هم مثل همون شجره خبیثه خواهد بود انشالله


    والا این دفعه 7869 هست که پست میذارید تهدید به حمله میکنید. تو این زمینه از ترامپ هم سبقت گرفتید.

    مثکه یه پلن زیبا هم آقای استاد ریخته بود که همر ویکتوریا با کله رفت تو دیوار.

    در هر صورت ما 24 ساعته آماده پذیرایی هستیم.

    همه میدونن که پلن رفتن به مراتب سخت تر از دفاع کردنه


    تا الان از هر سه پلنی که روتون زده شده دوتاش دفاع رو رد کرده

    ببینیم پلن رفتنون شاید بهتر از دفاع کردنتون باشه حداقل

    عشق خودمی حاج آقا❤️

    بحث همر نیست عزیزم


    بحث اینه که کسانی که خودشون ته پلن رفتنشون گذاشتن 17 تا فیک رو یه تارگته پلن 20 تارگتی مارو با 350 تا موج فیک مسخره میکنن.


    از قدیم میگفتن طرف خیلی خوش چو...عه،جلو پنکه هم میشینه.

    امیر رپتور اینقدر از دکل این سارنگ اینا بالا میری یوهو نیوفتی دست و پات بشکنه.


    شما میفرمایی اونا 5 تا اکانت بودن ما 40تا یعنی یک هشتم ما اکانت داشتن.


    حالا ما 40 تا اکانت داریم شما 2000 تا یعنی یک پنجاهم


    پس طبق منطق شما ما دیگه هرکاری دوست داریم میتونیم بکنیم دیگه؟ مگه حرفت همین نیست چرا دیگه عجز و لابه میکنی انقدر